חם מהתנור: מייק קונלי בחוץ ל-6 שבועות / רועי ויינברג



ממפיס (7-11) איבדה את רכזה המצטיין, מייק קונלי, ל-6 עד 8 שבועות עקב פציעה בגבו. עד עכשיו ב-2016/17 קונלי קלע 19.2 נקודות, שיא קריירה, עם 5.7 אסיסטים, 3.6 ריב' ו-1.3 חטיפות במשחק. ככל הנראה בהעדרו צפוי לפתוח אנדרו האריסון, הרוקי של הדובים. רוב הסיכויים הם שקונלי לא יצטרך ניתוח.

*

כוכב דאלאס (13-3), דירק נוביצקי, צפוי לפספס גם את שני המשחקים הבאים עקב פציעה באכילס. הג'רמנייטור (12.2 נק', 6.4 ריב' בערב) שיחק רק ב-5 מתוך 16 משחקים של המאבריקס העונה ופספס את המשחק האחרון של המאבס מול ניו אורלינס.

*

הניקס (9-8) לא מתכננים להציע הארכת חוזה לדריק רוז עכשיו, אבל הקבוצה תהיה מוכנה להציע ל-MVP לשעבר חוזה עתידי בסיום העונה אחרי שתראה כיצד הגוף של השחקן שסבל מפציעות רבות בעבר יכול לשרוד עונת NBA. העונה רוז עם 16.8 נקודות, 4.9 אסיסטים ו-4.4 ריבאונדים במשחק.

*

מריו צ'למרס, בעונה האחרונה שחקן ממפיס ומיאמי והיום שחקן חופשי, עדיין אופציה מבחינת קליבלנד. הקאבלירס צפוים לחפש מספר אפשרויות אחרות לתפקיד הרכז המחליף אבל קיים סיכוי שיחתימו את הרכז, שקלע 10.3 נקודות ו-3.8 אסיסטים למשחק בעונה שעברה.

*

למרות פתיחת העונה החלשה, וושינגטון (10-6) לא מתכננת לבצע טריידים כלשהם כרגע. יכול להיות שהם יעשו מהלכים עתידיים, ושמותיהם של טריי בורק ואוטו פורטר ג'וניור הוזכרו כשחקנים שעלולים לעבור בטרייד, אבל אין ציפייה למהלך כלשהו בימים הקרובים.

*

מיאמי הודיעה כי ג'סטיס ווינסלו, שפספס 8 משחקים ברציפות, ודיון וויטרס לא יטוסו עם הקבוצה למסע משחקי החוץ שלה. עד עכשיו ווינסלו עם 11.6 נקודות, 4.7 ריבאונדים, 1.7 חטיפות ו-3.9 אסיסטים במשחק ו-וויטרס עם 14.2 נקודות ו-4 אסיסטים בערב.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. איזו אבידה לממפיס. מקווה שיחזור מהר כי בלעדיו ההתקפה שלהם היא כמעט ללא יוצרים. בשנה שעברה הפציע של גאסול פגעה בהם ופירקה את העונה, מקווה שזה לא הסיפור.

    יאללה צ'למרס לקאבס, הספסל שלהם צריך את זה ואם הוא במצב רפואי טוב זה חיזוק מצוין לשתי צידי המגרש.

    הימרתי על וושינגטון בטרייד המשמעותי הראשון של העונה. הדיווח שלך מאתגר אותי אבל נחיה ונראה.

  2. ממפיס פשוט חסרי מזל ולמרות זאת מצליחים תמיד מעבר למצופה.
    סתם בשביל להדליק מדורה כבויה, היה הרבה דיבורים בימים האחרונים של קאזינס ו-וול להחזיר עטרה ליושנה.
    אפילו, תקשיבו לזה גיא ועידו, לחיבור השלישייה בפיניקס עם החבר בלדסו

  3. אוטו פורטר הוא נקודת האור היחידה העונה של וושינגטון, עם שיפור משמעותי. אותו הוויזארדס רוצים לשלוח בטרייד?
    אם אני הקליפרס, זה האיש בשבילי לעמדה החסרה כל כך. לא יודע מה יש להם לתת בתמורה.

    1. במערב פורטר לא נותן כלום. אתה צריך גופות שישמרו על דוראנט וקאווי בפלייאוף. אמבא אמוטה שומר טוב בהרבה. נכון שהוא לא נכס רע להשקיע בו אבל אין לקליפרס את הלוקסוס לוותר לא על אף אחד מהחמישייה בשבילו ובטח לא לאבד 2-3 שחקני ספסל עבורו.

  4. איזה באסה לממפיס. הלכה עוד עונה. במערב המאבק על מקום 8 יהיה קשה. קבוצה סימפטית שאי אפשר לשנוא. האם גם באמת ישתקם? מזכיר את בלייק שזירז חזרה מפציעת גב ב2012 בפלייאוף ושיחק נורא מול ממפיס. גב זה לא צחוק.

    דירק צריך לפרוש בסיום העונה. לכל קריירה יש סוף קריירה ולא כיף לסיים כ2.13 עם פציעות. הוא כבר לא תרומה חיובית על המגרש.

    שמתי לב שברוב המשחקים שרוז הצטיין העונה הניקס הפסידו. אם אני הניקס היד צריכה לרעוד עם העט החותמת.

    רגע איך לקליבלנד מותר להוסיף שחקנים! אשמח להסבר

    וושינגטון מזכירה את דנבר של לפני כמה שנים. הם לא סגורים על האם הם קבוצה מוצלחת שחווה משבר מתמשך או קבוצה נכשלת שחוותה הצלחה רגעית. אני נוטה לשני. בדיוק כמו עם דנבר. חייבים לפרק את הקבוצה הזו ולמכור את החלקים כשהם עוד שווים משהו. זה יכול להיות נכסים מיידיים או שזה בחירות דראפט. מביל צריך להפטר asap כל עוד הוא בריא וניתן לתת לקבוצה כלשהיא את האשליה שהוא פרנצ'ייז פלייר בתקווה שיפצע את הפציעה השנתית שלו דקה אחרי שהניירות נחתמות.

    מיאמי הולכים לדראפט. הם ינסו לעשות את זה בסטייל וללא מילים גדולות כמו process. צפו ל"פציעה" של וויטסייד באיזור הפברואר אחרי האולסטאר כמובן. פציעה שבו ההיט יבחרו "לא לסכן" את הפרנצ'ייז עד סוף העונה.

    1. הוא בן 29. העניין הוא שפציעות גב יש בהם סכנה להחמרה שיכולה לגרום לכאבים כרוניים. לשחקן כמו גריפין למשל הוא הבין שהוא צריך לשנות אלמטים ממשחקו וכך הפך לשחקן של skills ופחות של כחמואתלטיות. לקונלי אין את הלוקסוס הזה. הוא נמוך כיום לעמדה שלו והוא חייב את הצעד המהיר שלו כדי שראיית המשחק ןהקליעה שלו יצאו לפועל. כמובן שיש סיכוי שיחזור לעצמו ב100% עוד חודשיים.

  5. צ'אלמרס זו אופציה לממפיס אחרי שקונלי נפצע.
    שהגיע לשם הוא נתן מספרים יפים, ובמקרה הזה אני מאמין שיקבל את עמדת הרכז הראשון.

    השאלה, כמו תמיד, היא מה מידת בריאותו לאחר הפציעה באכילס?

    קליבלנד זו אופציה מכיוון שלברון אוהב אותו ואין להם רכז מחליף ברמה וגם הוא שוב משחק על אליפות

  6. התחלנו. כולם יודעים שממפיס מודבקת עם נייר דבק והנה הוא מתחיל להתקלף.

    למי שלא מבין קונלי לא חוזר כמו פנתר אחרי 6 שבועות. פציעת גב היא דבר כרוני.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט