אירועי דיומא – 27.10.2016

כדורגל / רועי ויינברג:

הליגה האיטלקית:

21:45-פלארמו-אודינזה (ספורט 2). אודינזה בשנים האחרונות ניצלת מירידה במחזורים האחרונים והשנה כנראה בדרך לגורל דומה עם 10 נקודות אחרי 9 מחזורים (והתקפה של למעלה משער למשחק), כשההבדל מהעונות הקודמות הוא שהפעם אנטוני די נטאלה הגדול לא משחק עקב כך שפרש בסיום העונה הקודמת. מצבה של פלארמו גרוע יותר, והם במקום ה-19 וספגו 16 שערים (1 יותר מאודינזה) אבל הבקיעו 6 עד עכשיו. הנקודות פה חשובות למאבק נגד הירידה ואודינזה צריכה לסיים עם תיקו, לפחות, בשביל להשאר בסרייה איי.

טניס / רועי ויינברג:

טורניר וינה – שלב שמינית הגמר:

ז'ואאו סוזה-דוד פרר.

דומיניק ת'ים-ויקטור טרויקי.

ג'ו וילפריד צונגה-פיליפ קולשרייבר.

אלברט ראמוס-וינולאס – יורגן מלצר.

 

כדורסל אירופאי / לביא שוורצגורן

(מפאת קרבת המחזורים נעשה כאן פריוויו קצר למשחקי היום). שידורים ופריצות בספורט 5.

צסק"א מוסקבא (0-3) – יוניקס קאזאן (3-0) 19:00

צסק"א מתקשה במשחקים האחרונים, אבל לא יותר מידי. בשחזור גמר הVTB יש לקאזאן מה להציע מול המכונה ממוסקבא אבל לא בטוח שיש להם את היכולת לקחת את צסק"א עד הסוף בביתה שלה. קית' לנגפורד וקולום בולטים בשורות קאזאן במשחקים האחרונים שמנגד ננו דה קולו ממשיך להיות המניה הבטוחה כששלל השחקנים שסביבו מספקים את התמיכה ואת השחקן המצטיין התורן לצידו של הMVP. מעניין לעקוב אחרי מילוש טאודוסיץ' שנחלש במשחקים האחרונים. ההימור הולך לצסק"א.

דרושאפקה דואוש איסטנבול (1-2) – אנדולו אפס איסטנבול (3-0) 20:15

דרבי בבירת טורקיה בין הקבוצה של בלאט שנצחה בשבוע שעבר במגרש הקשה בקזאן לבין הקבוצה שמשוועת לניצחון בכורה. אצל הבלאטים ג'יימס אנדרסון ספק משחק גדול במחזור הקודם ויהיה מעניין לבחון אותו מול הפוורדים האמריקאים של אפס. הבלאטים צריכים להמנע מפיגור מוקדם כדי לשלוט במשחק, לאפס את היד משלוש, ולנצח בבית. אצל האורחים המקומיים צריך ניצחן דחוף. הספסל צריך לספק יותר נקודות, השחקנים המקומיים צריכים גם הם לתרום, ומעל הכל- תומא הורטל תומא הורטל מחפשים אותך במשרדי היורוליג. אייכה? אני אישית ממשיך ללכת עם הבלאטים.

EA7 אמפוריה מילאנו (1-2) – ריאל מדריד (1-2) 20:45

ריאל מדריד הפסידה במפתיע לבאסקוניה החסרה ותרצה לשוב למסלול הנצחונות שמנגד קבוצה שממאזן מושלם עלולה למצוא עצמה במאזן חצוי ומחמיא הרבה פחות. אצל המדרידאים השחקנים המקומיים הם המניה הבטוחה שהקו הקדמי המעובה ייתקל במכשול הגדול ביותר שלו עד עתה מול מצ'באן מקלין וראדוליצה. במילאנו זקוקים לחמישייה שתבלוט לאחר ההופעה החלשה שלה ביוון לצד ההופעה הטובה יחסית של הספסל. מצ'באן מתחיל לאזן את הסטטיסטיקה אבל עד שזה יקרה כדאי למילאנו לנצל אותו כמה שיותר כשגם ריקי היקמן נעלם בשתי המשחקים האחרונים ומילאנו תהיה זקוקה לו מול ריאל. ניצחון ספרדי.

באסקוניה וויטוריה (1-2) – אולילמפיאקסו פיראוס (1-2) 21:00

משחק מצוין של הספרדים במדריד והם ינסו להמשיך את המומנטום מול היוונים שעדיין לא ניצחו מחוץ ליוון. עדיין לא ברור האם אנדרה ברנייני ישחק כשבהיעדרו ג'קה בלזיץ לקח אחריות והוביל עם אדם לנגה וטורקין שנגלייה את הספרדים. אצל היוונים ספאנוליס הוכיח שהוא חי וקיים ועדיין מחכה לתרומת הזרים כשבמשחק האחרון אריק גרין היה בעניינים עם 16 נקודות. בלי ברנייאני זה יהיה קשה יותר לספרדים ומצד שני המצ' אפ של אולימפיאקוס מול קבוצות ספרדיות הוא רע. משחק צמוד וניצחון מקומי (וכ"ש אם אנדרה ברנייני משחק).

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

האליפות הבינלאומית בסין

בשמינית הגמר אתמול, שני אלופי עולם לשעבר לא צלחו את השלב – ניל רוברטסון, שהפסיד לג'ו פרי, ורוני אוסליבן שהפסיד למייקל הולט (כמה חבל). לא מדובר בהפתעות מרעישות, גם לאור צפיפות הטורנירים, וגם כי היריבים הם שחקנים טובים למדי. היום ישוחק שלב רבע הגמר, וכל המשחקים בשלב אמורים להיות משובחים. הסוכריה של היום היא המשחק בין ג'אד טראמפ לשון מרפי, שני שחקנים התקפיים ומהנים. שידורים חיים ביורוספורט. הנה רשימת המשחקים המלאה:

משחקי 9:30:

ג'ון היגינס-דינג ז'ונווי

ג'אד טראמפ-שון מרפי

משחקי 14:30:

סטיוארט בינגהאם-מייקל הולט

ג'ו פרי-מארק סלבי

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. תודה רבה. לביא הפעם אני מסכים איתך ההימורים. משחקים קצת פחות מעניינים אבל שתי קבוצות יכולות לגמור את הסיפור מוקדם- קאזאן ואפס פילזן. הפסד צפוי שלהם וזה כבר נהיה ממש קשה לחזור.

  2. לא קשור כל כך לפה, אבל אני ממליץ על טור סיכום המשחק של מכבי שכתב פרנקו בספורט5. קצת עצוב שהוא מחוסר עבודה כרגע, אבל לפחות אנחנו מרוויחים פרשן טוב ורהוט שמדבר באמת על כדורסל בלי חארטות.

    1. אני לא מכיר אותו אבל אולי אצלו הכתיבה היא מקצוע ומקור פרנסה. כמובן שהייתי שמח לו התנדב אצלנו מדי פעם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט