אירועי דיומא – 22.10.2016

כדורגל / דוד "פאקו" סעדה:

פרמיירליג – מחזור 9

14:30-בורנמות'-טוטנהאם (ספורט 2). הדהירה של טוטנהאם נעצרה בשבוע שעבר עם התיקו המאכזב מול ווסט ברומיץ', מה שגרם לה להחמיץ את העלייה לפסגה. המשחק נגד בורנמות', שהביסה את האל האומללה במחזור הקודם, עשוי להיות סוג של מוקש עבור התרנגולים.

17:00-ארסנל-מידלסבורו (ספורט 2). התותחנים לא עוצרים, ומנצחים ללא הפסקה גם בליגה וגם באירופה. בשבוע שעבר הניצחון שלהם על סוונזי הצמיד אותם לפסגה. מידלסבורו החלשה לא אמורה להיות זאת שתעצור אותם.

19:30-ליברפול-ווסט ברומיץ' (ספורט 2). התיקו המאופס נגד האוטובוס של מוריניו היה אחד המשחקים המתסכלים ביותר לליברפול, כמו גם לצופים. ווסט ברומיץ' היא לא יונייטד וטוני פוליס הוא לא מוריניו, כך שהמרסיסיידרס יכולים לשאוף לחזור למסלול הנצחונות לו זכו עד למחזור הקודם.

ליגת העל – מחזור 7

15:45-בני יהודה-מכבי פ"ת (ספורט 1). מכבי פ"ת קיבלה במחזור הקודם מול ב"ש את ההוכחה הכואבת ביותר שהיא לא שייכת לצמרת הגבוהה. במשחק ה"חוץ" במושבה נגד בני יהודה, יש לה סיכוי טוב לחזור למסלול שלפני התבוסה, גם לאור העובדה שהמארחת לא ממש מצליחה לזכות בנקודות באצטדיונה "הביתי".

18:00-הפועל חיפה-הפועל ת"א (ספורט 1). שתי קבוצות לחוצות נפגשות היום בחיפה. לתל אביבים היתה נחמה פורתא אחרי טראומת הדרבי במחזור הקודם עם הניצחון על אשקלון, ניצחון שהעלה אותה מעל הקו האדום. אצל החיפנים ההפסד לרעננה קטע תקופה טובה, דבר שכרגיל מיתרגם מיידית בקבוצה הזו ללחץ בקרב השחקנים והסגל.

18:00-הפועל כפ"ס-הפועל רעננה (פריצות בספורט 1). דרבי שרוני משמים המפגיש שתי קבוצות לא איכותיות בלשון המעטה.

20:15-מ.ס. אשדוד-בית"ר ירושלים (ספורט 1). המארחת לא ממש מראה שמקומה בליגת העל (ואולי כן), כאשר היא תקועה במקום האחרון ללא ניצחון. לבית"ר ולהתקפה הטובה שלה יש הזדמנות לחגוג כאן, בתנאי שההגנה לא תאפשר ליריבה לחזור למשחק כפי שקורה לא מעט העונה.

20:15-הפועל אשקלון-בני סכנין (פריצות בספורט 1). משחק תחתית בין שתי קבוצות העשויות למצוא עצמן מחוץ לליגה בתום העונה. העניין העיקרי הקשור למשחק היה בהשחתת רכבו השבוע של מאמן אשקלון, יובל נעים, דבר שכנראה לא קשור לענייני כדורגל.

לה ליגה – מחזור 9

17:15-ולנסיה-ברצלונה (ONE). ברצלונה חזרה למסלול הנצחונות אחרי אותו הפסד משוגע לסלטה, כאשר גם באירופה היא גורמת למנצ'סטר סיטי להיראות כמו דפורטיבו לה קורוניה, אותה הביסה לפני כן בליגה. למשחק נגד ולנסיה החלשה הקטלונים יתייצבו ללא פיקה וג'ורדי אלבה הפצועים.

21:45-גרנאדה-ספוטינג חיחון (ONE). גרנאדה נראתה, ובכן, כמו נועלת הטבלה בתבוסה 7:1 לאתלטיקו בשבוע שעבר. דומה שהזעזועים בעמדת המאמן לא ממש שיפרו את מצבה. היא תארח קבוצת תחתית נוספת הנמצאת מתחת לקו האדום, הסופרת חמישה הפסדים רצופים. עומר אצילי צפוי שוב לחבוש את הספסל.

ליגה איטלקית – מחזור 9

21:45-מילאן-יובנטוס (ספורט +5). אחלה משחק צמרת. יובנטוס מושלמת בליגה פרט לאותו ההפסד מול אינטר, וגם מילאן כבר שכחה מזמן מפתיחת העונה המהוססת שלה. המארחת תנסה לזכות לראשונה לניצחון בקרב הזה, דבר שלא קרה בארבע השנים האחרונות.

כדורסל / דוד "פאקו" סעדה:

ליגת העל – מחזור 3:

18:35-מכבי אשדוד-עירוני נהריה (פריצות בספורט 5). אשדוד מושלמת עם שני נצחונות (מפתיע? אולי.) מארחת את נהריה המאוכזבת – שני הפסדים, אחד למכבי ת"א במשחק אותו הייתה אמורה לנצח, ואחד לחולון בבית. גם ההפסד לבאנביט התורכית, במשחק בו נהריה הייתה בתמונת הניצחון לאורכו, לא הוסיף למצב הרוח. עדיין מדובר במשחק שקול.

18:35-גלבוע\גליל-הפועל ירושלים (ספורט 5). ההסתגלות של העולה החדשה לליגה מגיעה בדמות שני הפסדים במשחקיה הראשונים. כנראה מול ירושלים, שפרט לשני הנצחונות הקלים בליגה זכתה גם לניצחון יוקרתי מול ולנסיה בחוץ, רצף ההפסדים והנצחונות של שתי הקבוצות (בהתאמה) יתארך לשלושה.

20:30-מכבי ת"א-הפועל חולון (ספורט 5).שתי קבוצות מושלמות נפגשות למשחק מבטיח. מכבי אמנם מושלמת בליגה, אך שני ההפסדים ביורוליג והרינונים על היכולת הלא משכנעת לא מוסיפים למצב הרוח. חולוניה הראתה יכולת יפה בשני הנצחונונת הראשונים, בעיקר בנצחון החוץ על נהריה, בתקווה לחזור לימים היפים יותר אותם כולנו זוכרים.

 

פורמולה 1 / דוד "פאקו" סעדה:

מקצה הדירוג בארה"ב:

שידור בספורט +5, 20:50. ארבעה מירוצים לסיום, המילטון בפיגור משמעותי אחרי רוזברג (33 נקודות), והסיכוי היחיד שלו להדביק איכשהו את הפער הוא לזנק מחר מהפול פוזישן, כך שמירוץ הדירוג הזה חשוב מאין כמותו.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

הטור של אבו דאבי

15:00, שידור ביורוספורט. בקטע 2 השטוח של הטור אתמול זכה מרק קבנדיש, זאת לאחר שהחמיץ את הניצחון בקטע הקודם. בהישגו זה עבר הבריטי להוביל במירוץ. לאתר הרשמי של הטור.

קטע 3 היום הוא הקטע היחיד בטור המסתיים בעלייה, מה שקרוב לוודאי יהפוך את הזוכה בו לזה שיזכה בכל המירוץ. מדובר בקטע באורך של כ-150 ק"מ, עם עלייה של כ-700 מ' בעשרת הק"מ האחרונים (שיפוע של כ-7%). זה יביא רוכבים כקונטדור (במירוצו האחרון במדי טינקוף), דה גנט וניבאלי (המתאושש מההתרסקות בריו) להתחרות על הזכייה בו.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 16 תגובות

    1. ממש לא. לא בטוח שהקבוצה שלו תקבל רשיון וורלד טור בעונה הבאה (הולך לכתוב על זה פוסט בקרוב), אבל הוא לא עומד לפרוש. בטח לא אחרי שהצהיר אתמול שהוא עדיין הספרינטר הטוב בעולם.

    1. לא. קונטדור הוא השם היחיד המוכר כאן (אלא אם אתה מתייחס לאחיו של פטר סאגאן כשם מוכר). בכלל, היות וזה לא מירוץ וורלד טור, מספר הרוכבים בקבוצה עומד כאן על שישה.

  1. כדאי – ולא רק לחובבי בייסבול!

    כידוע (או לא), הלילה משחק 6 בגמר הנשיונל ליג, שיקאגו קאבס ביתרון 2:3 רוצה לחזור לוורלד-סירייס – לראשונה מאז 1945. ולזכות, את זה היא לא עשתה מאז 1908.

    משחק 6, יתרון 2:3, והסדרה בשיקאגו – זה בדיוק כמו 2003, והסיפור המדהים של סטיב בארטמן, האוהד האומלל ביותר בכל הזמנים. מי ש"הרס" את המומנטום של הקבוצה שלו – ברגע אחד תמים על הטריבונה! – מה שהוביל להתמוטטות במשחק 6, ומהדיכאון, הפסד למחרת בגיים 7.

    אחד מסרטי הספורט הכי נפלאים שיש מספר את הסיפור הזה, ועוד, והוא נקרא Catching Hell. מומלץ בחום רב לכולם, במיוחד למי שלא מכיר ולא אוהב בייסבול.

    להפתעתי, espn שחררה את הסרט לצפיה חופשית. כאן:
    http://www.espn.com/video/clip?id=13883887

    וכמובן, הלילה ב-3, הפיצ'ר הטוב בעולם, קלייטון קרשאו מאל.איי דודג'רז, ינסה להרוס את החלום של שיקאגו.

    1. מבלי לנחס
      עושה רושם שהלילה הקללה הולכת להישבר.
      החובטים של הקאבס נכנסו לזון . וההגנה מתפקדת.
      קארשו יצטרך לתת את משחק חייו ולרדת מהגבעה מבלי לאפשר נקודות
      זובריסט .לאקי.לסטר ובמיוחד רוס מביאים רוח ווינרית לקאבס ריזו וראסל חזרו לעצמם ובאז יוצא מן הכלל . לא מאמין שההופעה ממשחקים 2.3 . תחזור על עצמה.
      הלילה – בין סטיב ברטמן לסטיב גודמן אני הולך על גודמן

      1. שלא לדבר על הלוקסוס, הנדריקס בתור פיצ'ר מס' 2 שלך.
        מסכים איתך אבל בהסתייגות – שיקאגו תנצח בסדרה, היום או מחר.
        זו פשוט השנה שלה, הכוכבים הסתדרו נכון – 108 מאז 1908.

  2. טאנל קאנגרט האסטוני מאסטנה זוכה בקטע, ומן הסתם בכל המירוץ. הוא נשלח קדימה בקבוצת הבריחה, לכאורה כדי לעזור לגישור של ניבאלי שנמצא מאחור בקבוצת הפיבוריטים. כ-4 ק"מ לסיום, קאנגרט פורץ קדימה ובורח לניקו רוץ' שהיה איתו בבריחה וזוכה בקטע, בעוד ניבאלי יושב בניחותא מאחור. מהלך מבריק של אסטנה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט