מכתב מהדוק לגולשים לפני הטיסה ארצה / מנחם לס

mel

היי לכולם,

זוהי הפעם האחרונה שתשמעו ממני לפני שאחזור לכתוב, והפעם הבאה תהיה רק ביום חמישי מהוד- השרון. נוסעים לבת ולנכדות באטלנטה, ומשם לבנה של אשתי גייל בחווה שקנה בסביבות שרלוט לבלות יום עם הנכדים והנינים שגרים בסביבה, ואז טסים משרלוט ביום שלישי ומגיעים ארצה ביום רביעי.

מדי כמה חודשים אני פונה לגולשים בנימה יותר אישית, לדבר מעט על האתר ומה קורה בו – – מין "STATE OF THE UNION ADDRESS".

אז במכתב פתוח זה ברצוני לומר כמה מילים על הבחירות לנשיאות, על שיא ישראלי (ואולי עולמי) שהאתר שבר, ועל 'מפגש הופס.

1. הבחירות לנשיאות

אז אם כבר מדברים  על ה-"STATE OF THE UNION ADDRESS", הרי שזה מין יום חג בארה"ב בו הנשיא מגיע לקפיטול לדווח לסנט ובית הנבחרים על מצב האומה. למעשה הוא מדבר על מצב האומה לאומה כולה, ומאז שהגעתי לארה"ב ב-1961 עוד לא היה "STATE OF THE UNION ADDRESS" אחד ששמה של ישראל לא הוזכר בו (שבדיה, ארגנטינה, או דנמרק אף פעם לא הוזכרו…), מה שמראה את חשיבות ישראל לארה"ב, ולא משנה מי הנשיא.

בצד ימין יושבים הדמוקרטים ובצד שמאל הרפובליקנים. ישנם משפטים שהנשיא אומר על גדולת ארה"ב והאמריקאים (וכאלה) ואז כל הבית כולו נעמד ומוחה כפיים – FRIEND OR FOE. ישנן הצהרות שרק הדמוקרטים קמים ומוחאים להן כף – אם הנשיא הוא דמוקרט – או רק הרפובליקאים אם הנשיא הוא ג'ורג' בוש או רונלד רייגן.

היום פתאום חשבתי מה יקרה אם חס וחלילה דונלד טראמפ ייבחר נשיא – אדם שהקונגרס כולו – גם 'הבית' וגם 'הסנט'  – שונא…כיצד הוא מסוגל בכלל לשאת נאום לאומה? המצב כאן כה מתוח כפי שלא היה אף פעם. אם חס וחלילה טראמפ ייבחר הוא יהפוך את עצמו יותר ויותר, בצעדים קטנים, לדיקטטור עם נטיות פשיסטיות שה-GENERAL ATTORNEY  שלו יהיה כנראה כריס כריסטי מושל ניו ג'רסי הקרימינלי, וה-SECRETARY OF STATE יהיה קרוב לוודאי הרודן רודי ג'וליאני (ראש העיר ניו יורק לשעבר שחיסל פושעים ואת המאפיה בצורות מאד חשודות).

טראמפ גם הפך (לצורך הבחירות כמובן) למין מאמין ביישו, הלא-הוא 'בן אלוהים' שהיהודים שלחו לרומאים שייצלבו אותו. לישראל טוב הוא לא יהיה. שמעתי אותו שוב הערב ברינו נבאדה ואני אומר לכם שהבנאדם מסוכן ביותר. אבל בארה"ב ישנם מספיק דתיים, רדנקים, שונאי שחורים ולטינים, ושונאי אובמה שלמטורף הזה ישנו ממש סכוי להיבחר, ואז אוי ואבוי לארה"ב, לישראל, ולשאר העולם.

אני לא אדע מי הנשיא עד הנחיתה בישראל ביום רביעי אלא אם-כן יודיעו באינטרקום של המטוס מי ניצח בבחירות.

אגב, אם הוא יפסיד הוא כבר אמר שהוא ימשיך להילחם עד שיצליח להשיג "הוכחות" מה-FBI ל-"TO LOCK HER UP", ואז TO IMPEACH HER , וכך ישנו את תוצאות הבחירות והוא יהיה הנשיא אחרי הכל. הוא "הבטיח" הערב שהוא לא בוחל בשום אמצעים עד שהוא ייבחר לנשיא.

אף פעם לא חששתי פוליטית ממה שהולך כאן. זאת הפעם הראשונה!

2. השיא הנפלא שלדעתי האתר שבר

שמתם לה ששלשום, תוך 24 שעות, האתר נהנה משלושה כתבים שייצגו אותו בשלושה משחקי NBA ברחבי ארה"ב?

"הברון מקרית אקרון" היה ב-QUICKEN LOANS ARENA – הבניין הידוע בקליבלנד כ-"THE Q" ודיווח לנו על המשחק נגד הבוסטון סלטיקס. מחוץ לאולם לא היתה שמחה רבה כי בצמוד אליו השיקגו קאבס חבטה בקליבלנד אינדיאנס וזכתה בוורלס-סרייס.

בשיקגו, כתבנו החדש גיא א. ראה מעשרים מטרים את הניקס המצויינת שנראתה כקבוצה חדשה לחלוטין שניצחה במשחק מצויין את השיקגו בולס למרות משחק שמיימי של דוויין ווייד שקלע 35 נק'. כמה שעות לפני המשחק התאספו כמיליון איש (ככה מדווחים) בפארק לחגוג עם הקבוצה את הוורלס-סרייס שהקבוצה ניצחה אחרי…108 שנה!  הוא שלח לנו פוסט מצויין עם תמונות מחדר ההלבשה, ונתן הרגשה של "היינו שם".

באותו זמן, בצד השני של ארה"ב, כתב שלישי של הופס – יוסי בארקלי – חזה אף הוא אישית, וממרחק יריקה ממש מהאקשיון, את הווריורס מרסקת את ראסל ווסטברוק והת'אנדר. מי האמין ש-24 שעות אח"כ הקבוצה תושפל ע"י קבוצה צעירה שיכולתה בליגה היא "בינונית ביותר" – הלייקרס בכבודה ובעצמה.

כל אוהדי הלייקרס, ובראשם דדי וגור גולן, יצאו במחולות ודיברו על "הנס שצומח באנגלווד". דדי – הדיג'יי המקצוען – אפילו שם מוסיקת "קרקוביאק" רוסית והכריח את כל הפטרונים שלו לצאת בריקודים. טוב שיש לנו באתר צעיר מוכשר ביותר בשם יואב מודעי שהזכיר לכולנו שבמרץ השנה בדיוק אותו סיפור קרה: הווריורס הגדולה הגיעה לעיר המלאכים, והלייקרס (בלי קובי בריאנט!) הורידה להם את המכנסיים באותו הפרש כמעט (פחות שתיים או שלוש נקודות), וללא המאמן שדדי כבר שם ב'היכל התהילה' – לוק וולטון, שאני שם כסף שאין לו מושג מה זה "בוקס אנד וואן" – אלא עם …עם…עם…ביירון סקוט כמאמן.

ללוק וולטון היה קשר להשפלה של הווריורס כמו שלדדי ישנה השפעה על הצונמי המתארגן עכשיו באוקיאנוס הפסיפי, אבל בואו נעזוב את זה. דדי הוא אחד הגולשים האהובים עלי ביותר באתר (וזאת האמת לאמיתה!), ואני מקווה שנתראה במיפגש.

אז מה השיא שלדעתי שברנו? אני לא מכיר או יודע על אף עתון, אתר, או גוף מדיה אחר בארה"ב או בעולם כולו (מלבד 2-3 סוכניות ידיעות כ-AP או רויטר) שאי פעם היו לו שלושה עתונאים שבתוך 24 שעות ביקרו ודיווחו בכתב ותמונות על שלושה משחקי NBA בכדורסל משלושה אולמות שונים. אני מודיע לכם ששברנו שיא עולמי, ואני מאתגר מישהו להוכיח שאני טועה במסקנתי, וזה כולל את עידו ג. בישראל זה FIRST שאף אחד אפילו לא חלם על אחד כמוהו.

אני שמח להודיע שמספר הכניסות לאתר גדל משמעותית, ואיתו מספר התגובות והדיונים באתר. ולחשוב שהכל קורה אצלנו בהתנדבות וללא כל בקשות לתרומות מהגולשים או כל מעורבות מסחרית אחרת הוא הדבר הגורם לכולנו להרגיש גאווה, ולהרגיש כקהילה העושה משהו מאד טוב ומאד נכון!

3. מפגש הופס

 

מפגש הופס המסורתי (זהו המפגש השמיני שאני משתתף בו) ייערך ביום ששי, ה-18 לנובמבר, בשעה 11:00 בספורטק שבפארק הירקון בצפון ת"א. אחרי שהוא נערך בשנתיים האחרונות בפ"ת ובירושלים, החלטנו הפעם על מקום מרכזי שהתחבורה הציבורית אליו יעילה ונוחה.

מטרת 'מפגש הופס'  היא להציג את עצמנו,  TO SHOOT THE BREEZE, לחבר פרצוף לשמות מוכרים (אני מביא NAME TAGS ישר מ-OFFICE DEPO שבגרינוויל…), להכיר את אנשי הצוות והגולשים, לקשקש הופס, לשחק קצת כדורסל (כולל אליפות שלשות), ואז – מי שיש לו זמן וחשק – או שנלך ברגל או ניסע במכוניות את הקילומטר או שניים עד נמל ת"א לאחת המסעדות שם, אך זה עדיין לא בטוח. מידן יכתוב פרטים יותר מדוייקים על המפגש, המיקום, התחבורה, בקשה להבאת כדורי סל, והלאנץ' אחרי הכדורסל והקישקושים.

ייתכן מאד שנארגן מיפגש נוסף באחד הערבים בערב בו תהיה הקרנת משחק.

להתראות בקרוב, ואני מת לפגוש שוב את הגולשים הוותיקים, ולהכיר את החדשים, וכמובן את אנשי הצוות הוותיקים, והחדשים שהצטרפו בשנה וחצי האחרונות.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
74 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Berch
Berch
06/11/2016 6:33:53

יססס
נשמע פצצה. בתכנית להגיע

המשגיח
המשגיח
06/11/2016 6:34:36

תודה מנחם. טיסה נעימה.
אני מגיע כמובן

גיא א
06/11/2016 6:47:02

טיסה נעימה דוק. עונג גדול לכתוב לאתר. אני מתוכנן לכתוב שוב בשני לדצמבר (בגלל עבודה, נסיעות משפחה וכו.. )אבל היה כזה כיף שאולי אקדים ואכתוב שוב עוד החודש

צביקה
צביקה
06/11/2016 6:48:11

מסמן לי ביומני! איזה כיף!
לגבי טראמפ אני משוכנע שהמצב בפועל יהיה הרבה פחות מפחיד מהתמונה שאתה מתאר. לדעתי הוא ישקם לפחות חלקית את הנזק העצום שגרם אובמה. הוא אדם פרקטי ולא אידאולוג פנטי כמו אובמה.

גיא א
06/11/2016 6:50:08

אגב כמו כולם גם אני הייתי בחגיגות של הקאבס – אומרים שהיו חמישה מיליון אנשים שזה אומר שמדובר בהתכנסות השמינית הכי גדולה של קהל אי פעם. השבע האחרות היו כולם התכנסויות דתיות מה שמלמד על העוצמה של הארוע והשפעתו על העיר. נקווה שהבחירות השבוע לא יקלקלו את ההיי שכולנו עדיין נמצאים בו

פאקו
06/11/2016 7:33:23

דוק – תודה על המכתב הפתוח. אני אגיע לכל מפגש שרק יתוכנן.
לגבי טראמפ – לא מובן מאליו שמישהו שמצביע מסורתית לרפובליקנים מדבר עליו כך. מראה את עומק הצרה.

גור גולן
גור גולן
06/11/2016 7:52:23

אגיע כמובן למפגש!
מנחם שתהיה טיסה שקטה ונקווה שתגיע לארץ טראמפ לא יהיה בשלטון…

רועי ויינברג
06/11/2016 7:56:27

לצערי הרב לא אהיה במפגש (עם הבית ספר בפולין), תהנו 🙂

סומסום
סומסום
06/11/2016 9:32:35

הפרופורציות שרועי מכניס כאן לפעמים, פרייסלס 🙂

רועי ויינברג
06/11/2016 9:56:12
Reply to  סומסום

🙂

פה איתמר
פה איתמר
06/11/2016 7:59:34

ברוך הבא מנחם.

ניר
ניר
06/11/2016 8:00:49

גם מי שלא מוכשר בכדורסל אבל צופה באדיקות בליגה הטובה בעולם מוזמן אליו? נראה לי מגניב לראות את הכותבים והמגיבים במציאות.

גור גולן
גור גולן
06/11/2016 8:01:49
Reply to  ניר

כמובן

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
06/11/2016 8:25:06

בקשר לטראמפ –
הוא מסמל תהליך עמוק שעובר על כל העולם, חיובי בעיני עם כל "הטירוף" כלשונך: תהליך של קץ הפוליטיקלי קורקט.
להמון אנשים, בכל החברות המדינות הדתות והתרבויות, נמאס מהפוליטיקלי קורקט המוגזם. בכל נושא – לאומיות, דתיות, כלכלה, תרבות, ועוד ועוד.
הPC המוגזם פוגע באנשים, בעיניהם יש סלחנות ולגיטימציה למה שמקולקל בעניהם, כבר אי אפשר להתווכח בצורה נורמלית שמא יאשמו אותם מיד בגזענות, טיפשות, חושך ועוד. וזה הגיע לאנשים "עד כאן". לכן , בין השאר היה ברקזיט באנגליה – נמאס להם שמזלזלים ברצונם לזהות לאומית, ומוסלמים מזרח תיכונים לא מתאימים לרצון הזה. כנ"ל בארה"ב.

לישראל אני לא בטוח שזה יזיק, כי אם המיין-סטרים יהיה להגיד את הדברים בפרצוף, יהיה קל לישראל ללכת על הקו הבסיסי שאין בכלל עם פלסטיני, וממילא כל הקונספציה תקרוס והדיון יהיה ענייני. כשהדיון ענייני הדרך לפתרון טוב קצרה יותר.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
06/11/2016 9:18:34

אם כבר חפרתי, אז עוד משהו מעניין שנקלתי בו הרגע –
אמנון לורד – "איבדתי את אמריקה"
http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/845/413.html?hp=1&cat=666&loc=9

avri
avri
06/11/2016 12:37:51

נתחיל בלתקן חלק מהשטויות שאמרת פה – ברקסיט לא עוצר אף מוסלמי – זה עוצר הגירה מהאיחוד האירופאי – במיוחד פולין, בולגריה ורומניה, כולם נוצרים טובים, אני מבטיח לך.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
06/11/2016 13:13:03
Reply to  avri

לדעתי חבירות באיחוד האירופי מחייבת את בריטניה לקבל כמות מסויימת של מהגרים מוסלמים, והברקסיט מאפשר התנערות מההתחייבות הזו.

avri
avri
06/11/2016 13:39:08

לא, בריטניה לא חברה באמנת שנגן ואין שום התחייבות משפטית שכזאת.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
06/11/2016 13:47:55
Reply to  avri

נכון, אבל רבים ממליוני המוסלמים המתאזרחים בצרפת מאוד רוצים לעבור לבריטניה, גם בגרמניה יש רבים שרוצים לעבור לבריטניה.

avri
avri
06/11/2016 14:03:38
Reply to  avri

אתה ממשיך ואין לי מושג מאיפה אתה מביא את כל זה.

עומר
עומר
06/11/2016 19:17:26
Reply to  avri

מדויק לחלוטין מרבית המהגרים לאנגליה הם מפולין. באחוז ניכר. והבריטים לא התחייבו לשום הגירה של הפליטים. בארץ המטרה היא להפחיד וכל מה שקורה באירופה, בגלל המוסלמים או החשש מהם

avri
avri
06/11/2016 12:50:07

הבעיה עם התגובה שלך זה שאתה ואחרים מבלבלים בין דיבור 'דוגרי' ובין תכונות כמו יושר והגינות, וחושבים שזה הכל אותו דבר. טראמפ ובוריס ג'ונסון אלופים ולדבר דוגרי, בלי טיפת פוליטקלי קורקט, אבל שניהם שיקרו (ומשקרים) בכמויות מסחריות.

מה שאתה קורה לו 'דיבור דוגרי' או 'מות הפוליטיקלי קורקט' זה אובדן מוחלט של פילטרים, שמוביל לאובדן היכולת להסתכל על המציאות באופן שקול. זה או אנחנו או הם. מה שאתה משבח פה זו תופעה אחרת לחלוטין והיא לא קשורה לטוב או לרע בפוליטקלי קורקט רק הבנה של פוליטיקאים דמגוגים כמו טראמפ ובוריס ג'ונסון (או מירי רגב) שהסתה, שקרים ופניה לגזען הקטן שבנו יכולה להיות מאוד משתלמת.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
06/11/2016 13:17:10
Reply to  avri

א) אני חולק על הנחות היסוד שלך.
בעיני פילטרים הם רעים, אינטואיציה היא טובה. (בעיניך לא.)
מה שאתה קורא לו "שקול", אני קורא לו "עיוות".

ב) דמגוגים והסתה נמצאים אצל כולם. למשל הסתה נגד טראמפ שהוא שונא זרים, כשלמעשה הוא שונא את הכחדת הזהות הלאומית שצריכה להיות לדעתו במדינתו. ואתה, במקום להתעמת עם הטענה שלו על נושא הזהות הלאומית, מאשים אותו בדבר שהוא לא. ולכן הרבה אנשים דווקא יצביעו בעדו. כך היה עם ש"ס אחרי הרשעת דרעי שקיבלו 17 מנדטים, כך המפדל אחרי רצח רבין קפצה מ5 ל12 מנדטים, ויש עוד דוגמאות.

avri
avri
06/11/2016 13:53:06

ש"ס זאת דוגמא מעולה, מפלגה שמשקרת ומסיתה את הבוחרים שלה בשביל קולות – ובעזרת השם זה עובד.
לגבי טראמפ המסכן שמסיתים נגדו שהוא גזען. בספר שלי לטעון שמקסיקנים הם אנסים קרימינלים זה די דומה לגזענות. להגיד ליהודים שחברים במפלגה הרפובליקנית שהכסף שלהם לא מעניין אותו זה אנטישמיות. אבל אני מוכן לשמוע את הפרשנות שלך לזה.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
06/11/2016 14:19:50
Reply to  avri

חוסר ההבנה שלך את ש"ס כ"כ עמוק, לדעתי, שאין לי טעם להתווכח איתך על זה.
טענת טראמפ שהמקסיקנים אנסים וקרימיניליים מזזעת אותך בטח כמו שתזעזע אותך האמירה שחלקם של ערביי ישראל בעבירות רצח וגניבה גבוה פי כמה מחלקם אוכלוסיה.
טראמפ יודע שבמקסיקו נמצאות כמה ערים שמככבות ברשימת הערים המסוכנות בעולם של מגזינים שונים – מקסיקו סיטי, אקופלקו, סיודאד חוארז, כשמצטרפות אליהן שכנותיהן הלטיניות סן פדרו סולה מהונדורס, גוואטמלה סיטי וקרקאקס.
מי מהגר בד"כ דרך הגדר הלא קיימת ? אלו שגרו בתרבות של חיי פשע בשכונותיהם. איזו צורת חיים הם מביאים איתם ?

אז אתה תפעיל את כל הפילטרים שלך, ואני אומר – האינסטינקט שלי אומר not in my back yard. לא בשיטפון כזה.

avri
avri
06/11/2016 14:34:43
Reply to  avri

שוב, אתה רק מוכיח את טענתי. רוב רובם המוחלט של המקסיקנים בארהב הם אזרחים טובים שומרי חוק שהחשיבות שלהם לכלכלה האמריקאית היא ענקית. אז התעלמת מהעובדה, הלכת עם מה שבבטן, והגעת למסקנה שטראמפ צודק.

לגבי חוסר ההבנה שלי כלפי ש"ס – את ש"ס אני דווקא מבין יפה מאוד. את מי שאני לא מבין בכלל זה את המצביעים שלהם.

אפלטון
אפלטון
06/11/2016 13:34:33
Reply to  avri

בול אברי.

Tahel Baron
Tahel Baron
06/11/2016 8:33:22

כנראה מגיע! טיסה נעימה דוק!

ido
ido
06/11/2016 8:40:58

C u shortly doc

רועי ויינברג
06/11/2016 9:58:21
Reply to  ido

תבוא גם לאחד המפגשים אם אתה בארץ במקרה

IDO
IDO
06/11/2016 10:08:48

no worries

פאקו
06/11/2016 13:43:59
Reply to  IDO

זה אומר שאתה מגיע או לא? 🙂

אהרון שדה
06/11/2016 8:56:22

הקלידו את התגובה כאן…

אהרון שדה
06/11/2016 8:58:28

מנחם לצערי שישי הבא לא אוכל להגיע יש לי אירוע משפחתי.
אני אבל חייב לפגוש אותך הפעם ואשמח לפגוש את כולם .
אבל בשעות הבוקר.
אם תהיה אפשרות לעוד מפגש בוקר ( רצוי בירושלים ).
אשמח מאד.
אם לא אנסה לתאם איתך אישית ולהגיד שלום באופן פרטי.

שגיא
שגיא
06/11/2016 9:03:30

טוב לשמוע שהאתר גדל, בטח שמחזיקים בשיא…

קורא ותיק
קורא ותיק
06/11/2016 12:03:42
Reply to  שגיא

ברור שזה לא שיא עולמי או משהו כזה, אבל זה הרבה יותר טוב מכל אתר ספורט ישראלי

יותם פלדהיים
יותם פלדהיים
06/11/2016 9:03:47

עוד מפגש בירושלים יהיה נהדר

amitlahev
amitlahev
06/11/2016 9:12:04

מגיע. אצל מי נרשמים לתחרות שלשות? 😉

המשגיח
המשגיח
06/11/2016 9:35:19
Reply to  amitlahev

עזוב עמית חבל לך על הזמן. אני בא לקחת אותה

גור גולן
גור גולן
06/11/2016 9:49:25
Reply to  המשגיח

יש פרסים? אם כן אכן אני מתחיל להתאמן 😉

amitlahev
amitlahev
06/11/2016 9:52:17

הנה התחלתם טראש טוק…

IDO
IDO
06/11/2016 10:07:29
Reply to  amitlahev

Suck it up princess. the trophy is mine

no funny shtuff
no funny shtuff
06/11/2016 10:25:25
Reply to  amitlahev

שם כסף שאף אחד פה לא לוקח אותי בתחרות שלשות

גור גולן
גור גולן
06/11/2016 10:41:24

אם יש כסף אני מביא חבר 😜

עומר מזיג
06/11/2016 17:46:47
Reply to  amitlahev

אם לצטט את הLegend במקרה הזה:

So which one of you guys playing for second?

ינון יבור
ינון יבור
06/11/2016 9:13:59

אני אגיע ככל הנראה.
נתראה שם.

בזי
06/11/2016 10:01:57

אשתדל להגיע.

אלעד אייל
אלעד אייל
06/11/2016 11:39:42

אני גם אשמח אם יש אפשרות לארגן מפגש בירושלים. ימי שישי קצרים עכשיו ובתור שומר שבת לא פשוט לי להגיע בצהרים למרכז כששבת נכנסת כל כך מוקדם.

שחר
שחר
06/11/2016 12:29:13

שיא או לא, זה מדהים שאתר של מתנדבים וללא פרסומות מצליח להגיע לגבהים כאלו, נהנה לבקר באתר כבר כמה שנים עוד מהפורמט הישן לפני הWORDPRESS. אני מניח שהתענוג הזה עולה למנחם גם מכיסו הפרטי, אז תודה לך על האתר ולשאר הכותבים שמשקיעים מזמנם.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
06/11/2016 12:42:32

מומי על פחות מבקבוק קוניאק ו 4 נערות גו גו לא יהיה במפגש
האם בי גיי הזה לא מוצא חן בעייני

אסף
אסף
06/11/2016 13:15:37

סילבי גם באה ?

אסף
אסף
06/11/2016 13:15:07

מנחם האתר הזה הוא בית חם לכל חובב הופס באשר הוא, תענוג גדול.

עגל
עגל
06/11/2016 13:15:56

נסיעה נעימה דוק.
אשתדל להגיע, זה לא טריוויאלי בתחבורה ציבורית (אבל הרבה יותר קל מירושלים).
שכל מי שחייב בירה מהפלייאוף האחרון לא ישכח להביא את החוב (אשך טמיר וחבורת ללל) 🙂

אופיר מתתיהו
אופיר מתתיהו
06/11/2016 14:59:54

מנחם אני גר בהוד השרון האם נוכל להיפגש פנים אל פנים ונקבע במייל? אני יודע את הכתובת שלך

Mbk
Mbk
06/11/2016 15:14:34

לאן נעלמת ?

אופיר מתתיהו
אופיר מתתיהו
06/11/2016 16:10:41
Reply to  Mbk

מצטער, רוב זמני השקעתי בלשחק כדורסל אמיתי במקום לכתוב עליו

מנחם לס
מנחם לס
06/11/2016 17:15:46

כמובן

Mbk
Mbk
06/11/2016 15:15:44

לקראת המפגש נוציא מייל מסודר
אני בטוח שאנשים שמגיעים עם רכב יעזרו כמו שהיה בעבר

נתי
נתי
06/11/2016 15:40:38

טיסה נעימה בוס
לגבי טראמפ-כל ישראלי שמעוניין שארה"ב תלחץ על ישראל להגיע הסדר הכולל חלוקת ירושלים צריך לקוות שקלינטון תיבחר.
מי שרוצה שארה"ב לא תתערב לישראל בעניינים ולא תכפה עליה הסדר הכולל חלוקת ירושלים-צריך לקוות לטראמפ.
זה עד כדי כך פשוט.
אני עם האופציה השנייה ומעדיף את טראמפ.
לגבי המפגש-תהנו אבל יום שישי אני ישן עד מאוחר..אבל מחכה לעדכון על צפייה משותפת באחד הערבים..

המתנחל
המתנחל
06/11/2016 16:34:41

אני גם מאזור הודש אז חושב שאגיע!

אסף
אסף
06/11/2016 16:40:55

יש אפשרות לעשות את המפגש במוצ"ש ? אגיע לאן שצריך וגם יכול לאסוף אנשים.
שבת יוצאת מוקדם.

מנחם לס
מנחם לס
06/11/2016 17:20:29

תודה לכולם.
זזים לאטלנטה עם כל התכולה לישראל, כולל גביע זהב עטוף יהלומים – ערך 2 מיליון – למנצח השלשות (מישהו צריך את אסי)

ZIVKE
ZIVKE
06/11/2016 18:18:12

לא מאוד מעניינות אותי הבחירות האמריקאיות, אבל בא לי שטראמפ ינצח רק כדי לראות את מפגן האנטי דמוקרטיות שיצא מכל הציבור הדמוקרטי / ליברלי / נאור שלא בחר בו.

קצת כמו בארץ שהימין מנצח וכל אבירי הדמוקרטיה מהשמאל מתחילים לצעוק "פאשיזם". איכשהו רק כשהצד שלהם מנצח זו "שעתה היפה של הדמוקרטיה"…

פאקו
06/11/2016 18:32:12
Reply to  ZIVKE

נו בחייך. בינתיים מי שבעיקר מדבר על זה שהוא לא יקבל את התוצאות אם יפסיד זה טראמפ עצמו.

גולש שלא מגיב
גולש שלא מגיב
06/11/2016 19:44:49
Reply to  פאקו

גם רבין בזמנו אמר שלא יחזיר שטחים בלי הסכמה לאומית רחבה. לא כל מה שאומרים במערכת בחירות באמת קורה אחריה…

עגל
עגל
06/11/2016 18:34:31
Reply to  ZIVKE

בא לך שיבחר בן אדם לנשיאות ארה"ב רק כדי שיהיה לך סיפוק קטן להציק לאחרים, ומה עם השיקולים האחרים?

נתי
נתי
06/11/2016 18:44:58
Reply to  עגל

השיקול המכריע-מה תהיה עמדתם כלפי ישראל-גם כן לטובת טראמפ,אלא אם כן אתה מחזיק בדעות של מרצ\שוברים שתיקה\בצלם\תאעיוש וחבריהם..

עומר
עומר
06/11/2016 19:28:01
Reply to  ZIVKE

מצחיקה ההתעלמות שלך מטראמפ שבעצמו אומר שלא יקבל את תוצאת הבחירות אם יפסיד. אבל זה בסדר גמור… לעומת זאת כמה עיתונאים שיתלוננו על פגיעה בחופש הביטוי זה האסון

עמית ירקוני
עמית ירקוני
06/11/2016 21:14:45

נשמע אחלה מפגש, מציע לפתוח פוסט לסידור הסעות לאנשים כמוני שאין להם דרך להגיע 🙂

ינון
ינון
06/11/2016 22:32:31

מצטרף לבקשה למפגש נוסף בירושלים.

אלעד
אלעד
07/11/2016 2:55:02

מנחם כל הכבוד על האתר.

סער ברעם
07/11/2016 8:28:47

מנחם, אם תרצה לקפוץ לקפה או לארח, אשמח. אני גר בהוד"ש

סער ברעם
07/11/2016 8:29:49

ואם תוכל להביא עותק של הספר שלך… בכלל!

חנן
חנן
07/11/2016 12:01:16

הייתי שמח להגיע למפגש אבל כמו שהזכירו פה לסוע למרכז בשישי קצר זה קשה מידי.
מנחם אתה במקרה מגיע לירושלים?