אירועי דיומא – 05.11.2016

כדורגל / רועי ויינברג:

פריימר ליג, מחזור 11:

17:00-בורנמות'-סנדרלנד. סנדרלנד היא הקבוצה החלשה בליגה. עדיין ללא ניצחון העונה ועם 2 נקודות יחד עם התקפה של שני שערים ב-7 משחקים. קריירת האימון של מויס בצלילה חופשית מאז עזב את אברטון וקשה לראות אותו נשאר במועדון עד הכריסמס, או אפילו עד סוף פגרת הנבחרות הקרובה. לעומתם, בורנמות' פתחו את עונתם השנייה בפריימרליג טוב והתמקמו בנוחות באמצע הטבלה. הכל פתוח והם עדיין מרחק 5 נקודות בלבד מהקו האדום, אבל כנראה ישיגו עוד 3 הערב.

17:00-ברנלי-קריסטל פאלאס. ברנלי נמצאת עמוק בתוך החלק התחתון והצמוד של הטבלה (3 נקודות מפרידות בין המקום התשיעי ל-17) ועם 11 נקודות בעשרה משחקים, בדיוק כמו פאלאס. לברנלי יש שוער טוב בהרבה, טום היטון, שמחזיק את ההגנה על גבו ומאפשר להם להיות במקום כה גבוה עם 8 שערי זכות בלבד. כשהמשחק אצלם, בטארף מור, תיקו נשמע כמו תוצאה סבירה לחלוטין.

17:00-מנצ'סטר סיטי-מידלסברו (ספורט 2). האם סיטי יצאה מהמשבר? אחרי רביעייה במחזור האחרון בבריטניה וניצחון על ברצלונה בליגת האלופות נראה שכן, חד משמעית. מידלסברו ינסו לעצור אותם אבל הם באים כאנדרדוג מוחלט, במיוחד במשחק חוץ. לא שווה לבנות על הקבוצה הצפון יורקשיירית החביבה הפעם.

17:00-ווסטהאם-סטוק סיטי. קבוצות במרחק 5 מקומות ונקודה בודדת. זה שלב מוקדם של העונה, אבל 2 הקבוצות כבר הספיקו לצאת מפתיחת עונה רעה ומהקו האדום. ההגנה החלשה של הפטישים מהווה נקודת תורפה ותכה גם הערב, אבל הכל פתוח היום.

19:30-צ'לסי-אברטון (ספורט 2). צ'לסי באה למשחק הזה, הטוב במחזור, בכושר נפלא. הם עם 4 ניצחונות פריימר-ליג רצופים ונראה ששינוי המערך של קונטה עשה פלאים בקבוצה. הם הרשימו מול לסטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד והערב יקבלו משוכה נוספת, אברטון של רונלד קומאן שנמצאת במקום השישי ומרחק 5 נקודות מהפסגה. הקבוצה מגודיסון פארק עם ניצחון אחד ב-5 המשחקים האחרונים ובאה למשחק בכושר חלש בהרבה.

בונדסליגה, מחזור 10:

16:30-באיירן מינכן-הופנהיים (ספורט 2). המשחק שאסור לפספס היום (בתנאי שיש לכם ספורט 1+2). הופנהיים עדיין ללא הפסד בבונדסליגה, אחת מ-3 היחידות יחד עם ר.ב לפייציג ובאיירן. הם בנו קבוצה צעירה ואיכותית וניצחו את ארבעת משחקיהם האחרונים בליגה, אבל היום כמובן מחכה להם מבחן קשה בהרבה. מינכן היא הקבוצה הטובה בגרמניה, ללא ספק, מציגה דומיננטיות ב-2 צדדי המגרש גם עם קרלו אנצ'לוטי כמאמן הראשי. הם ללא הפסד מאז ספטמבר, מה שמבטיח התנגשות בין טיטאנים. יכול להיות שזה יגמר ב-1-1 משמים, אבל התחושה שלי היא שנחזה במשחק מעניין בהרבה.

16:30-המבורג-בורוסיה דורטמונד. עצוב לראות מה נהיה מהמבורג. מחברה קבועה בצמרת הגרמנית הם הפכו לקבוצת תחתית ועם 2 נקודות עד עכשיו. לעומתם, דורטמונד מקבלים בחזרה את אובמיאנג אחרי שהשעו אותו בגלל בעיות משמעת מהמשחק מול ספורטינג וינסו לחזור איתו למעלה בליגה, בה הם סופרים 4 משחקים בלי ניצחון. יכול להיות שזה יגמר בחמישייה או שישייה של הצהובים-שחורים.

16:30-אינגולשטאט-אוגסבורג. קרב תחתית בין הקבוצה ה-17 וה-13 בגרמניה. אין צורך להרחיב יותר מדי כרגע.

16:30-פרייבורג-וולפסבורג. וולפסבורג מתקשה למצוא את הרשת עד עכשיו ועם 6 שערים ב-9 משחקים. פרייבורג עדיפה בהרבה ומדורגת 9 מקומות לפניה, מה שאמור להספיק לה בשביל לנצח.

16:30-באייר לברקוזן-דראמשטאט.

19:30-איינטרכט פרנקפורט-פ.צ קלן.

לה ליגה, מחזור 11:

14:00-גראנדה-דפורטיבו לה קורוניה (ONE). שתי הקבוצות מחפשות דרך החוצה מהתחתית ו-3 נקודות יתנו מקדמה אדירה לכל אחת מהן – יכפילו את כמות הנקודות של גרנדה ויגדילו ב-33% את זאת של דפור. כל משחק חשוב במסע הישרדות בליגה.

17:15-ריאל סוסיאדד-אתלטיקו מדריד (ONE). סוסיאדד לא רעה בכלל ובמקום השישי עם 16 נקודות ו-16 שערי זכות, אבל עדיין רחוקים שנות אור מאתלטיקו הטובים בהרבה על הנייר. הקבוצה של סימאונה צפויה להמשיך לשחק ברמה גבוהה ולנצח בפעם השביעית בשמונה המחזורים האחרונים, מה שמשאיר אותה צמוד-צמוד לריאל וברצלונה במקומות הראשונים.

19:30-אוסאסונה-אלאבס (ONE). קרב תחתית נוסף שמפגיש בין 2 קבוצות מהמקום ה-19 וה-15 בהתאמה.

21:45-לאס פלמאס-איבאר (ONE). המשחק הזה מפגיש בין 2 מפתיעות באופן יחסי שנמצאות באמצע הטבלה למרות העדר תקציב. קבוצות שמבקיעות לא מעט ומשחק שיכול להסתיים עם 4 או 5 שערים סה"כ.

סרייה איי, מחזור 12:

19:00-טורינו-קליארי (ספורט 5+לייב). שתי קבוצות שנמצאות בשיוויון נקודות במקום השביעי ויכולות להגיע לאירופה. קבוצות שקולות אבל לא כאלו שיציגו רמה גבוהה מדי הערב.

21:45-נאפולי-לאציו (ספורט 5+). הקבוצות בשיוויון על המקום הרביעי מאחורי יובנטוס, רומא ומילאן. הן נאבקות על הכרטיס לצ'מפיונס ויתרון 3 נקודות על היריבה הישירה יעזור מאוד לשתיהן, לכן הן יציגו את יכולתן הגבוהה ביותר הערב. עוד אחד מהמשחקים הטובים של היום.

ליגה 1:

18:00-מונאקו-נאנסי (ספורט 5+).

21:00-ליון-באסטיה (ספורט 5+לייב).

21:00-בורדו-לוריין.

21:00-דיז'ון-גנגאן.

21:00-אנז'ר-ליל.

21:00-נאנט-טולוז.

כדורסל / רועי ויינברג:

ליגת העל בכדורסל:

18:15-מכבי ראשון לציון-הפועל גלבוע/גליל (ספורט 5). עם שון דאוסון בבכורה מחודשת, ראשון תנסה לעצור את המומנטום של העולה החדשה. הקבוצות עם מאזן זהה בליגה עד עכשיו, אבל דוסון הוא נשק שובר שיוויון שיכול להשפיע לטובה על המשחק של האלופה. יחד עם זה שהם מושלמים באירופה, לקבוצה מעיר היין יש סיבות לבוא מעודדת למשחק.

טניס / רועי ויינברג:

טורניר פריז (1000), שלב חצי הגמר:

15:00-מארין צ'יליץ' (מקום 10 בעולם)-ג'ון איזנר (27 בעולם). צ'יליץ' הרשים מאוד כשעבר את נובאק ברבע הגמר ובא עם מומנטום גבוה למשחק אחרי שהדיח גם את דיוויד גופן בסיבוב השלישי. הוא זכה בטורניר סינסנטי השנה ויחפש טורניר מאסטרס נוסף, שבכושר שלו הכל אפשרי. לעומתו, איסנר עבר שחקנים שאינם מדורגים בטורניר והוא עדיין מגיש אימתני, שינסה בגיל 31 להגיע לגמר מאסטרס ראשון מאז 2013. הוא לא הפייבוריט, אבל אין ספק שהוא יקשה על הקרואטי.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

אליפות סין בגואנגז'ו

מחצי הגמר אתמול עלו שני אלופי עולם – ג'ון היגינס הוותיק, שגבר די בקלות על מארק אלן, וסטיוארט בינגהאם, שגבר בתום קרב מותח מאד על שון מרפי. הגמר ייערך היום בפורמט הטוב מ-19 בשני סשנים. שידור ישיר ביורוספורט ב-8:30 וב-12:30.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. תודה רועי
    נאופלי לאציו צפוי להיות אחלה משחק עם אובר שערים
    ולקינוח קליפרס ספרס בלילה.אגב אם אוקלהומה וקליפרס מנצחות מי מקום ראשון במערב?זה לפי מאזן פנימי בין הקבוצות או הפרש סלים?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט