סיכום ומסקנות מניצחון מכבי על ז'אלגירס / MBK

על המשחק

בשורה התחתונה מכבי תל אביב גברה 87:74 על ז'אלגירס בקובנה ועלתה מולה למאזן 6:17

על פניו מכבי עם ניצחון מוראלי חשוב בפועל היה חמקה ממוקש שהיה מחסל את סיכוייה להגשים את שאיפות הפיינל פור בהמשך הדרך

מזאלגיריס מועדון הפאר הליטאי נשאר רק השם המאיים , אין זכר לקבוצת העבר מהאייטיז ( סאבוניס , חומיצוס , קורתינאתס ) או זו שזכתה ביורוליג ב 99

רמי הדר עלה עם חמישייה לא שגרתית של  גל מקל ( על חשבון גאודלוק), די ג'יי סילי, סוני ווימס, דווין סמית', וקולטון אייברסון שתופס את מקומו בחמישיה על חשבונו של צירבס ( מר 2 עבירות תוקף למשחק )

זאלגיריס הובילה 6-2 ומאז תל אביב השתלטה על המשחק , היא סיימה את הרבע בפלוס 5 (16-21 )

ברבע ה 2 זאלגיריס המשיכה להפציץ מ 3 ( פתחה עם 0 מ 10 וסיימה את המחצית עם 2 מ 17 ) ושיחקה ליידה המושטות של מכבי ששועה למעט חמצן בדמות ניצחון חוץ ראשון במפעל

32-43 הייתה תוצאת המחצית כאשר הנתון המוזר של המחצית מלבד ה 2 מ 17 הוא 2 נקודות בלבד לישראלים מסל של פניני סמוך לבאזר ו 0 , אפס , זירו , נאדה ביקורים של זאלגיריס בקו העונשין

מכבי פתחה היטב את הרבע ה 3 ורצה ל 34-48 , זאלגיריס איזנה את הסטיסטיקה כשהשלשות החלו לצלול והם הורידו ל 4 בלבד , סילי בסל ועברה על סיום הרבע קבע 57-64 למכבי

זאלגיריס לא הופיעה לרבע האחרון  ו 2 עבירות טכניות לחובתה ( הודות לשארס שלא שלט בעצביו ) והרבע שהיה אפס, משעמם משהו ( כמו המשחק למען האמת ) ותל אביב ניצחה 74:87

אה , וזלגיריס הופיעה לקו העונשין ( 1 מ 2 לווסטרמן בביקור היחיד של המארחים על הקו , שווה שיא מועדון שלילי )

מספרים חברים מספרים

גאודלוק 18 סמית' 17 ווימס 16 זו לא הפתעה מצד הביג 3 של מכבי העונה

7 נקודות בלבד לישארלינו ( 5 אוחיון , 2 פניני , 0 למקל ב 38 דקות משותפות. לנדסברג ואלכסנדר לא הגיעו עם הקבוצה למשחק , מי שראה את יבזורי מוזמן לעדכן את מדור חיפוש קרובים )

20 מ 23 לתל אביב מהקו ( היו 20 מ 20 אייברסון קלקל עם 3 החטאות רצופות בסיום ) , 1 מ 2 בלבד למארחת

לוקאס לקאביצ'יוס 16 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים ו 21 נקודות מדד בעל השורה הבולטת של הערב

לדווין סמית היו 19 נקודות מדד מתוך 100 של מכבי

18-4 לזאלגיריס באופנסיב ריבאונד , בלי זה הם היו מובסים

14 אסיטסים על 16 איבודים לתל אביב , מקל עם 3 אסיסטים היה המפנק הראשי

5 דקות עם נקודת מדד שלילית לויקטור ראד

35 דקות לווימס , 31 לסילי וסמית' ( בעונה כל כך ארוכה אסור לתת לווימס 35 דקות מול זלגיריס )

ניצחון 10 רצוף של מכבי על הירוקים

הדר מול אדלשטיין

דובר ועוד ידובר רבות על המהלך

שמועה לא מבוססת ( פיני גרשון ) טוענת שמכבי תחזור ארצה עם שארס או קזלאוסקס , לטובתה מוטב שלא תחזור עם שארס

לא כל מי שהיה כוכב גדול יכול להביא את היכולות על המגרש לתרגום על הקויים ( דווקא אוברודביץ , בלאט , ג'קסון , ריילי ואפילו קר כולם דוגמאות לשחקנים שאינם סטארים גדולים )

קשה לשפוט את הדר על סמך 2 משחקים מול תחתית היורוליג . גלטאסריי וז'לגיריס יהיו בטופ נוט 3 של המפעל ואולי מוטב שלא יהיו בו בעונה הבאה .

תל אביב היא קבוצת התקפה טובה מאוד שתפלרטט עם 90 נקודות בכל משחק , הבעיה שהגנתית היא תפלרטט עם מספר דומה

הדר נראה כאיש עמל מופנם ושקט שמנסה לעשות מלאכתו נאמנה ובשקט , אני לא חושב שהיה צריך לעזוב יחד עם ארז ובהחלט לא בטוח האם ישאר עד לסיום העונה

נראה כי לארז חברים רבים מהתקופה בה עבד בערוץ הספורט , מוטב שישתמשו בכלל גילוי נאות לפני השחזת הסכינים מול הדר

בשבוע הבא ביום ב' דרבי בהדר יוסף ומפגש מול ברצלונה הפצועה הם משחקים על הקריירה עבור הדר , קשה להאמין שיאבד את מקומו לאחר ניצחון בדרבי ועל בארסה ( שמגיעה פצועה וחבולה , ריבאס קרע את עקב האכילס , וכנראה ללא לה בומבה )

הפסדים ? שומר נפשו ירחק

שארס , יחזור לשתף פעולה עם ווציץ בהיכל ?

כחול לבן צהוב

מכבי AKA הקבוצה של המדינה בעקבות החוק הרוסי ולא רק ,חייבת את שחקנייה הישראלים בכושר שיא

הערב 38 דקות עם 7 נקודות ו 10 נקודות מדד בלבד הם תפוקה עלובה ,על אחת כמה וכמה מול הליטאים החלשים

מקל , לאחר שנפלט מה NBA והכוכב האדום בלגרד הוא כנראה לא רכז מהטופ של היורוליג לעומתו אוחיון רכז מחליף טוב הסוגייה היא שהם חייבים להרוויח את מקומם ולא לזכות לחסדי ההנהלה / המאמן / הקהל

פניני יכול להתאים למספר דקות מוגבל מאוד ביורליג ובעיקר במשחקי בית בהם הוא קולע טוב יותר מבחוץ יזכה לדקות רבות יותר בליגה בעיקר בגלל שדווין סמית' לא ישחק העונה בליגה הישראלית

בליגה מספר הדקות יגדל ל 80 עבור הישראלים מאחד ויחולק עם לנסברג ואלכסנדר מגיסא

יבזורי אינו חלק מהרוטצייה ואיתי שגב פצוע המצב אינו מזהיר במיוחד

אלכסנדר באדום של מילוווקי, לפני שגילה את שורשיו היהודים

כדור הבדולח

מכבי תל אביב עמוסת כשרון ועמוסת בעייות

הקו הקדמי של אייבסרון וציברס רחוק מלהיות טופ יורוליג , צירבס נוטה לתת לפחות 2 עבירות תוקף והוא מגן טבעת גרוע

מכבי תל אביב עם 9 חסימות ב 4 משחקים וזה הרבה בגלל שאין PF בקבוצה . קווניסי מילר נפצע וויקטור ראד מוכיח למה הוא גדול ליורוקאפ ולא היה ביורוליג עד היום

גם הקו האחורי לא מי יודע מה בעיקר בגלל (חוסר) יכולת הקליעה של מקל את אוחיון.

לשחק עם ווימס וסמית כ 2 פוורדים , סילי וגאדולוק יכול להצליח מול זלגיריס . מול הטובות באמת זה לא יספיק ( צסק"א לא תאכל אותה)

למרות שאיפות הפינל פור קודם כל חובה להבטיח מקום בטופ 8 ועל מנת לעשות את זה צרייך להשיג מאזן של 16 ניצחונות לפחות.

עכשיו מתחילה הליגה האמיתית עם רצף של משחקים מול בארסה ( בית ) , פנאתניקוס ( חוץ ) , פנרבחצה ( בית ) , קאזאן ( חוץ ) , אולמפיאקוס ( חוץ )

בקונסטצלטיה מסויימת היא יכולה להגיע לדצמבר במאזן 7-2 כי משחקי הבית לא קלים ומשחקי החוץ כוללים דואל באתונה ומפגש בקאזן מול האקס העצבני קית' לנגפורד

לפני שסוגרים על מאמן אני לא בטוח שהרבה מאמנים יקפצו על העגלה בנסיון להוציא מים מהסלע הלא אדום , צריך לנסות להחתים רכז ו PF מתוך מחשבה על העתיד. העונה ארוכה מאוד צפויים 33 משחקי ליגה , 30 יורוליג , 4 בגביע אם נוסיף הכנה , גביע ווינר ופלייאוף נגיע למספר קרוב ל 90.

צריך לחשוב גם על זה , בלי רוטציה רחבה וההירכיה צפוי חורף קר ליושבי ההיכל , המון בהצלחה להדר בתקווה שישאר לפחות עד חודש אדר.

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש 38 תגובות

  1. איתמר פורת

    תודה על הסיכום.

    צריך לסנן כל משפט של פיני גרשון כי הוא פולט לפעמים שטויות מדהימות לצד אמירות חכמות אז אין למה להתייחס לרוב האמירות שלו.

    הבעיה עם הישראלים שהם פשוט בכושר לא טוב (יוגב ופניני) או שעוד לא מצאו את מקומם בקבוצה (מקל ואלכסנדר). הם מקבלים דקות אבל הם פשוט לא משחקים טוב בשביל להישאר יותר במגרש.

    כרגע אפשר לזהות מגמת השתפרות קלה וזה חשוב. אם הנצחונות יגיע גם הביטחון ואז נשחק יותר טוב. ההגנה עדיין איומה וקבוצה טובה יותר הייתה קולעת את השלשות הפנויות האלה.

    מעניין אם גאודלוק ימשיך לעלות מהספסל או שזו רק הייתה סדרת חינוך קטנה. סילי הולך ומשתפר ובתכלס במאני טיים הוא הרכז ככה שמקל ואוחיון לא ברמה שלו כרגע. אייברסון קצת מייצב את ההגנה הקבוצתית וראד די נמחק.

    יש מקום לאופטימיות והרבה תלוי במשחק ברביעי מול ברצלונה

  2. תודה מידן.

    מסכן לנדסברג. ממש מתעללים בו במכבי. יום אחד בונים עליו, יום אחר מוחקים אותו לגמרי, וזה לא שלא יודעים למה הוא מסוגל התקפית.
    הישראלים פשוט לא טובים. כפי שציינת, מקל לא משהו בכלל. אוחיון עדיף.

    1. לדנסברג יודע לתת נקודות ובוודאי שאפשר לנצל אותו באופן חכם אבל הוא לא שחקן יציב ובשנה שעברה לא הוכיח את עצמו ונפצע כל שני משחקים בערך.
      הוא נכנס לזון לפעמים אבל רוב הזמן אי אפשר לבנות עליו.

  3. אחלה סיכום מידן

    מכבי מזמן לא הקבוצה של המדינה אלא עסק מסחרי שמייצג רק את בעליו. הישראלים לא מספיק טובים אבל נראה שגם הם מעדיפים את הסמל הירוק על הדולר מאשר דקות משחק (ע״ע יבזורי) . למרות הכל מכבי שווה טופ 8 ביורוליג העונה גם עם רמי הדר על הקווים. יותר מזה? בינתיים נראה שלא

  4. תודה רבה, הסיכום השלים לי מעולה את המשחק שלא ראיתי.

    מבחינת הדר אני מסכים, שהעונה יתנו לו שקט. מניח שברגע שארז יחזור לחמישיות, וזה יקרה בשנייה שפרנקו ימצא קבוצה, ירדו ממנו בערוץ הספורט.

    מבחינת הישראלים, אני מסכים שהם צריכים להרוויח את מקומם. מקל, כשחקן דומיננטי ויוצר, לא צריך לשחק משום שלמכבי יש טובים ממנו (ווימס, סילי). אוחיון אחלה כמוליך כדור שני וכשחקן ליד גארד דומיננטי וצריך לקבל הרבה דקות ביורוליג, מסכים בקשר לפניני.

    לדעתי אין שום מניעה שמקל ויבזורי יקבלו 20-25 דקות כל אחד בליגה. ככה הטובים יותר ישמרו ליורוליג והשניים יכנסו לכושר משחק גבוה יותר.

    1. ארז בחמישיות יהיה אסון להדר. תחשוב על תכנית שבועית שתנתח כל החלטה וחצי טעות של הדר. מספיק להיזכר במה שטבק חטף בשנה שעברה ולהבין שהדר יחטוף פי 100

    2. היורוליג בפורמט הנוכחי שלו יחייב קבוצות לחלוק דקות בצורה חכמה
      לדעתי מכבי בגלל המשבר נשרפת בכל החזתיות
      חייבים לדעת לשמר ולחלק את העומס

      1. רועי ויינברג

        מסכים. התחילו את זה עם דווין סמית' (בין אם מתוך שיקולי מס או כדורסל) וזה צריך להמשיך עם כמה שיותר שחקנים.

  5. סיכום מעולה מידן.
    מסכים לגמרי לגבי הפרשנים של ערוץ הספורט – פיני, פרנקו, שלף – שומעים את חוסר האובייקטיביות שלהם ביחס לאדלשטיין מקילומטר. זה צורם ולא לעניין.
    לגבי חלוקת הדקות ועומס המשחקים – בליגה מכבי יכולה לתת לזרים מנוחה לסירוגין ולנצח 80% מהמשחקים גם עם אלכסנדר ולנדסברג כשסמית, ווימס וגאודלוק נחים מדי פעם.
    הליגה יכולה לתת מנוף ובטחון לשחקנים שלא מצליחים בינתיים ביורוליג כמו מקל ואוחיון ולהוות הכנה טובה לשיפור התיאום והליטוש לקבוצה חדשה כמעט לגמרי.

  6. לכבי הישראלים – אמרתי בעבר שלמרות שביורוליג אין הגבלת זרים כמובן ההבדל בין מכבי לקבוצות הגדולות ביבשת היא השחקן המקומי. לכל קבוצה גדולה באירופה יש בסיס מקומי מהטופ של היבשת, 3-4 שחקנים מצוינים גם אם לא תמיד המובילים. מישהו רואה ישראלי אחד שיכול להשתלב באחת מה-15 הטובות ביורוליג?
    כשנזכרים בעובדה שב- nba מסתובבים אין סוף אירופאים ולנו יש נציג אחד בקושי צריך להעריך את ההישגים של הנבחרת הרבה יותר מהקרדיט שהיא מקבלת.

    1. כיום לא
      בעבר הלפרין שולב באולמיפיאוקס ואליהו בויטוריה
      זאת בעייה של הכדורסל הישראלי שאין לנו שחקן אחד בטופ 30 האירופאי
      בעבר תמיד היה ( ברקוביץ , ג׳מצי , קטש ושפר אולי הנפלד שהביא סט כישורים אחר )

  7. מעולה מידן נגעת בנקודות הנכונות. רק העניין של הפיינל פור לא כל כך רציני כי מכבי לא קרובה לשם. מכבי צריכה להיות מאושרת אם תגיע לפלייאוף. מדהים הקו הקדמי החלש שלה. זה מטורף איך בסופו של יום הם הגיעו לקו קדמי כזה חלש. הפתרונות לפדרמנים. מה שכן ממשחק למשחק בילי יותר ויותר מוצא חן בעיני אחלה שחקן

  8. תודה.
    לא הייתי ממהר לעשות עניין מהספסול של גאודלוק. בכל זאת משחק חוץ אחרי 48 שעות פלוס טיסה. לדעתי תהיה רוטציה כשקיים לו"ז צפוף.

  9. תודה על הסיכום. מכבי מזמן כבר לא הקבוצה של המדינה. עם קצת זמן היא תתגבש וההגנה תתייצב. חבל על המצב של הישראלים – לא בכושר ולא משחקים. כשיחזרו לכושר מצב הקבוצה ישתפר והספסל יהיה יותר עמוק.
    וזה מסר לקברניטי מכבי: קשה לצפות במשחקים כי אין שידורים כמו פעם בערוץ הציבורי. אני לא מסכים לפיחות הוחל בערוצי הכבלים ולכן אין לי כבלים. אז אם אני רוצה לצפות במשחק וצריך לעשות זאת בדרך העקלקלה של שידורים באינטרנט, ובקבוצה ישראלית אין ישראלים, אז למה שאצפה במכבי?! אני כבר אצפה בנב"א וזהו.

  10. תודה מידן. מכבי בפלונטר, ציפו שמקל שהגיע ל-nba יהיה בין הרכזים הטובים באירופה וכרגע זה לא נראה ככה ואם יחתימו עוד רכז זה אומר שיצטרכו לשחרר אחד, מה שלא נראה סביר. אם ישחררו זה יהיה את מקל כי הוא לא יסכים להישאר על תקן רכז מחליף. PF זו שאלה מעניינת. ראד במקור הוא טווינר של 3-4 ובתחילת העונה הוא נראה טוב אבל הוא כנראה איבד את הביטחון. זו קבוצה עם הרבה שחקנים שרוצים דקות ועומק רב. רמי הדר יצטרך להחזיר את הביטחון לשחקנים לאט לאט וכרגע הכי חשוב זה מקל וצירבס שמהווים חלק משמעותי להמשך העונה כי לא יביאו עוד שחקנים על העמדות שלהם. מי שיש במכבי זה מה שיהיה עד סוף העונה, אולי חוץ מהמאמן…

  11. למכבי יש עוד הרבה זמן להיכנס לעניינים. תיאום בהגנה, היררכיה, דברים שלוקחים זמן. חוץ מזה יפה שהליגה הזאת נותנת עניין בכל משחק וכך אפשר ליהנות גם ממשחקים של קבוצות אחרות ולא רק להינעל על מכבי.
    שווה להם לייצר סגל לליגה באירופה וסגל לליגה בארץ. אין לגואדלוק וסימס מה לשחק במשחקי הארץ. שיתנו למקל, אוחיון ופניני וג'ו אלכסנדר את הדקות החשובות והביטחון במשחקים בארץ.
    אפשר וצריך לנצל את הסגל הרחב לטובה, רק צריך להירגע ולא להילחץ מכל הפסד

    1. אכן אין למכבי יותר מדי מה לחגוג, היא לא תתקל בקבוצה שמפציצה ככה בלי הכרה מבחוץ יותר מדי וממשיכה למרות אחוזים איומים. היא לא תתקל בהרבה קבוצות שלוקחות 17 ריבאונד התקפה! ומנצלות אותו באחוזים מינימאלים ובטוח שהמשחק האובר אינדיבדואלי שלה שהתבטא היום ביותר איבודי כדור מאסיסטים (16 מול 14) לא יוביל אותה רחוק.
      בגזרת הישראלים אין חדש תחת השמש ,המנה התורנית 7 נק' ביחד למקל,אוחיון ופניני ,יבזורי ממשיך לעודד נהדר מהספסל ואפילו המאוזרח הטרי אלכסנדר הצטרף אליו.
      נקודות האור- דווין סמית נראה טוב וחוזר להיות העוגן היציב שלה ואייברסון שממשחק אחד לשני רק משתפר, נייד ודינאמי מאוד ובעיקר לא מתיימר לעשות דברים שאינו יודע בשני צדדי המגרש.
      ואם כל זה אני מסכים איתך אפלטון שלדברים יש זמן להשתנות הבעיה שבארגון כמו מכבי שכבר שנים חי בהיסטריה מכל הפסד אף אחד לא סבלני לתהליכים וכאלה.

    2. אני חושב שזה נכון מאוד
      למכבי תל אביב יש פרויליגיה שהיא משחקת בליגה שהיא צריכה לסיים בטופ 8 ואז היא יכולה להתפנות לענייני הפלייאוף
      היא חייבת להשקיע בליגה בטיפוח של ישראלים צעירים גם במחיר של הפסד

  12. השידורים של היורוליג מזעזעים השנה. פיני לא מפסיק ללהג וזה עוד כאין וכאפס לעומת השמחה לאיד האיומה של פרנקו ושל האוזמן באולפן.
    אתמול זה כבר היה מביש. פרנקו שהתבקשה מאוד לנצח קבוצות בכל מפעל אירופי שהוא, מדבר בזלזול פלוס העוויות פנים מוזרות על מכבי ועל הדר.
    מי היה מאמים שנתגעגע לאלי סהר.
    פשוט זוועה. חוץ מרסקין בא לעשות מיוט.

    1. אני אמנם לא רואה את השידורים בעברית אבל מהתגובות כאן נראה שממש אין כבוד הדדי בין מאמני הליגה. אני מבין שיש תחרות על עמדות ופוליטיקה פנימית אבל כך גם ב-nba (שם אפילו יותר גרוע) ובחיים לא תראה מאמן אחד מלכלך על השני ככה. די מגעיל

  13. 1. רמי הדר – מסכים שלא היה צריך להתפטר (וגם ליובין). מן הסתם הוא לא היה מקבל את משכורתו כדי לשבת בבית ואין סיבה שלא יקפוץ על ההזגמנות הזו, שכנראה לא היה מקבל אותה אף פעם.
    2. הישראלים – פשוט לא מספיק טובים להיות שחקנים מובילים ביורוליג. אוחיון לדעתי כרגע עדיף על מקל כי הוא חושב לנהל משחק וקבוצה ולא עסוק בעצמו. מקל צריך להבין שמצבו לא כמו שנה שעברה, בה הגיע "להציל את מכבי" ולכן ניפח סטטיסטיקה. והשנה הוא אמור לנהל משחק עם כל השחקנים העדיפים עליו ברוטציה. פניני יכול לתרום רק בקליעה.
    לליגה בארץ זה יספיק, במיוחד עם היהודים, לנסברג ואלכסנדר (שמבחינה פיזית ואתלטית יכולים לשחק ביורוליג, לא בטוח שמבחינת אינטלגנציית משחק).
    3. מחלקת הסקאוטינג – צחקו עליהם מספיק כל הזמן. אבל עד עכשיו זה נראה טוב מאוד עם סילי ואייברסון. שני שחקנים שבאו לעבוד ולקחו את ההזדמנות בשתי ידיים. סילי קשוח מצויין והא גארד שמסוגל לשמור על הגארדים של היורוליג ואייברסון מראה שגם הוא יתן הכל בכל שניה על המגרש.
    4. דגן עדיין חי!!!

  14. סיכום נהדר מידן. תודה רבה
    מסכים עם הרבה דברים שנאמרו מעלי- הדר צריך להישאר כרגע, כדאי למכבי לחשוב על רוטציה בין היורוליג לארץ בדומה לה שעשה בלאט אי אז. פרשנות הספורט בארץ נוראית בכל התחומים כמעט, בכדורסל ערוץ הספורט נושא הדגל.
    ווימס לוקח אחריות במכבי וזה מצוין. הדר לא עושה חשבונות ויפתח עם סילי במקום עם גאודלוק אם זה משתלם לו הגנתית, וזה גם סימן טוב. צירבס וראד עדיין רחוקים מיכולת וכך גם הישראלים, מדהים שקבוצה שכל כך ההרבה שחקנים בה לא בכושר טוב קולעת מספרים כאלה.
    השמועות אומרות שקווינסי מילר יחזור בחודשיים שלושה הקרובים הוא עוד יכול להיות בורג חשוב מאוד בשיאה של העונה.
    השבוע יש דרבי ואז מפגש מול ברצלונה המתמוטטת. מכבי יכולה לנצח את שתיהם ולהעניק למועדון שקט תעשייתי לתקופה הקרובה.

    שוב תודה מידן

  15. רמי הדר תגובתי.
    היה חייב להתפטר.
    אני מסמפט מאד את הדר ובחרתי בו כמאמן העונה שלי אשתקד ( או לפחות אחד מ 2 יחד עם אלפסי).
    אני פחות מתחבר ברמה האישית לארז והייתי סקפטי לגבי סיכוי הצלחתו במכבי.
    ובכל זאת.
    הדר היה חייב להתפטר בטח כשהתחייב כלל עם ועולם לכך …במידה וארז ייכשל.
    לזכותו של הדר ייאמר שהוא אמר בפירוש שהוא מודע לכך.
    וכן שהוא מודע שארז במקרים דומים כן התפטר ( בנבחרת כעוזר בלאט לאחר פרשת התעודה ולמרות שהוצע לקבל את תפקיד המאמן הראשי ).
    לסיכום תאהב או לא את ארז הוא ליואלי וערכי הלוואי על כל המאמנים.

    1. גם טיירון לו היה חייב להתפטר ?
      נגמרו הימים שהעוזר הולך עם המאמן אלא אם הם הגיעו יחד באותה חבילה ,זה לא המקרה במצב של ארז והדר

      1. לו בהחלט גילה חוסר לויאליות משווע כלפיי בלאט לא בהישארות שלו שבמקרה שלו הייתה לגיטימית שכן לא בלאט הביא אותו אלא בהתבטאיות שונות בזמן קבלת התפקיד ( אם כי כיפר על כך במקצת לאחר מכן ).
        אשר לרמי הדר הוא עצמו אמר בפרהסיה שהוא הולך עם ארז עד הסוף.
        ( דובר אף על סעיף בחוזה ).
        לכן אין ללמוד ממקרה לו על מקרה הדר.
        יחד עם זאת האשמה העיקרית היא מכבי.
        גם היא פיטרה היא לא הייתה צריכה להכניסאת הדר לסיטואציה אתית לא פשוטה.
        מסקנות כלליות שלי מהמקרה.
        1.יש לחחק כפי שאמרת בין מקרה שבו מאמן מביא את העוזר למקרה שההנהלה מביאה.
        2. אם אני מאמן אני עושה חוזה מול הקבוצה בה אני מביאאת העוזרים ואף משלם להם ( זאת אומרת מקבל בחשבונית גם את שכר העוזרים וכל הצוות המקצועי …ומשלם להם את חלקם והם חתומים מולי על חוזה ).

        3. ספציפית על ארז הוא היה גבר ובגלל זה נדפק.
        הרי מכבי רצו להחתים אותו בקיץ לשנתיים והוא אמר עונה.
        אם היה אומר במקום שנתיים תנו לי עונה אבל העוזרים והצוות המקצועי חתום מולי לעונה .
        ..הוא לא היה מרגיש כל כך נבגד היום.

כתיבת תגובה