אירועי דיומא – 24.10.2016/מתן גילור

כדורגל

ליגת העל מחזור 7

19:30 עירוני קרית שמונה-הפועל באר שבע – שידור בערוץ ספורט 1 (54). זולת מכבי תל אביב, עירוני קרית שמונה היא הקבוצה היחידה שטרם רשמה הפסד בששת המחזורים הראשונים. דא עקא, גם רשמה בהם ניצחון בודד לצד חמש תוצאות תיקו. שחקן המפתח מבחינתה הוא שלומי אזולאי (הקשר) וההתמודדות שלו מול הקישור הבאר שבעי. ההימור שלי הוא שבאר שבע תפתח במערך התקפי עם שני קשרים באמצע, מה שיקל על אזולאי לבנות ביעילות את ההתקפות של ק"ש. מהצד השני באר שבע מגיעה אחרי הפסד בכורה באצטדיון טוטו-טרנר בכל המסגרות והפסד בכורה בליגה האירופאית, דווקא במשחק בו היתה עדיפה ומסוכנת יותר. באר שבע מרוחקת 3 נקודות מהמוליכה ויריבתה העיקרית במאבק על תואר האליפות, מכבי תל אביב, ולא תרצה להתרחק מרחק 2 משחקים ממנה. מעניין לראות האם ואיזו רוטציה יבצע ברק בכר, הואיל והקבוצה שיחקה ביום חמישי.

21:00 מכבי תל אביב-מכבי חיפה – שידור בערוץ הספורט (55/555). המשחק המרכזי של המחזור מפגיש בין שתי הקבוצות הגדולות בכדורגל הישראלי, שכבניגוד לעשור הקודם, התפקידים התהפכו, ועתה מכבי ת"א היא זו שנאבקת על תארים ומכבי בעונות שפל. קצת פחות מחמש וחצי שנים חלפו מהפעם האחרונה בה מכבי ניצחה את מכבי ת"א בחוץ. גם הפעם מכבי ת"א פיבוריטית ברורה ותשאף לשמור על הפער בפסגה. בדומה להפועל ב"ש, גם במשחק הזה מעניין האם ומהי הרוטציה אותה יבחר שוטה ארבלדזה לבצע.

 

כדורסל

ליגת העל – מחזור 3

21:00 מכבי קרית גת-מכבי חיפה – שידור באתר ערוץ הספורט. היום השלישי מתוך ארבעת ימי המחזור השלישי של ליגת העל מפגיש שתי קבוצות שטרם רשמו ניצחון ונראות רע. מי מהן שלא תנצח עלולה להיקלע למשבר כבר בפתיחת העונה.

 

טניס

טורניר וינה

אחרי מספר טורנירי 250, חוזרים לטורניר 500. המועמד מספר 1 לזכייה הוא אנדי מארי והתואר חשוב עבורו כפליים, כיוון שזכייה יכולה להעמיד אותו בעמדת מוצא לא רע לעליה למקום הראשון בעולם, אם יצליח גם בפריז ובלונדון.

היום יחלו לשחק את הסיבוב הראשון.

להלן המשחקים:

אנדראה ספי-קארן חצ'אנוב.

איבו קרלוביץ'-סטיב ג'ונסון.

ג'ון איזנר-יאן סטורף.

ניקולאס אלמאגרו-דמיר דז'ומור.

תומאס בדריך-ניקולוז בסילשווילי.

 

טורניר באזל

"הטורניר הביתי" של רוג'ר פדרר, שהפעם יחמיץ אותו וישאיר את הבמה לבן ארצו סטניסלס וואורינקה לנסות ולזכות.

היום ישוחק הסיבוב הראשון.

משחקים מרכזיים:

מארין צ'יליץ'-מיכאל יוז'ני.

קאי נשיקורי-דושאן לחוביץ'.

דויד גופן-מרקוס בגדטיס.

גריגור דימיטרוב-גיילס מולר.

סטניסלס וואורינקה-מרקו צ'יודינלי.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

האליפות הבינלאומית בסין

זוהי תקופה עמוסת טורנירים, והפעם אנו חוזרים לסין. למי שעוד לא הבין, מדובר כבר במעצמת סנוקר, ותעיד הזכייה האחרונה של ליאנג וונבו באליפות הפתוחה באנגליה. בטורניר זה משתתפים 72 שחקנים – כל המדורגים, וגם כמה שלא. הסיבוב הראשון החל כבר אתמול, אך השידורים מתחילים היום. קורבנות אתמול היו אנתוני מקגיל (מה לעזאזל קורה לו), מרטין גולד ומייקל ווייט. היום יסתיים הסיבוב הראשון (פורמט הטוב מ-11) עם שחקנים כאוסליבן, היגינס, דינג, טראמפ, וויליאמס, בינגהאם וסלבי. שידורים ביורוספורט ב-9:30 וב-14:30.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. תודה מתן.
    המילטון זוכה אתמול בארה"ב לפני רוזברג ומצמצם את הפער ל-26 נקודות. עדיין, שלושה מירוצים לסיום, צריך לקרות משהו מאד יוצא דופן כדי שימנע מהגרמני לזכות בתואר.

  2. פאקו תגיד האם העובדה שהסנוקר הצלחה כל כך מסחררת בסין גם העלתה את שווי פרסי הזכיות? אני זוכר שהיתה התרעמות על הפרסים הנמוכים לפני כמה שנים

    1. הפרסים לא עלו בשנים האחרונות. למעשה הם אפילו ירדו מעט. הסיבה העיקרית לכך היא תקנה שקבעה מגבלות על חברות מסויימות לתת חסויות לתחרויות ולמתחרים. הפגיעה הגדולה ביותר הייתה בחברות הסיגריות, שהיו (יחד עם חברות ההימורים) הספונסוריות הגדולות ביותר בענף, והניתוק שלהן מהענף פגע בו מאד כלכלית. מכאן אותה התרעמות של השחקנים שציינת.

      1. רק לתת דוגמא: באליפות הנוכחית בסין, סך הפרסים הוא 657,000 ליש"ט, כשהפרס לזוכה הוא 125,000 ליש"ט. באליפות הפתוחה באנגליה (הטורניר הקודם) סך הפרסים הוא 366,000 ליש"ט, כשהפרס לזוכה הוא 70,000 ליש"ט. סכומים מגוחכים למדי עבור מקצוענים בסדר הגודל הזה.

        1. אבל כן – הכניסה של הסינים (ומתחילים לראות עכשיו גם לא מעט הודים) היא בהחלט סוג של הצלה לענף. לו רק בגלל מספר הטורנירים שנערכים בסין שנוספו ללוח השנה.

          1. מעניין. זה ספורט שמשום מה לא תפס בארה"ב, אם יצליחו להביא אמריקאי או שניים לרמות הגבוהות יחד עם סין שכבר שם זה בטוח יביא להרמה של הענף. אין ספק שהסכומים כרגע לא שווים את כמות האימונים וההקרבה של השחקנים

          2. בארה"ב המשחקים הפופולריים יותר הם 9-ball ו straight pool. אלו משחקים הרבה פחות מתוחכמים: כך למשל אין שם משמעות למכות הגנה, ובראשון יש את הקטע הטיפשי (בעיניי) בו שחקן יכול להפסיד משחק כי הכניס את כל הכדורים, אבל יריבו הכניס את האחרון. מצד שני הם טלוויזיונית יותר מתאימים לאמריקאים – כל משחקון יותר קצר, ואין "גארבג׳ טיים" של שחקן שממשיך להכות למרות שברור שכבר ניצח במשחק (כפירה בעיקר אצל האמריקאים). היה לפני 25 שחקן אמריקאי ידוע (כרגע פרח לי שמו) ששיחק סנוקר לאחר שכיכב במשחקי הפול בארה"ב, אבל הוא היה די יוצא דופן.

  3. עוד היום – פוטבול.
    בשעה 03:30 לפנות בוקר, הקווטרבאק המחליף (לשעבר) של הברונקוס חוזר לביקור בדנבר.
    ל-2 הקבוצות מאזן זהה של 4 – 2 ,
    2 הקבוצות זקוקות לניצחון בשביל לברוח מיריבותיהן במירוץ לראשות הבית.
    ההימור שלי?
    הלילה הברונקוס חוזרים למסלול הניצחונות.
    (וזה שג'יי ג'יי וואט לא משחק, לא מזיק…)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט