והעיר קליבלנד צהלה ושמחה – חגיגות משחק פתיחת העונה של הקאבס ומשחק 1 בוורלד סרייס

את הערב הזה, אני, ואף אחד מאנשי קליבלנד לא נשכח לעולם! זוהי הפעם הראשונה בהיסטוריה, שמשחק פתיחת העונה ב-NBA, אשר נערך באולמה הביתי של האלופה, נערך במקביל למשחק הראשון של משחקי הוורלד סרייס, אשר יקבעו מי תהיה אלופת המייג'ור ליג בייסבול בעונה החולפת.

את הערב החלטתי לבלות עם חברים שלי מאקרון והגענו לזירת האירוע כשעה לפני תחילת המשחק של הקאבס ב-Q. החנינו במרחק של 10 דקות הליכה מאיצטדיון הפרוגרסיב פילד וכשעברנו לידו ראינו את האנשים מתחילים למלא את המקום ואת כל ניידות השידור שמכסות את סדרת הוורלד סרייס. באזור שליד אולם הכדורסל נפתחה רחבה מטורפת עם מסך ענק על ידי צוות השידור של TNT, שהיו שם מהצהריים: שאק, קני "הג'ט" סמית', סר צ'רלס וארני ג'ונסון, על תקן החבר החנון שהסתנן לחבורה, והם כהרגלם הריצו צחוקים, ונהנו מפתיחת עונת השידורים, ועל הדרך גם הביאו את וויז חליפה להופעה.

החבר'ה שבאתי איתם העדיפו, לצערי, לוותר על הצטרפות למסיבה המטורפת שהלכה שם, והעדיפו לחפש בר מקומי, כדי שנוכל לראות את המשחקים כמו שצריך. בראיין, אחד החבר'ה שהייתי איתם, נולד וגדל בקליבלנד ואמר לי שכל האזור שאנחנו נמצאים פה, שכיום הוא דאונטאון מטורף עם מלא מקומות בילוי ומסעדות, היה עד לפני 10 שנים אזור מלוכלך ומפוקפק – והמעבר של הקאבס לאולם ה-Q תרם למהלכים שהעיר ביצעה וככה כל הנדל"ן והנוף השתנו להם לזירת הבילוי שאתמול אכלסה כ-100,000 אוהדים של קבוצות הכדורסל והבייסבול.

לפני המשחק בכניסה לאולם ה-Q
טירוף של אנשים בדאונדטאון קליבלנד
"Take Your Shots – I'll Take Mine" – שלט פרסומת חדש של נייק עם הרגע הגדול של זריקת האליפות של קיירי ממשחק 7

לפני המשחק בבר-באולינג (סטארט אפ! מי מרים את הכפפה בארץ??) שידרו שוב ושוב את חגיגות האליפות של הקאבס ברחובות קליבלנד ואת סרט הקאלט: "מייג'ור ליג" בכיכובו של צ'ארלי "WILD THING" שין.

הפאב המקומי מחמם את השתיינים עם צפייה בחגיגות האליפות של הקאבס ולופ של קומדיית הקאלט "מייג'ור ליג".

בשעה שבע התחיל טקס קבלת הטבעות של שחקני הקאבס ועלייתו של באנר האליפות לתקרת האולם. אני אמנם לא הצלחתי להיות הפעם בתוך האולם (המשחק הראשון שלי ככתב של הופס יהיה ביום שבת הקרוב נגד האורלנדו מג'יק), אבל חבר שלי ישב על הפרקט וצילם תמונה מדהימה של קינג ג'יימס ממש לפני שהוא שם על האצבע את הטבעת שהוא חלם עליה מהרגע שהוא התחיל לזרוק לסלים באקרון (וב-JCC של אקרון..).

lebron-ring-ceremony-kj-creamer
המלך ג'יימס הראשון, רגע לפני שקיבל את טבעת האליפות. Photo was taken by KJ Creamer

בתאכלס, את החבר'ה בפאב עניין בעיקר המשחק של הוורלד סרייס שהתחיל פחות או יותר עם סיום הרבע הראשון של המשחק בין הקאבס לניקס – שלא התעלה לרמה גבוהה ומהר מאוד קיירי עם משחק מצויין של 29 נק', קווין לאב עם דאבל דאבל יפה של 24 נק' ו-12 ריבאונדים וכמובן, לברון עם טריפל דאבל ראשון לעונה של 19 נק', 11 ריבאונדים ו-14 אסיסטים, הובילו את הקאבס לפתיחת עונה ב-29 הפרש על הניקס – 117-88 (אני בטוח שמישהו כבר נתן רפרנס על הזיכוי של רוז ממשפט האונס בהקשר של המשחק הראשון שלו במדי הניקס, אז אני אוותר על התענוג).

ברוב מסכי הטלוויזיה, כמו שציינתי, המנה העיקרית, מעבר לבירות, צ'יזבורגרים ופיצות שעפו לכל הכיוונים, הייתה התצוגה המופלאה של שחקני האינדיאנס נגד השיקגו קאבס במשחק 1 בפרוגרסיב פילד. עוד שעה וחצי יוצא לדרך המשחק השני, ואין לי ספק שהחבר'ה בבר יהיו שמחים מאוד מתצוגה נוספת כמו שהובילו קורי קלובר במשחק מושלם (9 סטרייקאאוטים), מילר ("טיים"), אהוב הקהל והבר, שסגר את העסק עם 3 סטרייקאוטים משל עצמו ואלן שסגר את העסק עם 3 סטרייקאאוטים נוספים. לינדור, נאפולי, גוייר, צ'יסנהול ו2 הקפות מדהימות של כוכב המשחק השני, רוברטו פרז. כל פעם שהפיצ'ר של האינדיאנס פסל שחקן של הקאבס או עם כל אחת מששת הפעמים ששחקני האינדיאנס השלימו הקפה, הבר הפך לזירה של החלפת כיפים, מחיאות כפיים ושירים של אושר. בקטע הזה – אין כמו האמריקאים בלעשות שמח מחגיגת ספורט שמתרחשת אצלהם בבית.

אני אסיים הפעם עם תמונות שממחישות עוד קצת מכמה כיוונים את הכיף הגדול שהיה בקליבלנד אתמול ומציע לכם לראות את הסרטון בסוף הפוסט כדי להרגיש שיכורים, כמו שאני הייתי, משמחת בית השואבה בקליבלנד. אכתוב לכם שוב לאחר משחק הבית השני של הקאבס ביום שבת (יש לילה לפני כן משחק של הקאבס בקנדה נגד הרפטורס). בינתיים, צפייה נעימה במשחק 2 של הוורלד סרייס ו – GO TRIBE!!!!!!!!!!!

בר הבאולינג שבו ראינו את המשחקים
החבר'ה בבר נהנים מהקלוזר, אנדרו מילר, שנכנס לסגור את העניין
עם החבר'ה מבסוטים אחרי המשחק (מאחורה: פוטו בומבר צפון אוהיו מצוי)
דאונטאון קליבלנד התחפש לטיים סקוור במנהטן ללילה אחד בלתי נשכח
גם גורדי השחקים של קליבלנד נצבעו בצבעי ה-GOLD & WINE
כבשנו את ה-LAND – עד הפעם הבאה – לילה/בוקר טוב מקריית אקרון שבאוהיו – תצפו בסרטון!

 

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. אני מכיר את האזור כמו את כף ידי. חייתי שם מ-1961 עד 1965 במשחקי פוטבול ובייסבול על שפת האגם, כשדאונטאון היה די עלוב. היום זה עולם חדש, כולל מוזיאון הרוק-אנד-רול וכל הפיכת קליבלנד מעיר תעשייתית לעיר של היי טק. בדיוק אותו דבר קרה לפיטסבורג ולבולטימור, שגם הן בנו איצטדיונים ואולמות על שפת הנהר, או שפת המפרץ, והפכו את הדאונטאונים למקומות בילוי מעולים.

    נסה בעתיד להקטין התמונות שלא יהיו יותר מרוחב 530

  2. אולי הם מעדיפים רק גלידת 'ריאו', קולה 'סופר-דרינק' ובמבה 'לולו' ? תרים את הכפפה ותמכור בדוכן. עם פלאפל.

  3. איזה כיף.
    אמנם אני משולל הבנה בבייסבול אבל במאי 2016 עברתי שם סיטואציה דומה כשקליבלנד עלו למשחק מספר 1 נגד טורונטו בגמר המזרח (אותו סיקרתי מבפנים) ןבמקביל קבוצת הבייסבול גם כן שיחקה.
    כל העיר הייתה כמרקחה. נראה כמו יום העצמאות. באמת אווירה מיוחדת לפני, במהלך ואחרי המשחקים.

  4. באמת "כתבנו מהשטח". נראה שהחגיגה היתה משמחת מאוד. סוף סוף קצת נחת לעיר החבולה הזאת. עכשיו שיקחו את הגביע בבייסבול וזה באמת יהיה היסטורי.
    תהנה.

  5. איזה כיף לקרוא את התגובות חברים תודה! בהחלט ימים שמחים עוברים על קליבלנד.. עוד מעט יגיע החורף וכולם ייכנסו למקלטים חח

כתיבת תגובה

סגירת תפריט