מתבשל דיל בומבסטי חדש בזמן שאנחנו מדברים/ מנחם לס

דיל חדש מתבשל ממש ברגעים אלה

 

את מקור ההודעה שקבלתי לפני כשעה איני יכול לגלות. משרה בדרגה די גבוהה של סטודנט לשעבר שלי באחת מקבוצות הליגה עלולה להיפגע מזה. בקיצור, מה משנה המקור? העובדה היא שממש עתה מדברים על זה, ואם זה יקרה או לא איש לא יודע.

 

הנה העובדות: הבוסים בלייקרס מאד מוטרדים ממה שהולך בקבוצה. דווייט האוארד מחייך יותר מדי, ואמש הוא זרק לסל 5 פעמים. קובי בעצמו נראה בברור כשחקן שנישבר לו, ואין לו חשק לשחק. אני הבחנתי בשפת גופו, והיה ברור שזה לא קובי עם עיני הנץ הרעבות לטרף, אלא מין יונה שעפה לה להנאתה מעל גגות הרעפים האדומים של בתי בת גלים שניבנו בתחילת המאה שעברה בסגנון גרמני. אם תרצו לדעת עוד על הבתים האלה – רק תבקשו סיפור.

 

בלייקרס יודעים שחייבים לעשות משהו בומבסטי, ואפילו שזו תהיה הודאה שמה שעשו בקיץ – ואחרי הקיץ – היו שגיאות שהיוו COMPOUNDING אחת על השנייה.  השגיאה הקטנה היתה סטיב נאש, אבל עם זאת אפשר לחיות. השגיאה הגדולה היתה דווייט האווארד. הלייקרס רוצים את את קווין לאב במקומו. קווין הוא מלוס אנג'לס, והוא הלוחם שהם צריכים, ולא ה-NON-CHALANT ששמו האוארד.  מי רוצה את האוארד? בילי קינג, המנכ"ל של הנטס, שמקבל מסרים מרוסיה לעשות משהו שיעורר את הקבוצה והקהל.  "המשהו" נקרא דווייט האוארד. האוליגרך רוצה את האוארד בכל מחיר.  אבל לנטס אין את קווין לאב, למינסוטה יש אותו.

 

בקיצור, הדיל שמתבשל הוא ברוק לופז ועוד כמה חתיכות קטנות למינסוטה, קווין לאב ללייקרס, ודווייט האוארד לנטס.  בתחילה הלייקרס לא רצו לדבר על הדיל כי הם עדיין לא איבדו תקווה בהאווארד, וקווין לאב פצוע. עכשיו, שכמעט אין סכוי שיעשו את הפלייאוף, לא איכפת ללייקרס לחכות עד שלאב יבריא (עוד כ-6 שבועות).

 

הדיל הזה לא היה קורה אילולא קופצ'אק עצמו לא היה מתחיל לאבד תקווה בהאווארד, ולא היה מתחיל לחשוש שהג'וב שלו בעצמו הוא בסכנה.  אם הדיל ייעשה בסופו של דבר או לא – אינני יודע.אבל מה שאני כן יודע – וזאת עובדה –  זה ששלושת המנכ"לים של שלושת הקבוצות הם על טלפון משולש ממש ברגעים אלה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 32 תגובות

  1. הדבר היחיד שאני לא מבין בכל הדיל הזה הוא למה מינסוטה צריכה את ברוק לופז כשיש לה את האירופאי. אני בטוח שהם ירצו עוד שחקן משמעותי יחד עם לופז. וואלאס?

  2. מנחם אם זה אכן קורה , אתה עולה מדרגת קיסר לאליל
    זה יחזיר את הווארד לפרופורציות , לחשוב שהשוו אותו לווילט , קארים ושאקיל שהגיע ללייקרס , מגחכך אז ובוואדי שהיום.
    טרייד שיצור המון אגו בנטס. ווילאמאס , ג׳ונסון והסנטר הכי אוברייטד אי פעם . מישהו עוד עלול לחנוק את קרליסימו

    1. Mbk , אני מאוד מסכים איתך שהוא לא קרוב לרמה של אף אחד מהשמות , אבל השאלה כמה משפיעה הפציעה שהוא עבר בקיץ
      יכול להיות שהוא לא אותו שחקן כבר (אני לתומי פינטזתי שנאש מפטם אותו בכדורים בדרך לשיאי קרירה, כמה שאני טועה…)

      1. ראבק הוא בן 27 ,שחקנים בגילו אמורים להתאושש
        הוא נראה לא אכפתי ולא מספיק רציני . התחבק עם ואן גאנדי כאילו הם בדרך להתחתן ומאחורי הגב דאג שיעוף , אורלנדו פתחו את הרגליים עבורו והוא ירק לתוך הבאר.
        כמו שנאש משחק ונראה , הדבר היחיד שהוא יכול לפטם זה אווזים.
        הלייקרס של העונה הולכים להזכר ככישלון הגדול בכל הזמנים , פיי רול כל כך גבוה ולגמור מחוץ לפליי אוף . בדיחה גרועה.
        זה המאזן השני הגרוע בטיבו בהיסטוריה של המועדון !
        השמחה היחידה שלי היא שאני פשוט מתעב פרויקטים של גאליקטיוס .
        זה נכשל גם עם מלון ופייטון ב 2004 . אז הקבוצה הגיע לפחות לגמר והפסידה לפיסטונס, אך התפרקה לאחר מכן והתאוששה רק ב 2007.

      2. ראבק הוא בן 27 ,שחקנים בגילו אמורים להתאושש
        הוא נראה לא אכפתי ולא מספיק רציני . התחבק עם ואן גאנדי כאילו הם בדרך להתחתן ומאחורי הגב דאג שיעוף , אורלנדו פתחו את הרגליים עבורו והוא ירק לתוך הבאר.
        כמו שנאש משחק ונראה , הדבר היחיד שהוא יכול לפטם זה אווזים.
        הלייקרס של העונה הולכים להזכר ככישלון הגדול בכל הזמנים , פיי רול כל כך גבוה ולגמור מחוץ לפליי אוף . בדיחה גרועה.
        זה המאזן השני הגרוע בטיבו בהיסטוריה של המועדון !
        השמחה היחידה שלי היא שאני פשוט מתעב פרויקטים של גאליקטיוס .
        זה נכשל גם עם מלון ופייטון ב 2004 . אז הקבוצה הגיע לפחות לגמר והפסידה לפיסטונס, אך התפרקה לאחר מכן והתאוששה רק ב 2007.

  3. מינוסוטה השלימה עם העובדה שלאב לא ישאר אצלה, יש שם קרע רציני, לאב רוצה לעזוב תקופה ארוכה, עדיף להם לנסות להשיג עליו משהו עכשיו.

    לא יודע מה מקור הידיעות שלך, אולי באמת יש שיחות אבל הגיוני שיהיו שיחות זו התקופה.

    לא יודע אם צריך עדיין להתרגש מזה יותר מדי.

  4. מה קרה מנחם, שחקת קצת בטרייד מאשין, והוא רשם לך Successful
    אז החלטת להמציא לנו סיפור על איזה סטודנט נרקומן שהיה תלמיד שלך לשעבר ..

    חחחחחחחחחחחחחחחח

  5. בתור אוהד לייקרס שמרחיק מעצמו חפצים חדים (אחרי הבוקר גם סכו"ם פלסטיק נכנס לרשימה של חפצים חדים) , אני מקווה שכל טרייד יעשה משהו טוב , לא ברור איך הווארד לא נותן שום תפוקה
    נ.ב. מנחם מה הסיפור על בת – גלים? , אני מכיר את המקום מצויין משהירות הצבאי שלי

  6. טרייד מצוין לדעתי. לאב שחקן שאפשר לבנות עליו בניגוד להווארד, בנוסף אם הלייקרס רוצים להוציא משהו מהעונות עם נאש גאסול וקובי, קווין לאב יכול להתאים הרבה יותר מאשר הווארד, שאולי באשמתו ואולי באשמת אחרים פשוט לא נותן תפוקה ראויה.
    מעניין מאוד איך יתפתח, אבל הלייקרס הפכו לקבוצה מאוד לא נעימה לצפיה..

  7. אני לא רואה מה מינסוטה מקבלת פה. היא נותנת את אחד השחקנים הטובים כיום בליגה ומקבלת בתמורה את לופז בתוספת כמה גופות? לא נשמע סביר.

    1. למינסוטה אין הרבה ברירה. קווין לאב רוצה לעזוב והוא הודיע על זה. ברוק לופז הוא בכ"ז 0'7, ואמש למשל היה הטוב ביותר בנצחון על הניקס. הוא וואלאס נראה לי טוב למינסוטה.

  8. טרייד הגיוני. אבל אני לא רואה מה זה יעזור לנו הלייקרס.
    הרי הבעיה הגדולה היא בסהך הכל ההגנה. בזה לאב גרוע יותר מגסול אפילו. בנוסף, בתור אופציה שנייה המספרים של לאב יצנחו לדעתי והוא יהיה שחקן של 17 10. הייתרון הוא שגאסול יחזור לסנטר. אבל אני לא רואה שום יתרון גדול בטרייד הזה.
    לדעתי צריכים להעיף את דאנטוני(מהתחלה ידעתי שלהביא אותו זאת טעות איומה) והאוורד צריך להבין שכאן זה הצאנס שלו להפוך לגדול באמת. לתפוס את עצמו בידיים והתחיל להילחם.
    גם קובי צריך להגיד לעצמו שהוא עכשיו משחק רק בשביל אליפות. מתחיל להיות מנהיג טוב שסוחף אחריו את הקבוצה תוך כדי בחירת זריקות טובה יותר, וקצת יותר מסירות.

  9. בשביל מה לייקרס מחפשים טריידים מטופשים?
    הרי הבעיה היא כל כך ברורה בדמות המאמן הכי ליצן שאי פעם דרך על פרקט NBA שאני בדעה שאם מפטרים אותו והם ישחקו ללא מאמן, יהיה שיפור ניכר בקבוצה.
    אז בשביל מה כל הטריידים המטופשים האלה?
    אם כבר טרייד בשביל להביא את לאב זה רק גאסול בשום פנים ואופן לא האוורד
    בכלל אני לא מבין למה כולם נטפלים להאוורד?
    17.2 נק' ו12.3 ריב' איפה פה הבעיה? הרי הוא בא ללייקרס על תקן מס' 2 , מה יש לצפות יותר ממס' 2?
    באורלנדו שהוא היה הכוכב הוא נתן מספרים דומים, 18 נק' עם 14 ריב'
    אז על נקודה וריבאונד וחצי שירדו לו בסטטיסטיקה ועוד שהוא לא משחק ככוכב הקבוצה על זה אומרים שהאוורד חלש? עוד שהוא חזר אחרי פציעה של חצי שנה וניתוח בגב ? אני לא יודע מי החולי רוח שעשו קוצנזוס מיותר על הירידה ביכולת של האוורד וגורמים לחשוב שהוא הבעיה.
    עזבו אותכם שטויות, עזבו אותכם מהקישקושים, הבעיה היא רק על הקווים.

    1. וואו! הנה המקור למאמר הדיבילי של מנחם – אני חייב לאמר שאני מופתע, כבר התחלתי להאמין שלמנחם יש סטודנט חשאי שמדליף לו מידע ..

      השלב הבא זה שמנחם יתרגם לנו דיווחים מאלג'זירה!!!

      חחחחחחחחחחחח

  10. מזכיר לי את הניקס לפני כמה שנים (מנחם תעזור לי פה) שהביאו את מרבורי, אדי קרי ורנדולף ויצאו עם כלום ושום דבר מלבד תכחים וריבים תוך הקבוצה, ופיי רול משוגע.

    לא מבין למה מינסוטה צריכה את לופז. כרגע במצב הנוכחי שרוביו נראה שחקן פח וברנדון רוי לא חוזר מהפציעה, הם צריכים גארד טוב בתמורה לקווין לאב, ולהוסיף עם עוד איזה 4 נחמד. בריאה, שבד ורידנאור זה נחמד, אבל מהספסל. 2 מתוך השלושה צריכים לבוא מהספסל.

  11. מסכים פה אגב עם חלק מהגולשים, ד׳אנטוני לא מתאים. הלייקרס זאת קבוצה שצריכה לשחק כדורסל בין גבוהים עם שתי מגדלי תאומים כאלה, ולא לבנות על הקסמים של נאש בשלב הזה שלו של הקריירה, אלא לקוות לשלשות ממנו ואילתורים פה ושם עם איזה פיק אן רול, בניגוד לאג׳נדה של ד׳אנטוני שמבחינתו יהפכו את עמדת הפאוור פורוורד לעמדת סמול פורוורד מס׳ 2. גם קובי בשלב הזה של הקריירה צריך לשמור קצת יותר על האנרגיות ולהנות מהנוכחות בצבע שיש לקבוצה שלו לספק. מבחינת הגנה, מי שעוד לא הבין, הגנה קבוצתית חזקה נוצרת בעזרת תיאום ורוטציות הגנתיות שהמאמן יוצר ולא משחקנים שנחשבים לשומרים טובים, ברור שצריך 2 3 כאלה בחמישייה אבל הגנה קבוצתית בנוייה מדאבל טימים מתוזמנים היטב ועזרה נכונה בהגנה ולא רק הגנה של אחד על אחד. מאמן שבאמת יכל לעשות מהלייקרס אגדה של קבוצה זה דווקא ג׳רי סלואון. לא מאמין איך ראשי הלייקרס לא הבריקו וקנו את הבלוף הזה מייק ראן אנד גאן ד׳אנטוני. 

  12. אני חושב שהווארד מאוד מתאים ללייקרס וממשיך את השושלת של הסנטרים הגדולים בלייקרס,הלייקרס צריכים להיפטר מגאסול,נאש,וורלד פיס וד'אנטוני!!!! ולהביא כמה צעירים אתלטים שיחפו על הממבה המזדקנת.הייתי מביא את גיי ומחפש עוד מישהו בסגנון,שמעתי שג'רמי פארגו(אל תצחקו הוא היה טוב מאוד העונה) שוחרר מקליבלנד ואלי שווה לתת לו צ'אנס.

  13. חבל על הכסף. הלייקרס צריכים להבין שהכוח העולה הם הת'נדר ומיאמי, ואין מה לעשות נגד זה.
    אם אני ג'רי ווסט הייתי הולך על עונה פיננסית.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט