טורונטו נמתחה בדנבר, לברון חזר לראשות המזרח – סיכום משחקי שישי / עידן עופר

 

שארלוט הורנטס 100 (3-8) – אטלנטה הוקס 96 (3-9)

משחק שהבטיח הרבה וגם קיים. המחצית הראשונה הייתה שקולה כאשר שארלוט מציגה לראווה את הצמד באטום את זלר. הצמד הנהדר קלע לבדו 25 נקודות במהלך הרבע הראשון כשבאטום תופר 4 שלשות. באטלנטה בייזמור היה מעולה ודילייני עזר לו עם 4 אסיסטים ברבע הראשון ו-8 במשחק כולו.

המחצית השנייה נפתחה בסערה על-ידי אטלנטה שכבר הובילה בתשע 4 דקות לתוך הרבע. שארלוט חזרה למשחק במהרה, הרבה בזכות התעוררות של קמבה ווקר שקלע רק 2 נקודות במחצית הראשונה. היתרון הקטן המשיך להיות של אטלנטה עד ש-5:40 דקות לסיום המשחק דוויט האוורד שהיה מעולה עד אותו שלב, הכניס את מרפקו לקודי זלר והורחק. מאותו הרגע "הצרעות" השתלטו על המשחק ובעזרת הגנה חזקה, טעויות של לחץ מצד אטלנטה וסלים גדולים של ווקר וזלר מהצד השני, הפכו את התוצאה. דקה ועשרים לסיום, במצב של 95-91 להורנטס, קייל קורבר קלע את השלשה הראשונה שלו במשחק שנתנה תקווה קטנה להוקס. באטום את זלר כבר אמרנו? עוד "היי פיק נ' רול" ביניהם הוליד סל של זלר שחתם את המשחק, 100-96 לקבוצה של הגדול מכולם.

זלר היה מעולה עם 23 נקודות ב-90% מהשדה, באטום השיג דאבל דאבל של 24 נקודות ועשרה ריבאונדים וקמבה הצטרף לחגיגה עם 19 נקודות במחצית השנייה ו-21 במשחק כולו. באטלנטה דוויט האוורד חזר מפציעה והיה מעולה עם 10 נקודות, 18 ריבאונדים ו-2 חסימות, מילסאפ ובייזמור ניסו לעזור לו עם 22 ו-19 בהתאמה.

כמו שנכתב לפני המשחק, המפתח היה איבודי הכדור של הקבוצות, ואכן שארלוט איבדה 11 שזה קרוב מאוד לממוצע ואטלנטה איבדה 17 שזה בדיוק הממוצע שלה, נקודה למחשבה.

לבוקס סקור של המשחק

תוצאת תמונה עבור ‪charlotte hornets‬‏
באטום. היה מעולה הלילה.

אינדיאנה פייסרס 96 (7-6) – פיניקס סאנס 116 (9-4) 

78 נקודות מהספסל לפיניקס, 7 נסיונות לשלוש לאינדיאנה ששיחקה ללא הכוכב הפצוע שלה פול ג'ורג', אלה הם הנתונים המעניינים מהמשחק הזה. גם ללא ג'ורג' הפייסרס היו צריכים לתת פייט יותר טוב לסאנס, אבל כנראה שזו לא העונה שלהם, לא עד עכשיו לפחות.

דווין בוקר קלע 13, אלן וויליאמס האלמוני סיים עם דאבל דאבל של 15 בנקודות וריבאונדים וברנדון נייט הוסיף 17. באינדיאנה אליס שוב לא היה טוב כשרק טיג עם 21 נקודות וטרנר עם 22 מנסים לעשות משהו.

לבוקס סקור של המשחק

קליבלנד קאבלירס 104 (2-10)  – דטרויט פיסטונס 81 (7-6)

משחק שעוד היה צמוד בחמש דקות הראשונות שלו אבל הפך לגארבג' טיים מהר מאוד. קיירי ותומפסון היו מעולים ברבע הראשון שהסתיים ביתרון 13 לקליבלנד, 32-19. קיירי סיים את הרבע עם 7 אסיסטים ותומפסון עם 6 נקודות, 7 ריבאונדים ו-3 חסימות.

עד כמה המשחק היה גארבג' אתם שואלים? אף שחקן בקליבלנד לא שיחק יותר מ-29 דקות. קיירי סיים את המשחק עם 25 נקודות ו-11 אסיסטים, לברון נתן את שלו עם 21 נקודות ולאב עם עוד דאבל דאבל של 12 נקודות ו-13 ריבאונדים. בקבוצה של ואן גנדי אף אחד לא הרשים יתר על המידה חוץ מג'ון לואר שקלע 15 נקודות, וגם זה שהמשחק גמור.

לבוקס סקור של המשחק

https://www.youtube.com/watch?v=wLTEbUc6M6Y&index=1&list=PLeqtW_b5-U42wkEp4S8nebgJx5r_bdSwG

ניו אורלינס פליקנס 114 (10-3) – פורטלנד טרייל בלייזרס 101 (7-7)

מה יותר טוב מלקבל את אנטוני דיוויס ואת ג'רו הולידיי בחזרה לסגל. כנראה שאין במצב של הפליקנס. הולידיי חזר אחרי שלא שיחק העונה ודיוויס אחרי פציעה בגב והם לא אכזבו. מי שכן איכזבה היא פורטלנד שממשיכה לא להתעלות כמו שציפו ממנה בתחילת העונה. המחצית הראשונה הסתיימה ב-13 הפרש לטובת הקבוצה מעיר הג'אז, פער ממנו פורטלנד לא הצליחה לחזור.

38 נקודות, 9 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-4 חסימות היו למפלצת העונה לשם אנטוני "הגבה" דיוויס, הולידיי שיחק 23 דקות בהן קלע 21 נקודות וחילק 7 אסיסטים. גם טרנס ג'ונס היעיל עלה מהספסל בשביל לתת 15 נקודות ו-7 ריבאונדים. אצל פורטלנד רק מקולום וליליארד בלטו עם 24 ו-27 בהתאמה, אך באחוזים לא טובים.

לבוקס סקור של המשחק

https://www.youtube.com/watch?v=rPjkbkP3gEw

אוקלהומה סיטי ת'אנדר 124 (5-8) – ברוקלין נטס 105 (8-4 )

משחק שהיווה מוקש לת'אנדר אך הם עמדו במשימה. המשחק נפתח בסערה כאשר בסיום הרבע הראשון התוצאה עמדה על 40-34 לנטס כשברוק לופז תופר 4 מתוך 8 השלשות של קבוצתו ברבע. ברוקלין נרגעה בתחילת הרבע השני אך ראסל ווסטברוק לא. טריפל דאבל נוסף היה לצ'יטה עם 30 נקודות, 11 ריבאונדים ו-13 אסיסטים. אולדיפו עזר ל"צ'יטה" עם 26 נקודות ו-6 אסיסטים, כמוהו גם סטיבן אדאמס שסיים עם 15 נקודות ו-6 ריבאונדים. בברוקלין ברוק לופז סיים עם 22 נקודות ואנטוני בנט הידוע לשמצה עזר לו עם 12 מהספסל. מי יודע, אולי זה מה שישיג לו דקות משחק.

לבוקס סקור של המשחק

https://www.youtube.com/watch?v=ibvoRnNRBEE

בוסטון סלטיקס 88 (6-6) – גולדן סטייט ווריורס 104 (2-10)

זה עוד היה צמוד במחצית הראשונה שהסתיימה ב-7 הפרש בלבד ללוחמים, אך אז הגיע קליי תומפסון שצלף מכל פינה וסיים עם 28 נקודות ב-12 מ-21 מהשדה. דוראנט עזר לו עם 23 נקודות, 10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים וגם קרי נרתם למאמץ במחצית השנייה ( אחרי מחצית ראשונה פושרת למדי ) עם 16 נקודות ו-7 אסיסטים. בבוסטון בלטו תומאס עם 18 נקודות ואייברי בראדלי שהוסיף 17 נקודות ו-10 ריבאונדים.

לבוקס סקור של המשחק

דאלאס מאבריקס 64 (9-2) – ממפיס גריזליס 80 (5-7)

משחק שהיה אמור להיות חד צדדי, וכך היה. דאלאס פשוט חסרה יותר מדי כלים על מנת להוות יריבה אמיתית לקבוצות בטופ של הליגה. ממפיס מצידה ממשיכה להשתפר ולהראות שההחלטה לעלות עם רנדולף מהספסל משתלמת. אחוזים נמוכים מאוד מהשדה אפיינו את המשחק הזה שהיה לא פשוט לצפייה. דאלאס עם 20% לשלוש ו-28.8% מהשדה במשחק גרוע ביותר מבחינתה. ממפיס לא הבריקה במשחק אך 7 שחקנים קלעו מעל 8 נקודות כשמעל כולם זאק רנדולף עם 10 נקודות ו-8 ריבאונדים שגם גאסול עוזר לו עם 11 נקודות ב-24 דקות. בדאלאס חוץ מבארנס שקלע 15 נקודות והוריד 7 ריבאונדים אין את מי לציין לחיוב.

לבוקס סקור של המשחק

דנבר נאגטס 111 (8-4) – טורונטו ראפטורס 113 (4-8) לאחר הארכה

ללא ספק המשחק הטוב של הלילה. המחצית הראשונה הסתיימה באופן צמוד כשכל רבע מסתיים ביתרון חד צדדי לאחת הקבוצות. ברבע השלישי, שנפתח ביתרון 5 של הנאגטס הפער המשיך להיות קטן במה שהכין אותנו לרבע המכריע. רבע רביעי, 20 שניות לסוף ווילסון צ'נדלר חודר לסל ומחטיא אך לוקח את הריבאונד של עצמו ומוציא לג'אמיר נלסון כדור לשלשה שנכנסת! סל ראשון במשחק לאחר 30 דקות על המגרש. חמש שניות לאחר מכן דרוזן קולע סל, טורונטו ביתרון נקודה. צ'נדלר מגיע לקו וקולע אחת, דרוזן מחטיא בשנייה האחרונה, הארכה! ההארכה המשיכה להיות צמודה עד ש-37 שניות לסיום ביתרון נקודה לדנבר, טרנס רוס מקבל כדור נהדר מלאורי וקולע שלשה שסגרה את הסיפור. עמנואל מודאיי זרק ממגרש שלם 6 שניות לסיום בזמן שעשו עליו עבירה, הוא אמנם קלע את שלושת הזריקות אבל קליעה של ולאנצ'ונאס מהקו סגרה את הסיפור 2.6 שניות לסוף, 113-111 לקנדים שנכנסים לרצף קשה של משחקים.

דרוזן קלע בפעם המי יודע כמה העונה 30 נקודות אליהן הוסיף 5 ריבאונדים, קייל לאורי עזר לו עם 18 נקודות ו-13 אסיסטים כשגם טרנס רוס נרתם לעזרה עם 16 נקודות מתוכן 12 הגיעו משלשות. בדנבר עמנואל מודאיי היה טוב עם 25 נקודות ו-9 אסיסטים אך עם 5 איבודים, ווילסון צ'נדלר קלע 25 והוסיף 10 ריבאונדים ודנילו גאלינרי סיים עם 21 באחוזים לא טובים.

לבוקס סקור של המשחק

לוס אנג'לס לייקרס 107  (6-7) – סן אנטוניו ספרס 116  (3-10)

המשחק שהזכיר במעט את היריבות האדירה של תחילת שנות האלפיים התנהל בשליטה של הספרס, אך השנה יש לצד הצהוב של ל.א קבוצה לוחמת. בכל פעם שסן אנטוניו ביצעה ריצה הלייקרס רצו חזרה בשביל לצמצם את ההפרש. לאחר שהמחצית הראשונה הסתיימה בממונטום צהוב, הספרס לחצו על הגז וניצחו את הרבע השלישי 39-24. הספרס הצליחו להמשיך ולברוח, לא לפני שניק יאנג וג'ורדן קלארקסון חיממו את הידית עד כדי פעם של 4 נקודות 40 שניות לסוף, ואז הגיע טוני. 33 שניות לסוף טוני פארקר קלע זריקה מחצי מרחק כמו בימים הטובים וסגר את הסיפור.

קוואי לאונרד היה מעולה עם 7 אסיסטים ( שווה לשיא הקריירה שלו ), 12 ריבאונדים ו-23 נקודות, למרקוס וגאסול הוסיפו 23 ו-16 בהתאמה וגם טוני עזר עם 16 נקודות ו-7 אסיסטים. בלייקרס ג'וליוס רנדל היה מעולה כמו בכל התקופה האחרונה עם 13 נקודות, 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, ג'ורדן קלארקסון ביחד עם לו וויליאמס תרמו למאמץ הקבוצתי עם 44 נקודות משותפות.

לבוקס סקור של המשחק

תוצאת תמונה עבור ‪kawhi leonard‬‏
קוואי. השווה את שיא האסיסטים שלו הלילה.

סקרמנטו קינגס 115 (8-4) – לוס אנג'לס קליפרס 121 (2-10)

רבע ראשון של 40-24 גרם למשחק להיראות כאילו הוא גמור, באיזשהו שלב גם סקרמנטו חשבה כך, אבל אז הגיע הרבע הרביעי. פיגור של 19 נקודות בתחילת הרבע לא מנע מהקינגס ובמיוחד מבוגי קאזינס לנסות ולהוריד את ההפרש. ריצת 19-6 של הקינגס החזירה אותם למשחק אלא שאז נגמר להם האוויר, והכישרון. סקרמנטו הגיעה עד למרחק של 2 נקודות מהקליפרס אך אז הם התחילו לקחת זריקות לא טובות ולהחטיא אותן. כריס פול במשחק טיפה מוזר קלע רק 2 סלי שדה ובסך הכל 11 נקודות להן הוסיף 9 ריבאונדים ו-12 חלוקות לחברים. ג'יי ג'יי רדיק קלע 6 שלשות מ-8 נסיונות בדרך ל-26 נקודות כשאליו מצטרף בלייק גריפין עם משחק מצויין של 29 נקודות ו-7 ריבאונדים. בקינגס בוגי קאזינס היה ענק עם 38 נקודות, 13 ריבאונדים ו-7 אסיסטים וטיי לאוסון הזכיר נשכחות מדנבר עם 18 נקודות ו-8 אסיסטים.

לבוקס סקור של המשחק

לפוסט הזה יש 109 תגובות

    1. זה קורה הרבה הוא לא מקבל מספיק פרגון על זה , בדקות האחרונות הוא מעלה הילוך.
      מצד שני היו לו איזה שניים שלושה מהלכים מלוכלכים כהרגלו בקודש.

  1. לא ראיתי משחקים, אבל היה לילה עם מספרים הזויים. שתי דוגמאות מתוך רבות אחרות: בארנס הוביל את כל הקלעים במשחק מול ממפיס עם 15. 15 קלע גם אלן וויליאמס שאין לי מושג מיהו ואני אוהד סאנס.

    אנא החזירו את הבלוג החי.

    זה היה ברור כבר בזמן אמת, אבל עכשיו ברור אפילו יותר: טרנר בפורטלנד החתמה איומה ומגוחכת.

    1. קורס מזורז –
      וויליאמס הוא פאוור פורוורד שהצטרף לסאנס במרץ של השנה שעברה אחרי שלא נבחר בדראפט (אני חושב שהוא שיחק בסין, לא בטוח).
      הוא שיחק בשורות הסאנס בעונה שעברה 10 משחקים (קיבל חוזה מובטח לשנתיים אחרי המשחק הראשון שלו בקבוצה).
      בליגת הקיץ הוא היה ממצטייני הסאנס (סיים את משחקי ליגת הקיץ עם דאבל דאבל).
      המשחק הלילה היה משחקו הטוב ביותר מאז שהגיע (רזומה של 13 משחקים), כאשר אלו לא הנק' (שהגיעו באחוזים מצוינים), אלו 15 הרב', וההגנה המצוינת (2 חט', חס', והמון קשיחות), שבלטו הלילה.

        1. אני מאמין שהוא יכול (וצריך) להפוך לשחקן רוטציה לגיטימי בליגה.
          "האסל" זו תכונה שפשוט קשה לכמת למספרים, ויש לו ממנה המון.
          לא סתם הוא קיבל חוזה לשנתיים אחרי המשחק הראשון שלו בסאנס (הגיע לחוזה של 10 ימים)

      1. גיא שכחת את הדבר הכי חשוב לגביו. כמו צ'אנינג פריי, ריצ'ארד ג'פרסון ג'ארד בייליס הוא גדל בפיניקס ומוכר לאוהדים. זה משהו שמאד יכול לעזור לשחקן במעמדו עשיש רוח גבית מקהל האוהדים.

  2. למי שפספס דאלס – ממפיס
    ערוך הספורט מפנק בשידור חוזר !
    על משחק כזה צריך לצמצם 9! ערוצי ספורט בממיר לאחד
    אין תמורה בעד הערוץ פלוס 55 שקל

  3. טורונטן לא יגיעו לשום מקום עם לאורי ודהרוזן כל עוד הם לא יבינו שקבוצות משיגות אליפויות ולא שחקנים. כנראה שהפלייאוף הקודם לא היה טראומה מספיק גדולה בשביל שהם יבינו את זה (למרות שאני מודה שלאורי קצת השתפר). לא יכול להיות שלמשך כמעט כל המשחק יש מיסמאץ' של פאריד או יוקיץ' על יונאס שאף אחד מהם לא יכול להתמודד איתו כמו שצריך לאורך זמן וטורונטו לא משחקים עליו. אין תרגילים שמיועדים לו ואין בידודים בפוסט. הזוי בעיניי שיש לך את אחד הסנטרים הטובים בליגה והתפקיד שלו בקבוצה זה לעשות חסימות ולקחת ריבאונדים. עם כל הכבוד לרצף הקליעה של דהרוזן הוא למד כבר שבפלייאוף לא שורקים על כל נגיעה וכשדהרוזן לא מצליח להגיע לקו הוא נהפך לשחקן מאוד מוגבל התקפית.

    1. +1 וזה.
      עצוב לראות את ההתקפה של טורונטו. ברגע שדהרוזאן מקבל את הכדור, הוא הופך לסוכן מכירות של רכבים משומשים שבדיוק רואה וואספ צעיר ודביל נכנס לסוכנות – הוא רואה רק את המטרה הסופית וכל האמצעים כשרים. הוא ילך, ירוץ, ידריב, יאט וידחוף כל הדרך עד שלא יוכל להתקדם יותר למטרה ואז יזרוק. הצליח למכור, יופי. לא הצליח, ינסה להתחיל להתמקח את דרכו לקו העונשין.

    2. עקרונית אתה צודק, חוץ מזה שלראפטורס – הנהלה, שחקנים ואוהדים, להגיע לגמר המזרח זה ממש לא "לא להגיע לשום מקום". לא נראה לי שהם מעיזים אפילו לפנטז על אליפות אמיתית.
      עם כל הסימפטיה שיש לי ליוג'ירי, הוא כנראה לא האדם הנכון. תן לפט ריילי (למשל) את הרוסטר הזה והוא מייצר קונטנדרית

  4. סקירהה מהירה וממצה. עכשיו כשאני בארץ ברור לי הרבה יותר העסק של להתעורר בבוקר ב-5 ולהתחיל לעשות סקירה. עד עכשיו לקחתי זאת "FOR GRANTED". נו מור. מעתה אעריך הרבה יותר את הג'וב שעושים המסקרים, אפילו אם זה רק פעם בשבוע.

    64 נקודות לדאלאס??? האם מישהו זוכר את המספר הקטן ביותר במשחק NBA לקבוצה אחת?

    אין שאלה שהלייקרס עמדו בכבוד נגד הספארס, אבל ללייקרס ישנן עוד איזה 7 מדרגות לעלות כדי להיות קבוצה ממש טובה. נתתי להם זמן עד 2020. יכול להיות שיעמדו במשימה.

  5. מתחת לרדאר… דורנטלה עם 23 נק' וכמעט טריפל דאבל ב-10 מ-13 מהשדה ! אפשר לומר על המעבר שלו למפרץ "מעבדות לחירות".

  6. תודה על הסיקור!

    2 משחקים ראיתי הבוקר (לא בלייב, אבל בכל זאת) –

    פייסרס – סאנס
    פעם ראשונה השנה שאני ממש נהנה לראות את הסאנס משחקים.
    לדעתי צריך להשאיר את כל שחקני הספסל + בוקר, ולשלוח את השאר בטרייד…
    השלוב של וויליאמס ויוליס הצעירים לצד ברבוסה ודאדלי הוותיקים, פשוט היה טוב. זה לא שהם שיחקו התקפה כל כך משכנעת, אלו האנרגיות, בעיקר בהגנה, שעשו את ההבדל.
    אני מקווה ששחקני הספסל ימשיכו לקבל קרדיט – מגיע להם.
    הפייסרס?
    אכזבה.

    קאבס – פיסטונס
    משחק שצריך להדאיג את שאר הליגה –
    0 שחקנים בקאבס שיחקו יותר מ-30 דקות.
    קיירי עם 25 נק', 73% מהשדה, 11 אס', 0 איבודים.
    לברון רק עם 28 דקות, ונראה מרוצה לחלוטין שהכדור רוב המשחק היה בידיו של קיירי.
    7 שחקני ספסל שיחקו 9+ דקות.
    23 ההפרש קצת מרמים. היה יכול להיות גם 40…
    הפיסטונס?
    הם זקוקים לרכז הפותח שלהם בדחיפות.

  7. תודה על הסיקור!
    לייקרס נלחמו והוציאו תוצאה מכובדת מול הספרס. עכשיו מחכה להם שיקגו והם חייבים לנצח בשביל להישאר בשמינייה הראשונה במערב.. נתון מעניין לגבי הפלייאוף במערב כרגע יש 9 קבוצות צמודות מאוד אך מהמקום העשירי יש פער עצום ולכן כרגע נראה ש9 הראשונות במערב יסיימו ב9 המקומות האלה.

    1. עוד מוקדם לסגור את החלק העליון של המערב.
      מאוד מפרגן לכם, גור, אבל עכשיו יש לליקרס וואחד סטרץ' – שיקגו, אוקלהומה, ואז בק-טו-בק עם גולדן סטייט… רגע, זה לא נגמר: שוב גולדן סטייט, אטלנטה, קצת להירגע עם הגבה – ואז נסיעה למזרח, שיקגו, טורונטו, ובק-טו-בק בממפיס.
      בוא נראה אז 🙂

  8. המרפק של האוורד לא ממש היה מכוון או מסוכן, הבחור הרים את הידיים לקפוץ לקחת את הריבאונד והשחקן לידו היה נמוך ממנו מספיק בשביל שהמרפק ישפשף לו את הסנטר.
    השופטים הכריעו את המשחק הזה.
    איך אפשר לקרוא למשחק של טורונטו הכי טוב, זה שרשרת בידודים שנגמרת על קו העונשין, משחק משעמם, עדיף כבר לצפות בממפיס.
    קליבלנד נראו מדהים, לדעתי שאמפרט ולאב הרבה יותר בכושר, רזים וזריזים, הזריקות שלהם נראות עם זרימה הרבה יותר גדולה, צריך לתת פה קרדיט ענק לטיירון לו.
    הסגירות של גולדן סטייט בהגנה השתפרו ממש, והריקוד של זאזא אחרי שהוא קלע זריקה מחצי מרחק הראה חיבור מאוד רציני בקבוצה הזאת, מקאדו היה מאוד אנרגטי אבל לא ממש תרם למשחק.
    גולדן סטייט איבדו רק 10 כדורים במשחק הזה, ולמרות שזה כלל עוד כמה מסירות מסובכות שלא היתה להן סיבה, עם כמות איבודים כזאת הם כנראה לא יפסידו השנה.
    דוראנט הוא מפלצת שהליגה הזאת לא ראתה מעולם, זה מדהים לראות אותו משתלב ומשחק ככה.

    1. המרפק של הווארד היה ממש מכוון, רואים בכל הריפליים (ועצרו את המשחק בשביל זה לכמה דקות), שהווארד רואה את זלר מגיע ומכוון לו את המפרק לפרצוף.. הרחקה סופר מוצדקת.

      לא מפתיע שזה מגיע מבן אדם שמכה את הילד שלו.

  9. רחמנות על דאלאס . רציתי שיצליחו השנה בגלל שקיבלו מאיתנו את בארנס ובוגוט. וגם הימרתי עליהם שייכנסו לפלייאוף . לא נראה שזה יקרה, גם לא כשהג'רמינייטור יחזור. הלילה בוגוט שיחק 20 דק' , אמנם לקח 10 ריבאונדים אבל כלום חוץ מזה. מארק קיובאן איבד את הטאצ' .

  10. יש לי משהו שרציתי להעלות לדיון.
    יש לא מעט כוכבים שזוכים לביקורת על המשחק הלא קבוצתי שלהם (בצדק או שלא). הארדן, ווסטברוק, דהרוזן, כרמלו ואפילו לברון קרי ודוראנט. יש אבל אחד שמשום מה אף פעם לא ראיתי אותו זוכה לאותה ביקורת למרות שלדעתי הוא לוקח על עצמו לא פחות או אפילו יותר משאר המוזכרים. נראה לי שעכשיו זה הזמן המתאים.
    אז יאללה, דמיאן לילארד – שוט. מחכה לשמוע דעות לכאן או לכאן.

    1. זה כמו עם עניין הקלאץ'. עפ"י רוב תדמית נוצרת ע"י זיכרון של מספר מקרים לא בהכרח מייצג. ואז מספיקה הישנות מקרה שמאשש את התדמית (הלאו דווקא מוצקת והלאו דווקא מגובה בנתונים), כדי לפסול את האוכלוסייה הרלוונטית לעניין ולהיצמד למדגם קטן ולא מייצג.

    2. לא ראיתי את קרי מקבל ביקורת מעולם על ההתקפה שלו.
      יש שחקנים בליגה שמקבלים יותר 'סלאק' מאחרים בכל הנוגע לביקורות, זה הכל. בסופו של דבר רוב האנשים מושפעים ממה שמופיע בתקשורת והנרטיב שהיא מייצרת.

      1. והדוגמא הכי מובהקת לנראטיב תקשורתי שונה מתפוקה במגרש, היא כמובן "המלך", אולי השחקן הכי קבוצתי והכי משפר אחרים בכל הליגה.

  11. אם אתה מסתכל על מה שלידו אתה די מבין. אוון טרנר לא שם בשביל שיוציאו לו כדור החוצה, כל השאר די מוגבלים. זה לא שליליארד לא מוסר, הוא פשוט לא אוהב לעשות את זה כשאין למי חוץ ממקולום וקראב. חייב להבדיל בין רכזים לסמול פורוורדים או עמדות אחרות. למה לא להכניס את קוואי למשוואה אם ככה. טיפה לא הוגן כלפי כל השחקנים לעשות השוואה ולערבב בין עמדות שונות.

    1. אין בעיה להכניס גם את קאווי.
      לא אוהב למסור זה בדיוק מה שאומרים על השאר שהזכרתי. אז למה הוא חף מביקורת והם לא?
      זה לא שחומר השחקנים מסביב ביוסטון לדוגמא הרבה יותר טוב.

          1. יכול להיות, אבל תסכים שזה לא הבדל מהותי.עדיין לילארד מקבל רק מחמאות וקרדיט בגלל שפורטלנד לא התרסקה בלי אולדריג' כשלמעשה ייתכן ולילארד מונע משאר השחקנים לבוא לידי ביטוי כמו שהם יכולים.

  12. קשה למצוא רכזים שבאמת מחפשים לעשות את השחקנים שלידם יותר טובים, או מצליחים בזה. כריס פול הוא אחד, מייק קונלי הוא השני ואולי אפשר לשים את ג׳ון וול. לא מכניס את רוביו כי הוא לא ברמה.

    1. דווקא הארדן עושה את זה ממש טוב העונה ועדיין חוטף על הראש מכיוון שעדיין הרבה התקפות נגברות בבידודים שלו. לילארד די דומה מהבחינה הזו והוא יוצר פחות מצבים לשחקנים מסביבו.

      1. הארדן חוטף כי כשהכדור לא אצלו הוא פשוט עומד, בהגנה זה ברור, אבל מה שמפתיע הוא שגם בהתקפה הוא פשוט לא זז.

        1. אני אשאיר את אפלטון לטפל בך בנושא הארדן. אני רק טציין שלילארד שחקן הגנה חלש (אפילו מאוד) ואף אחד לא מצייץ על זה מילה

  13. משחק של הגנות מעולות בשארלוט.
    קודי זלר הפך לשחקן שחקן.
    שיפוט ביתי מאוד מה שמראה על ההתקדמות ששארלוט עשו והכבוד שהם מקבלים מהשופטים יחד עם קהל ביתי מעורב וחם, דבר שאני לא זוכר שם מעולם.

  14. המילה ״רכז״ היא אנאכרוניסטית. מדובר בגארד עם כדרור וקליעה שיכול להוביל כדור נגד לחץ. בפועל, מי שמנווטים את המשחק הם לא בהכרח ״הרכזים״. ראו למשל : לברון, גרין, גאסול, ובעבר קובי, מייקל ולארי. לפעמים יש גם רכזים שמובילים כמו פול ו-ווסטברוק אבל זה יכול להשתנות. כך למשל פארקר פינה את הדרך לקאוואי, רוז בוודאי לא מוביל שום דבר ולילארד – הוא בכלל שוטינג גארד (מדהים) שבמקרה גם הכי נמוך בקבוצה שלו. בכוונה לא הזכרתי את סטף כי הוא לא נכנס לשום תבנית. כנ״ל לגבי מג׳יק.

    1. עזוב מונחים. לילארד עדיין זה שמחזיק הכי הרבה בכדור בקבוצה שלו. עכשיו השאלה היא מה הוא עושה עם הכדור בזמן הזה. הוא ללא ספק קלעי אדיר אבל האם הוא לא פוגע במשחק הקבוצתי?

      1. אני לא יודע אם הוא פוגע כי אין שם הרבה במה לפגוע. יש לי תחושה שפורטלנד לא יגיעו רחוק השנה. סיבוב ראשון. לא יותר. מה שבטוח – הוא לא עושה את החברים שלו יותר טובים. הוא בעיקר סקורר, מוציא לפועל. הוא גם שקט מדי מכדי להיות מנהיג. מן סטף או קיידי לעניים. אני לא מזלזל בו חס וחלילה אבל נראה לי שהוא נוגע בתקרת הזכוכית שלו. רק כוכב על לצידו יוציא ממנו יותר.

      1. יש בזה משהו, וזה רק מחזק את מה שאמרתי. פיפן היה SF ה״רכזים״ היו הארפר, פקסון או ארמסטרונג. דמויות חשובות בפאזל אבל משניות לחלוטין (בלי לזלזל כמובן) ?

  15. מאוד מרוצה מהחלוקה המאוזנת של נקודות בחמישיה של הפיסטונז:
    4-7-8-9-9.
    כאילו, מה? 37 נקודות? ואף שחקן בכל הקבוצה, חוץ מלואר, לא בדאבל דיגיט.

    ובאותו זמן, 5 מתוך 6 שחקני ספסל בפיניקס בספרות כפולות, ו-78 נקודות סה"כ. אולי הספסל של פיניקס ייקח את אליפות המזרח!

    הקאבס שחטו אותנו, שחיטה לא כשרה אפילו. יום קליעה מעולה – 44 אחוז מהשלוש – יתרון בריבאונד, הקליעה של לברון חזרה והוא נגמל משלשות, ארווינג רוצח מכל נקודה והערב גם עם 11 אסיסטים – זו קבוצה שהכניסה להילוך פלייאוף סדרת גמר, הגנה והתקפה, פשוט חיסול אכזרי.
    בלי קשר, אנחנו חייבים את רג'י. חייבים. אמרו רבע עונה – זה נראה ארוך כנצח.

    1. לצערי בגלל הפציעה הזו לא שמתי את הפיסטונס בפלייאוף בתחילת העונה. הם חייבים רכז דחוף, לא יודע למה מחכים עם זה.

  16. בואו נעלה את זה רגע,האם יש איזה סיכוי שדורנטולה ישיג את תואר הMVP השני שלו ? כמו שזה נראה, זה שהוא משחק עם קרי וקליי לא ממש משפיע עליו והוא ממשיך באותה יכולת כמו באוקייסי. ואין ספק שגולדן יסיימו בטופ 2 במערב … אז אם הוא ממשיך כך יש לקחת אותו גם בחשבון!
    לגבי המשחקים: השופטים הרסו את המשחק בין הצרעות לאטלנטה , כתבתי בפריוויו שהווארד זה המפתח ובלעדייו הם לא ינצחו,ואז מישהו כתב שהוא כן משחק (דובי לדעתי) , אז אמרתי שלאטלנטה יש סיכוי גדול. וראו את זה במשחק-כשהוא היה על הפרקט אטלנטה היו הרבה יותר טובים,איך שהוא ירד ידעתי שאין להם סיכוי.
    פשוט ביזיון מה שהולך שם במאבס:הבאתם את האריסון ברנס בחוזה מקסימום ואז בוגוט נגריה בע"מ ומה ציפיתם שיקרה ? קבוצת יורוליג לכל דבר .
    קאבס היו מצויינים , כך גם פיניקס
    המשחק של בוסטון מראה כמה אנחנו צריכים את קראודר, סמארט ובראדלי פשוט לא יכלו על דוראנט, הבנאדם 11'6 , סמארט 6'6 ובראדלי 3'6 ,אז ברור שלא תהייה לו בעיה !
    חוץ מזה סיכום נהדר , תודה !
    (מתפלל ברגעים אלה לניצחון של יונייטד ב14:30 , חייבים את הניצחון הזה על הלונדונים)

        1. בשביל זה הוא יצטרך, לכל הפחות, מקום 4 במערב, וגם אז הסיכוי לא גבוה. דוראנט כנראה יסיים עם המאזן הטוב בליגה. ברכיב הקבוצתי הוא יכה בנוק-אאוט. השאלה היא כמה הרכיב האישי יטה לטובת הארדן (או שחקנים אחרים שאינם במקומות 1-2 בקונפרנס), כשכנראה דוראנט ייצר לא הרבה פחות נקודות (אם בכלל) וביעילות רבה יותר.

    1. זה בעיקר תלוי באיזה מקום תסיימנה הקבוצות של שאר המועמדים לאמויפי. אם יוסטון או אוקלהומה מסיימות טופ 4 והארדן או ווסטברוק ממשיכים בקצב הזה אני מאמין שתהיה חריגה מהטאבו של טופ 2 בקונפרנס.
      הבעיה עם דוראנט שיהיו מספיק משחקים העונה שקארי יהיה הכוכב של המשחק, נגיד רבע מהמשחקים, וגם קליי כשייכנס לכושר (והלילה הוא נראה מעולה) ואז אתה אומר לעצמך ״רגע, אני בכלל לא בטוח שדוראנט השחקן הכי טוב בקבוצה שלו אז mvp?!

    2. אם ישמור על כושר כזה הוא בהחלט יהיה מועמד. אבל אם קרי גם ימשיך באותו הקצב הם ידרכו אחד לשני על אצבעות הסיכויים.

    3. אני הימרתי עליו מהתחלה. היכולת להשפיע על משחק כל כך ב-13 זריקות היא חסרת תקדים. אם הלוחמים ייתנו עונה היסטורית (70 ניצחונות או שבירת שיא ה-33) יש לו סיכוי מצוין. אם תהיה עונה טובה "רגילה" הסיכוי יורד ותלוי בהישגים הקבוצתיים של יוסטון/אוקייסי.
      ואני טוען שדוראנט רק יילך וישתפר כשידעו לאכול אותו טוב יותר. למשל כשתומפסון יבין שהוא זורק רק כשהוא חם (כמו היום) ובשאר הפעמים הוא זז קצת הצידה, או כשיהיו יותר פעמים שהוא ינהל את ההתקפה במקום דריימונד גרין.

  17. אין כאן מישהו עם ליג פאס?
    תגובתכם על העיצוב החדש?
    רק אני חושב שמדובר בזוועה, חורבן של מוצר מעולה?
    הכוונה לגירסת האתר בפי.סי, לא לאפליקציה, שגם חטפה כהוגן.

    1. הבנתי שגם האתר עבר "מתחית פנים" הרסנית.
      אני בליג-פאס, ושם אשכרה לקחו עיצוב נהדר והרסו. מלא פיצ'רים נעלמו, המסך המרכזי קטן בחצי לטובת לוח משחקים לא נדרש, אין יותר אפשרות לצפות במספר משחקים בו זמנית, אין טיים-ליין (למהלכים במשחק) בתצוגת משחק מלא – ממש הרס עמוק.

    2. אני חושב שכל פעם שאנחנו מצליחים להיכנס מישראל לאתר ה-NBA מבלי להיזרק לאתר ערוץ הספורט, מדובר בהישג קטן. מאז אין לי ציפיות מהם.

    1. תנסה את האתר של ESPN
      האתר של ה NBA נהרס לחלוטין ,כבר אין מלל רק וידיאו
      זה מקשה מאוד על הפריויו והסיקורים
      זה ביי פאר השינוי הכי גרוע שראיתי אי פעם במוצר
      הם עושים בכל גם באתר שתרכוש ליג פאס בעזרת ערוץ
      הספורט שמשדר משחקים כמו דאלאס – ממפיס

  18. דאלאס מאוד מצערת, וכרגע היא החלשה בליגה (פרט לפילי).
    השחרורים של שחקני מפתח, ההחתמות הלא מלהיבות, וכמובן ההיעדרות של נוביצקי, זה מה שמוריד אותה מתחת למסה הקריטית של משחק nba תחרותי. בעונה שעברה היה דווקא נחמד לצפות בה – נדמה לי שבבית היה להם שיא של משחקים שהלכו להארכה – השנה אני לא רואה מאיפה, במצב הנוכחי, הם יכולים לקושש נצחון.

    1. האמת שצפיתי לדאלאס עונה סבירה אבל במצב הנוכחי הכי טוב להם זה להמשיך להושיב את נוביצקי ואת וויליאמס על הספסל ואולי לזכות בלוטו בדראפט. אך אחד לא יאשים אותם בחוסר תחרותיות עם עונה אחת זוועתית שיכולה לשנות את פני המועדון לטובה

        1. נהה, רק נולד לו ילד, מקבל 40 מיליון לשנתיים הקרובות. אני בטוח שיהנה לשבת קצת בבית וליהנות מלילות ללא שינה

  19. האם ניתן כבר להגיד שאנדריי דראמונד אובררייטד? הוא חיית ריבאונד אדירה, אבל אם השיטה של ואן גאנדי באורלנדו נפלה בגלל שהווארד לא יכול להיות גו טו גאי, בדטרויט זה עוד יותר קיצוני.

    1. אני חייב למצוא את הוויכוח הקולני שהיה לי פה לפני איזה שנתיים עם כל הופס ואחותו שצעקו עליי שדראמונד הולך להיות מפלצת ושאקיל ואני אפיקורס שאני אומר אחרת.
      מת על הריח של אמרתי לכם במוצ"ש!

    2. אנדריי זה גלידת אנדריי, ביפת.
      אנדרה, או בקיצור, דרה. כמו הדוקטור.
      והוא עוד יהיה פרופסור. סבלנות. רק בן 23.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט