חם מהתנור: דריק רוז זוכה מאשמה / רועי ויינברג

ה-MVP לשעבר ושחקנה של הניו יורק ניקס, דריק רוז, נמצא לא אשם בכל הסעיפים במהלך המשפט האזרחי שנערך לו על תקיפה מינית ע"י חבר המושבעים. רוז לא צפוי להשתתף בקדם העונה אבל כן לערוך מספר אימונים עם קבוצתו החדשה לפני שישתתף במשחק הבכורה של הניקס ב-2016/17 מול קליבלנד. מאמן הניקס, ג'ף הורנסק, אמר שהוא לא מצפה שרוז יחזור לשורות הקבוצה עד ליום שישי ה-21 לאוקטובר.

בעונה האחרונה במדי שיקגו רוז קלע 16.4 נקודות (42.7% מהשדה) עם 4.7 אסיסטים ו-3.4 ריבאונדים למשחק. רוז הועבר בקיץ לניו יורק תמורת רובין לופז וחוזה קלדרון שהגיעו לשיקגו.

*

ניו אורלינס מצפה שהאול-סטאר של הקבוצה, אנטוני דיוויס, יהיה כשיר לתחילת העונה אחרי שנפצע בפרה סיזון, עקב כך שהשלים אימון מלא עם הקבוצה ביום רביעי. בעונה האחרונה דיוויס קלע 24.3 נקודות עם 10.3 ריב' ו-2 חסימות למשחק.

*

גארד יוסטון, פטריק בברלי, עלול לעבור ניתוח בברכו שימנע ממנו לשחק  בתחילת העונה. מאמן יוסטון, מייק ד'אנטוני, אמר שהוא לא חושב שבברלי ישחק במשחק הראשון של העונה. ב-2015/16, בברלי קלע 9.9 נקודות עם 3.4 אסיסטים ו-3.5 ריבאונדים למשחק, כשהוא פותח ב-63 משחקים מתוך ה-71 בהם שותף.

*

מייקל סקוטו מבסקטבול אינסיידרס דיווח על כך שסקרמנטו ומיאמי מדברות על טרייד של גוראן דראגיץ' תמורת רודי גיי ודארן קוליסון. בעונה האחרונה דראגיץ' עם 14 נקודות ו-5.8 אסיסטים בערב, גיי עם 17.2 נקודות ו-6.5 ריב' במשחק וקוליסון עם ממוצע של 14 נקודות ו-4.3 אסיסטים.

*

וינס קרטר, שחקן ממפיס גריזליס ואלוף ההטבעות של שנת 2000 אמר שקיימת אפשרות שישתתף בתחרות ההטבעות של אול-סטאר 2017 שיערך בניו אורלינס. קרטר בן ה-39 נחשב לאחד המטביעים הגדולים ביותר בתולדות האנ.בי.איי.

*

הבחירה השישית בדראפט 2013, נרלנס נואל, לא צפוי לחתום על הארכת חוזה בפילדלפיה. שמו של נואל הוזכר בשמועות טרייד רבות במהלך השנתיים האחרונות ועד ה-31 באוקטובר ה-76' יוכלו להאריך חוזהו (אם לא, הם יוכלו להפוך אותו לשחקן חופשי מוגבל בקיץ). בעונה האחרונה הסנטר קלע 11.1 נקודות עם 8.1 ריבאונדים, 1.8 חטיפות ו-1.5 חסימות למשחק.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 42 תגובות

  1. 1. השילוב של רוז והניקס נתן השנה הרבה כותרות, לאו דווקא חיוביות.
    2. דיוויס עם כל היכולות שלו מתחיל למלא גליון רפואי בשביל גדוד צנחנים במתלה… מישהו צריך לבדוק מה עושים בצוות הרפואי בניו אורלינס.
    3. יכול להיות שזה קארמה על ווסטברוק…
    4. טרייד נחוץ לסקרמנטו שחייבים להיפטר מגאי (שכבר אמר שהוא לא מעוניין להיות שם) ומחיר פעוט בדמותו של קוליסון. השאלה אם ריילי חושב שהוא יכול להרוויח מהשניים האלה.
    5. יכול להיות גדול!!!
    6. נואל יודע שפילדלפיה לא תיתן לו את הכסף הגדול, שכנראה יקבל מאיזו ברוקלין כזו, ולכן מסמן לעצמו את הדרך החוצה. פילדלפיה חייבים למצוא פתרון לבעיית שלושת הגבוהים שלה.

    1. אם אני לא טועה הצוות הרפואי של הפליקינס הוא חלק מהצוות של קבוצת הפוטבול של העיר. משהו שלא יכול להתקיים באנ.בי.איי היום

      מסכים בקשר לוינס – הלוואי שישתתף. הפרידה האולטימטיבית ממנו

  2. רועי, זה משפט אזרחי . אין כאן ענין של הוכחת אשמה אלא אחריות. רוז יכול היה לצאת חייב או לא חייב . בכל מקרה הוא לא היה יוצא אשם כי זה עניין למשפט פלילי (שעדיין אפשרי במקרה הזה אבל לא סביר).

  3. נו, מקרה קלאסי של He say, she say, the famous star say שבמפתיע הסיר אחריות שילומית מהמפורסם. גם כל, רוז, תמיד אזכור לך שהיית חרא אדם במהלך המשפט.

    איך לעזאזל מועדון מקצועני, אחד מ-30 הגדולים והעשירים בעולם (ולא בסכנה לאבד את מקומו), שוכח להשקיע בדבר כל כך פעוט וחשוב. נראה לי שגם בקריית גת, בארץ העסקונה והסמוך, מבינים שצריך צוות רפואי במשרה מלאה.

    מעניין בטרייד של מיאמי וסקרטו. דראגיץ׳ ייתן סדר ומהירות חשובה להתקפת המלכים. גיי וקוליסון יכולים לדאוג שאנשי החום לא יפלו יותר מדי לתחתית ויעזרו להשאיר את הקבוצה צפה.

    מה הפער הכי בזמנים בין זכיות בתחרות ההטבעות? או בכלל השתתפות בכאלו? מת לראות את וינס מנסה את כוחו שוב.

    מעניין אם נואל שמח שאמביד והבלון הקסום חזר ולקח לו (פוטנציאלית) את המקום כפוטנציאל העתידי ועכשיו הוא יכול לעזוב בשקט, או שהוא כועס על הפוקוס והדקות שהלכו.

    1. תהיה רציני…
      וינס לא ישתתף בתחרות – הוא כבר לא מסוגל לזה, ואם הוא אמר כזה דבר זה בטח היה בצחוק.

      אבל חבר שלו לקבוצה (אם לא יחתך עד תחילת העונה) הוא דווקא מועמד רציני להשתתפות ולזכיה – די ג'יי סטפנס.

    2. וביציאה ה-famous one דופק תמונות עם המושבעים שזה עתה זיכו אותו, רק לי זה מריח מסריח ורקוב?
      טוב אז מסתבר שפילדפיה החליטה מי מהמשולש סנטרים שלה כנראה לא מתאים לה, אני באופן אישי הייתי נפטר מאוקפור והברגים הדפוקים שלו מצד שני יש סיכוי טוב לחפש טרייד על נואל במהלך העונה ולקבל עליו יותר מאשר על אוקפור ?

      1. לא רק לך זה נראה רקוב ומגעיל.

        בקשר לפילי – גם הייתי משאיר את נואל, במיוחד ליד סימונס וסאריץ', אבל כנראה שהעדיפו להעביר אותו כי אפשר לקבל עליו יותר מאשר על אוקפור בטרייד (הרבה קבוצות מחפשות מגן טבעת יעיל שיכול גם לשמור אישית ונואל אחד כזה).

  4. איך כדורסלן מקצוען במשרה מלאה (לא כולל אלו שמחפשים את ההזדמנות לפרוץ), בוחר לחתום בקבוצה שלא משקיעה בבריאות שלו?

    אני לא בטוח שיש לאוהדי הניקס סיבות לשמוח מתוצאות המשפט…

    הכי לא מובנים – הסיקסרס. לא מחתימים את נואל, לא חיפשו טרייד עליו בזמן (אם לקבוצה שהייתה מקבלת אותו היה את הזמן להאריך את החוזה עליו, טרייד עבורו היה יותר אטרקטיבי).

    1. מעניין כמה השחקנים מודעים לבעיות בצוות הרפואי במועדון. ייתכן שבכלל אין להם גישה למידע?

      (למה אנשים ערים בשעות כאלו?)

      1. 1# קראתי כבר יותר מפעם אחת על שחקנים וותיקים שאמרו שהצוות הרפואי בקבוצה בה חתמו, היווה חלק מהותי מתהליך ההחלטה.

        2# גם אני שואל את אותה שאלה…

        1. אוקיי, תודה.
          אולי זו הסיבה שהם משלמים לאשיקים שכן באים סכומים כאלה. את דייוויס יותר קשה להסביר.

          אולי יום אחד אמצא את התשובה לשאלה הזו, אולי אחת החשובות ביקום.

          1. זה תלוי בסיטואציה גם. כשדיוויס חתם שם הם היו קבוצה של 45 ניצחונות שהודחה בסיבוב הראשון מול האלופה ונראתה כמו מישהי שתפרוץ עוד כמה שנים, קצת כמו מינסוטה של עכשיו. לכן היה להם קל לשכנע אותו, ו-120 מיליון דולר ל-6 שנים לא מזיקים בכלל.

            אלא אם יהיה שינוי דרסטי בניו אורלינס, הוא עוזב אותם בסוף החוזה לדעתי. מזכיר מאוד את הסיטואציה של KG במינסוטה בקנדציה הראשונה

    2. לנואל יש הרבה יותר ערך בטריידים (וגם יותר קל לבצע אותם טכנית) בלי הארכת חוזה. לפילדלפיה לא היתה שום סיבה להאריך לו את החוזה אלא אם כן הוא היה נותן הנחה משמעותית מאד, ולנואל לא היתה סיבה לתת הנחה כזאת…

      אבל הוא עדיין יכול לחתום על הארכה עם פילדלפיה או כל קבוצה שיעבור אליה – עד ה 31 לאוקטובר.

      1. דדי , נואל עשה הכל כדי להראות לפילדלפיה שהוא מעוניין בטרייד ואין סיכוי שיחתום על חוזה חדש זה לפעמים היה די מצחיק לראות כמה שהוא מנסה לצאת מהמעודון(אם אפשר לקרוא לביזיון שהתחולל שם בשנים האחרונות מועדון). כמו שציינת יש לו ערך גבוה הרבה יותר בטרייד אך פילדלפיה מבקשת עליו יותר מדי.

        1. אף שחקן לא אומר לא לחוזה הגדול הראשון שלו אם הסכום מספיק גבוה – גם לא נואל, ופילדלפיה ימשיכו לחפש לו טרייד גם אחרי הארכת חוזה כזו.

          אבל זה פשוט לא שווה להם בגלל מה שכתבתי.

    3. זה מה שיש לעונה הקרובה. אם לא יסתדר נשים את הקבוצה על קרן הג'נינגס.
      בכל מקרה זאת תהיה עונה נחמדה עם סגל שמקבל אופי סימפטי ונותן תקווה לעתיד, עם צעירים נחמדים ופורזינגיס.
      וכמובן,תמיד יש הקיץ הבא והסטאר הבא שמסיים חוזה. ובתכנית הפעם, כריס פול. קבלו אותו במחיאות כפיים סוערות!

  5. בסקרמנטו רוצם רכז.
    היה כבר טרייד שכמעט היה מוכן עם אוקלהומה.
    גיי תמוארת קמרון פיין ראש בראש.
    ברגע שפיין נפצע הקינגס ירדו מזה, לדעתי זה טעות!

    במקביל הקינגס מאד רוצים את רוביו , אבל טיבודו לא מוכן לדבר עליו עד שהוא יראה מה ש לו עם כריס דאן.
    הטרייד עם מיאמי כנראה לפי מה שדווח באתר האוהדים של הקינגס , נופל על זה שמיאמי רוצים גם את אחת מבחרות הדראפט של הקינגס, לביסייר או מלאכי רצרדסון, מה שדיוואץ לא מוכן לתת.

    1. טרייד ראש בראש של גיי תמורת פיין הוא לא אפשרי מבחינת משכורות.
      אוקלהומה חייבת לשלוח עוד שחקן/נים שמרוויחים ביחד בערך 8.4 מיליון.
      אני מניח שהיה מדובר באיליאסובה או בשילוב של סינגלר+מורו.

  6. יש דיווחים על התקדמות יפה במשא ומתן ל CBA חדש (או יותר נכון שיפוצים לקיים) וכרגע צופים הסכם ב 15 לדצמבר – למרות שדברים תמיד יכולים להתפוצץ.

    כנראה שהשינוי הגדול לטובת השחקנים יהיה דווקא בתחום הפנסיה וכל מה שקורה אחרי הפרישה, למרות שיהיו גם עדכונים אחרים מן הסתם.
    דווקא בנושא חלוקת ההכנסות שמעתי שאולי לא יהיה שינוי משמעותי או אפילו שינוי בכלל, שזה די מפתיע.

    1. כשגם אדם סילבר וגם לברון ג'יימס אופטימיים לגבי התוצאה זה נשמע יותר מדי טוב ואולי כדאי שנתחיל לדאוג קצת כדי לפצות.

  7. תודה על המעורב
    רק טעות קטנה
    בפסקה של פטריק בברלי כתוב" ימנע ממנו להחמיץ את תחילת העונה"
    שזה נראה לי דבר טוב

    סמייליקורץ

כתיבת תגובה

סגירת תפריט