ערב הנקמות? – משחקי שישי הראשונים של העונה / רועי ויינברג

משחקי שישי חוזרים ולא-כל-כך-בגדול עם 8 משחקים בלבד, אבל אילו משחקים: טורונטו תנסה להצהיר כוונות עם ניצחון על האלופה, שרלוט תגיע למיאמי אחרי סדרת הפלייאוף הצמודה שהייתה בין הקבוצות, יוסטון תפגוש את דאלאס וגולדן סטייט תנסה להשתקם מהתבוסה מול סן אנטוניו עם ניצחון על ניו אורלינס, יריבתה בפלייאוף 2015.

*

2:00-טורונטו ראפטורס (0-1)-קליבלנד קאבלירס (0-1)

שיחזור של גמר המזרח במשחק המרכזי של הערב שיכול לתת תשובה, חלקית אמנם, ללא מעט שאלות.

קליבלנד נראו מצויין במשחק ההכתרה שלהם בו קיבלו את טבעות האליפות. הם הביסו את הניקס בקלילות כשלברון, אירווינג ולאב קלעו ביחד 71 נקודות ונראו כאילו הם בכושר של אמצע-סוף העונה ולא של המשחק הראשון מתוך ה-82. חשוב מאוד לזכור שהמשחק מול הניקס היה המשחק הראשון של 60% מהחמישייה של ניו יורק (רוז, קורטני לי וג'ואקים נואה) ביחד, ושמתוך 12 השחקנים ששיחקו 10 דקות לפחות 4 בלבד שיחקו בניקס שנה שעברה. מדובר בקבוצה חדשה כמעט לחלוטין.

לכן המפגש מול טורונטו יהיה שונה מאוד. הראפטורס קבוצת פלייאוף מחוברת ומגובשת שעברה הרבה דברים ביחד ונראתה פשוט מצויין מול דטרויט, קבוצת פלייאוף, עם 109 נקודות (ו-3 מ-18 מהשלוש). דמאר דרוזן התחיל להצדיק את החוזה הענק שלו עם 40 נקודות וג'ונאס ואלניוצ'אס נראה הרבה הרבה יותר דומיננטי משנה שעברה עם 24 נקודות ו-11 ריבאונדים. יכול להיות שהפלייאוף בו הוא התעלה שיחק תפקיד והוביל לכך שהוא מקבל חלק גדול יותר בהתקפה, יכול להיות שהשילוב של פסקל סיאקאם לצידו בחמישייה (במקום ג'ראד סולינג'ר שמשתקם מפציעה), אבל אם הוא ימשיך ככה לראפטורס סוף סוף יהיה שחקן התקפה דומיננטי שהוא לא לאורי או דרוזן.

לכן מדובר במפתח הכי גדול של המשחק הזה. לא סביר שדרוזן ולאורי ינצחו את קליבלנד לבד, והעול יפול גם על שחקני המשנה. ואלניוצ'אס יצטרך לקלוע 20 נקודות לפחות וכל השאר יצטרכו להיות יעילים – קארול, רוס ופטרסון לא יכולים לקלוע 15 נקודות ביחד ולנצח את הקאבס. אם אחד מהם, או כמה, יתעלו, יהיה להם סיכוי להראות לכל הליגה מה הם יכולים לעשות. קליבלנד כבר הראתה שיש לה צוות מסייע חזק ל-2 כוכביה הגדולים. מלבד לאב יש גם את ריצ'רד ג'פרסון, מייק דאנליבי, ג'יי אר סמית' וצ'אנינג פריי, ארבעה שחקנים שיכולים לקלוע 6 שלשות בכל יום נתון ולשנות את המשחק לחלוטין (יחד עם קאי פלדר שיערוך בכורה ב-NBA ואימאן שאמפרט שצפוי לשחק למרות פציעה). העומק הזה הוא מה שמבדיל בין קבוצה טובה מאוד לקונטנדרית אמיתית.

תחזית: אף אחד משחקני הצוות המסייע של טורונטו לא יתעלה יותר מדי והקאבס ימצאו מישהו בסגל הרחב שיעשה זאת. ניצחון של קליבלנד, ב-5 עד 10 הפרש.

*

2:30-ברוקלין נטס (1-0)-אינדיאנה פייסרס (0-1)

אינדיאנה נתנה משחק מצויין מול דאלאס. מיילס טרנר נראה כמו כוכב של ממש עם 30 נקודות, 16 ריבאונדים ו-4 חסימות, פול ג'ורג' המשיך בכושרו הגבוה משנה שעברה עם 25 נקודות וגם ג'ף טיג ומונטה אליס קלעו 19 ו-20 נקודות בהתאמה. החולשה שלהם, שבאה לידי ביטוי בכך שהמשחק נגרר להארכה למרות יכולת גבוהה של ארבעתם, היא הספסל. הספסל סיים את המשחק עם +/- מצטבר של 32-, לעומת 77+ של החמישייה. במהלך העונה הארוכה זה יכול לפגוע בהם, אבל לא צפוי להקשות יותר מדי מול ברוקלין.

בבכורה של קני אטקינסון כמאמן הנטס נראו לא רע בכלל. למרות שברוק לופז לא פגע, ג'סטין המילטון היה יופי של איום מהשלוש, בוז'אן בוגדנוביץ', ג'ו האריס וג'רמי לין הפציצו (תחת שמירה) והקבוצה רצה כל הדרך ל-117 נקודות. הם הפסידו במשחק בלי הגנות, אבל יכולים להיות מעודדים אחרי משחק מול קבוצה שסיימה במקום החמישי במזרח שנה שעברה. אם הם ירוצו באותו קצב, של 97 זריקות ב-48 דקות, השמיכה הקצרה של הפייסרס והעובדה שהיא במשחק ראשון בבק-טו-בק תשחק לטובתם ובגדול.

תחזית: אלא אם ברוקלין תרוץ כבר מההתחלה ולא תרפה לכל אורך המשחק, משהו שאני לא חושב שיקרה, הניצחון יהיה של אינדיאנה בהפרש קטן וסקור גבוה. ג'ורג' וטרנר הרבה יותר טובים מכל מה שיש לנטס להציע.

*

2:30-דטרויט פיסטונס (1-0)-אורלנדו מג'יק (1-0)

המשחק של הפיסטונס מול הראפטורס חשף את כל הבעיות שלהם. חולשה הגנתית בכנפיים (דמאר דרוזן קלע 40 נקודות), חסרונו של רג'י ג'קסון (איש סמית' עם 3 מ-10 מהשדה ו-6 נקודות) וחוסר היציבות של אנדרה דרומונד שספג 5 עבירות ב-25 דקות. במשחק מול אורלנדו הם מקבלים יריבה יחסית דומה אליהם, בלי שומרים טובים בעמדות 2 ו-3 או מנהל משחק שמסוגל לספק נקודות אבל עם קו קדמי עמוס במיוחד. ההבדל הוא שדטרויט כישרונית בהרבה על הנייר ומחזיקה ב-4 שחקנים עם קליעה מבחוץ בחמישייה בניגוד ל-2 של אורלנדו.

השינוי הגדול ביותר מהמשחק הקודם של המג'יק, הפסד 108-96 למיאמי, למשחק הזה הוא הגעתו של ביסמק ביומבו. ביומבו הושעה מהמשחק הראשון ע"י ה-NBA במהלך הפלייאוף הקודם ויעשה את הבכורה שלו במדי אורלנדו היום. מעניין מאוד לראות כיצד מאמן אורלנדו, פרנק ווגל, ישתמש בביומבו. יכול להיות שהוא ישתמש בו כדי לסגור את הצבע ביחד עם איבאקה למשך דקות, או שדווקא ישחק עם ביומבו כסנטר בהרכב נמוך (לצד ארון גורדון או ג'ף גרין כפאוור פורוורדים). שימוש מושכל במאגר הסנטרים הנ"ל יוכל להיות מה שיכריע את המשחק עבור המג'יק ויעניק להם ניצחון בכורה העונה, אבל יהיה קשה לעשות זאת בחוץ. זאת, כמובן, השאלה הגדולה ביותר של המשחק. ל-2 הקבוצות אין יותר מדי עומק בעמדות הגארדים בהעדרו של ג'קסון. זה מבטיח משחק שיתבסס על הרבה מאוד פיזיות ומנת כדורסל מהדור הישן לכל המעוניין בכך.

תחזית: בשורה התחתונה, , אם דרומונד לא יסתבך בבעיית עבירות נוספת היתרון שלו על כל גבוה אחר שיעלה לפרקט בפאלאס היום אמור לעשות את שלו ולתת ניצחון לדטרויט בהפרש דו ספרתי.

*

3:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (0-1)-פניקס סאנס (1-0)

ראסל ווסטברוק התחיל להגשים את כל הציפיות למסע המטורף שלו העונה בלי דוראנט עם משחק גדול של 32 נקודות, 12 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, אבל זה הספיק בשביל ניצחון קטן על פילדלפיה. סטיבן אדאמס לקח על עצמו יותר בהתקפה וגם אנס קנטר, אבל שאר הקבוצה קלעה 38 נקודות. יכול להיות שמדובר ביום רע ותו לא (ויקטור אולאדיפו, קייל סינגלר ודומטאס סאבוניס הם לא שחקנים של 2 מ-13 מהשלוש בכל משחק), אבל אם לא יש לאוהדי אוקלהומה לא מעט סיבות לדאוג.

עדיין, זה כלום לעומת אוהדי הסאנס. הם נהנו מבכורה מעודדת של דראגן בנדר אבל ההגנה שלהם לא הרשימה בכלל כשספגה 113 נקודות מסקרמנטו. הם הציגו משחק מפוזר ברובו ונראו כמו קבוצה שתסיים בתחתית המערב, וזה מול קבוצה יחסית חלשה כסקרמנטו. לזכותם יאמר שבוקר ובלדסו סבלו מבעיות עבירות ויכול להיות שאם שניהם היו משחקים כרגיל כל המשחק הוא היה נראה אחרת לגמרי. היום יהיה להם צ'אנס להוכיח את עצמם, ביחוד בהגנה על ווסטברוק. BBB יצטרכו לתת כמה שיותר (בלדסו, בוקר, בנדר) ב-2 צדדי המגרש בשביל לנצח לראשונה העונה ועוד בחוץ. לא בטוח שהם מסוגלים לזה.

תחזית: התפוצצות נוספת של ווסטברוק אמורה לעשות את שלה מול הסאנס. אוקלהומה ב-15 הפרש לפחות.

*

3:00-מיאמי היט (0-1)-שרלוט הורנטס (0-1)

מיאמי באה אחרי ניצחון מול אורלנדו שהציג כושר טוב של טיילר ג'ונסון, ג'יימס ג'ונסון, ג'אסטיס ווינסלו, גוראן דראגיץ' וחסן וויטסייד. החמישייה הזאת יכולה להיות יעילה מאוד ביחד מפני שהיא משלבת בין קליעה מרחוק, שני מוליכי כדור והרבה תנועה בהתקפה ובין הגנה אישית חזקה, במיוחד של ג'יימס ג'ונסון, ווינסלו ו-וויטסייד. מאוד מעניין לראות איך כל החמישייה הזאת תראה מול שרלוט, קבוצת הגנה טובה בהרבה מהמג'יק.

שרלוט הרשימו מול מילווקי בעיקר בהגנה. רוי היברט וקודי זלר נתנו עבודה נפלאה בתחום שהיה חסר לשרלוט שנה שעברה, רים פרוטקשן. לקחו את השניים 26 פעמים (ביחד) לסל וקלעו רק ב-11 מהם, מה שימנע מקבוצות להפציץ את הצבע של ההורנטס. השניים שמרו על 35 זריקות ביחד לפי NBA.COM. מאוד מעניין לראות איך יתמודדו עם שחקן פוסט יעיל כוויטסייד. דבר נוסף שמרשים הוא שהם ניצחו ביום רע של באטום ו-ווקר שהתקשו מול הגריק פריק ודוולדובה וקלעו 7 מ-24 משותף מהשדה. זה מראה על עומק וגיוון בהתקפה, שיעמדו במבחן נוסף הערב.

תחזית: למיאמי אין שחקנים יציבים במיוחד מה שיכול להשפיע לרעה מול קבוצה קשוחה, במיוחד אחת שיודעת איך לנטרל את וויטסייד ודראגיץ' והראתה זאת בסיבוב הראשון. שרלוט בהפרש דו ספרתי.

*

3:30-דאלאס מאבריקס (1-0)-יוסטון רוקטס (1-0)

דרבי טקסני בין 2 קבוצות שספגו ביחד 250 נקודות בבכורות העונתיות שלהן. בדאלאס האריסון בארנס ואנדרו בוגוט נראו טוב יחד עם נוביצקי ובריאה, אבל הם לא הצליחו לשמור כמו שצריך על אינדיאנה ו-130 הנקודות שלה. מיילס טרנר צלף מבחוץ והכריח את אנדרו בוגוט לצאת, מה שהשאיר את נוביצקי כמגן בצבע, וזה שינה את ההגנה של דאלאס לרעה. כעוגן הגנתי המאבס ככל הנראה ישאירו את בוגוט יותר בפוסט ובמקרים של סטרץ' 5 כטרנר יעברו להגנה שמתבססת יותר על חילופים ודומה להגנה אזורית.

ביוסטון הבעיה יותר גדולה. הקבוצה, באופן טבעי לקבוצה של מייק ד'אנטוני, משחקת מהר מאוד. אבל אין לרוקטס מנהל משחק או מישהו שמסוגל להחליף את ג'יימס הארדן בדקות שהוא על הספסל, מה שיוצר תלות מוחלטת של הטילים במזוקן. הוא מסר 17 אסיסטים מתוך 29 של כל הקבוצה, מה שמראה שקשה מאוד ליוסטון ליצור מצבי זריקה בהעדרו. בעצם, ברגע שאתה מעלים את הארדן אתה מעלים את יוסטון. לכן סביר שנראה את ווסלי מת'יוס מתמקד היום בהגנה אליו כשחקן המרכזי של הקבוצה. הם ספגו 120 נקודות מהלייקרס שניצלה את העובדה שיש ליוסטון שני שומרים טובים בלבד – קלינט קפלה וטרבור אריזה. ככה לא בונים הגנה.

תחזית: עוד משחק בלי הגנות שיגמר בסקור גבוה מאוד. זה יכול ללכת לכל צד, אבל התחושה שלי היא שהפעם הארדן יקלע מרחוק (לעומת 1 מ-7 במשחקו הקודם) ויוביל את הרוקטס לניצחון עם משחק מטורף של למעלה מ-30 נקודות ו-12 אסיסטים. יוסטון, בהפרש קטן.

*

4:00-יוטה ג'אז (1-0)-לוס אנג'לס לייקרס (0-1)

בפעם האחרונה שהקבוצות נפגשו, קובי בראיינט קלע 60 נקודות ונתן משחק מטורף אחרון בקריירה ארוכה. מאז שתיהן עשו לא מעט שינויים בסגל, והלייקרס הרשימה במיוחד מול הרוקטס. מעניין לראות איך הם יראו מול קבוצה שמתמחה בהגנה בניגוד למטרייה מלאת החורים של יוסטון. קלארקסון וראסל נראו מצויין וקלעו 45 נקודות והשילוב בין מוזגוב ורנדל נראה טוב מאוד בשני צדדי המגרש. יש שם הרבה סיבות לאופטימיות כשהתפקוד של מוזגוב בצבע מאפשר לרנדל להתמקד בהגנה אישית ולשמור על זריקות משלוש (שמר על 9 זריקות מחוץ לקשת מול יוסטון).

יוטה הפסידה בקושי לפורטלנד, בפורטלנד, כשהטרייל בלייזרס קלעו בצורה נפלאה (13 מ-19) מחוץ לקשת. הם עשו את זה בלי דריק פייבורס וגורדון היווארד הפצועים, כשפייבורס בספק למשחק הזה. איתו הם יכולים לנצח, כשהם נהנו מבכורות טובות של ג'ו ג'ונסון וג'ורג' היל. בוריס דיאו החליף את פייבורס בחמישייה ועשה עבודה לא רעה. רודי גובר המשיך לתת הגנה על הטבעת והוסיף עוד תנועה בלי כדור וחסימות (Screens) יעילות במיוחד. פייבורס צפוי להיות הנהנה העיקרי מהשדרוג במשחקו של גובר ולהמשיך לתרום גם בהגנה של קבוצת פלייאוף פוטנציאלית.

תחזית: למרות המשחק הטוב של יוטה, בסופו הם נשארו רק מול המחמאות בשל הניסיון של פורטלנד. למשחק הזה הם באים כקבוצה המנוסה יותר, מה שיתן להם ניצחון בכורה ב-2016/17. הג'אז בהארכה.

*

4:30-ניו אורלינס פלקינס (1-0)-גולדן סטייט ווריורס (1-0)

גולדן סטייט הובסה מול סן אנטוניו במשחק שכבר דובר עליו מספיק, ולכן לא נרחיב עליו יותר מדי. חשוב לזכור שמדובר רק במשחק אחד ומול הקבוצה הטובה ביותר בליגה ולכן לא צריך לבצע שינויים דרסטיים כהורדת קליי תומפסון לספסל כבר עכשיו. הספסל שלהם לא הרשים מול הספרס ונוצר חור על המגרש ברגע שהחמישייה נחה, משהו שאם יחזור על עצמו בטווח הארוך יפגע מאוד בג"ס, אבל לא צפוי להקשות עליהם יותר מדי מול הפליקנס.

בניו אורלינס אנטוני דיוויס פתח את העונה בצורה פנטסטית עם 50 נקודות, 16 ריבאונדים, 7 חטיפות, 5 אסיסטים ו-4 חסימות. אבל כשהוא משחק לבד כמעט לחלוטין (מגיע כבוד לטים פרייזר שקלע 15 נקודות ומסר 11 אסיסטים) הוא לא יוכל להגיע לשום מקום וזה המפתח של גולדן סטייט. בהנחה שסולומון היל, אטואן מור ועומאר אסיק לא מסוגלים לתת פתאום ערב של 20-30 נקודות, ומאוד יפתיע אם הם יצליחו להגיע לזה, ניו אורלינס לא תנצח.. הסגל שלהם פשוט חלש מדי.

תחזית: המשחק המושלם לכל מי שרוצה לראות שחקני כדורסל פנומנליים משחררים עצבים. גולדן סטייט ב-20 הפרש לפחות.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
165 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מתן גילור
28/10/2016 13:21:59

תודה רועי.
שידור:
03:30 יוסטון-דאלאס – ערוץ 5 לייב (58).
חבל שלא משדרים את שחזור גמר המזרח.

עידן עופר
28/10/2016 13:25:57

תודה רבה על הפוסט רועי. מסכים לגבי ההימור על הפייסרס, אני פשוט חושב שזה הסתיים בתבוסה. דאלאס נגד יוסטון זה אולי המשחק המעניין של הלילה, הרבה בגלל המאצ' אפ של המאמנים. אני חושב שקרלייל הוא בעל יתרון ברור וגם קבוצתו שתשחק בבית. דאלאס הרבה יותר מאוזנת התקפית והגנתית מהרוקטס והם ינצחו הלילה לדעתי. מעניין יהיה לראות איך דריימונד גרין יסתדר עם דיוויס אבל מעבר לכך אין שום דבר מעניין במשחק הזה. עוד משחק עם הרבה צעירים טובים ומאמנים מסקרנים ה יוטה נגד הלייקרס שתמיד מהווה משחק מעניין בגלל היריבות הקלה בין השתיים. הלייקרס יפסידו, אבל לא בהרבה.

עידן עופר
28/10/2016 14:06:25

יכול להיות, השאלה זה את מי אתה שם על דירק? אריזה אולי ? אחרי שהייתי במשחק של מילאנו – מדריד ביורוליג אתמול וראיתי את יול מקרוב זה פשוט חבל שהוא לא נמצא ברוקטס עכשיו. הפציעה של בברלי, המחסור ברכז מחליף.. היה יכול לפתור להם בעיה או שתיים.

Smiley
Smiley
28/10/2016 17:26:26

יש בעיה לספרדים/אירופאים:
1. את הרכזים האירופאים עדיין פחות סופרים בNBA. ישנם כמה שהם מחליפים ראויים ועושים קריירה יפה – קלדרון (שבשיאו אף היה חמישייה), פריג'יוני, הוארטס ועכשיו פרננדס (שלדעתי יש לו אחלה הזדמנות בפילדלפיה). רוביו (שהשנה כנראה דאן יתפוס את מקומו).
2. השפה האנגלית – אם אני זוכר טוב גם נבארו שנתן עונת רוקי יפה, התקשה עם האנגלית. בליגה הספרדים דברים ספרדית ומעטים המאמנים שמעבירים פסקי זמן ו/או אימונים באנגלית. מהבחינה הזו לאמריקאים לוקח זמן להסתגל כי יש להם מתורגמן.

לא כל מה שהולך באירופה ילך מול האתלטיות בNBA, במיוחד שיול עדיין עם קליעה "חשודה". היתרון שלו באירופה זה האתלטיות שלו, מה שבNBA לא יהיה בולט.
אני זוכר רק את מרצ'ולינס הליטאי בתור PG שבאמת הותיר חותם והחזיק מעמד בNBA

גיא
גיא
28/10/2016 18:19:55
Reply to  Smiley

מרצ'ולניס היה שוטינג גארד. בעונה עם הכי הרבה אסיסטים שלו היו לו 3.5 אסיסטים.
אבל עדיין, שחקן ענק. אחד מפורצי הדרך האירופים.

עידן עופר
עידן עופר
28/10/2016 23:38:15
Reply to  Smiley

הוארטס ברזילאי אבל לא קריטי;) אני חושב שזה מאוד תלוי בסיטואציה. נבארו הגיע לליגה בזמן שהיה קשה לאירופאי שהוא לא כוכב אמיתי כמו גאסול ודירק להצליח. וכל קבוצה שלא מאומנת על ידי הפופ לא אהבה לתת את ההזדמנות הזו. אני כן חושב שיול היה משתלב יפה, כמו שרודריגז ישתלב טוב בפילי כי הוא ״רכז טהור״ שמחפש מסירה קודם. לא מבין איך רוצים שבייליס יעלה לפניו, הוא טווינר!

Mbk
Mbk
28/10/2016 14:05:17

לדעתי המשחקים לא רעים בכלל היום
דטרויט – אורלנדו
יוטה – אל איי
גם ניו אורלניס יתנו פייט
שחזור גמר המזרח והדרבי הטקסני
הלוואי על כל לילה

no funny shtuff
no funny shtuff
28/10/2016 14:19:31

הופס- האתר מספר אחד במרשתת.
תודה על הפריוויו. דווקא ערב משחקים ככה ככה. הגבה הולך לעבור עוד עונה בתחתית המערב.. עד מתי הוא שם?

ברוך רובין
ברוך רובין
28/10/2016 14:28:14

אני לא מבין מהי ההתלהבות באתר מווינסלו נגר בהתקפה ושחקן הגנתי טוב, מרגיש כמו כדור שלג שמנחם התחיל.לגבי יוטה הם שיחקו בלי חצי הרכב ניצחון ללא ספק. כבר שנה שעברה חשבתי שגרין לא מגן טוב כל כך על הטבעת (כמו שמציגים הסיפורים אודותיו), שבוא נהנה הרבה מהמטריה האווירית של בוגוט, מעניין אותי איך יתמודד מול דיוויס.

סומסום
סומסום
28/10/2016 14:33:33

דטרויט חייבת את המשחק הזה. אחרת נכנסים למוד של, נחכה-עד-שרג'י-יגיע, ופתאום נהיה רודפים אחרי מקום בפלייאוף, וזה לא טוב, לקבוצה צעירה יחסית בלי חוסן נפשי מספיק. מה שמעודד הוא היכולת הטובה של האריס ומוריס, אני עדיין מחכה שסטנלי כפרה ג'ונסון יתעורר. בבית, זה חייב להיות של הפיסטונז.

טורונטו תנצח את קליבלנד. היא קבוצה ביתית מובהקת, נוהגת לנצח את הקאבס בקנדה, קליבלנד בראשון משני משחקי בק-טו-בק, וטורונטו תרצה להותיר הצהרה, למזרח ולאוהדים שלה, כבר על ההתחלה.

מעניין אם ברוקלין ימשיכו את הדרייב של סוף המשחק בבוסטון. ואז לפחות תהיה לנו קבוצה נוספת במזרח ולא סתם סיפור עצוב.

מעניין גם אם mkg ממשיך ביכולת המעולה מהמשחק הראשון, הוא האיש שיבטיח כרטיס כניסה של שרלוט לפלייאוף.

דאלאס-יוסטון וג'אז-לייקרס יהיו הצמודים של הערב, בניחוש משורוול.

למזלה של אוקלהומה היא מקבלת לבכורה בבית את פיניקס, כי היא נראתה לא טוב מול פילי. לא בטוח שזה כזה חד צדדי.

גולדן סטייט ב-20 פלוס? I'm in.

גיא
גיא
28/10/2016 14:39:19

תודה, רועי.

אני מאמין שטורונטו ינצחו הלילה. כשהרפטורס משחקים בטורונטו, הם קבוצה שקשה מאוד לנצח. וקליבלנד לא יתאבדו על המשחק.

אני גם מאמין שהלילה הסאנס ירשמו את ניצחונם הראשון העונה. הם מהקבוצות הבודדות שיש להן את היכולת להצמיד לווסטברוק שומר אתלט מספיק.

Smiley
Smiley
28/10/2016 17:27:30
Reply to  גיא

מול OKC אפשר פשוט לנסות לתת לאחרים לנצח ולא ווסטברוק (לחכות לו בצבע ואפילו שמירות כפולות).

המשגיח
המשגיח
28/10/2016 14:45:39

פריוויו מעולה. תודה

D-Wade
D-Wade
28/10/2016 14:55:56

שרלוט לא מפחידה אותי, אני לא אתפלא אם מיאמי תנצח בהפרש דו ספרתי.

חוץ מזה, יהיה מעניין לראות אם דיוויס יתפוצץ גם על גולדן סטייט.

גלעד
28/10/2016 15:47:07
Reply to  D-Wade

צריכה להפחיד אותך. מצ'אפ נהדר נגדכם עם עדיפות בכל עמדה כרגע (חוץ מוויטסייד)..

Etayle
Etayle
28/10/2016 15:30:03

משחקים לא רעים.
לדעתי שארלוט צריכים לכוון ליתרון בייתיות , לא בטוח שאחת מהשתיים טובות ממנה(אטלנטה, בוסטון) . אותי מיאמי לא הרשימו מול אורלנדו(שהיו לא משהו, בהתאם לציפיות).
גולדן פליקנס יהיה מעניין , כני מצפה לשחיטה אדירה, אבל חשבתי ככה גם לפני הספרס וקיבלנו שחיטה מצד שני.

גלעד
28/10/2016 15:46:31

פריוויו נהדר תודה.
הלוואי שדייוויס יתן עוד הצגה כזו..

עידן
עידן
28/10/2016 16:21:34

תודה על הפריוויו המצויין רועי.מסכים עם התחזיות על המנצחות חוץ מהמשחק הראשון.יש לי הרגשה טובה על טורונטו

מתן גילור
28/10/2016 16:25:03
Reply to  עידן

קאבס ניצחו שם פעם בודדת מתוך חמישה משחקים בעונה החולפת וקאבס לפני B2B. גם אני מהמר על טורונטו צמוד.

ולדי קוגן
28/10/2016 16:26:37

יופי של יום. מחזיק אצבעות לטורונטו שתנצח. ג"ס נראה לי הולכים להמטיר אוקיינוס של שלשות על הפליקנס האומללים. יוסטון דאלאס יהיה משחק בניחוח שנות המונים-אין הגנות.

שגיא נאור
שגיא נאור
28/10/2016 16:27:13

פריוויו אש רועי, תודה. לילה חביב בהחלט.
דאלאס – יוסטון משחק סבבה לגמרי. הימרתי על שתיהן לפלייאוף.
קאבס – טורונטו. נראה מי יעצור את לברון בלי ביומבו שעשה את זה לא רע בכלל בצבע ובחילופים וכמה ולנציונאס היה חסר בגמר המזרח.

tripledouble
tripledouble
28/10/2016 16:52:43

אחלה פריוויו שבעולם. יאאלה טורונטו, תראו לי שעדיין יש תקווה שלברון לא יגיע לגמר 7 ברציפות.

Berch
Berch
28/10/2016 16:56:21

תודה על הפרוויו

אפלטון
אפלטון
28/10/2016 17:18:41

תודי רועי אחלה פריוויו.
יהיה מעניין לראות את המצ'אפ בין יוסטון ודאלאס, הם שיחקו במשחק קדם עונה וגם ביום שני הקרוב ישחקו אחת.מול השנייה.
יהיה מעניין לראות את ההתאמות ואיך ד'אנתוני יגיב לנוכחות של בוגוט. ואיך הארדן יסתדר עם השמירה של מת'יוס המצויין.
אם השלשות לא יכנסו גם הפעם אנחנו בבעיה רצינית.

גור גולן
גור גולן
28/10/2016 17:41:24

תודה על הפריוויו
תודה שניחאסת את יוטה בשביל אוהדי הלייקרס שרוצים להישאר עם חיוך.

מנחם לס
מנחם לס
28/10/2016 17:56:51

וואללה שאם הלייקרס מנצחים הלילה בחוץ צריכים להתחיל להתייחס אליהם. לצערי אהיה בעיקר בבייסבול הערב

מנחם לס
מנחם לס
28/10/2016 17:57:57

פריוויו נהדר ללא המילה פריוויו – כמו שצריך להיות!!

יואל
יואל
28/10/2016 18:40:46

אחלה "משחק מקדים"רועי,תודה,מאוד סקרן לראות את יוטה – לייקרס.
חזרתי מאנטרטיקה היישר למעבדה התת קרקעית אי שם)שיחדנו דוב קוטב,אריה ים,ופינגווין,לתת מיצי רעל(יו נו, קקי פיפי וכל מה שבאמצע) למעבדה ואנו מייצרים ב'ץ חדש דנדש לדיכוי הלברונית (כל כך מכוער הפלולה) אפשר להצטייד בעוד שעה,בובות וודו מוכנות גם.

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
28/10/2016 19:23:13

אחלה משחקים הלילה תודה רועי!! הימורים שלי: טורונטו – קליבלנד , קליבלנד ב6 הפרש.
ברוקלין – פייסרס – פייסרס ב4.
דטרויט – אורלנדו – פיסטונס ב10.
OKC – פניקס – ראסל נותן בראש 12 הפרש.
מיאמי מנצחת את שארלוט ב3.
דאלאס מנצחת את יוסטון ב7.
יוטה מנצחת את לייקרס ב8.
גולדן סטייט מפרקת את דייויס ב17 הפרש.

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
28/10/2016 19:57:33

צ'אנינג פריי עד להודעה חדשה לא יהיה עם הקאבס כי אמא שלו נפטרה מסרטן..

Kingjames23
Kingjames23
28/10/2016 21:21:58

):

גיא
גיא
29/10/2016 2:06:05

אם כל הכבוד לניקס, הלילה אפשר יהיה ללמוד קצת יותר על הכושר האמתי של הקאבס.

גיא
גיא
29/10/2016 2:28:01

JV ב-9 דקות משחק כבר עם 7 רב', מתוכם 4 בהתקפה.

מנחם לס
מנחם לס
29/10/2016 2:31:10

לאב מצויין. שחקן חדש לחלוטין.

גיא
גיא
29/10/2016 2:36:23
Reply to  מנחם לס

תנועות בפוסט ויד רכה, תמיד היו לו.
זה כבר משחק שני שהיריבה מנסה לשחק עליו בפיק אנד רול ללא הצלחה – לאב משופר בהגנה, משדרג את הקבוצה פלאים.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
29/10/2016 2:39:40

עם כל הכבוד לקאבס
מומי עובר שמאלה בממיר לקאבס משיקגו

גיא
גיא
29/10/2016 2:46:14

משעה 03:00 , עין אחת על קליבלנד של הכדור הקטן,
עין שנייה על הסאנס מנסים לא להתבלבל עם הכדור הכתום.

D-Wade
D-Wade
29/10/2016 2:55:36

איך אפשר לצפות בליג פס בחינם?

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
29/10/2016 3:08:00

טורונטו פשוט עלובים.
דה-רוזן פשוט לא מסוגל לקלוע שלשה.

גיא
גיא
29/10/2016 3:12:43

ההגנה של קליבלנד השנה השתפרה פלאים. קיירי ולאב הם כבר לא החורים שהם היו לפני שנתיים/בתחילת השנה שעברה.
ההתקפה עדיין לא זורמת כמו בפלייאוף של השנה שעברה, אבל לצפות לכך לפני ינואר זו נאיביות.

עומר
עומר
29/10/2016 3:14:45

לאב משחק הרבה יותר טוב, עם המון בטחון

גיא
גיא
29/10/2016 3:18:30

איזו פתיחה של הסאנס!
14 – 4 אחרי פחות מ-4 דקות!

גיא
גיא
29/10/2016 3:23:49

6 דקות יותר טובות של כדורסל, הסאנס לא יתנו שוב העונה.
9 מ-10 מהשדה, 22 נק'.

גיא
גיא
29/10/2016 3:26:30

28 – 13 לסאנס. רק 1 מ-6 לווסטברוק.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
29/10/2016 3:35:51

דהרוזן פשוט אפס.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
29/10/2016 3:36:42

קליבלנד פראיירים
יכלו להוביל כבר ב20

גיא
גיא
29/10/2016 3:52:47

24 נק', 5 רב', 2 אס', 2 חט' לדרוזן.
ממש לא אפס.

מוש השור
מוש השור
29/10/2016 3:57:46
Reply to  גיא

כזה אפס שהוא קלע 16 נקודות רק ברבע השלישי 😂

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
29/10/2016 4:06:28
Reply to  גיא

כן, אתה מגיב אחרי רבע שהוא היה טוב בו.
התחיל אותו עם 4 מ15 או משהו כזה
ועליות סתמיות לג'אמפ

עכשיו לאורי החליט להיות זה שמחרב.

גיא
גיא
29/10/2016 4:11:20

26 נק' על 22 זריקות,
זו תפוקה טובה לשוטינג גארד, על אחת כמה וכמה כאשר בחלק מהזמן לברון שמר עליו.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
29/10/2016 4:14:10
Reply to  גיא

אתה רואה את המשחק או שכהרגלך רק עובר על הסטטיסטיקה?

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
29/10/2016 4:15:50
Reply to  גיא

ובכלל, הוא היה 4 מ15 כשכתבתי.
ובחירת זריקות רעה.

גיא
גיא
29/10/2016 4:19:33

יואש, מתחילת הלילה אני בבלוג החי צופה במשחקים. אתה כנראה הגעת מאוחר, ולא ראית את פתיחת המשחק של דרוזן (פתח טוב, נחלש אחרי שלברון עבר עליו, ואז נתן רבע שלישי חזק)

ההבדל בינינו שאני מנמק את מה שאני כותב, ואתה זורק משפטים לאוויר.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
29/10/2016 4:24:28
Reply to  גיא

אני רואה מההתחלה.
הוא שיחק גרוע
זרק זריקות רעות
לא חדר
לא מסר
וזה לא ישנה שתביא לי את הtss או את הass שלו.
הוא היה גרוע עד המחצית ומשם השתפר.

הוא מסוג השחקנים שיסיימו עם 20+ בכל יום בלי קשר לאיכות התפוקה

גיא
גיא
29/10/2016 4:05:41

לן משחק גרוע. פעם חשבנו שיש לו פוטנציאל. טעינו.
(אנחנו = אוהדי הסאנס)

D-Wade
D-Wade
29/10/2016 4:18:50

מיאמי יורדת ב-+11 אחרי מחצית טובה מאוד. וויטסייד טחן את שארלוט בצבע ברבע הראשון, עלה שוב ברבע השני ועשה קצת שטויות אבל סיים את המחצית עם 12 נק' ו-9 ריב'. גם הספסל עשה את שלו.

ווקר ובאטום לא פוגעים היום.

kb24
kb24
29/10/2016 4:18:53

צפייה ישירה בבקשה

אור בן-יעקב
29/10/2016 4:24:09

תחרות עונשין צמודה מאוד בקליבלנד.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
29/10/2016 4:25:21

אירווינג עף על עצמו עם השלשות מקילומטר

אור בן-יעקב
29/10/2016 4:25:59

ודרוזן שני מהלכים הולך עם הראש בקיר.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
29/10/2016 4:26:18

דרוזן לוקח טיפ לקוין לאב החלבי

אור בן-יעקב
29/10/2016 4:27:19

לברון קלע פעמיים מהעונשין!
מגיע לו פרס.
שתי קבוצות מעולות במשחק מאוד מאוד מאוד בינוני

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
29/10/2016 4:27:58

אומיייכגדדדדד

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
29/10/2016 4:29:28

פשוט פראיירים

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
29/10/2016 4:31:34

לאורי אידיוט

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
29/10/2016 4:33:08

אני ככ לא מחזיק מלאורי

אור בן-יעקב
29/10/2016 4:34:32

גם השיפוט מוזר..טורונטו מרביצים לקליבלנד שלוש שניות ואז כשהם חוטפים כדור השופט נזכר לשרוק פאול.

עומר
עומר
29/10/2016 4:40:20

היה משחק אגרסיבי בטורונטו שתי הקבוצות רצו להוכיח משהו, קיירי פשוט ענק,

גור גולן
גור גולן
29/10/2016 4:40:43

לייקרס ברבע סביר
שוויון 27 בסוף הרבע הראשון..

גור גולן
גור גולן
29/10/2016 4:42:13

28-27

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
29/10/2016 4:41:21

משחק גרוע מאוד אבל מותח

גיא
גיא
29/10/2016 4:41:37

בשביל משחק באוקטובר, היה משחק לא רע בכלל.
אני חושב שטורונטו קבוצה מצוינת, ולדעתי הם יסיימו שניים במזרח.
וקליבלנד רחוקים מכושר קליעה סביר, הם החטיאו להערכתי 12 – 15 שלשות פנויות לחלוטין.

לינק
לינק
29/10/2016 4:42:36

לינק?

מתן גילור
29/10/2016 4:43:13

2 קבוצות הגנה טובות מאד לדעתי.
קאבס עם יותר מדי דק' לחמישייה לפני B2B. השחקנים של אורלנדו שיחקו הרבה פחות.
שוב קיירי זורק הרבה יותר מלברון. מגמה שתחזיק כל העונה?

אור בן-יעקב
29/10/2016 4:45:54

אם אתה משקלל גם את העונשין אין פער גדול. קיירי הלך פעם אחת לקו וגם זה בסל ועבירה.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/10/2016 4:48:21

איזה בלוק מדהים.

מתן גילור
29/10/2016 5:07:48

23 מול 19 פוזשנים. נראה שלברון פחות דואג לממוצעים שלו בשלב הזה. אותי זה מפתיע. בכל זאת בחור עם אגו לא קטן, בלשון המעטה.

גיא
גיא
29/10/2016 5:13:32

מסתבר שהטעם המתוק של זכייה באליפות גורם גם לגדולים שבנרקסיסטים להסיט את מבטם מהמראה…

גיא
גיא
29/10/2016 4:49:07

TJ וורן לוהט.

מנגד, ראסל קרוב לטריפל דאבל, אבל אוקלהומה במינוס 12 .
נראה לי שזה יהיה הסיפור של הת'אנדר כל העונה.

מיכאל
מיכאל
29/10/2016 4:51:44

ברוקלין בדרך לניצחון על אינדיאנה ומוכיחים את מה שרשמתי כבר,הם ממש לא גרועים כמו שעושים מהם.

אור בן-יעקב
29/10/2016 4:54:15
Reply to  מיכאל

אני הייתי בטוח שזאת בדיחה של דעאש. שהם פרצו לאתר של הNBA.
אבל אז הלכתי לראות את המשחק וגיליתי שזה אמיתי.

עומר
עומר
29/10/2016 5:39:18
Reply to  מיכאל

הם גם שיחקו טוב מול בוסטון

ברוך רובין
ברוך רובין
29/10/2016 5:00:46

דיוויס מתמודד עם דאבל טעם פעם אחר פעם, אין אף אחד שיכול לקבור את העור חוץ ממנו.

גיא
גיא
29/10/2016 5:00:58

ראסל נותן רבע שלישי לפנתאון. 23 נק' ברבע, 35 במשחק,
8 אסיסטים, 10 רב'.
ועדיין הת'אנדר בפיגור 6 .
ואלו הסאנס שמולם, לא גולדן סטייט.

גיא
גיא
29/10/2016 5:05:00

ברוקלין ניצחו???
מסתבר שלין עשה לטיג בית ספר. נראה כמו משחק ששווה rerun.

kb24
kb24
29/10/2016 5:06:52

ליינק לצפיה לליקרס בבקשה?

D-Wade
D-Wade
29/10/2016 5:18:09

ההרגל המגונה של מיאמי לאבד יתרון מבטיח מלווה אותה גם העונה. כמות איבודים היסטרית הלילה.

מתן גילור
29/10/2016 5:19:11

פיניקס דואגים להשאיר את אוק במשחק בכל הכלים שעומדים לרשותם 🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
29/10/2016 5:20:18

היכולת האישית של דוראנט מדהימה.

גיא
גיא
29/10/2016 5:21:04

משחק מגעיל באוקלהומה. יותר מדי שריקות (ל-2 הצדדים)

ברוך רובין
ברוך רובין
29/10/2016 5:24:14
Reply to  גיא

לראות משחק של הסאנס זה גם ככה קשה לאוהדים שלהם אז גם שיפוט מגעיל?

גיא
גיא
29/10/2016 5:24:36

לא קל…

גיא
גיא
29/10/2016 5:24:17

4 וחצי דקות לסיום, הת'אנדר עולים לראשונה ליתרון.

מתן גילור
29/10/2016 5:25:11

OKC מסתבכת מול 2 מה-3 קבוצות הכי חלשות בליגה. לא הכי מעודד מבחינתם. צריך לראותם אותם מול קבוצה סבירה, לכל הפחות.

מתן גילור
29/10/2016 5:26:46

גיא, המשחק מעניין. הרמה… קצת מעל יורוליג.

גיא
גיא
29/10/2016 5:30:13

יורוליג זו מחמאה.

גור גולן
גור גולן
29/10/2016 5:45:36

גם בלייקרס יוטה הרמה פחח

לירון
לירון
29/10/2016 5:26:55

באמצע הרבע השני 8 אסיסטים לראסל, לקראת סוף המשחק 8 אסיסטים לראסל. הראסלמניה השתלטה עליו

עגל
עגל
29/10/2016 5:37:53
Reply to  לירון

וצמוד צמוד עד הסוף

גיא
גיא
29/10/2016 5:34:59

אם אין להם ראן באינינג הזה, האינדיאנס מפסידים.

גור גולן
גור גולן
29/10/2016 5:37:43

השתלת מוח דחופה לרוסי הגדול במדי הלייקרס

עגל
עגל
29/10/2016 5:38:56

לא ברור לי אם ההגנה של יוסטון כל כך טובה או שהתקפה של דאלאס פשוט גרועה בשלב זה של העונה?

עגל
עגל
29/10/2016 5:41:45
Reply to  עגל

שכחתי שנוביצקי לא משחק 🙂

נתן גולד
נתן גולד
29/10/2016 5:39:48

ווסטברוק הזה פשוט יכול לחרב משחקים. ראש בקיר, כולם יודעים מה הוא הולך לעשות אבל ווסטברוק יכול יותר טוב מכולם.

מתן גילור
29/10/2016 5:40:20

OT באוקלהומה.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/10/2016 5:41:58

דיוויס מדהים אבל אף אחד לא עוזר לו.

גור גולן
גור גולן
29/10/2016 5:43:58

משחק פחח ביוטה
יוטה היו צריכים להוביל כבר 15
ללייקרס אף לא מסוגל לקלוע עונשין היום

עומר
עומר
29/10/2016 5:44:58

ווסטברוק לקח כמעט יותר זריקות מכל שאר הקבוצה ביחד, כולל הספסל.
40 זריקות!! מול 48 לכל שאר הקבוצה

עגל
עגל
29/10/2016 5:54:43
Reply to  עומר

באמת מדהים.
גם דמאר דרוזן בטורונטו זרק המון הלילה אבל לא 40 פעם

גור גולן
גור גולן
29/10/2016 5:45:00

ראסל עושה קובי משחק אחרון בקריירה אני מבין?
רק בלי החלק של הלקלוע במאני טיים

מתן גילור
29/10/2016 5:48:33

דוראנט עם DD במחצית.

מתן גילור
29/10/2016 5:55:32

ראסל נתן-ראסל לקח.

גיא
גיא
29/10/2016 5:55:40

לפחות המשחקים של הסאנס מבדרים…

מתן גילור
29/10/2016 5:56:25

כמה בבייסבול ואיזה אינינג?

גיא
גיא
29/10/2016 5:58:17

1 – 0 לאינדיאנס, טופ אינינג 8

k_700
k_700
29/10/2016 5:59:22

מתקרבים ליוטה עם הגנה מצוינת בסוף הרבע הזה.

k_700
k_700
29/10/2016 5:59:43

ווסטברוק גדול, איזה דינאמו.

עגל
עגל
29/10/2016 5:59:58

אוקלהומה יצאו מפסק הזמן וכולם ידעו מה יקרה, וזה עבד

גור גולן
גור גולן
29/10/2016 6:01:42
Reply to  עגל

תרגיל ווסטברוק לבד ? חחחח

גור גולן
גור גולן
29/10/2016 6:01:57
Reply to  עגל

כולם צופים ומעודדים הכוונה?

גור גולן
גור גולן
29/10/2016 6:01:01

וולטון השחקן הטוב ביותר בלייקרס היום.
הוציא אירי 3 דקות את כל החמישייה בפיגור 11 ולא החזיר אותם עד סוף הרבע, הקבוצה התחילה טיפה לשמור והרצפה סבירה שוויון לקראת הרבע האחרון.

גור גולן
גור גולן
29/10/2016 6:01:20

והתקפה סבירה

k_700
k_700
29/10/2016 6:03:15

ההגנה של הספסל שלנו הייתה אדירה, שום סל קל, שום כניסות קלות לצבע.

חוזר על זה-ללייקרס יש כנראה את הספסל הכי טוב בליגה העונה(ער אפילו).

גור גולן
גור גולן
29/10/2016 6:06:33
Reply to  k_700

הכול וולטון היום

מתן גילור
29/10/2016 6:03:50

פיניקס לא בעטו בדלי, אלא בגיגית.

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
29/10/2016 6:04:59

מה זה המפלצת כדורסל ופנטזי הזאת!! ראסל 51 נק', 13 ריבאונדים , 10 אסיסטים – מפלצת

גור גולן
גור גולן
29/10/2016 6:07:18

גם אני קולע ככה בכמות הזריקות הזאת 😜

מתן גילור
29/10/2016 6:05:24

גיא, מתי TD אחרון עם למעלה מ-50 נקודות?

k_700
k_700
29/10/2016 6:06:10

קלארקסון חיה- החוזה הכי טוב בליגה.

גור גולן
גור גולן
29/10/2016 6:09:51
Reply to  k_700

לו וויליאמס החוזה הכי טוב בליגה
7 מיליון לשנה

גיא
גיא
29/10/2016 6:06:56

הת'אנדר לא הולכים לשום מקום עם ההירו-בול של ראסל.
ניצחו 2 קבוצות פח בקושי.

השאלה המעניינת היחידה לגביהם העונה, היא מתי ווסטברוק יקרוס.

מתן גילור
29/10/2016 6:07:45

לא חשבתי שאכתוב זאת העונה, אבל עברתי לראות לייקרס 😉

גור גולן
גור גולן
29/10/2016 6:10:19

אזהרת צפייה

גיא
גיא
29/10/2016 6:11:25

היחיד עם טריפל דאבל של 50 נק' (לפני ראסל הלילה) זה קארים ב-75'

מתן גילור
29/10/2016 6:15:16
Reply to  גיא

הזוי.

מתן גילור
29/10/2016 6:13:14

טוב, אני מבין שצריך להתחיל לזפזפ עם נ"א-ג"ס.

k_700
k_700
29/10/2016 6:13:49

איזה שריקות רקות יוטה מקבלים בחצי הזה.

אנחנו חמים רצח מהשלוש, חמישים אחוז.

גור גולן
גור גולן
29/10/2016 6:14:07

איזה באסה שקלארקסון דרך על הקו קודם
הורידו 3 נק

גיא
גיא
29/10/2016 6:14:54

אבל יסלח לי ראסל, הלילה הסטטיסטיקה משקרת.
הוא שיחק רע, נגד האין הגנה של הסאנס.

גיא
גיא
29/10/2016 6:15:54

לא להאמין שהפליקנס ביתרון.

k_700
k_700
29/10/2016 6:17:23

מוזגוב הבן של זונה רוסיה הזה.

גור גולן
גור גולן
29/10/2016 6:17:55
Reply to  k_700

שומר כמו זבוב!!!! בא לי להרוג אותו

גור גולן
גור גולן
29/10/2016 6:19:03

ריצת 11-0 של יוטה
מוזגוב עומד כמו דחליל במבע… ראסל לא פוגע בשום דבר היום… רנדל נראה כמו צל היום…

מתן גילור
29/10/2016 6:28:50

נ"א קבוצה חלשה שלא מתפקדת בלי דיוויס על הפרקט.

גור גולן
גור גולן
29/10/2016 6:33:16

שריקות מגוכחות ביוטה

גור גולן
גור גולן
29/10/2016 6:41:54

חבל משחק שלייקרס יכלו לגנוב..
כבר הובילו 76-72 ואז ריצת 11-0 סגרה את הסיפור
ראסל לא היה טוב היום ובגלל זה הפסידו

גור גולן
גור גולן
29/10/2016 6:42:28

זה לא רק הוא אבל הוא לקח זריקות בכוח..

מתן גילור
29/10/2016 7:11:04

דיוויס עם שני משחקי על ושני הפסדים.

גיא
גיא
29/10/2016 7:17:03

אותי מפתיעה לרעה ההגנה של גולדן סטייט,
114 נק' מהפליקנס זו תוצאה רעה.

ודייויס?
רחמים עליו.

נתן גולד
נתן גולד
29/10/2016 7:26:56
Reply to  גיא

יש שם בעיות תיאום חמורות. אני מאמין שהיא תשתפר בהמשך. המרכז של ההגנה שלהם עזב והתיאום ההגנתי עם דוראנט ממש לא טוב.

גיא
גיא
29/10/2016 7:29:48

אני גם חושב שגרין סובל מהיעדרותו של בוגוט.

גיא
גיא
29/10/2016 7:20:28

ה-MVP שלי להערב הוא ג'רמי לין.
21 נק' (50% מהשדה), 9 רב', 9 אס', והגנה מצויינת על טיג.

(ראסל הוא אולי השני להשיג טריפל דאבל של 50 נק' אבל האחוזים והיריבה לא מצדיקים צל"ש,
ודייויס – הוא מדהים. אבל הוא הפסיד.)

k_700
k_700
29/10/2016 7:28:34

יש מצב שאנתוני דייוויס זה הסופרסטאר שמשחק עם הקבוצה הכי גרועה בהיסטוריה שמכילה שחקן ברמתו.
פאקינג עומר קוסאיי איק, אנתואן מור איתך בחמישייה ועם ספסל מעליב.זה כדור בראש לגנרל מנגר שהצליח לשלשל קבוצה כזאת מסריחה.

המשגיח
המשגיח
29/10/2016 8:01:55
Reply to  k_700

שמישהו ישלח הודעה לסקאוט הישראלי שלהם (ירון ארבל)…

נתן גולד
נתן גולד
29/10/2016 7:39:04

דייויס ענק אבל הוא לא יכול לבד עם כל הכבוד לסטיבנסון ופרייז'ר (שהיה לו משחק מצויין). אבל אני לא מבין איך אפשר להגיד שגרין טוב ממנו כמו שאמרו בסקר של הפורוורדים.

דוראנט וקרי עדיין לא יודעים איך לשחק ביחד. נראה שבזמן נתון או שדוראנט לוקח את ההתקפה עליו או קרי ולא נראה שהם כל כך משחקים ביחד, אני מניח שזה ישתפר עם הזמן. לעומת זאת, תומפסון מבין את התפקיד שלו ועושה אותו מצויין בלי מרמורים (לפחות בינתיים). בהגנה חוסר התיאום בין דוראנט לשאר הקבוצה בולט מאוד.

הדקות האחרונות של מיאמי מול שארלוט היו מחזה לא נעים בשביל ווינסלו שצריך להבין שהוא לא כוכב וצריך לקחת צעד אחורה, כל כך הרבה שטויות. התקרה של ווינסלו זה ג'ימי באטלר אבל הוא צריך להבין שיש לו עוד דרך ארוכה בשביל להגיע לשם.

לווסטברוק היה משחק ענקי אבל כשהוא הולך ראש בקיר הוא דופק את המשחק של הקבוצה שלו. בדקות האחרונות של הרבע והארכה זה היה ארבע שחקנים מסתכלים ווסטברוק זורק וברוב המקרים מחטיא.

המשגיח
המשגיח
29/10/2016 8:01:17

איזה הפסד מיותר לברוקלין (שנראית בסדר גמור עד כה, מתחה גם את בוסטון).
ממש מיותר.

נתן גולד
נתן גולד
29/10/2016 9:14:05
Reply to  המשגיח

הם ניצחו..

סומסום
סומסום
29/10/2016 8:21:46

כאוהד nba בכלל, שמח עבור פיניקס וברוקלין. כל קבוצה נוספת ולא סמרטוט טובה לכולנו. למתוח את בוסטון בחוץ לוואן פוזשן, לנצח את אינדיאנה במשחק משכנע – סחתן על הנטס. ופיניקס פשוט בעטה בדלי, בדרך לאול-סטאר מסתבר שדווין בוקר צריך להשלים שכר לימוד. הת'אנדר, אגב, לא יגיעו לפלייאוף, רק לשיאי סטטיסטיקה חולניים של ווסטברוק. כמו ניו אורלינס, שני סופר-סופר-סטארים בקבוצות מתסכלות.

קיירי ארווינג צעיר – שכחנו את העובדה הזו. ומסתבר שהוא רק הולך ומשתפר, הקלאצ' שלו נעשה עוד יותר קלאצ'י, ואחרי הרגע ההוא בגיים 7, גם ללברון אין ספק למי יילך הכדור האחרון. בום.

מיאמי מאבדת 19 הפרש במשהו כמו אמצע השלישי ל-10 לשרלוט. אין וויד, אין בוש, אין ג'ו ג'ונסון – אין מבוגר אחראי, וזו התוצאה.

שיא קריירה להאריסון בארנס, אבל דאלאס בלי נוביצקי היא לא משהו שיכול לסכן מישהו. גם איתו, הפלייאוף לא נראה סביר, אבל עם קרלייל אין לדעת אף פעם.

וגולדן סטייט – היה צמוד לתוך הרביעי בערך, בזמן שכבר נצמדתי רק לבייסבול. ובזפזופ הבא 15 הפרש. אפשר לנחש איך נראה המשחק.