תיזכרו את דברי המבין: מכבי הממוצעת הזאת עוד תסיים כגדולה מכולן / מנחם לס

לי מספיק לראות קבוצה שלוש פעמים – פעם במגרש ופעמיים בטיווי כדי לדעת את כוחה, נפשה, הווייתה, מהותה. בעברית – זה מספיק לי כדי לתהות על הקרקטריסטיות שלה, סוגה, וייחודיותה. 55 שנות כדורסל NBA יעשו זאת לך כל פעם!
*
אז לאלה רפי ההבנה – ואפילו בינוני וממוצעי ההבנה – יש לי חדשה שתשמח מאד בערך 25% מגולשי האתר שהם אוהדי מכבי, ותכניס לדיפרסיה ומועקה את ה-75% השונאים אותה:
*
הקבוצה הזאת שראיתי הערב, הקבוצה הממוצעת, המשוקללת, ואמצעית הזאת – שהיא יכולה אפילו להיות משעממת ושבלונית – תהפוך עוד להיות הקבוצה הטובה ביותר בתולדות מכבי ת"א.
*
אין לה כוכבים מבריקים כטוני פארקר ושרונאס, אבל יש לה חבר עובדי אדמה, מסגרים, נגרים, ואפילו אחד שמזכיר לי (במה שיש לו בראש) את 'האיש שלי' ג'בל מגי – ויקטור ראד, שיחד נראים לי כקבוצה שרק טוב ייצא ממנה.
*
אין לה אף סופר-כוכב. אגיד זאת אחרת: אין לה שחקן המשחק היום ושאתה תזכור אותו מחר. אבל יש לקבוצה הזאת דבר שאני מתחייב לכם כבר עתה שיש לה: זוהי קבוצה של ווינרים. זוהי קבוצה היכולה לזרוק הפרש של 18 נק' בארבע דקות כאילו היתה איזו חבורת עובדי חברת חשמל במכנסי התעמלות, אבל זאת קבוצה שיודעת להיות בראש בסוף,  ולנצח.
*
אין כל יופי במשחקה. אין כל פאר לכתוב עליו הביתה. אבל כשדי. ג'יי. סילי, קולטון אייברסון, סוני ווימס, דווין סמית', ואנדרו גאודלוק שוטפים את המגרש אני מרגיש בטוח. גם כשאוחיון ופניני מאיישים תפקידי מפתח יש לי ביטחון בהם שמשום מה לא היה לי הרבה זמן עם שחקנים ישראליים.
*
שניהם אינם מבריקים, ושניהם אינם מיקי ברקוביץ' או עודד קטש. אבל הם לוחמים שלא פוחדים מאף אחד, ואני בטוח שאפילו אם תזרוק אותם למשחק NBA הם לא ייבהלו יותר מדי.
*
הסילי הזה משדר 'אאורה' של "לא לדאוג; הכל יהיה בסדר". כשצריך שלשה הוא שם אותה; כשצריך שתי שלשות הוא שם אותן. כשצריך גניבת כדור – נו פרובלם, יש לו הכל. זהו שחקן NBA במלוא הפיזיות והמנטליות שלו (אולי ישנה לו חדירה שאינה מספקת ל-NBA אבל ניתנת לתיקון) ואני בטוח שרק מזל רע או איזו החלטה קטנה פה ושם גרמו לו לא לשחק היום עם מיאמי היט או פורטלנד טריילבלייזרס. הוא היה הערב השחקן הטוב ביותר של מכבי, ואני רוצה שמישהו יביא לי שחקן שהוא חושב שהוא טוב ממנו ביורוליג בתפקידו, ותהיה לנו שיחה לא נעימה כי אשים אותו במקומו תוך דקותיים.
*
על קולטון אייברסון כבר כתבתי אחרי שני המשחקים הראשונים: ההבדל בינו לבין מייסון פלאמלי או טוני זלר הוא מינורי. פעוט ביותר. למעשה, הוא אפילו גבוה מהם, וישנן לו שתי תנועות לסל שהוא אפילו טוב מהם בהן. ההבדלים בינו לבין הסנטרים הלבנים הללו ב-NBA הם לא הבדלים שמאמן סנטרים די טוב לא יכול למחוק בקלות. למעשה, אם הוא לומד להימנע מלעשות פאולים טפשיים, הוא עלול מאד להיות ב-NBA די בקרוב.
*
הוא לוחם סופר יעיל; הוא בעל מיקום טוב מאד לריבאונד, ויש לו POST-UP GAME יעיל ודי מצוחצח. הוא שחקן הנמצא תחת הסל, מריח את ה-RIM ולא בורח לפרימטר כמו הסנטרים הרבים היום. הוא יודע שהוא 0'7 והוא יודע ששחקן של 2.14 מ' עושה את הנזק הגדול ביותר תחת הסל. הערב הוא קלע 14 עם 8 ריב'. אילו שיחק יותר ואילו השתמשו בו יותר (כפי שצריכים!), זהו שחקן של 20-25 נק', ו-10 ריב' כל משחק. הוא עוד יכול להתפתח להיות הסנטר הטוב ביותר שהיה למכבי, והטוב ביותר באירופה. אבל…הוא אולי בן 27 אבל רואים עליו שהוא עדיין שחקן בוסרי שצריך עבודה. אך הוא פיקח, הוא ילמד מהר, והוא צריך מאמן שיודע לעבוד עם סנטרים, ובישראל אין אף אחד כזה מאז שהמאמן אברהם (אלברט) חמו ז"ל ניפטר. למה? כי כל המאמנים הישראלים הם מין פוינט גארדים בנשמה, נמוכים, וקטנים (רמי הדר הוא דווקא יוצא מין הכלל בדבר הזה אבל אין לי מושג כיצד הוא עם סנטרים).
*
סוני ווימס הוא DJ סילי עם עוד 8-9 ס"מ ושלוש שנים אבל הוא מאותו סוג. לא שחקן מבריק ולא סופר סטאר אך עושה הכל טוב מאד, והוא ווינר בנשמה. ראיתי זאת אצלו בשלושת המשחקים ששיחק בהבעת פניו, בצורה שהוא מעודד אחרים, ובצורה שהוא מוכן לקחת את הכדור האחרון והזריקה האחרונה.
*
אנדרו גאודלוק הוא האגואיסט שבחבורה, אבל קיירי אירוינג אינו אגואיסט? ראסל ווסטברוק אינו אגואיסט? ישנם אגואיסטים וישנם אגואיסטים. גאודלוק אינו אגואיסט 'רע' הרוצה לשחק לבדו כדי לבנות לעצמו סטטיסטיקה, אלא הוא הפוינט גארד עם האופי שנותן לו להרגיש שהוא יכול לעשות זאת טוב יותר מכל אחד אחר. אני אוהב פוינט גארדים כאלה.
*
דווין סמית' הוא האבא של כולם. הדוד הוותיק והטוב בעל הנסיון שלא מתרגש משום דבר, ויודע לקבור את הכדור בזמן הנכון. שמתי לב שהוא בעל טיימינג ומיקום יוצאים מדרך הרגיל, ולכן הוא ריבאונדר כזה טוב. אני יודע שהוא לא שיחק ב-NBA אבל הוא מסוג השחקנים שאתה יכול לשים כסמול פורוורד בכל קבוצת NBA, והוא יעשה את שלו. לא יככב, אבל ישמור, יקלע, ויעשה את המוטל עליו.
*
ויקטור ראד הוא ללא ספק אחד האתלטים הטובים שהיו במכבי, וללא ספק האתלט הטוב ביותר בקבוצה היום. הוא עושה שטויות לפעמים? ברור! אבל כל קבוצה אלופה צריכה מטורלל כמוהו שהוא 'קצת' מטורלל, אבל לא ברמה שתפגע בך. זה תמיד יהיה הוא שפתאום יביא לך דאנק מהסרטים, או פתאום שלשה שלא חלמת עליה. ועל הספסל ישנם כמה אמינים כמאיק צ'רבס, ג'ו אלכסנדר, גל מקל, וסילבן לנדסברג (שאני לא מבין בדיוק למה הוא לא משחק).
*
וכמובן שלמכבי יש את השחקן הטוב מכולם – קווינזי מילר – שאני יודע שהוא פצוע, ואין לי מושג מתי יחזור.
*
וואללה שזאת קבוצה "רחבה" עם חמישייה טובה מאד, אבל עם  8 שיכולים לעלות בחמישייה, ואז ישנם עוד שחקני ספסל כמו מקל ולנדסברג שיכולים להיכנס ולתת תוצרת שלא חלמת עליה.
*
מה שעוד יש בקבוצה הזאת הוא חוסר אנוכיות מוחלט. אין שחקן אחד – אפילו אחד! – המסתכל על הסטטיסטיקה שלו.
*
כפי שאמרתי, היו קבוצות עם שמות יותר גדולים. אבל לא היתה למכבי קבוצה ממוצעת כזאת שנראית ללא קליקים וללא קנאה. כולם – ממש – משחקים עבור כולם, ואני מריח מין ווינריות רצינית ביותר בחבורה הזאת.
*
ואגיד לכם דבר אחרון: לא דויד בלאט, לא פיני גרשון, ולא אף אחד אחר. רמי הדר בנוי עשר לקבוצה הזאת. הוא נראה לי המאמן המושלם לקבוצה הזאת משום שכמו שחקניו – הוא אינו מחפש את ההילה האישית, ואתם עוד תראו שצדקתי כמעט בכל מה שאמרתי!

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 38 תגובות

  1. מנחם, הערכתי הרבה אליך ידועה, אבל רוב הדברים שכתבת כל-כך רחוקים מן המציאות. אני לא אתייחס לעומק לטענה שסילי (שאני מחבב מאוד) הוא השחקן הטוב ביורוליג כי באמת שקשה לי להתחיל להסביר כמה הטענה הזו מופרכת. לשם השוואה, זה כמו לטעון שאוון פורניה הוא השחקן הטוב באן.בי.איי. זו הרמה.
    שנית, מכבי הזו בנויה בדיוק על כוכבים גדולים. ווימס וגאודלוק הם שחקנים בסדר גודל יורוליגי שלא הגיע למכבי כבר עשור (פארמר וארויו היו חסרי ניסיון ביורוליג). שניהם נחשבו בשנים הקודמות לכוכבים גדולים ומהטובים באירופה בעמדות שלהם. זה רחוק מלהיות מכבי המרגשת של 2011 עם פרקינס ופארגו. זו מכבי שבנתה את עצמה עם כוכבי יורוליג. כל כך רחוק מהתיאור המרגש שלך על הקבוצה בלי הכוכבים.

    1. נחכה בציפייה 🙂
      ואכן טעיתי וכתבת בתפקידו. טעות שלי. אם כי גם בתפקידו הוא רחוק מלהיות מהטובים ביורוליג. אבל ניתן לזמן להכריע.

      לילה נפלא.

      1. ייתכן שאתה צודק כי אני רחוק מלהכיר את שחקני היורוליג, אז אולי היה עדיף אם כתבתי "עבור מכבי ת"א העכשווית הוא הטוב ביותר (והמתאים ביותר) בתפקידו"

  2. מנחם אני לא נופל מהכסא ממה שכתבת.
    יש כאן קבוצה חזקה מאד במונחי יורוליג.
    זו הקבוצה החזקה של מכבי בעשור האחרון מאז עזב אותה אנתוני פארקר….ואת כל זה כתבתי עוד טרם תחילת העונה.
    אני גם מסכים שאין כאן שחקן שיאיים בדברי הימים של מכבי על גדולי העבר ….למעט עולי סלי שמרשים אותי מאד.

    חשוב לציין שגם כשמכבי נראתה רע ואף רע מאד היא אף פעם לא הובסה וההפסד הגבוה ביותר שלה היה 10 הפרש לברצלונה.
    אשר לרמי הדר הוא הרשים אותי אשתקד והוא בהחלט נכנס היטב לסיטואציה למרות שחייבים לציין שהוא היה מרחק משחק אחד / מו"מ מוצלח אחד מהדחה …אך הוא ניצח את השועל והמאמן שמכבי רצתה סיכם בקובאן והדר עשה 0-4 מרשים כולל על ירושלים והיום.
    בכל זאת כמה הסתיגויות שלי .
    1. האגו ….עושה רושם שהאגו פוגע בקבוצה .. נגיד זאת כך הם יותר קרובים לאנתוני פארקר בכישרון מאשר באופי.
    ראד עשה שביתה איטלקית בשבוע שעבר בקאזאן.
    עושה רושם שיש תחרות בין וסימס לגאדלוק על השחקן הבכיר והחשוב בקבוצה ( ואני לפחות מתרשם יותר ויותר שהשלישי…סלי לוקח אותם כפי שנאמר….שניים רבים השלישי לוקח…😊).

    2. הניסיון : צדקת לגבי סמית , פניני ואוחיון.
    שלושתם שרידי מכבי 2014 אלופת היורוליג….גם קאדלוק וויסמס היו בפיינל פור ….אך כל היתר לא היו בסרטים הללו כולל כמובן הצוות המקצועי ולכן זו נקודה משמעותית שעלולה לעצור את מכבי.

    3. תיאום קבוצתי .
    ב 2014 מכבי החלה רע מאד….ואם זכור לך מנחם כתבתי מאמר כאן בהופס בו התייחסתי לנתוני דקות הליגה למול היורוליג.
    הוכחתי שמכבי למעשה מורכבת משני קבוצות שונות.
    טענתי שזה לא יכול להצליח.
    לבסוף בלאט " הקשיב לי".
    וידע לשחק עם הרכב יציב בשני המסגרות .לצורך כך הוא קידם ישראלים שיהוו פקטור ביורוליג שכן זה הבסיס ליציבות.
    ובמכבי ההיא היו 4 ישראלים בכירים.
    אוחיון ( 22 דקות עונתיות יורוליג ).
    בלו וטיוס ( הראשוו שחקן חמישייה יורוליג כל העונה …השני בחצי השני ) וכן פניני .
    העונה לעומת אז זה קשה יותר אין למכבי שחקן מסוגו של בלו.
    כרגע הבנקר היחיד הוא אוחיון אבל זה חייב לבוא על חשבון מקל ואפילו לנדסברג….שכן הקו האחורי עמוס לעייפה.
    ככה שאין מספיק כחול לבן אך ייתכן שפניני ידע למצוא לעצמו תפקיד ולאחר חזרת שגב מפציעה יהיו כבר 3 ישראלים פקטורים ואז אןלי העסק יתייצב .

    1. דווקא רמי הדר עשה בינתיים כמה מהלכים לא רעים מבחינת הסדר ברוטציה שגורם לשיפור:
      1. החליט שאת מפתחות הישראלי המוביל הוא שם בידיים של אוחיון מבחינת הגארדים הישראלים ההגיון לדעתי שבניגוד ללנדסברג שהוא סקורר ויש מספיק כאלה במכבי גם בלעדיו (למרות שהדר צריך לא לשרוף אותו כי יהיו ימים שהוא יהיה בהחלט זקוק לו) ובניגוד למקל שסובל ממחלת כדררת איומה הוא מנהל משחק אמיתי שעושה סדר בדקות שהוא על המגרש והוא גם השומר הטוב ביותר מבין השלושה.
      2. החליט ללכת בעמדה 5 עם אייברסון לפני צירבאס, אני לא רואה באייברסון בניגוד למה שמנחם כותב כאן כשרון מיוחד אבל הוא מסוג השחקנים שבכל ערב נתון ייתן גוף בהגנה ובריבאונד והתקפית הוא מודע מאוד למגבלותיו ולא עושה מה שהוא לא יכול. שתי תכונות שמספיקות בימינו להיות סנטר טוב+ ברמת היורוליג.
      3. פחות דקות של גאודלוק יותר דקות של ווימס כסקורר הבכיר ולצידו כמספר 2 דווין סמית היציב והיעיל.
      4. סילי מסתמן כאחת הגניבות המוצלחות של מכבי בשנים האחרונות ומקבל הרבה אמון מרמי הדר, קליעה יציבה מבחוץ יכולת חדירה סבירה ועוד גארד מגן שבדקות שהוא ואוחיון משחקים יחד זה צמד שמציק לגארדים שממול .
      5. בעיקר בליגה כרגע אבל יהיה חשוב להמשך רמי הדר החזיר לחיים את גיא פניני- אני לא יכול לסבול אותו ואת אופיו של השחקן הזה אבל לזכותו יאמר שתמיד הוא ייתן את כולו על המגרש והוא משרה את האכפתיות שלו גם על אלה שסביבו ועל זה הוא ראוי להערכה בעיניי.

  3. בענין המבין אני חדש כאן אז לא יודע אם אתה מבין ובמה אתה מבין.
    אבל אתה מזכיר לי מישהו שכתב פעם במעריב הרבה על שחקנים .
    מי שכותב על שחקנים אולי מכיר שחקנים אולי לא אז. ניתן לבדוק את הדברים לאורך זמן .
    קבוצת כדורסל כמה שאני מכיר מתבססת על עבר ועל יכולת ולא על תיאורים פואטיים זה ככה ההוא ככה …זה טוב לעיתונות צהובה לכאלו שלא מבינים כלום בכדורסל ….
    כתיבה מסוג רומן כזה בלש ברמה צהובה …תרתי משמע שמישהו יקרא בפלא בשירותים כמו ספר של מעקי ספילאני וכאלו ….
    אבל לא כתבת שום דבר מהותי בעל ערך השייך לכדורסל וניתן להתיחס אליו ברצינות מן כתיבה סתמית כזו פרווה לא לבלוע ולא להקיא סוג של בזבוז זמן לא רלוונטני אולי אתה פשוט משועמם ?

    1. אין סיבה שתגיב גם לא חושב שיש לך מה להגיב .
      אבל זו תגובה לא מסר .
      מסר הוא משהו פרטי .
      ומאחר ואני לא מכיר אותך אין סיבה למסר כזה קומפרי ?

  4. אני מקווה שימשיכו לנצח גם כאשר תחזור לארה״ב
    החזרה של קווינסי מילר מכרעת עבור הקבוצה שכרגע נשענת על גבוה אחד בלבד ( דווין סמית׳ עם 9 או 10 ריבאונד הערב )
    ויימס מתגלה כשומר מצויין וכאיש לחסל את כוכב היריבה אבל חסר לו קצת IQ כדורסל עם קבלת החלטות רעה בהתקפה

    אתה צודק בקשר לקולטן אייברסון אבל בלי גבוה נוסף ועם איך שצירבס שומר הסיכוי לעשות משהו קלוש

    בליגה של 30 מחזורים היתרון של מכבי זה הליגה הישראלית שם עם החוק הרוסי מאאפשרת מנוחה לרוב הזרים ,פורמט של 30 קבוצות יפרק את רוב קבוצות המפעל בעיקר את הספרדיות שמשחקות בליגה תחרותית

      1. אהרון תגיד שמעת על מכת הפציעות של ברצלונה או שהחלטת להגיב מבלי לבדוק את העובודות
        הסגלים של הקבוצות באירופה לא בנויות לשחק כמות של קבוצת אן ביי איי כי התנאים שלהן פחות טובים ( טיסות וכו )
        העומס על בארסה ריאל וויטוריה גדול ולפי חוקי הליגה הספרדית הם מוגבלים בכמות האמרקאים
        מכבי לעומתן יכולה להקריב לא מעט משחקים בליגה ויש לה את הלוקסוס של דווין סמית שלא משחק בליגה

  5. מנחם אם מכבי הזאת מגיעה ליותר מרבע גמר יורוליג אני מדפיס לעצמי טישירט עם הכיתוב ״אני רפה הבנה״ ומסתובב איתו שבוע ברחובות ירושלים.

    כמו שלא חשבתי ששלושה הפסדים בתחילת העונה הם סיבה לקטסטרופה אני לא חושב ששלושת הניצחונות האחרונים הם סיבה למסיבה. בסוף, זו ליגה ארוכה וניצחון חוץ על אולמפיאקוס הוא הרבה יותר סביר מאשר בבית בן 8 או 6 קבוצות.

    מכבי הייתה ועודנה קבוצה לא רעה בכלל עם הרבה כישרון, מעט איזון ומועדות לפציעות. אני אתפלא אם רמי הדר יגיע ל2017 אבל אם תהיה יציבות אז בעונה הבאה הקבוצה השו בהחלט תוכל לעשות דברים יפים כמו שאתה כותב (עם חיזוק או שניים)

    1. מתנצל בקשר לאלברט (אברהם) חמו. משום מה נידמה היה לי שהוא שוכב בנוח כמה אמות מתלתלאדמה. הוא מבוגר ממני בכמה שנים, אז שייבדל לחיים ארוכים

  6. בגייבאל מגי פה חשדתי, ריח השריפות משפיע עליך מנחם,
    חבל שהרגת את אברהם חמו שהיה ענק.
    עוד נבואה שנזרקת לשריפה

  7. מנחם, נשמע מהתגובות פה שאתה צריך לתת לעור דין לעבור על הטורים לפני שאתה מפרסם.
    מה קרה למגיבים ?
    אתם זוברים מה זו התלהבות ?
    התרגשות ?
    לא כל מילה צריך לבדוק,
    לא כל דעה צריך לבחון מכל הכיוונים האפשריים….
    ראבק
    אני מרים מחר סטארטאפ ומחפש אנשים עם ראש צעיר והתלהבות נעורים – אני לוקח את מנחם הרבה לפני חצי מהמגיבים פה….

    1. נראה לי שכל מי שעוקב אחרי התגובות והכתבות שלי פה יודע כמה אני מעריך את מנחם… עם זאת, זכותם של המגיבים להתמודד עם הטענות של מנחם (לגופן של טענות ולא לגופו של אדם שמשקיע את חייו באתר הזה). אני מרגיש שזה בדיוק האתר שבו אפשר לבחון דעה מכל הכיוונים. מתוך כבוד והערכה, אבל מותר לא להסכים ולטעון אחרת. גם אם זה פוסט מלא התלהבות של מנחם.
      באהבה רבה לכולכם. באמת.

    2. מאז שהגעתי לישראל הנבחרת מנצחת, מכבי ת"א מנצחת, ואפילו הפועל ב"ש מנצחת. תמיד כשאני מגיע לישראל קורים דברים טובים בספורט.

      שריפות? זה כבר לא שטח התמחות שלי.

  8. זה המשחק הראשון העונה שהקבוצה נותנת משחק טוב לאורך 40 דקות, אין ספק שהעבודה של רמי הדר מתחילה לחלחל לשחקנים. אבל כמו שיאיר כתב לא נסתנוור מהניצחונות הללו כמו שלא צללנו מההפסדים.

    מבחינתי סילי הוא תואם ריקי היקמן, שחקן שמגיע בלי ציפיות וכל ערב בא לעבודה.

    הגיע הזמן שהקבוצה הזו, שיש בה חבורה נהדרת של שחקנים תבוא לידי ביטוי. אני מודה שקצת חסר לי שמקל יהיה חלק מהרוטציה אבל אני מקווה שהוא יתאושש בהמשך.

  9. הסגל של מכבי הוא מהטובים ביורוליג (לא היה בזה ספק) ועכשיו הוט באמת מתחיל למצוא את עצמו. אני הימרתי בתחילת העונה פיינל פור ואני עדיין מאמין בזה אבל זה רחוק עדיין מזכייה כשיש לך קבוצות כמו ריאל וצסקא. אני חושה שמכבי בנויה מהרבה שחקנים טובים שיודעים לייצר לעצמם סל וזה אחד היתרונות שלהם על קבוצות אחרות. נחיה ונראה.

  10. יש למכבי סגל מצוין והכעס עליה עד לפני שבוע היה על זה שלא מיצו את עצמם (ועשו סבוטאז' לג'ינג'י).
    גם אני מאמין שהם יכולים ללכת רחוק. עד כמה? בשביל מה להתנבא, יש עוד המון זמן והפרויקט יכול להתרומם או לקרוס.
    אם יש כאן קבוצה המבחן יהיה בכלל בשנה הבאה.

  11. לנדסברג היה פצוע עד לפני שתי משחקים לכן לא שיחק ונראלי שרוצים להכניס אותו בהדאגה מה גם שההגנה שלא לא משו אז אמי הדר מעדיף לא להכניס

  12. מה שהכי מצחיק זה שסילי הגיע כשחקן משלים ובטח לא יועד להיות שחקן מוביל, ואייברסון הובא כברירת מחדל כשלא היה בנמצא שם גדול יותר והיורוליג התקרב בצעדי ענק והיה צורך להשלים את הסגל. כמובן שתיכף יהיו כאלה שיקחו קרדיט על ההחתמות המבריקות מתחת לאף של כל אירופה.
    בכל מקרה לעומת הקו האחורי העמוק והמצוין, למכבי חסר עומק תחת הסלים לעומת הגדולות של אירופה. אולי חזרתו של מילר בינואר תוכל לשפר את המצב, אבל כרגע נראה לפחות אחרי המשחקים מול ריאל וברצלונה שמכבי בנחיתות משמעותית בצד הזה של המגרש.
    דווין סמית כבר שנים נותן תפוקה יציבה ועבודה שקטה במגוון תחומים, והוא במיטבו כשיש לידו שחקנים שמושכים את מירב תשומת הלב. הוא שחקן שמחבר קבוצה ועושה המון פעולות שמצטברות לתרומה אדירה לקבוצה, אבל צריך לידו כוכבים כדי לבוא לידי מיצוי באופו אופטימלי.
    אוחיון הוא גבר שבגברים! ואניאומר זאת בתור אוהד ירושלים. שחקן שנותן הכל על המגרש אבל קשה לי לראות איך הוא ומקל לא באים אחד על חשבון השני. חבל לי על דגן יבזורי שהפך מאחד הישראלים המובילים למנפנף מגבות בקצה הספסל, כשהוא ממשיך מסורת ארוכה של ישראלים מיובשים כחנן קרן, שטיינהאור קורן אמישה מורן רוט ועוד רבים וטובים שהגיעו בעיקר כדי להחליש את היריבות ולא מצורך אמיתי.

    1. זה בדיוק הסיפור של מכבי קבוצה שהיא סרטן בכדורסל הישראלי מטרתה להחליש את היריבות הישראליות לא לבנות.קבוצה משלה .
      לא מתפלא זמנחם מתלהב ממכבי מתלהב מהקאבס ששימנו את הליגה .
      כזה האיש משחק אותה פטריוט ובפועל הוא יורד ששם פס על המדינה.
      מגעיל כן זה מה שיש איש צבוע וחסר הבנה בסיסית .

  13. אגב אני מאד מסכים עם אהרון לגבי התחרות בין גאודלוק ווימס. שניהם הגיעו ככוכבים ושחקנים מובילים ובמכבי יצטרכו להחליט מי השחקן המוביל ולמצוא דרך לשלב את שניהם כי כרגע נראה שכשאחד מוביל השני מאבד את הכיוון. אם הדר יצליח למצוא את הדרך להחליט מי האיש המוביל (כרגע נראה שהדר נותן את המושכות לווימס) ולגרום להם לוותר על האגו לטובת הקבוצה מכבי בהחלט יכולה להפתיע לטובה.

  14. הלוואי. כרגע ריאל לא קבוצה מעולה ותאמינו לי מכבי תנצח אותה ואת ברצלונה בסבב הבא. אם גל מקל ויבזורי יכנסו לעניינים מכבי תיקח את היורוליג.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט