15 משחקים. יום שישי אחד / רועי ויינברג

אחרי יום מנוחה הליגה חוזרת בכוח מלא עם מחזור של 15 משחקים. כל 30 הקבוצות משחקות הערב. יש לנו משחק מוקדם (8 בערב) ומעניין במיוחד בין סן אנטוניו ובוסטון, הג'אז יפגשו את ההוקס, משחק בין הקליפרס והפיסטונס ועוד.

*

20:00-בוסטון סלטיקס (6-9)-סן אנטוניו ספרס (3-12)

המשחק המוקדם של הערב הוא אולי המשחק הטוב ביותר בו. אחרי פתיחת עונה טיפה מהוססת בוסטון ממשיכה להציג הגנה נפלאה וסופגת 92.8 נקודות למשחק ב-5 המשחקים האחרונים. אל הורפורד מתאקלם אט אט במערכת, אייברי בראדלי נותן עונת פריצה ואיזייאה תומאס ממשיך ברמת אול-סטאר. כל זה מספיק בשביל לשים את הסלטיקס בטופ המזרחי ואולי בדרך לעונה של 50 ניצחונות.

אחרי פתיחת עונה טובה וסלאמפ קצרצר הספרס חזרו לנצח. הם עם 7 ניצחונות רצופים והתקפה שמתקתקת נהדר. קוואי לנארד מעולה ב-2 צדדי המגרש, הספסל העמוק תורם הרבה ופאו גאסול מתחיל להתרגל לתפקידו בכוח (16.1 נקודות ו-7.7 ריב' למשחק ב-7 המשחקים האחרונים לעומת 8.4 נק' ו-6.8 ריב' ב-8 הראשונים). עדיין יש להם חולשה מסויימת בקו האחורי אמנם, מה שמביא אותנו למפתח הגדול של הערב.

אותו מפתח הוא כיצד הספרס יתמודדו עם בראדלי ותומאס. שניהם בכושר טוב מאוד ומובילים את בוסטון, בזמן שנקודת התורפה המרכזית של הספרס על הנייר היא ההגנה על גארדים. יכול להיות שלנארד, שחקן ההגנה של העונה, יצליח לשמור על בראדלי לאורך זמן, אבל יהיה לו קשה להתמודד עם תומאס הנמוך ממנו ב-26 ס"מ והזריז בהרבה. אם הוא ימשיך להציג את המשחק האיכותי שלו הסלטיקס יתנו הצהרת כוונות של ממש מול אחת הקבוצות הטובות בליגה.

תחזית: תומאס יתן משחק טוב, אבל אני לא חושב שזה יספיק מול אחת הקבוצות הטובות בחוץ (8 משחקי חוץ, 8 ניצחונות) ב-NBA. ניצחון של סן אנטוניו בהפרש קטן, 5 עד 10 נקודות.

*

2:00-אורלנדו מג'יק (9-6)-וושינגטון וויזארדס (9-4)

מפגש בין 2 קבוצות שיחסית מאכזבות עד עכשיו. אורלנדו עדיין מחפשת את הקצב שלה ונהנית מהגנה חזקה אבל מהתקפה בעייתית כשמלבד אוון פורנייה ואולי סרג' איבאקה אין שחקן שאפשר לסמוך עליו לאורך זמן בקבוצה. הם משחקים כדורסל איטי ולא עברו את 90 הנקודות בארבעת ההפסדים האחרונים שלהם.

למזלם, המצב של יריבתם יותר גרוע. וושינגטון היא כבר קבוצה שרצה לא מעט זמן ביחד ואמורה לחזור למעמדה כאחת המזרחיות הטובות ביותר, היכן שהייתה רק לפני שנתיים. הספסל שלהם לא מתפקד והם תלויים התקפית לחלוטין בוול (ובבידודים של בראדלי ביל). ככה אי אפשר לנצח, במיוחד כשההגנה שלך בינונית ומטה. יחד עם החולשה בריבאונד יש פה קבוצת תחתית שלא מוציאה את כל הפוטנציאל שלה. עצוב.

תחזית: ההגנה של המג'יק תוכל להתמודד עם וול ולהוציא את העוקץ מההתקפה של הוויזארדס. לכן אני צופה ניצחון של אורלנדו, במשחק עם סקור נמוך.

*

2:30-קליבלנד קאבלירס (2-11)-דאלאס מאבריקס (12-2)

ביום של 15 משחקים אפשר לא להתייחס למשחק הזה יותר מדי. קליבלנד באה במצב מצויין ונראית כקבוצה שלווה לחלוטין שמנצחת בקלות יחסית ונהנית מיכולת אישית גבוהה של שלושת כוכביה. אסי פירט על הקבוצה כאן ואין יותר מדי מה להוסיף.

בדאלאס, לעומת זאת, המצב בכי רע. הם כנראה, בפעם השנייה בלבד ב-16 השנה האחרונות, יהיו מחוץ לפלייאוף. ההתקפה שלהם עברה את 100 הנקודות רק שלוש פעמים העונה, ולקבוצה שבמשך שנים התבססה על משחק מהיר זה סימן מדאיג. האריסון בארנס טוב, אבל הקבוצה מתקשה ליצור משחק קבוצתי ומוסרת 17.3 אסיסטים עלובים למשחק. הם בתחתית הליגה באחוזים מהשדה ומהשלוש וזה שם אותם עמוק בתחתית. כששלושת הרכזים הפותחים שלהם נעדרים יהיה להם קשה להפתיע את האלופה, ועוד בחוץ.

תחזית: ההתקפה הרעועה של דאלאס תתקשה מול ההגנה הסבירה של הקאבס, ואין להם את הכלים לעצור אותם במשחק מהיר. לכן ניצחון של קליבלנד במשחק בו הם יוכלו לתת לא מעט דקות מנוחה לכוכבים.

*

2:30-ניו יורק ניקס (7-7)-שרלוט הורנטס (6-8)

אחרי פתיחת עונה מעולה שרלוט התחילו לאבד גובה והפסידו את 3 המשחקים האחרונים שלהם. מה משותף לכל המשחקים האלו? העדרו של קודי זלר. זלר תורם מאוד בהגנה שלא מתפקדת בזמן הרצף השלילי הזה וחייבת לחזור לעצמה מול הניקס. כששרלוט מנצחת היא סופגת 97 נקודות למשחק וכשהיא מפסידה היא סופגת 110 נקודות, 12% יותר. זה הפרש משמעותי.

הניקס בתקופה טובה. פורצינגיס נראה כמו סופרסטאר ובכושר נפלא, הם ניצחו 4 מ-5 משחקיהם האחרונים, ההתקפה מתקתקת, רוז ואנטוני בכושר לא רע והספסל משתפר ממשחק למשחק. הם באים עם המומנטום ויכולים להגיע למאזן חיובי וזהה לזה של שרלוט עם ניצחון הערב. העדרו של זלר, שבספק, יכול להיות משמעותי. ג'ואקים נואה לא בטוח ישחק הערב, ובמקרה שפורצינגיס ישחק כסנטר יהיה להם קשה להתמודד מולו. רוי היברט חלש בהגנה מחוץ לצבע וישאיר אותו פתוח לחדירות של רוז ואנטוני, לכן סביר שנראה הרבה דקות של שני גבוהים בשרלוט (קמינסקי והיברט ביחד), כאשר אחד יוצא לשמור על פורצינגיס והשני מתמקד בצבע.

תחזית: ההגנה החלשה של שרלוט תתקשה מול הניקס שירוצו כל הדרך ל-110 נקודות לפחות ולניצחון. ניו יורק בהפרש דו ספרתי.

*

2:30-פילדלפיה 76' (11-4)-שיקגו בולס (6-9)

יש סימני חיים בפילדלפיה. ג'ריד ביילס וארסן אליאסובה נותנים מספרים טובים והשילוב של האחרון מוציא את המיטב מג'ואל אמביד ויש להם שישה שחקנים שקולעים בספרות כפולות. הערב, ככל הנראה, אמביד וג'רלד הנדרסון לא ישחקו מה שיתן במה לג'היל אוקפור וניק סטאוסקאס הלא רעים, אבל פחות טובים משמעותית מאמביד והנדרסון.

שיקגו הפסידה 2 מ-3 משחקיה האחרונים אבל צפויה לנצח בקלות הערב. למרות שפילדלפיה לא מתבססת על גארדים, נקודת החוזקה ההגנתית של שיקגו, רובין לופז וטאג' גיבסון צפוים להתמודד בקלות עם אליאסובה ואוקפור. הם טובים בהרבה ואין ל-76' שומרים שיוכלו להתמודד עם וויד ובאטלר, עם כל הכבוד (ויש כבוד) לרוברט קובינגטון.

תחזית: פערי האיכות יעשו את שלהם. שיקגו, ב-15 הפרש.

*

2:30-דטרויט פיסטונס (9-7)-לוס אנג'לס קליפרס (2-14)

המצב של הקליפרס פנטסטי. כריס פול נותן עונה טובה, בלייק גריפין חזר לכושרו מלפני הפציעות של 2015/16 והצוות המסייע תורם יותר מתמיד. הם מובילים את הליגה בהגנה ובהתקפה ופשוט טובים. הגמישות מאפשרת להם להציג סגל רחב (13 שחקנים משחקים 9 דקות לפחות בערב, אף אחד לא עובר את ה-33) והם שומרים את עצמם טוב לפלייאוף. ככה נראית קונטנדרית, גבירותיי ורבותיי.

בדטרויט, לעומת זאת, המצב שונה. העדרו של רג'י ג'קסון משפיע ולמרות ההגנה החזקה שהם מציגים הם לא טובים במיוחד בהתקפה. איש סמית' רחוק מהיכולת של שנה שעברה, בנו אודריך נותן עונה טובה אבל לא יכול להוביל קבוצת NBA ואין בעל בית על המגרש. הם הפסידו 4 מ-5 משחקיהם האחרונים ובינתיים הבינוניות חוגגת. הקליפרס לא אמורים להתקשות יותר מדי, במיוחד כשדיאנדרה ג'ורדן מצטיין בשמירה על שחקנים מסוגו של אנדרה דרומונד.

תחזית: דטרויט לא רעים בהגנה, אבל בשביל לנצח צריך גם לקלוע. יהיה להם קשה מאוד לעשות את זה מול האורחים ולכן יהיה ניצחון של הקליפרס במשחק עם תוצאה נמוכה.

*

3:00-מילווקי באקס (7-6)-טורונטו ראפטורס (6-9)

אחרי פתיחת עונה חלומית הראפטורס התקררו ועם 4 הפסדים ב-6 המשחקים האחרונים. ההגנה הקבוצתית והקשוחה נחלשה וזה משפיע, במיוחד כשדמאר דרוזן מגלה סימני אנושיות ("רק" 25.2 נקודות למשחק, לעומת 34 נק' ב-9 המשחקים הקודמים). הם עוברים 3 משחקים מול קבוצות התקפה ממוצעות, בהן ההגנה תצטרך לחזור לעצמה לפני סדרת משחקים מול הלייקרס, ההוקס, הקאבלירס והסלטיקס – כולן קבוצות התקפה טובות מאוד.

המצב במילווקי לא מעודד יותר. הם הפסידו 3 מ-4 המשחקים האחרונים אחרי פתיחת עונה טובה והם נראים כמופע של שני שחקנים. הגריק פריק וג'בארי פארקר קולעים 40.7% מסך הנקודות של הקבוצה בממוצע. טוני סנל ומת'יו דוולדובה עושים עבודה טובה בהגנה, ויהיה להם תפקיד חשוב בשמירה על לאורי ודרוזן וגם ג'ון הנסון שחקן הגנה טוב אבל אף אחד מהם לא יצרן נקודות.

תחזית: ההגנה של הראפטורס תוכל לחזור לעצמה מול הטו-מאן שואו של מילווקי. טורונטו תעצור את הבאקס על כמות נקודות דו ספרתית ותנצח ב-5 עד 10 נקודות.

*

3:00-ממפיס גריזליס (5-10)-מיאמי היט (10-4)

אחרי פתיחת עונה מהוססת הגריזליס התרגלו לשיטה של דיוויד פיזדייל. הם עם 6 ניצחונות רצופים, כשבחלק הם מציגים התקפה חזקה (בשלושה ניצחונות קלעו מעל 104 נקודות) וב-3 הגנה שעצרה את היריבות על כמות דו ספרתית של נקודות, בשתיים מתוכם מתחת ל-72. מייק קונלי ומארק גאסול מצויינים אבל הגיע הזמן לתת כבוד לשחקני המשנה. ג'יימס אניס, ג'מייקל גרין, וינס קרטר ואנדרו האריסון פורחים אצל פיזדייל יחד עם זאק רנדולף שמצא את עצמו בתפקיד שונה בגיל 35. הם בדרך הבטוחה למקום 4-6 במערב, ויכולים להיות מאוד מרוצים מעצמם.

מיאמי, לעומת זאת, תלויה לחלוטין בגוראן דראגיץ'. בלעדיו הם לא מתפקדים התקפית, וגם כשהוא משחק קשה להם ליצור סלים. דריק וויליאמס לא מצליח להחליף את וינסלו כמו שצריך בחמישיה, וויטסייד נותן מספרים יפים אבל אף אחד אחר לא יצרן נקודות עקבי. לכן ההיט עם 2 ניצחונות מ-12 המשחקים האחרונים. לא נעים.

תחזית: העדר יצרני הנקודות במיאמי והשמירה ההדוקה של מארק גאסול על חסן וויטסייד אמורים להספיק לחבורה מטנסי. ממפיס במשחק שבו שתי הקבוצות יקלעו ביחד פחות ממאתיים נקודות.

*

3:00-אינדיאנה פייסרס (9-7)-ברוקלין נטס (10-4)

משחק בין שתי קבוצות בלי הגנות. ברוקלין הרשימה יחסית כל עוד ג'רמי לין שיחק אבל בלעדיו הם חלשים בהרבה התקפית. היום, כנראה בלי לין, הוליס ג'פרסון ואיזייאה וויטהד, הם עלולים להפסיד בפעם השישית ברציפות. שלושתם שיחקו בניצחון שלהם מול הפייסרס וחשובים מאוד להנעת הכדור של הנטס, קבוצה שהגנה היא מילה אסורה בה (קלעו עליהם כמות אסטרונומית של 123 נקודות למשחק ב-5 האחרונות).

הפייסרס היא עוד קבוצה שלא שומרת ועם 3 הפסדים ב-4 המשחקים האחרונים. ההתקפה טובה אבל הקבוצה סובלת, כפי שכבר כתבתי, מהגנה חלשה מאוד. היריבות קולעות מולן המון מרחוק, משהו שישחק לטובת הנטס הערב, וגם בזריקות ל-2 נקודות קולעים עליהם הרבה. זה לא עובד יותר מדי עד עכשיו והקבוצה המוכשרת הזאת יכולה לסיים מחוץ לפלייאוף. אם העניינים יתקרבו לשם, הראש של מקמילן יותז.

תחזית: משחק בלי הגנות וניצחון של אינדיאנה בהארכה. להפסיד לברוקלין שעולה עם הרכז השלישי שלה זה טו מאץ'.

*

3:00-יוטה ג'אז (8-8)-אטלנטה הוקס (5-10)

אחרי פתיחת עונה חלומית ומאזן של 2-9 אטלנטה ירדו ויצאו לאחרונה מרצף של 3 הפסדים. יכול להיות שהם יחזרו לבעוט, אבל חשוב לזכור שהניצחון הגיע מול אינדיאנה היחסית חלשה. הם טובים ב-2 צדדי המגרש ומציגים ספסל מאוזן לצד סטאר קווליטי (פול מילסאפ) וקאמבק של דוויט הווארד. בלי יותר מדי יומרות, טייטלים או גימיקים כלשהם, הם פשוט קבוצת כדורסל טובה. לפעמים זה כל מה שצריך – הגנה קשוחה ומשחק קבוצתי.

יוטה, בצד השני, קבוצת הגנה נפלאה שצפויה להתמודד טוב עם המשחק הקבוצתי של ההוקס. רודי גובר ממשיך להראות כמה הוא שחקן הגנה נהדר ושאר הקבוצה שומרת טוב מאוד. ג'ורג' היל ורודני הוד הופכים לאחד הקווים האחוריים הטובים (והלא מוערכים מספיק) של הליגה, היווארד חוזר לעצמו והנוכחות של ג'ו אינגלס, המנהיג השקט מדי, חשובה. הם במאזן של 50% הצלחה בין היתר בגלל פציעות, ויהיו בפלייאוף.

מצ'-אפ חשוב הערב יהיה בין ג'ורג' היל ודניס שרודר. שניהם שחקני מפתח בקבוצותיהם ונותנים עונות קריירה. במשחק כמו זה, עם הגנות כל כך טובות, הקבוצות יצטרכו יצירתיות מהרכזים המובילים שלהן. לכן הטוב מבין השניים ינצח.

תחזית: משחק שיכול ללכת לכל כיוון, אבל חייבים להמר. אני מעריך שנראה ניצחון בהפרש קטן של יוטה, אבל אל תבנו על זה.

*

4:00-דנבר נאגטס (9-6)-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (8-8)

דנבר עדיין לא מצליחה למצוא את שביל הזהב ברוטציה הרחבה שלה. הם מנסים הרבה הרכבים וניצחו 3 מ-5 המשחקים האחרונים, אבל עדיין חסרי יציבות. הערב, בלי גארי האריס ודניאלו גלינארי, הם ינסו לנצל את העומק בשביל לנצח את הת'אנדר. משהו טוב שקורה בהרי הקולורדו הוא עונת הרוקי של ג'מאל מוריי, ב-3 המשחקים האחרונים עם 21.7 נק' (57.5% מהשדה, 68% מהשלוש). הוא מראה המון פוטנציאל.

הת'אנדר בהדרגה דועכים. ראסל ווסטברוק ממשיך להציג יכולת טובה, אבל הקבוצה עם 2 ניצחונות מ-9 המשחקים האחרונים בהם היא מציגה הגנה חלשה. הם מתקשים במיוחד בהגנה על הגארדים, כאשר ווסטברוק ואולאדיפו שומרים בינוניים ומטה. אנדרה רוברסון לבד לא מספיק והקושי מול הגארדים משפיע. מעניין לראות איך הם יתמודדו מול מוריי, ובמידה פחותה גם מול מודיאיי, הערב. זה המפתח של המשחק.

תחזית: מוריי ימשיך לרתוח, יקלע מעל 20 נקודות ויחד עם תרומה טובה של הצוות המסייע נראה ניצחון של דנבר ב-5 עד 10 נקודות.

*

4:00-פניקס סאנס (11-5)-מינסוטה טימברוולבס (10-4)

שתי קבוצות דומות שקולעות המון ולא שומרות יותר מדי. ההבדל הוא שהספסל של מינסוטה כלל לא בא לידי ביטוי וזה של פניקס טיפה יותר טוב. ההבדל הגדול (תרתי משמע) בין הקבוצות הוא קארל אנטוני טאונס. לסאנס אין פתרון כלשהו לסנטר של הטימברוולבס, העונה עם 21.3 נקודות ו-9.4 ריבאונדים במשחק, ובמיוחד כשטייסון צ'נדלר צפוי להעדר מהמשחק בגלל עניין אישי.

תחזית: הקווים האחוריים של שתי הקבוצות מבטלים אחד את השני על הנייר, וכפי שכתבתי את טאונס קשה לבטל. לכן נראה פה ניצחון של מינסוטה, ב-10 עד 15 הפרש.

*

5:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (9-8)-ניו אורלינס פליקנס (10-6)

יש סימני חיים בניו אורלינס. אחרי פתיחת עונה מסוייטת (8-0) הם עם 6 ניצחונות מ-8 המשחקים האחרונים, 4 ברציפות, כשהחזרה של ג'רו הולידיי שיפרה משמעותית את מצב הקבוצה והם עם 107 נקודות למשחק ב-8 המשחקים האחרונים. כשהם פוגשים את הטרייל בלייזרס, קבוצה מהירה נוספת, הולך להיות משחק מהיר ומעניין במיוחד. פורטלנד עצמה באה למשחק בכושר רע ועם ניצחון אחד ב-6 המשחקים האחרונים, כשהם סופגים 117 נקודות למשחק.

אין להם אף אחד שיעצור את דיוויס בפרונט קורט וזה ישפיע. לצד המומנטום המנוגד של הקבוצות, דבר שבא לידי ביטוי בדרך כלל, פורטלנד באה כאנדרדוג. לצערה של ניו אורלינס זה המצב האהוב על דמיאן לילארד, מה שמבטיח משחק מאוד מעניין. לא כדאי לפספס אם אתם ערים.

תחזית: עם כל הכבוד, ויש הרבה כבוד, ללילארד ומקולום, רק התפוצצות (65 נקודות לפחות) של שניהם ביחד תמנע הפסד של פורטלנד. ניו אורלינס תקלע 120 נקודות ותנצח בהפרש דו ספרתי.

*

5:30-לוס אנג'לס לייקרס (8-8)-גולדן סטייט ווריורס (2-13)

סביר מאוד שהמשחק של רביעי לא יחזור על עצמו ושהווריורס לא יקלעו 149 נקודות וינצחו ב-40 הפרש עוד פעם. זה משחק של פעם בעונה, מאוד נדיר, בדומה לניצחון של הלייקרס ב-20 הפרש במשחק הקודם בין הקבוצות. הווריורס פייבוריטים ומאוד מעניין לראות אותם הערב במידה ואכן ישחקו בלי דריימונד גרין, שנפגע בפנים במשחק ברביעי ובספק הערב.

גרין, גם השנה, הוא אולי השחקן החשוב ביותר של גולדן סטייט. 9.1 ריב', 7.1 אס', 2.1 חט' ו-1.7 חס' מראות שלמרות שהוא לא קולע הרבה הוא בעל תפקיד חשוב מאין כמוהו על המגרש. מעניין לראות איך הווריורס יסתדרו בלעדיו – האם דוראנט יעבור לתפקיד של מנהל המשחק? או שנראה את איגודלה בחמישייה על חשבונו מחזיק בתפקיד זה? וכיצד הם יסתדרו בהגנה בלעדיו?

תחזית: היום כנראה לא נמצא תשובה לשאלות האלו. גולדן סטייט טובה יותר ולכן תנצח, גם בלי דריימונד.

*

5:30-סקרמנטו קינגס (9-6)-יוסטון רוקטס (6-9)

אחרי 4 הפסדים סקרמנטו ניצחה את שני משחקיה האחרונים מול אוקלהומה וטורונטו החזקות. המעבר לחמישייה עם קאזינס כסנטר, גיי כפאוור פורוורד, בארנס כסמול פורוורד ואפללו&קוליסון בקו האחורי ממלאת את הקבוצה באנרגיה בתחילת משחקים ומסייעת להם לשמור טוב יותר. מעניין לראות איך ההגנה הזאת תסתדר מול יוסטון שניצחה 4 מ-6 המשחקים האחרונים שלה, ובעיקר איך היא תתמודד מול ג'יימס הארדן.

הארדן הוא הפנים (הלא מגולחות) של יוסטון. הוא עם 28.7 נקודות, 7.7 ריבאונדים ו-12.5 אסיסטים למשחק ויוצר המון נקודות, כשכל הקבוצה מתבססת עליו. מלבדו שווה לציין גם את קלינט קפלה שמתגלה כסנטר לא רע עם בעיה חמורה מהעונשין (40.6% נמוכים) אבל הקבוצה תלויה בו כמעט לחלוטין. ב-2 מ-3 המשחקים בהם קלע פחות מ-25 נקודות הם הפסידו. אם סקרמנטו עוצרת אותו היא מנצחת. אם לא, כנראה שתפסיד.

תחזית: אין לקינגס אנשים שיכולים לעצור את הארדן. משחק של 30 נקודות ו-10 אסיסטים שלו וניצחון של יוסטון.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 163 תגובות

  1. צ'אנינג פריי בחוץ היום. כואב הלב עליו לפני חודש אמו נכנעה לסרטן ואתמול אבא שלו נפטר אני מקווה שהוא יהיה חזק….

  2. יום מטורף היה אתמול.אחרי יום מחץ לבית בגלל השריפות בכרמל חזרתי היום הביתה ולאורך כל הדרך כל החורש שרוף.השארתי חלון אחד פתוח אז נכנס לי מלא אפר אבל זנ כלום לעומת בתים בהמשך הרחוב שלי שנשרפו ובעיקר ברחוב מתחתי ששם נשרפו יותר בתים וגם מכוניות.

  3. וואו רועי, חתיכת ערב נפל עליך,
    ויצא פריוויו נהדר!

    לכתוב על הקווים האחוריים של הסאנס שול מינסוטה שהם מבטלים אחד את השני, זה מעליב!
    הסאנס מצליחים לבטל את עצמם בלי העזרה של מינסוטה…

    ליוטה ג'אז נגד אטלנטה יש את הפוטנציאל להסתיים כמשחק עם הסקור הכי נמוך השנה.

    לפייסרס נגד הנטס יש את הפוטנציאל להסתיים כמשחק הכי משעמם השנה…

    וקצת יותר ברצינות –
    102.2 דיפנסיב רייטינג, מקום 8 בליגה. מקדימים את הת'אנדר, הספרס, והבולס, בין היתר.
    הדיפנסיב רייטינג הזה שייך לשארלוט הורנטס, שגם ממוקמים במקום ה-9 בנט רייטינג.
    לכתוב עליהם "ההגנה החלשה של שרלוט", לדעתי, זו טעות.

    1. ההגנה הזאת ספגה באזור ה-120 נקודות בכל אחד משלושת המשחקים האחרונים. לכן קראתי לה חלשה. יש משחקים שבהם ההורנטס שומרים מצויין, הבעיה שיש כאלו שהם לא עושים זאת בהפרש קיצוני. ה-3 האחרונים, לצערם, היו שייכים לסוג השני.

  4. כמה משחקים מעניינים, אבל אותי המעניין ביותר הוא הספארס בבוסטון.

    וואוו מה יקרה אם הלייקרס תכה את הווריורס שוב בתחת!

    1. מה יקרה אם טרמאפ יהפוך נשיא למרות שהילארי תזכה ב-2 מיליון קולות יותר ממנו ?
      מה יקרה אם הקאבס יקחו אליפות בסדרת גמר מול קבוצה טובה מהם ?
      ומה יקרה אם המאווריקס יכו הלילה את ג'יימס בפדחת ?

      1. הקאבס הייתה יותר טובה בסדרה ולכן ניצחה, בסדרה שהייתה בניגוד למשחק בודד מנצחת הקבוצה הטובה יותר וזו הייתה קליבלנד (בניגוד מוחלט למאצאפ שהיה לטובת הווריוס).

  5. פריוויו מעולה! רועי כל הכבוד על ההשקעה ! זה ערב שאי אפשר לתאר את כמות העבודה עליו למי שלא יודע..
    ברוך שובך!

    אני שמח שהוורירוס נתנו את משחקם הכי טוב העונה במשחק הקודם כי זה יכולת שאי אפשר לחזור עליה. אני מקווה שיהיה צמוד אבל שוב ג״ס כנראה ינצחו בקלות.

  6. מעולה רועי,
    וואו איזה יום מפוצץ. לא ריחמו עליך אה?
    יוסטון פשוט חייבים לנצח את סקרמנטו, אלו המשחקים שחייבים לקחת כדי להתמודד ברצינות על ביתיות.

  7. תודה על ההשקעה רועי!
    מבחן אופי רציני עומד בפני הלייקרס. אם הם ינצחו או לפחות יתנו פייט לגולדן סטייט אחרי התבוסה המטורפת, אז וואו! לוק וולטון חתיכת מאמן.

  8. חחחח פופוביץ הורג אותי בוסטון בריצה של 18-2 והוא מוציא את לאנרד אולדרידג' וגאסול, פשוט זורק את המשחק בכוח

  9. פריוויו מהמם, תיבודו אכזבת העונה וחייב לקבל טופס פיטורים הקבוצה פשוט לא מאומנת, החילופים והמיקום בהגנה כל כך גרועים שזה מגוכח.
    אנדרו וויגנס עם כל הפוטנציאל שלו לא מסוגל לעבור חסימות בכל פיקאנדרול השחקן חופשי לזריקה, להוסיף לכך מיקום נוראי ויוצא שמדובר במגן סביר (למרות הצעד הראשון המהיר כברק, רוחב הכתפיים ואורך הידיים).
    טאונס יוצא לדאבלטים אגרסיבי וחבל ומשאיר את הצבע חשוף, שוב מיקום לא טוב קבלת החלטות…
    אני לא זוכר קבוצה כל כך אתלטית וכישרונית עם הגנה כל כך חלשה וצבע כל כך חשוף למרות ז'נג וטאונס וויגנס (מדובר במגנים שהיו מצטיינים במכללות).
    לגבי ההתקפה היא פשוט מאכזבת, הקבלת החלטות של לאבין פשוט נוראית אני הייתי מצמיד לו פסיכולוג צמוד שיגיד לו רק דבר אחד לחדור לחדור ולחדור, מדובר באתלט עילאי שבגלל פחד מפיזיות בוחר לזרוק פעם אחר פעם פידוואי, עם כל הפוטנציאל תיבודו חייב להוריד אותו לספסל.
    התקפת הפאסט ברייק שלהם פשוט מאכזבת כל מילה מיותרת מדובר על הקבוצה האקפלוסיבית בליגה+ חוסר ריווח רוביו חזר לסורו עם אחוזים של גבינה דלת שומן ואין לו מה לתרום בהתקפה עומדת (מדובר בשחקן ללא שום יכולת קליעה משום טווח,בלי יכולת חדירה).
    פשוט עצוב מה שהולך שם עם כל הכישרון ואשם הוא ללא ספק המאמן.

  10. הקינגס הודיעו לעומרי כי הוא משוחרר והוא זמין לטרייד, כבר בימים הקרובים הוא יעבור, האופציות החמות כרגע הם פילדלפיה אורלנדו ברוקלין ואוקלהומה, בוא נראה מה כספי יעדיף דקות משחק או הזדמנות לשחק בפלייאוף

  11. כצפוי, קליבלנד מביסה את דאלאס.

    הנתון הכי מעניין במשחק –
    ה- 1 מ-10 של ג'יי אר סמית' מה-3

    גם כשהשוטינג גארד שלה ביום רע במיוחד, והסראצ' פריי לא משחק,
    הם עדיין מסיימים משחק עם 20 מ-43 ל-3 נקודות,
    כאשר 8 שחקנים שונים קלעו לפחות שלשה אחת במשחק.

    1. פסיכי
      גיא אם גולדן מנצחים יש להם אותו מאזן כמו לקליפרס,הם באותו בית ולא שיחקו ביניהם-לפי מה קובעים במצב כזה מי בראש,הפרש סלים?

      1. דאלאס היא לא הפואנטה.
        הפואנטה היא העומק של הקאבס. כשיש לקבוצה 7 שחקנים שמסוגלים ביום נתון להתפוצץ מה-3,
        אז זה לא משנה אם אחד או 2 מהם ביום רע –
        יש מספיק חלקים אחרים בקבוצה שיידעו לקלוע את השלשות הפנויות.

  12. לכל מי שפספס את הMSG בדקות האחרונות.. הארכה.. חסימת ענק של הלטבי על דאנק של קמינסקי, חסימת קלאץ' של מלו, שלשה של פורזינגיס, רוז חוסם את קמבה… נגמר המשחק! היה ענק!
    וקוזמינסקאס משחק הארכה שלמה…
    ניצחון בית שישי רצוף..
    יש כדורסל בניו יורק!

    1. ראיתי רק את 2 הדקות האחרונות של הרבע הרביעי, ואת ההארכה.
      חוץ מהעובדה שלא הבנתי למה בסוף הרבע הרביעי הוא לא מסר לפורזינגיס (היה מיס מאצ' – קמבה שמר עליו), כרמלו היה מצוין.

      1. והחדירה פלוס החלקה של רוז כשפורזינגיס חופשי בשלשה?
        כרמלו בחלקים האלה ממוקד טבעת ובצדק, בעיקר ביום של 35 נקודות. רוז הוא חתיכת פקקטע רכז,

  13. הספסל של הבולס ללא מקדרמוט פשוט פח אשפה, אשכרה לא קלעו סל שדה אחד חצי מהרבע האחרון. פילי הורידו מ30 ל15 ברגע שוויד ירד, למזלה של הבולס זאת הייתה פילי ששיחקה מולם וגם הם החטיאו בסיטונאות.

      1. אמביד לא שיחק כי המשחק היה בק טו בק לסעודה של חג ההודיה. אירוע מתיש לכל הדעות.
        תחשוב לעלות למגרש יום אחרי סדר פסח.. נראה לך באמת?

  14. ואף מילה על דטרויט?
    רבותי, הערב ראיתם את קבוצת העתיד של המזרח.
    ככה זה כשהפיסטונז מתחברים. נצחון מצוין 🙂

    1. ברכותי.

      ראיתי את הקאבס קולעים 72 נק' במחצית הראשונה, את הניקס מנצחים עם הרבה אופי את שארלוט, ואת המחצית הראשונה של המשחק בפיניקס (יש לי עדיין כאב באישונים, עד כדי כך משחק גרוע).
      לא הספקתי להציץ בדטרויט.

      איך, מה, למה?

      1. פשוט משחק מצוין של כל החמישיה. כולם פגעו. שים לב לחלוקה: 17-16-16-16-15, וג'ון לואר 11.
        תוסיף לזה נצחון גדול בריבאונד (אנדרה ושוב לואר – הגניבה של הקיץ!), וקליעה מעולה מה-3. רבע ראשון מצוין, שרדנו את החזרה הצפויה של אל.איי, ורבע אחרון חזק.
        דטרויט במיטבה שווה נצחון על כל קבוצה בליגה, בטח בבית. אי אפשר לעבור אצלנו את ה-100 נקודות. גם לא הקליפרס.

        1. תודה.

          כל קבוצה חוץ מגולדן סטייט והקאבס. מולם יש לכם בעיית מצ' אפ.
          (הקבוצות היחידות שמסוגלות להמטיר מבול של שלשות שאחוזיו תלויים רק בהן)

          1. אתה מדבר על 2 קבוצות-על שתלויות, כמו שאומרים, רק בעצמן.
            בוודאי גולדן סטייט. עם הקאבס אנחנו יכולים להציק, קשות. תביט ב-3 מ-3 משחקי הפלייאוף האחרון.
            עם גולדן סטייט הנוכחית? אי אפשר לכסות את כל השמיכה. פשוט אי אפשר.
            ה-TS של דוראנט הוא היסטורי. מעל 68. תשים לב לזה. הוא עובר את קארי משנה שעברה. מגיע לרמה של קייל קורבר בעונה המופרעת שלו, עם ה-50 אחוז מהקו. אי אפשר לכסות את הקבוצה הזו.

  15. ניו יורק בגארדן = תענוג.
    הארכה, כל השכונה על הקווים, כל פוזשן התרגשות. אחלה אחלה משחק.

    התוצאה השניה שכדאי לשים לב אליה – יוטה אחרי חזרת ג'ורג' היל, חתיכת קבוצה. אטלנטה מסיימת רבע שלישי עם 48 נקודות. ואת המשחק עם 68. אטלנטה!

  16. 2 קבוצות ההגנה הגרועות בליגה משחקות הלילה.
    פורטלנד ספגו 34 נק' ברבע הראשון מהפליקנס.
    השאלה היא כמה הלייקרס יחטפו הלילה?

    1. המצב של מינסוטה עליו.
      לקראת סוף הרבע השלישי, ולספסל של מינסוטה יש 2 נק' בלבד,
      0 מ-8 מהשדה.
      אי אפשר לנצח ככה. גם לא את הסאנס.

  17. כמה קטעים עם גאבל מקגי… שלא נכנסים לשקטין
    ב-2 דקות האחרונות.
    ג'אבל עושה חסימה ורץ להתקפה. הכדור אבל חוזר לזורק..
    דקבל עושה חסימה וחותך לצבע בלי לשים לב שאיגודלה מוסר לו הכדור פוגע לגאבל סכתף.

  18. סקנמנטו, ההגנה ה-4 הכי גרועה בליגה, מנסה "לשפר" את מיקומה בטבלה,
    והם "זוכים" בתחרות "המסננת של הרבע הראשון" –
    38 נק' הם ספגו מהרוקטס.

  19. דילמת האוהד –
    להשאר עם הסאנס, ולצפות בהם שוב מאבדים יתרון ברבע הרביעי,
    או לעבור להוריקן ווסטברוק הבלתי צפוי? (והמרהיב)

  20. הסאנס והנאגטס של השנה, כשמגיע הרבע הרביעי –
    המשחק שלהם הופך למערכה מתוך commedia dell'arte ,
    כאשר ה-2 מגלמות את פדרולינו (הטמבל).

  21. אני חושה שתומאס רובינסון זה השחקן הכי גרוע שראיתי בתולדות הליגה! בטח בתולדות לייקרס (יותר מסכרה)

      1. יש לו קבלת החלטות לא דל ילד בן 19 אלא של סתם מישהו מפגר…
        אבל אצה צודק זה סתם היום הם מביאים את העצבים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט