הפתעות בל"א ודטרויט, טריפל דאבל חמישי ברציפות לצ'יטה

לאחר שמועות שמתנהל מרדף של ה-IRS אחר נהג מונית בעל מראה ים תיכוני בסביבות הבוסטון גארדן, הוחלט במערכת הופס לעשות מעשה ולנסות להציל את סיקור יום ראשון.

מומי וה-IRS – תמונות בלעדיות

ל"א קליפרס (6-16) 102- אינדיאנה פייסרס (10-10) 111

איזו הפתעה סיפק לנו המשחק המרכזי של הערב, כאשר הפייסרס ניצחו בפעם השנייה העונה את הקליפרס, והפעם בסטייפלס סנטר. הקליפרס, למרות הניצחון המשכנע על קליבלנד, חייבים לנצח כאלו משחקים כאשר קבוצות אמצע הטבלה במערב מתקרבות אליהם צעד אחר צעד. 20 איבודי כדור לעומת 11 עשו הערב את ההבדל, ואינדיאנה ידעו לרוץ ולנצל כל איבוד כדור. פול ג'ורג' ורודני סטאקי חזרו לאינדיאנה והראו כמה הם נחוצים והפייסרס נחלצו מפיגור 15 ברבע הראשון. ברבע הרביעי הקליפרס כבר היו בפיגור 20 הפרש אך נסיון קרמבק שלהם נעצר ע"י חץ מעבר לקשת של פול ג'ורג'.

7 שחקנים בספרות כפולות לאינדיאנה כשתדאוס יאנג מוביל עם 17. ג'ורג' וסטאקי תרמו 16 כל אחד.

אצל הקליפרס בלייק גריפין היה שם עם 24 נק' ו-16 ריב', כריס פול עם 18 נק' ו-11 אס' אך ספסל הקליפרס למרות המחמאות שקיבל בפריוויו, אכזב בגדול עם -68 במדד ה+/-.

הוא חזר לליגה- וכך גם אינדיאנה

דטרויט פיסטונס (11-11) 92 – אורלנדו מג'יק (12-9) 98

המג'יק כבר משחק חוץ חמישי ברציפות לא מאפשרת ליריבותיה לקלוע מעל 93 נקודות, והחזיקו 10 מתוך 11 המשחקים האחרונים את היריבות מתחת ל-100 נק'.  הקבוצה של ווגל, שנראתה כה מאכזבת בפתיחת העונה, מתחילה להתחבר ו-ווגל מוצא את הרוטציות הנכונות. מנגד בדטרויט בכורה מאכזבת לרג'י ג'קסון, שדווקא הסיר חלודה יפה עם 18 נק' ב-23 דק' אך קבוצתו הפסידה וחזרה למאזן חצוי.

סרג' איבאקה מתרגל לתפקיד המנהיג והוביל הערב עם 21 נק' ו-4 חסימות. ווצ'ביץ' תרם 16 מהספסל ורק אהרון גורדון עדיין לא מוצא את מקומו כשחקן חמישייה. (10 נק' ומדד +- הנמוך בקבוצה).

בדטרויט שוב בוקס סקור מאוזן, מוריס עם 21 נק' ג'קסון כאמור עם 18 ועוד ארבעה שחקנים עם נק' יותר או פחות מעשר נק'.

מתחיל להתחבר שם באורלנדו

אוקייסי ת'אנדר (8-13) 101- ניו אורלינס פליקנס (14-7) 92

משחק חמישי ברציפות שהצ'יטה משיג טריפל דאבל. אבל יותר חשוב מבחינתו- ניצחון חמישי ברציפות לקבוצתו. אוקלהומה מתחילה להיראות כמו קבוצה, והנעת הכדור מורגשת יותר ויותר. הם כבר הובילו ביותר מ-20 הפרש במחצית הראשונה לפני שנתקעו ברבע השלישי והפליקנס חזרו למשחק. ברבע הרביעי זה עדיין רק ראסל ווסטברוק. הסופרסטאר היה בכל מקום וענה לכל נסיון חזרה של אורלנדו.

הסופרלטיבים מתחילים להיגמר והמספרים ההסטוריים ממשיכים- הערב עם 28 נק', 17 ריב', 12 אס' ו-10 איבודים. קנטר עזר עם 17 נק' מהספסל יחד עם 10 ריב'.

לפליקנס, שבאמת ובתמים נראים טוב יותר, עדיין אין את זה במשחקים צמודים. דייויס עם 37 נק' רגילות מבחינתו, יחד עם 15 ריב' 4 חסימות ו-2 חט'. באדי הילד עם 16 נק' ב-15 דק' מראה שאולי לא הכל אבוד.

ניו יורק ניקס (9-11) 106 – סקרמנטו קינגס (13-7) 98

הניקס על הגל וכבר מנצחים 8 מתוך 11 המשחקים האחרונים לאחר פתיחת עונה מהוססת. סקרמנטו מעולם לא היו באמת בתמונת המשחק כשכל נסיון ריצה שלהם נתקל בריצה נגדית מצד רוז וחבורתו. חייבים לציין את רוז, שלמרות קיץ לא פשוט וללא משחקי הכנה, נראה טוב בחודש האחרון כפי שלא נראה זמן רב. מנגד סקרמנטו פשוט נראית אבודה. ללא יד מכוונת, עם רוטציות מוזרות ומתנהגת כמו קבוצה שלא יודעת מה הזהות שלה. מט בארנס בן ה-39 ממשיך לקבל קרדיט לא מובן והערב סיים עם 1-11 ומדד +- של -21. קאזינס נאלץ לשחק 43 דקות ונראה שזמנו בקבוצה קצוב.

סקרמנטו: קאזינס עם 36 נק' ו-12 ריב', גיי עם 22 נק', קאולי סטיין סוף סוף קיבל קצת דקות וענה ב-9 נק' ועמרי כספי היה לא רע תודה ששאלתם. האנרגיות שהוא מביא מהספסל תורמות לקבוצה, למרות שנראה שייגר לא יודע באיזו עמדה לשים אותו.

בניקס רוז וכרמלו עם 20 נק' כל אחד, פורזינגיס עם 15 נק', 14 ריב' ו-4 חסימות.

 

******************************************************************************

לפני המשחקים…

השבוע באופן חד פעמי אני אעשה את הפריוויו במקום מומי שע"פ הדיווח האחרון של MBK נמצא מוטל שיכור בפח אשפה בבוסטון ואנחנו מקווים שישוב בשבוע הבא.

01:00 דטרויט פיסטונס (11-10) – אורלנדו מג'יק (12-8)

1-0 לדטרויט במאזן העונתי

המג'יק באים לאחר נצחון משכנע לפני יומיים נגד הסיקסרס שהיה הנצחון השני שלהם בשלושה משחקים (וההפסד היה במשחק צמוד מול ממפיס אז לא בטוח שזה נחשב..) מאז ההעברה של ביומבו לחמישייה על חשבון ווצ'ביץ' ויצירת השלישייה בקו הקדמי של גורדון-איבקה-ביומבו או "הגנה אווירית" כמחווה לגור גולן.

בכלל נראה שסוף סוף ההגנה המפורסמת של ווגל מאינדיאנה מגיעה גם לאורלנדו ואולי הנצחונות האחרונים על הספרס והסיקסרס הם סימן חיובי ואולי התחלה של ריצה מסוימת של המג'יק שלא מעט מאתנו מסמפטים (ויאללה תעשו טרייד על גרין ופייטון בשביל פוינט גארד אמיתי (אחד כזה שקולע קצת יותר מ-18.6 אחוזים עלובים להדהים מהשלוש).

גם הקבוצה האורחת מגיעה במומנטום טוב עם 5 נצחונות מ-6 האחרונים כשבכל הנצחונות הקבוצה קולעת יותר מ-107 נקודות. החדשות הטובות אפילו יותר הם שרג'י ג'קסון – הרכז הפותח של הקבוצה עשוי סוף סוף לחזור במשחק הזה (בספק) ואין ספק שמדובר בחיזוק משמעותי.

דטרויט בלי ג'קסון היא קבוצה מאוד מאוזנת כשארבעה שחקנים קולעים בין 14 ל-17 נקודות בהובלת טוביאס האריס הנהדר וכל משחק אחד מהם עלול "לתפוס יום" ולהקשות על הגנת הקבוצה היריבה.

מצ'אפ מעניין במיוחד יהיה בין פורנייה שהעונה הוא הסקורר המוביל של הקסמים לקייסיפי שנחשב לאחד השומרים הטובים בליגה בעמדה.

מעניין יהיה גם לראות כיצד ההגנה האווירית של אורלנדו תסתדר עם דראמונד שמבלה לא מעט באוויר בעצמו..

הימור – מיני הפתעה. ההגנה תיתן את הטון והמג'יק ינצחו במשחק עם צמוד עם סקור נמוך כשאף קבוצה לא מגיעה ל-100 נקודות.

כבר לא יהיה רכז פותח בליגה הזו..

02:00 אוקייסי ת'אנדר (8-12) – ניו אורלינס פליקנס (13-7)

יש מעט נקודות דמיון בין שתי הקבוצות שיפגשו הלילה בניו אורלינס. אבל המילה הראשונה שתקפוץ לכם לראש כשתשמעו את השם שלהן תהיה בשני המקרים השם של כוכב הקבוצה (ניו אורלינס גבות או אוקלהומה ווסטברוקס).

השניים מובילים את הקבוצות שלהם ב-4 קטגוריות סטטיסטיות מ-5 המובילות (נקודות, ריבאונדים, אסיסטים, חטיפות וחסימות) כשלווסטברוק חסר חסימות ולדייוויס האסיסטים).

מצד שני ההבדלים בין הקבוצות ניכרים היטב. אם במאמן ואם בצוות המסייע, וגם במאזן.

ווסטברוק כבר עם ארבעה טריפלים דאבלים רצופים (וארבעה נצחונות) ומגיע (כמו קבוצתו) אחרי מנוחה ארוכה מאז המשחק שעבר נגד המכשפים ביום רביעי.

דייוויס והשקנאים מגיעים לעומת זו אחרי הפסד לקליפרס החוזרים לעצמם רק לפני יומיים שבו דייוויס נתן משחק "חלש" עם 21 נקודות בלבד.

הימור – המנוחה הארוכה תתן את אותותיה וווסטברוק ישייט לטריפל דאבל נוסף ונצחון נוסף בהפרש דו ספרתי למרות משחק גדול של הגבה..

מי יצא היום עם ידו על העליונה?

02:30 ניו יורק ניקס (9-10) – סקרמנטו קינגס (12-7)

הפעם מפגש של 2 קבוצות במגמות הפוכות כשהמלכים מגיעים אחרי הפסד שני ברציפות (הפעם לבוסטון) בעוד הניקס מגיעים אחרי נוק אאוט במפגש כפול עם הזאבים ממינוסטה שהעלה אותם למאזן חיובי והציג לראווה את אנטוני והפורזינגיס שהעלה העונה את רמתו ועשוי להגיע לאולסטאר.

אצל המלכים הכל כרגיל – קאזינס מצוין, מפסידים יותר משמנצחים ולפלייאוף הם שוב לא יגיעו.

בניקס נואה ולי בספק. בסקרמנטו קאזינס למרות פציעה קטנה בעין כנראה ישחק.

מה עוד יש לכתוב? כספי לאחרונה מקבל דקות כנראה כדי להעלות לו את הטרייד ווליו והוא צפוי לשחק הערב.

המצ'אפ המעניין הוא בעיקר בין הגבוהים קאזינס ופורזינגיס אבל גם בין גיי לכרמלו עם יתפסו יום.

הימור – כבר לקחתי הפתעה אחת היום בין אורלנדו לדטרויט אז.. הביתיות לא תעזור למלכים ולמרות שקאזינס יקלע יותר מפורזינגיס הקבוצה הטובה יותר תנצח. וכן אלו הניקס. ב-9.

 

04:30 ל"א קליפרס (5-16) – אינדיאנה פייסרס (10-9)

1-0 לאינדיאה במאזן העונתי

במפגש הקודם בין הקבוצות לפני שבוע (מאז אגב הקליפרס הספיקו לשחק עוד 3 פעמים והפייסרס רק עוד פעם אחת) הקליפרס קלעו 70 נקודות בלבד וספגו את ההפסד הכואב ביותר שלהם העונה כשאחריו עוד הספיקו להפסיד פעם שלישית ברציפות מול ברוקלין ולהתאושש נהדר בנצחונות באק טו באק נגד הפרשים והשקנאים כדי לסיים מסע של שישה משחקי חוץ ב-3-3 לפני החזרה הביתה.

המפרשיות של העונה עדיין שומרים הכי טוב בליגה ונהדרים בהתקפה עם חלוקת כוחות נהדרת כשאפילו אמבה אה מוטה תורם את חלקו.

השנה יש להם אפילו ספסל כשהחמישייה של פלטון ריברס קרופורד ג'ונסון וספייטס מחזיקה בנט רייטינג של 8.4 חיובי והכל נראה טוב בל"א ב (בכל זאת יום ראשון היום).

הפייסרס לעומת זאת עדיין נמצאים במאזן שלילי וממש לא עומדים במה שציפינו מהם בתחילתה. ההגנה זוועה. ההתקפה לא מנצחת משחקים ופול ג'ורג' נפצע (בספק למשחק אגב) כשהקבוצה לא מצליחה לתת 10 דקות של יציבות (והפסידה לפורטלד במשחקה הקודם ביום רביעי)

בקיצור – קשה לי למצוא דברים טובים לכתוב על הפייסרס שהם כרגע אכזבת העונה מבחינתי אז פשוט אפסיק..

הימור – מאזן החוץ של הפייסרס נוראי והקליפרס יגיעו לנקום על ההפסד המביך בשבוע שעבר ולא ישאירו להם סיכוי. 20+ הפרש למפרשיות שתרצה להראות חדה לפני שהלוחמים באים לעיר.

יש ספסל בעיר!

לפוסט הזה יש 92 תגובות

  1. טוטו-סומסום 2.0, הרצת ניסיון:
    1 – נצחון לקבוצה הביתית מעל 5 נקודות
    x1 – נצחון ביתי עד 5 נקודות
    x2 – נצחון לקבוצת החוץ עד 5 נק' או הארכה
    2 – נצחון לקבוצת החוץ מעל 5 נקודות

    דטרויט – אורלנדו: 1
    אוקלהומה – ניו אורלינס: x1
    ניקס – סקרמנטו: x2
    קליפרס – אינדיאנה: 1

  2. במשחק הניקס נגד הקינגס ישיר את ההמנון האמריקאי חזן ישראלי בשם עזי שוורץ. אולי יתן מעוול לכבוד כספי….

  3. +1 על פיטון.

    המג'יק הפסידו את אולדיפו ואת סקיילס (גם ווגל סבבה, אבל החילופים לא) בגלל שההנהלה שם החליטה שהוא יכול להיות רכז מוביל.

  4. תודה גלעד על הפריוויו
    אחרי שבוע וקצת מחוץ לעניינים כיף לחזור לאתר

    דטרויט בדו ספרתי
    אוקלהומה בחד ספרתי
    סקרמנטו בחד ספרתי[ההפתעה לערב]
    קליפרס בדו ספרתי

  5. פריוויו מקצועי ומעולה. שמח שיוצא לך לכתוב 🙂

    טוטו-סומסום 2.0, הרצת ניסיון:
    1 – נצחון לקבוצה הביתית מעל 5 נקודות
    x1 – נצחון ביתי עד 5 נקודות
    x2 – נצחון לקבוצת החוץ עד 5 נק' או הארכה
    2 – נצחון לקבוצת החוץ מעל 5 נקודות

    דטרויט-אורלנדו: 1x
    אוקלהומה-פליקנס: 1
    ניקס-סקרמנטו: 1
    קליפרס-אינדיאנה: 1

    ערב ביתי

  6. טוטו-סומסום 2.0, הרצת ניסיון:
    1 – נצחון לקבוצה הביתית מעל 5 נקודות
    x1 – נצחון ביתי עד 5 נקודות
    x2 – נצחון לקבוצת החוץ עד 5 נק' או הארכה
    2 – נצחון לקבוצת החוץ מעל 5 נקודות

    דטרויט-אורלנדו: 1
    אוקלהומה-פליקנס: 1X
    ניקס-סקרמנטו: X2
    קליפרס-אינדיאנה: 1

  7. טוטו משוכלל. (שסומסום הואיל לנסות אחרי הפצרות)

    דטרויט – 1

    אוקלהומה – 1 בעזרת טריפל דאבל של ווסטברוק.

    ניקס – 2X

    קליפרס – 1.

  8. אחלה פרוויו.

    המתמודדות על תואר מאכזבת העונה המתקרב:
    דאלאס
    אינדיאנה
    ואטלנטה מתקרבת בצעדי ענק (או אולי עדיף לומר בגלישה בטוחה…)

    מעניין אם תהיינה הפתעות 🙂

    1. הממ

      מדאלאס לא היו ציפיות, לא?

      הייתי מחליף אותם בזאבים (למרות חיבתי אליהם)

      אינדיאנה ואטלנטה חד משמעית

  9. התגעגעתי לכתיבה שלך. ממש פריוויו שנקרא בשטף, וגורם לתענוג ממשי לקורא. בשלב הזה של העונה כל משחק חשוב, וכל נצחון קובע, כי כל קבוצה יכולה לחלום ברצינות על פלייאוף. אני מצפה שאינדיאנה תתן מה זה פ-ייט לקליפרס, ואף משחק 'קל' לא יהיה.
    תודה על פריוויו מצויין!

  10. תודה על פריוויו מצוין, גלעד.

    הטוטו-סומסום שלי:

    דטרויט ביותר מ-5 ,
    פליקנס אחרי משחק צמוד,
    הניקס אחרי משחק צמוד,
    והקליפרס בדו ספרתי.

  11. תודה על אחלה פרוויו גלעד, התגעגנו.
    מומלץ לקרוא את עגל לוקח אותנו לטיול מהיר בדרום היפה.
    (גם למי שלא מתחבר לאופניים שווה לנסות כי אופניים זה לא האישו)
    מומלץ לקרוא את גיא א בתיאור יפה
    ולברון מול ילדה בוכיה,
    (השאר קניתי עותק וטרם הספיקותי לקרוא, מהגשש החיוור)

    1. איך קראת את עגל לא הבנתי ?
      הרכיבה הזו היתה ביום עם הרוח המערבית הכי חזקה בשנה האחרונה אולי בשלוש השנים האחרונות….
      בערך עשרה ימים לפני רכיבה כזו מגיעות אלי קושיות מרוכבי אופניים לגבי מזא הצפוי ….
      הפעם לא הגיעו משום מה אבל היה ברור שמדובר ברכיבה מהגיהנום ….
      עשיתי ווי פעם על רכיבה כזו 32 קמ מגרנדה לפראדו יאנו סיירה נבדה בספרד …בסופת שלגים אז הגדרת הגיהנום לא חדשה לי ….
      חושב שקראת לא נכון זה לא היופי דיבר הפעם אלא האתגר הדרום יפה גם. במזג אויר הרבה יותר נוח .

  12. טוב מצטרף להימורים, למרות שיש לי פער בצפייה במשחקים ובהבנת הדינאמיקה של הליגה. אם אחוזיי ההצלחה שלי יהיו פחותים מאחוזי הקליעה מהשדה של הצ'יטה, אקח אתנחתא קלה מההימורים ואמשיך להתרכז בבהייה בהערצה בקווין דוראנט.
    אז ככה:
    דטרויט-אורלנדו 1
    ראס-דיוויס 2
    ניקס-סקרמנטו 1
    קליפרס-אינדיאנה 1× (התלבטתי כי תחושת הבטן שלי הייתה שתהיה כאם הפתעת ענק, כי הקליפרס יותר מידי מרוצים מעצמם וחושבים על הלוחמים. אבל נראה לי שיש כלל כנגד הצבעה לפי תחושת בטן…)

  13. מעולה גלעד, חזרת מצוין מפגרה ארוכה מדי.
    מבסוט לראות שפורמט ההימורים תפס, הנה שלי
    דטרויט-אורלנדו: 1
    אוקלהומה-פליקנס: 1
    ניקס-סקרמנטו: x1
    קליפרס-אינדיאנה: 1

  14. האמת שהרגשתי קצת חלוד ולא הייתי מאוד מרוצה מתוצר הסופי אז מאוד משמח אותי שיצא טוב. אני מקווה שיצא לי לכתוב יותר כי בסופ"שים באמת אין לי תירוץ שלא בד"כ.

  15. אני הולך לפי החוקים הקודמים.
    X זה הפרש של 5 נק' לכל קבוצה.
    גם ככה אחוזי ההצלחה הם לא יותר מ 60-50 .

    דטרויט – אורלנדו: X
    אוקלהומה – ניו אורלינס: 1
    ניקס – סקרמנטו: 2
    קליפרס – אינדיאנה: 1

  16. דטרויוט נראים טוב, אורלנדו פשוט קבוצה לא מאוזנת ולא מאומנת נכון אני לא מבין איך בתוך שנה הם הפכו מי אחת הקבוצות המעניינות ביותר למחראה.

  17. ייגר לא ברור כל פעם חופר בור עם ההרכב השמרן שכולל את קוסטה קופוס. ואחר כך כל המשחק רודף.
    הוא הרבה יותר שמרן ומקובע ממה שחשבתי שהוא

  18. פשוט חידה.
    יש לו שחקנים יותר טובים מקופוס והוא משחק איתו כל הזמן.
    אןתן דבר עשה שנה שעברה קרל עם קופוס ןבלינלי.
    קבעון של מאמנים פשוט חבל

  19. 3 הזדמנויות רצופות לסקרמנטו לעשות סופסוף מהפך, סביב 4 דקות לסיום, אחרי הגנה. וכולן, קאזינס ראש בקיר, ובסוף איירבול קשה מה-3. כמה האיש הזה ממלא את הדלי ומחרב.

    1. סקרמנטו עברה להרכב שעמרי הוא למעשה ה-2, עם גיי ב-3, קאולי-סטיין ב-4 וקאזינס ב-5. הניקס הכניסו את ג'נינגס לפוינט ועמרי קיבל את רוז.

      1. לפי איך שאתה מתאר את זה אין ממש מה להאשים פה את כספי
        עם כל הכבוד לעבודת הרגליים של כספי אין ברא שהןא מסוגל לשמור על רוז.
        הקינגס גם לא משחקים כל כספי מיוחד אז אני הספק אם הם ניצלו את יתרון הגובה שלו על המגן בחד השמי של המגרש

  20. ובאופן סמלי, קאזינס – עם משחק מלא סטטיסטיקה מרשימה – זורק את הצ'אנס האחרון של סקרמנטו, עם שלשה אבסורדית שנחסמת.

  21. זה הרבה ייגר\ הוא לא משתמש נכון בכילים שלו.
    לואסון ואפללו הפכו לנון פקטור בתקופה האחרונה.
    הרבה בגללו, הוא לא מקדם תשחקנים ורק קאזנס יציב

  22. קבוצה בלי שוטינג-גארד אפקטיבי בתכלס, הרבה רגעים בלי שוטינג גארד בכלל. עם שימוש מסיבי בקאזינס. הוא מסיים משחק עם 32 נקודות מרשימות לכאורה – ב-8 מ-23, שזה 34 אחוז בלתי מספקים לגמרי. וזה עוד בערב מצוין שלו מהשלוש ומהקו.

  23. זיבו – בעיניים שלי סקרמנטו יכולה וצריכה להיות קבוצה של 4+1 (האחד זה קאזינס). שלקזינס אין מה לצאת מהצבע.
    הוא צריך להיות מוקף בשוטרים מחוננים.
    הרכז אידאלי יהיה:

    (1) לאוסון (2) אפללו (3) זיבו (4) עומרי (5) קאזינס
    שהאיש החשוב במשוואה זה לאוסון

  24. הוא החטיא המון לייאפים.
    זה הזמן לשלב את לביסייר ו מלאכי ריצארדסון בהדרגה.
    שני שחקנים שיכולים להיות עם קליבר, במקום זה הוא נותן הרבה דקות לקופוס ולמאט בארנס.
    מיותר הם לא העתיד הם הבינוניות.

  25. ניו יורק זרקה 88 פעמים. סקרמנטו 96.
    ניו יורק איבדה 18 פעמים סקרמנטו 11.
    ניו יורק לקחה 14 OREB, סקרמנו 17 .

    ניו יורק נצחה כי סקרמנטו זרקה מהמקומות הלא נכונים ע"י האנשים הלא נכונים. על הנייר היתה יכולה לנצח ב -16 נקודות

  26. העניין הוא שייגר מקובע לסטרטינג ליין אף שלו שתוקע אותו כל פעם מחדש.
    אפללו וקופוס הם לא שחקני חמישיה עכשיו ויש לו אופציות על הספסל.
    כל פעם הם נכנסים לדפציט מוקדם המחליפיןם סוגרים אותו ואז עוד פעם הוא מעלה במחצית את הסטרטינג ליין אף הזה שגומר לו תמשחק.
    פעם אחת סבבה , אבל לעשות את זה משחק אחרי משחק באופן עקשני.
    ממש לא ברור לי!

  27. יכול להיות שאינדיאנה הגיעה לליגה?
    גם אם יפסידו, ההתאוששות שלהם והמשחק באל.איי מרשים מאוד. עליונות על הקליפרס, פי.ג'י חוזר לעצמו.

  28. והמתנה שהפייסרס יקבלו, אם יוציאו כאן נצחון גדול –
    מחר, בק-טו-בק, אצל קבוצה בשם גולדן סטייט.
    שיבוץ מקסים.

    1. ולנו אחרי המפגש עם הפייסרס מגיעים 4 משחקים ב-4 ימים , כולם בחו ץ , כשהצמד הראשון אצל הקליפרס ולמחרת אצל יוטה.

  29. הקליפרס מגרדים חזרה עד 4, אבל אז מגיע pg13, בקליעה עם 0 טיקים, 3 נקודות. קלאצצצצצ'.
    גם בשנה שעברה הוא נתן שם הצגה. אוהב את האורות של אל.איי.

  30. כאוהד פיסטונז כואב להגיד את זה, אבל זה יהיה נצחון מעולה ומוצדק של הפייסרס.

    ומתוך 4 משחקים – כולה 4 משחקים! – אף אחד לא הוציא יותר מ-2. בערב לכאורה קל על הנייר. סומסום עם מאזן של 0 עגול.

    אפילו פרס שלישי לא חולק. רפות הבנה טוטאלית.

      1. סורי, לא ראיתי.
        ואם להיות קטנוני – בפעם הבאה, מלא את הטופס. המערכת לא יודעת לתרגם "נצחון לאורלנדו במשחק צמוד" כ-2x או 2.

    1. הבן אדם דפוק באופן רישמי.
      או שהוא ממשיך לבעוט כדי שאח"כ יוכל להגיד שזו התנועה "הטבעית שלו" מימים ימיה, כפי שהוא חוזר ואומר

  31. אורלנדו נראית טוב יותר ויותר.. נראה שהשיטה ההגנתית של ווגל מתחילה לעבוד עם החמישייה של איבקה וביומבו (ההגנה השלישית בטיבה בליגה!!!). ווצ'ביץ' עולה מהספסל בשביל לשים נקודות (אנס קנטר לעשירים). אורלנדו עם 3 ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים ואני מקווה שזה יימשך.
    אגב, מאז הטור שלי איבקה עם כמעט שלוש חסימות למשחק. פי שניים ממה שהיה לו עד עכשיו. שמח לקחת על זה אחריות..אגב, במקביל גם ההתקפה שלו השתפרה.

    1. ההגנה שלהם ממש מרשימה. אני חושב שהרבה מזה זה הבנה של ווגל איך לשלב את הרוטציות כי הסגל כל כך לא מאוזן, והחלק השני הוא באמת היכולת של השחקנים להסתגל למיקום שלהם. (לדוגמא זה פשוט לא עובד כל כך טוב עם ביומבו, גורדון ואחבאקה ביחד, אז ווגל מנסה להפריד אותם יותר, באמת איבאקה מקבל יותר זמן ב-4 ואולי בגלל זה גם כמות החסימות שלו עלתה

  32. מצחיק שלפני כמה שנים היו כתבות על כמה רוז הרבה יותר טוב מראסל וכמה שאוקלהומה חייבת לעשות טרייד על ראסל תמורת רונדו למשל……….כולל באתר הזה….

    1. גם, וזה טוב האמת.
      ועוד ראיתי את המשחק – פתיחה צפויה ומוחצת של הקליפרס, 15 הפרש קל.
      ומרגע מסוים אינדיאנה פשוט לוקחת את המשחק, בבטחון, פוזשן אחרי פוזשן, ומנצחת קבוצה שרק מנסה להציק פה ושם ולא מצליחה.
      לא יום משוגע מ-3, לא משהו יוצא דופן – פשוט משחק יותר טוב, שיטתי.
      וזו אותה קליפרס שמחצה את הקאבס. מוזר מאוד.

  33. 100+ על רייזר רמון ו-irs ובכלל על יופי של סיקור.
    אינדיאנה עם סוויפ עונתי על הקליפרס, לא ממש ברור. אני מקווה שעם החזרה של פול ג'ורג' הם בדרך לצמרת המזרח גי יש להם את הכלים ללכת רחוק בפלייאוף. רק אל ג'פרסון נראה גמור ולא מביא את מה שציפו ממנו.

  34. לא מתפלא על נצחון אידניאנה, והמג'יק. כתבתי שלשום שאין למעשה יותר קבוצות "חלשות" בנבא שאתה יכול לסמן משחק נגדם כנצחון. לא אתפלא אם מיאמי תיפול לדרגת הקבוצה החלשה ביותר בליגה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט