אירועי דיומא – 19.11.2016 / דוד "פאקו" סעדה

כדורגל:

פרמיירליג – מחזור 12:

14:15-מנצ'סטר יונייטד-ארסנל (ספורט 2):
מפגש בין שתי קבוצות שהביאו לנו כבר בעבר כמה משחקים בלתי נשכחים, ובעיקר בין שני מאמנים שלא ממש אוהבים זה את זה. מנצ'סטר יונייטד נמצאת בתקופה לא טובה, ועד הניצחון על סוונזי החלשה במחזור הקודם צברה שלוש נקודות בארבעה משחקים. זלאטן לא ישחק עקב כרטיסים צהובים, ולא בטוח שזה כל כך רע לשדים האדומים, שאולי יקבלו יותר תפוקה מראשפורד ומרסיאל. ארסנל, שנראתה די בלתי עצירה עד לפני שלושה מחזורים, ירדה למקום הרביעי במחזור הקודם בעקבות שתי תוצאות תיקו בשלושת המחזורים האחרונים. אצל התותחנים וולקוט ואלכסיס סנצ'ז בספק למשחק בגלל פציעות.

16:50-סאותהמפטון-ליברפול (ספורט 2): ליברפול עלתה לפסגה במחזור הקודם אחרי שרמסה את ווטפורד 6:1. המייטי רדס הם ללא ספק הקבוצה המהנה ביותר לצפייה בליגה כרגע – הם כבר עם 30 שערי זכות (יותר מכל קבוצה אחרת), והחולייה הקדמית שלהם הכוללת את קוטיניו, פירמינו ומאנה מלהיבה ביותר. ליברפול (כנראה ללא ללאנה הפצוע) תתארח אצל קבוצה שנמצאת בסוג של משבר, עם שני הפסדים רצופים.

16:50-קריסטל פאלאס-מנצ'סטר סיטי (פריצות בספורט 2): לאחר תקופה ארוכה בה סיטי גמגמה אך נשארה בצמרת, בא התיקו האחרון מול מידלסבורו והוריד אותה למקום השלישי. הסיבה למשבר של הסיטיזנס לא ממש ברורה, אך היום הם חייבים לנצח את קבוצת התחתית שמולם, אחת שספגה ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים.

19:20-טוטנהאם-ווסטהאם (פריצות בספורט 2): דווקא לאחר הניצחון המרשים על מנצ'סטר סיטי, טוטנהאם איבדה גובה בצמרת עם ארבע תוצאות תיקו רצופות. בדרבי הלונדוני הזה היא מארחת יריבה חלשה למדי הנמצאת בתחתית הטבלה, כך שכל תוצאה מלבד נצחון תהווה אכזבה מרה.

בונדסליגה – מחזור 11:

19:30-בורוסיה דורטמונד-באיירן מינכן (ספורט 2):
הקלאסיקו של הכדורגל הגרמני. האלופה טיפה מגמגמת יחסית לעונות הקודמות, ובמשחק האחרון הוציאה תיקו מול הופנהיים. המארחת, אחרי פתיחה חזקה, איבדה גובה בתקופה האחרונה (הרבה בגלל פציעות), אך הצליחה לזכות בנצחונות בליגה ובליגת האלופות. אצל המארחת רויס כנראה לא ישחק, בעוד אצל באיירן לא ברור אם וידאל ורובן ישותפו במשחק בגלל פציעות.

ליגת העל – מחזור 10:

15:45-בני סכנין-מ.ס. אשדוד (ספורט 1).
שתי קבוצות חלשות למדי נפגשות למשחק הצפוי להיות משמים.

18:15-מכבי חיפה-הפועל כפר סבא (ספורט 1). הקבוצה הירוקה מהכרמל מצליחה להשיג תוצאות מצויינות מול קבוצות כמו מכבי ת"א וב"ש וקרובה לצמרת, אך לא מצליחה תמיד למנף את הפוטנציאל מול קבוצות פחות טובות, כמו למשל בדרבי במחזור הקודם. עדיין מול הקבוצה הירוקה מהשרון היא אמורה להיות פייבוריטית.

18:00-מכבי פ"ת-הפועל אשקלון (פריצות בספורט 1). המלאבסים לא התרגשו מהתבוסה בב"ש, וממשיכים לרוץ יפה בצמרת. הקבוצה החלשה בליגה לא תהיה זו שתוריד אותם מהמקום השני.

20:30-הפועל ב"ש-הפועל חיפה (ספורט 1). האלופה מראה בינתיים שהיא גדולה על הליגה עם פערים של 4 ו-5 נקודות על הקבוצות שמאחוריה. בבית מול הפועל חיפה הבינונית עם האקס שלומי ארבייטמן זה צריך להיות שלה.

לה ליגה – מחזור 12:

17:15-ברצלונה-מלאגה (ONE):
לאו מסי דאג להשאיר את ברצלונה במרחק בטוח מהצמרת, כאשר סחב כמעט לבדו את הקבוצה הפצועה בנצחונות האחרונים בליגה. היום הוא יידרש להמשיך לעשות זאת, כיוון שקבוצתו תחסר את אינייסטה הפצוע ואת סוארז המורחק. האלופה תקווה שהרעש סביב הארכת החוזה והסכם החסות החדש לא יפגע ביכולות של הפרעוש. האורחת שבמרכז הטבלה סובלת ממכת פציעות משלה, מה שוודאי יקשה עליה עוד יותר להשיג תוצאה סבירה מול הקבוצה מקטלוניה.

21:45-ריאל מדריד-אתלטיקו מדריד (ONE): .הדרבי המדרידאי סיפק לנו בעונות האחרונות כמה משחקים נהדרים, ואין סיבה שזה לא יהיה כך גם הפעם. ריאל מובילה את הטבלה בבטחה לאחר ארבעה נצחונות רצופים, אך היא מעדיין מוטרדת ממספר דברים. קודם כל מכת הפציעות: לאחר שהיה נדמה שהיא מתאוששת מכך לאחר החזרה של מודריץ' להרכב, כעת מוראטה ייעדר ויצטרף בכך לקסאמירו, ראמוס ואולי גם לבנזמה. עניין אחר שמטריד את הלבנים הוא חוסר יכולתו של רונאלדו להבקיע בבית, מה שמשפיע על מצב רוחו של הכוכב. אתלטיקו איבדה את הפסגה במחזורים האחרונים לאחר מספר תוצאות מאכזבות, והיא לא רוצה להמשיך במגמה. גריזמן סובל מפציעה קלה אך כנראה ישחק.

הליגה הצרפתית – מחזור 13:

18:00-פ.ס.ז'-נאנט (ספורט 5):
פ.ס.ז' חזרה לעצמה עם שני נצחונות רצופים בליגה, עם קבאני שלא מפסיק לכבוש, והתקרבה למרחק שלוש נקודות מהמובילה ניס לאחר המעידה בשבוע שעבר. קבוצת התחתית של נאנט לא אמורה להוות אתגר עבור האלופה.

סריה A – מחזור 13:

19:00-אודינזה-נאפולי (ספורט 5 לייב):
נאפולי כבר הייתה הרבה יותר קרובה לצמרת, אך ההפסד ליובה והתיקו עם לאציו הורידו אותה עד למקום השלישי. נראה שהמחסור של ארקדיוש מיליק פוגע מאד בקבוצה, אך היא עדיין צריכה לנצח את הקבוצה הבינונית שמולה.

22:30-יובנטוס-פסקארה (ספורט 1): האלופה חזרה לדהור בצמרת, והמעידות מול הקבוצות ממילאנו הן כבר זיכרון רחוק. פסקארה, שנצמאת מתחת לקו האדום, היא לא ממש בליגה של הגברת הזקנה.

כדורסל:

ליגת העל – מחזור 7:

18:15-מכבי ראשל"צ-הפועל חולון (ספורט 5):
חולון היא למעשה הקבוצה היחידה בליגה שבאמת מרשימה, כאשר גם את הפסדה היחיד עד כה למכבי ת"א היא ספגה בהרכב חסר. השילוב של זרים מצויינים עם ישראלים כשלומי הרוש מתברר כבינגו עבור הצהובים-סגולים. האלופה מנגד לא משכנעת כלל גם לאחר חזרתו של שון דאוסן, והתוצאות שלה בליגה ובליגת האלופות רחוקות מלהשביע רצון.

20:20-הפועל ת"א-גלבוע\גליל (ספורט 5). העונה הלא יציבה של הפועל ת"א ממשיכה, כאשר במחזור הקודם היא מנוצחת ע"י קרית גת. מנגד הקבוצה הצפונית היא ההפתעה הנעימה של ליגת העל, כאשר בעזרת כדורסל אגרסיבי ונחוש היא מצליחה למחוק את פתיחת העונה החלשה, ולהתייצב במקום הרביעי. עדיין בת"א זהו משחק שקול לגמרי.

טניס:

גמר הסבב (לונדון מאסטרס) – חצי הגמר:

16:00-אנדי מארי-מילוש ראוניץ'. אנדי מארי לא לוקח שבויים, וממשיך בכושר המצויין. אתמול ניצח מארי גם את ואוורינקה בסיבוב השלישי, והשלים טורניר חלק עד כה. ראוניץ' שמולו עלה לחצי הגמר אחרי הניצחון על דומיניק תים. הקנדי הראה שיש להתחשב בו לאחר שמתח גם את דג'וקוביץ', אבל ניצחון שלו היום על הסקוטי הלוהט יהווה בהחלט הפתעה.

22:00-נובאק דג'וקוביץ'-קיי נישיקורי (ספורט 2). גם דג'וקוביץ' במאזן נצחונות מושלם בטורניר, אך חוסר השקט שלו על המגרש לאורך הטורניר צריך להדליק נורה אדומה. היריב שמולו אינו קוטל קנים כלל וכלל, והיה קרוב לנצח גם את אנדי מארי בשלב הבתים. אם הסרבי יצליח לשמור על קור רוח, זה צריך להיות שלו.

סנוקר:

האליפות הפתוחה של צפון אירלנד:

אתמול ברבע הגמר המשיך קיירן ווילסון לספק את המשחקים המהנים ביותר לצפייה. לאחר שגבר על רוני אוסליבן בסיבוב הקודם, המשיך הבריטי הצעיר וגבר בעוד מותחן על עוד אלוף עולם – מארק וויליאמס. לווילסון צפוייה היום בחצי הגמר משוכה לכאורה יותר קלה בדמותו של מארק קינג האלמוני יחסית. עוד קיבלנו בחצי הגמר את בארי הוקינס המצויין מול אנתוני המילטון, שהפתיע אתמול את מארק אלן. הנה רשימת משחקי חצי הגמר (הטוב מ-11), שידור ביורוספורט:

15:00-קיירן ווילסון-מארק קינג

21:20-בארי הוקינס-אנתוני המילטון

 

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

      1. לצער כולנו רק חצי הגמר השני (דג'וקו-נישיקורי) משודר. לא פעם ראשונה שצ'רלטון קונים זכויות על אירוע, אבל לא משדרים את כולו כי אין להם מספיק ערוצים. היה אותו דבר גם עם אליפות העולם באופניים. פשוט מרתיח.

  1. ונדי גלוב השייטים עוברים את מבחן הסירות הרציני הראשון .
    המובילים נכנסו לחזית החמה של השקע של ריו הרוחות צפוניות בסביבות 25 קשרים הים שקט אופיני לחזית חמה הוגו בוס טסה במהירות של 25 קשרים קרוב לחמישים קמש מספרים מטורפים לסירה אך דה קלרק וריוט מגיעים ל 27 קשרים עוד יותר מהר .
    אלקס טומסון שומר על יתרון מרשים הכיוון 140 הוא כבר לכיוון כחף התקוה הטובה כל המובילים בכיוון דומה השאלה עכשיו היא המבחן הבא האם היאכטות ירדו לקו הרוחב 45 כדי לנצל רוח של 20 קשרים או ירדו יותר ויכנסו לים סוער טו ימשיכו סולידי על קו רוחב 42 ברוחות של 14 קשרים .
    כדי לנצח מירוץ צריך להסתכן סיכון עלול לעלות ביאכטה שבורה .
    הגענו לקטע המענין .

    1. בדרך לשבור את שיא המרחק שיאכטה מונוהאל עוברת ב-24 שעות.
      השיא הקודם נקבע בוונדה גלוב הקודם ועומד על 534 מייל ב-24 שעות. המתחרים צריכים מהירות ממוצעת של 23 קשרים כדי לשבור את השיא ויש מצב שארבעת המובילים הולכים לשבור אותו השנה.
      מי שנמצא מאחור ויפספס את השקע שעובר במהירות יצטרך לחכות לרכבת הבאה לכייפטאון. הפער בין המובילים לאר החבורה רק הולך ומתעצם.
      דה ברוק שנמצא במקום ה-14 כרגע דיווח על רעשים חשודים מתחת לסירה והוא מפליג לכיוון האי פרננדו כדי לתפוס מחסה מהרוח ולצלול מתחת לסירה להבין ממה הם נובעים.

    1. אדר היקר, יש אוהד מכבי פעיל מאד ברשתות החברתיות שמטעמי צנעת הפרט לא אחשוף פה את שמו.
      הבחור גר במפרץ חיפה ובמשך זמן רב חש ברע. השבוע גילו אצלו לוקמיה.
      זה יכול להיות אבירן בשביל האחד או האצטדיון העירוני בחיפה בשביל האחר, אבל אסור לנו לשתף פעולה עם מושרת מסרטן העיר. זה לתת לגיטימציה לתאוות בצע ע"ח בריאות הציבורץ

      1. מתן אם יש נושא אחד שאני מסכים איתך ב-100% זה הנושא הזה.
        לא יאומן כמה רע עשתה המשפחה הזו לכל כך הרבה אנשים מתוך בצע כסף ואיך הם חושבים שחייבים להם על כך שזרקו כסף על תרומות לבתי חולים ומגרשי כדורגל כדי לפאר את שמם

      2. הקדשתי לנושא קצת מחשבה. הרעיון מאחורי של מיליונר כזה או אחר שיקראו בית חולים או אצטדיון על שמו נועד להנציח אותו לדורות הבאים.
        נתחיל מזה שאולי עשירית האחוז באי איצטדיון בלומפילד יודעים מי היה אותו בלומפילד, כך היה גם בווסרמיל ז״ל. מישהו מכיר את הסיפור מאחורי אסף הרופא או סורוקה או בילינסון?
        ב. אם עוד 40 שנה הנכדים שלי ישאלו אותי מי היה סמי עופר אני יותר מאשמח לספר להם על האיש שאחראי על הזיהום באיזור המפרץ, אליו נחשפים משהו כמו חצי מיליון איש וכמה המשפחה שלו עשתה רע לכל כך הרבה אנשים בשביל כסף.

  2. עם כל ההייפ שמנסים לבנות, יונייטד ארסנל יגמר בסוף בתיקו אפס. ריאל אתלטיקו זה המשחק של היום, אני אופתע אם ריאל לא תנצח, אתלטיקו לא מרשימה כמו שהיא אמורה להיות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט