מסתבר שמאמן הרייבנס הארבאו כן יודע את חוקי ה-NFL / מנחם לס

(רק 1 מ-9 או 10 HOLDINGS באותו זמן)

לא פעם ולא פעמיים האשימו את מאמן הבולטימור רייבנס ג'ון הארבו שהוא לא יודע את חוקי ה-NFL. יכול להיות שכולם טעו אחרי נצחון הרייבנס על סינסינטי בנגלס, וכיצד הם ניצחו את המשחק.

הרייבנס הובילו 12-19 על הבנגלס עם 11 שניות בשעון, עם דאון רביעי על קו ה-23 שלהם. הארבאו, שפעם היה מאמן הספשיאל טים רצה להבטיח שלא יהיה פאנט שהסינסינטי יחסמו, או שיהיה החזרת פאנט ארוכה שתוביל ל-T.D.

הוא ניצל חוק למנוע את שתי האפשרויות, ובמה שעשה עכשיו אף אחד לא יאשימו יותר שהוא לא יודע את חוקי ה-NFL.

ה-PUNTER של בולטימור לקח INTENTIONAL SAFETY במהלך גאוני של מאמן.

אחרי ה-SAFETY  ישנו  PUNT, והPUNTER  סם קוץ' קיבל את הכדור והחל לנוע אחורה כשכל סינסינטי כולה מתנפלת על קו התקפה של בולטימור במטרה לחסום את הפאנט.

מה עשו הרייבנס? הוא עשו הולדינג על כל שחקן מהשחקנים של סינסינטי שהיה על המגרש.

הוא ניצל את החוק ש-HOLDING אינו "DEAD BALL FOUL” ואין " UNTIMED DOWN”  אחרי העבירה. קוץ'  נע אחורה לעבר ה-END ZONE עד שהשעון הגיע ל-"0:00".

שלא כ-DEFENSIVE PENALTY, המשחק מסתיים בדיוק כשהשעון מגיע ל-"0:00".

הבנגלס קיבלו את שתי הנקודות על ה-SAFETY והמשחק הסתיים בנצחון הבנגלס 14-19.

השופט הוותיק אדם דיאנג'לינג מסביר את העניין ביתר פרטים:

 

What a brilliant way to ensure the Ravens’ sixth victory of the season and keep them in the AFC North race. That’s knowing the rules.

The Ravens basically won the game on special teams Sunday, with four more field goals — three from 50-plus yards — from 2016 team MVP Justin Tucker.

The guy who once — indirectly — called out Harbaugh for not knowing the rulebook? That would be Tom Brady. During the 2014 divisional playoff game between the Ravens and New England Patriots, Brady ran a few plays that had Harbaugh apoplectic. The Patriots appeared to have an illegal formation with only four offensive linemen on the line, but the rules at the time allowed it the way the Patriots ran the play (the rules have since been changed).

After Harbaugh complained to the referees during that game and then later to the media, Brady fired back: “Maybe those guys gotta study the rule book and figure it out.”

Well, if Harbaugh didn’t know the rulebook then, he appears to now.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. איזה מהלך מבריק!

    לא יצא לי לראות את המשחק הזה,
    וגם לא הכרתי את החוק הנ"ל.
    כיף להיות מופתע מחדש,
    והרבאו, הוא שוב מוכיח שהוא אחד המאמנים הטובים בליגה.

  2. אחרי שאטלנטה אריזונה הפך לבלו-אאוט, עברתי למשחק הזה. אכן לקח גם לשדרים מעט זמן להבין מה קורה שם…
    בכל מקרה יותר משהרייבנס ניצחו הבנגאלס הפסידו, אינספור נסיונות היה להם בדרייב האחרון ודלתון נחסם בצורה מוזרה פעם אחר פעם בלי שהוא משנה את הזריקה שלו. זה היה מחזה מוזר ביותר… זה נראה כאילו הגנת הרייבנס הצליחה אבל איכשהוא ההרגשה שלי הייתה שדלתון לא השכיל לנצח

      1. זה באמת נשמע גרוע… מי שלא ראה את הדקות בהאחרונות במלואן, או לפחות את הדרייב האחרון של סינסי לא יבין: מסירה אחרי מסירה דלתון מוסר דרך האמצע ואחד משחקני בולטימור שעסוקים במאבק מול קו ההתקפה (כלומר לא נמצאים על דלתון עצמו) פשוט מרים ידיים וחוסם. פעם אחר פעם. זה ממש מוזר

  3. ה"האשמות" שהארבו לא מכיר את ספר החוקים לא באמת התכוונו שהוא לא מכיר אותו אלא היו בתגובה להתבכינויות שלו על ניצול פרצה בחוק שהפטריוטס עשו. פרצה שבה הוא גם השתמש דרך אגב עונה לאחר מכן.
    אין מה להתלהב כל כך ממה שהרייבנס עשו, הם כבר עשו משהו דומה בסופרבול, ולא מעט קבוצות לקחו סייפטי מכוון בסיטואציות דומות. גם הקטע של ההולדינג המכוון לא מקורי שלו – צ'יפ קלי השתמש בזה בסיטואציה אחרת לפני כמה שבועות כדי למנוע טאצ'דאון על סף מחצית מהסיינטס. הוא כל כך עף על עצמו על המהלך הזה שהוא כמעט שכח שהניינרס הפסידו ב-20 הפרש.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט