הלייקרס באוקלנד, הספרס בשארלוט וקליבלנד מאחרת את לילארד – משחקי רביעי

לא פחות מ-13 משחקים צפויים לנו הלילה בNBA (שיקגו, מילווקי, הניקס וושינגטון הן היחידות שנחות) כשבמוקד פורטלנד מתארחת בקליבלנד, סן אנטוניו מבקרת אצל שארלוט והלייקרס מזדמנים לאורקל ארינה למפגש בין לוק וולטון לקבוצתו לשעבר. ומכיוון שהזמן קצר והמלאכה מרובה אז קדימה לעבודה:

שגיא נאור:

2:00 פילדלפיה 76 (10-4) – ממפיס גריזליס (5-9)

אחרי מספר עונות שעל הפרקט בפילדלפיה הסתובבה קבוצת יורוליג ממוצעת השנה סוף סוף אפשר למצוא עניין במשחקיה. דריו סאריץ׳, סרחיו רודריגז, ארסן איליאסובה עדיין מזכירים נשכחות לימי חמישי (וניק סטאוסקאס – יש יותר ליטאי מזה?! הוא באמת ממוצע ליטאי, דרך אגב) אבל ג׳ואל אמביד נראה כמו אחד השחקנים עם הפוטנציאל הכי גדול שהגיע ללילה ב-5 שנים האחרונות וכל משחק מחדש מסקרן לראות מה הוא מכין לנו הלילה – פעם זה 4 שלשות ללא החטאה, פעם אחרת שליטה בפוסט, אחר כך הגנה מצויינת ונעילת הצבע – החבילה השלמה. עזבו, כל מילה שלי מיותרת, פשוט תעברו על היומן הנפלא של רפי יצחק.

אצל הדובים המצב לא רע בכלל. 5 נצחונות רצופים, 4 מהם בחוץ, כולל שניים מרשימים במיוחד – על הקליפרס מסל נצחון של מארק גאסול ו-15 הפרש על שארלוט המצוינת.

לא מעט ביקורת היתה בקיץ על הכסף הגדול שנשפך על מייק קונלי שהפך אותו לחוזה הגדול בליגה (תוך שנה זה לא יהיה בעשיריה הראשונה) ועל כך שממפיס היתה צריכה ללכת לבניה מחדש. הגריזליס מוכיחים שההחלטה להמשיך עם השלד הקיים היתה החלטה טובה כשגאסול חזר לעצמו בגדול, רנדולף ווינס קרטר נותנים תרומה אדירה מהספסל ואפילו הפציעה של צ׳נדלר פארסונס, שייעדר שבועיים, לא מפריעה יותר מדי. הקצב ממשיך להיות איטי (מקום 28 בליגה) וההגנה ממשיכה לחנוק את היריבות (מקום רביעי).

שימו לב ל: העלייה בכמות השלשות של הגריזליס. ממפיס לא הפכה לווריורס או הקאבס אבל גם היא הבינה, בדרכה, את משמעות הקליעה מבחוץ. אחרי שנים שהיתה בקצה הסקאלה מבחינת קליעות משלוש השנה היא מדורגת במקום ה-14 עם 8.6 למשחק, עלייה של 65% מהעונה שעברה. קונלי עם 2.5 למשחק ב-45% וגאסול עם 1.5 למשחק ב-42.2% אחראים יותר מכולם גם על התחום הזה והחזרה של פארסונס אמורה לחזק את המגמה הזו.

אמביד ירשים אבל גאסול ינצח, ב-9

2:00 שארלוט הורנטס (5-8) – סאן אנטוניו ספרס (3-11)

ההורנטס מגיעים אחרי 2 הפסדים רצופים שעצרו את פתיחת העונה המצוינת. ההגנה, שמדורגת שישית בליגה, איכזבה בגדול כשחטפה 105 ממפיס ו-121 מניו אורלינס. אז אומנם ראינו שהפליקנס לא קבוצה עד כדי כך חלשה והמשחק הוכרע לאחר ההארכה אבל הכשרון ההתקפי המוגבל לא יספיק לשארלוט אם היא תתחיל לזייף בהגנה.

הערב הם יפגשו את החבורה של פופוביץ שמגיעה אחרי משחק ״פתטי״ (כך כינה זאת פופ) מול דאלאס למרות הנצחון הביתי. הספרס, כהרגלם, עוברים מתחת לרדאר. הם סופרים כבר 6 נצחונות רצופים ומאזן החוץ שלהם עומד על 7 נצחונות מול 0 הפסדים. ההגנה הטובה בליגה אשתקד קצת הורידה הילוך (מדורגת במקום ה-8) אבל הספרס עושים מספיק בשביל לנצח כשלאורך הרצף שום נצחון לא היה מעל 10 נקודות הפרש.

שימו לב ל: קמבה ווקר. בליגה מפוצצת רכזי עילית קמבה ממשיך להשתפר עונה אחרי עונה ואם הקבוצה תמשיך להתבסס בצמרת המזרח אני מאמין שווקר יקבל את הקרדיט במשחק האולסטאר, למרות שהועבר משארלוט לניו אורלינס. הרכז, שבערבע עונותיו הראשונות לא עבר 33% מחוץ לקשת, עבד קשה על הזריקה מבחוץ ובעונה שעברה קלע ב-37%. העונה הוא ממשיך בהתקדמות וקולע ב-41% משלוש וב-55% קליעה אפקטיבי. כשמוסיפים לכך את העובדה שיחס האס/ איב׳ שלו מעולה (5.2/1.7, יותר טוב מווסטברוק והארדן) רואים רכז סופר יעיל.

המשחק ילך צמוד עד הסוף אבל הקבוצה של פופוביץ׳ שוב תמצא דרך לנצח, ב-4.

2:00 אורלנדו מג׳יק (8-6) – פיניקס סאנס (11-4)

שתי קבוצת שהמאזנים שלהם משקפים את רמת הציפיות מהן בתחילת העונה. המג׳יק אולי קיוו לפתיחת עונה מעט יותר מוצלחת אבל מקבוצה שצריכה לשלב את איבקה, ג׳ף גרין וביומבו ברוסטר, ובעיקר מאמן חדש כמו ווגל, היה צפוי שיהיו חבלי לידה. המאזן שלהם אפילו קצת משקר כי הנצחונות היו דחוקים (כולם בחד ספרתי) וההפסדים היו תבוסות (הפסד ממוצע ב-18 הפרש). ווגל עדין לומד תוך כדי תנועה כיצד לנהל את הגבוהים שלו, השילוב של גרין מול הקידום של ארון גורדון והפיתוח של אלפריד פייטון לפוינט גארד לגיטימי בליגה. בינתיים יש יותר מדי חריקות.

בצד של הקבוצה מאריזונה המצב דומה אך הפוך. ווטסון מנסה לנווט את הקו האחורי עם בלדסו, בוקר וברנדון נייט כשגם טיילר יוליס מקבל דקות פה ושם כשהבעיה היא בקו הקדמי עם אלכס לן הסביר וטייסון צ׳נדלר המזדקן. הסאנס לא ציפו לאיים על הפלייאוף העונה אלא בעיקר לקדם את הצעירים בוקר וטי ג׳יי וורן שבינתיים נראים די טוב (וורן יותר, בוקר קצת פחות). בשתי הקבוצות ההרגשה היא שטרייד עומד בפתח כי האיזון לא מספיק טוב.

image
העתיד של הפרצייז בגיל 19.

זה יהיה המשחק הרביעי והאחרון במסע המשחקים של הסאנס במזרח והמאזן עומד על נצחון אחד. היום ישיגו נצחון נוסף, ב-7 הפרש.

2:00 קליבלנד קאבס (2-10) – פורטלנד טרייל בלייזרס (8-8)

האלופה מגיעה אחרי שנחה מיום שישי, והעניינים בינתיים יופי טופי. הפסד לא צפוי אחד לאטלנטה ועוד הפסד באינדיאנה ללא לברון זה מה שיש לנו בינתיים.

הקאבס משחקים בקצב ממוצע אבל עדיין מצליחים לקלוע 108 נקודות למשחק בעזרת קלעי השלשות שהגיעו חדים (קיירי, שאמפרט, סמית ופריי עם מעל 40%) וניהול המשחק המצוין של לברון (9 אס). נראה שהם בדרך לשייט לעוד עונה נטולת התנגדות רצינית במזרח.

ומהקבוצה ששיחקה הכי מעט בליגה לזו ששיחקה הכי הרבה עד עכשיו. הבלייזרס פתחו את העונה עם 7 נצחונות ב-11 המשחקים הראשונים ונראה היה שהם ימשיכו את סיום העונה שעברה אולם בשבועים האחרונים חלה ירידה. לילארד ומקולום נותנים את שלהם (בעיקר מקולום יש לציין) אבל הם לא מקבלים מספיק עזרה וההגנה שלהם מכניסת אורחים כמו השכנים של דובי ליד ערד. הפציעה של אל פארוק אמינו פגעה בהם והוא החמיץ כבר 8 משחקים וגם החסרון מתחילת העונה של פסטוס אזילי מורגש מאוד בצבע אבל נראה שזה בעיקר בעיה מנטלית וחוסר באינטנסיביות. כמה גרועה ההגנה אתם שואלים? הכי גרועה – מקום אחרון בליגה בדיפנסיב רייטינג. אם זה ימשיך ככה המקום בפלייאוף במערב הצפוף ממש לא מובטח.

שימו לב ל: אוון טרנר הגיע בקיץ על חוזה נאה ביותר והיה אמור לגוון את הקו האחורי של פורטלנד. נכון לעכשיו זה נראה רע מאוד. 8 נק׳ בלבד ב-39% מהשדה ו- 23% משלוש זאת אכזבה גדולה.

הבלייזרס בבק טו בק ובתקופה רעה, האלופה לא תתקשה יותר מדי ותנצח ב-13.

2:00 אינדיאנה פייסרס (8-7) – אטלנטה הוקס (5-9)

הפייסרס בעיניי הקבוצה הכי מאכזבת בליגה (לדאלאס יש את תירוץ הפציעות) ומקבוצה שבקיץ עשתה רושם שתסתער על גמר המזרח נשארנו עם קבוצה שעלייה לפלייאוף נראית כמו מטרה יותר ריאלית. ואחרי שהיכולת היתה רעה הגיע גם חוסר המזל. פול ג ׳ורג׳, סי ג׳יי מיילס, ג׳ף טיג ומיילס טרנר נפצעו זה אחר זה ויש סיכוי טוב שכולם יעדרו הלילה.

ההוקס דווקא התחילו את העונה מצוין אבל דווקא אחרי נצחון גדול בקליבלנד הגיעה ירידה ושיאה היה הלילה בתבוסה ביתית לניו אורלינס. הלילה הם מקבלים משחק בהזמנה בשביל לקטוע את רצף שלושת ההפסדים.

שימו לב ל: קייל קורבר, שאחרי עונה יחסית חלשה, חוזר לעצמו העונה וקולע ב-44% מחוץ לקשת. אחד הקלעים הגדולים בהסטוריה של הליגה הוא כלי חיוני בהתקפה של בודנהולצר על מנת לרווח את הצבע להאוורד ומילסאפ.

אטלנטה, קל. 17 הפרש.

2:30 ברוקלין נטס (9-4) – בוסטון סלטיקס (6-8)

ברוקלין היא סוג של מרענן ומקבוצה שלא ציפו ממנה לכלום היא מצליחה לתת פייט ולהקשות על היריבות ברוב המשחקים. ג׳רמי לין נפצע לאחר חמישה משחקים ולכן אין זה מפתיע שהנטס סופרים כבר 4 הפסדים רצופים.

הסלטיקס, מצידם, פתחו את העונה בצורה מאכזבת אבל אפשר לתת להם הנחה מסוימת מאחר ונאלצו להתמודד עם פציעות של הורפורד, קראודר וסמארט. השילוב של הורפורד עדיין צריך זמן ואני מאמין ששחקן עם האופי והיכולות שלו יצליח להתחבר תוך כמה שבועות ולשדרג את הירוקים.

הסלטיקס ימשיכו את המומנטום וינצחו ללא הרבה קשיים, ב-11.

2:30 דטרויט פיסטונס (9-6) – מיאמי היט (9-4)

אחרי הפייסרס, הפיסטונס הם האכזבה הגדולה של המזרח. נכון, רג'י ג'קסון פצוע אבל זה לא מצדיק את הפתיחה הרעה של הקבוצה. הסגל כמעט ולא השתנה ובניגוד להרבה קבוצות אחרות שעשו שינויים משמעותיים, דטרויט היו אמורים לרוץ כבר מתחילת העונה. דראמונד, אחרי החוזה הענק בקיץ, עדיין לא ביצע את קפיצת המדרגה לשחקן שיכול להפוך קבוצה טובה לקונטנדרית.

ההיט משייטים בעונה בלי הרבה ציפיות ומציגים לראווה מועמד לשחקן המשתפר של העונה. בדומה לדראמונד, גם וויטסייד קיבל חוזה ענק בקיץ אבל נדמה שהוא הפנים את הציפיות ומציג יכולת אדירה בשני צידי המגרש. הוא לא מקבל מספיק עזרה כשדראגיץ פעם משחק ופעמיים לא וג'סטיס וינסלאו לא מצליח לשפר את הקליעה מבחוץ ולהיות גורם יציב ומוביל.

הפיסטונס מחזיקים במאזן ביתי מצוין ויצאו עם ניצחון קשה, ב-6.

יאיר זעפרני

3:00: יוסטון רוקטס (5-9) – טורונטו ראפטורס (6-8)

אחרי שלושה משחקים מתוך מסע בן חמישה משחקי חוץ, רובם במערב, טורונטו כבר רוצה הביתה. דנבר גררה אותה להארכה (ממנה הלטאות יצאו כשטלפיהם על העליונה), סקרמנטו ניצחה אותה במותחן (זר פרחים לחדר התקשורת בניו ג'רזי) והקליפרס כבר הייתה יותר מדי גדולה עליה. הרפאטורס רושמים ארבעה הפסדים בחמשת משחקיהם האחרונים ופתאום 30.9 נק' למשחק ב51.3% מטווח שתי הנקודות של דמאר דרוזן נראים לא מספיקים. כן, ככה זה שההגנה של הראפטורס השנה מדורגת במקום ה-24 בליגה בדיפנסיב רייטינג. מתגעגע לביסמרק ביומבו?

ובכן, ידידי הקנדיים, יש לי חדשות בשבילכם – זה עוד לא נגמר כי גם הלילה אתם לא הולכים ללקק דבש.  בהיפוך גמור לאורחים שלהם הערב, יוסטון רוקטס דווקא ניצחה ארבעה מתוך חמשת המשחקים האחרונים שלה כשג'יימס הארדן מראה לנו שהוא גם יפה וגם אופה (או במקרה שלו גם זקוק לגילוח וגם אוסף קרשים מהלוח) עם מספרים כמו 28.6 נק', 12.4 אס' ו7.4 ריב' למשחק.

מה שמעניין עם הארדן מעבר למספרים על ספידים שלו, זה העובדה שהשנה אחוזי העונשין שלו חווים צניחה, מ86% ל80% כאשר בחמשת המשחקים האחרונים הוא קולע מהקו רק ב73% עלובים. כנראה שהקרבה לאנדרה דראמונד במשחק בדטרויט לפני יומיים גרמה לכך שהארדן החטיא 5 מ-9 הזריקות שלו מהקו בדקות הסיום, לשמחתו של הארדן זה לא עלה לרקטות בהפסד אבל יכול להיות שזה שפטריק בברלי חזר הוציא את הארדן מריכוז?…

הלילה, אלא אם אני ממש אופתע, המגמות ימשיכו בשלהן. קשה לי לראות מי אצל הקנדיים יצליח לעצור את הכישרון ההתקפי שזורם בדם של יוסטון. עוד ארוכה הדרך הביתה. יוסטון ב-11.

3:30: דאלאס מאבריקס (11-2) – לוס אנג'לס קליפרס (2-13)

דיאנדרה ג'ורדן יגיע הלילה לאמריקן אירליינס סנטר בדאלאס וביציאה מחדר ההלבשה לכיוון המדרגות שמטפסות לאולם הוא יברך את ברכת הגומל. רק לפני שנה וארבעה חודשים תפס ג'ורדן קצת שכל והחליט להישאר בקליפרס למרות לחיצת היד המוקדמת שלו עם מארק קיובן. רק לפני שנה וארבעה חודשים נמנע ג'ורדן מלעשות את טעות חייו.

16 חודשים אחר-כך ונראה שההחלטה של ג'ורדן הייתה טובה משני הצדדים שלה. הקליפרס, הקבוצה בה שיחק במשך כל הקריירה שלו נראית על הגל. 15 משחקים בתוך העונה, הקבוצה של דוק ריברס הפסידה רק פעמיים, משחקת את ההגנה הטובה בליגה ואת ההתקפה השנייה בטיבה, כשחצי מהמשחקים שלה מסתיימים בהפרש דו-ספרתי לטובתה. לי היא קצת מזכירה את גולדן סטייט ההיא (נשבע לכם שאפילו ראיתי את מו ספייטס מרקד על המגרש בסטייפלס סנטר) והאמת  – גם לסיים כמו הקבוצה ההיא של סטיב קאר (הפסד בגמר) זה הרבה מעבר לכל מה שהקליפרס השיגו מימיהם. בינתיים, יש להם כל סיבה בעולם לחלום.

מהצד השני של ההחלטה של ג'ורדן עומדת דאלאס מאבריקס, הקבוצה הגרועה ביותר בליגה כיום. בזמן שניו אורלינס מסדרת גבות, פילדלפיה נראית כמו אחלה קבוצה (לפחות ב-22.2 דקות בממוצע למשחק שאמביד על המגרש) ואפילו ברוקלין מסרבת לשקוע, דאלאס סופרת כבר הפסד שישי ברציפות ובלו"ז שכולל את הקליפרס בבית וקליבלנד בחוץ – נראה שהיד עוד נטויה.

הסיבה העיקרית לדעיכה של דאלאס, ככה לפחות הם רוצים שנחשוב, היא היעדרו של דרק נוביצקי (וגם של בריאה ודרון וויליאמס). נויבצקי נעדר מעשרת המשחקים האחרונים וייתכן שישותף הלילה אלא שגם בשלושת המשחקים שהוא כן שיחק בהם העונה, דאלאס הפסידה ככה שלא בטוח אם היעדרו הוא דווקא הבעיה. בלי נוביצקי, בריאה, ווליאמס והלילה גם אנדרו בוגוט דאלאס צריכה לסמוך על שחקנים כמו סת' קארי, האריסון בארנס , מה שנשאר מהברכיים של ווסלי מת'יוס וג'ונתן גיבסון (ידעתם שהוא שיחק בעירוני אשקלון?) ואיך נגיד את זה בעדינות? כרגע, זה ממש לא מספיק.

אז מה הסיכוי שדאלאס תנצח הערב את הקליפרס ותנקום בדיאנדרה שוב? בואו נגיד שלא הייתי בונה על זה. הקליפרס ב-20.

4:00: יוטה ג'אז (8-7) – דנבר נאגטס (8-6)

הכל הלך ליוטה טוב העונה, עד שהגיעו הפציעות. העונה אמנם התחילה בלי גורדון היווארד אבל הג'אז דילגו מעל הפציעה הזו בקלילות וסיימו מסע משחקים במזרח כשהם במאזן 4-7. אלא שאז התחילו שחקני הג'אז ליפול כמו מגדל קלפים. ראשון נפצע ג'ורג' היל (נקע את האגודל, יש לכם את זה ביותר עלוב?) אח"כ הצטרף אליו דרק פייבורס (נחבל בעצמות הברך) ובלי שתי חמישיות מההרכב הפותח שלה, הג'אז קרסו לתוך עצמם והפסידו את ארבעת המשחקים האחרונים שלהם.

בלי פייבורס והיל ועם רודי גובר, יוטה היא קבוצה שמתקשה לקנות סל (אפשר לשכור? ליסינג?) הג'אז קולעים 94.8 נק' למשחק ללא היל ואיך שלא מסתכלים על זה, זה נתון שמקשה מאוד על לנצח משחקים. את ההפסד האחרון של הג'אז, לפני יומיים מול יריבתם הלילה, סיימה הקבוצה של קווין סניידר עם 38.8% מהשדה, כולל 26.9% עלובים מחוץ לקשת ועם זה רבותיי, אי אפשר ללכת לבנק.

image
הקבוצה המרעננת מקולורדו.

היל כנראה לא יחזור גם הערב בשחזור הקרב מול דנבר מלפני שלושה ימים ויוטה תקווה שהעייפות של דנבר מהניצחון של אתמול בלילה מול שיקגו תשחק לטובתם.  לצערם, דנבר שניצחה שלושה מתוך ארבעת המשחקים האחרונים שלה מגלה שיפור ונמצאת בכושר טוב. מה שיפה בדנבר העונה זה שהיא קבוצה שאתה אף פעם לא יודע למה להתכונן מולה. לרשותו של מייק מאלון עומדים עשרה שחקנים עם ממוצע של מעל 8 נקודות למשחק מה שמלמד אותנו שכל האפשרויות פתוחות בפני הצוות המקצועי של הנאגטס. אתמול מול שיקגו זה היה למשל ג'מאל מוריי הרוקי עם 24 נקודות, מה יהיה סידור העבודה האחרון בדנבר למשחק הלילה? סניידר ישמח לדעת מראש…

האריס יחסר בדנבר הערב וכמוהו גם מייק מילר שיש לו עניינים משפחתיים. ביוטה, בנוסף להיל ופייבורס, גם ג'ו ג'ונסון בספק בגלל מחלה. אם יוטה רוצה לקחת את עצמה ברצינות העונה, זה משחק שהיא חייבת לנצח. למרות זאת, אני חושב שהיא לא תעשה את זה. הנאגטס ב-6.   

4:30: ניו אורלינס פליקאנס (10-5) – מינסוטה טימברוולבס (9-4)

מינסוטה טימברוולבס היא כל-כך חסרת מזל שכשהיא סוף סוף מקבלת את הפליקאנס זה דווקא אחרי שהקבוצה מהביג איזי חזרה לכושר ניצחה כבר שלושה משחקים רצופים.

אז אחרי שכולנו הספדנו את השקנאים, צחקנו עליהם ואמרנו שאנתוני דיוויס יותר בודד מהרץ למרחקים ארוכים, החבורה של אלווין ג'נטרי רושמת כבר שלושה ניצחונות רצופים, משחקת כדורסל שמח ויעיל והחדשות הטובות באמת – יש לה עוד המון זמן לעונה הזאת.

מאז שחזר ג'רו הולידיי הפליקאנס הגדילו ב-250% את מספר ניצחונותיהם העונה וכרגע הם עומדים על חמישה ניצחונות (מצדיק מועמדות לMVP, לא?) אלא שיותר מהתרומה המקצועית שהולידיי הביא לקבוצה (19.3 נק' ו6.7 אס') נראה שהרכז החביב של השקנאים הביא לקבוצתו הרבה ביטחון. לנגסטון גלוואי נראה פתאום טוב בהרבה, טים פרייזר הפציע אמש עם 22 נק' ו-14 אסיסטים, טרנס ג'ונס מראה פוטנציאל שכולנו ידענו שהוא קיים, איטואן מור נותן תפוקה נעה ואפילו סלומון היל מזכיר שחקן שאפשר לבנות עליו. אוי, מה יפים הם החיים בניו אורלינס.

הלילה יש לפליקאנס הזדמנות להמשיך במגמה – מינסוטה טימברוולבס מגיעה לעיר. הזאבים ממשיכים לגלות סימנים של קבוצת נערים מתבגרת שעוד לא סגורה על עצמה והמשחק האחרון מול בוסטון, אליו נכנסה מינסוטה עם יתרון 13 לרבע האחרון ואיבדה את כולו בריצת 0-17, רק הוכיח את זה. מינסוטה של העונה הזו היא בעיקר קבוצה נאיבית, חסרת תחכום ששחקניה עדיין לא למדו לנצל את היתרונות אחד של השני. בניגוד לפליקאנס, עושה רושם שכאן ייקח זמן לתקן את הליקויים.

הקבוצה הביתית תגיע למשחק היום עם הרבה אנרגיות (למרות הבק-טו-בק) ובעיקר עם מומנטום שצריך לקחת אותה קדימה. דיוויס נפצע אתמול במהלך המשחק מול אטלנטה אבל חזר לשחק ואמור להיות כשיר גם הערב. איתו, הפליקאנס בהחלט פייבוריטים. הפליקאנס ב-11.

5:30: גולדן סטייט ווריירס (2-12) – לוס אנג'לס לייקרס (8-7)

הנה מה שקרה במשחק הקודם בין שתי הקבוצות העונה: הקבוצה האורחת הגיעה למשחק בק-טו-בק, לילה אחרי שניצחה את אוקלהומה סיטי בבית, קצת שאננה ובתחושה שהיא יכולה לעשות כל מה שבא לה וחטפה תבוסה מהקבוצה הביתית, שהגיעה בריכוז ובכושר מעולה.

האם זה יהיה גם התיאור של המשחק הערב? סביר מאוד שכן. לוק וולטון אמנם מכיר את גולדן סטייט לפניי ולפנים אבל זה שאתה יודע מה עומד לפניך לא אומר שאתה מסוגל לעצור את זה וללייקרס עם הכלים שיש לה, לא בטוח שיהיה מספיק אפשרויות בשביל לעצור את מה שגולדן סטייט מראה לאחרונה.

מאז ההפסד ההוא ללייקרס (0 מ-10 מ-3 לקארי, מצלצל לכם מוכר?), הווריירס ניצחו את כל שמונת משחקיהם כשרק בערב אחד הם יורדים מ-116 נקודות (וגם את המשחק ההוא מול בוסטון הם ניצחו בקלות יתרה). הקבוצה של סטיב קאר מציגה ממוצעים התקפיים שלא נראו כבר שלושה עשורים בליגה עם 117.1 נק' למשחק ו30.9 אסיסטים והם ממשיכים בלי לעשות הרבה רעש להתחבר ולהתגבש בדרך למפלצת הארבע-ראשית המאיימת שהבטיחו לנו שהם יהיו.

גם ללייקרס אין יותר מדי מה להתלונן. מאז הניצחון ההוא על הווריירס, הקבוצה של לוק וולטוון מקבעת את מעמדה כקבוצה טובה ואינטליגנטית, עם פוטנציאל זועק, שבהחלט יכולה להתברג בתמונת הפליאוף. הלייקרס שקלעה בשנה שעברה 97.3 נק' למשחק ודורגה אחרונה בליגה בקטגוריה הזו, קולעת השנה 109.9 נק' למשחק ומדורגת שלישית. ולחשוב שכל מה שהיה צריך לעשות בשביל זה, זה להיפטר מהקלע הכי טוב בתולדות המועדון (ומביירון סקוט) …

אז האם הלייקרס יכולים לשחזר את הניצחון ההוא ולגדוע את הרצף של הלוחמים? בלי דיאנג'לו ראסל (פצוע בברך) אני מתקשה להאמין שזה אפשרי. האמת, גם איתו אני לא חושב… הווריירס ב-15.

5:30: סקרמנטו קינגס (9-5) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (7-8)

הקינגס נעזרו בצוות השיפוט המורחב ובמצלמות הטלוויזיה לנצח במשחק הקודם את הראפטורס ולגדוע סדרה של ארבע הפסדים רצופים, שהוציאו את הרוח מהמפרשים של אוהדי הקבוצה הלילה הם ינסו לעשות את העבודה בלי עזרה מחברים מול אוקלהומה העיפה שעוד ערב גדול של ראסל ווסטברוק, לא הספיק לה מול הלייקרס.

השינוי המהותי שהביא איתו דייב ייגר למשחק מול הראפטורס היה החמישייה הפותחת שכללה את צמד הרכזים לאוסון וקוליסון (קולאוסון?), צמד הפורוורדים רודי גיי ומאט ברנס וצמד העבירות המיותרות בממוצע למשחק, דמרקוס קאזינס. החמישייה הזו, שהייתה עוד אחד מהניסויים של ייגר תיפקדה מעולה התקפית והריצה את הקינגס ליתון 8 בסוף הרבע הראשון ול-36 נקודות סה"כ בו, הפרש שעזר להם להישאר בתמונה בהמשך. "אני לא יכול להגיד שחמישייה אחת יותר טובה מהשנייה, אבל החמישייה הזו עבדה" אמר רודי גיי בסוף המשחק מול הראפטורס וסביר להניח שהחמישייה הזו תזכה לקרדיט גם במשחק הזה. האם היא תביא תוצאות? בבירת קליפורניה יקוו מאוד שהם לא נופלים שוב בפח של 'הנה אנחנו מתחילים מחדש'.

ומה בת'אנדר? לא משהו, תודה ששאלתם. הקבוצה של בילי דונובן, סתם, סתם, הקבוצה של ראסל ווסטברוק ממשיכה להפסיד, פתיחת העונה הטובה (מאזן 1-6) נשכחה כלא הייתה ומהמקום השביעי במערב רואים יותר מקרוב את הלוטרי מאשר את הסיבוב השני בפליאוף. למזלם, לוח המשחקים הלא מאיים שיש לאנשי הרעם בתקופה הקרובה, יחסוך מהם כנראה את התענוג של נפילה מחוץ ל-8 הגדולות לזמן הקרוב.

כך או כך, באוקלהומה מגלים שראסל ווסטברוק בכושר נהדר זה לא מספיק. למרות ממוצעיו הקרובים לטריפל-דאבל של הקפטן הת'אנדרי, הקבוצה לא ממש מתרוממת והשאלה 'האם בלעדיו המצב יהיה הרבה יותר רגוע או שהיעדרו דווקא יפנה לאחרים מקום', נשארת פתוחה בשלב זה.

הלילה אוקלהומה תקווה לנצח בשביל לקבל קצת חמצן, אני דווקא חושב שהתכנית הזו שלה תיכשלץ הקינגס ב-7.

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש 337 תגובות

  1. 13 משחקים הערב – טופס טוטו אורגינל!

    X = נצחון בהפרש 5 נקודות ומטה או הארכה.
    2/1 = נצחון בהפרש מעל 5 נקודות לקבוצת הבית/ חוץ.

    קליבלנד – פורטלנד: 1
    שרלוט – סן אנטוניו: X
    אינדיאנה – אטלנטה: 2
    אורלנדו – פיניקס: 1
    פילדלפיה – ממפיס: 2
    ברוקלין – בוסטון: 2
    דטרויט – מיאמי: 1
    יוסטון – טורונטו: X
    דאלאס – קליפרס: 2
    יוטה – דנבר: 1
    ניו אורלינס – מינסוטה: X
    גולדן סטייט – לייקרס: 1
    סקרמנטו – אוקלהומה: X

    בהצלחה למנחשים.

    1. קליבלנד – פורטלנד: 1
      שרלוט – סן אנטוניו: 2
      אינדיאנה – אטלנטה: 2
      אורלנדו – פיניקס: 2
      פילדלפיה – ממפיס: X
      ברוקלין – בוסטון: 2
      דטרויט – מיאמי: X
      יוסטון – טורונטו: 1
      דאלאס – קליפרס: 2
      יוטה – דנבר: 2
      ניו אורלינס – מינסוטה: 2
      גולדן סטייט – לייקרס: 1
      סקרמנטו – אוקלהומה: 2

    2. X = נצחון בהפרש 5 נקודות ומטה או הארכה.
      2/1 = נצחון בהפרש מעל 5 נקודות לקבוצת הבית/ חוץ.
      קליבלנד – פורטלנד: 1
      שרלוט – סן אנטוניו: X
      אינדיאנה – אטלנטה: 2
      אורלנדו – פיניקס: X
      פילדלפיה – ממפיס: 2
      ברוקלין – בוסטון: X (כן, הפתעה. בוסטון תנצח)
      דטרויט – מיאמי: 1
      יוסטון – טורונטו: 2
      דאלאס – קליפרס: 2
      יוטה – דנבר: 1
      ניו אורלינס – מינסוטה: X
      גולדן סטייט – לייקרס: 1
      סקרמנטו – אוקלהומה: 2

    3. קליבלנד – פורטלנד: 1
      שרלוט – סן אנטוניו: 2
      אינדיאנה – אטלנטה: X
      אורלנדו – פיניקס: 2
      פילדלפיה – ממפיס: 2
      ברוקלין – בוסטון: 2
      דטרויט – מיאמי: X
      יוסטון – טורונטו: 1
      דאלאס – קליפרס: 2
      יוטה – דנבר: 1
      ניו אורלינס – מינסוטה: X
      גולדן סטייט – לייקרס: 1
      סקרמנטו – אוקלהומה: X

    4. סומסום, 8 ניחושים נכונים.
      הבחירה הראשונה בדראפט, 6.
      עורך האתר הקשיש, 8.
      זיו שאינו מכזיב, 6.

      אנחנו די גרועים, או שהליגה די טובה, האמת.

  2. תודה על הפריוויו המשולב!!
    יאיר תודה על האמונה בלייקרס! אני חושב שהיום הם יחטפו בראש בגלל שוורירוס באים לנקום. חטפו 20 במשחק הקודם כך שקשה לי להאמין..
    לילה לחלוטין ששווה לקום בשבילו! גם פורטלנד קליבלנד וגם שארלוט ספרס אלה משחקים מצוינים!!!

  3. לילה עמוס במשחקים.תודה רבה על הפריוויו

    ממפיס בדו ספרתי
    סן אנטוניו בחד ספרתי
    אורלנדו בחד ספרתי
    קליבלנד בדו ספרתי
    אינדיאנה בחד ספרתי
    בוסטון בדו ספרתי
    דטרויט בדו ספרתי
    יוסטון בחד ספרתי
    קליפרס בדו ספרתי
    יוטה בחד ספרתי
    מיניסוטה בחד ספרתי
    גולדן סטייט בדו ספרתי
    אוקלהומה בחד ספרתי

  4. אדר מאד אוהב את כל מה שאתה חושב וכותב
    ואת זווית הראיה המיוחדת שלך,
    תודה ל2 תותחים כבדים אדר ויאיר,
    פרוויו שנותן מעל ומעבר.

  5. סומסום לא הצלחתי לאמר קריסטפס פורזינגיס באסיסט למינדאוגאס קוזימנסקאס אפיל פעם אחת, ותודה על פיל ג'קסון,
    בכלל כל התגובות בסיקור הטוב של יאיר היו אחלה.

  6. זיקוקי הדינור ויריות השמחה הפעם לא היו מהבדואים
    אלא מערד עצמה, 7-7 זה מספר מזל (מצב הניקס)
    בקרוב סיורים שדובי ידריך אתכם:
    תרנגולת פצועה שמטילה ביצים ולא דרעק אלא דרק
    גידולי תה ורד הבר על שם רוז.
    היביסקוס על שם פוריגזינס,
    והקפצה של קפה כרמלו במחבת (מומחיויות ידועה של דובי).
    ורד הבר והיבסקוס נמצאים כמעט בכל חליטה שקונים.
    היו עובדים כנראה כורים במכרות שאי אפשר היה לתת להם
    כסף על גימלים. מה שכן נתנו להם זה ורד הבר שהגן עלהם
    ממחלות, וזה עשה את העבודה
    מי יתן והניקס ומינסוטה ופיניקס יהיו עמידות כמו ורד הבר והיבסקוס,

  7. למרות צליל הזילזול שהיבסקוס (שכולם מכירים כילדים בארץ)
    ובורד הבר כמונעים מחלות, (כשאני אחלה אז נראה)
    יש להם תכונות נוספות שמחזקות ומבריאות.
    זה מאד זול. מומלץ.

  8. ממפיס זה הדבר הכי משמח מבחינתי בליגה, מת על הקבוצה הזו ועל הדבקות שלהם בסגנון המשחק הייחודי שלהם גם אם הוא הפוך מכל הליגה,
    כיף לראות אותם מצליחים . אגב כצפוי סגנון המשחק על אף הצהרותיו של פייזדיל עם מינויו ממש לא נהיה מהיר יותר, כנראה שגם הוא הבין שצריך בסוף להתאים את סגנון המשחק לכלים שברשותך ולא להיפך, מה שכן השיפור באחוז השלשות מפתיע לטובה ובעיקר פתיחת העונה של
    מארק גאסול מבחינת הגדלת טווח הקליעה שלו.

  9. תודה לשגיא ויאיר על הפריוויו המוצלח.

    ההימורים שלי –
    הפתעת הלילה: שארלוט מנצחת את הספרס.
    אכזבת הלילה: הסאנס. שוב.

  10. ג'יזס, אם הייתי מהמר הייתי משתין מרוב לחץ. למעט קליבלנד הלילה ואולי הקליפרס אין שום תוצאה בטוחה.

    קליבלנד – פורטלנד: כנראה קליבלנד בגדול. פורלנד שפוכה.

    שרלוט – סן אנטוניו: ייקס. רוצה לומר ס"א אבל קמבה הוא שחקן קלאצ' נהדר

    אינדיאנה – אטלנטה: לפי איך שאטלנטה נראו אתמול אני כבר לא יודע
    אורלנדו – פיניקס: מדובר על סוג של נמושות עם פוטציאל אלך על פיניקס

    פילדלפיה – ממפיס: לפני שבוע הייתי אומר ממפיס. כבר לא בטוח…

    ברוקלין – בוסטון: נראה לי שבוסטון בגלל שהורפורד נכנס לעניינים

    דטרויט – מיאמי: 89-79 לאחת מהן

    יוסטון – טורונטו: אלופות הקמבקים מהקבר. שני סקוררים שיכולים לעשות סל משקית נייר. טורנטו יותר לחוצים לניצחון. אלך עליהם

    דאלאס – קליפרס: הקליפרס ב-20 הפרש

    יוטה – דנבר: פתוח לחלוטין

    ניו אורלינס – מינסוטה: אלך על מיניסוטה שאוהבת אחרי נפילה לבוא מפוקסת. דיוויס פצוע

    גולדן סטייט – לייקרס: נראה לי שגולדן סטייט. משהו כמו 135-127

    סקרמנטו – אוקלהומה: אלך עם הת'נדר בתחושת בטן

  11. יופי של קדימון והמון משחקים. אדר כותב מעניין, ופתאום באמת הערת את תשומת ליבי שהארדן על הקו כבר לא מניה בטוחה כמו שהוא היה פעם. מה זה אחוז קטן מ-80%?! אולי קשור לעייפות ברבע הרביעי?

  12. אליפות העולם בשחמט גיים 9

    כרגע קריאקון בלבן עם היוזמה במצב שיוויוני בשלב האמצעי.

    חסרונות – הצרחה "שבורה" עם רגלים כפולים.
    יתרונות – טור G פתוח לצריח הלבן מול הקינג בשחור. זוג רצים חזקים.

    קריאקין מוביל את האליפות עם 4.5 נק', האלוף קרלסן עם 3.5 נק'.

    נותרו עוד 3 משחקים, למעט המשחק המשוחק עכשיו.

    https://chess24.com/en/watch/live-tournaments/carlsen-karjakin-world-chess-championship-2016/1/1/9

  13. לא ייאמן, זה לא פריוויו, זו עבודת גמר. תנחומיי למי שאמור להביא את התוצאות בבוקר…
    וכמובן, תודה על פריוויו מצויין

      1. על פי המנועים של "סטוקפיש 7" קריאקין החמיץ את המסע 39. מהב3 עם יתרון ברור (המנועים נותנים לו 1.15) קריאקין בחר לא לחכות עם ההקרבה של הרץ (אולי בתת מודע ביצבצה לה הביקורת על המשחק הפסיבי שלו) ושיחק 39. ר:ו7+. ולחשוב שהוא בזבז על המסע הזה כ 25 דק' והגיע למסע ה 40 והאחרון לפני האקסטרה הזמן עם 1 דקה ו 8 שניות על השעון…

  14. אני רואה אינדיאנה-אטלאנטה אבל בגלל tripledouble הצצתי לבוקס סקור של קליבלנד-פורטלנד.wtf.קווין לאב עם 34 נק ברבע הראשון מתוך ה-46 שקליבלנד קלעה ויש עוד 3 רבעים

  15. השיא של קללי תומפסון לרבע, מול סקרמנטו, 37 נקודות, נותר במקומו.
    לא הגיע ל-34 – קיירי ביאס, היה יכול ללכת עליו בפזשנים האחרונים.

    השיא של קארי, 13 שלשות למשחק, בסכנה ממשית אם קליבלנד תלך על זה – לאב כבר עם 8 ברבע הראשון.

  16. 2 התקפות האחרונות שבאחד מהם לאב היה פנוי ל3 אבל קיירי הלך עם הראש בקיר …..אני מאמין שאם לברון היה בדקות האחרונות במשחק לאב היה שובר את השיא של קליי

  17. דרך אגב אינדיאנה חרא של קבוצה.לא מאמין שהימרתי עליהם מקום שני במזרח לפני תחילת העונה.טיג פחות טוב מהיל שעזב על אליס אין טעם לדבר ובצבע אטלאנטה חוגגים עליהם ופול גורג לא מראה יכולות של סופרסטאר

      1. אני חושב שהמצב הזה הוא מבחן לפול גורג כסופרסטאר בליגה, שחקנים גדולים צריכים לדעת איך להוציא את העגלה בכטח מהבוץ

  18. ו.. תיקו.. קריאקין סחט למגנוס את הנשמה.

    היה שווה לראות את קרלסן מפסיד פעמיים ברציפות, ולו רק בשביל לראות אם שוב לא יתייצב בפניי התקשורת כמתחייבכמו לאחר ההפסד הקודם..

    טוב.. אפשר לחזור להופס.. הפסדתי משהו.. ?

  19. הבק קורט של אטלאנטה לא טוב.הם לא מנצלים את היתרון העצום שיש להם עם הווארד ומילסאפ בצבע.יאנג טרנר וגפרסון ממש רכים בצבע

  20. אני מתנחם בכך שכמות הכימיקלים שלברון וכל קליבלנד דחפה לעצמה במהלך שבוע ההבראה שסילבר סידר, לה תהרוג אותו, אותה ואותם בגיל 45-50.

  21. שרלוט קלעה 60 בחצי על סן אנטוניו?
    מרשים מאוד.
    לצערי פרשתי מהזיקוקים של לאב ושות' לטובת ארון ביינס! מרהיב לא פחות, בדרכו.

  22. לא מאמין שאני אומר את זה אבל כיף לראות את הרוקטס -מניעים כדור, מפרגנים. נראה מה יישאר מזה ברבע הרביעי

      1. לא רוצה עוד פעם גמר של קליבלנד-גולדן[מה שיקרה בפעם השלישית ברציפות].בא לי גמר לדוגמא קליפרס-קליבלנד או גולדן-שיקאגו.

    1. יאפ, רואה על המסך של ערוץ 5.
      דווקא בא לי שאינדי יחזרו סופסוף. נראים מאוד עצבניים בגלל פתיחת העונה הגרועה.

  23. גולדן-לייקרס פחות מ 30 הפרש יהיה הפתעה.הלייקרס בבק טו בק גולדן בבית רוצה נקמה.ראסל פצוע לשבועיים רנדל בספק

      1. הלוואי שיהיו משחקים כל כך צמודים כמו הלילה. ומה שלא צמוד נגמר עם טריפל של חברון ורבע היסטורי של לאב

    1. אני קצת מתבאס עבור קווין לאב.
      היה ברור שהוא בזון של פעם בחיים והוא יכול לשבור את השיא. כולה עוד 4 נקודות.

  24. פעמיים רצופות פילי עם שניה לסוף, כדור מהצד, להכריע משחק.
    פעמיים רצוף – המהלך הכי גרוע וצפוי בעולם. כדור לאמביד שנסגר שעה מראש בפלומבה ומעיף משהו משוער לכיוון הלוח. בפעם השניה אפילו לא פגע בו. זה עצוב זה, בחיי. הלו מאמן! מה זה?

    1. שכר לימוד.
      תסתכל על העונה הראשונה של כוכב שישר הפך לשחקן המוביל של קבוצתו.
      משחקים שכאלו מלמדים לא רק איך לשחק, גם איך לנצח.

      1. זה נכון, אבל בפעם השניה זה היה ממש חלמאי.
        יש גם אוקאפור – היה יכול להכניס אותו ביחד עם אמביד לשניה הזו.

  25. אחרי השלמת חוסרים,
    ה-"תגלית" הראשונה שלי מהלילה, היא שיש קבוצה שלאוהדים שלה יש יותר סיבות להיות מיואשים מאשר לאוהדי הסאנס –
    אורלנדו.
    קבוצה שמצליחה להוציא כל כך מעט מהפוטנציאל שלה. זה כואב לצפות בהם משחקים.

  26. איך קוראים למאמן של פילי, נשאר תקוע באותה חמישיה שלא עושה אף סל שדה בכל ההארכה השניה. נהדר.
    איפה סאריץ', איפה רודריגז. המשחק בורח לך מהידיים. מה יש להפסיד.

  27. אני כבר סחוט מהערב הזה.
    ויש עוד משחקים שקולים על האש, יוטה, פליקנס.
    ותיכף יתחיל קרנבל גולדן סטייט. טו מאצ' טו הנדל.

  28. הקליפרס מזכירים לי את גולדן סטייט של לפני שנתיים –
    הגנה מעולה, התקפה מאוזנת, ספסל מצוין, והיכולת לגמור משחקים כבר ברבע הראשון.

  29. העונש האמיתי במשחקי הבית של גולדן סטייט זה פרשן הבית שלהם.
    יותר מעצבן אפילו מהטרחן של בוסטון ומהבינגו של הקליפרס.
    ממש מעפן. עם קול של פורק-בלי, שמנוני כזה.

    1. קמתם מאוחר, הם יצטרכו להתעלות על ה-31-46 ברבע הראשון של קליבלנד ופורטלנד, עם ה-34 נקודות של לאב.
      והם לא יגיעו.

  30. הפרשן הכי מעצבן הנדס דאון – קליבלנד

    בהתחלה הסטריאוטיפ הכושי היה מצחיק. עכשיו סתם חופר

  31. מעולם לא הייתה חמישייה בנבא עם כזו כשרון התקפי.השאלה מה יקרה בפלייאוף עם ההגנה ביחוד מתחת לספסל ו הספסל הבינוני

    1. ויש גם שני מנחוסים.הראשון ורזאו איך שהוא עזב את קליבלנד הם לוקחים אליפות והשני זה ווסט שרודף אחרי טבעת אבל הטבעת לא כל כך רוצה אותו

  32. לראות עכשיו גולדן סטייט זה כמו להיתקע עם בארסה בליגה הספרדית נגד חיחון או משהו בסגנון. זה גם באותו ערוץ הספורט ואותו שידור בנדווגון מתפעם.

    סקרמנטו-אוקלהומה הרבה יותר לעניין.

    1. אני מסכים שאין מתח.אני פשוט אוהב את הסוג כדורסל הזה של השואו טיים.הם גורמים לזה להיראות כל כך קל והכל זורם בצורה מושלמת בהתקפה.זו שירה בתנועה

      1. ועוד לא ראית כלום.
        הכל נכון – אבל זה גורם, לפחות במהלך העונה, למיאוס.
        אני הייתי אוהד בארסה אגב, ועוד מהתקופות הפחות טובות. עד שהגעתי לשלב שאני לא יכול לראות אותה כמעט, למרות שמסי זה פלא טבע שלא יהיה כמותו. בטח לא במשחקי הליגה שלה.

  33. אין מה להגיד – החצי המזרחי של הלילה שוב יותר מעניין מהחצי המערבי.
    מה זה, ממש תרדמה עכשיו, יחסית לאטרף שהיה קודם, בו זמנית ב-3-4 משחקים.

  34. גולדן סטייט, הקאבס, והקליפרס נמצאים כרגע ברמה אחת לפחות מעל שאר הליגה.
    הקאבס סיימו מחצית עם 81 נק' (21 הפרש), גולדן סטייט סיימו מחצית עם 80 נק' (31 הפרש), והקליפרס סיימו מחצית "רק" עם 68 נק' (23 הפרש).

      1. היו לי ציפיות לפני העונה שאולי אינדיאנה ודטרויט יתנו פייט לקליבלנד במזרח אבל זה לא קורה ולא יקרה.זו כרגע ליגה של 3 קבוצות.אחת במזרח ו 2 במערב.

    1. אני דווקא מדרג אותם ראשונים (כרגע). יש להם גם הגנה, גם התקפה, וגם עומק.
      הקבוצה האחרונה שהציגה נתונים כמו של הקליפרס השנה?
      גולדן סטייט של לפני שנתיים.

    2. כן בגלל הקריסות שלהם בפלייאוף והלזוריות שלהם אבל מבחינת הכישרון עם פול גריפין רדיק וגורדן אולי השנה זה יתחבר גם בפלייאוף

  35. אם דיוויד סטרן עדיין היה קומישינר הייתי מתחיל לחשוד שהגדילו את הקוטר של הסלים בכמה סנטימטרים…

    לילה משוגע לחלוטין. נראה לי שהלילה גם אני הייתי קולע איזה 7 שלשות.

  36. הבעיה של הקליפרס היא התלות המוגזמת בפול וגריפין – כרגע זה עוד בסדר אני לא יודע מה קורה בפלייאוף אם למשל קורה במשחק צבירת עבירות מוקדמת או משהו כזה של אחד משניהם – זה די יכול לגמור להם משחק בודד או אפילו יותר. (ובלי עין הרע בעזרת השם יתברך חמסה חמסה שלא יהיו פציעות משמעותיות)

    1. אם אני זוכר נכון, המאזן של קליבלנד בלי לברון הוא 4 – 16.
      דווקא הקליפרס הראו שהם יודעים להסתדר לא רע כשגריפין או פול לא שיחקו (בעונה הרגילה).
      בפלייאוף?
      אתה חייב להיות ב-100% בשביל לזכות.
      העובדה ששוב כל החמישייה של הקליפרס שיחקו פחות מ-30 דקות,
      מקדמת אותם משמעותית למטרה של להגיע בריאים לפלייאוף.

      1. מסכים לגמרי לגבי הגדולה/ דומננטיות של המלך הרשע. אני חושב שההבדל הוא שהשיטה של קליבלנד בנויה סביב לברון בעוד בקליפרס זו לא השיטה זו האיכות (מודה שלא ראיתי מספיק את שניהם). קליבלנד עם לברון פצוע לא תעבור סיבוב לדעתי אך המאנייק הזה מסרב להיפצע

  37. מה אתם אומרים, גולדן סטייט שמעו על ה-81 של קליבלנד ואמרו, בוא נראה להם מה זה?
    לאאא. אין סיכוי. דריימונד גרין, מה פאתום.

  38. אין לקליפרס מה לחפש בלי 3 סביר. לא טוב – סביר. אם הם רוצים לעבור קבוצה עם קוואי, קבוצה עם דוראנט וקבוצה עם לברון על אותה משבצת.

    1. הברזילאי הוא הארלקינו שלנו . הוא אחראי על מצב הרוח השמח ועל הליצנות בחדר ההלבשה. כמו המלכים שהיו מחזיקים ליצן חצר לשעשע אותם .

      1. סבבה והכל,

        אבל לא נותנים לליצן החצר להיכנס להרמון הנשים, נכון ?

        הרמון הנשים = פרקט

  39. הבן הממזר, אתה יודע מה הרצף הזה?
    קארי, קליי, איגואדלה, גרין, איגואדלה, קארי, קארי, קארי, ספייטס.

    נכון!
    זו המזימה של וורנר בראדרז, הקומישינר, והסמים של לברון, שגרמו לרצף ההחטאות האלה בסוף משחק 7. בבית. של הקבוצה ההיסטורית. שהובילה 1-3. במצב של 89-89. ומחטיאה בכוונה עד הסוף.

    הכל מזימה. תראה את הרצף הזה: מזימה.

    1. ומה שחמור במיוחד – השנה הצ'וקרים ההיסטוריים הלכו והביאו את הצ'וקר הכי גדול שיכלו למצוא בקבוצה אחרת.
      למה?
      ברור: להבטיח ללברון עוד אליפות.

      הכל מכור, תאמין לי.

      1. המשחקים של גולדן סטייט כאלה נוראיים העונה, לשום קבוצה אין באמת תחרות נגדה, נראה לי ממש בוגרים נגד ילדים, כל החווית צפייה נהרסה וחבל (עונה שעברה הייתה הקבוצה המהנה בליגה לצפייה), האחוזים של דוראנט קרי וקלי פשוט מטמטים.

        1. הפרידה מווסטברוק עשתה רק טוב לדוראנט.בחיים לא ראיתי אותו מחייך כמו שהוא מחייך השנה.הוא נהנה מכדורסל וסוף סוף הוא משחק בקבוצה קבוצתית בלי הכדורסל של הבידודים ובגלל זה האחוזים שלו יותר טובים.

  40. קארי, קליי, איגואדלה, גרין, איגואדלה, קארי, קארי, קארי, קארי, ספייטס.

    סודי ביותר !

    רצף זה מהווה את קוד השיגור של 3 הצוללות החדשות והפרטיות של נתניהו.

    מגיב יקר, נא לא לפרסם רצף זה ברבים.

  41. איזה מנחוס, מאמצע הלילה – כל המשחקים הולכים לבלואו אאוטס.
    גם אוקלהומה – ראסל תיכף עם טריפל דאבל כרגיל, וסקרמנטו פותחת פער בלתי מחיק.

  42. הדבר המעצבן בסופר-טימס ודרים-טימס, כמו כל הבארסה והריאל של העולם, שהן חושפות את הטבע הרע של האנשים. במקום תחרות, עוד ועוד אנשים רוצים שהחזק-מאוד יתחזק עוד יותר, ויזכה בכל.
    תסמונת מכבי עלית תל אביב. קפיטליזם חזירים במירעו.

    1. בוא נדבר על המעבר של רודמן מהשושלת של הבד בויז לשושלת של שיקגו, חתיכת יריקה על כל האוהדים בפאלאס. שיקגו ???

      שיקגו ???

      אחרי הזכייה ב 3 אליפויות ?

      אחרי הירידה לחדריי ההלבשה ללא לחיצת יד בסוויפ ?

      אתה רואה דריימונד גרין עובר לקליבלנד מתישהו?

      נוסטלגיה בשקל !

      1. שכתוב היסטוריה בנוסח ביבי-פגשתי-חיילים-בריטים (הוא נולד אחרי קום המדינה).
        רודמן סולק בתכלס מדטרויט – לסן אנטוניו!
        על מה אתה שח??

        שנמשיך? לשיקגו הוא בגיל 34, חצי סוס מת שמי ירצה לגעת בו.

        אתה משווה אותו למעבר הפחדני של קווין דוראנט? הכוכב הבלתי מעורער בשיא הקריירה, שעוזב קבוצה שהרגע כמעט לקחה את המערב, ובגלל נחנקה – לקבוצה שניצחה אותה, עם המאזן ההיסטורי?

        שום השוואה. מעליב אפילו להציג את זה.

        1. מה הקשר ?

          עובדות :

          רודמן עבר לשיקגו היריבה המיתולוגית שזכו ב 3 אליפויות עד אז.

          אתה יכול להביא את ממוצע הריב' של אותו "סוס מת" בס"א ? תודה…

          גיל 34 בנייטיז משול ל26 בואכה המאה ה21, תבדוק כמה שחקנים מובילים מעל גיל 35 השתתפו בגמרים של 97 ו98 – לפחות 5, בינהם הסוס מת. זו המרמה של הניינטיז וזה למה לג'ורדן יש 6 אליפויות

          רודמן היה צריך להתנצל על הברכיים (איזה ילדות קטנות) בפני סקוטי כדי לרכב על על הגב של ג'ורדן מחמד ליבו.

          שיקגו ???

          אין עוד 29 קבוצות בליגה ?

          אין סיכוי בעולם שדריימונד גרין יבקש סליחה מלברון על משהו כדי להצטרף לקליבלנד ושיקטוף לו טבעות.

          אני לא משווה אף מעבר לאף מעבר. לכל מעבר דינמיקה משלו

  43. חוץ מהווריורס והקליפרס כל הקבוצות במערב נחלשו לעומת שנה שעברה וזה לא ניראה כמו משהו שישתנה בקרוב, בדיוק כמו הדומיננטיות של לברון בכל הליגה.

    1. המערב מוביל כרגע על המזרח ב-6 או 7 נצחונות ( שמישהו יביא את הנתון המדוייק ) . אני מוכן להתערב כאן ועכשיו שהעונה תסתיים ביתרון של המערב , וזה אפילו לא יהיה קרוב. וזה לא רק ג"ס , ס"א והקליפרס . יוסטון , פיניקס , דנבר ול.א. לייקרס השתפרו השנה , ואפילו הפליקנס מראים סימני חיים . היחידה שדעכה באמת זו דאלאס.

      1. גם אני מאמין שהמערב ינצחו יותר השנה (אבל זה היה קרוב)
        אני לא מסכים(לצערי) בנןגע לסאנס –
        אנחנו עדיין קבוצה גרועה.

  44. בוא נדבר על המעבר של רודמן מהשושלת של הבד בויז לשושלת של שיקגו, חתיכת יריקה על כל האוהדים בפאלאס. שיקגו ???

    שיקגו ???

    אחרי הזכייה ב 3 אליפויות ?

    אחרי הירידה לחדריי ההלבשה ללא לחיצת יד בסוויפ ?

    אתה רואה דריימונד גרין עובר לקליבלנד מתישהו?

    נוסטלגיה בשקל !

    1. עניתי לך למעלה אבל אם לא ראית אז גם כאן:

      שכתוב היסטוריה בנוסח ביבי-פגשתי-חיילים-בריטים (הוא נולד אחרי קום המדינה).
      רודמן סולק בתכלס מדטרויט – לסן אנטוניו! לשתי עונות.
      על מה אתה שח??

      שנמשיך? לשיקגו הוא הגיע רק בגיל 34, חצי סוס מת שמי ירצה לגעת בו.

      אתה משווה אותו למעבר הפחדני של קווין דוראנט? הכוכב הבלתי מעורער בשיא הקריירה, שעוזב קבוצה שהרגע כמעט לקחה את המערב, ובגללו נחנקה – לקבוצה שניצחה אותה, עם המאזן ההיסטורי?

      שום השוואה. מעליב אפילו להציג את זה.

      1. אני מוכרח לציין –

        ביב לא אמר חיילים בריטים. הוא אמר שהוא ראה חיילים מתאמנים במחנה הבריטי.
        יש כל כך הרבה דברים אמתיים (וחמורים) שהוא אמר (אוטובוסים),
        חבל להתעקב על ציטוט לא נכון של עיתונאי.

      2. מה הקשר ?
        עובדות :
        רודמן עבר לשיקגו היריבה המיתולוגית שזכו ב 3 אליפויות עד אז.
        אתה יכול להביא את ממוצע הריב' של אותו "סוס מת" בס"א ? תודה…
        גיל 34 בנייטיז משול ל26 בואכה המאה ה21, תבדוק כמה שחקנים מובילים מעל גיל 35 השתתפו בגמרים של 97 ו98 – לפחות 5, בינהם הסוס מת. זו המרמה של הניינטיז וזה למה לג'ורדן יש 6 אליפויות
        רודמן היה צריך להתנצל על הברכיים (איזה ילדות קטנות) בפני סקוטי כדי לרכב על על הגב של ג'ורדן מחמד ליבו.
        שיקגו ???
        אין עוד 29 קבוצות בליגה ?
        אין סיכוי בעולם שדריימונד גרין יבקש סליחה מלברון על משהו כדי להצטרף לקליבלנד ושיקטוף לו טבעות.
        אני לא משווה אף מעבר לאף מעבר. לכל מעבר דינמיקה משלו

    2. בן ממזר, אני חייב לשאול –
      הנסיעה ב-BANDWAGONׂ נעימה, עכשיו כשדוראנט לקח את המושכות?

      זה קצת מרגיש שאתה מחפש תירוצים (סמים, ליגה מושחתת, ורודמן?) להתעלם מהשינוי באופייה של התזמורת…

      1. לא כל כך הבנתי את השאלה ?

        "לקח את המושכות" הוא לא שינה את המערכת הוא משתלב בה.

        כי אני בטוח שלנטוש קבוצה שהרגע הפסדת איתה בגמר לס"א ולקחת איתה 2 אליפויות, רק כי לקבוצת נעורים שלך שגם אותה נטשת בבצורה די משפילה יש בחירת דראפט ראשונה בדראפט, וכי אתה מבין שכבר לא תביא לפלורידה עוד אליפות, ויש לך אצל גילברט צ'ק פתוח "תרשום כל סכום, נביא את מי שאתה רוצה, אין מחיר גבוה מדי", זה יותר טוב

        קצת שכחו איך אנשים דיברו על השושלת של לברון, קיירי ולאב עד שגולדן באו בסערה משום מקום עם בחירות דראפט.

        1. א)חייב לציין שלגבי האליפויות של ג'ורדן אני מסכים לגמרי. הייתי רוצה לראות אותו מולך באותה הקלות עכשיו.
          ב)למרות שאני מאוד אוהב את דורנט ואת הלוחמים גם עכשיו – (בעיקר בגלל ההצלחה אני חייב לציין אבל יש עוד סיבות) – אני לא חושב שראיתי מהלך כל כך פחדני כמו שדורנט עשה – איך אפשר להשוות את זה לרודמן אני לא מבין
          ג) לברון הוא השחקן הכי דומננטי בליגה בעשור האחרון אין בכלל מה להתווכח עם זה עם כל השנאה שלי אליו הוא הכישרון הכי גדול ששיחק את המשחק לדעתי. אז נכון שיש לו אופי מגעיל והוא סוג של ערס דמיקולו אבל הבן אדם מביא קבלות פעם אחר פעם – להאשים אותו בסמים – נראה לי שזה לתלות את השנאה במשהו שלא באמת קיים

          1. ב. אני לא משווה בין מעברים – ההפך, אני טוען שאי אפשר להשוות ולכל מעבר יש את המאפיינים שלו. הרי עד המעבר של דוראנט כולם היו חמים על המעבר של לברון, אז עכשיו הכל נשכח..? ואז עוד מעבר מקבוצה שהפסידה בגמר.. לא בגמר הקונפרנס…אלא בגמר הכללי.. חתיכת בריחה.

            ג. אני לא באמת מאשים את לברון בסמים, ז"א אני מאמין שהוא משתמש כמו 99% מהליגה, השאלה אצלו היא המינונים, אבל לטעמי זו זכותו, וזה יותר בגדר הומור. אבל סילבר אצלו בכיס…

          2. בן ממזר, אני מקווה שתסלח לי –
            מה שאתה כותב על PED מראה שאתה לחלוטין לא בקיא בתחום.
            שימוש ממושך ב-PED גורם לקיצור קריירה, ולסיכון מוגבר לפציעות.

            יש מחיר כבד שהגוף משלם על הגדלת מסת השריר בדרך לא טבעית.

          3. מה אתה רוצה להגיד שאף אחד לא משתמש בליגה הזו בסמים ?

            תמים משהו..

            יש מיליון סוגים של חומרים, וברגע זה מיוצרים עוד מיליון.. אז הוא לוקח את אלו שלא גורמים לפציעות, אב ל גורמים להתקרחות..

            הNBA לא בדיוק מפורסם בגלל הלוחמה הבלתי מתפשרת שלו בתופעה.. הא סליחה .. טעות שלי… השעו את ג'פרסון על מריחואנה רפואית..

          4. אתה אומר – אפשרי לקחת, אז כולם לוקחים.
            לברון בשיא הקריירה שלו יצא לשחק באולימפיאדה, שם בודקים כל זוכה מדלייה.
            ללברון קריירה ארוכה מאוד, כזו ששימוש ב-HGH לדוגמה, היה משאיר את אותותיו (לאורך שנים הטענה הייתה שלברון משתמש ב-HGH).
            והוא לא עבר שום פציעה משמעותית, כזו ששימוש ב-PED היה מקצר משמעותית את זמן ההחלמה ממנה.
            (למה למשל לא כתבת שזה חשוד, איך שסטפן קרי חזר כל כך מהר מהפציעה שלו בפלייאוף האחרון?
            הרי השימוש הנפוץ ביותר כיום ב-HGH הוא לא בשביל לבנות מסת שריר, הוא בשביל לקצר תקופות החלמה אחרי פציעות)

            אבל רגע, הוא מקריח!!!!
            עכשיו ברור – הוא אשם…

        2. לא אני כתבתי ביקורת על לברון בגלל בחירות הקריירה שלו.
          לא מטריד אותי כלל – לא המעבר של לברון ממקום למקום, ולא המעבר של דוראנט.
          זה כן נראה קצת מוזר לקרוא תגובות שמגיעות ל-2 מסקנות שונות על לברון ועל דוראנט.

          (נסיון לשכתב את ההיסטוריה, מה שכתבת –
          אולי שכחת, אבל לברון הצטרף לקליבלנד אחרי שאלו לא הצליחו להעפיל לפלייאוף,
          דוראנט הצטרף לגולדן סטייט, האלופה של לפני שנתיים, סגנית האלופה של השנה.)

          1. אתה לגמרי מבולבל או לא מבין..

            כבר כתבתי אי אפשר להשוות ביןם מעברים, ולכן כל ה"ביקורתת" שלי על לברון היא תגובת נגד לדמגוגיה של סומסום על הכדורסל התחרותי של האייטיז נטול הקפיטליזם והנייטיז בו ג'ורדן לא מקבל 33,000,000 דולר לעונה…

            מצחיק שאתה כותב שאין לך ביקורת על המעבר של דוראנט.. ואז כותב ביקורת על המעבר של דוראנט.

            אז יש אבולוציה בנושא המעברים- לברון לקח את כביכול לשיא ועכשיו דוראנט קבע שיא חדש, נו אז ? נשכח את המעבר של לברון ? אתה מכיר עוד שחקן בליגה שיכול להביא כל שחקן שיבקש ? למה זה לא פרמטר ?

            האם שכחו את בוב בימון רק בגלל שפאוול שבר לו את השיא ?

            בגלל זה אני טוען שכל הדיבורים האלו על מעברים הם שטויות כי כל מעבר הוא שונה, אתה תביא מאפיין אחד שבו לברון יוצא יותר ואז אני אביא מאפיין אחר שבו דורנט יוצא יותר טוב, לאן ממשיכים מפה רק סומסום (חולה עליך) יודע…

          2. אם היה לי כוח, הייתי מחפש תגובות שלך משנה שעברה על לברון.
            ואז הגיע דוראנט ופוצץ את הבלון…

            תקרא את התגובות שלי, שנכתבו אחרי שדוראנט הודיע שהוא מצטרף לגולדן סטייט. לא כתבתי עליו מילה רעה.

            "מצחיק שאתה כותב שאין לך ביקורת על המעבר של דוראנט.. ואז כותב ביקורת על המעבר של דוראנט."
            – לא בקרתי את דוראנט, בקרתי את התגובה שלך, על "הקבוצה המוכנה לאליפות" שהמתינה ללברון.

          3. אז באולפיאדה הוא לא השתמש…

            תשמע… שיסניף/ישתה/יזריק/יבלע/יעשן מה שבא לו באמת לא אכפת לי, וקח את זה.. אני בטוח שגם קארי משתמש בחומרים כלשהם

            לא אכפת לי..

            הרי ניהלנו כבר דיון רציני לגבי זה וחזרתי על זה מיליון פעם.

            מבחינתי כל ספורטאי פיזי ברמות הגבוהות משתמש בחומרים כלשהם עד שלא הוכחה חפותו… ויש לי רק הערכה גדולה על זה שהם מוכנים לסכן את החיים שלהם בשביל לבדר אותי. הקטע הוא שאתה יודע שכתבתי את זה בצחוק, כי זו לא פעם ראשונה, וממשיך לשאול אותי לגבי זה.

            כל העולם דיבר על "הקבוצה המוכנה"

            לגביי המעבר של לברון, עסוק לא עסוק תביא ציטוטים

  45. לילה תענוג גם בתגובות: השלישיה גדולה סומסום, שגיא נאור ועידן (לברון, דוראנט וקרי) מפליאה בתגובות, דורון (איגי) והבן הממזר (ג'יי ג'יי רדיק) עולים מהספסל ומשנים את התמונה, נו פאני וג'ו ג'ו (כריס פול ורונדו) מחליפים אסיסטים, זיו, גור, ג'ון וההוא מקטמון (קאזינס, דראמונד, קווין לאב) שמים גוף ולוקחים כ"ח.

  46. עוד לילה עם נצחון למערב על המזרח כאשר המזרחיות שמנצחות הן קליבלנד וטורמטו ובאופן כללי נראה לי שהמערב מוביל ביחס נצחונות הפסדים. לא כזה בטוח שיחסי הכוחות השתנו

    1. מערב מול מזרח, עובדות מול מיתוס:

      היתרון של המערב על המזרח מתחיל בעונת 2009-10, ומאז הפרשי הנצחונות שלו (450 משחקים בעונה) הם (מימין לשמאל):
      42, 72, 42, 74, 118, 76, 14.

      כלומר, ב-3 העונות האחרונות יש צמצום גדול, ו-14 משחקים הבדל זה ממש מינורי. 232-218. שזה 51.5 אחוז נצחונות. כלום.

      העונה, המצב כרגע הוא:
      36 נצחונות למזרח, 43 למערב.

      עוד 369 משחקים למנאייק.

      1. אני חולק עליך . השליטה של המערב מול המזרח נמשכת כמעט ברצף מאז 1999 , בעצם מאז שמיכאל ירדן ירד מהבמה. למיטב זכרוני היו 2 או 3 עונות בלבד מתוך ה-18 האחרונות שהמזרח סיים עונה עם יותר נצחונות .

        1. יואו, אתה לא רואה מה שכתבתי?
          אלה מספרים. מימין לשמאל, זה הפרש הנצחונות לטובת המערב.
          ואתה רואה איך ב-3 העונות האחרון יש צמצום – 118, ואח"כ 76, ובעונה שעברה רק 14.

          1. כפרה על הראש שלך סומסום אתה כשאתה עולה על מגרש התגובות של הופס אתה משחק כל הרגש וזה מוציא ממך את הטוב ביותר אני מניח, אבל תשים לב לפי מה שאתה כותב לפני עונת ה118 הפרש היה 42, 72, 42, 74. אז אין פה בדיוק קו לינארי שאפשר להסיק ממנו. אני אפילו לא יודע אם באמת המערב בהרבה טוב מהמזרח רק מציין שלפני העונה היה פה דיבורים על זה שיחסי הכוחות השתנו לגמרי והמזרח השנה יותר חזק – אז כנראה שאם המערב לא לוקח לפחות יש כאן שיוויון

          2. ראיתי מצויין . כשאתה כותב שב-3 העונות האחרונות יש צמצום גדול , אני משווה ל- 3 העונות שלפני כן . ואז מסתבר שב-2 מ-3 האחרונות אין צמצום אלא הרחבה. כל הסטטיסטיקה שלך בנויה על עונה בודדת , וזו האחרונה.

  47. כספי חייב בדחיפות לעבור קבוצה.כל עוד ייגר מאמן שם הוא לא יראה דקת משחק עד סוף העונה.אם הוא נשאר בסקרמטו עד סוף העונה אז שנה הבאה הוא ביורוליג

    1. לא כל כך מהר.
      עונת נבא מלאת תהפוכות,זה הרבה איך שהוא ינהל מעכשיו את הסיטואציה וימזער נזקים, גם על המגרש וגם מחוץ לו.

  48. ג'ון מצער מאד, השרפות, מקווה שאתם בסדר ואין נפגעים.
    והמציתים שעשו זאת מתוך שינאה או רישול יבואו על עונשם.
    יכול ליהות שהם ממוצא מסוים

  49. הבן הממזר של ג'ון סטוקטון.

    אליפות העולם בשח-מט.

    קרלסן יצא בשן ועין עם המשחק הזה.
    מהלך 39 זה בדיוק השלב שהתחלתי לצפות בקרב.
    זה נראה שקרלסן לא רגיל למאץ אף כל כך עיקש והוא נלחץ, הוא רגיל להכריע בנוק אאוט.

    1. המהלך ה39. ר:ו7+ הוא המהלך הקריטי, כמו שכבר כתבתי, התוכנות מחשב מראות שהוא היה צריך לשחק 39.מהב3 עם יתרון ברור שאמור להוביל לזכייה, לעומת המסע ששיחק שהוא גם נותן יתרון אך לא מספיק.

      יש לקרלסן כמה בעיות :

      1. הסגנון משחק שלו מבוסס על חריגה ויציאה מהתיאוריה בפתיחות על מנת להוציא את היריב מההנה הבית שלו עם המנועים הממוחשבים, כך שהמשחק יתבסס על יותר כשרון נטו, גם במחיר של לשחק מסעים פחות טובים. בדו קרב הזה הוא לוקח את זה לקצה עם סיכונים על גבול הפסיכיים.

      2. הוא נחוש לספק את הסחורה, ולהראות שהוא אלוף חזק כמו פישר, קספרוב לסקר (24 שנים) קאפאבלנקה, וכ"ו, זה מאוד קשה בעידן הנוכחי עם התוכנות מחשב. זו גם הסיבה שאני טוען שעעולם השחמט צריך לעבור ל 960.

      3. הסיבה שציינת – מאץ' אפ מהגיהנום קריאקין הוא מומחה הגנתי עם עצביי ברזל. אני זוכר דו קרב אבוד שהוא הצליח לצאת ממנו סבשלום ונגד כל הסיכויים מול פטר סבידלר שעכשיו מפרשן אותו "בצ'ס 24"

  50. תודה לשגיא סומסום עידן ולמדווחים הלילה.
    רודמן כשעבר היה די בעיתי מנטלית, אם פיל לא היה מגיע
    אליו, הוא לא היה כזה טוב ומבריז ממשחקים חופשי,
    פיל ג'קסון הצליח
    ליהות אבא שלו

  51. סומסום לגבי דוראנט אני מסכים שזה יחודי ברמת האופרת סבון (מעבר לקבוצה שחזרה מ3-1 וכו) והקונטרה לזה לטעמי הוא לא שהיה לזה תקדים. אלא ששחקנים שלא היו מרוצים גם אם ניצחו עברו קבוצות. הכשל הסמנטי הוא שקווין נענש על הריצה המוצלחת שלה שנה שעברה. הרי אילו היו מפסידים לסן אנטוניו העדיפה שנה שעברה אף אחד לא היה אומר מילה. אני חיי מאוד בשלום עם המעבר כי לי ברור שדוראנט לא עבר לג"ס כי פחד שלעולם לא ינצח אותם.

    גולדן של אפריל עד יוני לא הייתה בשיאה והייתה כנראה מאבדת את בארנס אזילי וספייטס בלי קשר. בוגוט כפי שרואים השנה נוטה לפציעות. דוראנט היה סוג של חבל הצלה. כך שהמסקנה שלי היא שokc של השנה עם דוראנט הייתה עם סיכוי ענק לעבור את הוורירס השנה. פשוט קווין שנא לשחק כפי ששיחק. עם מלחמות פנימיות פרצופים קשוחים ומשחק מבוסס בידודים. מה גם שצריך להפסיק להיות פוליטיקאלי קורקט. OKC זה חרא של עיר לגור בה כצעיר עשיר והוא פאקינג שרד 9 שנים בחור הזה. ברור שהוא היה צריך שנים להתחנף ולהגיד לתושבים המקומיים כמה הוא אוהב את העיר ואת האוירה ה'משפחתית' שלה. ויש גם כדורסל

    מספיק לראות אותו נע ללא כדור במשחקים האחרונים ונהנה ומחייך בלי סוף מבלי לעשות לעצמו מבחני גבריות ואלפא כל שנייה. ומי הקבוצה שהיה צריך לבחור אם לא ג"ס?

    סן אנטוניו סגןרה בעמדה. הקליפרס היו חייבים לעשות טרייד בשביל להחתים אותו ודוק ופול של שנים עברו לא היו מניה בטוחה לכדורסל נכון. לקבוצות צעירות בהתפתחות סטייל בוסטון זה פחות שייך מה גם שאייזיה הוא לא שחקן שחולק תהילה. קליבלד לא הייתה אופציה מה שמשאיר את טורנטו ואטלנטה. טורונטו היא יעד שפרי אייג'נט נמנעים ממנה בגלל ענייני מס ומזג אויר. מה שמשאיר את אטלנטה שהיא ארגון נהדר אבל גם אם דוראנט היא לא בדיוק קונטנדרית.

    בקיצור הוא עשה בשכל וגולדן סטייט עשתה בשכל ולראות איך למרות סוללת הכוכבים גולדן סטייט ממשיכים לפתח צעירים ולשפר את משחקם כשקליבלנד נסמכת על בחירות מספר 1 וקניית שחקנים מכל הבא בכל מחיר מבלי לתת הזדמנות לאף דור המשך (קיי פלדר ומקריי מצויינים ומקבלים 0 הזדמנויות). ואחרי כל הנאום הזה ג"ס עוד לא התמודדה השנה מול אף קונטנדרית למעט סן אנטוניו (הובסו) והתקשו מול הרבה קבוצות בינוניות כמילווקי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט