רוז חוזר לשיקגו והספרס מול הג'אז – משחקי שישי / רועי ויינברג

יום שישי הגיע והביא איתו 9 משחקים טובים, כשבמוקד המשחק בין שיקגו לניו יורק. מלבדו יש לנו גם מפגש מחודש בין הספרס ליוטה, שכבר שיחקו השבוע, פורטלנד ודאלאס ועוד משחקים מעניינים יותר ופחות.

*

1:00-וושינגטון וויזארדס (3-0)-אטלנטה הוקס (1-3)

אטלנטה באה למשחק הזה במצב מצויין. דוויט הווארד השתלב טוב מאוד כעוגן הגנתי, מילסאפ (17 נקודות, 8 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 1.5 חטיפות במשחק) ממצב את עצמו כשחקן אול-אוראונד פלייר נפלא, טים הארדוואי מוסיף כוח אש מהספסל וההוקס סופגים 97 נקודות בלבד למשחק. הם מגנים טוב מאוד על שלשות, בדומה לשנה שעברה, וההוספה של הווארד מעניקה להם עוד מימד הגנתי. יחד עם ההתקפה החזקה (28 אסיסטים למשחק, מעל 70% מסלי השדה שלהם), יש לא מעט סיבות לאופטימיות בג'ורג'יה.

בעיר הבירה המצב הפוך לחלוטין. ההגנה שם היא רק המלצה – הקבוצה סופגת את כמות הנקודות השלישית הכי גבוהה בליגה (באחוז הרע ביותר מהשדה ומהשלוש) ואחרונה בכמות הנקודות של היריבה מאיבודים. ג'ון וול פתח את העונה טוב מאוד, אבל אי אפשר להגיד את זה על אף אחד מחבריו לקבוצה מלבד פורטר. בראדלי ביל קולע באחוזים נמוכים, מוריס וגורטאט לא פוגעים והספסל רחוק מלהיות מאיים. כשמוסיפים לזה בעיית ריווח קשה מאוד נראה שסיכוייהם להגיע לפלייאוף נמוכים מאוד.

מבחינת המצ'-אפ הערב, ההוקס יוכלו להשתמש בבייזמור כדי לעצור את וול, מה שישתק את המכשפים. יחד עם ההגנה הרכה של וושינגטון, אטלנטה לא צפויה להתקל בהרבה יותר מדי קשיים בשביל לנצח והוויזארדס ימשיכו לנסות להשיג ניצחון בכורה במקום אחר. הסיכוי הכי טוב שלהם הוא לרוץ, מה שעבד ללייקרס בהפסד היחיד של אטלנטה (116-123), אבל כשוושינגטון בבק-טו-בק לא סביר שיעשו זאת.

תחזית: כפי שניתן להבין בקלות מהכתוב מעלה, זה די חד-צדדי על הנייר. ניצחון של אטלנטה ב-15 הפרש לפחות.

*

1:30-טורונטו ראפטורס (1-3)-מיאמי היט (2-2)

בטורונטו דמאר דרוזן פתח את העונה בכושר שיא. 36 נקודות למשחק עם 24 זריקות ל-2 נקודות (המון לשוטינג גארד), אבל זה עובד בצורה נפלאה עבור הראפטורס עד עכשיו יחד עם ההגנה החזקה יש לטורונטו סיבות להיות מעודדים, אבל החולשה בעומק שלהם עדיין בולטת. הם שיתפו 10 שחקנים בלבד ב-4 המשחקים האחרונים ולהוציא את דרוזן, ואלניוצ'אס המצויין ולאורי הם קולעים קצת פחות מ-34 נקודות בערב. יהיה לשלושתם קשה מאוד על גבול הבלתי אפשרי להחזיק בכושר הזה 82 משחקים, ועוד לא התחלנו לדבר על הפלייאוף. יש להם עוד מעט רצף של 10 משחקים ב-16 ימים ובו נלמד הרבה על העומק של הקבוצה.

בכל אופן, בטווח הקרוב זה אמור לעבוד, ובמיוחד מול מיאמי. ההיט מציגים סגל קצר ותלות בדראגיץ' ו-וויטסייד אבל עם מאזן חצוי עד עכשיו. ג'אסטיס ווינסלו (5.5 ריב', 4.5 אס' למשחק) וטיילר ג'ונסון (15.3 נקודות בערב) מציגים את קפיצת המדרגה אליה ציפו במיאמי כקבוצה בריבילדינג והשילוב של שניהם יהיה חשוב, במיוחד בצד ההגנתי של המגרש. בשחזור של הסיבוב השני מהמזרח ההיט יצטרכו את שניהם בכושר טוב, במיוחד ג'ונסון שמהווה השחקן השישי של הקבוצה.

ווינסלו, ספציפית, הוא שחקן המפתח של המשחק. אם הוא מצליח לעצור את דרוזן למיאמי יהיה סיכוי לנצח, אבל מאוד קשה לעצור את דרוזן. נוסף על כך, כל עוד הוא ממשיך לשחק כפאוור פורוורד ושומר על האול-סטאר למיאמי יהיו בעיות מיס-מאץ' (באביט או כל סמול פורוורד אחר יאלץ לשמור על הפאוור פורוורד של הראפטורס), וטורונטו תוכל לנצל את זה בשביל לשחק על הצבע ולשים 2 גבוהים מול וויטסייד, מה שאולי ימנע ממיאמי לעשות השינוי הזה. בהתחשב בעובדה שפסקל סיקאם, ה-PF הפותח של הראפטורס, הוא לא איום התקפי ממשי, זה לא מהווה סיכון גדול מדי.

תחזית: אפילו אם ווינסלו ישמור את דרוזן טוב, הראפטורס עדיין עמוקים בהרבה ויוכלו לתת הפעם ללאורי את המושכות. זה אמור להספיק לטורונטו, בשביל ניצחון ב-5 עד 10 הפרש.

*

1:30-ברוקלין נטס (3-2)-שרלוט הורנטס (1-3)

משחק בין 2 קבוצות שדי מפתיעות עד עכשיו. בשרלוט רוי היברט חזר לעצמו (והספיק להיפצע, הוא פספס את 2 המשחקים האחרונים ובספק הערב) ולצד קיד-גילטריסט, וויליאמס וזלר מרכיב קו קדמי הגנתי מצויין. קמבה ווקר מנהיג את ההתקפה ומשחק ברמה של אול-סטאר, ולצד ניקולס באטום שממשיך לתת משחק טוב ב-2 צדדי המגרש יש יופי של קבוצה להורנטס, אבל כזאת שמנצחת בעיקר בזכות ההגנה.

אותה הגנה תצטרך להתמודד היום עם אחת ההתקפות המפתיעות והטובות בליגה, זאת של הנטס. ג'רמי לין, בשנה שעברה בשרלוט, מנהיג את ההתקפה ומשלב בין כדורים חכמים לבוגדנוביץ' ולופז ליצירת נקודות משל עצמו. כשמוסיפים לזה שחקנים אלמונים כג'ו האריס, אנטוני בנט, ג'סטין המילטון ושין קילפטריק בעונות קריירה, החממה של אטקינסון נראית מאוד מבטיחה, למרות שהגנה היא המלצה מבחינתם.

לכן המשחק הזה הוא משחק של הגנות. אם שרלוט תצליח לבלום את משחק הגארדים המהיר של ברוקלין הניצחון שלה, אבל בשביל זה לא בטוח שהקו הקדמי הגבוה שלהם, שמתמקד יותר בהגנה על זריקות 2 מאשר שלשות, הוא הפיתרון. יותר סביר שנראה הרכב של באטום כסמול פורוורד וקיד-גילטריסט או וויליאמס כפאוור פורוורדים ליד זלר, משהו שיאפשר הגנה על נמוכים ויעילות מול משחק מהיר.

תחזית: שרלוט הרבה יותר ורסטילית ומוכשרת על הנייר מברוקלין, והכישרון של ווקר בהתקפה אמור להספיק. משחק גדול שלו וניצחון של שרלוט בהפרש דו ספרתי.

*

2:00-ממפיס גריזליס (2-3)-לוס אנג'לס קליפרס (1-3)

הקליפרס פתחו טוב את העונה, במיוחד בהגנה. הם סופגים 91 נקודות למשחק ומאפשרים ליריבות שלהן בממוצע 17 אסיסטים בערב, מה שמראה על כימיה גבוהה והגנה קבוצתית חכמה, לצד שמירה אפקטיבית במיוחד מחוץ לקשת. זה אולי השינוי הבולט מהקליפרס של 2015/16, שהיו קבוצת הגנה טובה אבל לא מצויינת. שינוי חשוב נוסף הוא ההוספה של מו ספייטס שהגיע מגולדן סטייט, קולע בדאבל פיגרס ומהווה נשק חשוב מהספסל.

ממפיס סובלת מבעיות פציעות כבר עכשיו ו-9 שחקנים שונים פתחו בחמישייה שלה העונה. מארק גאסול ומייק קונלי פתחו טוב את העונה ואמורים לשחק הערב, צ'נדלר פרסונס עדיין לא עשה שיחק במדי ממפיס, והשינוי של המאמן החדש, דיוויד פיזדייל, מורגש: מ-18.5 זריקות מהשלוש (ב-33.1%) במשחק שנה שעברה ל-26.2 השנה (ב-35.9%). השילוב של ג'מייקל גרין בחמישייה במקום זאק רנדולף מוסיף לריווח ולהעלאת קצב המשחק, אבל הקליעה לא אפקטיבית יותר מדי – הם קולעים באחוז הנמוך בליגה מהשדה.

תחזית: כשמתחשבים בהגנה הטובה של לוס אנג'לס על שלשות ובאחוזים הרעים של הגריזליס ל-2 נקודות, קשה לראות אותם עוברים את ה-100 נקודות או מנצחים. הקליפרס, בהפרש חד-ספרתי וסקור נמוך.

*

2:00-ניו אורלינס פליקנס (5-0)-פניקס סאנס (4-1)

ניו אורלינס עדיין מחפשת ניצחון בכורה העונה, ויכול להיות שהמשחק המתאים לכך הוא המשחק הזה. הסאנס פותחים עם ג'ראד דאדלי כפאור פורוורד והוא מהווה מיס-מאץ' לאנטוני דיוויס, מה שאמור לעזור מאוד לפליקנס. הבעיה היא שכולם מיס-מאץ' לדיוויס, שפתח את העונה עם 31.6 נקודות (45.6% מהשדה), 12.8 ריב', 2.8 חטיפות ו-3 חסימות בערב. אין עוד מלבדו.

לסאנס אין אף אחד שיכול להתמודד עם דיוויס כפי שכתבתי (אולי טייסון צ'נדלר ומרקיז כריס שצריך לקבל לא מעט דקות הערב) והגנה שם היא לא יותר מהמלצה: הם סופגים 112 נקודות למשחק ובמקום הלפני אחרון בליגה. טי ג'יי וורן שלהם פתח את העונה בצורה פנטסטית עם 22.4 נקודות למשחק, בוקר ובלדסו לא רעים אבל החולשה של הקו הקדמי מורגשת. לזכותם יאמר שההתקפה שלהם יעילה מאוד (מספרים) ומול ההגנה הבינונית של ניו אורלינס שסופגת 106 נקודות במשחק הם לא צפויים להתקשות יותר מדי.

תחזית: הסאנס ירוצו וניו אורלינס לא תצליח לעמוד בקצב. פניקס עם מעל 110 נקודות וניצחון, כשהגבה עדיין לא ינצח ב-2016/17.

*

2:00-שיקגו בולס (1-3)-ניו יורק ניקס (3-1)

חוזר לשיקגו כיריב. רוז.

דריק רוז חוזר לאולם בו העביר את כל הקריירה עד העונה כשהמצב של הקבוצה שלו בכי רע. ההתקפה לא זורמת יותר מדי, ההגנה לא יעילה ונראה שמשהו חסר בקבוצה. חוסר החיבור בקבוצה מלאת השחקנים החדשים מורגש ויכול להיות שמדובר רק בפתיחת עונה חלשה, אבל קיים מצב שבו הניקס ימצאו את עצמם שוב מחוץ הפלייאוף. החולשה של הספסל מורגשת.

לעומת זאת, בשיקגו המאזן הפוך. באטלר-וויד-רונדו לא קולעים יותר מדי שלשות אבל הקבוצה עדיין משחקת מהר ונהנית מקליעה טובה יחסית מהמיד ריינג', מה שמקשה על היריבות לשמור עליה, ויחד עם ריווח המשחק של מירוטיץ' ומקדרמוט נוצרה מערכת התקפית מרשימה של 110 נקודות למשחק. עד עכשיו זה עובד, ואין שום סיבה שההגנה החלשה של הניקס תצליח להקשות עליהם. נואה ופורצינגיס מצטיינים בעיקר בהגנה בצבע, וההתקפה של שיקגו לא מצטיינת שם בכל מקרה.

תחזית: ניו יורק קבוצה שעדיין מתחברת, בעיקר בהגנה, ומול התקפה משומנת כמו של הבולס יהיה להם קשה מאוד. שיקגו ב-10 הפרש.

*

2:30-דאלאס מאבריקס (4-0)-פורטלנד טרייל בלייזרס (3-2)

דאלאס בינתיים מאכזבת את כולם, כולל הח"מ. הם חלשים במיוחד בריבאונד וההתקפה לא משהו, למרות היכולת הטובה של נוביצקי, בארנס, מת'יוס ודי-וויל. יחד עם הגנה גבולית ולא מעט מזל רע זה הפך אותם לקבוצה שעדיין לא ניצחה העונה. הם חייבים להתחיל להפוך את הצלחת בשביל לשמור על סיכוי להגיע לפלייאוף, והחזרה של נוביצקי ממחלה אמורה לסייע להם.

פורטלנד היא לא קבוצה שתשחק על החולשות של דאלאס. הם לא מצטיינים בריבאונד או מתמחים בהגנה. מה שכן יש להם זה דמיאן לילארד, עם 32.6 נקודות בערב, וסי ג'יי מקולום שמשלים אותו לקו אחורי של 52 נקודות במשחק. מלבדם יש צוות מסייע שנותן עבודה טובה מאוד בהתקפה (במיוחד פלומלי וטרנר) בלי לייצר נקודות, ואת ג'ייק ליימן שהפגיז עם 17 נקודות ב-8 דקות ו-5 מ-7 מהשלוש בבכורה. אם הוא ימשיך לקבל קרדיט זה יכול להשתלם בקבוצה. גם להם יש בעיות הגנתיות והם סופגים את כמות הנקודות הנמוכה ביותר למשחק בליגה נכון לעכשיו, מה שיכול להבטיח לא מעט נקודות לדאלאס.

תחזית: משחק עם סקור גבוה מאוד (מעל 220 נקודות) שיכול ללכת לכל כיוון. התחושה שלי היא שדאלאס תנצח לראשונה העונה בפחות מ-5 נקודות.

*

3:00-יוטה ג'אז (2-3)-סן אנטוניו ספרס (1-4)

ההגנה על הגארדים של הספרס היא המפתח של המשחק.

יוטה הייתה ונשארה קבוצת הגנה מעולה שסופגת 92.4 נקודות בלבד למשחק. השילוב של ג'ורג' היל לצד רודני הוד מצויין ב-2 צדדי המגרש. היל מוסיף הגנה טובה בעמדת הפוינט גארד, משמש כסקורר עם 21.4 נקודות למשחק ומשחרר שומרים מרודני הוד שקולע 17 נק' מרשימות בערב. יחד עם התוספת של ג'ו אינגלס, הפלא השמיני של העולם, יוטה נראית כקבוצת פלייאוף. וכל זה בלי גורדון היוואר.

הם הצליחו לנצח את סן אנטוניו ולשמור את הגארדים שלהם, ג'ונתון סימונס, מאנו ג'ינובילי וטוני פארקר, מחוץ למשחק. יחד עם פאו גאסול שעדיין לא השתלב ב-flow של הספרס הם הפסידו בבית, משהו מאוד נדיר. בשביל לעלות למאזן 1-5 הם יצטרכו משהו שונה הערב מהגארדים שלהם ובעצם מכל שחקן ששמו הוא לא "למרקוס" או "קוואי". זאת השאלה הגדולה של הערב שתראה האם פתיחת העונה המצויינת של הספרס תמשך, או שאחרי עלייה של 4 ניצחונות תתחיל ירידה של 2 הפסדים. אולי המשחק המעניין ביותר היום.

תחזית: מאוד לא סביר שפארקר, סימונס, אנדרסון ומאנו יסיימו שוב עם 5 מ-20 מהשדה. אני חושב שזה לא יקרה הערב, אחד מהם לפחות יקלע בדאבל פיגרס וסן אנטוניו תנצח בהפרש קטן.

*

4:30-לוס אנג'לס לייקרס (3-2)-גולדן סטייט ווריורס (1-4)

יש התקדמות מרשימה בגולדן סטייט של דוראנט. ההגנה משתפרת ממשחק למשחק וכך גם הריבאונד, אבל הספסל עדיין צריך להוכיח את עצמו. למרות שבהתקפה האחוזים של גרין ותומפסון רחוקים ממה שהיו שנה שעברה, הסטאר קוויליטי של גולדן סטייט פשוט גדול מדי על רוב יריבותיה והיא משתמשת בו כדי לנצח. קרי ודוראנט קולעים ביחד 56 נקודות למשחק וזה עובד.

הלייקרס תתקשה להצליח מולם דרך ההגנה. הם לא שומרים מצטיינים, בלשון המעטה, ולכן הפתרון הטוב ביותר בשבילם הוא לרוץ כמה שיותר. הווריורס בבק-טו-בק ומשחק מהיר של ראסל, קלארקסון, לו וויליאמס ושות' יוכל להיות יותר מדי עבור השחקנים שרק אתמול שיחקו מול הווריורס, אבל בהתחשב בעובדה שאף אחד לא עבר את ה-33 דקות בג"ס זה כנראה לא יהיה יותר מדי משמעותי.

תחזית: משחק בקצב גבוה שיסתיים בניצחון דו-ספרתי של גולדן סטייט.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
233 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אחד העם
אחד העם
04/11/2016 14:00:45

אחלה ערב, פורטלנד דאלאס, ממפיס קליפרס, יוטה ספרס ושיקאגו ניקס. 6 מועמדות לפלייאוף במערב + 2 פרויקטים מסקרנים (את הפניקס לא ניסיתי אבל משיקגו ממש נהניתי מול אינדיאנה ואפילו בהפסד לבוסטון. יש אנרגיה, קצב, הנעת כדור ואפילו ריווח (למי שחשש מהקהילה בקו האחורי) רק שמירוטיץ יתחיל לשמור…

המשגיח
המשגיח
04/11/2016 14:56:59

פששש. ערב חזק.
תודה על פריוויו מעולה.

עידן עופר
04/11/2016 15:01:36

אחלה של פריוויו רועי, תודה רבה. המשחק המעניין של הערב בעיניי הוא הניקס נגד הבולס. שיקגו פתחו את העונה מעולה ונראה כאילו הדברים עובדים שם. הניקס מנגד לא טובים עד עכשיו אבל אולי הלילה יהיה המשחק בו הם יממשו את הפוטנציאל שלהם ויתפוצצו על הבולס, אני בטוח שרוז ונואה לא יתנגדו.
עוד משחק מעניין זה יוטה נגד ס"א שרק לפני יומיים אם אני לא טועה יוטה ניצחה את הספרס מלמעלה מעשרים הפרש. יהיה מעניין.

דן
דן
04/11/2016 15:07:01

14 הפרש

עידן עופר
עידן עופר
04/11/2016 15:54:21
Reply to  דן

צודק..ניחוש לא מושכל.

אפלטון
אפלטון
04/11/2016 15:18:53

פריוויו מעולה רועי. משחקים טובים הערב.
אטלנטה במשחק הראשון בבק טו בק, כשמחר משחקים מול יוסטון. מעניין מה בודנהולצר יעשה עם הווארד שלא אוהב לשחק בק2בק.
לדעתי וושינגטון תפתיע כאן

Mbk
Mbk
04/11/2016 15:35:00

תודה על הפריוויו
נוביצקי רחוק מלהיות טוב , החמיץ את 2 המשחקים מול יוסטון וקלע 9 בהפסד ליוטה
דאלאס ופורטלנד זה דרבי המאכזבות המערבי
מזכיר שהלייקרס בדרך נס ניצחו את גודלן סטייט בשנה שעברה
זה נשמע הזוי אבל הם מסוגלים לתפוס את הלוחמים שוברים שמירה ולהפתיע ( עכשיו שכתבתי את זה הם בטח יובסו 35 הפרש )

casper8
casper8
04/11/2016 15:38:56

דוויט האוורד מזכיר באטלנטה את הימים היפים באורלנדו והימים שלפני הפציעה. הוורד שיחק עד עכשיו ב-4 מתוך 4 משחקים, עם ממוצעים יפים של 15.5 נק'(מתקרב לממוצע קריירה), 12 ריבאונדים, ו-2.5 חסיומות(שניהם ממוצע קריירה). נכון שהעונה רק החלה, אבל איך שזה נראה עכשיו זה מבשר טובות להאוורד

מנחם לס
04/11/2016 16:07:47

רוז בשיקגו!

אחרי נצחון שיקגו קאבס כולם שם שיכורי נצחון והוא יתקבל כמלך!

גור גולן
גור גולן
04/11/2016 17:45:47
Reply to  מנחם לס

מלך ? אני לא בטוח…
יהיה חם

ולדי קוגן
04/11/2016 16:37:47

איזה יופי של ערב. רוז בשיקגו יהיה מעניין, הניקס יקבלו פצצה במשחק הזה. ג"ס הולכים להתפוצץ על הלייקרס היום, דאלאס ופורטלנד יתנו משחק יפה, והספרס אני מניח שינקמו ביוטה על ההפסד לפני יומיים.

A.h
A.h
04/11/2016 17:29:46

שמע רועי הידע שלך פשוט תענוג.
פוסט מרתק למשחקים די בינוניים.
על והצלח

A.h
A.h
04/11/2016 17:29:56

עלה

גור גולן
גור גולן
04/11/2016 17:47:18

תודה על הפריוויו המעולה
אני מקווה שהלייקרס יקשו על ג״ס
במשחקי הכנה הם הצליחו לעמוד בקצב שלהם.

יניב
יניב
04/11/2016 18:33:13

תודה רועי. נקווה לתפוס את גולדן סטייט זחוחים מאתמול ולעקוץ אותם. לגבי וושינגטון השאלה הגדולה שנראה לי זה האם הם יפרקו את החבילה עוד השנה או יחכו לשנה הבאה.

יניב
יניב
04/11/2016 19:52:48

אני גם חשבתי על וול כי התמורה שהם יכולים לקבל עבורו תהיה גם הרבה יותר גדולה

no funny shtuff
no funny shtuff
04/11/2016 18:34:03

מישהו יודע אם משדרים משהו?

יניב
יניב
04/11/2016 19:08:46

לפי הממיר בערוץ הסחיטה(58) משדרים דאלאס- פורטלנד ב2:30

גיא
גיא
04/11/2016 19:07:55

תודה, רועי. אחלה פריוויו.

אין לי מושג מה יקרה במשחקי הלילה,
חוץ מ-
במשחק בין הפח, לפחת,
אנטוני דייויס יסיים עם 40+ נק'.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/11/2016 19:27:06

תודה רבה רועי, לדעתי הניקס יפתיעו.
וושינגטון פשוט קבוצה מדכאת ומדוכאת.

גולייאת
גולייאת
04/11/2016 21:35:17

.אשך, נהיית חנון לעת זקנה. המהדורה הפרועה שלך היתה יותר נחמדה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/11/2016 6:19:20
Reply to  גולייאת

מסכים

דה שוט
דה שוט
04/11/2016 23:29:31

לפני ארבע שנים היו שטענו שאוק סיטי צריכה לעשות טרייד על ראסל כדי לשמור על דוראנט. בדיעבד, מסתבר שהצדק היה עמם. ראסל שחקן ענק אבל האופי שלו בנה את הדי-אנ-איי של אוק סיטי שכולל משחק אתלטי, אינטנסיבי ושכונתי. דונובן מאמן מצויין אך לא הצליח היכן שברוקס נכשל – לשנות את הדי-אנ-איי של אוק' סיטי. האתלטיות והכישרון המתפוצצים היו עשויים להביא את אוק' סיטי אל הארץ המובטחת – ולראייה הכתישה של ס"א ו-ג"ס בשנה שעברה – אבל דוראנט סרב לשתף פעולה. הקריסה שלו במשחק 6 (בשילוב עם הצגה חד פעמית של קליי) חיסלה סופית את הסיכויים לשושלת. פרוייד היה אומר שדוראנט חיבל בסיכויים לאליפות מתוך דחף לא מודע. הוא פשוט מאס בראסל ורצה לעבור לקבוצה שבה יוכל לשחק כדורסל משוחרר וחכם, ולא "הירו-בול" מטורף ושוחק.
אני מת על ראס, אבל הוא הבריח את כל הכוכבים מאוק' סיטי ועכשיו יהיה עליו להוכיח את מה שהוא חושב על עצמו – שהוא כוכב על שיכול לסחוב קבוצה לאליפות. ספק גדול… גדול מאוד.
ההשארה של ראס חיסלה את ההזדמנות הנדירה של אוק' לאליפות והובילה לעזיבתו של הכוכב הגדול ביותר בליגה, שהגיע לאוק' במקרה ונשאר בה הרבה מאוד זמן. אין על מי לכעוס. נשאר רק להינות משניהם, כל אחד בנפרד.
באשר ל-ג"ס : לאור המצב בקליבלנד, אינני רואה כיצד היו לוקחים אליפות ללא דוראנט. יש למה לצפות.

יואב
יואב
05/11/2016 0:18:58

תודה רועי!
מה הסיכוי שנשמע "MVP MVP MVP" אל עבר דרק רוז מתוך כבוד?

D-Wade
D-Wade
05/11/2016 1:50:24

איך ווינסלו מסוגל להחטיא ככה?

D-Wade
D-Wade
05/11/2016 1:59:01
ברץ
ברץ
05/11/2016 2:12:49

איזה סל פסיכי של טרנס רוס!

ברץ
ברץ
05/11/2016 2:18:06
Reply to  ברץ
מנחם לס
05/11/2016 2:17:44

התחלה מצויינת לניקס. 13-3. שיקגו לא פוגעים

גיא א
05/11/2016 2:21:42

אני במשחק ומקווה לשלוח פוסט מלא בעוד ארבע שעות. דרק רוז מתרגש לחזור ובהצגת השחקנים ובנגיעה הראשונה שלו בכדור לא מעט נשמות רעות צעקו לו בוז. עם זאת גם בסל הראשון (והיחיד שלו) וגם בפסק זמן הראשון הוא קיבל את הסטנדיג אוביישן שמגיע לו (ורעש מחיאות הכפיים גבר על הרשעים שצעקו בו)

פומה
פומה
05/11/2016 2:47:04
Reply to  גיא א

מחיאות כפיים לכבוד האונס הקבוצתי שהצליח לצאת נקי ממנו ?
על אלו רשעים אתה מדבר ?

גיא א
05/11/2016 2:22:08

אגב נראה הבולס נראים על הפנים

גיא א
05/11/2016 2:54:20

לגבי האונס – אנחנו לא יודעים מה היה שם. הוא עבר הליך משפטי וזוכה.

פומה
פומה
05/11/2016 4:02:16
Reply to  גיא א

אתה אמיתי ?
קבוצה שלמה שוכבת עם החברה שלך לשעבר ואף אחד לא יודע מה היה שם ?
החוקרת שעבדה על המקרה נמצאה ללא רוח חיים לפני החלטת המושבעים גם במקרה ….
התאבדה ביריה לחזה ?
שמעת פעם על אנשים שמתאבדים ביריה לחזה …?
עבר הליך משפטי וזוכה יפה איך קראו לשחקן הזה שזוכה מרצח אישתו סימפסון משהו …?
לא הוכחת באמירה שלך שום דבר .

מוש השור
מוש השור
05/11/2016 4:39:36
Reply to  פומה

זה אפילו לא היה משפט פלילי.. נפל על גולד דיגרית שרצתה 20 ומשהו מיליון כדי לא להתלונן, בשום שלב היא לא הייתה החברה שלו. לגבי זה שהחוקרת התאבדה או לא, נו באמת , בדקת שהמשפט שלו זה היה המשפט היחיד שהיא הייתה עסוקה בו? או שזו באמת לא התאבדות? הבנאדם נשפט במשפט אזרחי ויצא זכאי או לא אחראי, אז לקרוא לו אנס? מקצת נסחפת

ברץ
ברץ
05/11/2016 3:25:40

איזה כיף לראות את טורונטו כשדרוזן על הספסל והם חוזרים לשחק כמו קבוצה…

עומר
עומר
05/11/2016 3:38:02

גם ניו יורק וגם הבולס לא נראים משהו

מנחם לס
05/11/2016 3:48:40

גיא, צלם גם כמה תמונות. ראיתי רבע ראשון ואשאר עתה עד הסוף (79-75, ניקס)

מנחם לס
05/11/2016 3:51:03

גיא, כל האקרדיטציה עברה ללא בעיות?
האם ניסית כבר להיכנס לאתר ולכתוב הכל בעצמך, או תצטרך עזרה?

מנחם לס
05/11/2016 3:52:10

אם אתה לוקח תמונות בסמרטפון, אתה יודע כיצד להכניסן למאמר באתר? אני משתמש ב-DROPBOX שם אני שומר את התמונה, ומשם היא הופכת לתמונת אינטרנט.

D-Wade
D-Wade
05/11/2016 3:53:33

מיאמי אנרגטית ומהנה לצפייה אבל גם מאוד נאיבית. אם היה לה קילר אינסטינקט היא הייתה מנצחת את המשחק הזה. אני מקווה שהשחקנים הצעירים ינצלו את עונת המעבר הזאת כדי להשתפר ולעבוד על האספקטים שהם פחות טובים בהם.

וויטסייד ממשיך להרשים. היום הוא עם 21 נקודות באחוזים טובים, 16 ריב', 3 אס', 2 חטיפות ובלוק. JV בצד השני עם 5 נקודות בלבד.

איל רדושקוביץ׳
איל רדושקוביץ׳
05/11/2016 3:55:24

מה נהיה עם האחוזים של וויד מהשלוש? הוא לא נורמלי הבחור

גיא א
05/11/2016 3:57:59

היי מנחם – הכל עבר חלק חוץ מזה שחלמתי בהקיץ ונתקעתי בכרמלו אנתוני בזמן הליכה וחטפתיי מבט מאד מעוצבן. אני עכשיו באתר כותב לייב (אבל הכל שמור כטיוטה) והכל הולך טוב. צילמתי כמה תמונות טובות בזמן החימום. אני יושב אי שם ליד התקרה ואין לי מצלמה עם זום כאן. טעות גדולה שאני אתקן בפעם הבאה. רואים מצוין אבל במצלמה הכל נראה קטן. אני אשתמש בקטעים מיו טיוב ואצלם שוב לאחר המשחק בתקווה שפעם הבאה אני אהיה במקום טוב יותר עם מצלמה טובה יותר

מנחם לס
05/11/2016 4:08:01
Reply to  גיא א

מצויין.
כשתיכנס לעריכה לפני הפרסום יש מקום להחליף "צבורי" למודבק. אז אם תוכל, אנא הדבק את כתבתך. אל תמהר. אתה יכול לשלוח גם מהבית.

איל רדושקוביץ׳
איל רדושקוביץ׳
05/11/2016 4:00:09

אני אוהב את לאפורטיבה בספרס, יכול להיות הפארקר הבא

סומסום
סומסום
05/11/2016 4:04:17

יש רק בעיה אחת עם התחזיות המנומקות מלמעלה של רועי – הן המשך של העונה שעברה.
אבל זו עונה חדשה והרבה קונספציות עוד טעונות הוכחה.
ולכן וושינגטון מנצחת את אטלנטה. וברוקלין לוקחת את שרלוט עד לפוזשן אחרון. והניקס כרגע ב-13 על שיקגו בואכה אמצע הרביעי. כי וושינגטון, ברולקין והניקס ביום נתון טובות כמו היריבות שלהן, ועדיין לא שקעו לחלק התחתון ולהרמת הידיים.
מעניין במזרח.

מנחם לס
05/11/2016 4:09:04

הניקס נראים לי בסדר גמור. פאול טפשי של פרוזינגיס

מנחם לס
05/11/2016 4:10:27

כרמלו אנטוני עם 4 פאולים. פרוזינגיס עם 5

מנחם לס
05/11/2016 4:11:01

איזה סל ופאול יפה של דוויין!

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
05/11/2016 4:12:56
Reply to  מנחם לס

דוק, מתי אתה בארץ ?

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
05/11/2016 4:16:25
Reply to  מנחם לס

יום רביעי המפגש ?

מנחם לס
05/11/2016 4:19:14

לא. על המפגש נודיע. בתחילה תוכנן על ה-18 ונכון להיום זה היום אך בשבוע הבא נודיע כאן

מנחם לס
05/11/2016 4:12:57

יש דאבל טים מצויין על דריק רוז ופתאום עוזבים אותו. איזו טעות!

מנחם לס
05/11/2016 4:17:39

אני ב-09-746-9946

את הסללורי שלי שכחתי. אולי אזכר 052-654-6603

מנחם לס
05/11/2016 4:18:08

רק מיום רביעי בערב

סומסום
סומסום
05/11/2016 4:23:25

D-Wade מדהים, במיוחד מה-3.
אבל הניקס טובים יותר הערב. ג'נינגס ורוז יחד – רעיון לא רע.

מנחם לס
05/11/2016 4:26:00
Reply to  סומסום

אני חושב שהוא 4 מ-6 מה-3

סומסום
סומסום
05/11/2016 4:24:29

והפליקנס שוב זורקים נצחון שהיה סגור.
שוויון 100, פוזשן אחרון – מגיע ל-AD באזר ביטר אחד.

מנחם לס
05/11/2016 4:25:09

כנראה סל ופאול לנצחון של רוז!

מנחם לס
05/11/2016 4:26:34

איזו שלשה של כרמלו! פליי אוף דה גיים!

גיא א
05/11/2016 4:26:36

רוז גומר את המשחק לבולס.

סומסום
סומסום
05/11/2016 4:27:50
Reply to  גיא א

לגמרי.
כניסה לסל ביד הפוכה מעל שניים – וינטג' רוז.

סומסום
סומסום
05/11/2016 4:28:40

דווין בוקר, פעמיים רצופות, הוא הבאזר-ביטר שלוקח את פיניקס להארכה.
אם ניו אורלינס לא לוקחים את זה… מכה.

מנחם לס
05/11/2016 4:29:09

איזה משחק של דוויין!

5 שלשות כבר בחצי. 35 נק'. 10 ריב'!

סומסום
סומסום
05/11/2016 4:38:10

ראיתם את האנד וואן הזה של בוקר?
עם המסגרת העליונה של הסל!
פעם ראשונה שאני רואה דבר כזה. מהלך 3 נקודות.

סומסום
סומסום
05/11/2016 4:52:56

איך הפליקנס הפסידו את זה? ועוד אחרי שדווין בוקר בחוץ?
שני פוזשנים מכריעים בהארכה, לא הולכים לאנתוני דייויס. זה למה.
הפליקנס ייצאו בהרגשה שהם פשוט לא מסוגלים כלום העונה. שום כלום.

k_700
k_700
05/11/2016 5:01:17

שמתי קצת זוזים על נצחון שלנו הלילה על הווריורס.

יתרון עצום שיש לנו עליהם- הספסל.

וזה יעשה את ההבדל.

מנחם לס
05/11/2016 5:13:06

GO LAKERS. MY BEAUTIFUL TEAM

השפילו! השפילו! השפילו!

מנחם לס
05/11/2016 5:14:21

עושים צחוק ממש מהווריורס. הערב הבלוף יתגלה!

k_700
k_700
05/11/2016 5:16:48

וואי מנחם מה לקחת?

סומסום
סומסום
05/11/2016 5:20:11

הלייקרס מאוד מהנים, ויודעים לנצל יפה את האין-צבע של הווריורז.

אבל אתם יודעים שיגיע הרבע, אפילו 5-6 דקות, שגולדן סטייט תתחיל לקלוע ותסגור את המשחק.

מה שכן, להכניס את סטף לבעיית עבירות – פרייסלס. בלעדיו יש הרבה יותר תשומת לב לדוראנט. המפתח לנצח את גולדן סטייט היה ונשאר, להוציא את סטף מהמשחק. לתת לו לעבוד קשה בהגנה, ולסבך אותו בעבירות.

k_700
k_700
05/11/2016 5:20:52

הולי מאדר פאקררר

לארי נאנס הזה אנסססס

סומסום
סומסום
05/11/2016 5:21:27

נאנס הגיע עכשיו עם הברכיים לטבעת.

k_700
k_700
05/11/2016 5:21:57

אנחנו אונסים אותם בצבע וזה היה כל כך שקוף אלוהים.

אהבל השלדון הזה שנתן לי לייקרס פלוס 11 איזה חמר.

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 5:25:16
Reply to  k_700

קיי בוא נרגע… עוד יכולה להגיע הריצה שלהם…

k_700
k_700
05/11/2016 5:30:32

הולכים לאנוס אותם יגמור.
יש לנו ספסל שבשקט שווה 20 הפרש מול הספסל שלהם.

k_700
k_700
05/11/2016 5:22:33

קללי תומפסון איירהול ל3-פרייסלס.

סומסום
סומסום
05/11/2016 5:23:03

זה משחק חשוב לצפיה ליתר מאמני הליגה, כי לוק וולטון, מסתבר, יודע משהו על החולשות של הווריורז.

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 5:23:14

לארי נאנס ג׳ויניורררררררר
דאנק השנה😀
תשנו טת קורות חייו של ספייצ לנהרג ב2016

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
05/11/2016 5:25:09

ספייטס חי וקיים אצל השכנה שלכם

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 5:25:53

סליחה התכוונתי ווסט

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
05/11/2016 5:24:05

קליי משחק כאילו הוא או הכלב שלו רוקו יוצא עם אחת הקרדשיאנס

k_700
k_700
05/11/2016 5:29:28

יושב פה מישהו לידי ששם וויריורס ביותר מ11 והוא עד די שפוי שאמרתי לו שהחייקאס מנצחים בבלואו אאוט לפני המשחק.

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 5:30:36
Reply to  k_700

קיי אתה מנצחאס
עד עכשיו ג״ס מנצחים העונה בזכות רבע איד שהם נותנים בו 30 הפרש…

מנחם לס
05/11/2016 5:29:54

הלייקרס טובים יותר מאלה של 1987

מנחם לס
05/11/2016 5:31:10

אני לא צוחק. צומחת חתיכת קבוצה שתהיה בין 10-12 מבין הקבוצות.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
05/11/2016 5:36:52
Reply to  מנחם לס

חחח… במערב ?

סומסום
סומסום
05/11/2016 5:31:18

27-46 ללייקרס.
חצי מהנקודות – באק דורז ודאנקים בצבע.
גולדן סטייט עם 1 מ-13 מהשלוש. סטף וקליי מחטיאים גם בלי שמירה. קליי במיוחד, לא קשור, ממשיך תקופה נוראית בהתקפה. ככה זה כשאתה נעשה מס' 3 ואין יותר ספלאש בראדרז.

מנחם לס
05/11/2016 5:33:14

קח טיימאאוט וולטון!

ברוך רובין
ברוך רובין
05/11/2016 5:34:59

חבל.

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 5:35:41

מנחם אתה מנחאס! 😀
שבחים זה רק בסיום

ברוך רובין
ברוך רובין
05/11/2016 5:36:02

אנחנו עדיין יכולים לנצח.

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 5:37:05

כל המנחוסים בדמות קיי ומנחם
להירגע – אני נהנה עד כה כמו שלא נהנתי 5 שנים אז לא להרוס לי 😀

ברוך רובין
ברוך רובין
05/11/2016 5:37:46

סוף סוף השופט מתחיל לשרוק.

מנחם לס
05/11/2016 5:37:50

וואללה שאני רואה שערות שיבה אצל סטפן קרי!

מנחם לס
05/11/2016 5:38:33

לי יש טיווי של 70" (תסתכלו בצדדים של שערות ראשו)

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
05/11/2016 5:40:56
Reply to  מנחם לס

שאריות הקוק של דריימונד

k_700
k_700
05/11/2016 5:44:06
Reply to  מנחם לס

לי יש בקזינו אחת של 90 אינץ אבל שמים לי ווליום של המשחק פוטבול סן חוזה סטייט נגד בוייס סטייט שאלוהים יקח אותם.

מנחם לס
05/11/2016 5:40:11

הלייקרס יותר מדי צעירים (ודבילים) להבין שהם לא מספיק טובים כדי לנצח משחק כזה, אז הם מנצחים.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/11/2016 5:41:01

רנדל כמו טנק. ויאנג עם שלושה שקוברת את הווריורס עוד יותר. הרבה זמן לא נהניתי ככה ממשחק.

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 5:41:54

לוינגסטון בא לי לחנוק אותך

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 5:43:51

איזה מחצית מדהימה של הלייקרס… הבעיה שוורירוס באחוזי שפל וזה חייב להתאזן. אני בפחד אלוהים מהרבע השלישי… קרי מחמם טת הידית.

סומסום
סומסום
05/11/2016 5:44:19

מה שקורה על הקרש של גולדן סטייט, מבשר צרות צרורות כשלברון, לאב וטריסטן יתנפלו עליו.
הווריורז חייבים רים דפנדר, דחוףףףף.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/11/2016 5:45:27

גור לא רק הווריורס באחוזי שפל אלא גם אנחנו 4-15 מה3.

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 5:46:04

זה נכון… אבל הפוטונציאל של ג״ס גבוה מהרבה😉

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 5:46:25

הפוטונציאל שזה יתאזן התכוונתי

ברוך רובין
ברוך רובין
05/11/2016 5:46:46

הערתי על זה עוד שנה שעברה, הודעתי שהסיפורים על הגנת הטבעת של גרין הם לא יותר מאגדות,שנבנו על גבו של בוגוט.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
05/11/2016 5:54:11

ובפיינל ובכל תקופות פציעות שלו אני מניח שהייתה זו הרוח שלו.

"זכותה תגן עלינו"

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 5:45:31

לייקרס עם 19 אס על 25 סלי שדה וזה כל הסיפור

סומסום
סומסום
05/11/2016 5:46:22

ב-16 פור, גולדן סטייט תעלה לחצי השני עם החמישיה הפותחת.
להכין את המטריות…

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 5:46:49
Reply to  סומסום

אני לובש את הקסדה

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 5:47:45

הלייקרס רק צריכים להמשיך ככה ולא לקחת זריקות טפשיות…

סומסום
סומסום
05/11/2016 5:50:13

עד עכשיו, ניהול משחק מעולה של וולטון.
הדקות עם לארי נאנס וטאריק בלאק, נהדר. בול על החולשה של הדאבס.

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 5:52:32
Reply to  סומסום

לגמרי
רואים עבודה והכנה של מאמן

Rocky1
Rocky1
05/11/2016 5:57:20

למישהו יש קישור נורמלי ללייקרס-ג"ס?

מנחם לס
05/11/2016 6:05:19
Reply to  Rocky1

c-YOUTUBE nrtho t, fk vnaje "jh"

ביוטיוב YOUTUBE מראים את כל המשחק "חי".
\תעשה "פילטר" של "היום"

ד
ד
05/11/2016 6:06:00
Reply to  Rocky1
מנחם לס
05/11/2016 6:07:30
Reply to  ד

אני ראיתי עכשיו ביוטיוב שהמשחק משודר כולו "חי"

מנחם לס
05/11/2016 6:04:16

nna kt htuni!

מנחם לס
05/11/2016 6:06:18

מה קורה כאן? לא יאומן.

אבלצריך ללכת לישון. הצ[מון בידורים לפני הטיסה.
מקווה שהלייקרס ינצחו!!!!!!!!!!!!!!

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
05/11/2016 6:07:49
ברוך רובין
ברוך רובין
05/11/2016 6:08:18

איזה עצבים

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:09:09

בלתי נסבל
הלחץ שיש בגוף
הם פשוט יכולים לעשות נקודות מכלום

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:08:28

זה מוזגוב ??? מה זו המסירה הזו!
וואו הרשמת יא איש גדול

ברוך רובין
ברוך רובין
05/11/2016 6:10:03

הרבה שנים לא נהנתי ככה מהלייקרס.

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:11:19

גם אני
אני אתבאס כל כך אם הם לא ינצחו – חשוב בשביל המוטיבציה שלהם

מנחם לס
05/11/2016 6:10:33

לינק לשידור ביוטיוב

https://www.youtube.com/watch?v=eVUnSsqFmUc

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:12:55

מזה פחדתי

ברוך רובין
ברוך רובין
05/11/2016 6:13:15

שייקח טיימאוט

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:15:43

גם אני לא הבנתי למה לא לקח ב-11 עוד

סומסום
סומסום
05/11/2016 6:14:28

כ"כ צפוי. ריצת 2-16.
ולא עם ברד שלשות. סתם משחק מרושל של אל.איי.

סומסום
סומסום
05/11/2016 6:17:08

ניק יאנג טוב.
במשפט, למה יצא לו שם כ"כ רע?

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:18:23
Reply to  סומסום

השנה הוא שחקן שונה! הרבה יותר מחויב והרבה יותר רוצה… עד עכשיו הוא היה שחקן של מלא שטויות ולא יציב ובלי הגנה

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:19:19
Reply to  סומסום

הוא מאוד מחויב לולטון דרך אגב.. וולטון אמר שהוא השחקן שנראה הכי טוב בהכנה והם נראים חברים טובים יחסית.

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:17:40

ניק יאנג חי בשביל משחקים
כאלה תראו כמה הוא מחויב העונה ובמשחק הזה בכלל! הגנה מדהימה ביחס אליו וגם בהתקפה רואים

ברוך רובין
ברוך רובין
05/11/2016 6:18:33

הקבלת החלטות וזריקות של קרי כל כך לוקה בחסר. קליי תומפסון הוא האולסטאר עם סט הכישורים הקטן ביותר בליגה. ל

ברוך רובין
ברוך רובין
05/11/2016 6:19:12

ניק יאנג הוא ההצלחה של וולטון בקיץ.

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:19:57

ללא ספק
הפך אותו חביות מחויב ורציני

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:20:11

להיות *

ברוך רובין
ברוך רובין
05/11/2016 6:20:34

שיפוט כזה עלוב לא הגיוני שהיה מגע

IDO
IDO
05/11/2016 6:21:37

ג"ס מנצחים את זה

סומסום
סומסום
05/11/2016 6:22:38
Reply to  IDO

זה הצפוי, ובכל משחק.

סומסום
סומסום
05/11/2016 6:22:12

בחלום בלילה זה 3 זריקות עונשין.
בקושי פאול. ממש שריקה רעה בשלב קריטי.

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:22:33

איזה זריקות?????

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:23:30

דרימונד יש לך זכו להתלונן?? איזה שריקות קיבלת אי אפשר לתאר

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
05/11/2016 6:23:35

הרצף של קארי בסכנה, כנראה שומר אותה לבאזר ביטר

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:24:39

נקי!!!
השופטים מאבדים טת זה

סומסום
סומסום
05/11/2016 6:24:42

אם הלייקרס לא מגיעים בדאבל דיג'יט לרביעי, תשכחו מזה.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
05/11/2016 6:30:10
Reply to  סומסום

כזה ?

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:25:40

לו וויליאמס! החוזה הטוב בליגה

המשגיח
המשגיח
05/11/2016 6:26:04

בוקר טוב. אני רואה שהפסדתי הצגה של הניקס

סומסום
סומסום
05/11/2016 6:27:35
Reply to  המשגיח

כן, משחק מצוין. הכל פגע נכון.

המשגיח
המשגיח
05/11/2016 6:26:26

לפחות קמתי בזמן לקאמבק של גולדן בדרך לניצחון

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:26:37

איזה עצבים

המשגיח
המשגיח
05/11/2016 6:27:03

איך הם בפיגור בכלל?

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:29:15
Reply to  המשגיח

לייקרס שיחקו מדהים מחצית ראשונה!
אני לא צוחק – שווה לך לראות שידור חוזר של המחצית הזאת – בית ספר לכדורסל

ברוך רובין
ברוך רובין
05/11/2016 6:27:30

דוראנט כל כך מוכשר בהתקפה שזה מגוכח.

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:30:23

נס הרבע הזה!!

ברוך רובין
ברוך רובין
05/11/2016 6:33:01

נס גדול. צריך להודות הרבה לקבלת החלטות הלקוייה של קרי ותומפסון.

סומסום
סומסום
05/11/2016 6:34:37

מה אתה עושה, אינגרם?
לקחת ריבאונד בהתקפה, תאכל שעון.
מה פתאום ישר ל-3?
רוקי.

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:35:51
Reply to  סומסום

לגמרי

IDO
IDO
05/11/2016 6:37:03

ילד…

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:35:26

איזה צגה של דוראנט

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:36:35

יופי וויליאמס! שחקן שלוקח יוזמה

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:37:03

זה כל כך קרוב וכל כך רחוק

מנחם לס
05/11/2016 6:37:44

פוחד ללכת לישון ולהשאיר את המשחק בידיכם…

אבל אני חייב.

לטס גו לייקרס.

תוצאה אחרונה שראיתי הלייקרס 93, ווריורס 82.

מקווה להתעורר לנצחון לייקרי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

למה
למה
05/11/2016 6:39:12

לס, למה אתה כל כך נגד הווריורס?
אתה כותב כל כך מוטה ואנטי נגדם שזה ממש לא נעים

מנחם לס
05/11/2016 6:40:04
Reply to  למה

אני נגד כל קבוצה מערבית טובה!

מנחם לס
05/11/2016 6:39:29

גור, שמור לי על הלייקרס. אני משאיר זאת לאחריותך!!!!!!!!!!!!!!!

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:42:33
Reply to  מנחם לס

אנסה כמיטב יכולתי
דוראנט מתחמם וזה רע

סומסום
סומסום
05/11/2016 6:39:40

חסר לי קלרקסון הערב.

מנחם לס
05/11/2016 6:40:31
Reply to  סומסום

מה? הוא לא משחק? לא שמתי לב

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:41:41
Reply to  מנחם לס

משחק משחק
היה חלק גדול מהריצה ברבע השני

סומסום
סומסום
05/11/2016 6:44:18
Reply to  מנחם לס

משחק, רק לא מורגש מדי.

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:45:12
Reply to  סומסום

כי לו וויליאמס לוקח אחריות היום ואינגראם רוב הזמן מרכז

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:41:09

דוראנט יבן של…

סומסום
סומסום
05/11/2016 6:41:24

זה מדהים – גולדן סטייט היא הקבוצה של דוראנט.
קארי הוא האקס-פקטור הכי גדול ביקום, כן. אבל האקס.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
05/11/2016 6:46:34
Reply to  סומסום

טרוליות לשמה

IDO
IDO
05/11/2016 6:43:28

לו ווליאמס (צהוב 23) המבודר הארחקאי.

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:44:39
Reply to  IDO

כל משחק הוא המבוגר האחראי. לוקח אחריות! הביאו אותו בחוזה מדהים ואני מקווה שיישאר אחרי העונה

סומסום
סומסום
05/11/2016 6:45:08

איזו גניבה זה לו וויליאמס.

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:45:41
Reply to  סומסום

החוזה הטוב בליגה כבר אמרתי ? 😉

סומסום
סומסום
05/11/2016 6:47:40

תגידו לי שקארי לא חושב עכשיו, קודם כל, על הרצף שלו.

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:50:16
Reply to  סומסום

חושב
אם הוא מכניס את הראשונה אז מי יודע מה יקרה בהשך
זו הבעיה איתו

המשגיח
המשגיח
05/11/2016 6:48:23

פששששש לייקרס

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:48:32

יססססס

מנחם לס
05/11/2016 6:48:51

לא יכול לעזוב את המשחק. איזה זקן דפוק אני. הרופא הזהיר אותי כמה פעמים שבגיל 80 אסור להישאר ערים ולהתרגש מכדורסל או בייסבול.
אבל מה הרופא ודע!

IDO
IDO
05/11/2016 6:49:19

איזה סל שך ג"ר

ברוך רובין
ברוך רובין
05/11/2016 6:49:23

איך זה נכנסרק אלוהים יודע, רנדל טנק

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:50:32

לא ברור

מנחם לס
05/11/2016 6:49:39

גייל אמרה לי לפני שהלכה לישון שאם טראמפ מנצח אנחנו נשארים בארץ!!!!

GO TRUMP!!!!!!!!!!!!!!!!!

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:51:34
Reply to  מנחם לס

חחחחחחחח אם טראמפ נבחר באמת אין מה לחזור לארצות הברית…

סומסום
סומסום
05/11/2016 6:50:11

5 דקות לסוף, 6 פוזשן גיים…
כשאתה נגד גולדן סטייט, ככה צריך לספור.

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:50:51
Reply to  סומסום

לגמרי

שי אבן צור
שי אבן צור
05/11/2016 6:51:46

מה קורה ללייקרס כשהם משחקים נגד ג"ס?
כל מטאטא יורה, כל ריבאונד נופל להם לידיים, סלים משוגעים מלוא החופן…

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:54:02

הסלים האחרונים ממש לא הובילו להובלה! מחצית ראשונה ענקית של מאמן עם אסיסטים ענקיים בצבע הביאו את היתרון. לייקרס שיחקו כמו אלופה במחצית הראשונה עם אחוזים נוראיים מהשלוש גם שלהם.

עכשיו האצטדיון והאווירה מדברים

ברוך רובין
ברוך רובין
05/11/2016 6:53:30

תענוג.

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:54:33

הפסד מפה זה כבר סיבה להתאבדות 😉

מנחם לס
05/11/2016 6:54:15

לו ויליאמס היה גדול הערב

Rocky1
Rocky1
05/11/2016 6:54:23

איזה כיף לראות את הלייקרס היום!

מנחם לס
05/11/2016 6:54:40

רק מגי יכול להציל משהו

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
05/11/2016 6:55:12

העתק מדויק של המשחק שלהם נגדם בשנה שעברה, אז קליי וקארי היו משהו כמו 1 מ20 משלוש.

החטיאו היום המון 3 פתוחות. קליי נראה כמו זומבי.

מנחם לס
05/11/2016 6:55:20

חברים, בואו נקרא לילד בשמו: ה-ש-פ-ל-ה!!!

סומסום
סומסום
05/11/2016 6:55:29

זהו. נגמר.
גם הרצף של סטף.

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:56:26

לייקרס מזכירים את שנות מג׳יק!!

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:57:22

קרי הרצף מעצר ואוווווווווווו
לייקרסססססססס
ישששששששששששששששש

מנחם לס
05/11/2016 6:58:03

טוב. עכשיו הדוק הזקן יכול ללכת לישון בשקט!!!

BEAUTIFUL GAME. LAKERS!

ברוך רובין
ברוך רובין
05/11/2016 7:00:04
Reply to  מנחם לס

תענוג לצפייה רנדל פשוט טנק

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 6:59:36

חגיגה!!!!!!!!!!! איזה כיףףףףףףףף

שי אבן צור
שי אבן צור
05/11/2016 6:59:58

הרצף נעצר לקרי ככל הנראה וזה מעולה!
העונה הזאת צריכה להיות אנטי תזה לעונה שעברה – העונה הרגילה תחזור להיות רגילה, הלוחמים יפסיקו לרדוף אחרי שיאים וידאגו להגיע מוכנים לפלייאוף.

דבר אחד – ההגנה חייבת להשתפר אחרת אין להם שום סיכוי גם אם יהיו קבוצת ההתקפה הכי מטורפת

מנחם לס
05/11/2016 7:00:02

גור, הלייקרס לא מזכירים מג'יק ולא בטיח. מחרתיים הם יפסידו לפיניקס

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 7:02:11
Reply to  מנחם לס

חחחחחחח יש מצב

ברוך רובין
ברוך רובין
05/11/2016 7:04:49
Reply to  מנחם לס

יש לווריורס חסרון עמוק בספסל וחולשה בצבע.

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 7:01:05

ממליץ לכולם ואני בטוח שכל מי שראה מסכים איתי! שווה לראות שידורים חוזרים של המשחק הזה. בית ספר לכדורסל
במיוחד במחצית הראדונה
רבע אחרון האדרנלין דיבר אבל במחצית הראשונה זה מאמן ומחויבות אדירה!

שי אבן צור
שי אבן צור
05/11/2016 7:01:57

גור, בדקות המומנטום של ג"ס הלייקרס נתנו שלשות משוגעות שעצרו אותו וזה קרה יותר מפעם אחת

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 7:03:08

נכון אבל אצה יודע הסטטיסטיקה מתיישרת .. הם לא היו באחוזים טובים מהשלוש עד אז…

שי אבן צור
שי אבן צור
05/11/2016 7:05:05

מזכיר את המשחק של השנה שעברה. הלייקרס פשוט לא יכלו להפסיד

שי אבן צור
שי אבן צור
05/11/2016 7:02:52

וכן, קובי היה צריך לפרוש כבר לפני שנתיים. סתם תקע את כל החבר'ה הצעירים והמוכשרים שלהם

ברוך רובין
ברוך רובין
05/11/2016 7:07:30

אתה הייתה מוותר על 25 מיליון דולר? נם נפגעו מפסטיבל קובי, אך מצד שני הם עבדו ולמדו מה זה להיות סופר תחרותיים ולהתאמן כמו משוגעיםץ

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 7:05:56

עכשיו האחריות של וולטון להרגיע אותם ולהגיע מול פיניקס חדשים!!!

שי אבן צור
שי אבן צור
05/11/2016 7:06:52

אה, וולטון באמת מאמן!

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 7:15:10

לחלוטין
לראשונה מזה 3 שנים יש תרגילים באל איי

שי אבן צור
שי אבן צור
05/11/2016 7:06:05

למה היו צריכים להיפטר ממו באקטס?

k_700
k_700
05/11/2016 7:07:49

נו הבטחתי יונה? עלה של זית.

אמרתי בלואו אאוט או לא??

אני הסיוט של שלדון אדילסון לא הילארי.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/11/2016 7:09:36
Reply to  k_700

תענוג

סומסום
סומסום
05/11/2016 7:08:57

תגידו מה שתגידו, פתיחת עונה ממש מצוינת.

גור גולן
גור גולן
05/11/2016 7:14:35
Reply to  סומסום

לגמרי