אירועי דיומא – 05.12.2016/מתן גילור

כדורגל

ליגת העל

21:00 מכבי חיפה-בית"ר ירושלים – שידור בערוץ הספורט (55/555). מכבי בעונה טובה, אבל לא מצליחה ליצור רצף ניצחונות ומגיעה אחרי תיקו באשדוד, מה שגרם להגדלת הפער מהפועל ב"ש, אך צמצומו ממכבי ת"א. בית"ר ירושלים ניצחה רק פעם אחת בחמשת המשחקים האחרונים ומעמדו של רב"ש תלוי על בלימה, לפי הדיווחים בתקשורת. עם זאת, אמצע של דוד קלטינס, דן אייבינדר וקלאודימיר פרייה מקשה בעיקר על קבוצות שרגילות ליזום.

 

לה ליגה

21:45 דפורטיבו לה קורוניה-ריאל סוסיאדד – שידור בערוץ ONE (50). סוסיאדד קבוצה נהדרת וניתן אף להגדירה כקבוצת צמרת שעלולה להשתחל למקום שמוביל למוקדמות ליגת האלופות. במחזור הקודם סיימה בתיקו עם ברצלונה. דפור לעומתה, בדומה לעונה שעברה, רק מעט מעל הקו האדום.

 

פריימרליג

22:00 מידלסבורו-האל סיטי – שידור בערוץ ספורט 2 (53). שתי קבוצות שנאבקות בתחתית וסביר מאד שימשיכו להיאבק בה עד סוף העונה. האל מתחת לקו האדום. בורו עם נקודה מעליה ומעליו.

 

סיירה A

20:00 קייבו-גנואה – שידור משולב בערוץ 5 לייב (58). שתי קבוצות מרכז טבלה שכבר בשלב הזה לא נותרו להם יעדים משמעותיים.

22:00 אודינזה-בולוניה. שתי הקבוצות צמודות במקומות 14-15 במרווח ביטחון מהתחתית, אך ירצו להגדילו. שתיהן מגיעות אחרי הפסד וישאפו להימנע מהמשך מומנטום שלילי.

 

כדורסל

ליגת העל

20:15 הפועל אילת-מכבי אשדוד/באר טוביה – שידור משולב בערוץ 5+ (56). שתי קבוצות בעונה לא טובה מתחינתן, רק ניצחון מעל המקום האחרון. הפועל אילת מגיעה אחרי ניצחון מרשים בחולון. אשדוד התדרדרה מאז הפתיחה הטובה ורשמה 4 הפסדים ב-5 משחקיה האחרונים. טפירו יצטרך לגלות מהר איך מאמן ליגת על מתמודד עם משברים.

20:45 הפועל תל אביב-הפועל חולון – שידור משולב בערוץ 5+ (56). הפועל ת"א בעונה טובה עד כה עם מאזן זהה למקום השני, אחרי שני ניצחונות רצופים. חולון לעומתה איבדה גובה ואחרי שהיתה צמודה למכבי ת"א בצמרת, הפסידה פעמיים ברציפות.

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. אלוף העולם מארק סלבי גבר אתמול בגמר אליפות בריטניה על רוני אוסליבן 10-7. הגמר התעלה לרמה גבוהה בעיקר בחלקו השני, כאשר כמעט בכל אחד מהפריימים הושגה מאיה (כמה מהם 130+). סלבי עכשיו מגדיל את הפער (שהיה כבר כך די גדול) במקום הראשון בדירוג העולמי.

  2. אני לא מבין כיצד עדיין חשובה לי מכבי חיפה כשאני לא מכיר אף שחקן שם. אני מקווה שעדיין יש כבור לשם "מכבי חיפה"

כתיבת תגובה

סגירת תפריט