אירועי דיומא – 18.11.2016 / דוד "פאקו" סעדה

כדורגל:

בונדסליגה – מחזור 11:

21:30-באייר לברקוזן-ר.ב. לייפציג (ספורט 2):
פגרת הנבחרות הלאומיות מאחורינו, וקיבלנו משחק מצויין שפותח את המחזור בבונדסליגה. העולה החדשה ר.ב. לייפציג, שמאחוריה עומד קונצרן רד בול, היא ההפתעה המרעישה של הבונדסליגה עד כה. היא צמודה לבאיירן מינכן בפסגה עם אותו מספר נקודות, כאשר מאחוריה ארבעה נצחונות רצופים. גם המארחת נמצאת בכושר טוב, עם מספר נצחונות רצופים בליגה ובליגת האלופות, כך שצפוי לנו משחק שקול ומעניין.

הליגה הצרפתית – מחזור 13:

20:00-לוריין-מונקו (ספורט 5):
סוג של מפגש קצוות. האורחת הנסיכותית יחד עם רדמאל פלקאו הלוהט התקרבה לצמרת בזכות השישיה לרשת נאנסי והמעידה של ניס בשבוע שעבר, והיא במקום השני במרחק שלוש נקודות מהמובילה. המארחת שבמקום האחרון לא תפריע לה לרוץ בצמרת.

21:45-ליל-ליון (ספורט 5)
.

 

כדורסל:

יורוליג – מחזור 8:

19:00-צסק"א מוסקבה – ז'לגיריס קובנה (ספורט 5 לייב)

19:00-גלטסאריי-דרושפקה (ספורט 5 לייב).

21:10-פנאתינייקוס-אולימפיאקוס (ספורט 5 לייב).

22:00-ברצלונה-ריאל מדריד (ספורט 5 לייב).

טניס:

גמר הסבב (לונדון מאסטרס) – מחזור 3 בית B:

16:00-אנדי מארי-סטן ואוורינקה (ספורט 2). אנדי מארי ממשיך בכושר המצויין שלו עם 21 נצחונות רצופים, האחרון קשה מאד על נישיקורי. לסקוטי יש כבר שני נצחונות בטורניר, וניצחון היום יעלה אותו מהמקום הראשון, אבל הפסד (מלווה בניצחון של נישיקורי) עשוי להשאיר אותו בחוץ. ואוורינקה זכה לניצחון בכורה על צ'יליץ' וחייב ניצחון על מארי כדי לשמור על סיכויי ההעפלה לשלב הבא.

22:00-קיי נישיקורי-מארין צ'יליץ' (ספורט 2). נישיקורי זכה לניצחון מצויין על ואוורינקה וכמעט ניצח את מארי. ניצחון יעלה אותו לשלב הבא, אך גם במקרה של הפסד וניצחון של מארי הוא יעלה. צ'יליץ', שהפסיד כבר פעמיים, איבד סיכוי לעלות, מה שצפוי להפוך את מלאכתו של היפני לקלה יותר.

סנוקר:

האליפות הפתוחה של צפון אירלנד:

אתמול התקיימו ברציפות הסיבובים השלישי והרביעי. בין הפתעות היום היו ההדחות של אנתוני מקגיל,ריקי וולדן וג'ו פרי בסיבוב השלישי ע"י שחקנים בדירוגים נמוכים. הסיבוב הרביעי הביא את המשחק הטוב ביותר באליפות עד כה בין קיירן ווילסון לרוני אוסליבן. אוסליבן הצליח לחזור מבור של 3:0 עם שלוש מאיות רצופות ל-3:3, אך ווילסון גבר עליו בפריים המכריע. היום ברבע הגמר, ווילסון יתמודד במשחק המומלץ של היום עם מארק וויליאמס, שסיים בצורה משכנעת את מסע הנצחונות של ג'ון היגינס. הנה רשימת משחקי רבע הגמר (הטוב מ-11), שידורים ביורוספורט:

14:00-מייקל ווייט-בארי הוקינס

16:00-קיירן ווילסון-מארק וויליאמס

21:00-חוסיין ואפאי איורי-מארק קינג

21:00-מארק אלן-אנתוני המילטון

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. תהנו במפגש חברים!
    מעקב וונדה גלוב- יום 12.
    עוד 20,531 מיילים ימיים להקפת העולם.
    החבורה מאחורי המובילים סוף סוף מצליחים להיחלץ מקו התכנסות הרוחות (ה'דולדרמס') שהתעלל בהם במשך שלושת הימים האחרונים. הם נתקעו שם תלויים בחסדי האלים, לפעמים קופצים לים בטמפ' הקרובה ל-30 מעלות צלזיוס כשהרוח עמדה לחלוטין ואז מקבלים מכות גשם טרופי כבד ומהביל, יחד עם סופות ברקים מפחידות ומשבים פתאומיים של רוח עזה ומפחידה.
    המובילים נמצאים במירוץ על מנת לקחת טרמפ על שקע מהיר שיוצא מכיוון ריו דה ג'נרו מזרחה ובכך יוכלו לעבור את רמת סנט הלנה במהירות לכיוון דרום אפריקה. מי שיספיק לתפוס טרמפ על הרוחות שהשקע מביא איתו יהנה ממעבר קל וזריז. מי שלא יתפוס את השקע, הדלת תיסגר ורוחות הסחר יכבו לימים הקרובים.
    הפער רק צפוי לגדול ותומסון כבר מוביל ב-100 מיילים. אולם המירוץ בקושי בתחילתו כאשר בקרוב יכנסו לחלק הקשה של דרום האטלנטי- קו ה-40 השואגים. The roaring 40

    1. תומסון נמצא כרגע ב 32 מערב 19 דרום ב 24 השעות הקאובות יוכל לתפוס רוחות של סביבות ה 40 קשרים אם ילך לכיוון קואו 25 מערב 31 דרום הכיוון הזה עדיין בתוך הרמה יתן לו ים רגוע יחסית החזית החמה של השקע רוחות יציבות ויסדר לו חלון הקפה מעולה לרמה .
      ב 24 השעות גמע 480 מייל ברוחות של 16 -19 ברוחות של 40 קשרים יוכל להגיע למהירות דמיונית של 50-55 קשרים אם הפוילים לא ישברו העילוי עליהם הוא פי 4 ולעבור 2000 קמ ב 34 שעות .
      המדע הבדיוני כבר פה אבל לא הייתי רוצה להתחלף איתו אם משהו ישתבש ….

      אפלטון מה עושים אם צריך חילוץ ?

      1. שנה שעברה במירוץ ברצלונה להקפת העולם (לזוגות) נשבר לתומסון התורן על ההוגו בוס הישנה בדיוק בנקודה הזו.
        כמו שהם אמרו, עכשיו זה יהיה באמת המבחן הראשון לבדוק את עמידות הסירות והפוילים. הרבה יכול להשתבש, גם בהכנה לתחרות הזו במעין מירוץ 'חימום' מארה'ב לאירופה נשברו הפוילים לתומסון.
        לכל יאכטה יש מה שנקרא מהירות גוף מקסימלית. היא תלויה באורך הסירה, אבל החישובים בעייתיים כשמדובר בפוילים כי רוב ההגבלה היא התנגדות המים, ועם הפוילים היאכטה למעשה באוויר. קשה לי להאמין שהיאכטה יכולה לעבור 30 קשרים גם במהירות של 40 קשרים של רוח, פשוט יצמצמו מפרשים אחרת זה נהיה מסוכן ודברים מתחילים להישבר. גם ככה חוזק הסירות עומד במבחן רציני כשהם מפליגים במהירויות של 20 קשרים.
        לגבי חילוץ- אין סירת חילוץ שמלווה במרחקים כאלו אבל לכל שייט יש מכשיר איתור מוצמד אליו במקרה ונופל לים וישלחו צוות חיפוש והצלה מנק' החילוץ הקרובה ביותר ביבשה במקרה חירום. השייטים עצמם מאומנים להתמודד כמעט עם כל תקלה, משבירת תורן, תקלות הידראוליות או חשמליות, עבודת קומפוזיט לחזק את סיבי הפחמן מהם היאכטה בנויה שנחלשים מהעומסים שהיאכטה מתמודדת איתם ואפילו נפילה של קיל כמו שקרה במירוץ האחרון.

          1. אי אפשר לסדר קיל שנופל. בדרך כלל נפילה של קיל מביאה להתהפכות עם כל הטייה. אחד הפייבוריטים במירוץ שמע ברדיו את קריאת המצוקה והפליג אל עבר הבחור שסרב לנטוש. הוא ליווה אותו בהפלגה צמודה למשך יומיים עד לנק' היבשתית הקרובה ביותר,בכך בעצם וויתר על המירוץ אבל כללי הימאות מחייבים מתן עזרה בים.

  2. סבסטיאן עבר 480 מייל ב 24 שעות האחרונות לעומת תומסון שעבר רק…473 מייל לדעתי הכומה לקשרים לא נאוטיקל מייל?
    מאד מרשים שמי שלקח את הכיוון הנכון עובר יותר מרחק
    כרגע הכיוון של ריו 162 של תומסון 157 וכנל חוזה דה קלרק הולך ל 159 פחות או יותר כולם לאותה נק חוץ מריו שהפעם מסתכן להיכנס לאזור ה .40 קשרים רוח וצפונה .
    השקע די אלים 999 בעין

      1. אני בעד תומסון רק כדי שסוף סוף מישהו לא צרפתי יקח את המירוץ הזה. רק מקווה שיהיה יותר צמוד בשביל הדרמה.. כרגע מזג האוויר משחק לטובתו של תומסון אבל הנטייה שלו לקחת סיכונים יכולה לעלות לו ביוקר. עכשיו האחרים צריכים לשחק מחוץ לקומפורט זון שלהם כדי לנסות להשיג יתרון יחסי. חוזה הרוויח מיילים אבל הפסיד בזווית הפלגה לא אידיאלית כשהלך מזרחה מוקדם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט