יום שישי הגדול – לברון חוזר וקרי מגיע לביקור בבוסטון עידן עופר

 

שחזור מרגש של יריבות שאקובי ודאנקן רק שהפעם זה ראסל ורנדל נגד קוואי ולמרקוס, השלישית במזרח מארחת את הראשונה, פארסונס חוזר לדאלאס ( רק שלא יפצע בדרך ), אנדרה האיום מגיע לאקרון אז לברון חוזר לשחק וקרי מגיע לעיר השעועית בשביל לתפור כמה צ'אקות, יוצאים לדרך.

שארלוט הורנטס (3-7) – אטלנטה הוקס (2-9) 02:00

אחד המשחקים המסקרנים של הלילה מפגיש 2 קבוצות מהנות ומאוד שוויוניות. אטלנטה מגיעה לצפון קרוליינה כשהיא נמצאת ברצף של שישה משחקים ללא הפסד ( בין היתר על שיקגו ובקליבלנד ), בעוד ששארלוט מגיעה אחרי ניצחון על מינסוטה לפני כשלושה ימים שאליו קדמו 2 הפסדים צמודים לקליבלנד וטורונטו.

המארחת פתחה את העונה בצורה נהדרת כשהיא מובלת על ידי קמבה ווקר שרק ממשיך להשתפר. ווקר נמצא במקום ה-11 בטבלת קלעי הליגה עם 25.8 נקודות למשחק אבל הוא עושה את זה בפחות מ-33 דקות, משהו שאף אחד שממוקם לידו לא קרוב לעשות. שתי הקבוצות הם מהיותר הגנתיות בליגה, אטלנטה ממוקמת במקום ה-7 בנקודות של היריבה ושארלוט במקום ה-8.

עד עכשיו דניס שרודר עונה לציפיות עם קצת יותר מ-16 נקודות ו-6 אסיסטים למשחק אבל היכולת שלו לא לאבד את הכדור ( 3.5 למשחק ) תהיה משמעותית הלילה מכיוון שאטלנטה מאבדת הכי הרבה בליגה עם 17.5 איבודים בעוד ששארלוט נמצאת במקום הראשון עם 10.5 איבודים בלבד.

לשתי הקבוצות מכת פציעות קלה. שארלוט ככל הנראה תהיה ללא רוי היברט ובוודאות ללא ג'רמי למב. אצל אטלנטה המצב טיפה יותר מסובך כאשר הווארד בספק וגם ספולושה. במשחק הקודם של ההוקס מייק מוסקולה נכנס נהדר לנעליו של האוורד אבל אין לדעת כמה זמן הוא יוכל לשמור על יציבות. טוריאן פרינס הרוקי שעד עכשיו לא משחק יותר מדי יצטרך לעלות רמה ולתת הגנה חזקה במקום השוויצרי המצויין שהשנה חוטף 2.5 כדורים למשחק.

לשארלוט יש יתרון גדול בקו האחורי, הן בהתקפה והן בהגנה, בהנחה שהאוורד לא ישחק, הקו הקדמי של "הצרעות", קודי זלר ומרווין וויליאמס יצליחו להאט את מילסאפ ולקטוע את רצף הנצחונות של ההוקס.

שארלוט ב-8

אינדיאנה פייסרס (6-6) – פיניקס סאנס (9-3) 2:00

3 ניצחונות בהפרש כולל של 11 נקודות מספרים את הסיפור של השמשות. קבוצה מלאת פוטנציאל אך חסרת כל תוכן שצריכה עוד הרבה זמן וכמה טריידים בשביל להתחבר. אינדיאנה מגיעה אחרי 2 ניצחונות רצופים שאולי הוסיפו לביטחון העצמי שלה, בואו רק נקווה שאליס יעלה מהספסל.

אינדיאנה ב-20

קליבלנד קאבלירס (2-9) – דטרויט פיסטונס (6-6) 2:30

שחזור הסיבוב הראשון מהעונה שעברה מפגיש לנו את הקבוצה הכי טובה העונה ( אפשר להתווכח על הקליפרס, עד לפלייאוף ) ואת הקבוצה מלאת הפוטנציאל של סטן ואן גנדי.

האלופה מגיעה אחרי הפסד לאינדיאנה שלא נראה כאילו הפריע למישהו בקבוצה, ובצדק. לברון לא שיחק עקב מנוחה והערב הוא חוזר לשחק. ג'יי אר סמית' ו-10.5 הנקודות שלו ככל הנראה יזכה למנוחה נוספת עקב פציעה בקרסול.

קיירי וקווין לאב אוהבים את הפיסטונס. בעונה שעברה הם קלעו 29 ו-24 נקודות בהתאמה במשחקים מול דטרויט. הפיסטונס עדיין חסרים את רג'י ג'קסון כשבמקומו ממשיך לעלות איש סמית'. הפיסטונס חייבים להתחיל ולקלוע משלוש. מקום אחרון בליגה עם 6.5 שלשות למשחק מול ה-2 בליגה בתחום הזה לא יעבוד הלילה וג'ון לואר ו-KCP יהיו חייבים לקלוע יותר.

בשביל קליבלנד המפתח העיקרי הוא לעצור את דראמונד בצבע. הרבה פיק נ' רול, גם בין גבוהים אמור לפתור את הבעיה הזו. לקליבלנד יש פיתרון בשתי צידי המגרש לכל עמדה מול הפיסטונס, ודטרויט יצטרכו לעבוד קשה מאוד בשביל לעצור את שלישיית לברון, קיירי ולאב.

קליבלנד ב-15

ניו אורלינס פליקנס (10-2) – פורטלנד טרייל בלייזרס (6-7) 3:00

אחרי שניצחו את בוסטון באופן מפתיע אבל דאגו להפסיד מיד אחר כך, הפליקנס אמורים לקבל בחזרה את ג'רו הולידיי ששהה לצד אשתו בחודשים האחרונים. אנטוני דיוויס עדיין בספק עקב פציעה בגב. מעבר לשחקנים המרכזיים באדי הילד עוד לא הופיע לעונת הרוקי, כנראה שמישהו שכח להגיד לו שאיטואן מור נמצא לו על העמדה וזה זמן טוב להתחיל להיות יותר טוב ממנו.

פורטלנד שמגיעה לאחר 2 הפסדים רצופים ( האחרון היום בלילה מול יוסטון ) נמצאת בעונה בינונית מבחינתה עד עכשיו, במיוחד בצד ההגנתי בו היא מאפשרת ליריבה לקלוע 112.4 נקודות למשחק. אף על פי שפורטלנד עוד לא מתעלה לרמות שמצופה ממנה ושהיא בבק טו בק המשחק היום אמור לעבור בשקט יחסי.

פורטלנד ב-9

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (5-7) – ברוקלין נטס (7-4 ) 3:00

אחרי שהוצג ל"הול אוף פיים" של אוקלהומה על-ידי מייקל ג'ורדן הגדול, ראסל ווסטברוק יגיע לרמוס כל מה שיעמוד בדרכו. באופן מפתיע ונחמד יש בברוקלין העונה כמה שחקנים שגם ינסו לעשות את זה.

ברוקלין הסימפטית עדיין חסרה את ג'רמי לין והיא מגיעה אחרי 2 הפסדים רצופים. מלבד ברוק לופז שסטיבן אדאמס אמור להיות פיתרון מספיק טוב בשבילו, ברוקלין היא קבוצה מוגבלת מאוד ומול "הצ'יטה" וחבריו יהיה להם קשה מאוד.

אוקלהומה ב-17

תוצאת תמונה עבור ‪russell westbrook hof of oklahoma‬‏
ווסטברוק והגדול מכולם הלילה.

בוסטון סלטיקס (5-6) – גולדן סטייט ווריורס (2-9) 3:00

הקבוצה שקולעת הכי הרבה בליגה מגיעה אחרי 5 ניצחונות רצופים לעיר השעועית למשחק מול אחת הקבוצות המאכזבות של העונה.

אייזיאה תומאס העלה רמה, גם אייברי בראדל אבל מעבר לכך הכל נראה אותו דבר. אל הורפורד אמנם הצטרף אבל בינתיים נראה שאטלנטה היא המרוויחה מכל הסיפור ולא בוסטון. נכון לעכשיו הורפורד שיחק רק 3 משחקים וזה אולי מסביר את הכל. בוסטון מאפשרת ליריבות שלה 105.8 נקודות למשחק שזה הרבה יותר מדי בשביל קבוצה שהייתה מדורגת במקום ה-13 בתחום הזה בעונה שעברה, בדיוק בשביל זה הביאו את השחקן שגדל באוניברסיטת פלורידה.

גולדן סטייט אמנם לא שיפרה את ההגנה אך כן דאגה לשמור על ההתקפה שזה מה שמביא לה ניצחונות עד עכשיו. היא קולעת 117.4 נקודות למשחק, יותר מ-7 נקודות מהמקום השני בליגה. לאט לאט מכניסים את ג'אבייל מגי בשביל שיחסום כמה זריקות ויוריד את ממוצע הנקודות נגדה.

בוסטון אמנם בבית עם הקהל החם שלה, אך עד שלא תהיה לה הגנה יהיה לה קשה לנצח קבוצות מהטופ של הליגה, וגולדן סטייט היא אחת כזו.

גולדן סטייט ב-11

דאלאס מאבריקס (8-2) – ממפיס גריזליס (5-6) 3:30

אין נוביצקי, אין דרון וויליאמס ויש האריסון בארנס. זה בערך הסיפור של הטקסנים השנה באחת מפתיחות העונה הגרועות של המועדון. הם מגיעים למשחק מול השחקן הכי ווינר בליגה השנה, מארק גאסול ואחד השחקנים העשירים מהקיץ האחרון, מייק קונלי.

דאלאס מגיעה ללא הרבה שחקנים חשובים ואחרי 3 הפסדים רצופים כשממפיס מגיעה לאחר 2 ניצחונות רצופים כאשר האחרון שבהם היה על הקליפרס במשחק מצויין. אפילו שבארנס כנראה יקלקל את "החזרה הביתה" של צ'נדלר פארסונס ממפיס לא אמורה להיתקל ביותר מדי בעיות, בעיקר בשל היתרון בעמדת הפוינט גארד והסנטר ושזאק רנדולף ו-וינס קרטר נראים כאילו הם בני 20.

ממפיס ב-10

דנבר (7-4) – טורונטו (4-7) 4:00

אחרי  2 משחקים קשים מול ג"ס וקליבלנד, טורונטו מגיעה לקולורדו לשחק מול אחת הקבוצות הסימפטיות בליגה במה שאמור להיות משחק מהנה לצפייה.

טורונטו שנראית טוב העונה על אף המאזן הבינוני שלה מציגה את אחד השחקנים הטובים בליגה, דמאר דרוזן. דרוזן קולע 33.3 נקודות במעל 50% מהשדה והוא מהווה מיס מאץ' לכל קבוצה בה נתקל עד עכשיו. דנבר מהצד השני קבוצת מלאת פוטנציאל עם 10 שחקנים שקולעים מעל ל-7 נקודות במשחק.

הבעיה הגדולה של דנבר היא עמנואל מודאיי שמוסר 3.5 אסיסטים למשחק אבל מאבד 4.2! נתון מדאיג שמדובר ברכז הפותח שלך. דווקא במשחק הזה תבוא ההפתעה של הלילה, פאריד יקטוף כל ריבאונד, ווילסון צ'נדלר וגאלינרי ישלטו בהתקפה והמאמץ הקבוצתי לעצור את דרוזן יצליח.

דנבר ב-5

לוס אנג'לס לייקרס (5-7) – סן אנטוניו ספרס (3-9) 5:30

ההצגה הכי טובה של תחילת שנות ה-2000 חוזרת. הקבוצה עם ההגנה ה-4 בטיבה בליגה פוגשת את הקבוצה ההתקפית השנייה בטיבה בליגה במשחק שלפני העונה הבטיח גארבג' טיים והיום מבטיח שואו טיים.

הלייקרס מפתיעים את כולם העונה וקולעים בצרורות אבל גם נותנים שיקלעו עליהם בצרורות ( 108.4, מקום 25 בליגה ) וסן אנטוניו שידועה כקבוצת הגנה מעולה לא תתן להם לשחק כמו שהם רוצים. המשחק יהווה מבחן רציני ללייקרס ולבגרות שלהם מכיוון שהיום הקבוצה שנגדם תנצל כל טעות שהם יעשו.

הלייקרס יפתיעו לטובה עוד פעם אבל קוואי יראה שוב פעם למה אומרים שהוא מזכיר את קובי העונה.

סן אנטוניו ב-12

סקרמנטו קינגס (8-4) – לוס אנג'לס קליפרס (2-10) 5:30

הקליפרס מגיעים אחרי הפסד קשה בשניות האחרונות לממפיס, במשחק שקטע רצף של 7 ניצחונות רצופים. הקליפרס באופן מפתיע היא ההצגה הטובה בליגה בהגנה והיא מדורגת שנייה בליגה מיד אחרי יוטה עם 93.8 נקודות למשחק שהיא סופגת.

אם לא צריך להרחיב יותר מדי על הקליפרס אז על הקינגס זה באמת מיותר. קבוצה שלא מסוגלת לשבור את רף הבינוניות כבר כמה שנים טובות. דייב ייגר עד עכשיו לא שינה את זה אבל אולי יעשה זאת בהמשך ( לתת לכספי לשחק במקום אנטוני טוליבר יעזור ).

עד שסקרמנטו תשתנה, הקליפרס ימשיכו לנצח.

קליפרס ב-17

תוצאת תמונה עבור ‪clippers‬‏
שלושת הכוכבים של הקליפרס. צופפו את ההגנה השנה.

לפוסט הזה יש 133 תגובות

    1. פשוט מדהים בלילה אחד משחקות קליבלנד גולדן סטרייט קליפרס בן אנטוניו טורונטו ואפילו אטלנטה ושאר לוט שהתחילו טוב את העונה ומה הם משדרים ממפיס-דאלאס. אין לא להאמין

  1. פריוויו מצוין.

    כמה תיקונים:
    אם דייויס משחק פורטלנד יחטפו . הם ב לוזינג סטריק ושחקו אתמול.
    טורונטו לא יפסידו בדנוור. הם טובים מדי.
    סקרמנטו יסתיים ב 2-4 נק' לאחד הצדדים. לא יהיה 17 הפרש.
    בשאר אני די מסכים לתחזיות שלך.

  2. מעולה. אטלנטה- שארלוט משחק שווה ביותר.
    אני חושב שהווארד פצוע אבל אם ישחק אז אני נותן לאטלנטה.
    גם קליבלנד מרגיש לי כהפתעה היומית.

    1. אכן משחק שווה ביותר . האוורד בספק ולא ברור אם יתלבש, אני הולך עם שארלוט היום בכל מקרה. לא מאמין שדטרויט תנצח בקליבלנד אבל נראה.

  3. אני ממש מחזיק מאייזאה תומאס, עם יותר מ-27 נק' למשחק עד עכשיו, הכניסות שלו לסל בלתי עצירות בעליל אבל משום מה מתייחסים אליו כאל ננס שמביא אנרגיה, קוריוז, גמד שעף מתותחים….שחקן שחקן אייזאה ויורש אמיתי לשם הזה.

  4. תודה על הפריוויו! לילה נהדר מחכה לנו.
    מקווה שהלייקרס יצליחו להוציא משהו מהספרס (משחק צמוד) למרות שנראה לי יחטפו בראש כי סן אנטוניו פשוט יודעת לעצור קבוצות כמו הלייקרס.

  5. לילה קטלני עם כל הגדולות של הליגה – קאבס, ווריורס, ספרס, קליפרס וגם המפתיעות של המזרח – שארלוט ואטלנטה עם דטרויט וטורונטו, אינדי והסלטיקס. אשכרה כל הפלייאוף במזרח משחק וחוץ מיוסטון ואולי יוטה גם במערב.
    מוקדם להספיד את הסלטיקס – קשה בלי הורפורד וקראודר, כל קבוצה היתה מתקשה בלי שני שחקני חמישיה. בעונה שעברה הווריורס נזקקו לשתי הארכות בשביל להמשיך את הרצף וזה עלה להם למחרת במילווקי. ובאוראקל הסלטיקס היו היחידים שניצחו אשתקד. מאמין שגם הלילה יהיה צמוד ותומאס יעשה לקארי את המוות.

  6. תודה על פריוויו מצוין.

    חובה לכתוב מילה טובה על הסלטיקס. יש להן מאזן חיובי, וזה למרות ש-2 שחקני חמישייה פצועים.
    יש מעט קבוצות שיכולות להתמודד עם חוסר שכזה בדרך כל כך מעוררת כבוד.

    1. אופס. מסתבר ששגיא נאור כבר כתב בערך את אותו הדבר.
      טוב, זה רק מוכיח שאני צודק…
      (מקרה קלסי של תרנגול עיוור עם שעון מקולקל…)

  7. תודה רבה על הפרוויו ,הולך להיות הרבה הפתעות היום,זכרו את מה שאני אומר. יש לי תחושה שפיניקס תצא עם ניצחון,וגם הלייקרס .
    בוסטון נורא נורא יתקשו בלי קראודר,דוראנט דיי יחגוג עלינו. קראודר שומר בחסד,ובלעדייו אני לא רואה אותנו מנצחים.
    קליבנלד-פיסטונס: זה דווקא משחק שאני בטוח שהקאבס יצאו עם W,בגדול אני חושב שבלי רג'י ג'קסון אין לבוכנות מה למכור נגד קבוצות גדולות,ורואים את זה במאזן שלהם .
    לגבי שארלוט-אטלנטה: אני חושב שיהיה לנו משחק טוב (הארכה אולי?) שבוא ישלטו דווקא הרכזים , שרודר וווקר הולכים לתת מצ'אפ טוב . אני חושב שהמשחק הזה יוכרע על הגנה יותר מאשר על התקפה,זה מה שקורה בדר"כ במשחקים כאלו.ובגלל החיסרון של סופרמן אני מסכים עם עידן והולך על הצרעות.
    לילה נהדר יש לנו אך מחר מנצ'סטר יונייטד נגד ארסנל! אני כבר מכין את התירוצים 🙂

  8. לופז לא רואה בעיניים והוא כבר עם 4-5 מחוץ לקשת ברבע הראשון.
    לא ברור למה חיכו כ"כ הרבה שנים כדי לתת לו אישור לזרוק ל3..

    1. ני אורלינס חזקים ממה שנדמה.
      שחקו ממש טוב בסקרמנטו לפני שבוע והיו קרובים לנצח.
      עם הולידי הם הולכים להיות טובים ואם טייריק גם יחזור הם יכולים להיות במרוץ על הפלייאוף.
      פורטלנד צריכים לחזק את עמדות הפנים. כי לילארד ומקהלום לבד לא יכולים, עשו טעויות הקיץ שהשקיעו בקראב ובטנרנר במקום בשחקני פנים.

  9. ולצ'יונאס מנצח לטורונטו את המשחק עם הריבאונד התקפה. אחלה קבוצה יש לקנדים כבר כמה עונות ברציפות.
    הלוואי ויצליחו עוד פורוורד טוב

    1. אם אני טורונטו אני הולך עכשיו ללאורי ולא לדרוזאן. גם אם האחרון יחדור, בד"כ בשניות האחרונות פחות שורקים לעבירה.
      בכל מקרה, אני מקווה שטורונטו תנצח

  10. לייקרס איכשהו הצליחו לסיים את המחצית בפיגור 2 בלבד… עדיין לא רואה אותם מנצחים אבל נחמד שהמשחק צמוד

  11. משחק מוזר עם הקליפרס כאילו קישוף של הירח או משהו כזה…
    גיי גיי רדיק במפגן שלשות היסטרי מכל מצב גם מול הגנה טובה.
    קאזנס לא קלע ממטר רוב המחצית ובחמש דקות האחרונות מכל מצב. כולל שלשה מהחצי בבאזר.
    הקליפרס עדיין ב19 פלוס במחצית.
    אבל קשה לי להאמין שזה ישאר ככה.
    המשחק עוד יהיה הרבה יותר צמוד כי התקפה משוגעת כמו שהייתה לקליפרס במחצית הזו לא תיהיה להם וקאזינס לא יחמיץ שלושה לייאפים ברצף שוב.

  12. המשחק של טורונטו ודנבר היה פשוט איזה קבוצה עושה פחות שטויות.

    טורונטו עם מהלכי בידוד אינסופיים במקום לעשות פיק אנד רול עם יונאס או לשים אותו בפוסט מול יוקיץ' או פאריד שאף אחד מהם לא יכול להתמודד איתו. במקום להיות אחד הסנטרים הטובים בNBA התפקיד של יונאס היה לחסום ולקבל שאריות מדרוזן או לאורי שעסוקים יותר בלקלוע מאשר לשחק כדורסל.

    אצל דנבר מצד שני הבלגן חוגג. השחקנים לא מבינים מה הם אמורים לעשות. וזה בעייה משמעותית לשחקנים צעירים כמו נורקיץ' יוקיץ' או מודיאיי. נורקיץ' נראה כל כך מבולבל ולא יודע את מקומו שנראה שלא אכפת לו שמאלון ספסל אותו כעונש על איזה טעות שהוא עשה. הקבוצה הזאת דורשת שינוי וכמה שיותר מהר.

  13. עומרי נראה הרבה יותר חיוני היום על הספסל.
    ככה צריך להתנהג, הוא ימשיך ככה הוא יקבל דקות שהוא יצטרך לקחת.

  14. הלייקרס כזאת חבורה כיפית לצפייה של צעירים מוכשרים. תענוג.
    אפילו ניק יאנג יכול להיות נסבל בנסיבות האלה.
    כבוד לוולטון על שינוי אווירה.

  15. כלכך תענוג ליראות את הלייקרס מפסידים וזה אפילו ניראה פחות גרוע משנה שעברה או שהספרס פשוט נחלשו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט