הטור של לס ליום ג': כיצד מתחלקת האשמה?

הבוסטון סלטיקס בצניחה חופשית ללא מצנח. הנה האשמים וחלקם באשמה

 

1. דני איינג' (40% מהאשמה)

אני אפילו לא מדבר על העבר. לאבד את קנדריק פרקינס וגלן דייויס מבלי לדאוג לסנטר מסיבי היתה חוסר אחריות, ואילו הייתי מתחשב בכל שגיאות העבר הייתי מגיע לאיזה 120%, אז אדבר רק על העונה: לתת לג'ף גרין את החוזה שדני איינג' נתן לו היתה שגיאה גדולה. הוא לא יותר מטווינר שאף פעם לא שיחק טוב יותר מכדורסל בינוני. הוא ישתכר 9 מיליון -2016…אין דרך בעולם להצדיק את הכסף הזה. לתת לקווין גראנט חוזה לשלוש שנים ב-12 מיליון לעונה בגילו? שגיאה קולוסלית. ג'ייסון טרי עבור 5 מיליון לעונה? מה הוא תורם על הכסף שקיבל? במקום ג'ף גרין הוא יכול היה להביא את קרל לנדרי, שמאד רצה לשחק בסלטיקס.

2. דוק ריברס (20% מהאשמה)

הוא מאמן שהשחקנים אוהבים. הוא אולי הטוב ביות בשרטוט תרגיל התקפה בטיים-אאוט. אבל הסלטיקס משחקים משחק התקפה ללא כל הגיון. למעשה אי אפשר להבין מה בדיוק הם מנסים לעשות. השגיאה הגדולה ביותר שלו היא שהוא לא משחק את קווין גארנט תחת הסל. מין סנטר. אפשר לוותר על הג'אמפים שלו מרחוק. כשהסלטיקס היו קבוצת עילית בהגנה, זה לא היה אסון. אבל עם הוספת טרי,  גרין, וסולינג'ר ההגנה נפגעה וההתקפה נפגעה אף היא, והסלטיקס היא מס' 23 ס"ה ביעילות התקפית. האצב מכוונת למאמן.

3. ברנדון באס (10% מהאשמה)

ג'ף גרין לא היה מהווה בעייה כזאת אם ברנדון באס היה משחק כפי שציפו ממנו.  היתה לו ירייה כזו מדוייקת מרחוק, והעונה אחוז קליעתו ירד ל-43%. הוא בעיקרו UNDERSIZE PORWARD ומ שהוא לא יכול לעשות תחת הלהוא הבטיח לעשות מרחוק. ההבטחה בינתיים לא מולאה. הוא גם הגיע למחנה האימון לא בכושר טוב, והוא לא עוזר לקבוצה "להרחיב" את הגנת היריב.

4. ראז'ון רונדו (10% מהאשמה)

את מי שאאשים? את פול פירס בן המאה? את קווין גארנד בן ה-120? הם לא משחקים גרוע יותר מאשר בשנה שעברה. הם בערך שומרים על יציבות עם טיפונת ירידה בגלל הגיל. גם ראז'ון הוא בערך טוב כשהיה, אבל ממנו ציפיתי עוד עליית מדרגה.  הוא גם אשם בהתנהגות ילדותית שבגללה הושעה ממשחקים, ואולי הוא היה הגורם העיקרי בעזיבתו של ריי אלן.  הוא לא היטיב עם הסלטיקס כמו שכריס פאול היטיב עם הקליפרס, ואני מאשים אותו בכך.

5. קורטני לי (10% מהאשמה)

החתמתו הוגדרה כ-SAVVY SIGNING שאמורה היתה לעשות את ההבדל הגדול בסלטיקס. היה לו אפילו כינוי "ת'רי אנד די" ("3" שמג "D" – קיעת 3 והגנה). הוא קולע בינתיים 30% מאחורי הקשת, וההגנה שלו לא מרשימה אף אחד.

6. טרי ג'ייסון (5% מהאשמה)

במבריקס הוא היה הגפרור שהצית אתהמדורה. ברגע שניכנס פתאום קרו דברים. קליעתו מה-3 היתה מהממת, והוא הכניס אנרגיה ודינמיות. כל זה חסר בינתיים בסלטיקס.

7. כל השאר (5% מהאשמה מלבד אברי בראדלי וסולינג'ר)

אף שחקן לא תורם מעל המוניטין שלו. היחידים שאפשר לציין לטובה הם בראדלי וסולינג'ר. ספור עצוב!

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. מל
    לצערי אתה צודק ב 100%
    נראה שבוסטון איבדו את המוג'ו השנה וכמובן שהאשם העיקרי הוא דני איינג' יופי שהביא את סולינג'ר אבל זועק לשמים שבוסטון צריכה סנטר שואב ריבאונדים בשביל שגארנט יוכל לשחק 4. בתכלס בוסטון ברוב המכריע של המשחקים לוקחת פחות ריבאונד מהיריבה כך שהיא חייבת להיות יותר טובה ממנה באחוזי קליעה ובמשחקים האחרונים זה לא בא לידי ביטוי. אייברי בראדלי לא יהיה מה שציפו ממנו כי פציעת פריקה חמורה היא לא רוורסבילית. כתף שיצאה ממקומה תצא שוב No matter what!
    דוק, שכחת להכניס לאשמים שלך את האמת. פול פירס השנה נז לא מה שהיה. הוא המנהיג האמיתי של הירוקים ולא רונדו בבחינת המבוגר האחראי.
    ובכל זאת יש בבוסטון גם השנה פרצי נוסטלגיה והניצחון על אוקלהומה היה יפה מאד.
    כמו שאמרתי. בוסטון צריכה בדחיפות סנטר טוב שישאב כל משחק 10 ריבאונד לפחות ויסגור קצת את הצבע. מקווה שדני איינג' מבין את זה.
    ילה תריידים!

  2. אכזבה גדולה
    אבל אני עדיין מאמין שאם הם בפלייאוף הניסיון של השחקנים והמאמן יביאו להם ניצחונות. בפלייאוף גארנט יהיה סנטר ורונדו יתן את היכולת של פלייאוף 2012

  3. הופמן – אתה טועה פעמיים.
    סלינג'ר הוא משאבת ריבאונד – לקח לא מזמן איזה 15 במשחק. צריך פשוט לתת לו לשחק. שים אותו וגארנט ביחד ויש לך ספק נקודות וחוטב עצים. זה משנה אם לאחד תצמיד את הכינוי C ולאחר PP? דאנקן עשה על זה קריירה.
    הדבר השני הוא פריקות כתף – אני עברתי ניתוח לפני 14 שנים כבר, ומאז היא לא יצאה אפילו פעם אחת. נכון – המוביליות נפגעת כי ה"גולה" נמצאת קרוב יותר ל"בית" שלה, אבל זה נותן יציבות ומאפשר חיים נורמליים וספורטיביים.

    1. שלום ינון
      סלינג'ר הוא לא סנטר ובוסטון צריכה סנטר בגלל שהצבע שלה פרוץ מדיי נקודה. משחק אחד או שנים עם 15 ריבאונדים לא עושה עליי הרבה רושם. כבר שנים שבבוסטון צריך סנטר אמיתי ואין.
      אני לא יודע אם אתה ספורטאי ובאילו סוגי ספורט אתה עוסק. אני יכול לספר לך שכאחד שקשור בספורט אקסטרים אני מודע לכך שגולשי קייט שהינדלו ועקב כך זרועם יצאה ממקומה היו מושבתים להרבה זמן וכשחזרו ידם מעולם לא חזרה למצבה מלפני הפגיעה. גולשים אלה נוטים לפרוק את זרועם החלשה מידי פעם.
      שחקן כמו בראדלי לא יחזור לצערי להיות מה שהיה בפליאוף האחרון לפני הפציעה.

      1. גארנט – כך אומרים – הוא למעשה 1'7. 2.15 מ' או משהו כזה. אם 'דוק' היה מצווה עליו לחנות בצבע תחת הסל כמו שסנטר צריך לעשות ולא לברוח 5-6 מטרים מהסל לג'אמפים שלו, הסלטיקס היתה משתפרת על המקום. זה ה-20% אשמה (לפחות!) של המאמן.

  4. מה שמפחיד הוא שהם בטוח יעלו לפלייאוף, כנראה ממקומות 7-8 ומי יעלה מולם…. הניקס בסיכוי גבוה. על מי אתה היית מהמר מנחם? אם יש שתי קבוצות מהמזרח שאסור לניקס לפגוש הן שיקאגו ובוסטון.

  5. שאלה: האם המעבר של ריי אלן עזר למצב הנוכחי? הוא לא שומר אגרסיבי או אתלט כמו בראדלי אבל הוא קלעי ל3 הרבה יותר יציב מג'ט

  6. הייתי אומר שהאשמה היא בעיקר על טרי, לי, ובאס שלא מספקים את הסחורה.

    כמובן שאיינג' אחראי לכל העסק, אבל זה לא חכמה בדיעבד.
    תכלס, יחסית לכלים שהיו לו באוף סיזן, הוא עשה עבודה בהחלט סבירה פלוס, כשהטעות היחידה היתה החושה שניתן לגרין – כשאף הצעה אחרת מרחבי הליגה לא התקרבה אפילו למה שאיינג' נתן לו.

    מה שכן, זה לא נכון להגיד שאיינג' היה יכול להביא את לאנדרי או מישהו אחר במקומו.
    כקבוצה שנמצאת מעל לתקרת השכר, הכלי היחיד להחתמת שחקנים מעבר לחוזי מינימום פחות או יותר שעמד לרשות איינג' היה ה "מיד לבל אקספשן" – חוזה של 5 מיליון דולר ל 3 שנים, שהלך לטרי במה שנראה כמו השקעה טובה בקיץ.

    גרין לעומת זאת, היה כבר שחקן של בוסטון, אז לאיינג' היתה את האפשרות להחתים אותו על חוזה גדול ככל שירצה – מבלי לפגוע באפשרות שלו להשתמש במיד לבל אקספשן להחתים את טרי.

    אם איינג' היה מחליט לתת לגרין ללכת – זה לא היה מאפשר לו להחתים אף אחד אחר במקומו, ובוסטון פשוט לא יכלה להרשות לעצמה לאבד שחקן נחמד כמו גרין ללא תמורה, ולכן הם היו חייבים להחתים אותו.

    אבל כאמור, מכאן ועד לחוזה המגוחך שאיינג' נתן לו, הדרך עוד ארוכה, ובגלל זה עכשיו לבוסטון בעצם אין שום אפשרות לעשות טרייד משמעותי בלי לכלול את אחד משלושת הגדולים, ובגלל זה מתחילות שוב שמועות שגם פירס עשוי להיכלל בטרייד שכזה אם יימצא משהו מתאים – ואני בכלל לא בטוח שימצאו.

    יכול להיות שהאופציה האחרונה שנשארה לאיינג' ולסלטיקס היא לנסות לכת על החוזה הנוראי של אמארה, אבל אפילו טרייד כזה יהיה מאד קשה למימוש עבור בוסטון בגלל כל מיני דקויות של הסכם השכר שאני לא ממש רוצה להיכנס אליהם כרגע.

    אין מה לעשות – מצב החוזים הוא כל כך רע שכל נסיון לשיפור יוביל בהכרח לרכישה של חוזה יותר גרוע.

    הכי טוב שאני יכול להציע זה דווקא טרייד הגיוני ופשוט –
    באס תמורת דרו גודן שלא מקבל דקות במילווקי, והוא גם גבוה יותר, גם ריבאונדר יותר טוב, ואפילו יש לו משחק לואו פוסט.

    לבאקס לא צריכה להיות שום בעיה עם זה כי לשניהם יש חוזים ל 3 שנים, אבל באס מרוויח כמעט 700 אלף פחות לעונה, ואולי אפילו ימצא דרך לקבל דקות בניגוד לגודן.
    לבוסטון כאמור, טרייד כזה רק יכול לעזור.

    אם בוסטון יתנו גם בחירת סיבוב ראשון – אני יכול לראות את הבאקס אפילו מסכימים להגדלת הטרייד ולהכללת דאלמברט ודניאלס תמורת קורטני לי וג'ייסון קולינס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט