הטור של לס ליום ד' אחה"צ: 6 הקבוצות הטובות כיום בליגה

 

זהו הפאור רנקינג שלי, ולכן הוא כנראה האמיתי מכולם3.

אני חושב פחות על שחקנים, רקורד, וכל משתנה אחר. הדבר היחיד שיש לי בראש הוא אם האליפות היתה מתחילה היום כיצד היתה מסתיימת.

1. מיאמי היט

 

 

גם בעונה שעברה המיאמי היט היתה הקבוצה הרביעית בדרוג, ומי סיימה כאלופה כולם יודעים. אני מאמין ש-'בירדמן' (כריס אנדרסון) יעזור לקבוצה הרבה יותר משחושבים לא רק באנרגיה והטרוף שלו, אלא בריבאונדים אשכרה. אני חותם לכם דבר נוסף: השלשות שהיום לא ניכנסות זה רק לחימום הקנה. ברגע שהפלייאוף יתחיל – ריי אלן, מייק מילר, שיין בטייה, ומריו צ'אלמרס יתחילו להפציץ. דוויין ווייד משחק העונה הרבה יותר טוב משבעונה שעברה, ועל לברון כל מילה מיותרת. רקר כריס בוש צריך לחזור מעט לעצמו, ושוב יש לנו קבוצה שתלך עד הסוף.

2.. דנבר נאגטס

 

 

אני יודע, אני יודע. כולם מסתכלים עלי כמטורף., אבל צוחק זה שצוחק אחרון. אני יודע שלדנבר ישנם כפליים הפסדים מאשר לת'אנדר (18 נגד 9), אבל הת'אנדר הגיעה לשיאה העונה ויותר טובה היא לא תהיה. אני לא יחשוב על שחקן אחד בת'אנדר שיהיה טוב יותר בפלייאוף, ומצד שני רוב שחקני דנבר יהיו טובים יותר מאשר הם היום. טיי לאוסון הופך בהדרגה להיות אחד הפוינט גארדים הטובים בליגה. דנילו גלינרי משחק את העונה הטובה ביותר שלו והוא ממשיך להשתפר בהגנה. אנדרה איגודלה מסתגל לקבוצתו החדשה. קנת' פאריד הופך לטרור של כל מגן עליו, וקורי ברואר אמין מאד. החסרון הוא הסנטר. טימוטי מוזגוב לא מתפתח למה שציפו, וקוסטה קופוס הוא סנטר מוגבל. ג'בל מגי: הוא השחקן שאני מצפה שיקבל יותר דקות, והלוואי ויהפוך לסנטר הקבוע של דנבר. הצרה היא שקרל ג'ורג' הזקן הוא 'הפלח מס' 2' שלי ב-NBA והוא עקשן כפרד, כמו בן זוגו מעיר האלאמו. כשוילסון צ'נדלר יחזור לשחק, הוא יהווה תוספת חשובה.

3.. אוקלהומה סיטי ת'אנדר

אני כותב פוסט זה בשעה שאני חוזה במשחק בין סרינה ויליאמס והאמריקאית השחורה החמודה, הצעירה סלואן סטפנס. התוצאה 3-3 בסט הראשון. המשחק בין הת'אנדר והקליפרס עדיין לא החל, ותוצאתו לא תשנה את דעתי ששתי הקבוצות בגמר המערב יהיו הנאגטס והת'אנדר. את הת'אנדר כולנו מכירים בע"פ ואין צורך להוסיף. אני רק חוזר על דעתי שהקבוצה היא היום מה שהיא תהיה בפלייאוף. היא נמצאת במין PLATEAU, ו'הפלאטו' הזה לא יספיק הפעם להגיע לגמר, ולא איכפת לי אפילו אם דוראנט יקלע 40 נק' למשחק.

4. סאן אנטוניו ספארס

הספארס היו אמורים להיות מחוסלים כבר לפני 3 שנים. זו קבוצה עם 7 נשמות, וטים דאנקן שלא ניגמר. מאנו ג'ינובלי שוב פצוע. אני לא הייתי מתחשב בו בכלל יותר בגלל פציעותיו הכרוניות. כנראה שגופו שחוק מדי. טוני פרקר ממשיך להיות אחד מהפוינט גארדים הטובים ביותר, אך הסיבה שלא שמתי את הספארס גבוה יותר היא שצעיריה שציפו מהם לכה הרבה – במיוחד גארי ניל, דני גרין, וקאווי ליאונרד – שלושתם משחקים בינתיים ברמה נמוכה יותר מאשר בשנה שעברה. הם טובים, אך לא טובים כפי שחשבתי. ואותו דבר נכון לגבי בוריס דיאו הנמצא בירידה קבועה. הסנטר הבריזילאי תיאו ספליטר לא הראה שום דבר מיוחד העונה. הוא סנטר בינוני, לא אגרסיבי מספיק, ואין לו את המסה להוות כוח של ממש בצבע. סטפן ג'קסון מראה יותר ויותר את גילו, והפלח לא יוכל להשתמש בו ליותר מכמה דקות פה נושם בפלייאוף. לפלח ישנה גם אלרגיה נגד שיתוף דחואן בלייר, אז האלרגיה שלו תמית את קבוצתו בחצי הגמר של המערב.

5. שיקגו בולס

אני יודע בדיוק כמו כל אחד מכם מה הרקורד של שיקגו. אבל זה היה בתחילת העונה. היום הם מהווים יריב לכל אחד. אני כמובן חושב כבר למפרע על דריק רוז שחוזר לשחק מיד אחרי האול-סטאר, עוד שבועיים. אבל מי שחזה בהם בשלושת המשחקים האחרונים ראה קבוצה הדופקת על כל הבוכנות: מאחור התפתח כוכב של ממש, נייט רובינסון. הכל אצלו בשיפור: הריכוז, האחריות, והפגז מ-ש. קירק היינריך מראה שליחו לא נס והוא הג'ייסון קיד של הבולס. ה-'אולד פיית'פול', כמו המעיין הפורץ בפארק י'לוסטון' שאתה יכול לבטוח שיפרוץ כל שעה נקובה עבורו. מרקיז טיג הראה ניצוצות של רכז שבמקרה הצורך הוא מוכן. ההפתעה הגדולה של הבולס היא הלידה מחדש של ריצ'רד המילטון המשחק במהירות, קלילות, וזריזות כהעט כמו בימיו הטובים בדטרויט. מרקו בליני מהספסל הפך לכוח של ממש, אמין, לא עושה שגיאות, לא חושש ליצור. הפתעה אדירה לטובה. טאג' גיבסון מצויין בכל הזדמנות הניתנת לו, ועל לו דנג, יוטקים נואה וקרלוס בוזר אין צורך להוסיף. הבולס היא כבר קבוצה שאף אחד לא רוצה לפגוש בדרך.

6. לוס אנג'לס קליפרס

גם עליהם אין צורך להרבות במילים. בשבועיים האחרונים חזינו בה כה הרבה שאנחנו יודעים אותה בע"פ. אני לא חושב עתה כלל על צ'אונסי ביליאפס כי עם כריס פאול , אריק בלדסאטו, וג'מל קרופורד, אני לא מאמין שהוא יראה הרבה אקשיון במשחקים צמודים. הקבוצה עמוקה מאד עם ווילי גרין וקרון באטלר העולים זמנית בחמישייה, עובדה שמשפרת את בטחונם ויכולתם. השיפור הגדול מכולם חל אצל דאנדרה ג'ורדן בסנטר, ובלייק גריפין הפך לטוטאל פלייר הרבה יותר משהיה. אם למאר אודום יוכל לתרום ממש, וגראנט היל יקבל יותר ויותר דקות, וכמובן מאט בארנס שמוסיף דינמיות ואנרגיה, הקליפרס יכולה להוות אוייב מפחיד לכל אחד.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 67 תגובות

  1. הייתי שם את קליפרס גבוה יותר מהספרס כי הפוטנציאל של הקליפרס להשתפר בפלייאוף הוא גדול הרבה יותר בטח עם חזרה של בילאפס, היל.

    מדאנדרה ג'ורדן אני לא יותר מדי מתלהב.
    המון הטבעות בתחילת משחק, יחסית הגנה טובה, חוסם אבל מה יקרה בפלייאוף? לא יודע.

    המזל שלהם שיש להם המון שחקנים שיכולים להיות אקס פקטור מס' 1 בפלייאוף.

    לאמאר אודום להזכיר לכולם יודע איך לזכות באליפויות ובעיקר איך לתת 16 נק' עם 9 ריבאונדים מהספסל כשהוא מתזמן בין 3 עמדות על הפרקט.

    זה שחקן שבפליאוף טוב יכול להיות נשק התפקי והגנתי.

    אריק בדלסאו, בארנס, קרופורד,היל, קארון באטלר וכמובן פול שאתה יודע שבפלייאוף הוא יעלה עוד הילוך.

    מהספרס אני לא מתלהב יותר.
    השערה שלי סיבוב ראשון הם בחוץ, תזכרו.

  2. יאוטיסט כתבתה בהתחלה שהדירוג הוא לפי מה שיקרה אם האליפות תהיה עכשיו ואז שאתה מנתח קבוצות אתה אומר שהם יתחברו וישתפרו עד לפלייאוף וכך אתה סותר את עצמך

    1. העולם מלא בתירות וסטירות. י לא משחקים היום, אז מה הבעייה שלך? קודם תדאג שמלו ימסור קצת כדורים לקלעי השלשות שלו ואז אולי אשים את הניקס מקום ששי.

  3. עד לניצחון על הלייקרס מיאמי של התקופה האחרונה נראו על הפנים. וגם אחרי זה צריך לזכור שהלייקרס הם קבוצת לוטרי נכון לעכשיו.
    אצלי בדירוג OKC ראשונה וגם הקליפרס הרבה יותר גבוה.

  4. כולם מבינים שמיאמי יכולים להגיע רחוק, אבל זה לא אתה שכתבת כאן באתר שהסיפור שלהם גמור? נראה שגם אז הקצנת וגם עכשיו – יש הרבה אמת במה שכתבת שקבוצות למד את המשחק שלהם ואת החולשות שלהם וידעו יותר טוב להמודד מולם – מצד שני את לברון וויד נותנים עונה מעולה, וכמו שכתבת, מספיק שבוש קצת ישתפר ושיקבלו תמורה ראויה מתחת לסל מההחתמות שהם בוחנים כרגע, ומצד שני אחוז השלוש הקבוצתי יעלה טיפה (הם עכשיו מקום שני בליגה עם 38.7% וOKC והווריורס מקום ראשון עם 39.3%) – וכמעט בלתי אפשרי לעצור אותם. אבל, שורה תחתונה – זאת אותה קבוצה משנה שעברה, ויריבותיה השתפרו ולמדו אותה. כך שלהגיד כרגע שהיא מספר אחד לאליפות זה לא לגמרי מושכל. מצד שני אף אחד באמת לא יופתע אם הם יזכו כך שלא יצאת סנילי…

  5. melo
    1.אתה לא יודע להתנסח בכתב בכלל ויש לך המון שגיאות כתיב
    2.הקללות שלך מעליבות רק אותך…במיוחד כשאתה כותב עם שגיאות כתיב ומכנה אחרים בכינוי אוטיסט…הצלחת להצחיק אותי!
    3.אתה פשוט לא הבנת את הנקרא,הטענה שלך בכלל לא עולה מהמאמר,כוונתו של לס היא כי הקבוצות ישחקו אחרת כשיתחיל הפלייאוף אם בכלל ישנה הדגשה של מה שאתה טוען(ואין).
    4.אם אתה חובב קללות והשמצות תעבור לוואלה יש המון כמוך,אם אתה חושב שאת יכול להעלות את רמת הכתיבה שלך,תישאר.

  6. כריס אנדרסון בטוח ישחק במיאמי!?
    ראיתי קליפ בוואלה של השחקנים במיאמי על איזה ארוע צדקה שבטייה אירגן. והוא ממש מעורב בעניינים…

    נ.ב. הווידאו מומלץ לצפיה. ג׳יימס ג׳ונס מבקש דקות תוך כדי השיר…

  7. תכל'ס הם מדורגים ראשונים במזרח, אבל 4 בליגה, במרחק משמעותי מ3 הגדולות המערביות, וממש לא רחוקים ממספרי 5 ו 6 שאחריהם שאלו ניקס וממפיס. אז כרגע לשים אותם מספר אחד זה לא נכון.

  8. לדעתי הבולס מגיעים השנה לגמר המזרח מול מיאמי.
    קבוצה קבוצה, יש להם יותר אופי מהניו-יורקיות. לא מאמין אבל שדריק רוז יהיה פקטור משמעותי השנה. לו היה נשאר בריא היו לוקחים גם את מיאמי. פציעה טרגית של שחקן שהיה יכול להיות הטוב בליגה.
    גמר הליגה: קליפרס-מיאמי, בהנחה שכריס פול יהיה בריא.

  9. מנחם אני לא מסכים עם הדירוג.
    לדעתי אוקלוהומה ראשונים , הקליפרס במקום השני , ההיט בשלישי , הספרס , הניקס במקום השישי הבולס ,ראיות לציון אינדיאנה וממפיס.
    הוורירס במומנטום פנטסטי.
    מה גרם לך לשנות את דעתך , הלא לפני 10 ימים ביקרת את ההיט ?
    אתה מעט מפריז עם אהבתך לדנבר. ( ולמגי ) . יש 10 קבוצות טובות יותר בליגה.
    דנבר לא יעברו סיבוב ראשון בפליי אוף , בסופו של יום.

  10. מנחם, אם אתה טוען שכריס אנדרסון הוא התשובה שההיט מחפשים, אז כדאי לבדוק שוב מה הייתה השאלה.
    למר "קוקו-מן| יש לו ממוצע ריבונדים של 5.2 בקרירה ו4.6 בעונה הקודמת!!

    סיר צ'ארלס פעם שאל את קוני סמית:
    You know how you call a big man with less then 6 reb per game?
    A Small Forward!!!
    מזל שהם לא החזירו מפרישה את לוק לונגלי…

    1. כריס אנדרסון לא ישחק הרבה דקות, כי גם לא צריך אותו ליותר מ-15/20 דק׳ גג. הוא כמו ג׳ואל אנת׳וני רק ביותר גבוהה וחזק, שיהיה נוכחות הגנתית וריבאונדים. פשוט למיאמי אין סנטרים (!!) ונגד קבוצות גבוהות, (כמו אינדיאנה לפלייאוף ואפי׳ פילדלפיה עם ביינום) צריך מישהו שיעמוד שם.

  11. לבולס יש בעיה גדולה בספסל, אין מי שייתן דקות מנוחה לגבוהים.
    טאג' גיבסון משמש מחליף בפועל גם לבוזר וגם לנואה.
    טיבודו נותן מעט מאוד דקות, אם בכלל, לנאזר. ורדמאנוביץ' יכול לחלוק עם כספי טיפים על פרוקטולוגים.

    בפלייאוף הם יהיו חייבים עוד גבוה שיעלה מהספסל במקרה של בעיית עבירות של נואה וישמור על אותה רמה של הגנה ואגרסיביות.

  12. אתה יכול לקרוא לזה הקבוצות האהובות עלי, אתה יכול לקרוא לזה המועמדות שלי לאליפות, אתה יכול לקרוא לזה מה שאתה רוצה.

    אבל אתה לא יכול לקרוא לזה "פאוור רנקינג" ולא לשים את אוקלהומה ראשונה.

    (בטח לא לפני ההפסד אתמול, אבל אפילו אחריו).

    זה אפילו לא עניין של דעה או של שיקול דעת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט