אירועי דיומא – 29.11.2016 / רועי ויינברג

כדורגל / רועי ויינברג:

ליג 1 – מחזור 15:

20:00-לוריין-ראן. משחק קצוות בין לוריין, האחרונה בטבלה שעם 8 נקודות ב-14 משחקים (ועלולה לרדת אחרי עשור בליגה הראשונה) לבין ראן שנמצאת במקום הרביעי ובכושר טוב. "לס רוג'ס אט נוירס", הגברים בשחור, אמורים לנצח בקלות בחוץ אבל לוריין יכולה להפתיע והרשימה עם תיקו 3-3 מול מץ בשבת.

20:00-דיז'ון-מונאקו. דיז'ון במקום ה-14 עם 14 נקודות, מרחק 3 מהקו האדום ועדיין לא יצאה בבטחה מהתחתית. מונאקו, לעומתה, נותנת עונה נפלאה בכל המסגרות וחלק ממאבק האליפות המשולש שיש בצרפת (טולוז עם 33 נקודות, מונאקו ופ.ס.ז' עם 32 כל אחת). היא לא תוותר על שום נקודה וצפויה לנצח גם הערב.

20:00-ליל-קון. ליל פתחה את העונה בצורה חלשה מאוד ונמצאת במקום ה-19, אולי בדרך לליג 2. המצב של קון לא טוב בהרבה – הם במקום ה-15 עם 3 נקודות הפרש מליל, מה שמבטיח קרב תחתית הערב.

גביע הליגה האנגלי – רבע גמר:

21:45-ליברפול-לידס יונייטד (ספורט 2). משחק בין 2 אלופות אירופה לשעבר. ליברפול באה למשחק בכושר טוב ומהמקום השני בטבלה, אבל סובלת ממכת פציעות וצפויה לעלות עם הרכב שכולל לא מעט שחקני משנה הערב. לידס נמצאת בכושר טוב וכרגע בתמונת הפלייאוף (בצ'מפיונשיפ, הליגה האנגלית השנייה, 2 הראשונות עולות אוטומטית ומקומות 3-6 מתחרות ביניהן על הכרטיס השלישי. לידס במקום החמישי) ואולי תחזור לפריימר-ליג אחרי שנים של העדרות. היא יכולה להפתיע את אירופה הערב ולהגיע לחצי הגמר.

21:45-האל סיטי-ניוקאסל. משחק מעניין אחר. ניוקאסל שירדה ליגה שנה שעברה תחזור בקרוב לליגה הראשונה. הם בכושר טוב ועם 40 נקודות מ-54 אפשריות עד עכשיו בצ'מפיונשיפ, 74% הצלחה שמספיק למקום הראשון בליגה. האל, לעומתם, זנב לאריות כשהם במקום ה-18 בפריימרשיפ המוביל לליגה השנייה. הם ספגו 28 שערים ב-13 משחקים, אבל עדיין פייבוריטים. משחק שקול על הנייר.

כדורסל / רועי ויינברג:

ליגת האלופות בכדורסל – בית א':

19:30-עירוני נהריה-פראפורט סקייליינרס. נהריה עדיין בתמונת העלייה וכך גם הסקייליינרס, שמדורגים מעליהם ונמצאים במקום החמישי שאולי מוביל לסיבוב הבא. ההתקפה של נהריה תהיה פקטור הערב – היא קולעת 83 נקודות למשחק כשהיא מנצחת ו-63.25 כשהיא מפסידה, הפרש משמעותי. פראפורט, מחזיקת גביע אירופה של פיב"א משנה שעברה, תנסה לנצח דרך ההגנה.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

אליפות בריטניה:

הסיבוב השלישי שנפתח אתמול מביא לנו בינתיים הרבה פחות הפתעות מקודמיו, וכך שמות כאוסליבן, היגינס, סלבי ופו זכו להעפיל לשלב הבא. "קפטן" אלי קרטר הודח ע"י דיוויד גילברט – לא ממש הפתעה כיוון שגילברט כבר מדורג די גבוה. הסיפור הנהדר של האב והבן פיטר ואוליבר ליינס, אשר הגיעו עד לסיבוב הזה, לא יימשך לצערנו, כיוון שהאב פיטר הודח בידי ליאם הייפילד. היום הבן אוליבר ינסה להשאיר את המשפחה בטורניר. עוד יתמודדו היום מתחרים כוויליאמס, וולדן (זה מול זה), פרי, מרפי, דינג ואלן. שידורים ביורוספורט ב-15:00 וב-21:00.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. מעקב וונדה גלוב- יום 23
    עוד 15,815 מיילים ימיים להקפת העולם.
    עוד יום עבר ולה קלאצ' שומר על טווח שנע בין 25-30 מיילים מתומסון.
    הבריטי מצידו כרגע בעמדת הרודף, שומר על מרחק סביר, ומחכה להזדמנות שתגיע. השקע הבא אמור להביא רוחות שיגיעו מימין ליאכטה מה שיתן לו הזדמנות לעלות על הפויל התקין ולצמצם פערים.
    המובילים מתכננים כעת איך לעבור את איי קרגלן.
    איי קרגלן, או איי הבדידות, הם ארכיפלג של מעל 300 איים קטנים. קולוניה צרפתית בדרום האוקינוס ההודי. אחד מהמקומות המבודדים על פני האדמה, מעל 5000 ק"מ מיבשת אפריקה, ממוקמים בדיוק באמצע המשולש בין אפריקה, אוסטרליה ואנטרקטיקה.
    האיים מאויישים בעיקר ע"י מדענים וחיות בר שירדו מספינות שעצרו במקום לאורך השנים.
    הטמפ' במקום לא קיצוניות אך רוחות חזקות מנשבות באיזור של מעל 110 קמ"ש וידועים בגלי ענק של 12-15 מטר וקרחונים צפים.
    תכנון המסלול בקרבת האיים צריך להיות קפדני במיוחד.

  2. ובתפקיד אלון מזרחי, אדן הזאר: "אם נרצה לזכות באליפות נצטרך לסיים מעל סיטי וליברפול".
    נדמה לי שגם מעל כל שאר הקבוצות, אבל אולי כדאי לברר את זה…

  3. מעתיק לפה את מה שכתב אייל סגל לגבי הכרעת השחמט:
    "הפורמט הוא כזה: מתחילים בארבעה משחקים מהירים בקצב של 10+25 (25 דקות + תוספת של 10 שניות לכל מסע); אם אין הכרעה עוברים לצמדים של משחקי בליץ בקצב 3+5; ואם עדיין אין הכרעה אחרי חמישה צמדים כאלה מגיעים למשחק הארמגדון האימתני שבו תיקו נחשב כמו ניצחון לשחור עם 5 דקות ללבן, 4 דקות לשחור, כשתוספות הזמן מתחילות רק במסע ה-61. הגרלות סדר צבעים חדשות נערכות גם לפני המשחקים המהירים (בהם קרלסן יפתח בשחור) וגם לפני משחקי הבליץ; לפני הארמגדון נערכת הגרלה שמי שזוכה בה בוחר באיזה צבע הוא רוצה לשחק."

    כפי שחשבתי, אכן הארמגדון הוא 5 ללבן ו-4 לשחור כשתיקו שווה ניצחון לשחור.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט