לברון נגד וויד, גריפין נגד דיוויס וטאונס נגד פורזינגיס בשישי / רועי ויינברג

רק 9 משחקים הלילה, כשיהיו מפגשים מעניינים בין הלייקרס והראפטורס, הבולס והקאבלירס, הפיסטונס וההוקס ועוד.

*

2:00-פילדלפיה 76' (14-4)-אורלנדו מג'יק (12-7)

מאז שאורלנדו הזיזה את ביסמק ביומבו לחמישייה הם נראים טוב בהרבה. הם סופגים 94 נקודות למשחק, ניצחו משחק אחד (מול סן אנטוניו!) והפסידו באחר בנקודה לממפיס. יכול להיות שזה מה שהם היו צריכים בשביל לצאת לדרך חדשה – השילוב של ביומבו משפר משמעותית את ההגנה ובהתקפה ביומבו מבצע תנועה טובה בהרבה בלי כדור, מה שהופך אותה ליעילה למרות איבוד יכולות הפוסט של ווצ'ביץ'.

מעניין לראות איך אורלנדו המחודשת תראה מול פילדלפיה. ה-76' נהנו ממנוחה לא מתוכננת עם ביטול משחקם מול סקרמנטו. הם עם 4 הפסדים רצופים, צמודים יותר (112-108 לקליבלנד) ופחות (122-95 לטורונטו). יהיה להם קשה בלי ג'ריד ביילס ומאוד מעניין לראות כיצד ההתקפה שלהם תסתדר מול הגנת הפוסט החזקה של המג'יק. סביר שנראה את ג'ואל אמביד זורק כמה שיותר שלשות בניסיון לרווח את המגרש.

תחזית: ה-76' ימשיכו לדעוך מול הגנה שיודעת לשמור על החוזקות שלהם. אורלנדו תנצח במשחק עם סקור נמוך.

*

2:30-טורונטו ראפטורס (6-12)-לוס אנג'לס לייקרס (10-10)

משחק מעניין שיפגיש בין הלייקרס המפתיעים והראפטורס. טורונטו בכושר טוב, עם 4 ניצחונות רצופים והתקפה שקולעת 115 נקודות למשחק במהלך הרצף הזה. קייל לאורי מוביל את הקבוצה עם 22.25 נקודות ו-7.7 אסיסטים במשחק, דרוזן קולע 22 נקודות במשחק ובכללי הם נראים טוב ומתבססים במקום השני במזרח, מקום עליו יחתמו בסיום העונה הסדירה.

הלייקרס, בצד השני, יציבים באזור ה-50% הצלחה והציגו הגנה לא רעה במשחקים האחרונים (עצרו את אטלנטה ושיקגו על 94 ו-90 נקודות בהתאמה), אבל התפרקו מול קבוצות טובות (ספגו 149 נקודות מגולדן סטייט). הגנה היא המפתח שלהם לניצחון הערב. בלי ניק יאנג ודיאנג'לו ראסל יהיה להם קשה להתמודד עם הקו האחורי של דרוזן ולאורי אבל הם לא הולכים לוותר בקלות, והמשחק הזה יכול להתפתח למשהו מאוד מעניין.

תחזית: משחק כיפי לצפייה עם סקור גבוה שילך לטורונטו שתנצח ב-5 עד 10 נקודות. מומלץ.

*

2:30-בוסטון סלטיקס (8-10)-סקרמנטו קינגס (11-7)

אחרי פתיחה טיפה חלשה הסלטיקס מצאו את הקצב שלהם ועם 4 ניצחונות ב-6 המשחקים האחרונים. ההגנה שלהם נראית טוב ועוצרת את היריבות על 101.8 נקודות למשחק. ג'יי קראודר בכושר טוב לאחרונה ויחד עם אל הורפורד שמשתלב בקבוצה והקו האחורי החזק של איזייאה תומאס ואייברי בראדלי יש פה קבוצה שיכולה בקלות לסיים את העונה בטופ 4 המזרחי.

מנגד, סקרמנטו באה למשחק אחרי מנוחה של 3 ימים עקב כך שמשחקם מול פילדלפיה ברביעי נדחה. גיי וקאזינס אחראים לכמעט 50 נקודות במשחק, אבל הגנה חלשה שמה אותם במאזן שלילי ובקצב לעוד עונה של 32 ניצחונות. כספי חוזר לרוטציה בהדרגה וזכה ללא מעט קרדיט במשחקים האחרונים, מה שיכול לסמל על כך שהוא ימשיך לקבל דקות בקינגס או שרוצים להראות את ערך השוק שלו לפני טרייד.

תחזית: גיי וקאזינס יתקשו מול ההגנה של הסלטיקס במשחק שיגמר בניצחון קל של בוסטון ב-12 נקודות.

*

2:30-ניו יורק ניקס (9-9)-מינסוטה טימברוולבס (13-5)

שחזור של המשחק המעניין בין הקבוצות שהיה ברביעי. באותו משחק קארל אנטוני טאונס נתן את אחד ממשחקיו הטובים בקריירה עם 47 נקודות ו-18 ריבאונדים אבל הקבוצתיות של הניקס (חמישה שחקנים בדאבל-פיגרס) והירואיות של כרמלו אנטוני ניצחו להם את המשחק. גם הערב הולך להיות קרב מרתק, במיוחד בין טאונס וקריסטפס פורצינגיס המצויינים.

בכללי, מינסוטה בכושר רע. הם עם ניצחון אחד בשבעת המשחקים האחרונים וקולעים קצת יותר מ-95 נקודות למשחק. למרות שההתקפה נראית טוב יותר עם טיוס ג'ונס ונמניה בילייצה על המגרש ת'יבודאו ממשיך לפתוח עם ריקי רוביו וגיורגי ג'נג, וזה מתבטא בתוצאות רעות. לצד שחיקת השחקנים של הוולבס במחצית הראשונה יש פה מתכון לאסון, או ל-27% הצלחה.

בניו יורק המצב טוב יותר. ג'ף הורנסק מצא את האיזון ולמרות לא מעט בעיות שצריך לפתור (שילובו של ג'ואקים נואה, למשל) הם עם 4 ניצחונות ב-6 המשחקים האחרונים (פעמיים מול שרלוט, פעם אחת מול אטלנטה, פורטלנד, מינסוטה ואוקלהומה). דריק רוז וכרמלו אנטוני מזכירים נשכחות, הספסל מציג כמה גיבורי קאלט (ווילי הרננגומז ומינדוגאס קוזמיניקיס, שני רוקיז בינ"ל מרשימים) והם עוד יכולים למצוא את עצמם בפלייאוף.

תחזית: הניקס היו עליונים על מינסוטה במשחק חלש של רוב שחקניהם וערב קריירה של טאונס בחוץ. לכן אין סיבה להאמין שהם יתקשו יותר מדי בבית. ניו יורק תנצח בהפרש דו ספרתי והבור שכולא את הטימברוולבס יגדל.

*

3:00-ניו אורלינס פליקנס (12-7)-לוס אנג'לס קליפרס (5-15)

אחרי כמה הפסדים הקליפרס הרשימו עם ניצחון מוחץ מול קליבלנד. יכול להיות שזה קשור לכושר הרע של האלופה (אליו נתייחס עוד כמה פסקאות) אבל הם הציגו ערב הגנתי טוב מאוד מול אחת הקבוצות הטובות בליגה. מה שבאמת חשוב מבחינתם הוא ההכנה לפלייאוף והרוטציה הרחבה, שכוללת 9 שחקנים שמשחקים לפחות רבע שעה במשחק כמעט כל ערב (ועוד כמה שמשחקים באזור ה-5-10 דקות).

ניו אורלינס תנסה להתמודד עם ההגנה החזקה של הקליפרס, ביודעם כי הם יתקשו לעצור את ההתקפה המוחצת שלהם (אין להם מישהו שיוכל לשמור על פול לאורך זמן). הם קולעים 113.6 נקודות למשחק ב-5 הניצחונות האחרונים ורק 92 נקודות למשחק ב-5 ההפסדים האחרונים, הבדל משמעותי של כמעט 20%. ג'רו הולידיי המתקמבק ואנטוני דיוויס האדיר (שימו לב למצ'-אפ בינו ובין גריפין) עושים עבודה לא רעה אבל עדיין יחסית רחוקים מהפלייאוף. למרות זאת הכל פתוח – אנחנו רק בתחילת דצמבר.

תחזית: הקליפרס יחנקו את הפליקנס ויגבילו אותם לכמות דו ספרתית של נקודות. זה יוביל לכך שהקבוצה מלוס אנג'לס תנצח ותתקרב לסן אנטוניו במקום השני במערב.

*

3:00-שיקגו בולס (7-10)-קליבלנד קאבלירס (4-13)

האלופה בבעיה מסוימת. הם הפסידו את 2 משחקיהם האחרונים בהפרש ממוצע של 18 נקודות (17 מול הבאקס ו-19 מול הקליפרס) ואת המשחק שלפניו בקושי ניצחו, מול פילדלפיה. בקרת השיוט שלהם צריכה אולי ניעור מסויים לפני שיאבדו את המקום הראשון במזרח (פער של 1.5 משחקים מהראפטורס השנייה, כאשר קליבלנד מובילה 2-0 בטיי-ברייקר ועם משחק חסר). ג'יי אר סמית' יכול לתרום יותר וכך גם רוב הספסל, להוציא את צ'אנינג פריי (שפספס לא מעט זמן עקב מות אביו).

מול הבולס הם ינסו לצאת מהבלאגן. ההתקפה שלהם, שקלעה ב-15 המשחקים הראושנים של העונה 112 נק' במשחק, נעצרה על 97.5 נקודות בערב. שיקגו היא קבוצת הגנה מצויינת, במיוחד בשמירה על גארדים בזכות רונדו, וויד ובאטלר, שלושה שומרים טובים. רובין לופז מוסיף מימד הגנתי בפוסט. הם ספגו למעלה מ-100 נקודות רק ב-3 מתוך עשרת המשחקים האחרונים וההגנה שלהם תנסה להתמודד עם ההתקפה המקרטעת, זמנית לפחות, של קליבלנד.

תחזית: לא בטוח ששיקגו יתנו 120% בהגנה בתחילת מסע של 4 משחקים ב-5 ימים. לכן קליבלנד תנצח, אבל לא עם תצוגה של 110 נקודות אלא עם משהו פשוט בהרבה.

*

3:00-אטלנטה הוקס (9-10)-דטרויט פיסטונס (10-10)

אטלנטה בצלילה חופשית ועם 7 הפסדים ב-8 המשחקים האחרונים. ההגנה שלהם נעלמה והם יקוו לצאת לדרך חדשה בחודש חדש, ואולי לחזור ל-2-9 של פתיחת העונה. הערב, יכול להיות שעם מילסאפ בחזרה, הם יצטרכו לעשות את זה עם עבודה טובה ב-2 צדדי המגרש. שרודר, בייזמור ושות' יצטרכו לתרום יותר כדי לחזור לדרך המלך ולנצח קבוצת פלייאוף.

בצד השני דטרויט יצאה מפתיחת עונה רעה ועם 4 ניצחונות מ-5 המשחקים האחרונים. איש סמית' נראה טוב יותר, אולי זה קשור לחזרה המתקרבת של רג'י ג'קסון, אבל תפקידו בכוח ובהתקפה שנולדה מחדש משמעותי. יחד עם היכולת הגבוהה של מרקוס מוריס וטוביאס האריס הקבוצה מטפסת לעבר הטופ 4 במזרח, וניצחון הערב יכול להיות חשוב מבחינת שובר שיוויון עתידי.

המפתח המרכזי למשחק הזה הוא ההגנה של אטלנטה. אם הם יצליחו למצוא פתרונות יצירתיים לסמית' (בייזמור?) שישביתו בעקיפין את שאר שחקני דטרויט, שלא מצטיינים בליצור נקודות לעצמם, יהיה להם קל לנצח. סביר שנראה את פול מילסאפ מקבל לא מעט דקות על האריס או מוריס, מי מביניהם שיהיה חם יותר הערב, ואת הווארד מתמודד עם דרומונד בפוסט. אם שלושת המשימות האלו יצליחו ההוקס ינצחו.

תחזית: אני לא חושב שאטלנטה תצליח לעצור את הפיסטונס או את כדור השלג שמתגלגל לעברה. דטרויט תקלע 100 נקודות לפחות ותנצח.

*

3:30-סן אנטוניו ספרס (4-15)-וושינגטון וויזארדס (11-6)

לצערם של הספרס הם משחקים בבית. המשפט הזה נשמע מוזר, אבל קשה להתעלם מהעובדות: הם עם 50% הצלחה (4-4) בבית ו-0-11 מרשים בחוץ. הקבוצה פשוט נראית פחות טוב בבית, אבל לא צפויה להתקשות יותר מדי מול וושינגטון החלשה. ההגנה של הספרס צפויה להמשיך לעבוד טוב מול וושינגטון וגם ההתקפה היעילה תסתדר מול ההגנה השברירית של האורחים על הנייר.

הוויזארדס יכולים להפתיע. אחרי פתיחת עונה מזעזעת מכל בחינה הם עם 4 ניצחונות מ-7 המשחקים האחרונים. הקבוצה נראית טוב יותר בהדרגה, אבל הם הפסידו לספרס ב-D.C. באותו משחק וול וביל היו טובים עם 46 נקודות ב-48.7% מהשדה ועדיין הפסידו. הם יצטרכו לתת משהו כזה הערב בשביל לשמור על סיכוי מול המארחת.

תחזית: הספרס פשוט טובים יותר ובהרבה. סן אנטוניו ב-15 הפרש לפחות.

*

5:00-דנבר נאגטס (11-7)-יוסטון רוקטס (7-12)

על הנייר יוסטון יותר טובה, אבל יש ב-NBA משחקים שהלו"ז גורם להפסיד. לא מדובר רק בבק-טו-בק בחוץ או בזה שהרוקטס משחקים בקולורדו באולם בגובה מייל (פפסי סנטר). האוויר הדליל באזור משפיע על קבוצות יחד עם המשחק המהיר של הנאגטס, וכשמוסיפים לזה את העובדה שאריק גורדון, טרבור אריזה, ראיין אנדרסון וג'יימס הארדן שיחקו בין 38 ל-45 דקות אתמול, סביר שהעייפות תכריע אותם.

מבחינה כדורסלנית, בכל אופן, דנבר עם 3 הפסדים ב-4 המשחקים האחרונים וסובלת ממכת פציעות יחסית. הם עדיין יותר עמוקים מיוסטון ששיתפה במשחק בן 58 דקות 9 שחקנים בלבד. ג'מאל מוריי, רוקי החודש במערב, מאוד מעודד לקראת ההמשך (למרות שמסיבה כלשהי הוא עולה מהספסל וג'מיר נלסון פותח) ויוסוף נורקיץ' לא רע בכלל. יוסטון? הרשימו מול הווריורס ובמקום הרביעי במערב. כפי שאמרתי, על הנייר הם טובים יותר.

תחזית: יגמר ליוסטון האוויר, דנבר תקלע יותר מ-110 נקודות ותנצח.

*

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 90 תגובות

  1. סיקור מעולה לערב מעולה
    שיקגו צריכים להיכנס היום בקליבלנד בכל הרבאק, הם בבק טו בק אצלם בבית אחרי 2 תבוסות, זה הזמן להפוך את המשברון של קליבלנד למשבר.

    1. השאלה היא אם זה ישתלם להם. ב-5 הימים הקרובים, חוץ מהמשחק הזה, יש להם טיסה לדאלאס ומשחק מול המאבריקס, משחק בית מול פורטלנד ומשחק חוץ בדטרויט.

      יכול להיות שישתלם להם לא לשחוק את הכוכבים היום ומחר (30-32 דקות לכל אחד), כשמחר וויד יכול לא לשחק, ולצאת מה-4 ב-5 עם איזה 3 ניצחונות והפסד בודד היום. בטווח הארוך זה יותר חשוב מניצחון על האלופה.

      1. אני לא מסכים שהם צריכים לבוא בגישה של לחסוך אנרגיה בשביל המשחק השני בבק טו בק והבק טו בק יום אחריו. הם אחרי מנוחה ארוכה של 5 ימים, ולבנות על ניצחונות על קבוצות אמצע זה תמיד מוקש.

  2. תודה על הסיקור המושקע.

    גם הבולס, וגם הקאבס, חטפו סטירה מצלצלת מאזור חיוג לוס אנג'לס.
    מעניין מי מה-2 תהיה זו שתבין שהצלצולים הם קריאת השכמה?

    עוד יותר מעניין לגלות –
    כמה דלק טילים נשאר לרוקטס במיכלים?
    (לפעמים, האדרנלין מניצחון גדול זה כל הדלק שקבוצה צריכה.)

    הוויזרדס הם אחת מקבוצות התחתית היחידות עם היכולת להפתיע בסן אנטוניו.
    במשחק בין ה-2 לפני כמה ימים, הספרס קיבלו מעמדת ה-PG תפוקה נאה של 33 נק' (20 פרקר, 13 מילס),
    רק שיציבות בעמדה זה אחד הדברים שממש חסרים לספרס,
    ולכן ביום טוב של וול את ביל, הם מסוגלים להפתיע.
    (בשנה שעברה הם ניצחו את הספרס בוושינגטון. באותו משחק ביל סיים עם 25 נק', וול עם 13 אסיסטים)

  3. תודה רבה רועי.
    אורלנדו באמת נראים הרבה יותר טוב עם ביומבו וזה גם מאפק יותר לשחק על וויצ'ביץ' עם החמישייה השניה ונותן לה עוד אופציה התקפית שחסרה לה. ביומבו גם נראה לי ידע להסתדר עם אמביד. אבל כרגיל בB2B עם טיסה יש קושי. קל וחמר אחרי משחק צמוד.

    לייקרס זו קבוצה שונה בלי ראסל. טורונטו אחלה קבוצה, כפי שטענתי במהלך כל העונה.

    מבסוט מאד על בוסטון מאז החזרה של קראודר והורפורד. סקרמנטו בועד עונה של בזבוז כישרון. הבעיה של בוסטון שאין מישהו מתאים לשמור על קאזינס. הורפורד נחות פיזית. את גיי יכולים לשמור מספר שחקים וזה יתרון גדול.

    צמד שחקני השניה השניה הכי טובים בינתיים מגשישים את התחזיות מעונת הרוקי והופכים להיות הטובים בקבוצתם. ואלו גם שחקנים שממש כיף לצפות בהם.

    בקליפרס אם אחד לא שיחק מעל 31 וגריפין לא שיחק נגד ברוקלין. כמו כן, ג'ורדן מתאים להצר את צעדיו של דיוויס.

    קאבס ירשמו היום את ההפסד השלישי ברציפות. שיקגו יותר אגרסיביים בינתיים וווייד מעלה רמה במשחקים בעלי פרופיל גבוה.

    אטלנטה-דטרויט משודר בערוץ הספורט (55/555). אחלה משחק. היתרון של אטלנטה לעומת רוב קבוצות הליגה הוא שהיא לא צריכה להיבא דאבל על דראמונד, כי הווראד מספיק פיזי להתמודד איתו לבד.

    ס"א בתקופה פחות טובה, אבל יקבלו ניעור מפופ וינצחו.

    יוסטון B2B עם טיסה מול קבוצה שיודעת מז"א להכניס אנרגיות למשחק. דנבר ינצחו.

  4. תודה על הפריוויו!
    לדעתי פליקנס-קליפרס יכול להתפתח למשחק מעולה. מצד אחד הקליפרס מעוניינים להמשיך לחזור לעצמם, במיוחד לאחר הניצחון הגדול אצל קליבלנד אתמול.
    מצד דני, זהו בק טו בק עבורם + השקנאים נראים טוב לאחרונה, מאז שהולידיי חזר, והם לא מתכוונים לוותר מהר כל כך על מיקום בפלייאוף.
    לדעתי כל עוד אף קבוצה לר

    1. המשך (נשלח מוקדם מדי) –
      כל עוד אף קבוצה לא תתפרק, יש כאן פוטנציאל למשחק צמוד שיוכרע רק אחרי הארכה או שניים.

      לגבי הספרס – הזוי מה שקורה להם בבית. מאמין שהלילה ינצחו את הויזארדס, ויפתחו רצף ארוך של משחקים ללא הפסד באולמם הביתי.

      לגבי דנבר-יוסטון –
      ההיגיון בהחלט אומר שהעייפות של יוסטון + הבית הקשה של דנבר יעניקו למקומיים את הניצחון.
      אני מקווה שאולי דווקא יוסטון יעשו כאן איזה הפוך על הפוך כזה.
      זה תלוי בעיקר ביום קליעות טוב מ-3, מה שאפשרי כי אתמול הארדן, אריזה ובברלי דווקא היו חושך משלוש, ובנוסף – ננה נח אתמול, ואם הוא יצליח לתת תרומה טובה מהספסל, זה בוודאי לא יזיק.
      אבל, כמובן, שלא אתבאס מדי אם העייפות תעשה את שלה ויוסטון יפסידו. אני רק אומר שלא צריך למהר להסיק מסקנות.. 😉 גם אתמול לא הרבה חשבו שיש צ׳אנס מול הווריורס.

  5. אם הפרשים מפסידים גם הלילה , זו כבר מגמה של היחלשות . ולא שאני רואה מישהי מדיחה אותם בפלייאוף . עכשיו אלה משחקים בודדים אבל אף מזרחית לא תעבור אותם בסדרה.
    ואני חושב שהמפרשיות ישלמו את מחיר האופוריה בביג איזי .
    מזל שאין עוד לילה ללוחמים – צריך גם לישון קצת .

    1. אי אפשר ללמוד על מגמות מהחלק השני של B2B. אם כבר המבחן להיחלשות יהיה נגד ניקס.
      אבל כמו שכתבת, אין משמעות גדולה מדי. הגמר כבר חתום ונעול ורק פציעה של שחקן מפתח בג"ס או לברון יכולים למנוע אותו.

  6. ועוד משהו . המערב נראה הרבה יותר טוב . גם ברמה הקבוצתית וגם ברמה האישית. שמונה מעשרה השחקנים הטובים בליגה השנה משחקים במערב , כשרק לברון והפריק נכנסים מהמזרח .

  7. כמעט כל משחק בעל חשיבות גדולה!
    אני מחכה לקאבס נגד הבולס שמשודר לאומה כמשחק מפתח.
    אם הלייקרס מנצחים בטורונטו אז צריכים לקחת אותם ממש ברצינות.

  8. תודה על הפריוויו המפורט.
    אני חולק על רועי בענין שיקגו ותכנון המסע שלה.
    אני הייתי מנסה לנצח היום ולהשקיע את כל המשאבים לשם כך. קליוו נמצאת במצב פגיע, מה שלא קורה הרבה והם בבק טו בק. שיקגו הפסידה במשחק מזעזע בו קלעה רק 70 נק'. פסיכולוגית, הדרך להתאוששות היא דרך נצחון על קליוו.לא נגד דאלאס. עדיף שווייד ישחק היום 40 דקות וינצח ובמשחק הבא ישחק רק 15 דקות. חוץ מזה, ווייד משחק נגד לברון. מה יותר מאתגר מזה. זה יכול להיות הנצחון האחרון שלו נגד לברון. ווייד כבר לא ילד ובשנה הבאה ישחק פחות טוב.
    בקיצור, זו העת לת גז.

    1. יכול להיות שאתה צודק, השאלה היא איך זה ישפיע על המשחקים הבאים. אם היום הם נותנים הכל ובמשחק הבא נותנים מנוחה לוויד ומעט דקות לרונדו ובאטלר זה יכול לעבוד, אבל מדובר פה בהימור. מעניין לראות אם הויברג יעשה אותו.

  9. תודה על הסיקור רועי. מבחן רציני לקליבלנד ויוסטון. קליבלנד חייבת לחזור למסלול הניצחונות אחרי 2 הפסדים לא טובים לבאקס ולקליפרס. זה מתחיל באופן די מוזר בג׳יי אר סמית׳ שנגד הבאקס התעסק בלדבר עם ג׳ייסון טרי ונגד הקליפרס קלע רק 3 נקודות. יוסטון צריכה להוכיח שהיא מסוגלת להתמודד עם הלוז העמוס ושהיא טובה מספיק לנצח קבוצות פחות טובות ממנה גם אחרי לילה של 2 הארכות ובבק טו בק.
    אחלה של משחקים ומצ׳ אפים הלילה.

  10. משחק מעולה בשיקגו, קליבלנד לוקחים את המשחק בשיא הרצינות ולברון ללא צל של ספק משחק בהילוך ראשון, ובכל זאת שיקגו עומדים בקצב ולא נותנים להם לברוח.

  11. קליבלנד בכלל ולברון בפרט הם האויבים המרים של שיקגו – מה פתאום שהבולס יוותרו על המשחק הזה? ואחרי 5 ימי מנוחה? לחלוטין לא מסכים.
    והמשחק עצמו הוא ההוכחה. לא רע בכלל עד עכשיו.
    במסך השני הפיסטונז ממשיכים את היכולת המעולה של התקופה האחרונה, 20 הפרש על ההוקס.

  12. באטלר כזה מגן אנדרייטד, לדעתי הוא המגן הכי טוב בליגה על לברון ג'יימס, בינתיים גרם לו כבר ל-2 איבודים ואייר בול.

    1. מסכים שהוא שומר מעולה, אבל ההגנות שמצליחות הכי טוב עם לברון הן אלה שמעמידות סוללת שומרים שכל הזמן מתחלפת. אחד (באטלר, קוואי) קשה להתמודד איתו ובאופן די עקבי הוא יעיל מולם.

      1. אין ספק שלמישהו אחד יהיה קשה מולו, אבל מציע לך לבדוק את האחוזים של לברון בסדרות נגד שיקגו בפלייאוף כשבאטלר תפקד כשומר עליו, הוא מתקשה מאוד נגדו.

          1. אם הבנתי אותך נכון ומדובר בפלייאוף של 2015, אז חוץ מהסדרה נגד ג"ס הוא קלע באופן משמעותי טוב יותר נגד אטלנטה ובוסטון. ובשני המקרים שהוא התקשה הוא נתקל בשומר מעולה ב-1 על 1 (באטלר ואיגי)

          2. אבל בוא נסתכל עונה סדירה לפי סדר מאז שחזר לקליבלנד:
            36 נק' ב-48% אפקטיבי.
            26 נק' ב-52.2% אפקטיבי.
            31 נק' ב-50% אפקטיבי.
            20 נק' ב-50% אפקטיבי.
            25 נק' ב-57% אפקטיבי.
            26 נק' ב-41% אפקטיבי.
            25 נק' ב-58% אפקטיבי.
            33 נק' ב-88% אפקטיבי.
            27 נק' ב-61% אפקטיבי.

            ברור שבאטלר אחלה שומר על לברון, אבל אי אפשר להסתמך רק על סדרת פלייאוף בודדת. בעונה הוא קולע עליו באופן די סטנדרטי.

          3. גם אתמול לברון לכאורה היה יעיל, אבל זה היה בעיקר בדקות שבאטלר לא שמר עליו או שלא היה על המגרש. יותר מעניין יהיה לבדוק כמה אפקטיבי הוא היה בפוזשנים שבאטלר שמר עליו, אם הדבר אפשרי. ראו ממש הבדל בגישה שלו ואיך הוא חשב פעמיים אם להיכנס לצבע כשבאטלר היה עליו. הבדל של 4 אחוז? לא הרבה אבל גם לא ממש זניח. אז בסהכ באטלר עשה עבודה טובה כמו סוללת השומרים של גס ביחד אני מרוצה 🙂
            לשפוט על פי סדרה אחת זה באמת מדגם קטן, אם כי אני חושב שלשפוט לפי העונה הסדירה זה גם לא ממש נכון כי המאמץ בהגנה קטן משמעותית והדקות שהם שומרים ממש אחד על השני מצטמצמים משמעותית.

  13. אני ממש לא מבין את הקביעה הנחרצת, של כולם פה בערך, שהקאבס מטיילים לגמר.
    דברים משתנים. אחרת זה לא היה ספורט.
    לטריסטן תומפסון ולג'יי אר סמית' אין מקום בחמישיה של אלופה. אולי לא בחמישיה פותחת בכלל.
    תומפסון הוא כולה ריבאונדר, טוב, אבל הוא שום איום על הסל, אחוז הקליעה שלו מהקו גרוע, הרבה מאוד דקות הוא פשוט unplayable בגלל זה.
    ג'יי אר סמית בנסיגה משמעותית. זה הגיל, האליפות, וחוזה המיליונים שמסדר אותו. כנראה נמאס לו, אין לי מושג.
    הקאבס הולכים להפסיד גם הערב, להיכנס ל-0-3, בדרך לעוד הפסד בטורונטו. המזרח ממש לא סגור.

  14. רונדו, אחרי שחטף קצת בראש מהתקשורת המקומית, הגיע היום למשחק והא כבר עם טריפל דאבל. משחק כיפי מאד ביונייטד סנטר. אני אכתוב סקירה מהמגרש מיד לאחר המשחק כולל ספיישל ודיאו של לברון במדי הקאבס

  15. וושינגטון ממש יכולים לקחת את זה מהספרז. כל כניסה של וול לצבע מפרקת את ההגנה שלהם, דקות של מומנטום לוויזארדס.
    וואן פוזשן, דקה וחצי לסוף.

  16. איזו שלשה של ביל.
    102-103 וושינגטון, ואולדריג' לוקח אופנסיב ריבאונד במה שהיה יכול לסגור את הסיפור.
    כדור לספרז, חצי דקה לסוף. מן הסתם יילכו לקוואי.

  17. וושינגטון קבוצה ששווה נצחון על כל אחת בליגה ביום נתון, בית או חוץ. והם פשוט לא רוצים יותר מדי או שלא סובלים אחד את השני, הסקרמנטו של המזרח.

  18. בניגוד לדעה הרווחת –
    הרוקטס הם לא רק הארדן. בערב בו הוא בבירור מתפקד עם אדי הדלק שבמנוע, שאר הקבוצה מראה שהם יותר מלהקת ליווי.
    כמו שמתן רשם לפני –
    התקפה בהחלט מרשימה, ואני אוסיף, שזו תוצאה בהחלט מרשימה למבחן אופי לא קל.
    (היו להם את כל התירוצים שבעולם פשוט להתפרק.)

  19. כמו שאמרו לפניי יוסטון בהחלט מרשימה. משחק מאוד מאוזן כשרואים בבירור שגם הארדן וגם אנדרסון משחקים על הילוך שלישי. סם דקר מאוד מפתיע לטובה. שחקן האסטל נהדר. 3 אנד D פוטנציאלי שצריך לעבוד עוד על ההגנה שלו בשביל להיות כזה באמת.

    מצד שני, בדנבר הבלגן חוגג. אף אחד לא יודע מה הוא עושה. הקבוצה מסתמכת על בלגן כשלבלגן אחראים בעיקר הגארדים הצעירים. מישהוא צריך לזעזע שם משהוא. נראה שמאלון לא יודע כל כך מה לעשות עם הקבוצה. גאלינארי חייב לשחק 4 כשווילסון צ'נדלר צריך לעבור לחמישייה. לא צריך שגם בארטון וגם צ'אנדלר יעלו מהספסל. ברכז הייתי נותן לנלסון את המפתחות שיעשה קצת סדר בהתקפה המבולגנת שלהם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט