משחקי שישי: הקליפרס נגד אוקלהומה, טורונטו נגד שרלוט ועוד / רועי ויינברג

הרבה משחקים טובים ביום שישי, ביניהם קרב צמרת מערבי בין הקליפרס לת'אנדר. משחק מעניין נוסף יפגיש בין שרלוט וטורונטו, אחד אחר בין דטרויט וסן אנטוניו ויש עוד 5 משחקים טובים הערב.

*

2:00-פילדלפיה 76' (7-0)-אינדיאנה פייסרס (4-4)

הקבוצות נפגשו ביום רביעי כשאינדיאנה ניצחה, בקלות יחסית, את ה-76'. פילדלפיה עדיין מחפשת ניצחון ראשון העונה אבל יכולה להיות אופטימית מעונת הרוקי של ג'ואל אמביד והקאמבק של סרחיו רודריגז לנבא. אמביד מציג יכולת טובה מאוד (17.6 נקודות, 6.8 ריב', 2.6 חס' במשחק), אך חשוב להדגיש שהוא היחיד בסבנטי סיקסרס עם מעל 13 נקודות במשחק. הקבוצה מתקשה לפתח התקפה וקולעת 94.8 נקודות בלבד למשחק, כשההגעה של ארסן אליאסובה אמורה לסייע להם בדמות הוספת עוד מרווח משחק ושחקן שיהנה מהשילוב של רודריגז.

באינדיאנה המצב שונה. ההתקפה מעולה, אבל אין יותר מדי הגנה. הם ספגו 115 נקודות מפילי במשחק הקודם שנגרר להארכה, בו ה-76' נהנו מיום טוב של קובינגטון, אמביד, סאריץ', הנדרסון והוליס תומפסון, כולם קלעו מעל 14 נקודות. אם זה יחזור על עצמו יכול להיות שהקבוצה תשיג ניצחון ראשון העונה, אבל באותו משחק הקבוצה סבלה מ(עוד) יום רע של מונטה אליס ות'דאוס יאנג ותצוגה בינונית של מיילס טרנר. אם הם ישחקו ברמה לה הם מסוגלים המשחק הזה יהיה חד-צדדי, אבל הכל פתוח.

תחזית: היכולת הטובה ששחקני פילדלפיה הציגו במשחק בין הקבוצות נוסף על הביתיות. למרות העובדה שהם בבק-טו-בק, אני חושב שפילדלפיה תשיג ניצחון ראשון העונה, בהפרש חד ספרתי.

*

2:00-וושינגטון וויזארדס (5-2)-קליבלנד קאבלירס (1-6)

וושינגטון מתאוששת מפתיחת עונה בהדרגה, אבל עדיין רחוקה מהפלייאוף. הם התפוצצו מול בוסטון כשבראדלי ביל נפצע במהלך המשחק, מה שאולי מראה שהם יותר טובים כשהוא על הספסל (או וול, לא שניהם ביחד). קיים סיכוי שהוא ישחק הערב וינסה לעזור למכשפים מול קליבלנד. דבר נוסף ששווה לשים לב אליו בוושינגטון הוא קפיצת המדרגה של אוטו פורטר, הבחירה השלישית בדראפט 2014 שנותן העונה את שנתו הטובה בקריירה עם 16.3 נקודות (60% מהשדה), 8.1 ריב' ו-1.4 חט'. למרות העובדה ששלושתם קולעים ביחד 53 נקודות בערב הם מתקשים לערב את שאר הקבוצה והעדר המשחק הקבוצתי (וול לבדו אחראי ל-48% מהאסיסטים שלהם במשחק) פוגע בהם מאוד.

בקליבלנד, לעומת זאת, אין את הבעיה הזאת. הם הפסידו לאטלנטה במשחק האחרון שלהם אבל עדיין בראשות המזרח, כשהיכולת הטובה של צ'אנינג פריי (10.6 נקודות למשחק מהספסל) מסייעת להצגת יכולת טובה ב-2 צדדי המגרש. הם כנראה יצליחו לנצח את וושינגטון כשיהיה מעניין לראות איך יסתדרו מול קו אחורי עם שני שחקנים דומיננטיים. למזלם, שני השחקנים האלו יותר פוגעים מעוזרים אחד לשני, מה שאמור לסייע להם להשיג ניצחון קל. הם מעבירים את העונה על הילוך שני בינתיים, עם תשעה שחקנים שמשחקים לפחות 16 דקות במשחק ואף אחד שעובר את ה-36 דקות בערב מלבד לברון (36.4).

תחזית: קליבלנד עדיפה בהרבה ונראית הרבה יותר מגובשת וקבוצתית מוושינגטון. לכן הקאבס צפויים לנצח בחוץ, בהפרש של 8 עד 15 נקודות. קליבלנד.

*

2:00-שרלוט הורנטס (1-6)-טורונטו ראפטורס (2-5)

משחק מאוד מעניין בין 2 מהקבוצות הטובות במזרח. טורונטו האורחת נהנית מעונה נפלאה של דרוזן (34 נקודות למשחק) וקייל לאורי גם נותן את העבודה. ג'ונאס ואלניוצ'אס חזר למימדיו הרגילים כשחקן של 14 נקודות למשחק ולצד הגנה חזקה הם עם מאזן מרשים מאוד, אבל עדיין מתבססים כמעט באופן מלא על בידודים והירו-בול.

בשרלוט המצב יחסית שונה. גם שם יש שחקן דומיננטי שמנהיג את ההתקפה, קמבה ווקר שמו, אבל הקבוצה לא מתבססת על בידודים אלא על משחק יותר קבוצתי. הם עם 4 ניצחונות רצופים, בהם קלעה בממוצע 108.5 נקודות למשחק (מול קבוצות הגנה חלשות כפילדלפיה ואינדיאנה, בין היתר). לצד ההתקפה יש קו קדמי עם שלושה שומרים מצויינים, כולל רוי היברט שאמור לחזור אחרי פציעה שהשביתה אותו למשך חמישה משחקים.

ההגנה של שרלוט בצבע טובה מאוד, והם כנראה יתבססו על הגנה שתכלול מצב ששומר כלשהו, בין אם היברט, קיד-גילטריסט או וויליאמס, יתחרה על הטבעת בדרוזן. זה יכריח את טורונטו לזרוק משלוש, תחום שהיא לא מצטיינת בו, ולכן זה המפתח של המשחק. אם הראפטורס מצליחים לייצר מצב שבו דרוזן משיג נתיבים פתוחים בצבע, אולי באמצעות הרכב סופר-גמיש שיכלול את קארול כפאוור פורוורד ופטרסון כסנטר.

תחזית: הראפטורס יתקשו מול הצבע הקשוח של ההורנטס, ולכן אני חושב ששרלוט תנצח ב-6-10 נקודות, כשטורונטו לא עוברת את ה-100.

*

2:00-אורלנדו מג'יק (5-3)-יוטה ג'אז (4-5)

בדומה לשנה שעברה, יוטה עדיין משחקת כדורסל עם הגנה נפלאה וקצב איטי. הם קיבלו השבוע את גורדון היווארד שפתח את העונה טוב, וקיים סיכוי שהערב יקבלו יחד איתו את ג'ורג' היל המצויין (20.5 נקודות למשחק) בחזרה. דריק פייבורס, רודי גובר ורודני הוד משלימים יופי של חמישייה כשצמד הג'ו, ג'ונסון ואינגלס, תורמים מהספסל. הבעיה הגדולה, לצד לוח משחקים קשה (עד עכשיו פגשו את הספרס פעמיים, הקליפרס, ההורנטס והבלייזרס) היא שהם עדיין לא שיחקו בהרכב מלא. מתוך 7 השחקנים המובילים שלהם בדקות למשחק רק 3 שיחקו בכל המשחקים של הקבוצה וזה לא סימן מעודד בתחילת עונה של 82 משחקים. משהו ששווה לעקוב אחריו.

באורלנדו אוון פורנייה ממשיך בכושר הטוב אבל מלבדו אין שחקנים יותר מדי ראויים לציון. הניצחונות שלהם באו מול וושינגטון, סקרמנטו ופילדלפיה החלשות יחסית ואחרי 2 הפסדים הם ירצו להראות שהם יכולים לנצח קבוצות עם שאיפות פלייאוף ריאליות. ההתקפה שלהם לא קולעת יותר מדי, מה שמבטיח משחק איטי, וגם הם מתבססים על ההגנה. ביומבו ואיבקה צפויים לקבל יותר דקות ביחד בהדרגה, מה שיחזק את הצבע שלהם ולצד אלפריד פייטון וארון גורדון יציב 4 שומרים טובים בחמישייה של פרנק ווגל.

תחזית:קשה לנצח את הג'אז עם משחק איטי וזה כנראה מה שהמג'יק ינסו. לכן אני הולך עם ניצחון של יוטה ב-8 נקודות ומשחק שהסקור הכולל בו יהיה מתחת ל-200.

*

2:30-בוסטון סלטיקס (4-3)-ניו יורק ניקס (4-3)

הסלטיקס לא במצב טוב במיוחד. ג'יי קראודר פצוע, אל הורפורד עדיין לא מתקדם בפרוטוקול זעזוע המוח וההגנה לא קיימת – הם ספגו כמות מגוחכת של 123 נקודות למשחק בכל אחד משלושת המשחקים האחרונים, את כולם הפסידו. נקודות האור שם נמצאות בקו האחורי, כשאיזייאה תומאס קולע כמעט 26 נקודות במשחק ואייברי בראדלי קפץ עם 19.7 נקודות ב-44.2%, 7.9 ריבאונדים (!) ו-4 אסיסטים בשנה, ומהווה סוס שחור פוטנציאלי למירוץ לפרס השחקן המשתפר. עדיין, בלתי אפשרי לנצח כשסופגים מעל 120 נקודות בערב.

ניו יורק, לעומת זאת, באה למשחק הזה בעלייה. הם ניצחו 2 מ-3 משחקיהם האחרונים ונהנים מיכולת טובה של כרמלו (25 נקודות למשחק) רוז (15.7 נקודות ו-7.7 אס'). נראה שהקבוצה מתגבשת ומציגה התקפה עם פוטנציאל נפיץ שקלעה בין 109 ל-117 נקודות (מול שיקגו, קבוצת הגנה טובה על הנייר) בשלושת משחקיה האחרונים. ההגנה, והספסל, עדיין חלשים, אבל יש התקדמות משמעותית בהשוואה לתחילת העונה.

תחזית: ההגנה החלשה של בוסטון לא תוכל לעמוד בהתקפה המאיימת של הניקס, ותספוג 115 נקודות לפחות. זה יספיק לניצחון של ניו יורק.

*

3:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (2-6)-לוס אנג'לס קליפרס (1-7)

במשחקים האחרונים אוקלהומה מראה שהיא לא רק ווסטברוק. הוא עדיין אחד השחקנים הטובים בליגה אבל לא מספק טריפל-דאבלים מפלצתיים בכל ערב, והקבוצה רואה את סטיבן אדאמס, ויקטור אולאדיפו ושות' לוקחים על עצמם יותר ב-2 צדדי המגרש. יכול להיות שהמאזן שלהם יחסית משקר וקשור לפתיחת עונה נוחה – הם פגשו 3 קבוצות פלייאוף עד עכשיו (גולדן סטייט, הקליפרס וטורונטו) והפסידו ל-2 מתוכן. ניצחון חוזר על הקליפרס יכול לסמל עוד הוכחה לזה שלא כדאי לזלזל בהם השנה.

במשחק האחרון בין הקבוצות ווסטברוק השתולל עם 30 נקודות וההתקפה של הקליפרס נתקעה. רדיק סיים עם 3 מ-12, דיאנדרה ג'ורדן זרק 4 זריקות בלבד ומובילי הספסל, קרופורד וריברס, סיימו עם 5 מ-19 משותף מהשדה. זה לא יכול לחזור על עצמו, למרות שהקליפרס של השנה מתבססת בעיקר על הגנה ועושה את זה בצורה איכותית עד עכשיו. יכול להיות שווסטברוק ירגע בהתחשב בכך שמדובר במשחק ראשון מתוך 3 ב-4 ימים של הת'אנדר, אבל לקליפרס כרגע אין שחקן שמסוגל להתמודד מולו לאורך זמן. זאת נקודת התורפה שלהם במשחק הזה.

מה שהם יכולים לנסות זה להכריח אותו לנצח לבד, בדומה למה שהם ניסו (ולא הצליחו) במפגש הקודם. אופציה אחרת היא שילוב בין כמה שומרים – כריס פול מרחוק, כשהוא מנהל את ההתקפה, וג'ורדן או גריפין מתחת לסל. הם לא הקבוצה היחידה בליגה שמחפשת דרך לעצור את RW, אבל אם הם ימצאו הם ישיגו ניצחון חשוב. לא משחק שכדאי לפספס.

תחזית: האורחים לא יצליחו לעצור את ווסטברוק, שיקלע מעל 30 נקודות, אבל זה לא יפריע להם בדרך לניצחון. הקליפרס, בדאבל פיגרס.

*

3:30-סן אנטוניו ספרס (3-5)-דטרויט פיסטונס (4-4)

דטרויט 2016/17 סובלת מחוסר יציבות. יש משחקים שבהן היא נראית נהדר מההתחלה ודורסת (הפרש ממוצע של 19.25 בניצחונות), וכאלו שבהן היא לא מחוברת וחוטפת (הפרש ממוצע של 13.75 בהפסדים). יכול להיות שהסיבה לכך היא העדרו של רג'י ג'קסון או סתם חולשה מנטלית, אבל זאת בעיה מדאיגה. מה שלא מדאיג אצלם זאת היכולת הטובה של הפורוורדים, טוביאס האריס ומרקוס מוריס. הצמד קולע 33 נקודות עם 10 ריבאונדים במשחק, תפוקה טובה יחסית, ויחד עם אנדרה דרומונד ששיפר את הקליעה מהעונשין (מ-35.5% שנה שעברה ל-52.3% השנה, כשהוא זורק 2 זריקות פחות בערב) יש קו קדמי לא רע. הבעיות הן בקו האחורי ואולי יפתרו כשג'קסון יחזור.

הערב הם פוגשים עוד קוצה עם קו קדמי חזק בהרבה מהאחורי. לנארד בכושר של MVP ואולדרידג' טוב מאוד. נקודה ששווה לשים אליה לב היא חוסר ההתאמה בין אולדרידג' וגאסול שלא משחקים טוב ביחד. סביר שנראה יותר הרכבים של אולדרידג' לצד דדמון וגאסול ליד לי במשחקים הקרובים. הספרס עדיין קבוצת הגנה מצויינת וקיבלה עכשיו בחזרה את דני גרין שיוסיף לעמדת השוטינג גארד של ס"א. הם אחרי 2 הפסדים רצופים ומן הסתם ירצו לחזור לנצח, מה שיכול לקרות בזכות היתרון שלהם בנקודה החזקה ביותר של הפיסטונס כרגע.

תחזית: משחק שיכול להתפתח לכל כיוון. קשה להמר, אבל התחושה שלי היא שהספרס יפתחו חזק, דטרויט יקרסו וסן אנטוניו תנצח ב-15 לפחות.

*

5:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (4-5)-סקרמנטו קינגס (6-4)

משחק שצפוי להיות כיף לצפייה. פורטלנד מתאפיינת במשחק מהיר, ובמשחקים שלה, בממוצע, נקלעות כמעט 218 נקודות. עד עכשיו הם עושים מה שציפו מהם בגדול עם הפסדים לקבוצות הטובות מהם (פעמיים מול הקליפרס, פעם אחת מול גולדן סטייט והפתעה מול פניקס) וניצחונות על כל השאר. זה אמור להספיק למקום רביעי או חמישי במערב בטווח הארוך, אבל יש להם לא מעט סיבות לדאגה. מלבד ההגנה החלשה שאולי תתחזק עם החזרה (המתרחקת) של פסטוס אזילי, בהתקפה מלבד לילארד ומקולום אין להם יצרני נקודות טובים. אלן קראב, אל פארוק אמינו ואוון טרנר לא קולעים יותר מדי בניגוד למה שציפו מהם, בעיקר מהשניים הראשונים. הם חייבים לעבוד על זה העונה.

בסקרמנטו, לעומת זאת, ההגנה נראית טוב אבל העייפות תשפיע לרעה – הם בבק-טו-בק שכולל טיסה ובמשחק השביעי ב-5 ימים. יכול להיות שהיום שחקני הספסל, כולל עמרי כספי (משחק רבע שעה בממוצע, אבל שותף ב-5 משחקים מתוך 10), יקבלו יותר דקות. דמרקוס קאזינס מגלה את עצמו מחדש כפאוור פורוורד ליד קוסטה קופוס והם שומרים טוב בהשוואה לשאר הליגה, הישג מרשים כשזוכרים איך הקינגס נראו שנה שעברה. תאורטית יש להם כוח אש שיכול להתחרות בקו האחורי של פורטלנד (קאזינס, גיי, אפילו טיי לאוסון), אבל לא בטוח שיש להם את האנרגיה לזה אחרי שבוע כל כך עמוס.

תחזית: סקרמנטו העייפה תיפול מהרגליים מול הטרייל בלייזרס שלא יפסיקו לרוץ בדרך לניצחון. פורטלנד, ב-10-15 נקודות.

*

שאקטין א פול השבועי (בהשתתפות ג'אבל מקגי ועמרי כספי):

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
121 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא
גיא
11/11/2016 14:37:22

תודה על אחלה פריוויו!

שארלוט – טורונטו,
משחק סופר מעניין.

שארלוט השנה נתנו זינוק – הן בהגנה, והן בהתקפה.
הקבוצה מדורגת 2 באחוז הסלים נקלעו אחרי אסיסט (66%),
מדורגת שנייה בדיפנסיב רייטינג,
ומדורגת 3 בנט רייטינג.
זה איזון שאין להרבה קבוצות בליגה.

המשחק הלילה הוא מבחן מצוין לשאלת חוזק לוח המשחקים עד כה.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
11/11/2016 14:40:15
Reply to  גיא

מסכים. חושב שזה ה-משחק של הלילה

אסף
אסף
11/11/2016 19:37:27

מצטרף לדעה שלך רועי, גם קליפרס-תאנדר שווה צפייה בעיקר הקרבות בין פול לצ׳יטה ואדאמס לג׳ורדן/גריפין

no funny shtuff
no funny shtuff
11/11/2016 19:56:40
Reply to  גיא

בוא נראה איך קליפורד מסתדר עם הקבוצה שלו כשמנחם בארץ.

אפלטון
אפלטון
11/11/2016 14:42:31

תודה. סן אנטוניו בבעיה. יש להם לוח משחקים קשה וההפסדים האחרונים בבית מכניסים קצת לחץ למערכת.
הם רק הפסידו שלשום לרוקטס, היום בדטרויט ומחר שוב מול הרוקטס.
בדרך כלל פופוביץ' נוטה לוותר על אחד ממשחקי הבק טו בק אבל עכשיו הם די בלחץ לנצח את שניהם ומעניין אם פופוביץ' יושיב היום או מחר שחקנים מתוך העיקרון הקבוע שלו.

Smiley
Smiley
11/11/2016 18:22:08
Reply to  אפלטון

לא נראה לי שפופוביץ' מכיר במילה "לחץ"

מנחם לס
מנחם לס
11/11/2016 16:12:37

וואו איזה משחקים יש לנו הלילה!
אוקלהומה נגד פורטלנד, שרלוט נגד טורונטו, והשונאות הגדולות ביותר בגלל מה שקרה לפני 40 ו-50 שנה – הסלטיקס נגד הניקס. תכנית משחקים מעניינת ביותר, והגיע הזמן שפילדלפיה תנצח!

מתן גילור
11/11/2016 16:24:53

תודה רועי.
שידור:
ניו יורק-בוסטון ערוץ 5 לייב (58).

אסף
אסף
11/11/2016 19:38:29

נו באמת, טוב שיש ליג פאס

יואב
יואב
11/11/2016 16:52:05

מעולה רועי!
יש לי תחושה שפורזינגיס יתפוצץ עם 30+ נקודות הלילה. אחלה משחק בטידי גארדן.

Mbk
Mbk
11/11/2016 16:59:51

יופי של פריוויו רועי !

עידן
עידן
11/11/2016 17:07:54

תודה על הפריוויו רועי.אחלה משחקים יש הלילה. לזכותך בזמן שהרבה מאיתנו דיברו על קבוצות מסויימות במזרח בקיץ אתה תמיד אמרת לקחת את שארלוט בחשבון ושהיא אנדרייטד ויותר טובה ממה שחושבים

גור גולן
גור גולן
11/11/2016 17:07:59

תודה על הפריוויו
כספי מקבל מספיק דקות כדי לככב אצל שאק😜

ולדי קוגן
11/11/2016 17:16:23

איזה יום. שארלוט טורונטו משחק אש, מרגיש כמו הארכה. גם אוקלהומה קליפרס משחק טוב, למרות שאני נאלץ להסכים עם התחזית לנצחון של הקליפרס. ואני לא אפול מהכיסא אם סקרמנטו ודטרויט ינצחו. הספרס ופורטלנד לא ממש מרשימים אותי עד כה.

p
p
11/11/2016 17:25:12

תודה רבה.

לדעתי מבה א מוטה ישמור לא מעט על ווסטברוק. קליפרס נוטים לעשות את זה נגד קבוצות עם ס"פ לא דומיננטי כדי להוריד עומס מפול.

שגיא נאור
שגיא נאור
11/11/2016 17:41:57

לילה מעולה עם המון מפגשים של קבוצות פחייאוף פוטנציאליות.
שארלוט – טורונטו עוד יכול להיות חצי גמר מזרח
אוקלהומה- קליפרס מפגש סיבוב ראשון מאוד ריאלי
ספרס – פיסטונס לא ניפול מהכסא אם שתיהן יהיו בגמר האיזורי.
ויזארדס – קאבס אם הדברים ידבקו אצל וושינגטון זה סיבוב ראשון במזרח

המשגיח
המשגיח
11/11/2016 18:02:36

פריוויו מעולה רועי. יום לא רע בכלל.

bobby
bobby
11/11/2016 18:10:27

תודה על הפריוויו! ועל השאקטין! לא יעזור – ג׳אווייל מגי עדיין הכי הורס אותי שם 😂😂

גור גולן
גור גולן
11/11/2016 18:36:11
Reply to  bobby

לחלוטין

רן הנרגן
רן הנרגן
11/11/2016 18:33:13

מנחפ, מה דעתך על תהליך השיקום שצוות המאמנים של ג"ס עושה לחביבך מקגיי?

אסף
אסף
11/11/2016 19:40:08

לא מנחם אומנם אבל בעיניי זה נסיון מעניין,היחיד מבין הגבוהים שהוא תחליף כמגן טבעת לבוגוט שיצטרכו להמשך העונה

רן הנרגן
רן הנרגן
11/11/2016 18:37:43

מנחם

the comedian
the comedian
11/11/2016 19:40:12

יש למישהו לינק לצסקא ריאל?

the comedian
the comedian
11/11/2016 19:54:53
Reply to  נתי

תודה רבה צדיק

אייל
אייל
11/11/2016 19:46:51

ממש לא מסכים לגבי קליבלנד.היה להם לוח משחקים קל עד עכשיו.הם התקשו מול פילדלפיה ונוצחו בבית על ידי אטלנטה.גם בנצחונות ההגנה שלהם על הפנים.צופה נצחון לוויזארדס

נמאצק
נמאצק
11/11/2016 20:59:14
Reply to  אייל

קליבלנד קבוצה מצוינת יש להם את לברון שהוא גם המאמן וגקם הנשיא ושגם המנהל הכללי ואחראי על משכורות השחקנים ויור איגוד השחקנים ומנחה סגרות טלביזיה בקיצור יש להם את כל הסיבות שבעולם לרדצ על הברכיים ולחפש מאמן חדש …

זיו
זיו
11/11/2016 22:08:15

יופי של פריויו רועי.
נהנה לקרוא אותך, נאמן לעובדות ושומר על נימה מחויכת, ניטראלית, ואופטימית.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
12/11/2016 0:51:09
Reply to  זיו

תודה רבה 🙂

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
12/11/2016 0:30:46

בינתיים, באליפות העולם בשחמט, קרלסן בלבן נגד השעון, דק' אחרונות בעמדה שנראה כי מובילה לתיקו.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
12/11/2016 0:46:22

קרלסן ביצע את המסע ה40 עם דקה 1 על השעון בשביל האקסטרה טיים. חריףףף

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
12/11/2016 1:02:16

הוסכם תיקו. כרגיל מגנוס חורג מהתיאוריה בפתיחה, מה שגורם לקריאקין להשקיע זמן רב במסעים הראשונים, אבל מייצב הגנה טובה, ומשיג תיקו בשחור במשחק פתיחה.

מתן גילור
12/11/2016 2:23:02

בינתיים קיירי בהשתוללות וניהול משחק מפוזר מקל על הקוסמים.

גיא
גיא
12/11/2016 2:36:25

דרוזן כל כך יעיל. אני לא חושב שיש היום בליגה שוטינג גארד עם משחק התקפה עם השלוב הנדיר של המון נק', אחוזים מצוינים, ומעט איבודים.

מתן גילור
12/11/2016 2:38:22
Reply to  גיא

ג'ימי באטלר (יחסית).

גיא
גיא
12/11/2016 2:47:12

לפני תחילת העונה דרגתי את באטלר לפני דרוזן,
אבל עד כה –
דרוזן השנה משחק ברמה של MVP .

הוא קולע 13 נק' יותר מבאטלר, והוא קולע אותם באחוזים גבוהים יותר (53%, 5% יותר מבאטלר).

מתן גילור
12/11/2016 3:00:55
Reply to  גיא

גיא, כבר עברנו את הדיון הזה בעבר והסכמנו שמדברים במונחי אפקטיבי 🙂

מתן גילור
12/11/2016 3:06:55

אפקטיבי מהשדה:
דרוזן – 53.8%
באטלר – 53.9%

TS%:
דרוזן – 59.8%
באטלר – 63.7%

גיא
גיא
12/11/2016 3:16:51

בגדול אני מסכים.
אבל –
דרוזן השנה נותן משהו שלא רואים בדרך כלל משוטינג גארד. 30+ נק', ב-50%+ מהשדה. זו יציבות שרגילים לראות מסנטרים, לא משוטינג גארדס. יש במשחקו מנעד קטן בהרבה באחוזים מהשדה לאורך העונה, מאשר לשוטינג גארד ה-"קלסי", ולזה יש משמעות עצומה לדרך שבה טורונטו בוחרת לשחק.

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
12/11/2016 2:44:13

טורונוטו בשליטה. שארלוט יכולה להתנחם בזה שהיברט עושה קולות של שחקן כדורסל.

גיא
גיא
12/11/2016 2:50:32

פתחו את הרבע בריצת 18 – 3 (טורונטו)

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
12/11/2016 2:52:55

קליבלנד וג"ס מתחרות על "מי יותר לא רוצה לפגוש את טראמפ בוושינגטון בשנה הבאה" – ג"ס עם ההתבטאויות המטופשות של קר, וקליבלנד בצורת המשחק.

החבשי
החבשי
12/11/2016 2:54:40

יש תקרת זכוכית במזרח והיא נקראת קליבלנד ולכן המקסימום שטורנטו או כל קבוצה אחרת במזרח יכולה לעשות זה לדגדג את תקרת הזכוכית בגמר המזרח

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
12/11/2016 2:59:03

קמבה לא בהכרה!

החבשי
החבשי
12/11/2016 2:59:38

קמבה התחפש לקליי

מתן גילור
12/11/2016 3:10:36

קאבס כבר פיגרו 12 במהלך הרבע השני ואיכשהו מצליחים לרדת למחצית ביתרון.

גיא
גיא
12/11/2016 3:12:37

צריך לכתוב מילה טובה על הספסל של טורונטו –
לדעתי אחד החזקים בליגה,
והסיבה להפרש במשחק הלילה.

IDO
IDO
12/11/2016 3:27:24

היום זה היום! פילדלפיה תנצח.

IDO
IDO
12/11/2016 3:47:44

ניק סטסקס רוצח. אחלה של PG נמצא על הספסך של פילי

IDO
IDO
12/11/2016 3:48:07

פילי רוצחת את אינדיאנה +4 לקראת הרבע הרביעי

מתן גילור
12/11/2016 3:54:56

איך פתאום שרלוט מובילים 8 על טורונטו?

גיא
גיא
12/11/2016 4:03:16

חוץ מהריצה של הספסל של טורונטו ברבע השני, שארלוט פשוט טובים יותר. בעיקר קמבה שלבד החזיר אותם למשחק.

IDO
IDO
12/11/2016 3:55:17

אמביד הזה הוא מלך הפלופרים. שמשהו ימציא APP שתפקסל לי אותו. כואב בעיניים הרמאויות האלו

גיא
גיא
12/11/2016 4:25:16

לא אכזב, המשחק בין טורונטו לשארלוט.

IDO
IDO
12/11/2016 4:26:06

אהםםם גיא, אבל טורנטו ניצחו…

גיא
גיא
12/11/2016 4:35:22
Reply to  IDO

?

IDO
IDO
12/11/2016 4:57:56
Reply to  גיא

!

IDO
IDO
12/11/2016 4:27:47

שיוון 100 2 שניות לסיום בפילי. עם לבראון יש שכל שיחזיר את סטסקס

פופאי
פופאי
12/11/2016 4:28:22

שבת שלום לכולם, יש מצב ללינק לספרס-פיסטונס?

נתי
נתי
12/11/2016 5:08:23
פופאי
פופאי
12/11/2016 5:16:09

אחלה לינק תודה!

איל רדושקוביץ'
איל רדושקוביץ'
12/11/2016 5:16:27

דטרויט עם שלושה לבנים על המגרש, אודריך (שאיבד את זה לגמרי 1), ביינס (שאיבד את זה לגמרי 2) ולואר

איל רדושקוביץ'
איל רדושקוביץ'
12/11/2016 5:16:59

והספסל של סא מרהיב, הזכר היחידי להנעת הכדור של לפני שלוש שנים.

איל רדושקוביץ'
איל רדושקוביץ'
12/11/2016 5:18:36

מרגש – בסא מציינים את וטרן דיי, דיוויד רובינסון הגיע לקבל את המחיאות כפיים שלו

גיא
גיא
12/11/2016 5:21:04

ההאק- א- ג'ורדן התפוצץ לת'אנדר בפנים.
הוא קלע 5 מ-6 וההפרש קפץ ל-8

גיא
גיא
12/11/2016 5:21:57

ואז הת'אנדר הפסיקו עם השטויות, והחליטו לשמור –
וההפרש שוב רק 3

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
12/11/2016 5:23:24
Reply to  גיא

אתה מגיע בראשון, כן ?

גיא
גיא
12/11/2016 5:28:37

לצערי, לא.
אני אגיע למפגש השני.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
12/11/2016 5:39:16

ליטר וחצי ב 12 בצהריים ?

גיא
גיא
12/11/2016 5:42:45

זה בסדר. אני בטוח שמעיינות הבירה לא יתייבשו עד לפעם שיקבעו מפגש הופס בזמן מתאים.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
12/11/2016 5:47:59
Reply to  גיא

שלילי כפרה.. הקוף הזה יותר גדול מהקוף על הגב של CP3..

תתחיל להעביר לילד שיעורי נהיגה פיראטים בחניון או האנגר נטוש בנמל חיפה..

גיא
גיא
12/11/2016 5:56:31
Reply to  גיא

אני זוכר שפעם, בשנות ה-80' הסגנוניות, היה לי כנער חלום – שכשאהיה מבוגר, אני אעשה מה שאני רוצה, מתי שאני רוצה.

עברו מאז כמה שנים, והאמת היא ש-

(טבלת מקבלי ההחלטות בחייו של מבוגר ממוצע)

1. האישה.
2. הילדים.
3. העבודה.
.
.
.
.
20. מה שאני רוצה, מתי שאני רוצה.

IDO
IDO
12/11/2016 6:44:02
Reply to  גיא

something went wrong…

איל רדושקוביץ'
איל רדושקוביץ'
12/11/2016 5:37:25

מה ווסטברוק עשה? למה הוא לא לקח אותו לסל?

גיא
גיא
12/11/2016 5:40:14

כל כך ווסטברוק.
הקבוצה משווה שיא של 16 שלשות במשחק.
סבוניס עם 4 מ-5, אודליפו עם 4 מ-8, רוברסון עם 3 מ-6.
אז ברור שהוא לוקח את הזריקה האחרונה – שלשה מקילומטר על שמירה כפולה.

החבשי
החבשי
12/11/2016 5:45:45
Reply to  גיא

לא היה טיים-אווט ,בעיה לסדר שלשה לאחרים כשנותרו 8 שניות

המשגיח
המשגיח
12/11/2016 5:41:23

מדהים אותי שאוק' כמעט ניצחה את זה. הקליפרס היו צריכים לסגור את זה לפני.

גיא
גיא
12/11/2016 5:45:14
Reply to  המשגיח

זה היה צמוד בגלל שהת'אנדר קלעו 16 שלשות בכמעט 60%

החבשי
החבשי
12/11/2016 5:42:47

היה חסר אסיסט לווסטברוק בשביל לנצח את המשחק
כשהוא מגיע לטריפל דאבל תמיד אוקי סי מנצחת

נתי
נתי
12/11/2016 5:47:25

הקליפרס של שנה שעברה היו מפסידים משחקים כאלה.השנה הם במוד קילרי נראה אם זה יחזיק

המשגיח
המשגיח
12/11/2016 6:13:00
Reply to  נתי

היו קרובים להפסיד גם את זה. רק חסר מזל\חמצן למוח של ווסטברוק הציל אותם.

נתי
נתי
12/11/2016 8:29:17
Reply to  המשגיח

נכון אבל שנה שעברה הם היו מאבדים את המשחק כבר בשלב ההאק א גורדן

גיא
גיא
12/11/2016 5:47:40

המנצחת במשחק בין הספרס לפיסטונס היא הרוקטס.
מחר לספרס משחק ביוסטון,
והלילה אלדרידג' וקאווי שיחקו 37 דקות כל אחד, גאסול 36 דקות.

איל רדושקוביץ'
איל רדושקוביץ'
12/11/2016 5:52:11
Reply to  גיא

לפחות ניצחו את זה, יצאו קצת מהסלאמפ שנכנסו אליו, גאסול נראה טוב וגם פטי

איל רדושקוביץ׳
איל רדושקוביץ׳
12/11/2016 5:58:07

המהפך השנה של הספרס לכדורסל בידודים אל מול מה שהיה הוא קצת. מעציב, זאת שנת מבחן של קוואי אם הוא יכול לסחוב אותם לגמר המערב

זיו
זיו
12/11/2016 6:02:55

עומרי ממש רע.

זיו
זיו
12/11/2016 6:16:20
Reply to  זיו

כל כך חלוד זה מעצבן.
היה יכול לקלוע באזר ביטר להפסקה ומסר מסירה גרועה לקוליסון ונגמר השעון. אם הוא ימשיך ככה הוא יהיה הכוכב החדש של שאקיל.

זיו
זיו
12/11/2016 6:06:32

הקינגס נגררים למשחק של התקפות ,במשחק כזה אין להם סיכוי מול הבלייזרס.

זיו
זיו
12/11/2016 6:11:34
Reply to  זיו

האטו משחק וצמצמו לחמש ממש הקשיבו לי :]

זיו
זיו
12/11/2016 6:08:09

דארן קוליסון מעולה עשר נקודות בעשר דקות ומשחק כללי מעולה . במשחק השלישי שלו מאז חזר מהשעייה.

זיו
זיו
12/11/2016 6:39:18

יופי של קאמבאק.
הקינגס צמצמו את החדירות וההתקפה של פורטלנד תקועה. הם פשוט עושים דאבל אף על כל שחקן שחודר בשלב הממש מוקדם של החדירה.
הבלייזרס בונים יותר מידי על החדירות של לילארד ומקהלום. כל ההתקפות שלהם מאד דומות

זיו
זיו
12/11/2016 6:44:51

לילארד קובר אותנו

זיו
זיו
12/11/2016 6:58:35

סחטין על הקינגס.
לוז רצחני, הקבוצה היחידה בליגה ששחקה 11 משחקים:
שבעה מהם בחוץ, חמישה מתוכם במזרח בטיסות מטורפות.
מתוך 11 משחקים שמונה בבאק טו באק[ארבע פעמים]
ועדיין נראים ככה בפורטלנד[81 :80 רבע שלישי] כשפורטלנד קולעים באחוזים נהדרים.

סומסום
סומסום
12/11/2016 7:08:33

כמה דברים מהלילה:

עמרי איבד בטחון לגמרי, וזה עצוב, גם בגלל שזו שנת חוזה. משחקן שהיה שווה 7-8 מיליון לעונה, לפחות, בסוף עונה שעברה, לא אתפלא אם בכושר הנוכחי הוא יתקשה למצוא קבוצה. יותר מדי צעירים לוהטים עומדים לעלות מהנוער.

אני מעודד מהמשחק של דטרויט. הספרז קבוצה מתאימה לנו – פרונט-קורט דומיננטי, ונתנו להם מאצ מצוין, כשסן אנטוניו נאלצה להשתמש בכל התותחים.
תכלס משחק מאוזן מאוד בכל הפרמטרים, שהוכרע על קליעה מה-3, ושתי החלטות לא טובות של איש בשם סמית' בסטרץ' האחרון.
עוד נקודת אור: דרה עם 23 מ-44 מהעונשין מתחילת העונה, 50 אחוז זה היעד (הופך את ההאק ללא כדאי). יאללה רג'י, לחזור.

מזל טוב לפילדלפיה, שבהעתק של המשחק הקודם עם אינדי, וכמו יותר מדי מקרים השנה – שוב הצליחה לאבד משחק שהיה סגור (5 הפרש 20 שניות לסוף) לטובת הארכה. כיף לראות אולם שלם על הרגליים וחיבוקים כאילו זכו במונדיאל.

זפזפתי גם על קליבלנד בוושינגטון. החדשות הטובות של הקאבס – לברון קולע טוב, ואם הקליעה שלו חוזרת, הוא כידוע עוד יותר בלתי עציר. החדשות הפחות טובות – טריסטן לא איום התקפי, בכלל. ואין לקאבס בטן מספיק. כל החמישיה משחקת הרבה דקות. ההיעדרות של דלבדובה משמעותית מאוד.
וושינגטון בלי ביל, ובלי אורך רוח, מאכזבת כהרגלה. לטעמי הקבוצה הכי אנדר-אצ'יברית במזרח ואולי בכל הליגה.

וטורונטו, שזה הזינוק של דרוזן. מה שמרשים הלילה זה שהוא עשה את מכסת הנקודות שלו באחוזים יפים והפעם בלי יותר מדי הליכות (מעצבנות) לקו. עוד יגרום לי לחבב את הרפטורס בסוף.

זיו
זיו
12/11/2016 7:13:39
Reply to  סומסום

לגבי עומרי , לא כל כך מהר.
העונה עוד ארוכה והוא יכול להשתפר.
הוא פשוט חייב להתרגל למצב שאין לו דקות קבועות וכשהוא מקבל הזדמנות הוא טוב.
במקום להיות שחקן 6-7 ברוטציה הוא 10-11 זה אומר שהוא מקבל דקות אבל רק לפעמים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/11/2016 7:54:14
Reply to  סומסום

ניפגש איתם גם בגמר 🙂

זיו
זיו
12/11/2016 7:11:46

לילארד מדהים.
אני רואה נבא יותר מ 30 שנה מה שהוא עושה זה אומנות, אין הרבה שחקנים שמסוגלים לזה.

זיו
זיו
12/11/2016 7:17:05
Reply to  זיו

לא יאומן מה שהוא עושה !

סומסום
סומסום
12/11/2016 7:18:47
Reply to  זיו

אשכרה קולע כשבא לו.
איזו ריצה של פורטלנד, כשהם בזון, זו הקבוצה הכי קטלנית בליגה, כמו גולדן סטייט.
תוסיף לזה את קאזינס ראש בקיר, והנה לך משחק שיעבור תיכף מצד לצד.

זיו
זיו
12/11/2016 7:27:12

איזה משחק מדהים

זיו
זיו
12/11/2016 7:27:53

אחד הטובים שראיתי השנה, אם הקינגס ישחקו ככה כל השנה הם יהיו טובים.

סומסום
סומסום
12/11/2016 7:27:58

סקרמנטו מגדלת וואבוס וחוזרת בדקה האחרונה?
ממש מחזה נדיר.

עדיין, פוזשן אחרון, שוויון 106, כדור בידיים של לילארד…

זיו
זיו
12/11/2016 7:30:15

איזו שמירה ארואית של קוליסון על לילארד.

סיכוי קטן לקינגס בהארכה לאור העובדה שזה באק טו באק אבל המשחק הזה מעודד.

סומסום
סומסום
12/11/2016 7:36:12
Reply to  זיו

שמע, קבוצה עם קאזינס, גיי, קוליסון, אפללו – אסור לה להיות גרועה. זה לא חוקי עם כזה חומר שחקנים איכותי.

זיו
זיו
12/11/2016 7:37:50

יש!
קאזנס ואיזו מסירה של קוליסון

זיו
זיו
12/11/2016 7:39:20

מקהלום ולילארד איזו קללה.
לקינגס מגיע לנצח משחק כזה בואקום.

סומסום
סומסום
12/11/2016 7:40:31

יש ויכוח מי הבק-קורט הטוב בליגה, אחרי האחים ספלאש?
לא אחרי הערב, נדמה לי.

גיא
גיא
12/11/2016 7:46:11
Reply to  סומסום

הבעיה של הטריילבלייזרס שהם לא מאוזנים. הם חייבים טרייד עבור ריבאונדר איכותי.

זיו
זיו
12/11/2016 7:41:06

רודי גיי!

זיו
זיו
12/11/2016 7:42:39

הרג את קוליסון לילארד שריקה טובה

סומסום
סומסום
12/11/2016 7:45:07

חתיכת משחק.
נצחון לסקרמנטו יהיה עצום מוראלית.

זיו
זיו
12/11/2016 7:46:26

שריקה גרועה וגורלית
פאול ברור של לאנרד

גיא
גיא
12/11/2016 7:49:42

הסיבה המרכזית שהמשחק כל כך מבדר –
2 מההגנות הרעות בליגה
(סקרמנטו במקום ה-24, פורטלנד במקום ה-25)

זיו
זיו
12/11/2016 7:51:20
Reply to  גיא

לא יודע סטטיסטיקות ההגנות היום היו לא רעות.
ראית תמשחק?

גיא
גיא
12/11/2016 7:53:53
Reply to  זיו

מסוף הרבע השלישי.
ראיתי היום גם את שארלוט – טורונטו. אין בכלל מקום להשוות את ההגנות בין 2 המשחקים.

זיו
זיו
12/11/2016 7:50:28

איזו החמצה גורלית של קרב
אני לא אעמוד בהארכה שניה :]

זיו
זיו
12/11/2016 7:53:27

הבליזרס נצחו.
גם הקינגס נהנתי ממש
משחקחבל על הזמן

IDO
IDO
12/11/2016 7:54:00

yrssss

זיו
זיו
12/11/2016 7:59:50

דארן קוליסון ואפללו ביחד 35 נקודות.
דור לתשומת ליבך.
משחק שלישי של קווליסון והוא כבר בכושר.