הזקן נגד הצ'יטה ביום שישי / רועי ויינברג

הערב יפגשו ראסל ווסטברוק וג'יימס הארדן, שני שחקנים שביחד קולעים 59.5 נקודות עם 18.4 ריבאונדים ו-22.7 אסיסטים בערב. יוסטון נגד אוקלהומה זה משחק מאוד מעניין בין 2 קבוצות התקפיות שנלחמות על המקום הרביעי במערב, יחד עם משחק מעניין בין הסלטיקס לראפטורס ועוד.

*

2:00-שרלוט הורנטס (9-13)-אורלנדו מג'יק (13-10)

קיבלנו משחק לא רע בכלל כבר בתחילת הערב. אורלנדו, למרות תבוסה לסלטיקס, יכולה להיות מאוד מרוצה מהשינוי ברוטציה שהעלה את די ג'יי אוגוסטין וביסמק ביומבו לחמישייה והוריד את אלפריד פייטון וניקולה ווצ'ביץ' לספסל. השינוי הזה, לצד התרומה החזקה בהגנה (ביומבו נותן הגנת פוסט טובה מאוד יחד עם איבאקה), השילוב של שניהם מוסיף תנועה בלי כדור וקליעה מרחוק לחמישייה. הספסל גם מתחזק כתוצאה מכך, עם פליימייקר טהור וסקורר טוב, והקבוצה עם 4 ניצחונות בששת המשחקים האחרונים.

בשרלוט אין יותר מדי חדש. הם עם 5 ניצחונות ב-7 המשחקים האחרונים ועוברים יחסית מתחת לרדר כשבמשחקים מסויימים הם מביסים דרך ההתקפה (קלעו 104 נקודות על ממפיס) ובאחרים דרך ההגנה (עצרו את דאלאס ודטרויט על 87 ו-77 נקודות בהתאמה במהלך הרצף). קמבה ווקר בדרך לאול-סטאר וההתקפה סביבו מאוזנת (7 שחקנים קולעים בין 9.2 ל-13.5 נקודות במשחק) יחד עם הגנה טובה זה יכול להספיק בשביל הביתיות בסיבוב הראשון.

המצ'-אפ המעניין היום הוא בין הקווים הקדמיים. שרלוט יכולה להשתמש, ועושה זאת לא מעט, בהרכב שכולל את קודי זלר/רוי היברט לצד פרנק קמינסקי או מרווין וויליאמס. הערב, לעומת זאת, סביר שהם ישתמשו בהרכב שכולל את קמינסקי ו-וויליאמס ביחד כדי לנסות להוציא את איבאקה וביומבו החוצה מהצבע (השניים קולעים ביחד 3.1 שלשות ב-31% במשחק, לא כדאי להשאיר אותם חופשיים מרחוק). זאת אולי הדרך הטובה ביותר להכנס ולנצל את ההגנה החלשה של ארון גורדון, אוון פורנייה ואוגוסטין ומעניין לראות איך ווגל יגיב במידה וזה יקרה.

תחזית: משחק עם סקור נמוך יחסית, אבל עם הגנות ברמה גבוהה. יכול ללכת לכל כיוון אבל התחושה שלי היא שאורלנדו ינצחו בפחות מחמש, אבל זה לא משחק שהייתי שם עליו כסף.

*

2:30-קליבלנד קאבלירס (5-15)-מיאמי היט (15-7)

בניגוד למשחק הקודם זה נראה כהימור בטוח לטובת הקאבלירס. מיאמי, הקבוצה האהודה עליי, תשחק בלי לוק באביט, ג'וש ריצ'רדסון, ג'סטיס ווינסלו, ג'יימס ג'ונסון ודיון וויטרס, כלומר עם 4 מ-9 השחקנים שמשחקים את כמות הדקות הגבוהה במשחק (יתכן שעם 5 מפני שרודני מקגרוגר בספק). מכת הפציעות הזאת, שפוגעת בסגל לא מוכשר במיוחד, עושה את שלה וההיט עם 3 ניצחונות ב-10 המשחקים האחרונים (ו-3 הפסדים ברציפות). אין להם כמעט שחקנים, וכשהם לפני 3 משחקים ב-4 ימים הקבוצה תצטרך לחלק כוחות כמה שיותר. לא בטוח שלהשקיע במשחק קשה, מול האלופה במגרש הביתי שלה, שווה את זה.

קליבלנד, לעומת זאת, יצאה מהמיני-משבר שלה עם 2 ניצחונות רצופים ו-120 נקודות בממוצע למשחק. הם הרבה יותר טובים ממיאמי ב-2 צדדי המגרש ועם סגל רחב בהרבה גם ללא ג'יי אר סמית'. הביג 3 מצויינים ולו מנסה למצוא יהלומים בספסל (נתן לדיאנדרה ליגינס 20 דקות מול הניקס). על הנייר הם חזרו ל-cruise control, אבל הכל יכול להתהפך בעונה של 82 משחקים.

תחזית: אין סיבה להרחיב על המשחק הזה יותר מדי. אפילו אם לברון יזכה למנוחה, קליבלנד צריכה לנצח בקלות. אני חושב שהיא תעשה זאת ותנצח ב-12 הפרש.

*

2:30-בוסטון סלטיקס (9-13)-טורונטו ראפטורס (7-15)

הראפטורס באים למשחק עם 7 ניצחונות מ-8 המשחקים האחרונים. הקבוצה מציגה סגל רחב שמשחק מצויין ונהנת מדמאר דרוזן בעונת קריירה (למרות שנחלש מפתיחת העונה האלוהית שלו) ומהתקפה אדירה שקולעת לא פחות מ-117 נקודות במשחק. הם מבוססים במקום השני במזרח ומקווים להשאר שם עד סיום העונה.

אחת הקבוצות שיכולות לאיים על המקום השני שלהם היא הסלטיקס החזקה. הקבוצה עם 3 ניצחונות ב-4 המשחקים האחרונים וגם בכושר יחסית טוב. איזייאה תומאס לא משחק הערב, מה שיפגע מאוד בהתקפה של הסלטיקס. הם הסתדרו בלעדיו עם 117 נקודות מול המג'יק ויצטרכו משחק טוב של אל הורפורד וג'יי קראודר בשביל לנצח. התפקיד של קראודר ובראדלי בהגנה על דרוזן ולאורי קריטי מבחינת הסלטיקס, ויהיה נקודת המפתח של הערב.

תחזית: ההתקפה החזקה של הראפטורס תתמודד עם ההגנה הלא עקבית (במשחקים מסויימים נפלאה, באחרים על הפנים) של הסלטיקס. 105 נקודות לפחות של טורונטו וניצחון.

*

3:00-מילווקי באקס (9-11)-אטלנטה הוקס (12-11)

אחרי רצף הפסדים ארוך וקשה (ניצחון אחד מ-11 משחקים) ההוקס חזרו לנצח עם ניצחון על חצי הקבוצה של מיאמי. היום נראה אם הניצחון הזה הוא התחלה של דרך חדשה או ניצול הזדמנויות מול אחת הקבוצות החלשות בליגה. ההוקס באותו משחק סיפקו הגנה טובה, אבל זה היה המשחק השלישי ב-11 האחרונים בו היריבה של הקבוצה קלעה כמות דו ספרתית של נקודות (הם ניצחו משחק אחר בו היריבה נעצרה על 85, ובשלישי קלעו 68 בלבד).

לכן ההגנה שלהם היא המפתח הערב. הבאקס קולעים כמעט 110 נקודות למשחק ב-6 המשחקים האחרונים, כאשר הם ניצחו את כולם מלבד הפסד אחד (בנקודה) לסן אנטוניו. הגריק פריק בכושר נפלא (21 נקודות, 10 ריבאונדים, 6 אסיסטים, 2.7 חטיפות ו-2.8 חסימות למשחק ב-6 האחרונים) ויחד עם ג'בארי פארקר (19 נקודות בערב) וסגל רחב הם נראים טוב מאוד.

בעוד שסביר שפול מילסאפ יוכל לסגור את פארקר, אני לא חושב שיש למילווקי תשובה לפריק. בייזמור פצוע ולכן התשובה שלהם היא ת'אבו ספלושה. לא בטוח שזה יספיק מול אחד הגארדים הטובים (והאנדרייטד) בליגה, ולכן ההוקס יחזרו להפסיד הערב.

תחזית: משחק גדול של יאניס יתן למילווקי ניצחון נוסף, בהפרש דו ספרתי.

*

3:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (8-14)-יוסטון רוקטס (7-15)

המשחק של הערב בין 2 מועמדים לתואר ה-MVP. מצד אחד יש לנו את אוקלהומה סיטי ווסטברוק, עם 6 טריפל-דאבלים של ראסל ו-6 ניצחונות רצופים. טריפל דאבל שלו הערב ישווה את הרצף המדהים של מייקל ג'ורדן מ-1989 (7 טריפל דאבלים רצופים ו-10 ב-11 משחקים). הוא פשוט סוחב את הקבוצה קדימה והם קולעים כמעט 114 נקודות בערב במהלך רצף הניצחונות.

יוסטון נמצאת גם במצב טוב ועם 6 ניצחונות ב-7 המשחקים האחרונים. הם קולעים 121.8 נקודות למשחק (!), מה שמבטיח משחק כיפי לצפייה. זה קורה בזמן שלצד הארדן אריק גורדון, פטריק בברלי, ראיין אנדרסון וטרבור אריזה קולעים המון וההתקפה נראית נהדר. החיבור בין השחקנים הגיע לשיא והם מתחרים ישירים בת'אנדר על המקום הרביעי במערב.

אין מצ'-אפ מעניין במיוחד מבחינה הגנתית במשחק הזה, מהסיבה הפשוטה שלא יהיו הגנות במשחק הזה. שתי הקבוצות יודעות להתקיף טוב מאוד וזאת הולכת להיות חגיגה של כדורסל. המלצת צפייה ענקית.

תחזית: נתחיל מהימור מופרע: לא אופתע אם 2 הקבוצות יעברו ביחד את ה-250 נקודות. אני חושב שווסטברוק יעשה טריפל דאבל, 12 במספר העונה, וזה יסחוף את אוקלהומה סיטי לניצחון בהארכה.

*

3:00-מינסוטה טימברוולבס (16-6)-דטרויט פיסטונס (12-12)

הפיסטונס, עם רג'י ג'קסון בחזרה, נראים יותר טוב ממה שהמאזן שלהם מראה, בין היתר בגלל לוח משחקים לא קל. ההתקפה שלהם מאוד מאוזנת (7 שחקנים קולעים בין 10 ל-17 נקודות במשחק) וההגנה היא אולי הטובה בליגה, אבל הם רק במקום השמיני במזרח. בכל מקרה, הם אמורים לנצח בקלות את הטימברוולבס הערב.

מינסוטה עם ניצחון אחד בשבעת המשחקים האחרוינם למרות הכושר הטוב של זאק לווין, וויגינס וטאונס. ההתקפה נראית מסורבלת עם גיורגי ג'נג וריקי רוביו בחמישייה, ההגנה לא קיימת (סופגים במהלך התקופה הרעה הזאת 114.2 נקודות במשחק) והם בדרך לעוד עונה נטולת פלייאוף. לא מה שציפו לו כשהחתימו את טום ת'יבודאו.

תחזית: מינסוטה חלשה בהרבה. לכן זה אמור להיות ניצחון קל של דטרויט, בהפרש דו ספרתי.

*

3:30-דאלאס מאבריקס (17-4)-אינדיאנה פייסרס (11-11)

מפגש המאכזבות של העונה. המאבריקס עם 2 ניצחונות מרשימים על שיקגו וניו אורלינס לאחרונה, אבל עם 12 הפסדים מ-14 המשחקים האחרונים. יחסית לקבוצה שרבים, אני ביניהם, ציפו שתאבק על מקום בפלייאוף, מדובר באכזבה עצומה. למרות עונת קריירה של האריסון בארנס הם בדרך ללוטרי והערב בלי בוגוט, נוביצקי, בריאה וקרי.

הפייסרס, לעומת זאת, מתיישרים אחרי פתיחת עונה רעה. הם עם 4 ניצחונות ב-6 המשחקים האחרונים ולמרות שכנראה לא יגיעו לטופ פור המזרחי הם יכולים למצוא את עצמם בפלייאוף, בין היתר הודות להתקפה של 107 נקודות במשחק (ועם הגנה חלשה שספגה 142 נקודות מהווריורס ו-130 מהטרייל בלייזרס).

תחזית: אינדיאנה הרבה יותר מוכשרת מדאלאס בהרכב הנוכחי של המאבריקס ולכן צפויה לנצח בקלות. הפייסרס ינצחו בהפרש דו ספרתי.

*

5:30-לוס אנג'לס לייקרס (14-10)-פניקס סאנס (16-6)

הלייקרס הם האריה הפצוע. פציעות של ניק יאנג, דיאנג'לו ראסל וחוזה קלדרון השאירו את הקבוצה בבעיה בקו האחורי ועם 10 הפסדים ב-13 המשחקים האחרונים. מרצ'ילינו הורטאס וג'ורדן קלארקסון כרגע פותחים כשלו וויליאמס מוסיף אנרגיות מהספסל, אבל קשה להם לנצח משחקים, כשהנעת הכדור חלשה משמעותית וההגנה עדיין לא שם.

אם הלייקרס הם אכן האריה הפצוע אז פניקס הם האריה העתידי. הסאנס עם ניצחון אחד בחמשת המשחקים האחרונים ובלי טי ג'יי וורן. מרקיז כריס ודווין בוקר מאוד מבטיחים אבל לא מצליחים לנצח כרגע במיוחד כשההגנה על הפנים, אפילו יותר מזאת של הלייקרס. לכן גם המשחק הזה יהיה עם סקור גבוה, אבל לא בטוח שבגלל ההתקפות.

תחזית: במשחקים מהסוג הזה הקבוצה עם כוח האש הגדול יותר מנצחת. אני מאמין שזאת הלייקרס, כי עדיין יש להם את קלארקסון, וויליאמס ואינגרם.

*

5:30-סקרמנטו קינגס (13-8)-ניו יורק ניקס (10-12)

הניקס עם 7 ניצחונות ב-10 המשחקים האחרונים, כש-2 מ-3 ההפסדים הם מול הת'אנדר והקאבלירס הקונטנדריות. רוז ואנטוני חוזרים בהדרגה למה שהיו ב-2012, פורזינגיס נהדר והספסל מוציא גיבורים חדשים (מישהו אמר קייל או'קווין ולא קיבל?). ההתקפה משגשגת והקבוצה נראית כמו קבוצה. משהו שלא אמרו הרבה זמן במדיסון סקוור גארדן.

סקרמנטו, לעומת זאת, במצב פחות טוב. הם התפוצצו מול דאלאס אבל עם 2 ניצחונות ב-6 המשחקים האחרונים, מול ברוקלין ודאלאס החלשות. לא נראה שהם בדרך למקום כלשהו אבל עדיין במקום העשירי ויכולים עוד למצוא את עצמם בפלייאוף. קאזינס נראה טוב אבל ההגנה לקויה מאוד.

תחזית: ההתקפה של הניקס תתמודד בקלות עם ההגנה של סקרמנטו וזה יגמר בניצחון של ניו יורק שתקלע יותר מ-110 נקודות.

*

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
109 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יואל
יואל
9 בדצמבר 2016 15:21

עדיין לא למדתם שלא מהמרים נגד יוסטון?
ועוד נגד קבוצה חזקה?!?!?!?!?
מקווה שלא הבאתי נאחס עם התגובה הזאת…

brazivo
brazivo
9 בדצמבר 2016 15:23

יוסטון מנצחים באוקלהומה
הקינגס מנצחים את ניו יורק בבית
חוץ מזה אני איתך

ייגר מוזר קצת בניהול המשחק , כששיחק עם ליין אף נמוך ללא קופוס הוא לא נקלע לפיגור מוקדם ולרוב נצח,[אוקלהומה וטורונטו]
ולמרות זאת הוא חזר לשחק עם קופוס בחמישייה וממש מתעקש על זה גם אחרי ההפסקה.
פחות קופוס ואפללו ויותר לאוסון[בתקופה טובה],טמפל ועומרי והקינגס על הגל.
לדעתי הקינגס יכולים לבנות מומנטום חיובי בשלושת המשחקים הקרובים: ניו יורק בבית, יוטה הפצועה בחוץ והלייקרס במומנטום שלילי בבית.

אפלטון
אפלטון
9 בדצמבר 2016 15:29
Reply to  brazivo

חייב להודות שלמרות שהייתי מאוד בעד ייגר לפני העונה וחשבתי שהוא פיתרון מושלם לקבוצה אני די מאוכזב מהמקובעות שלו.
הוא לא מנסה לסגל את המשחק לשחקנים שיש לו אלא מנסה להכריח את סגנון המשחק שהוא מכיר לסגל שלא בהכרח מתאים לכך.
עדיין יש מספיק כישרון בסקרמנטו כדי להתחבר ולהתחרות על הפלייאוף, אלא אם כן השטות של קאזינס ובארנס (שאני לא מבין איך לא מעיפים מהקבוצה) תכריח פה טרייד ופירוק החבילה.
לדעתי בסוף זה הפיתרון היחיד ואז ייגר יוכל גם לבנות קבוצה בצלמו

brazivo
brazivo
9 בדצמבר 2016 15:40
Reply to  אפלטון

לקופוס יש יתרון אחד במשחק שלו שהוא אולי השחקן הכי טוב בליגה בכדור ביניים. הקינגס בזכותו מתחילים את כל המשחקים עם הכדור[הפסיד אולי פעם אחת כל השנה], חוץ מזה הוא די חושך ונגר בהתקפה.
לפעמים לא ברור למה שחקן מקבל כל כך הרבה קרדיט ממאמן,
כמו שבלינלי קבל שנה שעברה מקארל וזה גבל במביך כי הוא לא פגע מסנטימטר.
בעמדות חמש ושתיים יש לו הרבה שחקנים שיכולים לתררום והוא מתעקש, על קופוס ואפללו.
קאולי סטיין נראה ממש טוב בתקופה האחרונה ושנים מהרוקיז נראים ממש טוב.
מלאכיי ריצרדסון ולביסייר נראים כמו שחקנים ראויים לגמרא כבר בשלב הזה ולא מקבלים בכלל דקות.
בדאלאס המשחק נסגר כבר באמצע הרבע השלישי.
הוא אעלה את טוליבר שלא שווה הרבה ולא מציע אף סייד, במקום לתת לרוקי ריצארדסון שהעמיד ממוצעים מטורפים בדי ליג לאחרונה לשחק.
ממש לא ברור!

אפלטון
אפלטון
9 בדצמבר 2016 15:32

לגבי המשחק באוקלהומה. משחק סופר חשוב לשתי קבוצות במומנטום. ההגנות דווקא לא רעות בכלל לשתי הקבוצות ברצף הניצחונות האחרונים, לא הייתי בונה על משחק של 250 נק' משותפות.
אגב גם מקום שני-שלישי במערב עוד לא סגור ונעול.

גרשון רוקח
גרשון רוקח
9 בדצמבר 2016 15:59

אחלה פריוויו… אני הולך על שארלוט, יוסטון ומיניסוטה .בשאר המשחקים אני לגמרי מסכים.
רק הערה: התאנדר לא קונטנדרית. פשוט לא.

מנחם לס
מנחם לס
9 בדצמבר 2016 17:00

ערב מעניין מאד של משחקים. לא יכול לחכות לראות את ווסטברוק נגד הארדן. האם ישמרו אחד על השני? אני מסופק.

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
9 בדצמבר 2016 22:25

ווסטברוק נחשב שומר רע ?

Mbk
Mbk
9 בדצמבר 2016 17:19

יופי של פריוויו רועי
OKC מול יוסטון זה משחק מאסט
הימור קומבו על הזקן + הציטה 63 נקודות , 18 ריבאונדים ו 29 אסיסטים

bobby
bobby
9 בדצמבר 2016 17:58

עושה כרגע רושם שבמערב תהיה תחרות צמודה על מקומות 3-6 בין קליפרס, יוסטון אוקלהומה וממפיס. הקרב הלילה בין יוסטון לאוקלהומה הוא על הרבה יות ממקום 4 – המנצחת תוכל להגיע למקום 3, והמפסידה תרד ל-6.

ולדי קוגן
9 בדצמבר 2016 17:59

ווסטברוק נגד הארדן, מה עוד בן אדם צריך?

bobby
bobby
9 בדצמבר 2016 18:09

אגב, הבדל מהותי בין המפגש הקודם של יוסטון ואוקלהומה לזה של הלילה – פטריק בברלי. מעבר לעובדה שמאז שחזר מפציעה הוא עוזר בנטל הובלת הכדור להארדן וגורדון, הוא גם שומר טוב על רכזי היריבות.
ומצד שני, למרות שכביכול החזרה שלו היא לטובת יוסטון, ווסטברוק יכול לראות את בברלי כמו שור שרואה סדין אדום ולשחק עם עודף מוטיבציה, מאז אותה תקרית בפלייאוף 2013..
בקיצור, יהיה מעניין.

Berch
Berch
9 בדצמבר 2016 18:13

אחלה פרוייו
שאקטין א-פול ענק. פינה משעשעת ביותר 🙂

מוטי
מוטי
9 בדצמבר 2016 18:15

פריביו יפה, כרגיל.
בוסטון הדהימו במשחק האחרון כשלמרות חסרונו של אייזאה תומס הם קלעו 117 נק', הרבה מעבר לממוצע שלהם. גם היום הוא יעדר.
בדאלאס נוביצקי עשוי לחזור. הוא לא נמצא ברשימת הפצועים שלהם להיום. מאידך, לא ברור אם זה לטובתם.
בניקס בעדרו של דרק רוז הופך את הקינגס לפייבוריטים.
מומחי החיזוי אינם צופים ךיותר מ 226 נק' במשחק בין יוסטון לאוקלהומה, התחזית שלך , רועי, קצת מוגזמת כנראה.
בקשה לסיום: כשאתה כותב בבקר ,רועי, את הסקירה ,עדיף שתצרף את הבוקס סקור של אי אס פי אן, כמו שיאיר זעפרני עושה בימי ראשון. זטבלה הרבה יותר קומפקטית , נפרשת יפה על העמוד, ומאידך, ויש בה את כל הרכיבים החשובים בסטטיסטיקה.

גור גולן
גור גולן
9 בדצמבר 2016 18:25

תודה על הפריוויו! סוף סוף לאחר שבוע וחצי אני אצפה שוב בלייקרס שהדרדרו מאז שהתגייסתי… באסה! היום ניצחון 💪

גור גולן
גור גולן
9 בדצמבר 2016 18:26

מגי הרג אותי בשאקטין ! ענק

עידן
עידן
9 בדצמבר 2016 19:33

גור איך בצבא?

גור גולן
גור גולן
9 בדצמבר 2016 20:09
Reply to  עידן

צבא… לא הכי כיף 😉

פאקו
Admin
9 בדצמבר 2016 21:40

לא לערוק!

עידן
עידן
9 בדצמבר 2016 18:53

תודה רועי על הפריוויו

שארלוט בחד ספרתי
קליבלנד בדו ספרתי
בוסטון בחד ספרתי
מילווקי בחד ספרתי
אוקלהומה בחד ספרתי
דטרויט בחד ספרתי
אינדיאנה בדו ספרתי
פיניקס בחד ספרתי
סקרמנטו בחד ספרתי

מבין קטן
מבין קטן
9 בדצמבר 2016 20:00

שאלה יפה שפורסמה ב-BR לפני כמה ימים ורלוונטית למצ'-אפ הלילה – אם הייתם עושים דראפט של שחקני יוסטון והרעמים (מלבד שני הגדולים), את מי הייתם בוחרים? טענו שם, ובצדק לדעתי, שהראשונים יהיו סטיבן אדמס, אולדיפו ואנס קנטר. זאת, כדי ללמד על כך שהצוות המסייע של ווסט טוב מזה של הזקן. אני חושב שזה באמת כך ואם בוחרים היום mvp, כנראה שנכון לדרג את הזקן לפני הצ'יטה.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
9 בדצמבר 2016 20:59

כתבתי כבר ואחזור שוב – הצ'יטה לא רואה את הזקן ממטר. הזקן הוא פלופר ואנוכי שחופר לתוך המגינים ומוציא עבירות מפוקפקות . בנוסף הוא חור ענק בהגנה . ראסל לוקח משמעותית יותר ריבאונדים , מאבד פחות , והוא שחקן הרבה יותר מלהיב מגוש השעמום מיוסטון .

הייט-אשברי
הייט-אשברי
9 בדצמבר 2016 21:02

ואגב , הצוות המסייע של הזקן לא רע בכלל , והוא הסיבה העיקרית לשיפור של יוסטון . גורדון מתגלה כצלף מצויין , קפלה ואריזה משחקים בהחלט טוב , ורייאן אנדרסון נותן עונת קריירה.

אפלטון
אפלטון
9 בדצמבר 2016 22:09

כרגיל אתה מכפיש בלי שום מושג. הארדן שומר לא פחות טוב מווסטברוק, קולע בצורה יותר יעילה ובאחוזים יותר טובים ומפעיל את הקבוצה בצורה הרבה פחות אנוכית.
לגבי האסטטיקה, זה כבר עניין של טעם. ווסטברוק נותן הופעות רוק, הארדן מנגן ג'אז. סטייל שונה לגמרי. אני הולך על הג'אז בכל פעם

ברוך רובין
ברוך רובין
9 בדצמבר 2016 22:46
Reply to  אפלטון

הייט אשברי אני פשוט לא מסוגל לשמוע את השקרים האלה שלא קשורים למציאות? לגבי אנוכי זה שטויות, שיטת המשחק שמנחילים ביוסטון היא לתת לו את הכדור ולנהל את המשחק, סחיטת עבירות זו אומנות כולם עושים את זה (רק שהארדן עושה זאת טוב מכולם) רק אתמול קרי קפץ לנתיב הזריקה של המגן בשביל לסחוט עבירה מה3, הארדן כישרון התקפי מדהים כמעט בלתי עציר(בחלק ההתקפי הוא הרבה יותר אפקטיבי מווסטברוק) ההבדל העיקרי ביניהם קבלת ההחלטות (שבה הארדן טוב יותר מווסטברוק בהרבה), בחלק ההגנתי הוא מגן הרבה פחות גרוע ממה שמציגים אותו. לגבי ווסטבורק המספרים של ווסטברוק ריקים ומנופחים, למרות כמות האסיסטים קבלת ההחלטות שלו פשוט לא טובה , גם קבלת הזריקות לכן אחוז האפקטיבי נמוך מאוד 47%. ווסטברוק חייב להפסיק להפסיק בסגנון ההירו בול שפוגע בקבוצה גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, כמות הפול אפ גאמפרס שהוא לוקח מגוכחת כמובן שהוא קולע אותם באחוזים מחפירים (הסיבה למה אחוז האפקטיביות נמטך מהמוצע בליגה), לגבי צוות מסייע יש לו צוות מסייע לא פחות טוב (קאנטר אולדיפו כלים התקפיים מצויינים, וסנטר כמו אדמס) הבעיה האין שיטת משחק שדונבון מנחיל בקבוצה מאמן כמו לוק וולטון שהיה מוציא לו יותר את הכדור מהיד ומנחיל שיטה של הנעת כדור ותנועה ללא כדור היא מוציא לא רק שחקן הרבה יותר טוב (והוא טופ 5 כיום אין בכלל ויכוח) אלא קבוצה הרבה יותר טובה ולמרות המספרים לדעתי הארדן עדיף עליו.

החבשי
החבשי
10 בדצמבר 2016 4:29

לגבי קבלת החלטות -אוקי סי בשונה מעונות עברו הם מצויינים ברבע האחרון ותחת לחץ וזאת לזכותו של ראסל
הארדן והגנה אלו 2 דברים שלא יכולים ללכת יחד ,אני לא יודע היכן ראית בהארדן מגן טוב.
המספרים של ראסל מנופחים?
מה זאת אומרת ,לא מובן בכלל על מה אתה מדבר
לראיה כאשר הוא משיג טריפל דאבל הקבוצה כמעט תמיד מנצחת.
חוץ מזה ראסל הוא השחקן שבשבילו קונים כרטיסים…

הייט-אשברי
הייט-אשברי
10 בדצמבר 2016 7:23

בעיניך אלה שקרים -בעיני ובעיני רבים אחרים מציאות . לאבו-זקן יצא ב- NBA שם של פלופר, וזו המציאות .

סילפן
סילפן
9 בדצמבר 2016 22:08

יש באוקלהומה שחקנים טובים יותר, אבל יוסטון עמוקה בהרבה.

רוברסון, אלדיפו, קאנטר, אדאמס, סאבוניס, גראנט, מורו מול אריק גורדון, אנדרסון, קפלה, אריזה, בברלי, ננה, ברואר, מונטרז הארל ודאקר זה no brainer…

וחוץ מזה, לא הייתי לוקח לא את אולדיפו ולא את קאנטר לפני אריזה, גורדון, או אנדרסון…הם פחות או יותר באותה הרמה.

אפלטון
אפלטון
9 בדצמבר 2016 22:05

עושה רושם שסאגאת די-מו נגמרה סופסוף.
דריל מורי עשה זאת שוב.
הבן אדם פשוט עשה צחוק מהסוכן של די מו במשא ומתן הזה. למי שלא היה מעודכן, הסוכן עשה שרירים כל המשא ומתן כל הקיץ ואל תוך העונה. אחרי שבסוף הצליח להשיג עסקה של 37 מיליון דולר ל- 4 שנים עם ברוקלין מתברר שהוא לא ממש הכיר את חוקי ה-cba ויוסטון השוו אבל רק ל-31 מיליון בגלל הצורה שהחוזה היה מנוסח. היתרון היחידי של החוזה היה שיוסטון היו צריכים להחליט עד סוף מרץ אם לקחת את האופציה של העונה הבאה גם, ואי אפשר היה להעביר אותו בטרייד.
היום יוסטון פתחו את החוזה ל-35 מיליון ל-4 שנים כשיש להם אפשרות יציאה בכל קיץ מהחוזה, יחד עם אפשרות העברה בטרייד החל מיולי הקרוב במידה וירצו לפנות מקום בתקרה. חוזה הרבה יותר טוב לקבוצה ממה שהציעו לו לפני פתיחת העונה והוא סרב לו.
בסופו של יום די-מו קיבל שיעור, הסוכן שלו כנראה לא יקבל עבודה בקרוב והקבוצה גם הרוויחה חוזה שכל השליטה בו הוא שלה וגם יצאו גדולים שנתנו לשחקן יותר כסף למרות שלא היו חייבים.
עכשיו שיחזור גם לשחק כדורסל

עגל
עגל
10 בדצמבר 2016 0:39
Reply to  אפלטון

חדשות טובות מאוד!
(ושיעור על החיים בחינם)

דה שוט
דה שוט
10 בדצמבר 2016 0:10

תוציאו את שניהם מקבוצותיהם ואוק' סיטי ינצחו. רוצה לומר – הצוות המסייע של ראס עדיף על זה של הזקן. ההבדל העיקרי – ביוסטון הם מחוברים, באוק' סיטי עדיין לא. מסכים עם אלה שמסנגרים על הזקן; מסכים גם עם אלה שלא אוהבים את הסגנון שלו. פלופים אף פעם לא היו כוס התה שלי. ניחוש פרוע ? בסוף השנה אוק' יהיו מעל יוסטון בדירוג.

עגל
עגל
10 בדצמבר 2016 0:40

מה קורה עם נוביצקי שכל הזמן הוא פצוע, זה מתחיל להישמע כמו פציעה בבלוטת החשק (לא מאשים אותו)

עידן
עידן
10 בדצמבר 2016 1:45

תודה על העדכון רועי

Benny
Benny
10 בדצמבר 2016 1:51

פריביו טוב . אני מסכים חוץ מזה שהולך על שארלוט ומהמר על הפתעה של מיניסוטה מול הבוכנות. לגבי הארדן /ווסטברוק לדעתי הדיון לגבי הצוות המסייע של כל אחד מהם אינו כה חשוב. הם שני השחקנים הכי סוליסטים בליגה שניהם מחזיקים את הקבוצות שלהם ולכן המשחק יילך לכיוון שילך המצ'אפ בניהם. אני הייתי הולך על ראסל למעט סיטואציה שבה הארדן הפלופר יצליח להכניס אותו לבעיית עבירות .

מנחם לס
מנחם לס
10 בדצמבר 2016 3:14

קפלה פתאום נעשה כוכב ביוסטון. קלע את 4 הראשונות והחיץ 6 נק' בקצת

מנחם לס
מנחם לס
10 בדצמבר 2016 3:16

אני מסתעל על יוסטון באוקלהומה סיטי אבל עובד על 'מעורב'. אז אחזור להשתתף יותר מאוחר

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
10 בדצמבר 2016 3:25
הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
10 בדצמבר 2016 3:45
הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
10 בדצמבר 2016 3:50

מישהו פה שם לאירוניה שבדוראנט היי סקול ? LOL

ברוך רובין
ברוך רובין
10 בדצמבר 2016 5:18

איזה ריצה של אוקלוהמה מדהים,סך הכל משחק מאכזב

ברוך רובין
ברוך רובין
10 בדצמבר 2016 5:22

ווסטברוק מגהים

ברוך רובין
ברוך רובין
10 בדצמבר 2016 5:25

ווסטברוק אין מילים באיזה כוח הוא נכנס לסל.

מנחם לס
מנחם לס
10 בדצמבר 2016 5:26

ווסטברוק עשה טריפל דאבל שביעי, ובלי להגזים. רק אחרי שהריפל דאבל הושג הוא מעט מגזים בכניסות. אבל האחרונה סל ופאול.

עומר
עומר
10 בדצמבר 2016 5:29

הקרוס אובר של הארדן לא מהיר, אבל הוא עובר מגינים בכל כך קלות

מנחם לס
מנחם לס
10 בדצמבר 2016 5:30

לא יאומן הווסטברוק הזה

ברוך רובין
ברוך רובין
10 בדצמבר 2016 5:31

ווסטברוק בהופעת קלאץ מדהימה, עם זאת אני מבקש במקום האוהדים את הכסף אחד אחד איזה כדורסל מגעיל.

החבשי
החבשי
10 בדצמבר 2016 5:32

בברלי הזה הוא בן זונה!

עומר
עומר
10 בדצמבר 2016 5:33

כל התקפה בדקות האחרונות זה בידוד אחרי בידוד של ראסל והארדן

ברוך רובין
ברוך רובין
10 בדצמבר 2016 5:34

אני לוקח את המילים שלי בחזרה אחרי המשחק בנוגע לווסטברוק,והארדן

עומר
עומר
10 בדצמבר 2016 5:40

הגנה יפה של בברלי על ווסטברוק, גרם לו לזרוק איירבול

ברוך רובין
ברוך רובין
10 בדצמבר 2016 5:40

מייק דאונתני חסר מושג דונבון חסר מושג,שני קבוצות שלא יגיעו לשום מקום.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
10 בדצמבר 2016 5:43

ווסטברוק והארדן יכולים להמשיך עם הרצפים והסטט' שלהם עד עולם, כדורסל קבוצתי מינימלי אין להם.

ברוך רובין
ברוך רובין
10 בדצמבר 2016 5:46

מוזגוב סנטר כזה רך.

מבין קטן
מבין קטן
10 בדצמבר 2016 5:48

mvp מועמד מוביל – TD, אחוזים נוראיים מהשדה (קצת יותר מ-30%), 8 איבודים וכמה מהלכי קלאץ' (לצד כניסה בקיר מספר פעמים ברבע האחרון).
mvp מועמד שני – כמעט TD (חסר ריבאונד אחד, זניח), אחוזים יותר נוראיים מהשדה (קצת יותר מ-25%), 8 איבודים והחטאות לרב ברבע האחרון.

ברוך רובין
ברוך רובין
10 בדצמבר 2016 5:51

שניהם עם סטטיסטיקות מנופחות המועמד שלי דוראנט, איך מוזגוב עקץ אותנו ככה זה לא מובן.

זיו
זיו
10 בדצמבר 2016 6:06

טיי לאוסון חוזר לאט לאט להיות טיי לאוסון. לדעתי הקינגס צריכים להחתים אותו כהר עכשיו על חוזה רב שנתי במחיר סביר מאד.

דובי
דובי
10 בדצמבר 2016 7:08
Reply to  זיו

שנינו יודעים איך הוא יחגוג את החתימה

ברוך רובין
ברוך רובין
10 בדצמבר 2016 6:08

אין לנו הגנה על הטבעת .

גיא
גיא
10 בדצמבר 2016 6:11

לקבל 32 ברבע מהסאנס, זה די עצוב.

ברוך רובין
ברוך רובין
10 בדצמבר 2016 6:24

בנדר לא מתאים לליגה אי אפשר לתת לו יותר מכמה דקות.

ברוך רובין
ברוך רובין
10 בדצמבר 2016 6:31

מזל שהשופטים לא שורקים, מוזגוב בהגנה חונה בצבע, זה עדיין לא נותן לו לקחת ריבאונד. אבל את המהלך של הערב שלי כבר ראיתי מוזגוב לקח 2 ריבאונד התקפה.

ברוך רובין
ברוך רובין
10 בדצמבר 2016 6:38

אנחנו פשוט לא יכולים לאפשר לסאנס 60 נקודות במחצית אלו לא הווריורס.

ברוך רובין
ברוך רובין
10 בדצמבר 2016 6:39

62.

גיא
גיא
10 בדצמבר 2016 7:03

הלייקרס שכחו מה זו הגנה.
0 לחץ על הסאנס,
אני לא זוכר מתי פעם אחרונה לסאנס היו רק 2 איבודי כדור אחרי 2.5 רבעים של משחק.

דובי
דובי
10 בדצמבר 2016 7:07

מדהים כמה קיצונית ההשפעה של חוסר חמצן על המוח הקטן של ג'נינגס.
הטמבל בדרך כלל הזה הופך לגוש נקי של טפשות.

דובי
דובי
10 בדצמבר 2016 7:13

רכז, זה כל מה שביקשתי.

ziv
ziv
10 בדצמבר 2016 7:36

עומרי נהדר

גיא רבינוביץ
גיא רבינוביץ
10 בדצמבר 2016 7:40

שידור לניקס מישהו ?

ziv
ziv
10 בדצמבר 2016 7:41

נהדר עו8מרי

ziv
ziv
10 בדצמבר 2016 7:42

תשע נשמות יש לניקס השנה

ziv
ziv
10 בדצמבר 2016 7:43

פאול מפגר של עומרי

ziv
ziv
10 בדצמבר 2016 7:43

משחק נהדר

סומסום
סומסום
10 בדצמבר 2016 7:45

אחלה משחק, סקרמנטו בבית כמעט תמיד משחקים כיפיים.
ועמרי מצוין.

ziv
ziv
10 בדצמבר 2016 7:50

הפאול המכוון על נואה התברר כטעות פטאלית

סומסום
סומסום
10 בדצמבר 2016 7:51

ייגר עושה את ההאק-אה האחרון שאפשר, על נואה, כשהקבוצה שלו מובילה 97-98, שתי דקות לסוף.
ומה אתם יודעים? נואה קולע פעמיים.
יהיה צדק פואטי אם הקינגס יפסידו על הדבר הזה.

גיא
גיא
10 בדצמבר 2016 7:52

את המשחק של הקינגס אפשר לסכם ב-2 מילים –
קאזינס מחטיא.

ziv
ziv
10 בדצמבר 2016 7:54
Reply to  גיא

גם גיי

גיא
גיא
10 בדצמבר 2016 7:54
Reply to  גיא

בבקשה!

ziv
ziv
10 בדצמבר 2016 7:53

באסה

ziv
ziv
10 בדצמבר 2016 7:53

הקלידו את התגובה כאן…

סומסום
סומסום
10 בדצמבר 2016 7:54

ההפרש הכי גדול ברבע היה 5, 17 חילופי הובלה, 12 שוויון – מצדי שיימשך לנצח.
סקרמנטו תלך לשלשה להארכה, אחרי שאף קבוצה לא עושה סל שדה כבר נצח.

ziv
ziv
10 בדצמבר 2016 7:56

אני מנמר שילכו או על עומרי או על טמפל לשלוש

גיא
גיא
10 בדצמבר 2016 7:57
Reply to  ziv

קאזינס.

גיא
גיא
10 בדצמבר 2016 7:57
Reply to  גיא

אבל אני אשמח לטעות.

ziv
ziv
10 בדצמבר 2016 7:57

מהמר

גיא
גיא
10 בדצמבר 2016 7:59

ובינתיים, הסאנס, כהרגלם, מחרבים את משחקם ברבע האחרון.
ומול הלייקרס, זה חתיכת הישג…

ziv
ziv
10 בדצמבר 2016 8:01

הם חייבים לחכות לניו גרזי

ziv
ziv
10 בדצמבר 2016 8:02

לדעתי זה תומאס

סומסום
סומסום
10 בדצמבר 2016 8:03

וואו, פתאום רק 2 לפיניקס!

גיא
גיא
10 בדצמבר 2016 8:04
Reply to  סומסום

אתה מופתע???

סומסום
סומסום
10 בדצמבר 2016 8:08
Reply to  גיא

עזבתי כשהיה משהו כמו 18, חתום וסגור.

ziv
ziv
10 בדצמבר 2016 8:03

באסההההההההההה

ברוך רובין
ברוך רובין
10 בדצמבר 2016 8:05

ההגנה נוראה אצלנו.

ziv
ziv
10 בדצמבר 2016 8:08

איזו דרמה , ש/וב באסה.
\כמו שסומסום אמר, זו דוגמא נהדרת למה צריך להוציא את האק מהלקסיקון.
צריך ללמד את זה בבית ספר למאמנים.
החלטה טפשית של ייגר שינתה את כל המומנטום.

משחק טוב של עומרי

דובי
דובי
10 בדצמבר 2016 8:09
Reply to  ziv

מו הא הא הא!

דובי
דובי
10 בדצמבר 2016 8:08

או מיי גאד או מיי גאד או מיי גאד כמה שזה מרגיש טוב!

ziv
ziv
10 בדצמבר 2016 8:09
Reply to  דובי

מרגיש טוב ויש לך סיבה, הניקס נתנו משחק ברמה ללא רוז.

סומסום
סומסום
10 בדצמבר 2016 8:11

בלי קשר ללוקאל פטריוטיזם (נו) – עמרי היה חייב לקחת זריקה אחת לפחות בדקות האחרונות, כשאף אחד לא פגע. אף אחד. נדמה לי שהוא פשוט העדיף לגלגל אחריות לגיי וקאזינס. חוץ מזה היה לו אחלה משחק.

דובי
דובי
10 בדצמבר 2016 8:45
Reply to  סומסום

חבל שמה שנשאר ממנו הוא פאול טפשי על פורזינגיס והפסד.
חוץ מזה הוא עדה הכל נכון, בעיקר תנועה בלתי פוסקת ויציאה למתפרצות

no funny shtuff
no funny shtuff
10 בדצמבר 2016 8:13

קאזינס וגיי זרקו 11 שלשות. כספי זרק שלשה אחת.
מי קלע יותר?

ziv
ziv
10 בדצמבר 2016 8:16

משחק חלש של קאזנס.
העונה של הקינגס תלויה הרבה בניהול המשחק והרוטציות של ייגר.
יש לו יכולת להפיק משחקנים הרבה והרבה שחקנים בכושר טוב, מצד שני הרוטציות שלו תמוהות וגם ניהול המשחק והוא לא משתכלל.

הוא חייב להגמל מההרכב עם קופוס ולתת לקאולי סטיין ולעומרי יותר דקות. מט בארנס לא התלבש היום, מקווה שהוא יחזור מחר מול יוטה.

דובי
דובי
10 בדצמבר 2016 8:49
Reply to  ziv

יש מצב שהוא בדרך למשפט שיטריד אותו לא מעט

סומסום
סומסום
10 בדצמבר 2016 8:38

השלמתי עכשיו את מילווקי – אטלנטה – הימור נכון! משחק מותח ומבדר מאוד.
תוצאות המחציות:
44-64
70-46