הטור של לס ליום ו' – למה ספסל המזרח ניבחר כפי שניבחר?

ה-NBA הכריז על ספסלי המערב והמזרח

ה-NBA הכריז על 7 שחקני הספסל של המזרח ו-7 שחקני הספסל של המערב. השחקנים שלא ניבחרו שכואב לי יותר מכל על כך שלא ניבחרו הם ג'מאל קרופורד וסטפן קרי מהמערב, וג'אש סמית' וברוק לופז מהמזרח. לקרופורד היתה זו ההזדמנות האחרונה להיבחר. בגילו לא יהיה לו סכוי נוסף, והוא היום גארד קולע, שחקן ששי – לא משנה כיצד תקראו לו – שלא לוקח מושב אחורי  לטוני פרקר שניבחר, וטוני היה כבר ארבע פעמים באול סטאר. אותו ויכוח הייתי יכול לעשות על  כל אחד מהשלושה אחרים.

 

זה לא לוקח דבר מאלה שכן נבחרו, וישנה בעייה קטנה כשצריך להכניס תשעה שחקנים לספסל המושיב רק שבעה. אז בואו נעשה סקירה קצרה, מהירה, על אלה שכן נבחרו. הטור של היום הוא על הספסל של המזרח. מחר – המערב.

 

מזרח

 

*כריס בוש: בחירה מס' 8 לאול סטארס. 17.3 נק', 7.2 ריב', ומספר חסימותיו עלה מ-0.8 ל-1.5 העונה. הוא השחקן ה-MOST SKILLED מכל הביג-מן מבין שחקני המזרח, כולל  בחמישייה.  יש לו את העונה היעילה ביותר מאז הגיע להיט, והוא שחקן עם אופי חביב שרוב המאמנים מחבבים.

 

*טייסון צ'נדלר: בחירה ראשונה לאול סטאר. גוד פור הים. 12.2 נק' עם 11.0 ריב', והוא אחד הגורמים העיקריים להצלחה המסחררת של הניקס. הוא הסנטר המגן הטוב ביעותר ב-NBA, והתשובה הטובה ביותר לדווייט האוארד המערבי.

 

*לו דנג: בחירה שנייה לאול סטאר של הכוכב הסודני הזה משיקגו בולס. הוא קולע 17.4 ממוצע עם 6.4 ריב'. הוא-הוא האדם האחראי מכולם על נשיאת הבולס על כתפיו בהיעדרו של דריק רוז, והוא אחד השחקנים המצחיקים והרעננים מכולם, אהוב על כל המאמנים (מלבד הערבים בהם הוא קורע אותם!).

 

*פול ג'ורג':  בחירה ראשונה לאול סטאר,צ ועם עונה של 17.8 ו-7.8 ריב' הנבחירה מוצדקת לחלוטין.  הוא ניכנס לנעליו של דני גריינג'ר הפצוע מבחינת הספקת חיצים, ונשאר המגן השומר תמיד על יוצר הנקודות מס' 1 של היריב, אלא אם-כן הוא ביג-מן, מה שלא קורה יותר ב-NBA.

 

*דרו הולידיי: היתה סיחמפטיה גדולה לבחירה של ג'נינגס, אך מאחר ולשניהם זאת היתה בחירה ראשונה (אילו ג'נינגס ניבחר) אין לי בעייה גדולה עם הבחירה: כיצד ניתן להתווכח עם 19.0 חיצים, 9.0 בונבונים, ו-4.2 קרשים למשחק? הוא היחיד המחזיק את הסיקסרס מ-NOSE DIVE ישר מחוץ לפלייאוף.

 

*קיירי אירוינג: בחירה ראשונה כמובן. שוב, הוא או ג'נינגס? ישנם המרגישים לאירוינג ישנו זמן רב לעשות את האול-סטאר, אבל כיצד ניתן להשאיר שחקן הקולע 23.7 נק' עם 5.7 אס' עם 39.9% מה-3 בחוץ?

 

מחר על ספ-סל המערב!

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. בוש חד משמעית לא היה צריך להכנס(אני גם את דאנקן לא הייתי מכניס),

    אני נזכר שבאודום שנתן בעונה שזכה לשחקן השישי של הליגה מספרים הרבה יותר טובים ועדיין לא נכנס.

    לא שכחת את נואה??

  2. אני לא מבין את הבחירות של הולידיי וצאנדלר ( הניקס קבןצה של שוק גדול ) על חשבון גנניקס ולופז.
    לברוקלין איו אף נציג ? גארנט פותח במזרח , אם יש לו קצת כבוד עצמי הוא צריך לביים פציעה או לבקש לא להתלבש.
    במזרח יש שומרים מעולים , קצת בעייתי למשחק אול סטאר שיגמר סביב 250 נקודות וההגנות לא קיימות עד 5 דקות לסיום .
    הפער בין הרביעייה הפותחת לספסל , עצום במזרח ( גארנט לא נספר , כבר אמרתי ) במערב קרב בין החמישייה הראשונה לשניה מאוד מעניין.

  3. אם אתה רוצה להבים למה ג'נינגס (או מונטה אליס, או דרון וויליאמס) בחוץ – תסתכל על אחוזי הקליעה.

    לופז היה חייב להיכנס.
    מגיע לו יותר מלבוש, צ'אנדלר, או נואה (שאגב הוא ולא צ'אנדלר הוא הסנטר המגן הטוב בליגה עד שהווארד יחזור לכושר – ולא אכפת לי מה אף אחד אומר – ולמרות זאת, אפילו הוא לא צריך להיכנס במקום לופז כאולסטאר שני של הבולס).

  4. אבל תכלס, כל הבלגן הזה היה נמנע אם האוהדים המפגרים לא היו בוחרים את קווין גארנט לחמישייה – שזו הבדיחה הכי גדולה באולסטאר השנה.

  5. אני חושב שעשו קצת עוול לבוזר. הוא נותן עונה מעולה ומגיע לו להיות
    השנה באולסטאר בטח במקום בוש. בנוגע לנואה ודנג אלו הבחירות הכי מוצלחות מבין שבעית המזרח. וכל בחירה אחרת שלא בהם היתה שחיתות ותו לא. כך שנעשה הצדק עם הבחירות שלהם.

    כל היתר, לא אכפת לי ..

  6. נואה זה שחקן שאוהד אמיתי של כדורסל מתחבר אליו בקלות.
    רק בגלל שהוא לא מפוצץ בכשרון אלא בגלל שהוא משחק עם הרבה לב וכל שנה הוא משתפר עוד.
    והגיע הזמן שבארץ הקודש יקראו לנואה – נח!

  7. המערב יכול וצריך לנצח!

    אבל בשנתיים האחרונות היה יתרון למזרח והפסידו.
    יש לי תחושה שיהיה משחק גדול של הארדן, רונדו ולברון. (שיקח עוד MVP)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט