אירועי דיומא: 01.11.2016

כדורגל / רועי ויינברג:

ליגת האלופות:

בית א':

21:45-לודוגורץ-ארסנל (ספורט 1). המשחק הקודם נגמר בבייגל, 6:0, לארסנל. הם צפויים לנצח שוב, כנראה בהפרש שקטן יותר.

21:45-באזל-פריז סאן ז'רמן. משחק מעניין. פ.ס.ז' ניצחה במשחק בין הקבוצות במחזור הקודם ועם 13 נקודות מ-15 האחרונות בצרפת, כשנראה שהיא התרגלה לחיים בלי זלאטן. למרות זאת לא כדאי לזלזל בבאזל, גם בכושר לא רע, ועדיין קבוצה שחולמת על עלייה. בשביל משהו כזה נקודות מול פ.ס.ז' הכרחיות.

בית ב':

19:45-בשיקטאש-נאפולי (ספורט 5+גולד). המשחק הקודם בין הקבוצות נגמר ב-3-2 כיפי לנאפולי וכרגע שתי הקבוצות בתמונת העלייה. נאפולי באה אחרי הפסד ליובנטוס במשחק הצמרת האיטלקי אבל עדיין בכושר טוב וצפויה לעלות מהבית בקלות. לבשיקטאש זה כנראה יהיה קשה יותר, אבל אף פעם לא כדאי לזלזל באיצטדיון טורקי חם.

21:45-בנפיקה ליסבון-דינמו קייב. בנפיקה עם 4 נקודות עד עכשיו ויכולה לנצל את אובדן הנקודות של נאפולי, בשיקטאש או שתיהן כדי לחזור לאחד מ-2 המקומות הראשונים. קייב עדיין ללא ניצחון במפעל וסיכוייה לעלות קטנים מאוד, מה שהופך את בנפיקה לפייבוריטים הערב.

בית ג':

21:45-מנצ'סטר סיטי-ברצלונה (ספורט 5). סיטי באה אחרי רביעייה במחזור האחרון שאולי הוציאה אותה מהמשבר הקטן של 6 משחקים ללא ניצחון. ניצחון על ברצלונה, שכזכור הכניסה לה רביעייה משלה במשחק הקודם, יוכיח את זה לחלוטין. בארסה בכושר טוב, כרגיל, ויכולה לבוא מאוד מעודדת אחרי שהבטיחה דה פקטו את ראשות הבית.

21:45-בורוסיה מנשנגלדבאך-סלטיק. גלבאך באה אחרי ניצחון במשחק הראשון בין הקבוצות שאמור לסייע לה להגיע לליגה האירופית. הם רק נקודה מתחת לסיטי ויכולים לעלות לשלב הבא. למרות זאת, הם לא ניצחו ב-4 משחקיהם האחרונים בבונדסליגה ונראים רע. סלטיק יכולה להפתיע אותם הערב.

בית ד':

21:45-אתלטיקו מדריד-רוסטוב (ספורט 5+גולד). אתלטיקו עם שלושה 1-0 קטנים בליגת האלופות, מה שהופך אותה למושלמת מן הסתם. רוסטוב לעומת זאת ספגה 8 שערים ב-3 משחקים במפעל וצפויה להפסיד לרוסטוב די מהר.

21:45-פ.ס.וו איינדהובן-באיירן מינכן (ספורט 5+). פ.ס.וו, אלופת הולנד, עם נקודה אחת בשלושה משחקים וספגה רביעייה מבאיירן במשחק הקודם. מינכן ששולטת בליגה טובה בהרבה על הנייר ולכן ככל הנראה תנצח.

כדורסל / רועי ויינברג:

ליגת האלופות – פיב"א אירופה:

19:00-מכבי ראשון לציון-קראסיקה (ספורט 5). ראשון ניצחה את 2 המשחקים הראשונים במפעל ואילו קראסיקה באה אחרי ניצחון והפסד. יכול להיות שדאוסון יערוך את הבכורה המחודשת שלו במדי האלופה הערב, מה שללא ספק יסייע להם לעלות למאזן של 3 ניצחונות. משחק פתוח לחלוטין.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

אליפות סין בגואנגז'ו

קודם כל ברכות לאלוף העולם, מארק סלבי, שמחץ את דינג ז'ונווי בגמר האליפות הבינלאומית בסין 10-1. נראה שלסלבי יש את המספר של דינג, כפי שהעיד גמר אליפות העולם האחרונה, או שדינג מתקשה לזכות בתואר מול הקהל המקומי.

נשארים בסין, לטורניר קצר ואיכותי עד מאד, הנערך במקום המוכר לחובבי הספורט בארץ – גואנגז'ו. מדובר בטורניר חדש, המוגדר כטורניר למוזמנים ולא כטורניר דירוג, עם פרס ראשון של 200,000 ליש"ט לזוכה (הגבוה אי פעם לטורניר מחוץ לגבולות הממלכה המאוחדת). לטורניר הוזמנו 16 המדורגים ראשונים בעולם, וכולם ישתתפו (פרט לרוני אוסליבן, המעדיף כנראה לנוח לקראת טורניר אלוף האלופים בשבוע הבא). בשנה הבאה הטורניר כבר יהפוך לטורניר דירוג, אחד מתוך חמישה הנערכים כל שנה בסין. מספר מכובד לכל הדעות.

הטורניר מתחיל משלב שמינית הגמר, ארבעה משחקים היום וארבעה מחר. הנה משחקי היום (בפורמט הטוב מ-11). שידור ישיר ביורוספורט.

8:30 מארק סלבי-אנתוני מקגיל
8:30 מארק אלן-ריקי וולדן
13:30 ג'אד טראמפ-אלי קרטר
13:30 דינג ז'ונווי-מרקו פו

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. תודה רועי. יהיה מעניין לראות את סיטי מול ברצלונה היום. ברצלונה סובלת ממכת פציעות לא פשוטה, והמאבק בליגה השנה יותר קשה מזה של ליגת האלופות בשלב הבתים, אז יש לסיטי סיכוי להשיג תוצאה טובה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט