פנייה – בקשה – לגולשים / מנחם לס

 

מחפש מתנדבים עם ידע NBA

1. יש לי כמה מאמרים מצויינים המחכים לתרגום. אלה מאמרים שבגלל חברותי באינסיידר, יש לי רשות לתרגמם בהופס. המאמר החם ביותר הוא ראיון ממש נהדר עם קובי שהופיע היום ב-ESPN מגזין, וגם חברנו גל מלוס אנג'לס שלח לי. זה ראיון על כדורסל אבל גם דברים כלליים שמאירים אור נוסף על קובי, שהוא ממש גבר לעניין. הייתי אומר שהתרגום ייקח בערך שעה – שעיה וחצי של עבודה. המתנדב ישלח לי אותו חזרה מתורגם תוך 48 שעות מאז קבלתו בקובץ וורד, וכך הוא ייכנס להופס עם שם המתרגם כמובן. לדעתי המתרגם יהנה מאד מהראיון והתרגום יהיה ממש דבר מהנה לעשות.

המתנדב הראשון יקבל את המאמר, ואם יהיו אחרים, אשלח להם מאמרים נוספים לתרגום. אנא שילחו מסר ל-

sefersheli@hotmail.com

2. נאלצתי להיפטר מאחד המסקרים היומיים שלנו. יום הסיקור שלו היה שני בערב שהוא ערב מלא של 10-12 משחקים. יום הסיקור שלי הוא יום שלישי, שבו יש בד"כ 6 משחקים. אני מחפש מתנדב לאחד משני הימים: אטם המתנדב מעדיף ערב מלא משחקים יהיה לו את ערב שני, ואם הוא מעדיף רק 6 משחקים, הוא יקבל את יום שלישי. אני אסביר למתנדב במה דברים אמורים, אבל בגדול אני מצפה ש-3-4 מהמשחקים החשובים של יום שני ויום שלישי יכוסו דבר ראשון בבוקר, והשאר יכולים להיכנס יותר מאוחר, או בקיצור. ברגע שיהיה מתנדב אסביר כבר הכל. אז נא לשלוח מסר לכתובת האימייל שלמעלה.

תודה

מנחם

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 16 תגובות

    1. זה לא גינדין, והוא אחד המסקרים הטובים ביותר בארץ ובאתר )כל המסקרים פה מצויינים בכל מקרה)

      גם אני ממשיך.

  1. מנחם, אני מוכן להתנדב לסקר לך את המשחקים של הלייקרס. בצורה הכי אובייקטיבית שאני יכול, ובשפה מעודנת בדיוק כמו שאתה אוהב.

    כיף?

    וכל זה בהתנדבות!

    (הוא סוגר את האתר אם אני מסקר לו לייקרס חחח )

    1. פרפר, זה קצת מסובך כי מאמר לא תוכל להיכנס לאתר ולהוסיף את הסקירה שלך. אבל אני מוכן לעשות אתך עסק (אפילו שאני מעמיד בכך את גורל האתר על חוד התער): כל משחק של הלייקרס – בית או חוץ – אתה שולח לי בזמנך החופשי כמה שעות אחרי סיום המשחק "פרפור הפרפר על משחק הלייקרס אמש" באימייל לכתובת שלי, ואני לוקח את מה שאתה כותב ומכניס כפי שהוא (כולל שגיאות הכתיב והדקדוק שלך). אתה לא חייב להוסיף את שמך האמיתי כי אני בטוח ששמך יחזקאל, או אחינדב, או אליעזר. משהו כזה.

  2. לפרפר – לא כל משחק. רק משחקים ביתיים, או משחקי חוץ במערב המתחילים ב-5:30 בבוקר בחור שאתה גר בו בישראל (בוודאי בת שלמה, או אחיהוד)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט