אירועי דיומא – 04.11.2016

כדורגל/מתן גילור

לה ליגה – מחזור 11

21:45 מלאגה-ספורטינג חיחון – שידור בערוץ ONE (50). רק 3 נקודות מפרידות בין מלאגה במקום ה-11 לבין חיחון שנמצאת מתחת לקו האדום. במחזור הקודם מלאגה הצליחה לכבוש שני שערים מול ההגנה הטובה בליגה (אתלטיקו מדריד), אך ספגה ארבעה. חיחון הוציאה תיקו ביתי חשוב ויוקרתי מול סביליה. להזכירכם, קבוצת צמרת בדרכה לשמינית גמר ליגת האלופות.

 

בונדסליגה – מחזור 10

21:30 הרטה ברלין-בורוסיה מנשנגלדבאך – שידור בערוץ ספורט 1 (54). הרטה ברלין מאבדת גובה ובדרת את המקומה בארבעת הראשונות, קרי ליגת האלופות, אך עדיין צמודה להופנהיים, לה הפסידה, וכן לקלן. סביר מאד שאיתן תאבק על המקום הרביעי, אחרי שדוטמונד תחזור לעצמה גם בליגה. גלדבאך בעונה חלשה מבחינתה והיא רחוקה ממקום בליגת האלופות בדיוק אותו מספר נקודות כמו מהקו האדום – 6 במספר. במשחק האחרון הוציאה תיקו ביתי פול פרנקפורט – תוצאה מאכזבת.

 

כדורסל

יורוליג

19:00 ז'לגיריס קובנה-דרושפאקה – שידור משולב בערוץ 5 לייב (58).

אחרי ההפסד למכבי תל אביב בבית זקוקה ז'לגיריס לניצחון כמו אוויר לנשימה. מנגד הטורקים ינסו להמשיך את הזגזוג מניצחון להפסד מתחילת העונה (עדיין לא נצחה או הפסידה פעמיים ברצף), מה שעדיין לא עשו השנה במפעל. על הנייר לדרושאפקה סגל עדיף בהרבה שמסוגל לרוץ ולטווח משלוש. מאידך ז'לגיריס מחזיקה בכמה תכסיסים בשרוול ולא תהסס לנצל את החולשה המנטלית של הבלאטים. עם הליטאים יצליחו להאט את קצב המשחק של הטורקים ולהוריד את האחוזים לשלוש בהחלט יכול להתפתח קרב מעניין בליטא.

19:45 אנדולו אפס-פנאתינייקוס – שידור משולב בערוץ 5 לייב (58).

אנדולו נצחה בחוץ את דרושאפקה ומגיעה למשחק שהוא כמעט חיים או מוות בשבילה, לפחות לגבי החלק הראשון של העונה. מנגד פאו מגיעה בכושר מצוין ונראה כי צ'אבי פסקוול הצליח להרגיע את המזג היווני הסוער וינסה להמשיך את המומנטום של תחילת הקדנציה אל השגרה המבורכת של החורף. באפס תומא הורטל חוזר לעניינים ולצד הטריו הבולט עד עתה בראון – תומאס – קוטון הוא ינסה להוביל את הטורקים. אצל היוונים ניק קלאט'יס משתפר ממשחק למשחק שלצידו הזרים המצוינים קי סי ריברס ג'ימס פלדין וסינגלטון. היוונים עדיין מחכים להתפוצצות של יאניס בורוסיס שייתכן וינצל את המצ' אפ הטוב יחסית מתחת לסלים מול אפס כדי לבלוט.

20:00 הכוכב האדום בלגרד-באסקוניה – שידור משולב בערוץ 5 לייב (58).

משחק מסקרן מאוד בסרביה. לעיני הקהל הטוען להיות הטוב ביבשת תנסה הקבוצה החביבה הסימפטית והכל סרבית לנצח קבוצה טובה ממנה על הנייר שמציגה התקפה מצוינת והגנה תלוית חשק. אנדרה ברנייני יחזור אצל הספרדים וזוהי בשורה משמחת בעבורם. לצידו יקוו לראות את אדם האנגה טורקין שנגלייה ושיין לארקין נוטלים חלק בהובלה ההתקפית לאחר שבלטו בהעדרו של אקס ניו יורק. הסרבים ינסו לעצור את ההתקפה הספרדית ולנסות לעקוץ מן העבר השני. קוניין קוזמיץ' יצטרך לבלוט בהתקפה ולעצור את ברנייני בהגנה, מרקו גודוריץ' יצטרך לבלוט גם הוא כשכל תרומה התקפית משמעותית משאר שחקני הקבוצה רק תועיל לקבוצה שהתקפה אינו הצד החזק שלה. המניה הבטוחה של הקבוצה היא הקהל שיעשה רעש והרבה.

טניס/מתן גילור

טורניר פריז (1000)

הטורניר הגדול האחרון לפני טורניר סוף השנה וההזדמנות הגדולה של מארי לאיים על עמדת המקום הראשון לקראת לונדון.

היום ישוחק שלב רבע הגמר – שידורים בערוץ ספורט 2 (53).

15:00 נובאק דיוקוביץ'-מארין צ'יליץ. צ'יליץ' מגיע לסוף העונה בכושר טוב מאד, אבל למרות העצמות האדירות שלו, הדברים תלויים קודם כל במדורג מספר 1 וזוכה השנה שעברה. בשמינית המגר הדיח נולה את דימיטרוב וצ'יליץ' את גופן.

16:20 (משוער) ג'ון איזנר-ג'יק סוק. משחק כל ארצות הבריתי. שניהם קרובים בדירוג הכללי, כשסוק גבוה הקומה מדורג מעט מעל הענק (2.08 מטרים למקרה שתהיתם). בשמינית הגמר איזר חלף על פני סטורף וסוק ניצח את גאסקה.

20:30 אנדי מארי-תומאס בדריך. מארי בזון אדיר בתקופה האחרונה והוא רוצה את המקום הראשון בעולם. בשביל זה הוא חייב לעבור את הצ'כי. בשמינית הגמר ניצח מארי את פוי ובדריך עבר את סימון.

22:00 (משוער) מילוש ראניץ'-ג'ו ווילפריד טסונגה. הצרפתי מגיע לסיום העונה בכושר מעולה, אך המפציץ הקנדי עדיין פיבוריט לניצחון. בשמינית הגמר ניצחו השניים את קובאס ונשיקורי, בהתאמה.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

אליפות סין בגואנגז'ו

האליפות הזו מוכיחה, כפי שקורה שוב ושוב, עד כמה הענף הזה מאוזן ברמות הגבוהות. כך אתמול ברבע הגמר נכנע אלוף העולם מארק סלבי, והזוכה באליפות הבינלאומית בסין רק לפני שבוע, למארק אלן המצויין. אלן יצטרף לאלופי העולם בינגהאם, היגינס ומרפי בשלב חצי הגמר. המשחקים ייערכו בפורמט הטוב מ-17 עם סשנים בבוקר ובצהריים. הנה המשחקים. שידור ישיר ביורוספורט ב-8:30 וב-12:30:

מארק אלן-ג'ון היגינס

שון מרפי–סטיוארט בינגהאם

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. בענין התחרות במחיקו דיסטריטו פדרל .
    האם האמריקאים ישלחו נציגות הפעם בניגוד לפעמים בהם התחרות מתקימת באירופה .
    האם יש לתחרות משמעות מבחינתם ומה בענין פריוויו על המתמוודדים הבולטים ביניהם אלוף עולם 2014 ואלוף אירופה פעמיים רצוף ?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט