הטור של מל ליום ראשון: כיצד הלייקרס קברו את עצמם עם לואל דנג

אריק פינחס, אחד מהכתבים הפופולריים ביותר של 'לייקרס נשיון' היה הראשון לטעון שהלייקרס עשו שגיאה קולוסאלית כשהחליטו להביא את לואל דנג. עד כמה שידוע לי מידן בורוכוב – או מומי, אני כבר לא זוכר – היה השני. אני עכשיו נראה כאילו השלישי, אם כי ידעתי שהם עשו שגיאה חמורה עם החתמתו מהרגע הראשון (אני הרי עקבתי אחריו בפינצטה בעונה שעברה במיאמי, וכבר אז נוכחתי שהוא סוס שניגמר לו המיץ) אך שמרתי הכל בפנים כדי שלא יאשימו אותי – כרגיל, כשאני אומר את האמת לאמיתה – שכל מה שאני מחפש זה ליכלוכים והכפשות על הלייקרס.

הלייקרס התחילה את העונה עם 94.1 מיליון בארנק. הם היכו את הקיץ עם מאמן חדש, טירון, לא מנוסה, אבל בגלל חיוכו, עיניו הכחולות,  וקול הבאס הנמוך שלו כל רפי ההבנה כבר סימנו אותו כמאמן גדול. הבן של ביל וולטון לא עשה דבר מושתן אחד ב-NBA אבל גדודי אוהדים של הלייקרס המבינים הרבה בהרבה דברים מלבד כדורסל, כבר המשיחו אותו ל'דבר הבא' בזירת המאמנים. 'הדבר הבא' מיי אס.

הלייקרס נשארו אותה קבוצה עלובה כפי שהיתה בעונה שעברה עם אותה הנהלה חובבנית ומביישת, ועתה הם עוד מאומנים ע"י צעיר חסר מושג שהרפיוטציה היחידה שישנה לו היא שהוא ישב על ספסל הווריורס בשעה שסטפן קרי, קליי ת'ומפסון, ושאר הלוחמים ניצחו וניצחו מבלי לשלוח מבט וחצי מבט לעברו – המאמן המחליף שישב וחייך כל הזמן.  הכל בא אוטומטי לווריורס עם לוק וולטון כמאמן, ובמיוחד הנצחונות.

אבל מפגרי הנהלת הלייקרס היו בטחוים שלוק וולטון אחראי היה למשחקה הקבוצתי המפואר של הווריורס והם שכרו אותו בתקווה שגם להם הוא יביא לפחות איזה 60 נצחונות.

ובכן, אחרי התחלת עונה לא רעה כלל האמת העצובה מתחילה להיראות – איך אומרים? – בכל מערומיה.

בנוסף למאמן  הטירון הם הביאו כמה צעירים – כמה שחזרו כסופומורים וכמה באו כרוקיס' – כגון ד'אנג'לו ראסל, ג'וליוס רנדל, לארי נאנס, ג'ורדן קלרסון וכמובן הרוקי ברנדון אינגראם. הצטרפו וותיקים כניק יאנג, והם החליטו גם להביא את 'שלום עולם' והרוסי מוזגוב – הרך יותר מבננה המונחת על השולחן במטבח שבוע ימים.

נשארה להם ערימה של שקלים בגובה הר המוריה כי המטרה הראשית של בעלי ומנהלי הקבוצה היתה להביא את קווין דוראנט. רק  בעלי בינה, שנונים, ומשכילים כאפיטרופסי הלייקרס ורועיה האמינו ששחקן ברמה של קווין דוראנט יבוא לשחות בבריכת הזיהום הזאת שביתה הוא הסטייפלס סנטר, ושמה לא מתחיל עם "ק".

דוראנט אפילו לא השפיל את עצמו להגיע לריאיון. מה, זמן לא שווה כסף? אז הוא אמר להם 'לא, תודה' בסמרטפון. המטרה השנייה היתה דמר דה-רוזן והשלישית חסאן ווייטסייד. גם הם אמרו "HET" (נשמע כמו "נייט"; שניהם לקחו קורסים ברוסית בתיכון).

אז מה עושים עם כל המיליונים שנשארו בקופה? זורקים לאוקיאנוס הפסיפי?

לא קומראדים! לא ולא!

לא זורקים את הכסף לאוקיאנוס. מביאים במקום זה את לואל דנג. (לפני זה שילמו לקלרקסון 74 מיליון לארבע שנים, 64 מיליון למוזגוב לארבע שנים, ואת חוזה קלדרון הם הביאו ב-7. מיל. לעונה).

עד עכשיו אפילו דדי  לא קופץ מהפופיק שלו. כל ה"לייקר נשיון "הינהנו מי בהבנה, מי בשלושת-רבעי הבנה, ומי בשני שליש הבנה.

החתימה האחרונה היא-היא שהרעידה סיפים, והיתה צריכה להושיב את כל ההיררכיה הלייקרית בבית הסוהר לכמה שנים, עד יעבוד הזעם (זאת אומרת מאסר לארבע שנים). לא שמתם לב שדדי נעלם מהאתר? הוא חטף התקפת עצבים כששמע מה הלייקרס עשו עם לואל דנג, והוא כנראה עדיין מאושפז.

למה דדי ב-OUT מחלט? כי 72 מיליון ירוקים, טבין ותקילין, זרקו המופרעים לחשבון הבנק של הסודני לשעבר לארבע שנות משחק.
יא אהבלים!  אפילו בשיאו לואל לא היה שווה יותר מ-65% מהכסף הזה. אבל עתה? בגיל 31 ואחרי העונה העצובה והקודרת במיאמי לשלם לבנאדם 18 מיל. לעונה לארבע עונות?? הווה אומר 18 מיל. פלוס COST OF LIVING כשהבנאדם יהיה בן 34…זוהי עבירה שלא נופלת משוד מזויין בצהרי היום ואז להשאיר לנישדד $3 להמבורגר וקוקה-קולה.

*אתם רוצים לדעת באיזה דיוק הוא יורה לסל? נסו 34.1%.

*אתם רוצים לדעת כמה הוא קולע למשחק? אם תענו 7.8 נק' תגזימו למעלה בנקודה למשחק.

*אתם יודעים מי הוא מס' 4 של הלייקרס? רנדל. מי יהיה מס' 4 שני"? אינגראם. אתם יודעים מי הוא מס' 4 שלישי של הלייקרס? לארי נאנס ג'וניור.

לואל דנג עם ה-72 מיל. שלו הוא מספר 4 רביעי בתור של  הפאור-פורוורדים של הלייקרס.

אז עכשיו גור גולן יבוא ויגיד שלואל דנג הוא סמול פורוורד. אז אני אענה לו שגם אינגראם הוא סמול פורוורד, ולפני דנג. גם רנדל וגם 'שלום עולם' יכולים לשחק סמול פורוורדים, ולפני לואל, בצורה שהוא משחק.

עם ה-18 מיליון שלו לואל דנג הקולע 6.8 נק' למשחק ב-34.1%, והוא כמעט נושק לגיל 32 הוא המרוויחן מס' 1 בקבוצת המלאכים. הוא הקובי בריאנט של הלייקרס. והוא – רק שתדעו – השחקן עם הLOWEST EFFICIENCY בין כל שחקני הקבוצה, או איך פנחס מכנה זאת?

The least-efficient regular contributor.

כשהחתימו את מוזגוב כל האוהדים עיקמו פה אבל לפחות הם הבינו שהוא ממלא איזה שהוא צורך דחוף (לא שאין להם צורך בכל העמדות, אבל במיוחד בסנטר). אבל לואל? הרי הלייקרס מחצרצים כבר חצי שנה שאינגראם הוא 'הדבר הבא'. הוא מס' 4 שלהם לעשרים השנים הבאות. אז הם משלמים לקשיש כדורסל 72 מיליון לשחק באותו תפקיד?

כשפנו למיץ' קופצ'אק בקשר לכך הוא ענה שהלייקרס חייבים היו "שחקן בוגר, אחראי, בעל נסיון". לואל, שכמעט לא מדבר בחדר ההלבשה? הוא אינטרוברט מארץ האינטרוברטים, וביישן עם קבלות. קופצ'אק רצה "MATURITY"? יש לו את מטה שלום עולם במשכורת מינימלית של 1.6 מיליון, והוא  פך לדברן מארץ הדברנים.

הלייקרס קברו את עצמם עם לואל, ודחפו את שנת הזיקפה שלהם לפחות שנה וחצי אחורנית בגללו. הלייקרס מקווים שה-CBA החדש יאפשר להם לפזר את משכורתו של לואל על 7 שנים, או על נושא אחר שעומד על הפרק והוא "ONE TIME AMNESTY PROVISION" שיאפשר ללייקרס לוותר עליו, אבל הם יהיו חייבים לו 54 מיליון (שלא יחשבו כחלק מסף המשכורת).

אבל אלה רק נושאים שיעלו לדיון, וגם לאיגוד השחקנים וגם לבעלי הקבוצות יש מה לומר על שני הנושאים לכאן או לכאן. בכל מקרה – והמקרה הכי טוב – הפיאסקו עם לואל דנג יעלה להם 72 מיליון אם הוא יישאר, ו-54 מיליון אם יתנו לו ללכת.

כמובן שהאופציה הנוספת היא טרייד. הצרה של הלייקרס היא שאין בליגה מטומטמים ברמתם וטרייד הוא חלום באספמיה.

אמרתי שהלייקרס הם המטומטמים היחידים בליגה?

לא אמרתי.

פורטלנד שילמה לאבן טרנר 70 מיליון; הניקס משלמת ליואקים נואה 72.6 מיליון,וממפיס משלמת לצ'נדלר פרסונס 94.4 מיליון.

מה פתאום המטומטמים היחידים? רק אמרתי שהיא המטומטמת הגדולה מכולן.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
50 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
אחד העם
אחד העם
11/12/2016 2:46:15

כבר דאגתי לך דוקטור..

עידן
עידן
11/12/2016 3:05:08

מסכים איתך לגבי לואל דנג.זה לא רק הכסף הגדול שהוא מקבל זה כמו שאמרת החוזה ל 4 שנים שיהיה קשה להיפטר ממנו בשנים הבאות ואי אפשר יהיה להביא שחקנים אחרים.

עידן
עידן
11/12/2016 3:13:14
הגב ל  עידן

אבל לא מסכים איתך לגבי וולטון.הוא המאמן הנכון בזמן הנכון.הוא כבר שיפר את הקבוצה והצעירים שפורחים תחתיו יהיו עוד כמה שנים אחרי תקופת גולדן סטייט עם חיזוק נכון[לא דנג מוזגוב וקלדרון] קנדידטית חזקה במערב.אני רואה אותו נשאר בלייקרס המון שנים אולי כל הקריירה שלו סטייל פופביץ גרי סלואן ולהבדיל אלף אלפי הבדלות אריק ספולטרה

מנחם לס
מנחם לס
11/12/2016 3:37:45

WE SHALL SEE

ברוך רובין
ברוך רובין
11/12/2016 6:23:31
הגב ל  מנחם לס

מנחם וולטון עד עכשיו החייה קריירות העונה, הנחיל שיטת משחק מצויינת שכוללת תנועה ללא כדור, חוסר היררכיה בכמות הזרקות, ומספר מובילי כדור (ההתקפה נפגעה בגלל מסכת הפצועים) והפך את הסגל למחובר, מה שהוא מוציא מהסגל מדהים (זה אחד הסגלים החלשים בליגה שלא תטעה), אך על כמות פצועיים כל כך גדולה אין יותר מדי מה לעשות התקפית, על החלק האפור של המגרש אין מה לדבר כיוון שלא קיים כזה מושג בלייקרס הנקרא הגנה.דווקא מוזגוב מפריע לי הרבה יותר הסנטר הרך בליגה הוא לא מסוגל לקחת ריבאונד או להגן על הטבעת, אתה באמת רוצה שהשחקנים הציערים של הלייקרס ילמדו מאחד השחקנים הפחות שפויים בתולדות הענף. עם זאת לואל דנג באמת מאכזב מאוד.

מנחם לס
מנחם לס
11/12/2016 16:44:10

כנראה שישנה בינינו אי הסכמה

סומסום
סומסום
11/12/2016 6:35:11

אין מה להגיד, הלייקרס מוציאה ממך את המיטב.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
11/12/2016 17:25:03
הגב ל  סומסום

בדיוק כך!

Berch
Berch
11/12/2016 8:05:37

לפי הנתונים האלה אם היה לי את הסוכן של דנג הייתי מוציא מהם, אפילו בגילי, איזה מיליון או שנים…

צביקה
צביקה
11/12/2016 8:44:10

גם דנג וגם מוזגוב זה ממש החתמות גרועות. אלו שני החוזים הכי כבדים של הלייקרס, לא נראה שיש מישהו שיהיה מוכן לעשות עליהם טרייד בעתיד, ובינתיים הם לא ממש מוספים כלום לפיתוח הצעירים ולקבוצה. אז מה בדיוק? לא ברור. ממש לא ברור.
אבל וולטון? פה נראה שיש משהו טוב שהוא עושה. תודה גם אתה מנחם שלא חלמת לראות כזאת קבוצה עד עכשיו מהלייקרס. אתה חייב לתת לו קרדיט על זה.

דן
דן
11/12/2016 8:56:36

החוזה של קלארקסון הוא 51 מליון ל 4 שנים.
מציאה.
Est. Earnings (2 seasons) $1,352,395 – – – $1,352,395
2016-2017 Player Cash Earnings $12,500,000 – – – $12,500,000
2017-2018 Player Cash Earnings $11,562,500 – – – $11,562,500
2018-2019 Player Cash Earnings $12,500,000 – – – $12,500,000
2019-2020 Player Cash Earnings $13,437,500 – – – $13,437,500
$51,352,395 – – – $51,352,395

מנחם לס
מנחם לס
11/12/2016 16:45:40
הגב ל  דן

אז מה אתה מנסה לומר לנו עם כל המספרים האלה?

amitlahev
amitlahev
11/12/2016 9:19:59

דנג החתמה גרועה. גם מוזגוב. אחרי שראסל ויאנג יחלימו הם יחזרו לנצח. אינגראם כרגע מאכזב אבל לדעתי ישתפר ואז יהיה סיכוי לפלייאוף כבר העונה.

נתן
נתן
11/12/2016 9:34:00

עכשיו אני מביו על איזו מסורת ניסו לשמור עם החוזה הגרוע של קובי.

Mbk
Mbk
11/12/2016 10:13:19

מנחם דנג הוא אחת ההחתמות המזעזעות אי פעם
מוזגוב נראה פלטינה לעומתו והוא משך את האש כהחתמה הגרועה של הקיץ
הוא לא מוצא את עצמו על המגרש ולא רואה פארקט ברבע האחרון בלא מעט משחקים
לחשוב איך הקבוצה הייתה נראית עם 2 החתמות נורמליות במקום מוזגוב את דנג

אוהד ס"א
אוהד ס"א
11/12/2016 10:13:54

זה הכל עניין של פרופורציות:
לוק וולטון בטח יותר טוב מהליצן שהיה לפניו, וגם פופ הגדול הסריח בקדנציה הראשונה שלו (או לפחות עד שהגיע טימי)

הלייקרס ירו לכל הכיוונים ונכון שהם טעו מאד לגבי דנג ופחות לגבי מוזגוב (זה המחירים היום של נגרים, תרצו או לא, והמספרים של מנחם בסוף הכתבה רק מראים את זה)

אבל זה לא משנה את התמונה הכללית,
הלייקרס שוויים מקומות 8-10 עם דנג או בלעדיו.
הישג שלהם יהיה מקום 8 וכל מי שחשב שיהיה פה הוקוס פוקוס וישר קונטנדרית לא הבין עד כמה גדול הבור והמרחק.
בשנים הקרובות, נראה לייקרס טובים יותר: הצעירים יתבגרו ויתחברו וסגנון המשחק יותאם טוב יותר.
מהבחינה הזאת לוק וולטון מרגיע את המערכת, בונה את ההיררכיות ויש לו השפעה חיובית על הקבוצה.
בשנה הבאה יהיה להם עוד קצת כסף להביא עוד שחקן חופשי טוב וגם החוזה של דנג ייגמר יום אחד

Mbk
Mbk
11/12/2016 10:17:24
הגב ל  אוהד ס"א

זה בזבוז משווע
עם 2 שחקנים ברמת המחיר של מוזגוב ודנג העונה יכלה להיות 5-7 ולא 8-10

מנחם לס
מנחם לס
11/12/2016 16:49:58
הגב ל  אוהד ס"א

חוזהו ייגמר בשנת 2020, השנה בה קבעתי שללייקרס תתחיל הזקיפה. אולי לא זקיפה מספקת מספיק עבור 'שולה הנותנת', אבל לפחות להתחיל משהו.

גיא
גיא
11/12/2016 10:35:57

משעשעים אוהדי הלייקרס שחושבים שיש להם סיכוי לסיים את העונה במקום ה-8.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
11/12/2016 17:27:53
הגב ל  גיא

הם עדיין לא מספיק זמן בבור הצואה כדי להיות מפוכחים כמו אוהדי פיניקס…

ברוך רובין
ברוך רובין
11/12/2016 18:32:51
הגב ל  גיא

כאוהד לייקרס אני חייב להודות שלא האמנו שנגיע לפלייאוף הסגל של הקבוצה נורא (מה שוולטון מצליח אבל להוציא מהשחקנים ללא עונת פריצה שם אחד מהם זה די מדהים)+ מחייה קריירות. החלק ההגנתי לא קיים במיוחד ההגנה על הטבעת, אך וולטון הוא אחד המאמנים היחידים שמוציא הרבה יותר מהסגל שלו (כאשר פופוביץ וקרלייל יפרשו) אני מאמין שהוא יהיה המאמן הטוב בליגה.

הקרייתי
הקרייתי
11/12/2016 11:09:03

קלארקסון חתום על 50 מיל לארבע שנים, אי אפשר להתווכח עם מציאה כזאת.
מאיפה הזלזול בוולטון? עד עכשיו הוא מוכיח את עצמו כמאמן מצויין ועד הפציעה של ראסל הלייקרס שיחקו טוב גם כשהפסידו (למעט שתי המשחקים מול הווריורס) אני בספק אם ביירון סקוט או מאמנים שהיו חופשיים בקיץ כמו תיבודו היו מוציאים יותר מהקבוצה עד עכשיו. ולחשוב בכלל שלא ציפו מהם לגרד יותר מ25 ניצחונות, ולסיים 13-15 במערב. אותם חכמים שחשבו שמינסוטה יכולה להיות בפלייאוף העונה.
בקשר ללואל לא צריך להיתקיים דיוו בכלל, מבט בסטטיסטיקה וצפייה בכמה משחקים של הלייקרס העונה יראו שהדבר היחיד שהוא טוב בו זה לקחת ריבאונדים.

אפלטון
אפלטון
11/12/2016 11:40:24

וולטון אחלה, הוא בטח לא הבעיה.
ההחתמות של דנג ומוזגוב הן כל כך גרועות לא בגלל שברור שהתפוקה שלהם לא שווה את המחיר אלא בגלל שהן תוקעות את הקבוצה שנים קדימה. לא נעשתה שום מחשבה בלאפשר גמישות בהמשך הדרך. חוזים שנותנים את כל הכוח לשחקן, וללא אפשרות ממשית לטרייד כדי לפנות מקום בתקרה במקרה ובאמת ירצו לבנות שם קבוצה רצינית. ממש ממש גרועים, אין אפילו מילה לתאר כמה. קופצ'ק בחר מעולה בדראפט, אין מה להגיד, אבל הניהול הכללי שלו מתקופת הדינוזאורים. הוא חייב ללכת

פינקי
פינקי
11/12/2016 11:53:40

מסכים לגמרי.
למעט השורה ההזויה הזאת:
"קופצ'אק רצה "MATURITY"? יש לו את מטה שלום עולם"

ואני לא יודע אם זה בכוונה או לא, אבל הביטוי "שנת הזיקפה" הוא גאוני 🙂

מנחם לס
מנחם לס
11/12/2016 16:51:49
הגב ל  פינקי

בכוונה מאד (ללייקרס ולי בעייה דומה)

ולדי קוגן
11/12/2016 12:38:50

התנהלות כלכלית הזויה. הלייקרס לא יהיו קונטנדרים לפחות עוד 5 שנים עם התנהלות כזו.

captain beefheart
captain beefheart
11/12/2016 13:18:23

הכל נכון רק שוולטון פתח את כל העונה שעברה ב-GS עם סטריק מטורף של נצחונות. קר בכלל לא היה במועדון במשך חודשים ארוכים בשל ענייני בריאות. אי אפשר לקחת מוולטון את הקרדיט על תקופה כה ארוכה.

שמייקל
שמייקל
11/12/2016 15:21:33

אתה נותן את הקרדיט לטירוף של הספלאש בראד'רס ודריימונד גרין לוולטון? הוא לימוד את קליי לקלוע ג'אמפים?

captain beefheart
captain beefheart
11/12/2016 15:24:46
הגב ל  שמייקל

אני אומר שהוא היה המאמן במשך מספר ארוך של שבועות שבהם קר בכלל לא היה בשום תמונה. הוא הוציא לפועל את התוכניות, הוא ניהל משחקים, הוא קבע רוטציות, הוא סימן תרגילים, הוא ניהל א תכל המערך האחורי של האימונים הקבוצתיים.

התוצאה בכל הזמן הזה היתה היסטרית ועמדה על 100 אחוז נצחונות. אי אפשר להתעלם מזה או להקטין את זה. קרדיט כלשהו חייב לקבל.

רועי ויינברג
11/12/2016 13:29:19

מסכים שהוא לא שווה את הכסף. אבל אני חושב שתהיה קבוצה כלשהי שצריכה סטרץ' 4/סמול פורוורד שיודע להגן ותהיה מוכנה לקלוט אותו בשביל איזה בחירת סוף סיבוב ראשון. אם זה יקרה, הוא שווה ללייקרס את ההחתמה.

שגיא נאור
שגיא נאור
11/12/2016 13:50:53

אם הוא עול בשביל הלייקרס למה שקבוצה אחרת תפנק אותם בבחירת סיבוב ראשון? על פניו, יכול להיות שדרוג בשביל הקליפרס

שגיא נאור
שגיא נאור
11/12/2016 13:49:10

מנחם, כולם מסכימים איתך על דנג (ומוזגוב) אבל אף אחד לא מסכים על וולטון. עד לפני שבועיים הקבוצה היתה הפתעת הליגה ביחס לציפיות – הצעירים נראו טוב, ניק יאנג היה בשיאו, לו ויליאמס ניצח על הספסל היעיל והעמוק ולוק וולטון קצר ובצדק את המחמאות. בינתיים אני בטו שהלייקרס והאוהדים שלהם מאוד מרוצים ממנו

דקסטר
דקסטר
11/12/2016 13:54:38

טוב חיפשתי תגובה שפויה אחת ולא מצאתי.
הסיבה שדנג ומוזגוב הגיעו ללייקרס כי בשנים האחרונות שחקנים התייחסו אליה כמו שמתייחסים לפליקנס אפילו למטה מזה.
מועדון שבור בלי שום נקודת יציאה להווה או עתיד טוב יותר.
שחקנים אפילו לא הרימו את הטלפון כדי לדבר.

דנג ומוזגוב היו בין הבודדים ברמת משחק סביר. הרי ברור שלא משנה מי הלייקרס היו מחתימים זה היה עולה הרבה.

חצי הכוס המלאה שהחוזים לא כבדים מדי ושנה הבאה התקרה תקפוץ שוב כך שבאופן יחסי החוזה נוח וסחיר.
כל זאת במידה והלייקרס ישתמשו בחוזים בשביל טריידים. כי עד עכשיו גם אם רצו לא היה את מי להעביר.

לפעמים קבוצה צריכה להכיל בתוכה חוזים לא נוחים כדי לשמור לעצמה אופציות לסחור בהן מבחינת השכר.

עגל
עגל
11/12/2016 14:12:12

החוזה של מוזגוב לא כזה גרוע בהתחשב במה שהיה פוי בשוק בקיץ. החוזה של דנג באמת נראה עכשיו מאוד גרוע. ואם בחודשיים הבאים נראה דנג משופר, האם זה לא היה שווה את זה בהתחשב בעודף הכסף של המועדון ובתרומה השולית בטיפוח הצעירים?
וולטוןן נראה כמו מאמן לא רע, מתאים מאוד לחבורה הצעירה שמתפתחת שם.

הערבי
הערבי
11/12/2016 14:28:57

טרייד
דנג וקלדרון תמורת רוביו ופקוביץ
הליקרס נפתרים מדנג ונותנים יותר דקות לאינגרם (SWAGY-P ישחק גם ב-SF) +גארד שיכול להגן + את קצבת הנכות של פקוביץ לשתי עונות
בתמורה מינסוטה מקבלת שחקן שיכנס לרוטציה של הגבוהים ושאשכרה מבין מה ת'יבודו רוצה לראות בהגנה + החוזה הנגמר של קלדרון כך שהקבוצה תישאר עם סה"כ של 72 מיליון דולר מובטחים במשכורות לעונה הבאה מה שייתן חלון (גדול מאוד) להחתמת חיזוקים לספסל הלא קיים שם וישאר מקום לספוג את החוזים הבאים של וויגנס ולווין ן-KAT

דובי
דובי
11/12/2016 14:38:30

עצרו הכל! קבלו את הסטטיסטיקה החיובית של דנג…

יגעתי ומצאתי!

10.1 ריבאונד מאדר פאקרז, מה תגידו על זה??

ל100 פוזשנס.

עגל
עגל
11/12/2016 14:57:01
הגב ל  דובי

שווה גם למצטבר העונתי שלו

שמייקל
שמייקל
11/12/2016 15:20:11
הגב ל  דובי

לא משהו

דינגו
11/12/2016 15:11:42

דדי דווקא טען שההחתמה של דנג זה FAR 8 כי הוא ילמד את הצעירים הגנה.
http://www.hoops.co.il/?p=78013

שמייקל
שמייקל
11/12/2016 15:18:20

שכנעת אותי אבל בחייאת דינאק מנחם רשמת maturity ליד שלום עולם??????????????.

מנחם לס
מנחם לס
11/12/2016 16:55:07
הגב ל  שמייקל

אצלי כל מי שמביא שלום לעולם הוא MATURE!

אבי
אבי
11/12/2016 15:46:59

עוד החתמות גרועות סולמון היל עומר אשיק יואכים נואה

דובי
דובי
11/12/2016 16:34:03
הגב ל  אבי

נואה מלמד את הצעירים של הניקס
צרפתית

Ohad243
Ohad243
11/12/2016 16:54:05

אבל יש דוגמאות טובות למה הכסף הזה כן היה מביא ? מה/מי היה פנוי בקיץ למלא את העמדות האלו ?

מנחם לס
מנחם לס
11/12/2016 16:58:19
הגב ל  Ohad243

מי היה םפנוי עבור 70 מיליון? ARE YOU KIDDING ME?
ואם אני ג'יני באס ואף אחד לא פנוי, אני לוקח את ה-70 מיליון וקונה לי איזו יאכטת שעשועים עבורה ועבור פיל ג'קסון (או שופינג סנטר בברלי הילס).

קובי
קובי
11/12/2016 17:02:30

לגביי דנג מסכים,החתמה רעה,
אבל וולטון עוד יוכיח את עצמו,אני בטוח.
בסך הכל הלייקרס קבוצה מאוד צעירה,מה חשבת? גם המאמן הכי טוב בעולם עם קבוצה כל כך צעירה לא היה מצליח הרבה יותר.
הם יגדלו,יצמחו וישתפרו יחד.
לא רואה את מינסוטה עם מאמן מוכח וכישרונות גדולים יותר מצליחים יותר השנה,צריך סבלנות!

פומה
פומה
11/12/2016 17:39:34

הדוק חזר לכושר ואני מצטרף בהתלהבות….
ההתנהלות בלייקרס מצוינת ולוק מאמן נפלא !
בעצם זה מה שהדוק אמר אך בהפוך על הפוך הסווה זאת כדי שלא יגידו שהביא את הנחס, .

אלון
אלון
11/12/2016 18:48:47

2.72 מיליון דולר לנקודה…. אחלה חוזה…

חנן
חנן
11/12/2016 19:08:56

זה פשוט לא יאומן הסכומים שנזרקים בליגה הזאת! מילא כוכבי על מקבלים חוזים מטורפים אבל דברים כאלה זה פשוט מראה כמה הליגה הזאת רווחית.

SICKSEA@hotmail.com
SICKSEA@hotmail.com
11/12/2016 20:24:18

בנתיים הלייקרס בפתיחת עונה לא רעה יחסית לעונה שעברה ויחסית לזה שאין להם כוכבים גדולים ועושה רושם שהם יגיעו לפלייאוף הרבה לפני התחזיות המלומדות של "הדוק". בנתיים לוק וולטון שלכאורה אין לו מושג ולא עשה כלום בחיים שלו יכול להעביר לדוק שיעור למתחילים בכדורסל (כי הדוק ברמת הבנה הרבה מתחת למתחיל על אף יובל שנות סיקור)