1. טרייד: מייקל קרטר-ויליאמס עבור טוני סנל
הבולס והבאקס הסכילו לטרייד 'אחד-על-אחד' בין הגארד של מילווקי באקס מייקל קרטר-ויליאמס והסווינגמן של שיקגו בולס טוני סנל.
הבאקס חיפשו באופן אקטיבי שחקן שיתן להם קליעות והגנה להחליף כמה שניתן את כריס מידלטון שניפצע לזמן ארוך. הם מאמינים שטוני סנל הוא הדבר הקרוב ביותר שהם יכלו לקבל עבור מידלטון.
בספטמבר הבאקס רכשו גם את מייק ביזלי מיוסטון. הבאקס והבולס שיחקו אגב בשבת בערב משחק פרה-סיסון והשניים לא שיחקו.
הטרייד עדיין לא אושר ע"י הליגה אבל עתה זה סך הכל עניין פרוצדורי.
הבולס השיגו עם מייקל פוינט גארד בעל ערך להחליף את ראז'ון רונדו.
2. באדי היילד בחירת הופס הייפ לרוקי השנה
הופס הייפ בוחר את באדי היילד לרוקי השנה שלהם, כמובן כנבואה לעתיד. ההסבר? עם הפציעה לבן סימונס, לבאדי ישנה הזדמנות בניו אורלינס פליקנס לבסס לעצמו עמדת רוקי התורם יותר מכל רוקי אחר העונה, והעובדה שיש לו את אנטוני דייויס למסור לו כדורים, אינה מפריעה כמובן (זאת כבר תוספת שלי)
כותב המאמר מת'יו האלט טוען שהוא בוחר בו למרות שההסטוריה נגדו. רק 4 שחקנים שנבחרו בבחירה הששית זכו ב'רוקי השנה': אדריאן דנטלי, לארי בירד, ברנדון רוי, ודמיאן לילארד. עוד דבר העומד נגדו? הפליקנס אף פעם לא יצרו 'רוקי השנה'.
מדוע סיכוייו כה גדולים? כי הוא הגיע לקבוצה חלשה עם סיכוי לעשותה חזקה הרבה יותר.
3. האם עלי להתחיל לחשוש באמת ובתמים מדאנג'לו ראסל?
מישהו ב'יארדבארק' הציע את הנוסחה:
(ביירון סקוט + קובי בריאנט + ניק יאנג) = (עונת רוקי גרועה לראסל)
עכשיו שכל השלושה בצד הימני של הנוסחה אינם, מקבלים את הטבלה הזאת:
22.7 חיצים?
6.7 קטיפות?
4.0 בונבונים?
1.7 גזילות?
ARE YOU KIDDING ME?
ועכשיו בחמשת משחקי פרה-סיסון הוא קולע כמו בטבלה למטה, 20.2 נק' למשחק עם 2.4 ריב' ו-4.6 אסיסטים:
הפיק-אנד-רול שלו הפך DEADLY. אם תתנו מבט באחוזים שלו ממיד ריינג' השומרים יהיו חייבים עתה TO ROTATE כשהאיש שלו IS SCREENED, ואז זה פותח אפשרויות לחברי קבוצתו הנשארים חופשיים, מה שניתן לראות מ-11 האסיסטים שלו נגד סקרמנטו קינגס במשחק של יום חמישי בערב.
עדיין ישנם כאלה המאמינים – כפי שאני האמנתי אבל אני לא מאמין יותר – שהלייקרס היו צריכים לבחור את ג'היל אוקפור לפניו?
Iאבל אני הרי לא יכול לסיים ככה עם דברי הלל ללייקרס ללא מילה שאני חייב לומר לגור גולן ודדי:
IT IS ONLY PRE-SEASON. נראה אותו כשהעונה תתחיל.
4. Kristaps Porzingis: אני מתכונן לעשות קוודרופל דאבל העונה!
בריאיון עם מרק ברמן מהניו יורק פוסט של יום ששי, קריסטפס פרוזינגיס לא מהסס – ויותר חשוב, לא מתבייש – לומר שבתוכניתו העונה לעשות קוודרופל דאבל.
אני לא יודע למה לי ישנה הרגשה שהוא יעשה זאת. לא העונה, אבל לפני שיגיד 'שלום' ל-NBA.
5. לאט, צעד-צעד, ג'ואל אמביד הופך ל-FULL TIME CENTER
בקיצור ולעניין, ולעשות מסיפור ארוך מאתר החובבים של פילדלפיה נשיון סיפור קצר, פילדלפיה תתחיל להשתמש בו כ-20 דקות למשחק, ו-GUESS WHAT? – גם וכולל משחקי BACK-TO-BACK.
6. הייתכן בוש עבור גלינרי?
אחד הדברים המכוערים והמגעילים ביותר שמיאמי יכולים לעשות – וכנראה שהם מתכוננים לעשות, זה לדפוק את כריס בוש ביג טיים. מה שהם יעשו זה לחכות עד אחרי ה-1 למרץ לפני שישחררו אותו, ובכך הוא לא יוכל לשחק בפלייאוף של הקבוצה שתחתים אותו.
אחת ההשערות היתה שמיאמי ישחררו אותו לפני שתעבור שנה מאז גילוי קרישי הדם בריאותיו – ה-9 לפברואר. לפי חוקי ההסכם הקיבוצי אם זה יקרה מיאמי תוכל להוריד את ה-76 מיליון שחייבים לו מה-SALARY CAP לפני הדדליין של הטריידס העונה. אני לא מבין בדיוק את העניין. אולי אתם מבינים טוב ממני:
Most speculation had the Heat waiving Bosh by his February 9 injury anniversary date to insure that his $76 million are cleared from their salary cap before this season’s trade deadline. In turn, the team would be able to afford to swing a deal that absorbs a disgruntled superstar’s cash. Allowing the team to secure a player before Bosh has a chance to play 25 games–regular and postseason–and put his numbers back on Miami’s payroll for the offseason.
לברדפורד דוליטל מ-ESPN ישנה הצעה:(viable solution at power forward🙂
דנילו גלינרי במקום כריס בוש. למה זה הגיוני?
Following "Lowe’s Strategy" eliminates the need to work out a trade since–barring injury–Gallinari is likely to opt out of the final year of his contract for a shot at the increased free agency pie. A pie that president Pat Riley and general manager Andy Elisburg will try to convince him to take less of for the betterment of the team.
את הסטטיסטיקה הבאה – מ-ESPN – איני מבין:
לגלינרי:
Shooting 71 percent from the field and 78 percent from the three with a 94.3 true shooting percentage–this preseason–and the stretch-4 possibilities in Miami .
דוליטל מסכם:
Still, the positive outlook of such a move has the potential to morph into a letdown if Bosh makes a successful return to the league and the Heat eventually get hit by a hefty luxury tax bill that owner Micky Arison was not even willingly to pay during the championship years.
ברוך רובין
17 אוק 2016 06:11:54מעורב מצויין, על דאנגלו ראסל ציינתי כבר כמה פעמים הראה איכויות של כוכב בחודשים מרץ אפריל אין משוואה יותר מדוייקת ממה שציינת).
2. לגבי באדי הילד,הוא מראה הרבה סיבות לאופטימיות, שחקן שהשתפר מעונה לעונה באופן מדהים במכללות, השחקן הטוב ביותר של הביג12, עם זאת ח ללא סימונס המירוץ השנה לרוקי העונה חייב להיות בשבילו, אינגרם לא בשל לליגה (ואני עדיין מפחד שהוא באסט), גיילן בראון ובנדר בדיחות עצובות (אין להם מה לתרום), כריס דאן היחיד שיכול להתחרות איתו.
לגבי אמביד השינוי הגופני שהוא עשה פשוט מדהים,פילדלפיה לא יתנו לו לשחק בקטובק השנה לא משנה מה, זו חזרה הדרגתית.
6. חבל שהכנסת את זה כדי למשוך קוראים לא קשור למציאות אין סיכוי שדנבר יסכימו לטרייד כזה מטומטם, לא שווה התייחסות.
avri
17 אוק 2016 13:06:05ג'יילן בראון דווקא נראה ממש לא רע בליגת הקיץ ובפרה-סיסן אבל תמשיך עם ההערות ההזויות שלך בקשר לסלטיקס. אנחנו בבוסטון דווקא מרוצים, מהמצב שלנו, ובעיקר מהמצב שלכם.
ברוך רובין
17 אוק 2016 14:55:40הוא היה נוראי בליגת הקיץ ובפרהסיסון אני לא יודע מאיפה אתה ממציא את השטויות האלה, הוא הראה את כל הבעיות שיש לו כדרור לקוי מאוד קליעה לא קיימת מ3 ולא טובה כלל מחצי מרחק,גם ליד הטבעת הוא לא מסיים טוב הדבר היחיד שהיום הוא ברמה מספקת לליגה זה הגנה בחחק ההתקפי הוא לא קיים. היה אמור להיות בחירה 16-20 בסלטיק יצטרכו לשמור אותו על אש קרה שהערך שלא לא יצנח במהירות. אף אחד שהוא לא מפגר לא היה בוחר בו כששחקנים כמו דאן והילד על הלוח.
avri
17 אוק 2016 17:23:30אחד מאיתנו מדבר שטויות, זה בטוח. ממש נוראי הוא היה בסאמר ליג, רק נבחר לאול-סאמר ליג סקנד טים
https://www.masslive.com/celtics/index.ssf/2016/07/boston_celtics_jaylen_brown_ea.html
בפרה-סיסן הוא גם היה בסדר גמור.
ברוך רובין
17 אוק 2016 18:44:2916 נק' למשחק, ב29 דק', 32 אחוז מהשדה, 6.2 ריב' למשחק,1.2 אסיסטים למשחק על 2.17 איבודים, 2.8 חטיפות . איל הוא נראה ממש לא רע? הוא לא הראה שום דבר שלא ידענו שאין לו במכללות 16 נקודות באחוזים נוראים, , כדרור מביך, קבלת החלטות נוראה, מוסר גרוע, קליעה לא קיימת מ3 וגם מתחת לסל הוא לא משהו הדבר היחיד שהוא הראה זה חטיפות והגנה אני חייב לדעת מה ראית בו?. כמו שציינתי מקודם בוסטון יהיו חייבים לבשל אותו על אש קרה ולתת לו דקות מועטות כדי שהמנייה שלו לא תצנח בצניחה חופשית ,אז זה שקראת מאמר אחד שהוא נבחר לחמישיה השנייה והחלטת שהוא היה לא רע? אני מייעץ לך להתחיל לראות משחקים. הבחירות דראפט של איינג במהלך השנים היו חייבות לעלות לו בפיטורים והדבר היותר גרוע השנה מתוך 8 בחירות הוא לא ניצל אף אחת לטרייד, למרות שלבחור בגיילן בראון בבחירה ה3 זה פשע כשלעצמו.
הציפור הנדירה
18 ינו 2018 11:08:31אתה טועה בגדול לגבי בראון! תראה שבעונה השנייה שלו הוא כבר יתחיל להיות כוכב!!
הציפור הנדירה
18 ינו 2018 11:58:13אמנם זה אחרי יותר משנה, אך למעשה שחקן נוסף ביצע קווארופל דאבל עם חסימות והוא דווקא גארד(!!!), ג'רי וסט שהשיג במשחק מסוים 44 נק', שנים-עשר כ"ח, עשרה אס' ועשר חס', אך זה לא נחשב כי אז עדיין לא חושבו החס' וגם לא החט'. הם החלו להיות מחושבים מעונתו האחרונה ב-73/4' שאותה סיים עם 2.6 חט' ו-0.7 חס' למשחק (וגם 20.3 נק' [44.7% מהשדה ו-83.3% מהקו] 3.7 כ"ח ו-6.6 אס'). הוא ב-31.3 דק' למשחק.
הוא היה מעולה בשני צדי המגרש ומגדולי החוטפים ומשלושת הגארדים החוסמים הטובים ביותר יחד עם ג'ורדן ווייד. הייתה לו את החבילה השלמה ועם יעול. אתלטית ברמה של ג'ורדן הוא יכול היה להגיע לרמה של ג'ורדן או מעט פחות לכל הפחות.
אצלי הוא הגארד הלבן הטוב ביותר בכל הזמנים והשני בעמדה 2 לאחר הוד אוויריותו.
גם וילט השיג ק"ד בלתי רשמי כשבמשחק בגמר המזרח 67' נגד הסלטיקס (1-4 לפילדלפיה שהמשיכו לזכייה באליפות הראשונה שלהם מהשתיים כששניהם מהאליפויות הגדולות ביותר) השיג 24 נק', 32 כ"ח, שלושה-עשר אס' ו-12 חס'.
השחקן הלבן הטוב ביותר והאהוב עלי ביותר היה אמור להיות השחקן הרביעי מבחינה רשמית שמבצע ק"ד כשבמשחק נגד יוטה ב-18 בפברואר 85' השיג 30 נק', שנים-עשר כ"ח, עשרה אס' ו-9 חט' בשלושה רבעים ובגלל שהסלטיקס הובילו לאחריהן 64-90 לא שיחק ברבע האחרון וכששאלוהו לאחר המשחק שהסתיים בתוצאה 94-110 האם לא רצה להיכנס למשחק כדי להשיג את הק"ד. בירד השיב: "לשם מה? כבר גרמתי להם מספיק נזק!"
מנחם לס
17 אוק 2016 06:55:07אם "6" טוב מספיק ל-SB ולעוד אתרים, זה טוב מספיק לאיזכור אצלנו. כל מה שאני עושה במעורב זה לדווח על דברים שקורים ודברים שניכתבים.
חגי
17 אוק 2016 06:56:52אמנם ליגת קיץ ופרה סיזן, אבל בהיעדר מנהיג דיאנגלו ייקח את המושכות וייתן עונה גדולה, וייקח גם MIP
Mbk
17 אוק 2016 08:10:47לפורזינגס אין מושג על מה הוא מדבר
קוואדפל דאבל הוא מאורע נדיר כמו משחק מושלם ….
שיעשה טריפל דאבל קודם , הוא לא רוצה להיות הראשון שיעשה דו ספרתי ב 5 קטגוריות ?
כששחקן צעיר מתעסק בשטויות סטיסטיות זה סימן רע עבורו ועבור המעודון , תעשה הכל עבור טבעת , זו המטרה של המשחק
דוק מלבי
17 אוק 2016 08:49:45+1
עגל
17 אוק 2016 14:01:57נכון מאוד
אחד העם
17 אוק 2016 23:30:12+המון
Dror2
17 אוק 2016 10:25:52אם אני לא טועה גם טימי עשה קוורדריפל דאבל
גיא
17 אוק 2016 10:42:48לא, הוא לא עשה קוואדריפל ראבל.
למעשה, מאז 84' (בסיס הנתונים של בסקטבול רפרנס),
יש 2 שחקני ספרס שעשו טריפל דאבל של נק' – רב' – חס'.
ארטיס גילמור ב-85', ודייויד רובינסון (9 פעמים. אחת מהן קוודריפל דאבל).
סומסום
17 אוק 2016 12:24:12טימי עשה את "הקוודרופל שלא נספר", ועוד איזה קוודרופל מפלצתי ובאיזה מעמד – במשחק ההכתרה, גיים 6 מול הנטס.
21 נקודות, 20 ריבאונד, 10 אסיסטים, 8 חסימות –
ולטענת רבים, עוד 2 חסימות שלא נספרו:
https://www.youtube.com/watch?v=nejQMtkyLgY
רועי ויינברג
17 אוק 2016 11:07:22אני לא מבין מה הבולס עשו כשיש להם את ג'ריאן גרנט, ספנסר דינווידי ואיזייאה כנען על הספסל. 5 רכזים כשאף אחד מהם לא מסוגל לקלוע זאת הגרסה העצובה של מה שיש בסאנס.
בתור מיאמי אני לוקח את הטרייד של בוש על גלינארי אתמול. חמישייה של דראגיץ'-ריצ'רדסון-ווינסלו-גלינארי-וויטסייד היא חמישייה לא רעה בכלל. אולי אפילו שוות פלייאוף.
ולדי קוגן
17 אוק 2016 11:33:09אם אני דנבר אני הולך למכון גמילה אם אני מסכים לטרייד גלינרי על בוש.
רועי ויינברג
17 אוק 2016 12:15:52זה נכון
מנחם לס
17 אוק 2016 16:07:30פתאום עושים מגלינרי שחקן כשמדובר על טרייד עם בוש. כשהוא משחק לרוב מכנים אותו לוזר. היי, בוש שחקן הרבה יותר טוב ממנו. מי צריך ענק שלוקח שלשות? קודם שישחק הגנה וייקח ריבאונדים
ברוך רובין
17 אוק 2016 16:46:34אף אחד לא אמר שבוש פחות טוב (למרות שאחרי שנתיים שהוא לא שיחק אני לא יודע איך יחזור) אך כשיש כריש דם אף אחד לא יסתכל לעברו במיוחד שכל השמועות אומרות שמיאמי עומדת לשחרר אותו בחינם, בשיאו בוש היה מגן הפיקאנדרול הטוב בליגה (אחד השחקנים האנדרייטד ביותר).
רועי ויינברג
17 אוק 2016 19:23:58בוש שחקן יותר טוב בפער. אבל אני לא חושב שהוא מסוגל לשחק באנ.בי.איי.
בלי קשר, מאוד אהבתי את גלינארי לפני ההצעת טרייד הזאת. והוא מושלם כגאנר בקבוצה של דראגיץ' וחסן.
דטלף
17 אוק 2016 11:42:16תגיד, הניקס יכולים למחוק את השכר של רוז ולחתוך אותו בעקבות המשפט?
רועי ויינברג
17 אוק 2016 12:15:31אני לא חושב (בהנחה שהוא לא נכנס לכלא). בשביל משהו כזה בדרך כלל צריך שהשחקן יהיה בחוץ לשנה קלנדרית (365 ימים), ובגלל שלרוז נשאר חוזה לשנה אחת לכן מאוד לא סביר שיוכלו.
Ljos
17 אוק 2016 18:48:40הליגה עצמה יכולה לעשות את זה. כמו במקרה או ג׳יי מאיו.
רועי ויינברג
17 אוק 2016 19:23:02נכון. אבל לא הניקס.
ברוך רובין
17 אוק 2016 18:46:23דרק רוז נשפט במשפט אזרחי כלא זה לא אפשרות.
גור גולן
17 אוק 2016 11:37:59מנחם ראסל השנה הולך לתת עונה שנייה מעולה! אני לא יודע אם הוא יקלע 22 אבל לפי דעתי בסביבות ה-20 למשחק נראה לי הגיוני יחד עם 5.5 רב ו-4.5 אס. הוא השחקן הטוב ביותר בלייקרס והוא מקבל את המושכות לסחוב את הקבוצה במאני טיים. דרך אגב ניק יאנג טיפה נראה לי יותר רציני השנה… לא יודע אם זה סתם נדמה לי.
אל תשכחו מי היה הראשון לומר שבאדי יהיה רוקי העונה וכוכב בליגה. עכשיו בטול הוא לא יהיה רוקי העונה 😜
אסף
17 אוק 2016 12:54:48הטרייד של סנל וקרטר וויליאמס פשוט איום מבחינת הבולס, עוד גארד שצריך את הכדור ולא קולע מבחוץ, מה עובר על מקבלי ההחלטות בבולס? מבחינת מילווקי זה בהחלט הימור סביר , אם סנל ייצר 35-40 אחוז מחוץ לקשת דהיינו מבחינתם.
איזה אינטרס בעולם יש לדנבר ללכת לטרייד כזה?
מנחם לס
17 אוק 2016 16:09:28תגיד לי, מי שחקן טוב יותר, גלינרי או בוש בעמדת הפאור פורוורד? גלינרי לא שמע בחייו שיש דבר הנקרא ריבאונד בכדורסל!
אסף
17 אוק 2016 16:28:27כן אבל בוש בינתיים לא יכול לשחק כדורסל מנחם ולא נראה שיש קבוצה שתאפשר לו לשחק עד שתהיה חוות דעת חד משמעית שתאשר לו לחזור, כרגע זה לתת שחקן טוב תמורת כלום. במידה ובוש ייקבל אישור לחזור לשחק זה סיפור שונה וגם כאן מדובר בשחקן בן 30+ עם חוזה כבד מאוד שסובל מבעיה בריאותית חוזרת, לא בהכרח משהו שקבוצה בבנייה כמו דנבר צריכה עכשיו .
סומסום
17 אוק 2016 13:29:51אני היחיד שמפרגן לבולס?
טוני סנל לא מצא את המקום שלו שם. נקודה.
בתמורה הם מקבלים את רוקי השנה, שחקן עם יכולות מוכחות, במחיר מציאה והוא גם רסטריקטד. במקרה הכי גרוע – קלף טוב לטרייד.
יכול לחשוב על המון קבוצות, הקאבס בראשן, שהיו שמחות למס' 2 מהסוג הישן, כשלא צריך קליעה ל-3, אחד שיכול לתת מנוחה גם לפוינט-גארד המוביל.
שיקאגו לכל הפחות לא הפסידה בטרייד הזה, לטעמי רק הרוויחה.
גיא
17 אוק 2016 14:02:59קארטר וויליאמס קולע באחוזים גרועים.
אני לא רואה קונטנדרית שתרצה להחתים אותו.
הקאבס לדוגמה, נהגו להעלות את דלבדובה יחד עם לברון לפרקים ארוכים יחסית.
דלבדובה סיפק יכולת קליעה סבירה מבחוץ, והיווה איום מספק, כך שקשה היה לצופף את ההגנה.
עם קארטר וויליאמס, ההגנה יכולה להרשות לעצמה "לרמות", ולא לשלם על כך מחיר.
פוינט גארד שבמשך 3 עונות לא הצליח לדגדג את הרף של 30% מה-3,
הוא בעיה בכדורסל של ימינו.
רועי ויינברג
17 אוק 2016 19:18:26נכון, אבל במקום קליבלנד הייתי מנסה להשיג את ג'ריאן גרנט שיתאים כרכז מחליף יחד עם פלדר במידה שצ'למרס לא חותם שם
מנחם לס
17 אוק 2016 16:09:59אני מסכים אתך
עגל
17 אוק 2016 14:07:15אמביד? עדיין לא שיחק דקה בליגה. נראה אותו אחרי פגרת האולסטאר כשכולם מתחילים להיות עייפים. אז זה יהיה המבחן שלו ושל צווות האימון.
בוש תמורת גלינארי – לא יקרה.
אפלטון
17 אוק 2016 15:37:03מעורב מצוין, תודה.
אני גם שם את הכסף הווירטואלי על באדי הילד. מאוד התרשמתי ממנו במשחקי ההכנה והוא הולך לראות הרבה דקות.
לגבי דיאנג'לו ראסל, באמת נראה כמו כוכב בהתהוות. עדיין הקליעה שלו נראית לי מוזרה עם רגל אחת קדימה, מסוגג קליעה שמתאימה לסטריק שוטרס. אבל הי, אם הוא קולע אותה אז למה לא.
מבחינת חסרונות, כמובן הגנה, בחירת זריקות (אחרי הכל למד מקובי) ונראה שרוב הקליעות שלו מבידודים ולא משטף המשחק. למרות כל זאת, באמת התרשמתי מאיך שהוא נראה הקיץ, לא אפול מהכיסא אם יתדפק על דלתות האולסטאר (סוףסוף קובי פינה מקום לאוהדי לייקרס, ויש הרבה כאלו משום מה).
מנחם לס
17 אוק 2016 16:11:27ללייקרס תמיד יהיו אוהדים. לא יעזור שום דבר. ברגע שנידבקת מהקללה היא לא יוצאת ממך ולא משנה מה.
יוסי
17 אוק 2016 16:23:12עוד שחקן שהייתי שוקל ברצינות חוץ מבאדי לרוקי העונה זה גאמל מורי שמרשים מאוד אבל זה תלוי אם יקבל דקות בדנבר
זיו
17 אוק 2016 18:43:12אמביד יהיה רוקי העונה. לדעתי מארי טוב בהרבה מבאדי עהשיו אולעי לא אבל האפסייד שלו גבוהה
Ljos
17 אוק 2016 18:46:01אם דנבר תלך על טרייד כזה, הסיבה תהיה טובה ענקית שהם חייבים לפט איילי (משהו בסגנון הוא עזר להם לקבור גופה) או שנאה עמוקה לגאלינרי, אם הם יהיו מוכנים לקבל על עצמם קריש דם קבוצתי תמורת לא לראות אותו יותר בקבוצה.
אם בוש יהיה אצלם, דנבר יהפכו לרעים לא משנה מה קורה. או שהם המרושעים שמוכנים לסכן חיים של אדם עבור סיכוי לפלייאוף, או שהם המפלצות שיסרבו לתת לשחקן שממש רוצה לשחק. אין להם דרך לצאת טוב מזה.
עד שבלוני ההייפ הפצועים מפילדלפיה יתחילו להראות משהו אמיתי, לבאדי בוי יש סיכוי טוב לתואר. הוא נראה הכי מוכן לליגה.
הייתה בכלל שאלה בין ראסל לאוקאפור? תמיד זה היה ד׳אנחלס.
מנחם לס
17 אוק 2016 18:52:26היתה שאלה גדולה בין ראסל לאוקפור
דדי
17 אוק 2016 20:21:06תלוי את מי שאלת…
רועי ויינברג
17 אוק 2016 20:33:31את המקורות הסודיים, האנונימיים והמסווגים שלך?
דדי
17 אוק 2016 20:39:19פחות המקורות הסודיים שלי, ויותר יכולת הערכת השחקנים הנחותה שלך.
תביא את התגובות מזמן הדראפט וקצת אחרי אם בא לך להיזכר במה אתה אמרת ומה אני אמרתי על שניהם.
רועי ויינברג
17 אוק 2016 21:56:00אוקיי, בדקתי קצת וקודם כל יפה שכתבת שפורצינגיס יצליח בגדול בליגה, היו מעט מאוד שהאמינו בזה אחרי הדראפט.
אבל, תגובה מס' 152 בכתבה הזאת (http://www.hoops.co.il/?p=47083). כתבת שהלייקרס שמו את ראסל לפני טאונס בלוח שלהם, נכון, אבל במילותיך שלך:
"פורזינגיס תותח.
שתהיה בעניינים – הלייקרס התלבטו חזק מאד בינו לבין אוקפור."
כלומר, הם התלבטו אם לבחור את אוקפור. את זה אתה אמרת, ואני מודה שאני לא מבין איך זה קשור ליכולת הערכת השחקנים שלי.
רועי ויינברג
17 אוק 2016 22:02:08קראתי שוב והתכוונת שהתלבטו במקרה שטאונס וראסל נלקחו (לא סביר, בחירה שנייה שלהם, אבל חפיף).
הלייקרס הזמינו את שניהם לוורק אאוט שני http://www.silverscreenandroll.com/2015/6/18/8808455/la-lakers-jahlil-okafor-dangelo-russell-nba-draft-workout מה שמראה שהייתה התלבטות כי אחרת אוקפור לא היה מוזמן שוב
Ljos
17 אוק 2016 23:57:43אתה צודק שהייתה התלבטות. אני פשוט לא מבין עדיין למה.
דדי
17 אוק 2016 20:36:58לגבי הטרייד – אוהב את זה לשתי הקבוצות.
מילווקי מקבלים מישהו שלפחות יכול לעזור קצת למלט את החור של מידלטון, והבולס מקבלים עבור שחקן שהוא בעצם מחליף שני בעמדה 2/3, שחקן עם יותר פוטנציאל.
סנל לא יציב, קרטר וויליאמס לא קולע, אבל יותר משווה לשיקגו להמר על הפוטנציאל שלו.
קצת מתפלא שגם ג'ריאן גרנט הבאסט לא עבר למילווקי, אבל אני מתאר לעצמי שהוא לא יסיים את העונה בשיקגו בכל מקרה.
דדי
17 אוק 2016 22:22:47אז עברת מקשקושים לשקרים ?
מעולם לא כתבתי שהלייקרס שמו את ראסל לפני טאוונס, כי זה מעולם לא קרה.
ההתלבטות בין פורזינגיס לאוקפור היתה כחלק מתהליך סקאוטינג בסיסי שכל קבוצה עושה – רשימה של 60 הפרוספקטים שהם מדרגים כי אי אפשר לדעת מי יפצע ברגע האחרון, איזה הצעה לטרייד תגיע, וכו'.
אין שום התלבטות בין אוקפור לראסל אז מה אתה בכלל מקשקש עם פוסטים לא רלוונטיים לקייס שלך ?
וכמו שהיה אפשר לצפות – אף מילה על הדברים שאתה כתבת על אוקפור לעומת ראסל – לפני ובמיוחד אחרי הדראפט…
די. לא לרמה שלי להתווכח איתך. אני שם מגבלת גיל לקריאת התגובות שלי מעכשיו – 20+.
אפלטון
17 אוק 2016 22:30:56דדי לגבי דבר אחד אפשר להיות בטוח.
מנטלית, רועי הרבה יותר בוגר ממך. (וגם ממני לצורך העניין)
דדי
17 אוק 2016 22:36:56עזוב אותך מהתחנפויות אפלטון…
אחרי תגובות כמו הראשונה שלו אלי במקרה הזה, ברור שהבן אדם עדיין חי ביקום של גן חובה עם רמה מנטלית תואמת, ואין לי כוונה לבזבז את הזמן שלי עליו.
אפלטון
17 אוק 2016 22:53:59קוראים לזה אבחנה, לא התחנפות.
כל מה שצריך הוא לקרוא את התגובות של שניכם לאורך השנים ולהבין למי היתרון המנטלי
מנחם לס
18 אוק 2016 00:06:38מה קקורה אתך דדי? איבדת את הצפון לחלוטין
דדי
17 אוק 2016 20:40:07לגבי רוקי העונה, להילד בהחלט יש את כל התנאים אחרי הפציעה של סימונס, יתרון גדול בגיל על רוב הרוקיז האחרים, ויתרון על היריב האמיתי – דאן – מבחינת תפקיד בקבוצה ודקות צפויות.
ועדיין אני מהמר על אמביד בהנחה שישרוד את העונה מבחינה בריאותית.
זיו
18 אוק 2016 10:30:49+1
Dalazred
17 אוק 2016 20:59:46אין לדנבר סיבה לעשות את זה. גאלינרי הוא שלוש, ודנבר לא צריכים עוד גבוה. יש להם מספיק צעירים עם פוטנציאל בעמדות האלה
דדי
17 אוק 2016 21:09:05מסכים. אין בדיל הזה שום הגיון לדנבר.
עבור מיאמי, אם בוש מתעקש להמשיך לשחק העונה, אז מבחינת תקרת שכר שווה להם בנסיבות מסויימות לעשות טרייד עבורו תמורת כמעט כל חוזה של שנתיים שיוצע להם, אבל הסיפור הוא הרבה יותר מורכב – תלוי כמה משחקים בוש ישחק בקבוצה החדשה ובעיקר מתי ישחק אותם, ויש כאן הרבה דקויות שלא ממש שווה להיכנס אליהן וכדאי פשוט לחכות להתפתחויות.
אם בוש יחזור לשחק העונה בכל מקרה, שווה למיאמי אפילו לעשות טרייד שלו תמורת הגווייה של פקוביץ', ויכול להיות שמינסוטה היא דווקא קבוצה ששווה לה להמר על מהלך כזה.
אבל שוב – תלוי בהרבה התפתחויות ומשתנים נוספים…
אסף
17 אוק 2016 22:46:57בוש יכול להמשיך להתעקש לשחק דדי אבל כמו שציינת זה תלוי בהתפתחויות ומשתנים נוספים ובעיקר בכך שעד שהוא לא יקבל הכרעה
חד משמעית מרופאים או וועדה של הליגה (ולא רופא מטעמו) שהוא כשיר אף קבוצה לא תהיה מוכנה לקחת את הסיכון עליו ככה שבשלב זה כל דיבור עליו בגדר תיאוריה.
וגם אם ייקבל אישור אנחנו מדברים על תופעה בריאותית מסוכנת שכבר חזרה על עצמה פעמיים וחוזה לא זול בכלל לשחקן בן 30+ אם כל הנסיון והיכולת של בוש לא רואה יותר מדי קבוצות שיהמרו על זה.
האווי לאסוף
17 אוק 2016 21:47:37אחלה טור, תודה.
האם נתון שלילי יכול להחשב בקאודרופל דאבל? אם אני לא טועה, בשנה שעברה מישהו, אולי הארדן, עשה טריפל דאבל עם 10 איבודים. אני מניח שזה לא כבוד גדול, אבל בכל זאת נתון….
רועי ויינברג
17 אוק 2016 21:56:44אני חושב שקאזינס גם עשה את זה (ובטוח שקיד עשה). זה לא נחשב.
מנחם לס
18 אוק 2016 00:08:31רועי, אני לא יודע מה קרה לדדי. הוא בד"כ לא כותב ככה. אל תשים לב. עבור הלאה
דדי
18 אוק 2016 00:29:14מנחם, שישים לב. שלגמרי ישים לב. ואז שיעבור הלאה. כל פעם שיעבור הלאה.
אני לא מוכן לקבל זלזול והעלבות מילד בן 12 כשאני בכלל לא פונה אליו בתגובה שלי, (ואפילו לא אומר שום דבר שלילי למישהו אחר).
נקודה.
מבחינתי הוא לא קיים יותר באתר, ואני מקווה שזה יהיה הדדי.
ברוך רובין
18 אוק 2016 04:04:12דדי בגלל שאתה מבין בענייני שכר הרבה יותר ממני, איך מיאמי יכולה להוריד את המשכורת שלו מתקרת השכר? לא הבנתי כל כך למה למינוסטה כדי ללכת על טרייד על בוש תמורת פקוביץ יש לה עומס עצום בקו הקדמי ובוש כנראה ידרוש דקות משמעותיות, את פקובית הם חייבים להעיף תמורת חופן בוטנים ו. לגבי אמביד ללא ספק השחקן עם הכי הרבה פוטנציאל אך עם כמות הדקות שישחק העונה אני לא רואה אותו לוקח את רוקי העונה.
Uzi havusha original
18 אוק 2016 00:24:13רועי זה בעצם שם בדוי של רבין…
רועי ויינברג
18 אוק 2016 00:28:17😉
דדי
18 אוק 2016 04:33:24ברוך, סיפור קצת מסובך אבל השורה התחתונה שלו היא שאם בוש יצליח לשחק 25 משחקים העונה (מה שמן הסתם יהיה גם תלוי בתאריך שבו מיאמי תבקש "להפריש" אותו), אז השכר שלו לא ירד מהתקרה של מיאמי עד קיץ 2018 – מתי שגם החוזה של פקוביץ' נגמר, רק שבדרך הם יצרו לעצמם יותר מקום בתקרה ב 2017 (ונכס לטרייד כחוזה מסתיים בעונה הבאה) אז זה רווח נקי.
אבל זה רק תסריט אחד.
אם למשל הוא לא משלים 25 משחקים בקבוצה אחרת העונה – אז המשכורת שלו יורדת מהם הקיץ
א ב ל
אם וכאשר הוא ישלים 25 משחקים בקבוצה אחרת בעונה הבאה – המשכורת שלו חוזרת לחישובי השכר של מיאמי ויורדת רק שנה שלמה אחרי המשחק ה 25, כלומר הם לא יהנו מההורדה שלה באוף סיזן של 2018 שאמור להיות חזק יותר מזה של 2017.
אז יש כאן הרבה שאלות וחישובים מצד מיאמי –
האם הם מעוניינים לנסות לפנות את בוש מהתקרה כבר הקיץ ומוכנים להסתכן שיחזור לשם ב 2018 ?
או אולי לפי איך שהם קוראים את השוק הם מעדיפים להבטיח לעצמם את קיץ 2018 בלי החוזה של בוש ואז עדיף להם להחזיק בחוזה שמסתיים ב 2018 – אפילו פקוביץ ?…
ויש כמובן גם תסריט שבוש לא מצליח להשלים 25 משחקים העונה וגם בעונה הבאה ואז אין להם בכלל בעיה…
הרבה עניינים של הערכת סיכונים וסיכויים וגם תכנון לטווח ארוך כזה או אחר – מי יודע מה הם יעדיפו…
(ואגב, פקוביץ היה רק דוגמא לחוזה אולי הכי רע בליגה שאפילו אותו אולי יהיה להם שווה להביא במקום בוש. בטח יקבלו גם עוד איזה צ'ופר).
ולגבי מינסוטה – אני חושב שכל קבוצה שתשקול להביא את בוש צריכה להיות קבוצה שהוא יוכל לקחת אותה מדרגה אחת קדימה – במקרה של מינסוטה פלייאוף כמובן – אבל מצד שני, זו גם צריכה להיות קבוצה שיש לה את הסגל ואת המצב בתקרת השכר כדי להתמודד עם האפשרות שהמהלך לא יצליח, ואני חושב שהזאבים עונים בול להגדרה הזאת, גם בגלל שבוש יכול להוסיף להם את האלמנט האחד שחסר בסגל – נסיון.
אם למשל אחרי חודש חודשיים זה נראה שהוא מסוגל לשחק בעקביות, אז הם יכולים גם לשקול טרייד של איזה מחליף מהקו הקדמי, נגיד פיין או היל, אבל אני חושב שלא לסמוך על בוש כעל תורם עיקרי – זה תנאי לכל קבוצה ששוקלת להטריד עבורו.
אבל זו רק דעתי לגבי מינסוטה, ומי יודע מה הם חושבים/מתכננים.
הנקודה המעניינת באמת היא מיאמי ואיך הם יבחרו לפעול לאור כל התסריטים האפשריים…
ברוך רובין
18 אוק 2016 07:11:47תודה על ההסבר .
יואש בן טולילה
18 אוק 2016 00:58:01מה קורה נסיחים?
רועי ויינברג
18 אוק 2016 01:06:22הכל טוב, למה שלא יהיה?
יואש בן טולילה
18 אוק 2016 02:30:32שאלתי מקורה, לא אמרתי בהכרח שרע.
הציפור הנדירה
18 ינו 2018 12:02:57ראו בתגובה 1.3 את התגובה העיקרית.
נשמטה ממנה העובדה שלחאכים היה ק"ד שלא חושב בגלל אסיסט שלא נרשם בטופס והליגה לא הייתה מוכנה לשנות את הטופס. זה היה 26 ימים לפני הק"ד הרשמי השני.
הציפור הנדירה
18 ינו 2018 12:04:09התגובה שב-1.3 נכתבה שם בטעות והייתה אמורה להיות עצמאית בסוף ולא כתגובה למישהו.
הציפור הנדירה
18 ינו 2018 16:16:44אני מביא את התגובה שוב כאן במקומה ובתוספת שנשמטה בתחילה:
אמנם זה אחרי יותר משנה, אך למעשה שחקן נוסף ביצע קווארופל דאבל עם חסימות והוא דווקא גארד(!!!), ג'רי וסט שהשיג במשחק מסוים 44 נק', שנים-עשר כ"ח, עשרה אס' ועשר חס', אך זה לא נחשב כי אז עדיין לא חושבו החס' וגם לא החט'. הם החלו להיות מחושבים מעונתו האחרונה ב-73/4' שאותה סיים עם 2.6 חט' ו-0.7 חס' למשחק (וגם 20.3 נק' [44.7% מהשדה ו-83.3% מהקו] 3.7 כ"ח ו-6.6 אס'). הוא ב-31.3 דק' למשחק.
הוא היה מעולה בשני צדי המגרש ומגדולי החוטפים ומשלושת הגארדים החוסמים הטובים ביותר יחד עם ג'ורדן ווייד. הייתה לו את החבילה השלמה ועם יעול. אתלטית ברמה של ג'ורדן הוא יכול היה להגיע לרמה של ג'ורדן או מעט פחות לכל הפחות.
אצלי הוא הגארד הלבן הטוב ביותר בכל הזמנים והשני בעמדה 2 לאחר הוד אוויריותו.
גם וילט השיג ק"ד בלתי רשמי כשבמשחק בגמר המזרח 67' נגד הסלטיקס (1-4 לפילדלפיה שהמשיכו לזכייה באליפות הראשונה שלהם מהשתיים כששניהם מהאליפויות הגדולות ביותר) השיג 24 נק', 32 כ"ח, שלושה-עשר אס' ו-12 חס'.
השחקן הלבן הטוב ביותר והאהוב עלי ביותר היה אמור להיות השחקן הרביעי מבחינה רשמית שמבצע ק"ד כשבמשחק נגד יוטה ב-18 בפברואר 85' השיג 30 נק', שנים-עשר כ"ח, עשרה אס' ו-9 חט' בשלושה רבעים ובגלל שהסלטיקס הובילו לאחריהן 64-90 לא שיחק ברבע האחרון וכששאלוהו לאחר המשחק שהסתיים בתוצאה 94-110 האם לא רצה להיכנס למשחק כדי להשיג את הק"ד. בירד השיב: "לשם מה? כבר גרמתי להם מספיק נזק!"
לחאכים היה ק"ד שלא חושב בגלל אסיסט שלא נרשם בטופס והליגה לא הייתה מוכנה לשנות את הטופס. זה היה 26 ימים לפני הק"ד הרשמי השני.