אירועי דיומא – 29.10.2016 / דוד "פאקו" סעדה

כדורגל:

פרמיירליג – מחזור 10:

14:30-סנדרלנד-ארסנל (ספורט 2). לאחר רצף של שישה נצחונות, ארסנל החמיצה הזדמנות לעלות לפסגה במחזור הקודם עם התיקו המאופס מול מידלסבורו, כאשר המילה החמצה התאימה היטב לתאר את שהתרחש במשחק. היום יש לתותחנים הזדמנות מצויינת לעשות זאת, כאשר יתמודדו עם נועלת הטבלה, שהצליחה לצבור רק שתי נקודות מתחילת העונה.

17:00-מנצ'סטר יונייטד-ברנלי (ספורט 2). סימני השאלה הקשורים למנצ'סטר יונייטד התחלפו בשבוע שעבר לסימני קריאה עם התבוסה המהדהדת לצ'לסי. היכולת המזעזעת של השדים האדומים לא פסחה על אף עמדה, כולל בהגנה, דבר שמוריניו ודאי לא יתגאה בו. עדיין, רוב החיצים מופנים לרכש הנוצץ של הקבוצה: בעיקר מדובר על פול פוגבה,  שנראה לגמרי כצל של עצמו, וגם זלאטן לא מצליח לשחזר את יכולותיו מהעונות הקודמות. עם כל זה, ברנלי בבית זו משוכה שיונייטד צריכה לעבור.

19:30-קריסטל פאלאס-ליברפול (ספורט 2). ליברפול נצמדה לפסגה במחזור הקודם עם הניצחון 2-1 על ווסט ברומיץ', נצחון שיכול היה להסתיים בתוצאה הרבה יותר גבוהה לטובתה. בגדול הכל מתקתק אצל האדומים, ולמרות זאת, המשחק בשבוע שעבר יכול היה גם להסתיים בתיקו. אצל המארחים העונה הזו מעט פחות טובה מהקודמת, ועדיין זה בדיוק מסוג הקבוצות שעשו לליברפול את המוות בעונה שעברה.

ליגת העל – מחזור 9:

15:45-בני סכנין-הפועל חיפה (ספורט 1). בסכנין מרוצים מהנצחון בשבוע שעבר על אשקלון, נצחון שהעלה אותם אל מעל הקו האדום. לקבוצה יש הזדמנות להמשיך במומנטום החיובי מול קבוצה לחוצה עד מאד: אצל החיפנים ההפסד להפועל ת"א הוא רק חלק מהצרות שבהם שרוייה הקבוצה – היא סובלת ממכת פציעות, ושרוייה בבלגן ניהולי מתמיד. לא מצב אידיאלי עבור קבוצה שפתחה את העונה דווקא בצורה טובה מאד.

18:00-הפועל ת"א-הפועל כפר סבא (ספורט 1). האדומים כבר סופרים שני נצחונות ליגה רצופים, תקופת גוטמן כמאמן נראית כזיכרון רחוק, וגם מכת הפציעות כרגע לא מפריעה להם. אצל קבוצת התחתית מהשרון חוכא ואטלולא לאחר ההפסד האחרון, כאשר הבעלים תקף את מאמן הקבוצה בפייסבוק, לא בדיוק מתכון להצלחה.

20:15-מכבי חיפה-הפועל אשקלון (ספורט 1). הירוקים מושלמים נגד שתי הקבוצות הטובות בליגה. בבית זה חייב להיות שלהם, מה גם שהקבוצה שמולם היא אחת החלשות בליגה, קבוצה שלא הצליחה לכבוש מאז המחזור השני.

20:15-הפועל רעננה-מ.ס. אשדוד (פריצות בספורט 1). רעננה במומנטום חיובי לאחר פתיחת העונה הלא כל כך טובה, כאשר מול נועלת הטבלה הממומנטום הזה צפוי להימשך.

בונדסליגה – מחזור 9:

19:30-בורוסיה דורטמונד-שאלקה 04 (פריצות בספורט 2). הדרבי של חבל הרוהר מפגיש שתי קבוצות במגמה הפוכה. דורטמונד פתחה את העונה חזק מאד, ונראה כאילו היא עשוייה לאיים על האליפות, אך נחלשה במחזורים האחרונים, לא מעט בגלל מכת פציעות. שאלקה לעומת זאת הייתה תקועה במקום האחרון ללא נקודות למשך זמן רב, אך במחזורים האחרונים היא לא מפסיקה לנצח. זאת הסיבה שלמרות הפער הגדול בטבלה, מדובר במשחק שקול לחלוטין.

סרייה A – מחזור 10:

21:45-יובנטוס-נאפולי (ספורט 2). משחק צמרת משובח עם הרבה פיקנטריה. שתי הקבוצות נפגשות לראשונה אחרי המעבר של גונזאלו היגואין לשורות האלופה. בלי קשר מדובר במשחק חשוב בין שתי קבוצות מצויינות, כאשר נצחון של נאפולי יצמצם את הפער בצמרת לנקודה. שתי הקבוצות יצטרכו להמשיך להסתדר בלי שחקני מפתח – ארקדיוש מיליק בנאפולי ופאולו דיבאלה ביובנטוס.

לה ליגה – מחזור 10:

14:00-ספורטינג חיחון-סביליה (ONE). סביליה הראתה בשבוע שעבר שיש להתחשב בה ברצינות במאבקי הצמרת עם הניצחון המרשים על אתלטיקו מדריד. שבוע לפני שהיא נפגשת עם ברצלונה, היא מקבלת סוג של אתנחתא בין שני המפגשים הקשים, כאשר היא מארחת את חיחון שמתחת לקו האדום, הנמצאת בתקופה מזעזעת מבחינתה.

17:15-אלאבס-ריאל מדריד (ONE). ריאל עלתה בשבוע שעבר למקום הראשון בצמרת חזקה וצפופה. אז מה הסיבה  לחוסר השקט אצל הלבנים? התשובה היא בבצורת השערים של כריסטיאנו רונלדו. אם לא די בכך שהכוכב לא מצליח לכבוש, הניצחון הקשה בשבוע שעבר על בילבאו, בו הוא נראה כמסמן לנבדל של שחקן קבוצתו בשער הניצחון, זיכה אותו ללעג מקיר לקיר בספרד. אולי מול הקבוצה הבינונית, שכבשה רק תשעה שערים מתחילת העונה, הבצורת של הכוכב תישבר.

19:30-אתלטיקו מדריד-מלאגה (ONE). ההפסד לסיביליה במחזור הקודם הוריד את אתלטיקו מהפסגה למקום הרביעי. למרות שהאורחת נמצאת בתקופה לא רעה, ולמרות שאתלטיקו סובלת ממכת פציעות לא פשוטה, היא חייבת את כל הנקודות כדי שהצמרת הצפופה לא תברח לה.

21:45-ברצלונה-גרנאדה (ONE). ברצלונה יצאה בשן ועין מהנצחון 3:2 על ולנסיה במחזור הקודם. אם לא די בביקורות שהאלופה ספגה בעקבות השיפוט האוהד מאד במשחק, היא איבדה את אינייסטה לחודשיים הקרובים בעקבות פציעה. הפציעה שלו מצטרפת לאלו של אלבה, מתייה, וידאל, פיקה וטוראן. למזלה היא נפגשת היום עם נועלת הטבלה (אולי עם אצילי) לסוג של מטווח לפני המשחק הקשה עם סיביליה במחזור הבא.

כדורסל:

ליגת העל – מחזור 4:

20:00-הפועל ירושלים-עירוני נהריה (ספורט 5). למרות ההפסד המפתיע לגלבוע, ירושלים מרשימה מאד בתקופה האחרונה עם שני נצחונות רצופים באירופה. אצל נהריה, לעומת זאת, למרות נצחון הבכורה על אשדוד במחזור הקודם, יש תחושה של החמצה בעקבות ההפסד לנימברוק. אמארה סטודמאייר, השוהה בארה"ב, לא ישחק בשורות ירושלים. גם בלעדיו המארחת פייבוריטית במשחק הזה.

20:00-מכבי קרית גת-מכבי ראשל"צ (פריצות בספורט 5). האלופה קיבלה את שון דאוסן חזרה לסגל, אך הוא לא רשום למשחק. זה לא אמור להפריע לה לנצח את המארחת החלשה, הקבוצה היחידה בליגה שעוד לא ניצחה העונה.

 

טניס:

גביע דייויס – ישראל-שבדיה, היום השני:

משחקי היחידים נפתחו בנצחונות קלילים בשלוש מערכות של אמיר ווינטרוב על אליאס יימר ושל דודי סלע על מרכוס אריקסון. היום במשחק הזוגות מתמודדים יוני ארליך ועידן לשם מול איזק ארווידסון ויוהאן ברונסטרום. הצמד שלנו אמור לסגור עניין כבר היום. שידור בספורט 5 ב-14:45.

טורניר גמר הסבב לנשים בסינגפור – חצי הגמר:.

שלב הבתים הסתיים, והעולה האחרונה הייתה ראדוונסקה, שניצחה אתמול את פליסקובה. היום שלב חצי הגמר.

11:00-דומניקה ציבולקובה-סבטלנה קוזנצובה (ספורט 5 לייב)

14:30-אגניישקה ראדוונסקה-אנג'ליק קרבר (ספורט 5 לייב)

טורניר וינה – חצי הגמר:

שידורים משולבים בספורט +5 החל מ-15:00.

איבו קרלוביץ'-ג'ו וילפריד צונגה

דוד פרר-אנדי מארי

טורניר באזל – חצי  הגמר:

שידורים משולבים בספורט +5 החל מ-15:30.

ז'יל מולר-קיי נישיקורי

מישה זברב-מארין צ'יליץ'

 

פורמולה 1:

מקצה הדירוג במקסיקו

21:00, שידור בספורט +5. לואיס המילטון עשה בשבוע שעבר את שלו, כשזכה באוסטין בפול פוזישן, והמשיך וזכה במירוץ עצמו לפני רוזברג, מה שצמצם את הפער בין השניים ל-26 נקודות. היום השניים ימשיכו מן הסתם להשתלט על שני המקומות הראשונים במירוץ, כשהבריטי זקוק נואשות לפול פוזישן נוסף כדי לשמור על סיכוי מזערי לזכות באליפות.

סנוקר:

האליפות הבינלאומית בסין

בחצי הגמר הראשון גבר דינג בקלות על ג'אד טראמפ 9-4. הסיני שימח את הקהל המקומי, שיזכה לראות את השחקן הבכיר במדינה בגמר ביום ראשון. חצי הגמר השני יפגיש את שני אלופי העולם האחרונים, מארק סלבי וסטיוארט בינגהאם, גם כאן בפורמט הטוב מ-17.

מארק סלבי-סטיוארט בינגהאם. שידור ביורוספורט ב-9:00 וב-14:00.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 4 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט