אירועי דיומא – 10.12.2016 / דוד "פאקו" סעדה

כדורגל:

פרמייר ליג – מחזור 15:

14:30-ווטפורד-אברטון (ספורט 2). אברטון ניצלה מהפסד במחזור הקודם מול היונייטד לאחר השי שהעניק לה פלאיני. עדיין, הקבוצה רחוקה מהיכולת אותה הפגינה בתחילת העונה, וקרובה יותר למרכז הטבלה מאשר לצמרת אליה השתייכה. היא תתארח היום אצל עוד קבוצת מרכז טבלה למשחק הנראה שקול למדי.

16:30-ארסנל-סטוק (משולב בספורט 2). ארסנל התאוששה מהמיני משבר בדרך הטובה ביותר שהיא מכירה – נצחונות מרובי שערים. כך היא רמסה בליגה את ווסטהאם ובליגת האלופות את באזל, כשאלכסיס סאנצ'ז אחראי על חלק גדול מהכיבושים. היריבה, לאחר שנחשבה לאחת הקבוצות הקשוחות בעונה הקודמת, הפכה לקבוצת מרכז טבלה אנמית, שלא צפוייה להקשות במיוחד על התותחנים.

19:30-לסטר-מנצ'סטר סיטי (ספורט 2). שתי קבוצות עם סוגים שונים של צרות נפגשות היום. מה שעובר על לסטר הוא כבר כנראה יותר עניין לפסיכולוגים ולא לפרשני ספורט. האלופה מצד אחד לא מפסיקה להפסיד בליגה וכבר נמצאת בקרבה מסוכנת לקו האדום, אך מצד שני היא עלתה לשלב הנוקאאוט בליגת האלופות. סיטי לעומתה ירדה למקום הרביעי לאחר ההפסד במשחק הסוער מול צ'לסי, אך הבעייה החמורה יותר איתה היא צריכה להתמודד היא מכת המורחקים: אגוארו, פרננדיניו ואוטומאנדי לא ישחקו היום מסיבה זו, כאשר השניים הראשונים הורחקו למספר משחקים עקב ההתפרעות במשחק מול צ'לסי.

בונדסליגה – מחזור 14:

16:30-באיירן מינכן-וולפסבורג (משולב בספורט 2). המשחק הזה מפגיש את האלופה עם קבוצה שראתה ימים טובים יותר. באיירן, לאחר ההפסד מול דורטמונד, מוצאת את עצמה רודפת אחר לייפציג הלוהטת בצמרת. וולפסבורג, לעומתה, מסובכת עמוק בתחתית, ונראה שהמשבר שאחז את חברת האם פולקסווגן פוקד גם אותה.

לה ליגה – מחזור 15:

14:00-אוסאסונה-ברצלונה (ONE). ברצלונה ללא ספק נמצאת במשבר. לקבוצה כבר שלוש תוצאות תיקו רצופות בליגה, כאשר האחרונה בקלאסיקו מהשער המאוחר של ראמוס, משאירה אותה מרחק שש נקודות מריאל המוליכה. תוצאה דומה היום תהווה הפתעה גמורה, כיוון שהמארחת נמצאת במקום האחרון בטבלה.

21:45-ריאל מדריד-דפורטיבו לה קורוניה (ONE). ריאל בהחלט יכולה להיות מרוצה מתוצאת המפגש מול ברצלונה, שהשאיר לה את מרחק הביטחון בצמרת. הלבנים ישחקו היום מול קבוצה שהייתה פעם אחת הקבוצות הטובות באירופה, והיום היא מסובכת קשות בתחתית. נראה שגם זידאן לא ממש סופר את היריבה, כאשר הוא לא כולל בסגל את רונאלדו, מודריץ׳ ובנזמה (בעוד בייל ממשיך להיות פצוע).

ליגת העל – מחזור 13:

16:00-הפועל ת"א-בני סכנין (ספורט 1). הפועל ת"א מרכזת לא מעט כותרות השבוע, ולא מסיבות חיוביות. לאחר תקופה ארוכה שזה היה באוויר, הקבוצה נכנסה למצב של הקפאת הליכים, צעד שמביא מיידית להפחתה של 9 נקודות ממאזנה, דבר שישים אותה במקום האחרון. מעבר למיקום בטבלה, מה שיותר מדאיג את האדומים הוא עם אילו נכסים הם יישארו בתום התהליך, קרי שחקנים, מאמן וכו', לא דבר המוסיף לתחושת הביטחון של השחקנים במגרש היום. האוהדים האדומים מבטיחים תצוגה שתעזור לשחקנים להפיג את כל אותם חששות. סכנין שממול תקווה לנצל את המצב הרעוע של המארחת, גם לאחר שסאגת המאמן אבוקסיס נפתרה, כאשר האחרון החליט להישאר בקבוצה.

18:00-הפועל אשקלון-בני יהודה (ספורט 1). קרב תחתית "לוהט". שתי הקבוצות החלשות בליגה, שנעלו את הטבלה עד המחזור האחרון, קיבלו סיוע בלתי צפוי משתי הקבוצות הבכירות של ת"א. מהצהובים המצויים במשבר קיבלה כל אחת מהקבוצות נקודה, בעוד את האדומים הן אמורות פתאום לראות מתחתיהן בטבלה. עדיין, מדובר בשתי קבוצות הצפויות בסבירות גבוהה למצוא עצמן מחוץ לליגת העל בסוף העונה, כך שזהו משחק הצפוי להיות קריטי לשתיהן.

18:00-הפועל כפ"ס-עירוני ק"ש (פריצות בספורט 1). קרית שמונה, למרות השינויים התכופים בעמדת המאמן, נמצאת בתקופה טובה עם שני נצחונות רצופים ועלייה לחצי גמר גביע הטוטו. המארחת לעומתה כבר נמצאת באיזור המסוכן של התחתית, לאחר שצברה נקודה בודדת (ללא שערים) בשלושת המשחקים האחרונים.

20:30-הפועל רעננה-מכבי חיפה (ספורט 1). מכבי חיפה לא ממש יציבה. לאחר תקופה של ריצה יפה בצמרת, הקבוצה לא מצליחה לנצל את החולשה של מכבי ת"א, עם תיקו מול אשדוד והפסד מול בית"ר, מה שמשאיר אותה במקום השלישי. אולי היום מול קבוצת מרכז הטבלה החלבית מהשרון, הירוקים יצליחו לממש את הפוטנציאל.

הליגה הצרפתית – מחזור 17:

18:00-בורדו-מונאקו (ספורט +5). מונאקו ניצלה יפה את המעידה של פ.ס.ז' מול מונפלייה, ועלתה למקום השני אחרי שדרסה 5:0 את באסטייה. לקבוצה הנסיכותית היה שבוע מוצלח לאחר שגם עלתה מהמקום הראשון לשלב הבא בליגת האלופות. היום רדמאל פלקאו וחבריו יפגשו קבוצה שבעבר זכתה בלא מעט אליפויות, ונמצאת כרגע בשולי הצמרת, אך כזו שהשיגה נקודה בודדת בשני המחזורים האחרונים.

כדורסל:

ליגת העל – מחזור 10:

18:15-מכבי ת"א-עירוני נהריה (משולב בספורט 5). משחק שהוקדם מהמחזור ה-12. למרות שהיא מוליכה בבטחה את הליגה, המשבר במכבי ת"א ידוע לכל. שני ההפסדים ביורוליג (וגם הניצחון הדחוק על חיפה) חושפים שלל בעיות, הן בהרכב והן מאחורי הקווים. גם היריבה הצפונית לא במצב טוב, כאשר היא סופרת שני הפסדי בית רצופים ונמצאת בתחתית.

18:15-בני הרצליה-הפועל חולון (משולב בספורט 5). המשחק המומלץ של היום בין שתי קבוצות החולקות את המקומות 2-3. הרצליה היא ללא ספק הקבוצה החמה של הליגה עם ארבעה נצחונות רצופים, האחרון בחוץ נגד נהריה. חולון חזרה לעצמה לאחר שני הפסדים עם נצחון בהארכה על הפועל ת"א. אחת הסיבות להפסדים הייתה העדרותו של פול דילייני מההרכב בגלל פציעה, והוא צפוי לחזור היום.

20:30-מכבי אשדוד\באר טוביה-הפועל ת"א (משולב בספורט 5). פתיחת הליגה הטובה של אשדוד נשכחה מזמן, והיא עם נצחון בודד בשבעת המשחקים האחרונים ומסובכת בתחתית. הפועל ת"א מנגד כמעט זכתה לנצחון שלישי ברציפות מול חולון, אך התפרקה בהארכה והפסידה. אחת הסיבות להפסד זה הייתה הפציעה של לימונד במהלך המשחק, מה שהשאיר את הקבוצה עם קוצר בישראלים. לימונד אמור לחזור היום להרכב.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. פאקו, וכל העוסקים במלכה,
    כל הכבוד לכם.
    בדרך כלל אני לא מגיב בפינה (בעיקר בגלל שאני לא מתחבר בכלל לכדורגל, או כדורסל אירופאי),
    אבל אין לי בכלל ספק, שהטור היומי משדרג בצורה ניכרת את האתר, והופך אותו להרבה יותר מקצועי.
    (וזה בנוסף לעובדה שהפינה היא פלטפורמה נהדרת לענפים ותחרויות, שללמוד עליהן זו דרך נהדרת להרחיב אופקים. במקרה של אפלטון – תרתי משמע…)

  2. אחת הפינות החשובות ביותר של האתר אפילו שלא זוכה להרבה תגובות כי היא פינת אינפורמציה יותר מכל.
    לי היא עוזרת ביותר.

  3. קפיצות סקי
    במסגרת הסבב העולמי מתקימת כרגע תחרות במסגרת ה fis תחרות בליליהמר נורוגיה .
    במסגרת הסבב העולמי יתקימו בהמשך התחרויות הבאות
    ב 15 לחודש בנוטודם נורוגיה.
    ב 16 באנגלברג שויץ.
    ב 29 בטוברסטדורף גרמניה
    ב 31 בגארמיש גרמניה
    דוד סעדה כבר הזכיר את התחרויות האלו בהקשר אופניים למי שזוכר .
    מה הקשר ?
    ובכן קופץ עבר שנפצע ועבר לאופניים במקום .
    מה התחרות הזו ?
    למעשה זו החלקה במורד עד שהמורד מקפצה נגמר לפי המשפט המפורסם אנחנו על פי התהום אך עומדים בפני צעד גדול קדימה …
    מחר הגמר כרגע תוצאתו של המוביל במקום הראשון הוא פרווק דומן מארצו של הפיטר סאגאן סלובקיה 301 מטרים מרחק אופקי באויר …
    הטובים בפיזיקה יכולים לנסות לחשב מרחק אנכי מהירות יציאה מהמקפצה …יחס גלישה ומהירות נגיעה בקרקע .
    מקום שני כרגע דניאל טאנדה נורבגיה 291 מטרים .
    שלוש סטפן קראפט אןסטריה 286 מטרים .
    ספורט החורף ותחרויות הסקי קרוס קאונטרי עוד לא ממש החלו מחכים לשלג .

  4. תיקון הילד בן ה 17 פרבק דומן דוברי דן ניצח .
    דוברי דן יום טוב בכמה וכמה שפות קיריליות….
    מחר תחרות נוספת בסבב העולמי אותו. מקום .

  5. פאקו – כמה יעלה לי לקנות את הפועל תל אביב קומפלט?
    לוקח את הקבוצה כמו שהיא. את הפרסונל אני מסיב לעבוד במחסן ואת בלומפילד אני מרים עליו 8 מגדלים לצרפתים. בעלי החוב יקבלו פנטהאוז בפרויקט ביחד עם מחסנאי לחודש.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט