אירועי דיומא – 09.12.2016 / דוד "פאקו" סעדה

כדורגל:

בונדסליגה – מחזור 14:.

21:30-פרנקפורט-הופנהיים (ספורט 1). משחק צמרת לכל דבר יש לנו כאן. פרנקפורט (בלי טוואטחה הפצוע) השיגה בשבוע תיקו לאחר שלושה נצחונות, ופספסה עלייה למקום השלישי. לעומתה הופנהיים חזרה לנצח (הביסה את פ.צ. קלן בעוד משחק צמרת) לאחר סדרה של תוצאות תיקו.

כדורסל:

יורוליג – מחזור 11:

לפריוויו מקיף על המשחקים, שכתב לביא שוורצגורן.

19:00-אנאדולו אפס-ברצלונה (ספורט 5 לייב).

20:00-פנאתנייקוס אתונה-גלאטסריי (ספורט 5 לייב).

21:45-בסקוניה ויטוריה-דרושאפקה (משולב בספורט 5 לייב).

21:45-אולימפיאקוס-אוניקס קאזאן (משולב בספורט 5 לייב).

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. מעקב וונדה גלוב- יום 33
    עוד 11,368 מיילים ימיים להקפת העולם.
    הים הדרומי ממשיך להתאכזר וכבר יש לנו 7 פורשים כולל נטישת יאכטה של קיטו דה פבנס שזו לו הפעם השלישית ברציפות שהוא לא מצליח להגיע לקו הסיום.
    קונרד קולמן הניוזילנדי תיאר את ההרגשה כך:
    "זה כמו להיות בתא נידונים למוות, שאתה רק מחכה לתורך. צריך להיות מוכן מנטלית לבעיה אחת רצינית ביום. אני מבלה יותר זמן עם כלי עבודה ביד מאשר מחזיק בהגה". אחרי שריפה, נזילה הידראולית ותקלות אינספור נאלץ קולמן לתקן את המפרש בזמן הפלגה ב-20 קשרים. הוא תיאר את החוויה כך: " אני 22 מטרים באוויר. יד אחת מחזיקה במפרש ויד שנייה כרוחה מסביב לתורן כדי לא ליפול ותוך כדי זה אני צריך להתרכז במחט כדי לתפור את המפרש. הדרך הכי טובה לתאר את ההרגשה היא אם תדמיינו שאתם על גב סוס דוהר בגאלופ, עושים שפגט ושכיבות סמיכה במקביל ומנסים להכניס מחט לחור קטן. וכל זה בגובה 20 מטר באוויר".
    סבסטיאן חוזה שהיה במקום השלישי גם נאלץ לפרוש לאחר פגיעה חזקה בגוף היאכטה.
    שני המובילים כבר חצו את ה Great Australian bite מדרום לאוסטרליה ועברו חצי דרך כשהם נכנסים האוקיאנוס הפסיפי.
    הם מתכוננים לסערה שבאה בכיוונם. כרגע לה קלאצ' מוביל ב-140 מייל על פני תומפסון אך הסערה הקרובה תבלום את שני המתמודדים. האם תומסון יקח סיכון וינסה לצמצם את הפער בזמן הסערה? עד עכשיו הוא לא היסס לקחת סיכונים אך השמועות על קורבנות הים הדרומי הגיעו גם אליהם וזה משפיע מנטלית על כולם.

    1. אם סבסטיאן בחוץ צפויה פגיעה גדולה במוניטין של טבחי מישלן….
      אסור לספר לשרה נתניהו את הדבר הזה….אני בטוח שהיא תעדיף לשחות בים הדרומי הקפוא שורץ הכרישים מאשר לותר על ארוחה לאניני טעם של טבח מישלן על חשבון לידיעת הציבור .. והציבור …
      ולראיה כבר זרקה את הארוחה שהכינה המנקה לאשפה …

כתיבת תגובה

סגירת תפריט