אירועי דיומא: 03.11.2016

כדורגל/רועי ויינברג:

ליגה אירופית -שלב בתים

20:00-ספרטה פראג-הפועל באר שבע. האלופה הישראלית באה למשחק בכושר טוב אחרי ניצחון על סגניתה, מכבי ת"א, אבל הפסידה לפראג במשחק הקודם ביניהן.
הבית צמוד מאוד כשב"ש שלישית עם ארבע נקודות וספרטה ראשונה עם שש, מה שאומר שהכל פתוח והמשחק חשוב לשתי הקבוצות. לא כדאי לפספס.

20:00-מכבי תל אביב-אקלמאר עוד בית צמוד, כשמכבי הפתיעה עם ניצחון חוץ בהולנד ותנסה להוציא שלוש נקודות בבית. זה יוכל לתת לה מקדמה לקראת ההמשך, אבל לא כדאי לזלזל באלקמאר למרות ההפסד הביתי שלהם. הם במקום החמישי בליגה ההולנדית ורחוקים מהפסגה, אבל אין ליגות שמוכרעות באוקטובר כידוע.

כדורסל / רועי ויינברג:

יורוליג:

21:00-אולימפיאקוס פיראוס-צסק"א מוסקבה. המשחק של המחזור. צסק"א היא הקבוצה החזקה ביותר במפעל ועם מאזן מושלם, כשהיא עם 95.25 נקודות למשחק, קצב מטורף במימדי יורוליג שמראה על התקפה דינמית וחזקה, ולצד הגנה טובה זה עובד. תאוסודיץ', דה קולו, חריאפה ושות' נפלאים והחבורה הרוסית נראית פייבוריטית ודאית לזכייה במפעל.

למרות זאת, אולימפיאקוס היא המבחן הקשה ביותר שלהם השנה. היוונים עם 3 ניצחונות מ-4 משחקים כשספאנוליס עם 15 נקודות ו-8.3 אס' למשחק מראה שהוא עדיין אחד השחקנים הטובים ביורוליג, והמצ'-אפ שלו מול חוליית הגארדים של מוסקבה. קם בירץ' ומאט לוג'סקי הם יופי של צוות מסייע, והתפקיד של בירץ' מתחת לסל מוסיף מימד חשוב מאוד לקבוצתו. גם הוא יצטרך להיות בשיאו הערב. לא כדאי לפספס את המשחק הזה.

21:00-גלאטסאריי-ריאל מדריד. משחק קצוות בין ריאל, אחת הקבוצות הטובות ביותר במפעל, ובין גלאטסאריי החלשה מאוד שעדיין מחפשת ניצחון בכורה. אין צורך להרחיב במילים – ריאל הפייבוריטית הברורה, והפסד שלה יהיה סנסציוני.

21:00-באסקט במברג-ארמאני מילאנו

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

אליפות סין בגואנגז'ו

אתמול התקיים חלקו השני של חצי הגמר, ממנו עלו מייקל הולט, ג'ון היגינס, סטיוארט בינגהאם ושון מרפי. הנוכחות של הקהל המקומי כנראה משפיעה על השחקנים משם, כי היחיד ששרד שאיכשהו אפשר לשייך מסין הוא מרקו פו, והוא בכלל מהונג קונג.

היום מתקיים חלקו השני שלב רבע הגמר, בפורמט הטוב מ-11. הנה המשחקים, שידור ישיר ביורוספורט:

8:30 מארק סלבי-מארק אלן

8:30 ג'ון היגינס-אלי קרטר

13:30 שון מרפי-מרקו פו

13:30 מייקל הולט-סטיוארט בינגהאם

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 3 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט