קול קורא ליומני קבוצות – 2016/17 / רועי ויינברג, סגן עורך

גולשים יקרים,

גם השנה אנחנו מריצים את פרוייקט יומני הקבוצות. הפרוייקט הזה כולל בעצם כתבה חודשית (פעם בחודש) על כל קבוצה שמסבירה על מה שעבר על הקבוצה בחודש האחרון ועל הצפוי לה בחודש הבא. לקראת התחלת הפרוייקט מחדש ב-2016/17 יש כמה קבוצות פנויות ואתם מוזמנים לבחור לעצמכם אחת.

כל המעוניין צריך לשלוח מייל ל-Roiweinberg@walla.com עם שמו, גילו ומה הוא עושה בחיים. חשוב להבהיר שכל אחד שמתחייב ליומן צריך לכתוב פעם בחודש על הקבוצה שבחר במשך כל חודשי העונה הסדירה. כל אחד מהכותבים יעבוד מול מנטור, אחד מחברי הצוות, שיהיה אחראי על פרסום היומן. האחריות על כתיבת היומן עצמו נמצאת על הכותבים בלבד כמובן, והם מחויבים לעמוד בלוח הזמנים.

הקבוצות הפנויות הן:

שרלוט הורנטס

דאלאס מאבריקס

יוסטון רוקטס

פורטלנד טרייל בלייזרס

נוסף על כך, נשמח אם תכתבו בתגובות ששלחתם מייל ואת שם הקבוצה שבחרתם כדי שלא יווצרו כפילויות ואנשים יבחרו קבוצות לא זמינות.

לצד זאת, ברצוני להציג לכם את הקטגוריות החדשות שהוספנו לאתר לפני תחילת העונה. קטגוריות אלו מופיעות מעל שורת הפוסטים הראשונה בעמוד הראשי (ומעל תחילת הפוסט בכל עמוד אחר) ומאפשרת גישה ישירה לקטגוריות שמכילות את המאמרים השונים באתר, כולל קטגוריה מיוחדת שכוללת פרוייקטים נבחרים מההיסטוריה של האתר. מומלץ לעבור שם.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

          1. אחשלי- אלף בית במשא ומתן,ככל שתאגור יותר קלפים תישאר בסוף העסקה עם יותר.לא מסכנים שום עתיד,בחיים לא תהיה פה מדינה אחת לשני עמים

  1. הייתי שמח לקחת את דאלאס, אבל אני מתגייס בקרוב וחוששני שאין לי זמן לעקוב אחרי משחקים מעבר לדף הסטטיסטיקה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט