אירועי דיומא – 19.10.2016

כדורגל / מתן גילור

ליגת האלופות – מחזור 3 (כל המשחקים בשעה 21:45)

בית א'

ארסנל-לודוגורץ רזגארד – שידור בערוץ ספורט 1 (54). ארסנל מגיעה למשחק כפייבוריטית ברורה ובמצב מצוין, אחרי תיקו חוץ בפריז וניצחון ביתי על באזל. גם בליגה האנגלית מצבה מצוין ושער בודד מפריד בינה לבין מנצ'סטר סיטי במקום הראשון. מבחינת הבולגרים, אחרי ההפסד הביתי לפ.ס.ז'., הפסד כאן כנראה יחסל את הסיכויי ההעפלה שלהם לשמינית הגמר.

פריז סן ז'רמן-באזל. עבור פ.ס.ז'. מדובר על משחק במאבק על המקום הראשון עם ארסנל. עבור באזל בהזדמנות האחרונה לנסות ולעלות על הרכבת לשמינית הגמר. הצרפתים התאוששו מהפתיחה הרעה בליגה והם כבר במקום השני, מרחק 4 נקודות מניס. באזל, באופן לא מפתיע, זכתה מעשית באליפות כבר אחרי 11 מחזורים, כשהפער מהמקום השני עומד על 14 נקודות. רק כדי לסבר את העין, הפרש השערים של הקבוצה במקום השני הינו 4+ ואילו של באזל 25+.

 

בית ב'

נאפולי-בשיקטאש. נאפולי, הקבוצה החזקה בבית והמוליכה שלו אחרי שני ניצחונות, מגיעה אחרי הפסד ביתי כואב לרומא, שהוריד אותה למקום הרביעי בסיירה A והיא רחוקה כבר 7 נקודות מהגברת הזקנה בפסגה. בשיקטאש במקום השני בבית עם 2 תוצאות תיקו ותשמח לעוד אחת כזו. גם בליגה היא במקום השני, מרחק הפרש שערים מהמקום הראשון.

דינמו קייב-בנפיקה ליסבון. שתי הקבוצות סיימו בתיקו עם בשיקטאש והפסידו לנאפולי, במחזורים הראשונים. דינמו קייב בפתיחה בינונית מרוחקת כבר 6 נקודות משחטאר דונייצק בפסגת הליגה האוקראינית. בנפיקה מוליכה את הליגה בפורטוגל וטרם הפסידה העונה.

 

בית ג'

ברצלונה-מנצ'סטר סיטי – שידור בערוץ הספורט (55/555). המשחק המרכזי של הערב ואחד המרכזיים של שלב הבתים בכללותו. בברסה, מסי חוזר לעניינים והם מגיעים אחרי ניצחון 0:4 על לה קורוניה. סיטי אמנם מוליכה את הליגה, אבל מגיעה אחרי תיקו ביתי מאכזב עם אברטון. היתרון של סיטי הוא בהיכרות של מאמנה עם המערכת של ברצלונה.

סלטיק-בורוסיה מנשנגלדבאך. מאבק ישיר על המקום השלישי בבית. סלטיק הוציאה תיקו יקר בבית מול סיטי. גלדבאך טרם השיגה נקודה. באופן לא מפתיע, סלטיק מוליכה בגאון את הליגה הסקוטית – 4 נקודות הפרש ומשחק חסר. גלדבאך פתחה רע את הליגה הגרמנית ונכון לעכשיו היא קבוצת מרכז טבלה.

 

בית ד'

באיירן מינכן-פ.ס.וו. איינדהובן – שידור בערוץ 5+ (56). באיירן בתקופה רעה (יחסית לעצמה) אחרי הפסד חוץ במדריד לאתלטיקו ושתי תוצאות תיקו רצופות בליגה. פ.ס.וו. עם נקודה בודדת בליגת האלופות וגם בליגה מרוקחת מהפסגה, בעקבות הפתיחה המסחררת של פיינורד.

רוסטוב-אתלטיקו מדריד – שידור בערות 5 גולד (57). תגידו שלום לקבוצה שנמצאת בכושר הטוב בעולם. שני ניצחונות בליגת האלופות, כולל על באיירן מינכן, והולכת הליגה הספרדית, כולל ניצתחון 1:7 במחזור האחרון. בעשרה משחקים בליגת האלופות ובליגה הקבוצה ספגה 3 שערים בלבד. מדהים! רוסטוב עשתה את שלה בעצם ההעפלה, למרות שכמובן יכולה להשיג את המקום השלישי. בליגה היא נמצאת במרכז הטבלה ומגיעה אחרי הפסד לספרטק מוסקבה.

 

 

כדורסל / מתן גילור

ליגת העל – מחזור 2

19:00 מכבי חיפה-הפועל תל אביב – שידור בערוץ 5 לייב (58). משחק מהמחזור השני שנמרח כמו מסטיק, כמו רוב המחזורים בליגה הזו. מכבי תנסה לצאת מהג'ט לג שהוביל להפסד לבני הרצליה. הפועל ת"א פתחה טוב עם ניצחון על האלופה ותרצה ליצור מומנטום חיובי.

 

ליגת האלופות – מחזור 1

19:00 קטאיה-מכבי ראשון לציון – שידור בערוץ הספורט (55/555). האלופה לא הרשימה בגביע ווינר ובפתיחת הליגה, ותנסה להצליח כמו בעונה שעברה בה הגיעה עד לשלב רבע הגמר. מול היריבה הפינית – לא בדיוק מדינת כדורסל מצטיינת – היא אמורה לתחיל ברגל ימין.

 

יורוקאפ – מחזור 1

21:30 ולנסיה-הפועל ירושלים – שידור בערוץ מורשת (20). הפועל ירושלים מגיעה בכושר טוב אחרי זכייה בגביע ווינר ופתיחה חלקה בליגה עם 2 ניצחונות, למרות שהמשחק האחרון היה מאד לא משכנע. 2 שחקני הפנים הפותחים של הקבוצה, ליאור אליהו ואמארה סטודמאייר חוזרים מפציעה ומנוחה מהתאמה. ולנסיה קבוצה חזקה בליגה חזקה, מגיעה אחרי 2 ניצחונות חוץ והפסד בודד לריאל מדריד. בגלל הטראומה של העונות הקודמות, חשוב מאד להפועל ירושלים להתחיל טוב את העונה האירופאית, למרות שבשביל להעפיל לשלב הבא צריך פשוט להתייצב למשחקים.

 

משחקי קדם עונה ב-NBA (הלילה שבין רביעי לחמישי)

02:30 בוסטון קלטים-ניו יורק מכנסוני ברך.

02:30 דטרויט בוכנות-טורונטו דינוזאורים.

03:00 מילווקי איילים-אינדיאנה מכתיבי קצב.

03:00 מינסוטה זאבים-ממפיס דובים – שידור בערוץ הספורט (55/555).

03:30 דאלאס יוצאי דופן-יוסטון טילים.

04:00 יוטה ג'אז-פורטלנד פורצי דרך.

05:00 לוס אנג'לס אגמים-גולדן סטייט לוחמים.

Subscribe
Notify of
6 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
המשגיח
המשגיח
19/10/2016 9:21:13

דה בריינה משחק היום או שהוא פצוע?

פאקו
Admin
19/10/2016 9:44:46
Reply to  המשגיח

כבר שיחק בשבת נגד אברטון (והחמיץ פנדל).

סומסום
סומסום
19/10/2016 9:51:01

פפ חוזר הביתה לברצלונה, זה בפירוש אירוע שמצדיק הפוגה קלה משגרת הבייסבול 🙂

קרויף היה הממציא, אבל פפ עומד, בלי ספק, מאחורי מה שהיתה קבוצת הכדורגל (לטעמי) הגדולה אי-פעם, שבעצם גם הביאה לספרד את הרצף של יורו-מונדיאל-יורו. ואילו רק מסי היה בוחר בגיל 17 לשחק בנבחרת ספרד ולא ארגנטינה…

רועי ויינברג
Admin
19/10/2016 11:06:57

תודה מתן. המשחק של ירושלים מאוד מעניין וניצחון פה מאוד חשוב להמשך כפי שכתבת.

דאוסון לא שותף בהפסד הפליקינס.

אסף
אסף
19/10/2016 11:15:17

דאוסון בדרך חזרה למדים הכתומים, אין מאושר משיבק

אלעד אייל
אלעד אייל
20/10/2016 0:19:38

ניצחון חוץ מרשים של ירושלים. הניצחון מרשים לא רק בגלל היריבה ומשחק החוץ, אלא בעיקר כי נראה שלקבוצה יש שיטה ודרך. שליטה בקצב, הגנה חזקה (החזיקו את ולנסיה על 24 %משלוש), הנעת כדור סבלנית וחוסר איבוד עשתונות. כמובן זה שלב מוקדם מאד אבל ירושלמים יכולים להיות אופטימיים