אירועי דיומא – 07.12.2016/מתן גילור

כדורגל

ליגת האלופות – מחזור 6 (כל המשחקים בשעה 21:45)

בית E

טוטנהאם הוטספר-צסק"א מוסקבה – שידור בערוץ ספורט 1 (54). טוטנהאם, שהשנה זוכה למאבק קשה יותר בליגה על המקום בליגת האלופות. כנ"ל לגבי מוסקבה בצמרת הרוסית. לטוטנהאם מספיק תיקו בשביל להבטיח את המשך דרכה בליגה האירופאית.

באייר לברקוזן-מונאקו. מונאקו הבטיחה את המקום הראשון ולברקוזן את השני זה מכבר וסביר להניח שיותר מטריד אותן אותן מאבק האליפות והעונה המגומגמת, בהתאמה.

 

בית F

ריאל מדריד-בורוסיה דורטמונד – שידור בערוץ הספורט (55/555). מאבק ישיר בין מוליכת הליגה הספרדית לבין דורטמונד שלא מצליחה לשמור על יציבות ולצד משחקים גדולים מפסידה בשלומיאליות.

לגיה ורשה-ספורטינג ליסבון. לגיה תנסה להשיג את ניצחונה הראשון במפעל ולהמשיך לליגה האירואפית. קל זה בטח לא יהיה מול ספורטינג שהשקתה על ריאל ודורטמונד.

 

בית G

קלאב ברוז'-קופנהאגן. משחק על הכבוד בשביל ברוז', שתנסה להשיג נקודות ראשונות במפעל. קופנהאגן צריכה לנצח ולייחל למעידה של פורטו מול לסטר.

פורטו-לסטר – שידור בערוץ 5 גולד (58). אבל הסיכוי לאותה מעידה לא גבוה, כיוון שללסטר אין על מה לשחק, אחרי שהבטיחה את המקום הראשון כבר במחזור הקודם.

 

בית H

יובנטוס-דינמו זאגרב. עבור יובנטוס המשחק הוא על המקום הראשון בבית, עבור זאגרב זהו משחק כדי לנסות ולא לשחזר את ה"הישג" של מכבי עם 0 נקודות ו-0 שערי זכות. מכבי עשתה זאת עם 8 שערי חובה – זאגרב כבר ספרה 13.

אולימפיק ליון-סביליה – שידור בערוץ 5+ (56). ליון צריכה ניצחון בהפרש של 2 שערים לפחות כדי להעפיל על חשבונה של סביליה לשלב שמינית הגמר וסביליה חייבת ניצחון בשביל להשאיר לעצמה סיכוי למקום הראשון, מה שמבטיח משחק פתוח ומעניין.

 

כדורסל

ליגת האלופות

19:00 באנביטספור-עירוני נהריה – שידור בערוץ 5+ (56). בסיבוב הקודם ניצחו הטורקים ב-13 הפרש. באנביט נאבקת על ראשות הבית ויש לה הפסד בודד. מצד שני, נהריה מגיעה אחרי 3 ניצחונות רצופים במפעל.

 

יורוליג

19:45 מכבי תל אביב-במברג – שידור בערוץ הספורט (55/555).

 

יורוקאפ

19:00 לוקומוטיב קובאן-הפועל ירושלים – שידור בערוץ מורשת (20). המשחק בסיבוב הקודם היה מהטובים של ירושלים העונה, עת ניצחה בארנה 11 הפרש. ירושלים הבטיחה את העליה והמשחק חושב יותר לקובאן, שטרם עשתה זאת, אולם גם לירושלים המשחק חשוב, במאבק על המקום השני, שיאפשר בית קל יותר בשלב הבא.

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. הלכתי לראות את הטבלה של ירושלים ביורוקאפ כדי להבין יותר טוב מי צריך מה מבחינת תוצאות.
    מתחת לטבלה חיכתה לי הפתעה נעימה, בדמות הכיתוב:

    "* In accordance with the 2016-17 7DAYS EuroCup Bylaws, all points scored in extra period(s) will not be counted in the standings, nor for any tie-break situation."

    כבר כמה שנים שאני (ונדמה לי שגם אחרים, אהרון אני זוכר) מטיף לכך שקבוצה לא צריכה להיענש אם היא נכנסת להארכה ומפסידה בה. כלומר, במקרה של שיוויון נקודות בין שתי קבוצות, כשכל קבוצה רשמה ניצחון והפסד מול יריבתה, הולכים בדר"כ להפרשים בהם נגמרו המשחקים. עד כה, ולדעתי בהרבה מפעלים עדיין, אם ניצחת בשלוש נקודות והפסדת בהארכה בחמש – אתה מדורג מתחת ליריבתך. בעצם במקרה כזה, במצב של התקפה אחרונה ומינוס שתיים, לא כדאי לך לנסות להשוות כי ייתכן ותפסיד על יותר מ-2 ותרד בדירוג.
    לפי מה שכתוב בהערה ביורוקאפ, הנקודות שנקלעו בהארכה לא ייחשבו בחישוב שובר השיוויון, כלומר בדוגמה הקודמת, זה כאילו שהפסדת את המשחק בהפרש של 0 (אפס) נקודות – ואז למעשה (אם ניצחת במשחק הקודם ב-3) אתה מחזיק ביתרון בשובר השיוויון. זו שיטה הוגנת בהרבה, כי בשיקלול משחקים של 40 דקות היה לך יתרון על היריבה, ולא נכון יהיה להעניש אותך רק כי באחד המשחקים שיחקתם עוד 5 דקות.

    1. btw, once we hearf an old lady saying the TITANIC drowned because of the jews.
      hey, you got it all wrong the huge ship drowned after hitting a huge iceberg
      Iceberg, Rosenberg, Blumberg, they are all the same

  2. ראיתי את י"ם מול לוקומוטיב עד הרבע השלישי, היה ברור שי"ם תפסיד אבל היה משחק טוב. ברבע האחרון היתה התמוטטות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט