מעורב הופס ליום חמישי: הסנטרים חוזרים לשלוט בליגה / מנחם לס

(נא להכיר: תספורת חדשה של ג'רלד גרין מהסלטיקס!)

1.שמעתם זאת כאן לראשונה: "הסנטר חוזר למרכז העניינים"

דוד חדש צעיר של סנטרים יחזיר את הפוינט גארדים הקטנים למקום שאלוהים קבע עבורם: גמדים לשימוש הענקים, כפי שהמשחק היה אמור להיות משוחק. ולכן "ביי-ביי ווריורס. SEE YOU LATER!" (וכן כל קבוצה אחרת ללא סנטר דומיננטי)

3. טאונס עושה זאת מכל המרחקים! 

4. ה-KAT HYPE על אמביד שווה כל מילה!

 5. הוידיאו מספר את כל הסיפור של AD!

6. למרכוס אולדרידג', במשחק אחד נגד הווריורס, לעג לכל הדיבורים על טרייד

למרכוס אולדרידג' הופיע לאחרונה בתכנית של ג'ים רום לדבר על כל השמועות על טרייד עליו.

 

San Antonio Spurs head coach Gregg Popovich talks with forward LaMarcus Aldridge (12). Aldridge recently made an appearance on The Jim Rome show and dubunked trade rumors and rumors he wasn't happy in San Antonio. Photo byt: Russ Isabella-USA TODAY Sports
הוא אמר:

“I didn’t buy into it. I haven’t heard anything about it. I talked to Pop daily and he’s always telling me that I’m doing great. Trying to be more of a leader. He’s put me in positions where I can be more of a leader. As long as the guys here aren’t saying bad things to me. All my teammates have said nothing but great things to me.”

הוא נשאל אם הוא מרגיש "UNHAPPY" בספארס.
הוא ענה:

, “Yeah for sure I am. We made history last year. They’ve incorporated me into the family. Try to make me one of the big pieces.”

“I’m winning. Of course I’m happy. That’s why I don’t buy into the rumors. I feel like I do my job here and I feel like I’ve done everything that they’ve asked. That’s why I haven’t bought into the rumors.”

כשגרג פופוביץ' נשאל על כך הוא ענה: "האם ג'קי מקמולן (שם התחילו השמועות על 'UNHAPPINESS' ועל 'TRADE', מ.ל) חזה במשחק נד גולדן סטייט?"

That is why rumors and gossips shouldn't be believed. It all starts out with one comment made by a person and blows up into a big deal out of nothing.

A person could’ve simply said they didn’t feel like going to practice, and someone overheard them and takes the comment out of context. This gossip passes on through ten or more people, and the rumor becomes something completely different from what was initially said. The rumor may become, “I don’t need practice because I am better than all the others. And I’m not happy with the team.” The truth becomes distorted from what was originally said.

למרכוס אולדרידג' לא הולך לשום מקום. הוא מאושר בסן אנטוניו, וגרג פופוביץ' יעשה ממנו מסמר הנבחרת האמריקאית הבאה. הוא וקאווי לינארד יקבלו את הכדור וייאמר להם: "אתם מנהיגי הנבחרת. הביאו לי את השהב".

7. שוב פעם אמביד! הבנאדם כובש את הליגה!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 37 תגובות

  1. טיג באינדיאנה, אני מאמין, יעשה נפלאות ומיילס טרנר יהיה המשתפר של העונה.
    אני לא יודע למה ירדו פה על אולדרידג' גם אחרי המשחק בסן פרנסיסקו. לקח זריקות שהן תמיד הזריקות שלו, כמעט ולא הכריח – אבל בעיקר הראה הרבה תשוקה מתחת לסל, והעליונות שם היתה הרבה בזכותו. אולי יהיה יום אחד טרייד – אבל זה לא נראה שחקן שלא רוצה להיות שם.

  2. אנתוני דייויס. אין מספיק מילים בשביל לכתוב עד כמה הוא טוב.
    משחק הפוסט שלו ממשיך להשתפר, יש לו ג'אמפ שוט נהדר, סיומת רכה ליד הסל, ואתלטיות מטורפת.
    הוא התחזק, והוא עדיין אחד המגנים הכי ורסטילים שמשחקים ב-NBA.

    הבעיה שלו?
    הוא משחק בניו אורלינס.

  3. תודה מנחם. להזכירך, בהרצאה באוזן בר טענת שתם עידן הסנטרים הדומיננטיים 🙂
    אני מסים שתפקיד הסנטר יהיה יותר משמעותי מאשר בעונה החולפת, אבל בטח לא ברמה של "שליטה בליגה" סטייל שנות ה-90'. כמו שנתת את הדוגמאות בטור (דיוויס PF, אבל שוין), אפשר גם לתת את הדוגמה של הקאבס, קבוצה בלי סנטר טבעי בחמישייה (TT משחק כסנטר, אבל הוא הרבה יותר PF) פירקה קבוצה עם סנטר וחצי בחמישייה. מוקדם להצביע על מגמה כה ברורה בעניין.

  4. דוויס נתן חתיכת כרטיס אתמול
    מי שנתן הופעה לא נורמלית הוא אמביד , היה שווה להמתין לו
    13 משחקים ובכולם הסקור הוא 200 ומעלה , או שהשחקנים נשארו בחופשה או שיש כאן שינוי מגמה חיובי
    ככל שהתוצאות יהיו גבוהות יותר המשחק יהיה אטרקטיבי יותר , הבוקס סקור של חלק מהמשחקים הרגיש לי כמו באייטיז

    1. תן קצת זמן להגנות להתגבש. לא מעט קבוצות שינו הרכבים ומאמנים ולדעתי נראה לא מעט משחקים כאלה בתקופה הקרובה. יהיה מעניין לבדוק האם קבוצות שרצות ביחד יחסית הרבה זמן היו בעלות נתונים הגנתיים חיוביים יותר במשחק הראשון. ראיתי את המשחק של הקאבס וללא ספק הרגיש שהם הרבה יותר מתואמים.

      יחד עם זאת, מלא שחקנים הגיעו בכושר קליעה פסיכי ויש תחושה של פוקוס ומטרה. אולי גם לכסף הגדול יש חלק בזה.

  5. תודה מנחם!
    עמדת הסנטר השתפרה משמעותית בזכות טרנר, נורקיץ וטאונס מהדראפטים. מייחס טרנר מועמד חזק למשתפר של העונה – באמת הופעה נהדרת!
    עדיין אני לא רואה שינוי שעמדת הסנטרים תהיה חזקה מהרכזים אבל אולי (לא בטוח) משמעותית יותר. אני אסביר את ההבדל!
    עמדת הרכז עמוקה והכי חזקה בליגה אבל בגלל שלמצוא סנטר טוב כמו טאונס למשל זה קשה מאוד אז זה הופך את עמדת הסנטר לאולי משמעותית יותר כי רכז טוב יש כמעט לכל קבוצה.

    אינדיאנה אמרתי עוד לפני השנה שיהיו אדירים השנה בזכות קיץ פשוט אדיר ומדויק! כל שחקן שהביאו מתאים.

  6. כולם ממשיכים לישון על נורקיץ'.
    23 נק' ב 26 דקות, 9-13 מהשדה, 9 ריב', 3 אס'
    בן 22 וכבר אחד השחקנים הכי חזקים בליגה.
    בוקר טוב הופס.

    1. הוא חייב להחליף שם פרטי שנתייחס אליו ברצינות , עם שם פרטי – נפיחה שקטה ( בסלנג ) לא יגיע רחוק

      הוא ללא ספק שחקן לשים אליו לב 👍

  7. מסכים חלקית בקשר לסנטרים. קבוצות עדיין צריכות סנטרים טובים, אבל לא כאלו שפשוט עולים וקולעים 40 נקודות בלי לזוז מטר מהצבע. העידן הזה לדעתי חלף, למרות שאם יהיה סנטר חדש דומיננטי בצורה יוצאת דופן כמו שאק הוא יחזור.

    היום סנטרים עושים הכל – קולעים מרחוק, מגנים טוב על הטבעת וחלקם מצטיין בתנועה בלי כדור (בעיקר אלו בלי הקליעה מרחוק). הכל למען הספייסינג כמו שאפלטון כתב לא מזמן בתגובות לאחד הפוסטים. רודי גובר עם 8 סקרין אסיסטס מול פורטלנד. בוגוט עם 6. משהו ששווה לעקוב אחריו.

    אינדיאנה נראו טוב, אבל השאלה היא כמה רחוק הם יגיעו עם 2 שחקנים דומיננטיים כמונטה אליס וג'ף טיג, שלא מתפקדים יותר מדי טוב כשחקנים משניים בקו האחורי, ביחד. העברה של מונטה לספסל עשויה להתברר כגאונית, הוא שחקן יוצר שיכול לתרום המון לחמישייה השנייה. מה שכן, מיילס טרנר ופול ג'ורג' הם שני פרנצ'ייז פליירס.

    1. איפה יש אפשרות לראות סטטיסטיקה של ממוצע סקרין אסיסט במהלך העונה? לא מצאתי בבאסקטבול רפרנס איפה זה מופיע?

      + אני מקווה שהצוות המקצועי יצליח לשכנע את אליס שזה לטובתו ולטובת הקבוצה ללכת להיות "השחקן השישי של העונה" בשנים הקרובות של הקריירה שלו וסי ג'י מיילס יעלה בחמישיה…

      1. כרגע לא הלכתי לבסקטבול רפרנס אלא פשוט ל-player tracking באתר של NBA.com לחלק מהשחקנים (ששיחקו משחק אחד כ"א).

        זה מפורט תחת הקטגוריה Hustle stats באתר הנבא, הנה לינק:

        http://stats.nba.com/league/player/#!/hustle/?sort=SCREEN_ASSISTS&dir=1

        מסכים בקשר לאינדיאנה. מיילס הרבה יותר מתאים ליד טיג וג'ורג'.

          1. אני חושב שהבעיה של אינדי זה יותר הספסל. אין להם רכז מחליף טבעי ומקמילן גם לא השתמש ממש בתבונה בספסל, כולל כמה דקות של הרכב מוסר בלי מונטה, PG וטרנר (מי היה אמור לעשות סל?). גם ג'ורג' נעלם יותר מדי פעמים במהלך המשחק. זאת קבוצה מעניינת עם הרבה פוטנציאל, אבל יש שם עדיין הרבה עבודה

    2. +1 לסנטרים

      יש פה התפתחות יפה של התפקיד. אחרי שהסנטרים של פעם מעט איבדו את הדומיננטיות שלהם, הם חוזרים למשחק בגדול, תרתי משמע פעמיים, ובאקט אבולוציוני מרתק מגדירים מחדש את התפקיד לעינינו המשתאות.

      מפחיד לחשוב על זה. קל לדמיין עתיד לא רחוק בו סנטרים ממלאים תפקיד מורכב ומגוון יותר שמשלב דומיננטיות מסוגים שונים. בהגדרה.

      לא יודע מי יוכל להתמודד עם זה. כנראה שהשחקנים הנמוכים יותר פשוט ימשיכו במשחק מהיר וכושר גופני גבוה יחד עם קליעה מהירה מטווחים ״אסורים״.

  8. אני אמרתי שהסנטרים יחזרו לא השנה אלא בשנה הבאה. אני מסכים עם רועי, לא נחזור לראות שאקילים חופרים בצבע אבל כן נחזור לראות יותר גבוהים שיודעים גם לחפור וגם לרוץ. יוחזר דיוויד רובינסון לליגה לאלתר!

  9. מדהים איך עונה שלימה חפרת על המשחק החדש ללא סנטר ואחרי יומיים בעונה החדשה הטרנד הסתיים… יש מצב שכל הטרנדים נמצאים רק אצלך בראש?

  10. ציטוט:
    "למרכוס אולדרידג' לא הולך לשום מקום. הוא מאושר בסן אנטוניו, וגרג פופוביץ' יעשה ממנו מסמר הנבחרת האמריקאית הבאה. הוא וקאווי לינארד יקבלו את הכדור וייאמר להם: "אתם מנהיגי הנבחרת. הביאו לי את השהב"."

    – מנחם. לפני כמה טורים שלך צעקת בגאון שלאולדריג' נמאס מהפלח והארכת כטוב ליבך עם הסברים {הגיוניים} ובבטחה מלאה.
    ועכשיו הציטוט הנ"ל…..
    מה נסגר איתך?

  11. אני לא דואג מהסנטרים.
    קודם כל, אלו שיצליחו הם השחקנים שלמדו כל מה שהם יודעים מהרכזים. אז לא נראה יותר את חזרתו של הכדורסל הקלינט איסטוודי (זקן שחושב שכולם רכים אבל בעצמו לא היה שורד היום כי לא היה מספיק מוכשר וקשוח בשביל להצליח. טוב, איסטווד כנראה היה מוכשר מספיק, אבל הסוג שלו – לא) של הגריט אנד גריינד.
    ובנוסף, זו רק ההתחלה. הרכזים יחזרו. הם ימצאו דרך מדהימה חדשה לחזור לעניינים שתגרום לסנטרים להראות כמו דינוזאורים ויתפסו את מקומם בצמרת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט