מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1. העונה, או לעולם לא!

כלומר – 'לעולם לא' הכוונה לא עם השלישייה הגדולה בלייק גריפון, כריס פול, ודיאדרה ג'ורדן.

מחר מתחילה העונה, והקבוצה המעניינת אותי ביותר – עתה שמיאמי אינה בין המועמדות – היא הקבוצה שבחרתי לנצח השנה את האליפות

השחקן שבוער לו ביותר לעשות זאת העונה הוא כריס פול. משך 11 עונות הוא הפוינטנ גארד הטוב ביותר בליגה, או בין שלושת הטובים ביותר, ולגמר ה-NBA הוא אף פעם לא הגיע. זוהי העונה הששית שהוא התחבר לבלייק גריפין ולדיאדרה ג'ורדן. שלושתם הם בין 1-3 בטיבם בליגה בעמדתם – פוינט, פאור, וסנטר. זוהי השנה הרביעית שיש להם שוטינג גארד – ג'יי ג'יי רדיק – שלדעתי הוא מסתובב אי-שם בין ה-4-7 של טובי השוטינג גארדים. זוהי גם השנה הרביעית שדוק ריברס הוא מאמנם, ועם כל הביקורות הקשות עליו, הוא אחד מהאולד טיימרס האלה שראו הכל ועשו הכל, והוא לא נראה לי כמאמן שיעשה שגיאות חמורות שיפריעו לשחקניו.

כששאלו את רדיק "איך זה שלא ניצחתם עד עכשיו" הוא ענה תשובה כל כך פשוטה וכל כך נכונה: "גם מייקל ג'ורדן לא ניצח עד שניצח את האליפות הראשונה".

אני מרגיש שזאת השנה של הקליפרס. גם שיקגו קאבס חיכו 71 שנה להגיע שוב לוורלד סרייס, ובפעם האחרונה שהם זכו השנה היתה 1908. בסוף זה קורה לכולם. צריך רק סבלבות.. זאת השנה שלהם.

כל שנה היא השנה שלהם!

2. מיאמי דגו דג (אלמוני) גדול

נא להכיר: ואשיל פרננדז

רק לפני שבוע, ב-17 לאוקטובר, הוא הפך רשמית לשחקן מיאמי היט.

הוא בן 24.

הוא בן ג'מאייקה.

הוא גדל בבית עם 3 חדרים שגרו בו 19 נפשות.

הוא גדל ללא אב.

אמו נסעה כל יום 40 קילומטר לקינגסטאון לעבודה.

הוא לא שיחק כדורסל אף פעם לפני שהגיע לגיל 17 ופתאום צמח 20 ס"מ.

הוא הגיע לארה"ב וקיבל מילגה מהתיכון היקרתי 'פרינסטון אקדמי'.

בשנה ששיחק באקדמי הוא החל להתבלט בחסימות וריבאונדים וקיבל מילגת לימודים באוניברסיטת וולפריסו.

הוא לא אושר לשחק שנה ראשונה ע"י ה-NCAA בגלל בעיות עם תעודת התיכון מג'מאייקה, אז הוא החל ללמוד ברצינות.

אחרי ארבע שנות משחק (וחמש שנים ס"ה בוולפריסו) הוא סיים עם שני תוארי ב.א בכלכלה וביחסים בינלאומיים, ושני תוארי MA ב-international economics and finance and international commerce and policy. בואו נגיד שטיפש הוא לא. למעשה הוא הרבה יותר חכם מהמוקיונים של ה-NCAA שלא הירשו לו להתחיל לשחק כפרשמן "בגלל בעיית תעודות".

דבר אחד בטוח יש לו: סיבי מוח מעולים.

ובנוסף:

הוא גדל לגובה 2.10

הוא חסם בשנת הסניור 119 חסימות (זה שם אותו בכיתה של אנטוני דייויס, חסן ווייטסייד, ואמקה אופקפור) ונירשם לדראפט.

מיאמי היט היתה היחידה שהבינה שיש לה כאן משהו רציני, ולפני 6 ימים החתימה אותו.

למיאמי כבר ישנם 15 שחקנים  אך פט ריילי החליט שהוא רוצה אותו בקאדר השחקנים.

הוא השחקן האלמוני ביותר ב-NBA; הוא היה השחקן הטוב ביותר של ג'מאייקה כשגברה על ארגנטינה ועל בראזיל; אומרים עליו שיש לו אינסטינקטים בלתי רגילים בהגנה. אומרים שהוא יהיה שידרוג בלתי מצופה למיאמי.

ייתכן ששמעתם עליו כאן לראשונה!

3. SHOW US THE MONEY!

ישנן קבוצות בעלות פוטנציאל עד השמיים שתמיד נישאר מהן פוטנציאל. פילדלפיה נמצאת "בשלבי בנייה" כבר כמה שנים. אותה בעייה צצה במינסוטה וולבס, הקבוצה עם כל בחירות הדראפט הראשונות שכולם אומרים עליהם שהם יהיו טובים.

הקבוצה לא היתה בפלייאוף כבר תריסר שנים. מאז 2004.

אני רואה בעייה במינסוטה עם "הם יהיו טובים".

מחר, שכהעונה פותחת שעריה, הדבר שחייב לקרות במינסוטה הוא שטיפת מוח שתשנה את "קבוצה שתהיה טובה בעתיד" ל-"קבוצה מוכנה לקרוע את הליגה עכשיו, לא מחר".

אילו הייתי ת'יבודו הייתי לוקח הצידה את קרל-אנטוני טאונס, אנדרו ויגינס, זאק לויין, כריס דאן, אדריאן פיין, ריקי רוביו, ניקול פקוביץ', ברנדון ראש, והאחרים ואומר להם: "אתם לא ילדים יותר. נגמרה התקופה של BABY STEPS, ו-"תנו לנו עוד שנה אחת לגדול ולהתפתח". את אני ת'יבודו אני אומר להם שהשנה הבאה היא עכשיו. הייתי אומר להם שלפי בחירות הדראפט הם השחקנים הטובים בעולם, אז שיפסיקו לחשוב כילדים, ויתחילו לחשוב כפי שחושבים קובי בריאנט ולברון ג'יימס.

"THE TALENT IS RIGHT HERE", הייתי אומר להם, "ועכשיו הגיע הזמן שתזיזו את התחת שלכם ותהפכו מעוד קבוצה משתרכת בתחתית לקבוצה מנצחת שרצה לאליפות הדיביזיה. אתם כבר לא ילדים ואתם כבר לא צעירים. אתם שחקני NBA ואו שיש לכם את זה או שתלכו לשחק במקום אחר".

לדעתי המאמנים נעים לאט מדי ולא דוחפים את הקנונים שלהם מהר מספיק אל תוך האש.

מעניין אותי מאד לראות כיצד יתנהג איתם ת'יבודו: כשצעירים 'הזקוקים לעוד שנה של גדילה', או גכברים שהגיע הזמן שיביאו את הכסף.

4. ה-NBA הזיזה את משחק הפתיחה של הקאבס

(איצטדיון הבייסבול, אולם הכדורסל, האגם, כל הדאונטאון – כולם כמיקשה אחת)

משחק הפתיחה של הקאבס בו השחקנים היו צריכים גם לקבל את טבעות האליפות "הוזז" כדי שלא יתנגש עם משחק הוורלד סרייס הראשון של הקליבלנד אינדיאנס נגד השיקגו קאבס הנערך באיצטדיון האינדיאנס הצמוד לאיצטדיון.

עדיין אין לי פרטים למתי המשחק 'הוזז'.

5. ריק קרלייל: "סת' קרי – הפתעה מסחררת!"

"Carlisle: "Seth Curry can take ‘quantum leap

אני שמח שישנו עוד אחד המחזיק ממנו כמוני, והוא לא אחר מאשר מאמנו בדאלאס שאמר אתמול ש"סת' הוא ההפתעה הגדולה ביותר של הפרה-סיסון".
 בריאיון עם Leo Sepkowitz of SLAM Online, ריק קרלייל אמר: "עלינו להפוך לצעירים יותר, וסת' הוא בגיל הנכון להביא לנו QUANTUM ("כמויות") של שיפור. לא תארתי לעצמי את הנסיון שיש לו, הבגרות במשחק, הרוגע הנפשי, ואת הפיזיות שגילו הצעיר מאפשר לו. הוא "צעיר לא צעיר", ז"א צעיר בגיל אך בעל נסיון שגדל עם כדורסל מגיל אפס, ומבין מיד כל מה שאני מבקש ממנו לעשות. כמובן שלהיות בן של כוכב NBA, אח של כוכב NBA, ושחקן בדוק תחת ששבסקי, מבטיחים שלפחות הצעיר יודע כדורסל. עכשיו תוסיף את הכשרון שלו, ויש לך חבילה טובה הרבה יותר משחשבתי!"
"אנחנו הקבוצה החמישית בליגה בגיל השחקנים, ושחקן בן 26 שלא פוחד לזרוק, קלעי טוב, ו-STRONG ON THE BALL DEFENDER הוא בדיוק מה שהיה דרוש לנו"

בואו נראה עכשיו אם ריק קרלייל ייתן לו יותר מ-15.7 דק' שסקרמנטו נתנה לו בעונה שעברה בהן קלע 5.8 נק' למשחק!

 6. מה למדתי מביקור קצר באתר האוהדים של דטרויט?

בביקור קצר באתר החובבים שח דטרויט, דטרויט נשיון, למדתי:

א) הסנגלי Mamadou N’Diaye – גובה 2.27 מ', משקל 140 ק"ג, גיל 24, ישחק כמה שבועות בקבוצת ה-D גראנד רפידס לפני שסטן ואן גנדי יעבירו לקבוצה הראשונה, ואז Boban Marjanovic, יהפוך להיות השני בגובהו בקבוצה עם ה-2.19 מ' שלו. "יש לי תכניות להעלות את שניהם יחד ברגעים מסויימים במשחק, ואם זה יעבוד, אין מניעה שהם יראו הרבה דקות ביחד", אמר סטן ואן גאנדי.

ב) כל זמן שרג'י ג'קסון פצוע, ריי מקולום יהיה המחליף הראשון של הפוינט גארד איש סמית'. "התלבטתי הרבה בינו לבין לורנזו בראון. הם שניהם בדיוק אותו דבר, אבל הרגשתי והרגשת ג'ף באור הג'נרל מנג'ר היא  שהוא יסתדר טוב יותר עם החמישייה השנייה. הסתכלנו על 67 דקות של החמישייה השנייה עם מקולום ו-61 דקות של החמישייה השנייה עם בראון, וההבדלים מאד קטנים אבל עדיין לזכות מקולום".

ג) סטן ואן גנדי ישתמש בשחקנים בתפקידים שונים. ג'ון ליאור למשל ישחק גם סנטר וגם PF. טוביאס האריס ומרכוס מוריס ישחקו גם 4 וגם 3.

ד) ארון ביינס שבר אפו אבל כנראה יורשה להתחיל להתאמן, וייכנס לשחק תוך שבוע!

7. מי יהיה ה-CULT HERO הבא של ה-NBA?

 teamziller ערך משאל בין שחקני ה-NBA מי לדעתם יהיה ה-CULT HERO הבא של ה-NBA.

התוצאות?

  1. ג'ואל אמביד (57 בחירות)
  2. סטיב אדאמס (27 בחירות)
  3. טימופליי מוזגוב (15 בחירות)
  4. חסאן ווייטסייד (8 בחירות)
  5. ג'סטיס ווינסלו (5 בחירות)
  6. בובאן מרג'נוביץ' (2 בחירות)

8. הדאנקים הטובים ביותר של הפרה-סיסון 2016:

*

9. ה-PLAYS הטובים ביותר של הפרה סיסון 2016:


*

10? דריק רוז מתראיין היום (אתמול) בניו יורק:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 126 תגובות

  1. הקליפרס זה באמת השנה או לעולם לא.גריפין פול ורדיק שחקנים חופשיים בקיץ.
    סת קארי ראיתי אותו בסקרמנטו שנה שעברה ובאמת יש לו קליעה נדירה.מקווה שיקבל יותר דקות ויעשה את קפיצת המדרגה.
    המשחק של הקאבלירס הוקדם ל 14.30 בצהרים אצלכם בשעון המזרחי ובישראל זה יוצא ב 21.30 .בערב.

  2. גם אני בתחושה שזו שנה שהקליפרס יכולים ללכת רחוק. לגבי קרי גוניור. הוא סקורר אבל הוא קצת קומבו גארד חסר עמדה. לעמדת הקלע הוא נמוך ונאכל בהגנה לרכז הוא לא רכז. מעניין איך קרלייל ישתמש בו. מאחל לו הצלחה אפילו פריצה.

  3. הדבר הכי מעניין שקרה ביומיים האחרונים זה שההיט והניקס חתכו את אודריך ואמונדסון – שלשניהם היו חוזים מובטחים, ובמקרה של שניהם זה פשוט היה סוג של תשלום מתנה "מתחת לשולחן" על חשבון העונה שעברה.

    די מדהים.

      1. יאפ. קיבלו איזה מיליון וחצי דולר (שהקבוצה עצמה משלמת רק איזה 860.000 והליגה (!) משלמת את השאר, ועכשיו הם גם פנויים לחפש עוד חוזה מינימום בליגה או לצאת לאירופה/סין וכו'. בסך הכל מדובר בקופה יפה…

        מה שכן, בדרך כלל הליגה לא פריירית בדברים האלה, ויהיה מעניין לראות אם משהו בהסכם החדש יתייחס לתסריט כזה…

  4. לדעתי קליפרס עוברים את הספרס בסיבוב השני ומגיעים לגמר מול גולדן, שם אני כבר לא יודע לומר מה יקרה.
    ולקראת סוף העונה שלסקרמנטו לא היה על מה לשחק, סת קיבל הרבה דקות וקלע הרבה, לא יודע איך הוא כמגן אבל קליעה יש לו כמו לאחיו

  5. הקליפרס בהחלט חייבת להתמודד העונה על התואר. ממש חייבת.
    אם היא לא עושה את זה, היא מאבדת את כריס פול 100%.

  6. אחלה מעורב, תודה.
    הקליפרס באמת טובים, אבל לא נראה לי שיעברו את החצי גמר מערב, מקסימום גמר. ואז ההתנפצות שלהם יכולה לסייע להקמת עוד קבוצות על שיתחרו בלוחמים. לדעתי פול וגריפין יבינו, כמו כל הליגה, שכדי שהלוחמים לא יזכו ברצף אליפויות צריך להתאחד עם הרבה סטארפאוור. כך, בייחוד כשתקרת השכר תקפוץ שוב, ציוותים כמו פול לספרס או לקאבס וגריפין לאוקלהומה או הסלטיקס לא יהיו מופרכים.

  7. שהקליפרס יגיעו לגמר קונפרנס ( משהו שלא התרחש מעולם בהיסטוריה בת 46 השנים של המעודון )
    אחר כך אפשר לדבר על אליפות

    הסיפור על הגבוה של מיאמי מסקרן שיצליח להם וויטסייד 2

  8. לקליפרס יש הרכב פנטסטי עם בור בעמדה הכי חשובה בליגה – מס' 3, סמול פורוורד.
    שנים הם לא מצליחים למלא את המקום, וזו פאשלה בלתי מוסברת. כשממול יש לברון, דוראנט, קוואי, פול ג'ורג', כרמלו, היוורד – הם לא הצליחו להתארגן אפילו על אלפארוק אמינו שכזה.
    לא יגיעו ככה לשום מקום, והכוונה לפחות לתת סדרה תחרותית לגולדן סטייט בגמר המערב.

  9. איזה טרייד טוב לדעתכם מינסוטה יכולים להשיג עבו רוביו ופקוביץ אני חושב שהחמישייה הכי טובה שהם יכולים להרכיב היא דאן וויגינס מוחמד גורגי וטאונס

  10. איזה טרייד טוב לדעתכם מינסוטה יכולים להשיג עבור רוביו ופקוביץ אני חושב שהחמישייה הכי טובה שהם יכולים להרכיב היא דאן וויגינס מוחמד גורגי וטאונס

    1. איזה סטרץ' 4 כלשהו על רוביו, דריו שאריץ' כזה. פקוביץ' לא שווה כלום בטרייד – הוא כנראה יצטרך לפרוש

  11. וואללה הבחור ממיאמי נראה מעניין. לדעתי גבוהים עושים בשכל שנשארים במכללות יותר מהוואן אנד דאן ובכלל מבסוט על שחקנים שמחליטים לנצל את המלגה שמקבלים וגם ללמוד על הדרך.
    זה מראה על אופי חזק

    1. מיאמי כבר הספיקו לחתוך אותו לפני יומיים. תראה זה לא שהייתה לו האופציה לצאת אחרי שנה אחת כי הוא פשוט לא מספיק טוב. אבל הוא בהחלט שייך לאלה המבינים את ההזדמנות שהכדורסל נותן להם כדי לשנות את מצבם בחיים ולקח אותה בשתי ידיים.

  12. לגבי מינסוטה לדעתי ת'יבודו ידע לדרוש מהשחקנים – הוא מאמן אולד סקול עם הרבה קריזות -לא אחד שמתאים לאמן ילדים חמודים שצריכים צומי וליטופים.
    ולגבי דטרויט – נחמד לראות שבעידן הסמול בול יש מישהו שמנסה לבנות את הקבוצה הכי גבוהה בהיסטוריה. אם זה יעבוד לו הוא יכול להעלות את מריאנוביץ' ונדאייה מול הסמול-בול של גולדן סטייט ופשוט לשחק להם מעל לראש

          1. עידו אני לא מסכים איתך, אני חושב שגולדן הכי גבוהים כי רוב השחקנים שלהם בעמדות הנמוכות (פוינט עד סמול) מאוד גבוהים ביחס למקבילים שלהם בקבוצות אחרות ויכלו לשחק בעמדות גבוהות יותר אם היינו מתייחסים רק לגובה. לדוגמא אם דוראנט היה עבה יותר הוא יכל אפילו להיות סנטר נמוך או קליי שיכל להיות סמול גבוה או פאוור נמוך או אפילו ליווינגסטון שיכל בגובהו להיות סמול בגובה ממוצע בליגה

          2. עקרונית מה שאתה אומר נכון, אבל זה מה שניתן לראות בטבלה שהם הציגו. צריך לזכור שמדובר בכל 15 השחקנים וזה לגמרי לא יחסי לגובה הממוצע של השחקנים על המגרש בפועל. באופן לא מפתיע הווריורס הרגישו צורך בלהעמיס כמה גופות עבות בשר לפצות על אובדן הגבוהים שלהם.
            מסכים איתך שיהיה מעניין לראות בהמשך העונה מה הגובה הממוצע של השחקנים על המגרש.

  13. תודה על המעורב. ואשיל מאוד מזכיר לי את וויטסייד. אם הוא יוכל לתת השנה 10-15 דקות שיתנו מנוחה לחסן הוא שווה את החוזה.

    מסכים לחלוטין בקשר לוולבס, וראיתי שגילברט הזיז את המשחק של קליבלנד והטקס ל-2:30 (הוורלד סירייס מתחיל ב-3 אם אני לא טועה).

    סת' קארי יכול להיות מאוד שימושי ליד בריאה או וויליאמס, אבל זה הרכב עם בעיות הגנה קשות.

      1. נכון, אבל בהתחשב בזה שהחתימו אותו לפני שבוע ושיחררו לפני יומיים הוא כנראה יהיה בסקייפורס (קבוצת הדי ליג של מיאמי). אפשר משם להגיע למיאמי. הוא יכול לעשות את זה מתישהו השנה או שנה הבאה.

        1. בהחלט סביר שיגיע לליגת הפיתוח אבל קשה לי לראות איך הוא מגיע משם לNBA. ההשוואה לוויטסייד מוגזמת בעיני. אתה שוכח שפרננדז השלים ארבע שנים במכללות בלי להראות שום התקדמות או יכולת התקפית. בעוד שווייטסייד יצא אחרי עונה אחת טובה במכללות לדראפט והשלים את ההתקדמות שלו בליגת הפיתוח.

      1. נכון שאין הגנה, אבל זה הרכב שירוץ כמו משוגעים. אם אני מול יריבה שבבק-טו-בק אני זורק אותם לפרקט באמצע הרבע השלישי, מתיש את השחקנים היריבים לחלוטין ואז מכרסם ביתרון

  14. החמאת לכריס פול, קודם שיגיע לגמר אזורי. לא רואה איך קבוצה שעשתה מלטדאון מטורף נגד יוסטון הופכת פתאום לווינרית שלוקחת אליפות.

    אגב, שמתם לב ש- 5 מתוך 6 המועמדים להפוך לגיבורי תרבות הם ביג-מנים? מעניין…

  15. הקליפרס לא ייקחו טבעת ובזה הקבוצה בקיץ לדעתי תתנפץ לכל עבר.
    תיבודו אכן מאמן שדורש והרבה אבל למי סוטה ייקח עוד שנה לפני שיהיו רלוונטיים גם במאי-יוני.
    ואן גנדי בנה בדטרויט קבוצה מרתקת מבחינת ההרכבים הרבים והמגוונים שהיא יכולה להעלות אבל בבסיס נשאר עם האמונה שהובילה אותו באורלנדו , גבוה דומיננטי ולהקיף אותו בקלעים או כאלה שאמורים להיות.

    1. קובי בעונה השלישית הגיע עד סיבוב שני בפלייאוף כמספר 2 של שאק בן ה- 26.
      עם 20 נקודות למשחק באחוזים בינוניים.
      וויגינס יכול לעשות משהו דומה, הבעיה שלו שטאונס מוכשר אבל רק סופומור ולא שאקיל בשיאו.
      עונה לפני הם דווקא הגיעו לגמר מערב, אבל לא נראה שבזכות בריאנט, שירד מ- 15 נקודות בעונה הרגילה ל- 9 למשחק בפלייאוף. ה- 30 של שאק היו יותר מרכזיות.
      בקיצור, נחמד לומר "מה קובי היה עושה" אבל לא בטוח שיש לזה בסיס. אולי "מה קובי בשיאו היה עושה".

      1. מה שאתה אומר רק מחזק את הנקודה. עם הגישה של קובי (לא רק אצל וויגינס אלא אצל כולם) הם יגיעו להרבה יותר ממה שהגיעו אליו עד כה. שיתחילו מסיבוב ראשון בפלייאוף, הסיבוב השני יגיע אח"כ

  16. 6.8 עם 45% מהשלוש לסת' קרי ב-44 משחקים בשנה שעברה בסקרמנטו, זה אומר שהוא חייב! לפחות להכפיל את כמות הדקות,

  17. 1. "אילו הייתי ת'יבודו הייתי לוקח הצידה את קרל-אנטוני טאונס, אנדרו ויגינס, זאק לויין, כריס דאן, אדריאן פיין, ריקי רוביו, ניקול פקוביץ', ברנדון ראש, והאחרים ואומר להם: "אתם לא ילדים יותר. נגמרה התקופה של BABY STEPS "

    – יש לי הרגשה שבדיוק בשביל זה הביאו את ת'יבו – אין לו שום סבלנות לילדים.

    2. סת' קארי זה כוכב של ליגות קיץ למיניהן. עם שם משפחה אחר אף אחד לא היה יודע מי הוא.

    3. מרוב שמנחם קורא לו "טימופליי" גם אני התחלתי. כמו ג'רי מפארקס אנד רקריאיישן.

  18. על פי האתר של הNBA ועל פי האתר של קליבלנד המשחק הוקדם פשוט בחצי שעה. המשחק יתחיל ב2 וחצי לפנות בוקר שעון ישראל

    1. גם זה מה שאני מכיר ב7 טקס האליפות של הקאבס וב7 וחצי מתחיל המשחק (2 ו-2 וחצי שעון בלילה שעון ישראל) וב8:08 מתחיל המשחק הראשון בוורלד סרייס ליד!
      אני נוסע לדאונטאון ואצלם תמונות של כל הטירוף שיהיה באזור שם! ואת המשחקים אראה עם חברים הפעם באחד הברים ליד! בטוח שזאת תהיה אחלה חוויה גם כן 🙂

  19. שנת פרידה מכריס פול. בעונה הבאה הוא יתחיל לנדוד או שהקליפרס יתפרקו מנשקם – בכל מקרה זה יגמר השנה כי הקליפרס פשוט לא מספיק טובים

  20. 1. הקליפרס חייבים SF נורמלי ועוד קצת עומק בספסל (פלטון וספייטס אלו החתמות יפות) אבל כל עוד הבן של יועדף זה לדעתי בעיה, כי יש לו אור ירוק להשתולל ואת זה קרופורד עושה יותר טוב ממנו.
    2. האם פט ריילי בעוד החתמה אלמונית שתהפוך למבריקה?
    3. ת'יבודו לדעתי הוא המאמן היחיד שמינסוטה היו צריכים להביא והביאו. הגיע הזמן שיפרעו שם את השטרות ויגיעו לפלייאוף. מדובר בקבוצה כשרונית ואתלטית שצריך שיתחילו להיות יעילים ולא יספקו רק היילייטס ודיבורים על כמה הם יכולים להיות טובים.
    4. החלטה יפה של הNBA.
    5. סת' קארי הוכיח שהוא כוכב של משחקי אימון וליגת קיץ עד עכשיו מול שחקנים בדרג ה-2-3. דיבורים זה יפה אבל השאלה אם יצליח בליגה של הגדולים, איפה שהוא נכשל עד עכשיו, והוא ממשיך לקבל הזדמנויות בגלל השם (דומה אבל פחת יותר ממה שקורה בקליפרס – שם הצילו את הקריירה של שחקן דיוק אחר…).
    6. ריי מקולהום (MVP ליגת קיץ לפני שנתיים נדמה לי) ממשיך להסתובב בליגה ולחפש את עצמו. אולי זאת הזדמנות אחרונה לפני שהוא מתחיל בטיסות טראנס-אטלנטיות…

  21. אני חושב שנקודה מס׳ 3 בנוגע למינסוטה היא מאוד מעניינת. פאקינג יותר מעשור שהקבוצה מחוץ לפלייאוף. מאז תמיד היו שם קבוצות צעירות עם פוטנציאל, עד לפני שנתיים הן נבנו (וקרסו כל פעם מחדש) סביב קווין לאב, וכעת ישנו בסיס שבהחלט נראה איתן יותר עם טאונס, וויגינס ולאבין. וכמובן – תיבודו על הקווים – מאמן שיודע להוציא מהשחקנים שלו מאמץ (תרתי משמע..).

    אנשים שוכחים שאפילו הסיקסרס הגיעו במהלך 12 השנים האלה מספר פעמים לפלייאוף.

    לאור ההיחלשות היחסית של המערב, הזאבים בהחלט חייבים, לעצמם ולאוהדים שלהם, להיכנס למוד פלייאוף. מקסימום לא יצליחו, אבל לפחות שיישארו בתמונה עד אזור אמצע מרץ, וירשמו יותר מ-35 ניצחונות.

  22. כבר אמרתי את זה בוואטסאפ ואומר זאת גם כאן-אם הקליפרס לא עושים השנה משהו גדול(גמר אזורי ומעלה), כריס פול שנה הבאה בניקס עם כרמלו, ואולי גם בלייק יצטרף אליו.

      1. בגלל שאינגראם הראה שהוא יכול לקבל דקות בעמדה 2.

        הסיפור ש YI ביקש להשתחרר הוא בולשיט – הם חתכו אותו והמציאו סיפור שיוציא אותו ואותם יותר טוב…

  23. מנחם הקליפרס בעונת ההזדמנות האחרונה, יכול להיות שיפרקו את החבילה לפני אם זה לא יילך לכיוון הרצוי עד פגרת האולסטאר

  24. Danny Ainge hints that Marcus Smart might not be ready for opening night: "I think the only negative thing I can say [from preseason] is that we don't have Marcus for the first however long — a week or a few days, I'm guessing, however long he'll be out."

          1. רוקי בגובה 1.75 בתור רכז מחליף של האלופה, וואחד הימור.
            שון ליבינגסטון יטביע עליו כמו וינס על הצרפתי!

  25. אני די בשוק שהסאנס חתכו את גודווין. גם חוזה מובטח וגם שחקן שהראה משהו בקדם עונה.
    אם אני הלייקרס אני מתנפל עליו – חותך את רובינסון בשבילו.

      1. לדעתי הם הולכים לחפש רכז, עכשיו שבברלי פצוע לפחות ל-20 המשחקים הראשונים של העונה.
        אם לא יצליחו להשיג מישהו ואניס יעבור את הוייברס אז יחתימו אותו מחדש

כתיבת תגובה

סגירת תפריט