אירועי דיומא – 25.10.2016

כדורגל / רועי ויינברג:

סרייה איי:

21:45-גנואה-מילאן (ספורט 2). מילאן באה למחזור אמצע השבוע (רובו ישוחק ברביעי) אחרי ניצחון גדול על יובנטוס כשהיא עם הזדמנות לעלות למקום הראשון, כנראה באופן זמני אמנם. ההתקפה המילנאזית היא הפורה ביותר בליגה והבקיעה 23 שערים ב-8 משחקים כשקרלוס באקה, מבאה ניאנג ומנואל לוקטאלי בכושר נפלא. לוקטאלי והשוער, ג'ינאלוג'י דונרומה, הם צמד שחקנים בני 18 ו-17 בהתאמה עם הרבה פוטנציאל שיכולים להחזיר את מילאן לפסגות בה הייתה בעבר.

מנגד, גנואה עם ההגנה השנייה הכי טובה בליגה אחרי זאת של יובנטוס וספגה 7 שערים בלבד. ההתקפה שלהם לא מצטיינת והבקיעה 9 שערים עד עכשיו, הכמות הנמוכה ביותר מעל הקו האדום, והם באים אחרי תיקו מול אמפולי והפסד טרי לסמפדוריה. קשה לראות אותם מנצחים, אבל באיצטדיון לואיג'י פאריס הכל אפשרי.

גביע הליגה האנגלי:

21:45-ליברפול-טוטנהאם (ספורט 1). משחק בין 2 קבוצות שפתחו את העונה בצורה מצויינת. הספרס במקום החמישי (כמובן שאחרי ארסנל 🙂 ) ובלי הפסד העונה, ואילו ליברפול עם 20 שערים ב-9 משחקים ו-20 נקודות. למרות זאת, כוכבי הקבוצות צפויים לזכות למנוחה והמחליפים ככל הנראה ישחקו, כששמות ששווה לעקוב אחריהם הם טרנט ארנולד, המגן של ליברפול, ואריק דאייר מטוטנהאם.

כדורסל / רועי ויינברג:

יורוליג:

אתם מוזמנים לקרוא את הפריוויו המצויין של לביא שוורצגורן.

19:00-אוניקס קאזאן-דרושפאקה (ספורט 5+לייב).

21:00-אולימפיאקוס-ארמאני מילאנו (ספורט 5+).

21:00-אפס איסטנבול-צסק"א מוסקבה (ספורט 5+).

22:00-ריאל מדריד-קוצ'ה לבוראל (ספורט 5).

ליגת העל בכדורסל:

19:00-הפועל אילת-הפועל תל אביב (ספורט 5+). התל אביבים באים אחרי 2 ניצחונות ב-2 משחקים והתקפה נהדרת שאחראית ל-89.5 נקודות למשחק, הכמות השנייה הכי גבוהה בליגה. אלאנדו טאקר, מלך הסלים של הליגה נכון לעת כתיבת שורות אלה, מסתמן כהברקה עם 24.5 נקודות למשחק ולצד בסיס ישראלי חזק שכולל את תמיר בלאט המבטיח הם עוד יכולים לסיים בפיינל פור. מנגד, אילת לא ניצחה עד עכשיו וסובלת מהתקפה חלשה מאוד שקולעת את הכמות הנמוכה בליגה, 68.5 נקודות במשחק. זה משחקם הביתי הראשון ויכול להיות שהביתיות תשפיע, אבל המצב לא מעודד בלשון המעטה.

ליגת האלופות בכדורסל – פיב"א:

בית ב':

21:00-מכבי ראשון לציון-אוראדאה (ספורט 5). האלופה הישראלית באה אחרי ניצחון במשחק הקודם במפעל, מול קטאג'ה, ותנסה לנצח את אורדאה, אלופת רומניה. הראשל"צים יכולים להיות מעודדים משובו של שון דאוסון אחרי חווית ה-NBA שעבר בקיץ עת שיחק עם הוויזארדס בסאמר ליג ובקדם העונה עם ניו אורלינס, ועם מאזן חיובי בליגת העל. ניצחון על אורדאה אמור להיות משימה קלה, יחסית, בשבילם.

טניס / רועי ויינברג:

טורניר וינה (500):

קייל אדמונד-דיוויד פרר.

פאביו פוניני-אלברט ראמוס וינלואס.

אנדי מארי-מרטין קליזן.

דומיניק ת'ים-ג'רלד מלצר.

גיירמו גרסיה לופז-ז'יל סימון.

סטפן רובר-פיליפ קולשרייבר.

קווין אנדרסון-ויקטור טרויצקי.

ז'ואאו סוזה-פאבלו קואבס.

פליסיאנו לופז-לוקאס פוי.

ג'ו ווילפירד צונגה-בנג'מין בקר.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

האליפות הבינלאומית בסין

חלקו השני של הסיבוב הראשון שוחק אתמול. כל המדורגים שנותרו צלחו אותו, פרט למארק וויליאמס, שהפסיד לסיני האלמוני סו סי. היום משוחק הסיבוב השני, גם הוא בפורמט הטוב מ-11. המשחקים הראויים לציון הם של גרהאם דוט מול ריקי וולדן, מתיו סטיבנס מול דינג ז'ונווי ואלי קרטר מול סטיבן מגווייר. שידורים ביורוספורט ב-9:30 וב-14:30.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. בינתיים ממליץ על המשחק בין הצבא הרוסי לבירה מהבירה הטורקית. הרבע הרביעי נפתח, צמוד-צמוד, ומשחק ברמה הגבוהה ביותר שאירופה מייצרת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט