קליבלנד 2 – טורונטו 1 / שיקגו קאבס 8 – דודג'רס 4 / מנחם לס

Chicago Cubs catcher Miguel Montero (47) watch the ball as he hits a grand slam during the eighth inning of Game 1 of the National League baseball championship series against the Los Angeles Dodgers Saturday, Oct. 15, 2016, in Chicago. (AP Photo/David J. Phillip)

מונטרו מסתכל באהבה על הכדור שנחבט מעבר לגדר!

שיקגו קאבס 8 – לוס אנג'לס דודג'רס 4 (0-1)

מיגואל מונטרו ב-PINCH HIT שעשה GRAND SLAM (תחנות מלאות, והוא חובט הום ראן, להביא 4 ראנס לקאבס) שהיה סך הכל השלישי בתולדות הבייסבול בפלייאוף.

הוא לקח שני כדורים לסטרייק. עוד סטרייק אחד ושיקגו קאבס מבזבזת BASES LOADED.

כדור אחרון. בום. חבטה שנשמעה בכל מדינת אילינוי. גראנד סלאם ששבר 3-3 ובחבטה אחת הקאבס מובילה 3-7.

ניגמר 4-8.

הפיצ'ר היה ג'ו בלנטון, הזורק הימני נגד החובט השמאלי, ושיקגו מובילה 0-1 במשחקים.

הבולפן של שיקגו BLEW הובלה של 1-3 כשהמנג'ר של שיקגו ג'ו מדן החליט להכניס PINCH HITTER במקום הפיצ'ר ג'ון לסטר שזרק מצויין. ראו שלסטר PISSED OFF  ברמות. הוא היה מוכן לעורר מהומה אבל כמובן שהוא לא יכול. הפינץ' היטר מיד נשרף בכדור חלש.

מדן החליט להכניס את הקלוזר הטוב ביותר שיש לקאבס ארולדיס צ'מפן שהיה מצויין עד שהוא הירשה שני ראנס שהישוו את ה-1-3 ל-3-3.

הקטור רונדון ניכנס ניכנס בתשיעי להגן על הובלת חמשה ראנס  אבל הירשה RBI דאבל לאנדרו טולס, לפני שצ'ייס אוטלי חבט לדאבל פליי שסיים את המשחק.

מונטרו חבט את ההום ראנס נגד בלנטון עם 2 OUTS לצד הימני של האיצטדיון, חבטה של מעל 400 פיט, ששם הגדר הימנית. פאולר המשיך עם הום ראן שעשה 3-8 לפני שהדודג'רס צימצמו ל-4-8.

קליבלנד – מטורונטו 1-2 (0-2  במשחקים)

כנראה שאף אחד לא גילה לג'אש טומלין ואנדי מילר  שהבעייה של קליבלנד אינדיאנס היא הפיצ'ינג. אף אחד לא סיפר לו ששני אסים מהרוטציה פצועים ולכן לאידיאנס אין כל סכוי.

לטומלין היתה פתיחה נהדרת נגד הבלו ג'ייז מטורונטו משל 5 אינינגס ו-2/3 כשהוא הירשה להם רק ראן אחד. בריאן שואו שרף אחד ואז אנדרו מילר הביא את הקבוצה לחוף מבטחים עד האינינג ה-9, ואז קודי אלן סיים את המלאכה.

עבודת מנג'ר מעולה של טרי פרנקונה המשתמש בבולפן באומנות ממש.

טומלין בן ה-31 הוא ימני עם כדור BREAKING נהדר והוא השתמש בו באינינגים ה-4 וה-5 באומנות כשהוא זורק כדורים במהירות 75 שכל מה שהם עושים זה לשקוע פתאום מעל עמדת החובט, ואלתו פוגעת רק באוויר.

פרנציסקו לינדור הפורטוריקני נתן עוד משחק מצויין עם סינגל בתחתית האינינג השלישי הביא את הראן ה-GO-AHEAD של האינדיאנס. היה לו גם אאוט אחד שלא האמנתי שאיש בבייסבול מסוגל לעשות.

אנדרו מילר המשיך את הדומיננטיות שלו בפוסט סיסון. הוא נתן לאידיאנס שני PERFECT INNINGS והוא שרף 5 מ-6 בסטרייקאאוטים. איש לא היה מסוגל לחבוט נגדו בפוסט סיסון והוא סיבה מס' 1 שקליבלנד נמצאת היכן שהיא.

טורונטו, הקבוצה עם החובטים הגדולים ביותר חוזה בטיסטה, אדווין אנקרנציון, וטרוי טולוסקי היו – יחד – 0 מ-10. כל טורונטו הצליחה לחבוט רק 3 ראנס.

לכן הם הפסידו, ובגלל חולשת האלות שלהם הבלו ג'ייז מפגרים 0-2 במשחקים!

Francisco Lindor stayed hot in Game 2 of the ALCS. (AP Photo/Matt Slocum)
פרנציסקו לינדור המצויין

 

8:00 בערב: שיקגו קאבס – לוס אנג'לס דודג'רס

היכול להיות דבר מותח וגדול מזה?

השיקגו אבס, שכל אוהד בייסבול בעולם רוצה שהיא תנצח (אחרי הקבוצה שהוא אוהד כמובן) נגד הקבוצה שהיא משהו כמו מנצ'סטר יונייטד/מכבי ת"א כדורסל/ניו יורק יאנקיס – קבוצה של מג'יק ג'ונסון ושאר מולטי-מיליונרים, הקבוצה של הוליווד, והקבוצה השנואה שברחה מברוקלין לפני יותר מחצי מאה?

הקאס זכתה בוורלד סרייס האחרון ב-1908, והיא השנה היתה הקבוצה מספר 1 בבייסבול בשתי הליגות גם יחד.

אתה לא יכול לפנטז אפילו סידרת פננט של ה-NL גדולה ובומבסטית מזו. לא פחות מפרנק סינטרה נגד בינג קרוסבי. לא פחות מקלינט איסטווד נגד ג'ון וויין (ג'ון וויין מנצח אפילו עם קולט 45 ישן ומסיכה על העיניים!).

אונלי דב בסט בייבי!

הקבוצה שכולם אוהבים נגד הקבוצה העשירה ביותר בבייסבול מבחינת משכורות לשחקנים (אבל מבחינת שווי היאנקיס שווה יותר ממנה; מדובר היום ב-4 מיליארד דולארים ערך קבוצה!).

שני פיצ'רים צעירים – אחד מכל קבוצה – הטובים ביותר בביזנס הולכים אחד נגד השני (אם כי נראה שלא ישחקו אחד נגד השני אלא אם כן הסידרה תמשיך ל-6 או 7 משחקים, ג'ייק ארייטה מהקאבס וקלייטון קרשאו מהדוד'רס. גם כריס בריאנט נגד קורי סיגר לא נופל בהרבה ממפש הגדולים ראש בראש. "קרב באוקיי קוראל" לא פחות ולא יותר.

אפשר להגדיר קרב זה כקרב של "עומק" נגד "כשרון". מין "סך הכל" נגד "דינמיות ועליונות רגעית". מין בוסטון סלטיקס הדולה, הכוללת, העובדת, ששחקניה צווארונים כחולים, נגד השואו-טיים של הלייקרס עם מג'יק וכל שאר 'הרעים'.

יכול מאד להיות שכבר שנים לא היה פננט מהמם כזה. ממש קרב על משקל כבד בין מוחמד עלי לג'ו פרייזר. אני מת שהקאבס תצא מנצחת, אבל לא משנה מי תנצח, מצפה לנו קרב שמזמן לא היה כמותו. רק להזכירכם שהעונה הקאבס גברו על הדודג'רס 3-4 בשבעת המשחקים ביניהם, רק להדגיש את השוויון בין השתיים.

הקאבס היא במצב נינוח אחרי שחיסלה את הג'איינטס. הדודג'רס יותר עייפה וסחוטה.

תכנית המשחקים:

Game 1: Saturday, Oct. 15, in Chicago, 8 p.m. ET (TV coverage on FS1)
Game 2: Sunday, Oct. 16, in Chicago, 8 p.m. ET (FS1)
Game 3: Tuesday, Oct. 18, in Los Angeles, 8 p.m. ET (FS1)
Game 4: Wednesday, Oct. 19, in Los Angeles, 8 p.m. ET (FS1)
Game 5*: Thursday, Oct. 20, in Los Angeles, 8 p.m. ET (FS1)
Game 6*: Saturday, Oct. 22, in Chicago, TBA (FS1)
Game 7*: Sunday, Oct 23, in Chicago, TBA (FS1)
*if necessar

פיצ'ינג:

Game 1: Kenta Maeda (3.48) ERA vs. Jon Lester (19-5, 2.44 ERA)
Game 2: TBA vs. Kyle Hendricks (16-8, 2.13 ERA)
Game 3: TBA vs. Jake Arrieta (18-8, 3.10 ERA)
Game 4: TBA vs. John Lackey (11-8, 3.35 ERA)
Game 5*: TBA
Game 6*: TBA
Game 7*: TBA
*if necessary

הקאס עמוסים בפיצ'רים. יש להם 3 מועמדים לגיטימיים ל-CY YOUNG AWARD – ג'ון לסטר, קייל הנדריקס, וג'ייק ארייטה. שלושתם נתנו MASTERPIECES בנצחונם העונה על הדודג'רס. אבל מנגד כמובן שיש את הפיצ'ר הטוב ביותר בבייסבול, קלייטון קרשאו, שבוודאי קיבל המון בטחון אחרי שהיה האיש החשוב ביותר בהגעה ל-NLCS כי עד עתה הוא לא היה כזה גדול בפלייאוף. מה שהוא עשה נגד וושינגטון היה ממש פיצ'ינג במיטבו. הרבה תלוי בפיצ'ר השני קנטה מאדה היפאני. האם הוא יעמוד במתח ובהופלה? 100 צלמים יפאניים יצלמו כל צעד וכל תזוזה שלו 7/24. היפאנים פסיכים על בייסבול, ובהרבה מובנים אפילו יותר מהאמריקאים. כשיש להם כוכב אמיתי, הוא הפוך אצלם לקדוש, ומאדה הוא כוכב צעיר בהתהוות. חוליו  יוריאס היה העונה בעיקר פיצ'ר מחליף אבל דייב רוברטס ייאלץ להשתמש בו הפעם כפותח. אין לו ברירה.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
259 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
רועי ויינברג
15/10/2016 19:10:37

אני לא מבין משהו: למה הקבוצות מפרסמות את הפיצ'רים שלהן ימים לפני המשחק?

זה לא נותן יתרון מסויים לקבוצה השנייה (למשל, אם יש פיצ'ר שפחות מוצלח מול חובטים שמאליים שמים מולו הרבה חובטים שמאליים)? יש איזה חוק של הליגה שמחייב את זה?

תודה על הפריוויו כמובן.

מנחם לס
מנחם לס
15/10/2016 19:30:43

לכל קבוצה יש סדר קבוע של חובטים שהם לא ישנו אפילו אם אליהו הנביא יבוא לזרוק נגדם.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
15/10/2016 19:34:20
הגב ל  מנחם לס

הסבר טוב, תודה.

השאלה הבאה (והמתבקשת) היא למה יש סדר קבוע של חובטים? לא עדיף לתת לכמה שיותר חובטים לשחק במהלך העונה ולראות במה כל אחד מצטיין ואז לשבץ את החובטים הטובים ביותר בהתבססות על חולשות המגיש היריב?

זה נראה כמו לעלות עם אותה חמישייה בכל משחקי העונה הסדירה והפלייאוף ב-NBA (לא כולל שינויים שנכפים בגלל פציעות).

גיא
גיא
15/10/2016 19:43:25

2 נקודות –

סדר החובטים. את סדר החובטים על המנג'ר להגיש לשופט המשחק לפני תחילת המשחק, ואחרי שהוגש הסדר קבוע ולא ניתן לשינוי (למעט חילופים).
סדר החובטים מוגש ב-2 העתקים. אחד נשאר בידי השופט, השני מוגש למנג'ר היריבה.

הפיצ'ר. בגלל שפיצ'ר זקוק למס' ימי מנוחה, נוצר סדר מסוים שקשה מאוד לשנות.

רועי ויינברג
15/10/2016 19:47:21
הגב ל  גיא

מקבל את ההסבר בקשר לפיצ'ר. אבל עדיין, אי אפשר לשנות את סדר החובטים לפני שמגישים אותו למאמן היריבה ולשופט? גם חמישיות לא מחליפים בדקה ה-90, אלא אם מישהו נפצע, אבל אפשר לשנות ממשחק למשחק.

גיא
גיא
15/10/2016 19:56:00
הגב ל  גיא

אפשר.

עידו גילרי
עידו גילרי
15/10/2016 20:04:05
הגב ל  גיא

אפשר וגם עושים זאת.

רועי ויינברג
15/10/2016 20:04:52
הגב ל  גיא

אוקיי, זה נשמע הזוי אם לא עושים זאת.

תודה לכל העונים.

אור
אור
15/10/2016 20:09:45

מה שכתבת על סדר החובטים זה בערך מה שקורה.
לרוב הקבוצות בליגה יש לפחות עמדה אחת או שתיים שהן "PLATOON" – שבעצם יש שני שחקנים (בדרך כלל אחד ימני ואחד שמאלי) שמשחקים בעמדה על בסיס המגיש שנגדם.
בנוסף במהלך העונה נוצרות הזדמנויות – סדר החובטים יכול להשתנות ממשחק למשחק.

Mbk
Mbk
15/10/2016 20:53:11

רועי הסדר של החובטים עשוי להשתנות אבל יש הגיון בליין אפ
חובטים 1-2 – מהירים , בעלי אחוזי חבטה גבוהים עם יכולת
לרוץ ולגנוב בסיסים
חובטים 3-5 , חובטים עם עוצמה ויכולת לעשות הוםראן
חובטים 6 ומטה , החובטים הפחות טובים בדרך כלל ,כאן דווקא יש שינוים בעיקר ב 7-8-9 ( ב NL , הפיצר חובט 9 )

רועי ויינברג
16/10/2016 0:25:01
הגב ל  Mbk

די הגיוני, אבל לכל קבוצה בטח יש כמה מכל סוג עם הבדלים מסויימים ביניהם (זמן תגובה, יד חובטת וכו'). אפשר וצריך לבחור ביניהם

עידו גילרי
עידו גילרי
15/10/2016 20:03:32
הגב ל  מנחם לס

זה לא מדויק. מנג'רים לא אחת, במיוחד בפלייאוף, ישחקו עם סדר החובטים בהתאם לפיצ'ר מולו הם אמורים להתמודד. אחת הסיבות המרכזיות היא באמת אם הוא זורק ימני או שמאלי.

מנחם לס
מנחם לס
15/10/2016 22:39:34

היאנקיס, בשנות האליפות עם רג'י ג'קסון, נטלס, רנדולף, פינלה, והשאר שיחקו באותו ORDER של 4 הראשונים 3-4 שנים מבלי לשנות, ולא משנה מי היה הפיצ'ר.

עידו גילרי
עידו גילרי
15/10/2016 22:56:13
הגב ל  מנחם לס

זה פשוט לא נכון. ברור שהיה להם ליינאפ מועדף אבל כל מנג'ר משחק עם הליינאפ שלו בהתאם לצורך וכך היה גם עם היאנקיס.

מנחם לס
מנחם לס
15/10/2016 19:31:46

מה שכן, ב-AL הפיצ'רים לא חובטים, אז נגד פיצ'ר מסויים ישימו DH (DESIGNATED HITTER) מסויים.

גיא
גיא
15/10/2016 19:51:08

אני מחזיק אצבעות לקאבס.
הדודג'רס הוציאו כמעט חצי מיליארד דולר על משכורות בשנתיים האחרונות.
הקאבס?
235 מיליון.
וזה לא שהקאבס קמצנים. הם ממוקמים במקום ה-12 בטבלת השכר (מתוך 30 . ראשונה, כאמור, זו לוס אנג'לס. אחרונים הם האסטרוס עם 69 מיליון. שזה פחות משליש מהתקציב של הדודג'רס!)

אור
אור
15/10/2016 20:13:24
הגב ל  גיא

מה שמדהים כאן זה שבבייסבול אין תקרת שכר והפערים הכלכליים בין הקבוצות אדירים, ובכל זאת במילניום הנוכחי אף קבוצה לא זכתה באליפות פעמיים ברצף.
קנזס סיטי האלופה המכהנת לא עלתה אפילו לפלייאוף. הג'יינטס שזכו ב-10, 12 ו-14 לא העפילו לפלייאוף ב-3 העונות המקבילות. הרד-סוקס שזכו ב-2013 – בעונה הבאה סיימו מקום אחרון בבית!
תארו לעצמכם מצב שבו בעונה הבאה גם קליבלנד וגם הווריורס בNBA לא מעפילות אפילו לפלייאוף…

Mbk
Mbk
15/10/2016 20:39:19
הגב ל  גיא

גיא
בייסבול זה הענף היחיד שאין קורלציה בין כסף להצלחה
אז הדודג׳רס משלמים הרבה , אז ???
הג׳יאנטס שומרים את הכסף בכיסים ? אני לא בטוח

גיא
גיא
15/10/2016 20:50:01
הגב ל  Mbk

יש לי נטייה גנטית קלוקלת לאהוד את האנדרדוגס.
על הדודג'רס, על היאנקיס, אפשר לכתוב המון דברים. אנדרדוגס לא.

הג'איינטס תמיד בטופ 10 של הפיי רול. אבל לא בספרות של יאנקיס/דודג'רס.
השנה הג'איינטס היו במקום החמישי בטבלת השכר, 47 מיליון פחות מהדודג'רס (השנה הדודג'רס שילמו 28% יותר מהג'איינטס, שזה לא נורא.
בשנה שעברה הג'איינטס במקום החמישי בטבלת השכר (ושילמו 10 מיליון יותר מהשנה), 100 מיליון פחות מהדודג'רס! זה כבר פער של 58%!

(והאמת היא, שאני די אוטומטית נגד הדודג'רס, רק בגלל שהם מלוס אנג'לס. שום סיבה הגיונית אמתית. הרי כל אוהד היה רוצה שקבוצתו תפתח את הארנק, ובצדק!)

Mbk
Mbk
15/10/2016 20:55:02
הגב ל  גיא

אתה כנראה הבן אדם היחיד בפלנטה שחושב ש הדודג׳רס פייבוריטים מול הקאבס
מועדון יכול להיות ״שנוא״ או עם אג'נדה מסוימת אבל מול הקאבס הדודג׳רס אנדרדוגס ביג טיים

Mbk
Mbk
15/10/2016 20:58:25
הגב ל  גיא

אפרופו כסף
המטס עלו על המסלול ההצלחות כשהתחילו תהליך של שפיות
החוזים הגדולים של פדרו וסנטנה לא הביאו את הקבוצה לוורלדסירייס
לדעתי כסף לא קובע הרבה בבייסבול ( פחות מענפים אחרים )
האסטטורס אגב אחלה קבוצה בכלום כסף

גיא
גיא
15/10/2016 21:12:53
הגב ל  Mbk

אתה ללא ספק צודק.
הקארדינלס, לדוגמה, לעולם לא נמצאים בטופ 10 של המשכורות.
הם תמיד במירוץ לפלייאוף, ויש באמתחתם מספר זכיות מרשימות.

נקודת המוצא שלי היא לא העונה, היא הרגע בו החליטו בלוס אנג'לס לזכות בוורלד סיריס בכל מחיר (וזה חתיכת מחיר)
בכל הנוגע למשכורות הם והיאנקיס נמצאים בספרה נפרדת משאר הליגה.
כך שזה בסדר, גם את היאנקיס אני לא סובל…

(ולא, אני לא חושב שהדודג'רס פייבוריטים מול הקאבס. אני גם לא חושב שהם פתחו את העונה כאנדרדוג נטול צפיות.)

no funny shtuff
no funny shtuff
15/10/2016 20:11:26

למי יש השנה יתרון ביתיות? עד כמה שאני יודע הוא נקבע במשחק האולסטאר (וויץ' איז קיינד אוף טריפי.. ).

אור
אור
15/10/2016 20:14:01
הגב ל  no funny shtuff

לAL – זאת אומרת למנצחת בין קליבלנד לטורונטו.
ואגב יש הרבה ביקורת בקרב השחקנים על השיטה הזו

מנחם לס
מנחם לס
15/10/2016 20:23:03
הגב ל  no funny shtuff

קריפי, לא טריפי

no funny shtuff
no funny shtuff
15/10/2016 20:35:13
הגב ל  מנחם לס

למה קריפי? 😂

קצת הזוי זה הכל..

סומסום
סומסום
15/10/2016 20:22:54

מה שקליבלנד, עם תקציב נמוך מאוד, עושה הוא לא פחות מנס. בעיר כי – מנחם אולי הספיק לשכוח – בחודש האחרון נפצעו וסיימו את העונה שני פיצ'רים מובילים שלה, מס' 2 ו-3 ברוטציה. קרלוס קראסקו ודני סלזאר.
זו מכת מוות בפלייאוף. היא היתה אמורה לחטוף סוויפ מבוסטון, הקבוצה הכי אימתנית באמריקן ליג – ועשתה עליה סוויפ.
והיא עושה את זה עם מה שנשאר מהפיצ'ינג הפותח (קורי קלובר), וריליף-פיצ'ינג מצוין, ומשחק קבוצתי אדיר. כמעט ללא טעויות בהגנה, וניצול של כל מיני "קטנות".
דוגמא אחת מאלפת להבדל היסודי בינה לטורונטו, עם סוללת החובטים במשקל כבד שלה:
ממוצע גניבות הבסיסים בעונה לקבוצה עומד על 77.
טורונטו עשתה 54, בפחות מ-70 אחוז הצלחה.
קליבלנד – 134, ביותר מ-80 אחוז הצלחה.
היינו, זה סמול-בול נודניקי, מול מתאגרף במשקל כבד.

מדד טוב לדעת איך המשחק ביניהן יתפתח הוא הומראן לטורונטו:
כשטורונטו עושה הומראן, והיא עושה המון, 221 היו לה העונה – המאזן שלה הוא 39-80.
לא הצליחה להעיף את הכדור מעבר לפארק? 34-9.

תחזית להמשך: ככל שחובטים פוגשים יותר פיצ'רים, הם מתחילים לפגוע בהם. והאינדיאנים, כאמור, עם רוטציה מקוצצת. אני עדיין נותן יתרון לקנדים, הערב קליבלנד עם פיצ'ר הרבה פחות טוב מקלובר. אבל אם יש הפתעה אחת גדולה העונה אלה קליבלנד. פתוח.

קאבס-דודג'רז:
כתבתי לגיא עוד קודם, הדודג'רז מהרבה בחינות הם כמו היאנקיז – רק לוזרים. לא זכו ולא הגיעו לוורלד סירייס מאז 1988, והמון-המון כסף נשפך מאז על זה.
בעשור האחרון יש להם מאזן לוזרי במיוחד – שוב ושוב אליפות הבית, והם אפילו לא מגיעים לסדרה האחרונה.

כל אמריקה רוצה שיקאגו, ושיקאגו פייבוריטית, אבל במידה קטנה יותר משחושבים (בווגאס נותנים להם 5-4 לקחת הכל, זה קיצוני). בעיה אחת היא שחובטי שיקאגו לא התמודד עדייו העונה עם הרוטציה העכשווית של אל.איי. ובעיה שניה היא, כמובן, העז והמיתולוגיה וכל הלחץ.

ומצד שני – קרשאו לא יכול להגיש עד משחק 3, וזה משמעותי ביותר. וגם, הקאבס עברו יופי את טבילת האש הראשונה שלהם עם לחץ הפלייאוף, במשחק 4 המדהים בסן פרנסיסקו.

ניחוש הערב:
טורונטו 3-7
שיקאגו 2-5

מנחם לס
מנחם לס
15/10/2016 20:24:03
הגב ל  סומסום

אני חושב שהזכרתי את הפציעות של הפיצ'רים מקליבלנד

Ljos
Ljos
15/10/2016 20:29:42

מצד אחד אני מחזיק אצבעות לקבוצה שבפעם האחרונה שהיא זכתה באליפות בולגריה בדיוק פרשה מהאימפריה העותמאנית והכריזה עצמאות. אה, והייתה אימפריה עותמאנית.
מצד שני זה קצת הבסיס שעליו עומד העולם המודרני. מסורת ארוכת יומין שהעולם ירגיש חסר אם תישבר. כמו למצוא את הגופה של הביגפוט.

סומסום
סומסום
15/10/2016 20:34:23

אה כן, וככה זה ייראה אם שיקאגו סופסוף תזכה (לא להחמיץ):

https://www.youtube.com/watch?v=gasAm4DIVsg

גיא
גיא
15/10/2016 20:40:58
הגב ל  סומסום

גדול!

עידו גילרי
עידו גילרי
15/10/2016 20:41:35
הגב ל  סומסום

למרבה הצער זה מאד רחוק מאיך שזה יראה. בעיר מוכת כנופיות כמו שיקגו זה יוביל להרבה מאד ביזה ואלימות.

Mbk
Mbk
15/10/2016 20:48:58

טורונטו חבטה ל 4 הומראנים מול טומלין השנה
זה משחק מפתח עבורם כי הם לא ירצו להקלע לפיגור 2-0
קולבר יהיה זמין למשחקים 4 ו 7 אם יהיה בכך צורך

שיקגו אמורה לטאטא את הדוג׳רס שנמצאת כאן במזל
שיקגו הוכיחה המון אופי מול הג׳יאנטס בשנה שעברה הם חטפו סוויפ מהמטס באותו מעמד
לשיקגו יש פיצרים 1-2-3 בפוסט סיזן זה צריך להספיק
עם כל הכבוד לקרשאו הוא היה בסדר ולא יוצא מן הכלל עד כה
הוא יגיש את משחק 3 בתקווה שלא יהיו בפיגור 0-2
מדאה הגיש 3 אינינגים נוראים במשחק הקודם שלו מול וושינגטון ,אולי המנוחה עשתה לו טוב …. ( הוא אמנם רוקי אבל זכה בטריפל קראון היפני )

מה שכייף בבייסבול שסדרה של הדוג׳רס מול קליבלנד שנראיתה אפסית לפני שהפלייאוף התחיל עשויה להתרחש
ביום נתון , באינינג נתון הכל יכול לקרות

סומסום
סומסום
15/10/2016 20:57:10
הגב ל  Mbk

זה נכון, ואני מדגיש – הקאבס לא חבטו השנה בכלל נגד ה-1-2-3 הפותחים של לוס אנג'לס, לא קרשאו, לא מאאדה ולא היל. זה יכול לאזן במשהו את העליונות הדי ברורה שיש לקאבס בפיצ'ינג הפותח, שיקאגו ממש בליגה נפרדת ב-era מיתר קבוצות שתי הליגות גם יחד.

Mbk
Mbk
15/10/2016 21:00:13
הגב ל  סומסום

כן זה נכון לגבי ה ERA
אגב באמצע העונה המטס לא היו כל כך רחוקים מהם
סינדגארד , הארווי , דה גרום , מאץ ושמנמנו קולון זה אחלה פיצינג

סומסום
סומסום
15/10/2016 21:04:15
הגב ל  Mbk

ראש בראש עם שיקאגו. על הנייר, ובעצם עוד מהעונה שעברה, הקאבס צריכים להודות לאל שקרה למטס מה שקרה. האיום הכי משמעותי עליהם.

סומסום
סומסום
15/10/2016 21:15:30

כשעוברים שוב על מי נשאר במשחק, זה פשוט *ברור* שזו השנה של הקאבס. ואוי ואבוי אם לא:

אין בוסטון ואין יאנקיז. המפלצות הלכו. ואין את הניו יורקרית השניה שבעטה בקאבס שנה שעברה.
גם קנזס האלופה הנודניקית ג'עג'עה ולא עשתה פוסט סיזן. גם לא דטרויט של מיגי וורלאנדר. והקבוצה עם המאזן הכי טוב בכל האמריקן, טקסס, גם בחוץ.
ומהבית החזק-חזק של שיקאגו, הקרדינלס (!) שתמיד מגיעים – נפלו בקרב על ה-wc. ופיטסבורג כנ"ל. ומי שנראתה נורא טוב בנשיונל, וושינגטון של מרפי ושרצר – הביתה.
וכמובן, הג'איינטס. אותם כבר שיקאגו סילקה בעצמה.

באמת, כל השמות מטילי האימה בחוץ. מי נשאר? קליבלנד הלוזרית הכרונית, בעונה מפתיעה נגד הסיכויים. וטורונטו שהיא בכלל wc. והדודג'רס, כאילו – לא הדודג'רס ייקחו את התואר, זה לא הגיוני.

באמת, זה אך ורק בידיים של הקאבס. הזדמנות פז היסטורית.

מנחם לס
מנחם לס
15/10/2016 22:44:25

חזרתי ממכון כושר. מתפלל לנצחונות האינדיאנס והקאבס

מנחם לס
מנחם לס
15/10/2016 23:17:50

טומלין היה אמור להיות הפיצ'ר הפותח במשחק השלישי. מעניין מלמה הסדר הוחלף

אור
אור
15/10/2016 23:35:49
הגב ל  מנחם לס

באוור שהיה אמור להגיש היום נפצע
בינתיים הוא day to day

מנחם לס
מנחם לס
15/10/2016 23:18:56

אגב, ג'יימס קיפניס הוא חצי יהודי, ופלדמן (פיצ'ר של טורונטו) יהודי-יהודי. שניהם ישחקו בנבחרת ישראל באליפות העולם

מנחם לס
מנחם לס
15/10/2016 23:19:30

הקלידו את התגובה כאן…

מנחם לס
מנחם לס
15/10/2016 23:26:38

מבטיסטה אני הכי מפחד

מנחם לס
מנחם לס
15/10/2016 23:27:34

וואווו
איזה אאוט נפלא של בטיסטה. איך הם עושים את זה?

סומסום
סומסום
15/10/2016 23:29:34
הגב ל  מנחם לס

פרנסיסקו לינדור, הפורטוריקני החמוד.
שורט סטופ פנומן. כל 5 ההאוט הראשונים, דרך הידיים הבטוחות שלו.

מנחם לס
מנחם לס
15/10/2016 23:38:49
הגב ל  סומסום

אני זוכר אותו כששיחק תיכון בפלורידה

סומסום
סומסום
15/10/2016 23:31:28

ולשאלתך מנחם, קליבלנד החליפה פיצ'רים כי באואר חתך את האצבע ומקווים שיהיה כשיר למשחק הבא בטורונטו.
נוסף עלכל הצרות, גם זה.

גברי
גברי
15/10/2016 23:34:32

יש למישהו לינק למשחק?

אור
אור
15/10/2016 23:36:45
הגב ל  גברי

תעשה חיפוש בגוגל
יש כמה אתרים שתמיד עובדים לי
Baseball-stream.com
Stream2watch
Strikeout.co

מנחם לס
מנחם לס
15/10/2016 23:37:11

HR!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

סומסום
סומסום
15/10/2016 23:37:14

got a black magic woman

MBK
MBK
15/10/2016 23:40:40

מומנטום
דווקא קליבלנד עם הומר
וואו

מנחם לס
מנחם לס
15/10/2016 23:44:01

קרלוס סנטנה!!! עוד אחד מהדומיניקנים המצויינים בליגה.

סומסום
סומסום
15/10/2016 23:48:21

ממש שומעים נוכחות של אוהדי טורונטו.
למה לא, וויקאנד בקליבלנד, קצת קזינו, קצת רוקנרול, ושני משחקים של הקבוצה שלך. כיף.

מנחם לס
מנחם לס
15/10/2016 23:50:12

1-1

סומסום
סומסום
15/10/2016 23:50:58

טומלין לא ישרוד עוד הרבה.
הוא מייצר קונטקט כל הזמן, כמעט כל חובט שהוא פוגש – פוגע.
וזה יעלה בעוד היטס ועוד ראנס.

מנחם לס
מנחם לס
15/10/2016 23:51:01

דונלדסון דאבל

מנחם לס
מנחם לס
15/10/2016 23:51:52

האמפייר קורא סטרייק זון צר וקטן

מוטי
מוטי
15/10/2016 23:53:04

האם אחרי ששחקן עושה בייס היט ומגיע לבסיס הראשון מיד מגיע אליו איזה מאמן ?
כדי ללמד אותו מה לעשות? כאילו הוא לא היה שם מעולם ולא יודע שהוא צריך לנסות לגנוב או לרוץ אם ייש חבטה?

סומסום
סומסום
15/10/2016 23:54:51
הגב ל  מוטי

יש תמיד מאמני-צד, בבסיס ה-1 וה-3.
והטקטיקות משתנות. הנה, העובדה שהרץ של טורונטו יצא בריצה מייד עם החבטה (היט אנד ראן), הביאה אותו סייף לבסיס 2. וזה הספיק לריצה אח"כ עם הדאבל של דונלדסון.

מוטי
מוטי
16/10/2016 0:01:59
הגב ל  סומסום

תודה.
לא ידעתי שהקבוצה החובטת מציבה מיד בתחילת האינינג מאמנים בבסיס 1 ו 3. כלומר הם אומרים לשחקן אם לרוץ, או לגנוב כי הם יודעים להעריך יותר טוב איזה חבטה יצאה?

אפלטון
אפלטון
15/10/2016 23:53:06

לטורונטו יש חובטים מפחידים. אשכרה מסוגלים לעשות הומראן בכל רגע. במיוחד הכנופייה הלטינית

סומסום
סומסום
15/10/2016 23:56:32
הגב ל  אפלטון

החובטים 2-5 שלהם זה סיוט לכל מגיש.
דונלדסון, אנקרנסיון, באוטיסטה, טולוויצקי.

מנחם לס
מנחם לס
15/10/2016 23:53:27

אנסציון תמיד מפחיד אותי

סומסום
סומסום
15/10/2016 23:55:24
הגב ל  מנחם לס

אנקרנסיון. זה נשמע עוד יותר מפחיד.

מנחם לס
מנחם לס
15/10/2016 23:56:20
הגב ל  סומסום

אני יודע שאני לא מאיית את שמו נכון

מנחם לס
מנחם לס
15/10/2016 23:55:17

גם אני חושב שטומלין יוחלף

מנחם לס
מנחם לס
15/10/2016 23:55:40

בטיסטה …

מנחם לס
מנחם לס
15/10/2016 23:58:09

טומלין כבר זרק 56 פיצ'ס

מנחם לס
מנחם לס
15/10/2016 23:58:30

OUT נפלא. חשבתי כבר "אוי ואבוי"

סומסום
סומסום
15/10/2016 23:58:44

יצא מזה טומלין.
אבל נדמה לי שהפיצ' קאונט שלו כבר גבוה לאינינג 3.

אפלטון
אפלטון
15/10/2016 23:58:59

הייתי בטוח שבטיסטה הולך להעיף את זה לטיזרבאק

אור
אור
16/10/2016 0:01:08

אצל טורונטו אין אמצע
או OUT או HR

סומסום
סומסום
16/10/2016 0:05:40
הגב ל  אור

אכן. 46 אחוז מהריצות של טורונטו השנה – מהומראנז.

MBK
MBK
16/10/2016 0:08:12
הגב ל  סומסום

זה אחוז גבוה
אתה יודע מה הממוצע בליגה לנקודות מהומרים ? 30 % ?

אור
אור
16/10/2016 0:13:06
הגב ל  MBK

עכשיו חיפשתי על זה קצת
העונה זה היה 31%

MBK
MBK
16/10/2016 0:13:54
הגב ל  אור

תודה
הערכתי נכונה 🙂

סומסום
סומסום
16/10/2016 0:07:09

התכוננו לגניבת בסיס…

סומסום
סומסום
16/10/2016 0:07:23
הגב ל  סומסום

צ'ק.

סומסום
סומסום
16/10/2016 0:08:19

ועכשיו סינגל לכיוון הנכון, עם המהירות של דיוויס – ותהיה עוד ריצה.
בול המשחק של קליבלנד. נראה.

סומסום
סומסום
16/10/2016 0:09:24

לא, עוד יותר קליבלנד: וויילד פיצ', גנב גם את השלישי.
ועכשיו סק פליי פשוט. יאללה.

MBK
MBK
16/10/2016 0:09:37

האפ לא במשחק
איך הוא 4-20 ? זה מאזן פסיכי ליכולת שלו

עידו גילרי
עידו גילרי
16/10/2016 0:23:32
הגב ל  MBK

run support

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 0:09:49

הוא היה 4=5 מטרים מהבסיס השני

סומסום
סומסום
16/10/2016 0:11:12

לינדור. רותח.

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 0:11:39

היה פעם מחקר על חובטים שאחרי דאבל פליי שניכשל (שרפו רק את הבסיס השני) החובט מרגיש "אשמה" וגונב בסיס בתדירות הרבה יותר גדולה מהרגיל.

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 0:12:13

שוב פעם. קליבלמד עושה זאת בדברים קטנים (שהם גדולים)

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 0:12:35

סומסום, אף פעם לא שלחת לי מה שהבטחת

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 0:13:30

אבל אין חובה אם משום מה אתה לא מעוניין

סומסום
סומסום
16/10/2016 0:14:05
הגב ל  מנחם לס

נכון. מיי באד 🙂
שולח אחרי המשחק היום. מילה.

MBK
MBK
16/10/2016 0:16:52

אני מת שטורנטו תנצח מגראנד סלאם של באטיסטה שינחת ללברון על הפרצוף באינינג ה 9

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 0:18:52

הברייקינג בול של טומלין מתחיל לעבוד

אפלטון
אפלטון
16/10/2016 0:19:07

מישהו יכול לנסות להסביר את האסטרטגיה של החובט?
אחרי שיש מולו פיצ'ר שכבר זרק הרבה, הוא הראשון, למה לו לנסות לחבוט את ההגשה הראשונה? לא עדיף לו למשוך את זה כמה שיותר? לפחות בשביל החובטים הבאים בתור?

MBK
MBK
16/10/2016 0:20:53
הגב ל  אפלטון

הוא יכול להשרף תוך 3 זריקות
אתה מנסה לחבוט כל עןד אתה יכול ליצור מגע עם הכדור

אפלטון
אפלטון
16/10/2016 0:22:18
הגב ל  MBK

כן אבל כשאתה הראשון לא עדיף לך למשוך את זה בתקווה לבטל ואולי אפילו לסטרייק ורק אז לנסות אפילו חבטה קטנה? הרי הומראן פחות משמעותי בחובט ראשון

MBK
MBK
16/10/2016 0:24:04
הגב ל  אפלטון

הסיכוי לגראנד סלאם קלוש
רוב ההומרים הם סולו הומראן

אפלטון
אפלטון
16/10/2016 0:30:35
הגב ל  MBK

לא יודע. לא מבין כלום בבייסבול אבל נראה לי הגיוני להמר פחות כחובט ראשון. עדיף לנסות למלא בסיסים ולעייף קצת את הפיצ'ר מלהמר על הומראן בחבטה ראשונה.
אבל מה אני יודע

אור
אור
16/10/2016 1:58:22
הגב ל  אפלטון

כעקרון אתה צודק אבל זה תלוי במצב
אם החובט מרגיש שהוא קורא את הכדור טוב יש סיכוי שהוא ינסה ללכת עליו.
זה גם הרבה עניין של סקאוטינג – יש מגישים שכמעט תמיד מגישים סטרייק בהגשה הראשונה אז אתה מהמר על זה.

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 0:19:44

שורף אחד אחרי השני בכדורים של 75 מייל לשעה!

סומסום
סומסום
16/10/2016 0:26:42

אגב, המשחקים האלה הם גם פריביו לקראת אליפות העולם שמגיעה בע"ה במרץ הקרוב.

באוטיסטה ואנקרנסיון מטורונטו, יחד עם קרלוס סנטנה מקליבלנד, פרטנרים בנבחרת הדומיניקנית, אלופת העולם. ברוסטר עמוס לעייפה – אדריאן בלטרה, רובינסון קאנו, הנלי רמירז, מני מצ'אדו… אולי אלברט פוהולס ייתן כתף. והלוואי ביג פאפי גם, בהופעה אחרונה בהחלט. ג'וני קואטו יגיש בגמר? נגד בומגרנר? יכול להיות נחמד.

פרנסיסקו לינדור הלוהט של האינדיאנס ישחק באינפילד של פוארטו ריקו, עם קרלוס קוריאה, חאבי באאז הסנסציוני של שיקאגו קאבס, נולאן ארנדו, אולי קיקה הרננדז… הרכב חלומות. ויאדייר מולינה בתור קאצ'ר. אם אכן השחקנים הגדולים יגיעו כולם, יכולה להיות אליפות מדהימה.

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 0:30:48
הגב ל  סומסום

גם לנבחרת ישראל יהיה מה לדבר…

סומסום
סומסום
16/10/2016 0:32:28
הגב ל  מנחם לס

קווין פילאר מטורונטו!

סומסום
סומסום
16/10/2016 0:31:01

אפלטון, אל תשכח את הפרט הבסיסי –
המרחק מהפיצ'ר לבאטר הוא 18.44 מטר, ובמהירות הגשה של 150-160 קמ"ש, זה משהו כמו חצי שניה. לא יותר מדי זמן להחליט!

אפלטון
אפלטון
16/10/2016 0:32:29

אגב מה הייתם עושים נותנים לטומלין עוד אינינג? ראיתי עד עכשיו שבאינינג החמישי או השישי הפיצ'רים בד'כ מתחילים להתעייף ולעשות טעויות

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 0:34:09

הוא לא זורק כדורים מהירים אז הוא יכול לזרוק 100 זריקות. נדמה לי שהוא בסביבת 75

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 0:34:36

ה-BRAKING BALL שלו התחיל לעבוד נפלא!

סומסום
סומסום
16/10/2016 0:36:05

המבחן הגדול והאחרון של טומלין הוא האינינג הבא. עם הטופ אוף דה אורדר של טורונטו, רביעיית המחץ. רגע מפתח במשחק כולו.

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 0:37:35

לנו יש את ריצ'רד בלייר מהיאנקיס, ריאן בראון, אלכס ברגמן (שורט סטופ, יוסטון), סקוט פלדמן – פיצ'ר מטורונטו, איין קינסלר מבטייגרס, וג'ק קינסלר, בסיס שני, דודג'רס

וב-AAA יש אולי 20 יהודים

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 0:39:48
הגב ל  מנחם לס

שכחתי את ג'יימס קיפניס. אבא יהודי.

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 0:41:42

עלי לעזוב לאינינג אחד

סומסום
סומסום
16/10/2016 0:46:11

התכוננו לגניבת בסיס טייק 2…

סומסום
סומסום
16/10/2016 0:48:59
הגב ל  סומסום

צ'ק. ושוב מטעות של האפ.

Mbk
Mbk
16/10/2016 0:49:23

איזה זריקה גרועה של האפ …

סומסום
סומסום
16/10/2016 0:49:25

עם 2 אאוט, אני אומר לדיוויס – לך על בסיס 3 גם. מה יש.

אפלטון
אפלטון
16/10/2016 0:54:48

אם טומלין עולה יש לי הרגשה שהולכים לחגוג עליו

סומסום
סומסום
16/10/2016 0:59:07
הגב ל  אפלטון

דווקא סילק בקלות את דונלדסון ואנקרנסיון, ועכשיו הוליך את באוטיסטה.
וזהו זה. יורד.
הרליבר יצטרך להיפטר מטולוויצקי כדי לגמור את אינינג המפתח הזה.

אפלטון
אפלטון
16/10/2016 1:00:13
הגב ל  סומסום

שיחק אותה, והחלפה בול בזמן

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 1:02:29

חזרתי

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 1:03:52

יש!!!!!!!!!!!!!

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 1:04:30

כל הכבוד לטומלין

סומסום
סומסום
16/10/2016 1:06:16

קליבלנד תעלה עכשיו עם לינדור, נאפולי, סנטנה.
זה הזמן שלהם לייצר עוד ריצה או שתיים. 1-2 זה שום דבר.

האסטבן שהמום מטיבו של האתר
האסטבן שהמום מטיבו של האתר
16/10/2016 1:13:46

חזרתי, יפה שהאתר התפתח מאד גם לבייסבול
לא עוקב ולא צופה,אך מאחר ואוהב את האינדיאנים אני בעדם.
תהנו, (מבול של מחמאות בהמשך)

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 1:18:45

אני אוהב את מילר

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 1:20:21

אפטון מסוכן

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 1:20:54

נראה כאילו האמפייר "הגדיל" את הסטרייק זון

סומסום
סומסום
16/10/2016 1:23:58

וואו, מילר סטרייקס דה סייד.
תותח.

MBK
MBK
16/10/2016 1:24:23

נראה לי שמילר שרף אתמול 5 בסטרייק אאוטס
והיום הוא ממשיך בשלו
יש לו ממוצע של 3 KO לאינינג בסדרה
8 שרופים על 2 ו 2.3 אינינג

סומסום
סומסום
16/10/2016 1:32:49

רק 3 שחקנים בקליבלנד (לינדור, סנטנה, צ'יזנהול) ייצרו חבטות כל הסדרה הזו, וזה סימן לא טוב.
הפיצ'ינג לבדו לא יוכל להחזיק עד אינסוף.

אור
אור
16/10/2016 1:35:28

עוד סטרייק-אאוט למילר. הוא לא נורמלי.

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 1:35:44

איזו הפתעה זה המילר הזה נגד טורונטו ולפני זה נגד טכסס

Kingjames23
Kingjames23
16/10/2016 1:36:05

מילר מוציא 2 אנשים בדקה וחצי

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 1:36:16

הוא זורק 95 מייל לשעה בקלות

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 1:37:19

האמפייר 'הרחיב' את הסטרייק זון על בטוח

Kingjames23
Kingjames23
16/10/2016 1:37:29

ענק מילר!!!!

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 1:37:33

לא נוגעים במילר!!!!!!!!!!!!!!!!!!

סומסום
סומסום
16/10/2016 1:37:43

מילר בזון.

אפלטון
אפלטון
16/10/2016 1:40:26

יאללה שמישהו ישים נקודות על הלוח

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 1:41:10

לברון קופץ מהתלהבות באחד התאים למעלה

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 1:44:32

טרי פרנקונה ממלא את כל הפה שלו בגרעיני עפולה, ואז יורק קליפה אחרי קליפה בלי לגעת ביד. פעם ניסיתי ולא הלך לי

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 1:45:42

אני הייתי נותן למילר לסיים

סומסום
סומסום
16/10/2016 1:46:09

קודי אלן ייכנס לגמור את המשחק ביתרון של ריצה, מול אנקרנסיון, באוטיסטה, טולוויצקי.

דו קרב בצהרי יום. וואט בייסבול איז אול אבאוט.

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 1:47:51
הגב ל  סומסום

ראיתי אותו מתחמם. אני הייתי נותן למילר לסיים

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 1:46:37

יאללה. עוד 3 אאוטס ותוכלו ללכת לישון לשעה

סומסום
סומסום
16/10/2016 1:48:02

הבלו ג'ייז באינינג, אולי על סדרה ועונה שלמה.

אור
אור
16/10/2016 1:48:08

איזה כיף זה המשחקים הצמודים בפלייאוף.
אין ריגוש כזה בשום ספורט שאני מכיר.
בשניה אחת עכשיו אנקרנסיון יכול לתקוע איזה הום ראן 450 פיט ושיוויון.

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 1:49:10

דווקא הטופ אוף דה אורדר שלהם – אנקרנסיון, באוטיסטה, טולוויצקי. – לא עשה כלום בינתיים

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 1:49:53

יש לקודי ברייקינג בול מצויין

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 1:50:27

ראיתם איך הכדור "נישבר"?

סומסום
סומסום
16/10/2016 1:50:45

זה היה סטרייקאאוט, באמאשך אמפייר!

סומסום
סומסום
16/10/2016 1:51:29
הגב ל  סומסום

שמע אותי! חחח.

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 1:51:09

מה שלא יהיה, רק לא 'הליכה'

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 1:51:39

איזה BREAKING BALL נפלא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 1:53:17

אסור לו לזרוק פאסט בול ישר!

אור
אור
16/10/2016 1:53:36

באוטיסטה פיספס אחד RIGHT DOWN THE MIDDLE

סומסום
סומסום
16/10/2016 1:53:36

איזה קילר.
1 מור אאוט…

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 1:53:39

הוא עשה זאת עכשיו עם פאסט בול…

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 1:54:07

יש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

סומסום
סומסום
16/10/2016 1:54:30

בולגיים קליבלנד.
לא ייאמן.
ממשיכים נגד כל הסיכויים להשתיק, קודם את בוסטון ועכשיו את טורונטו.

Kingjames23
Kingjames23
16/10/2016 1:54:30

ישששששש

סומסום
סומסום
16/10/2016 1:57:21

הסדרה תצא עכשיו ל-3 משחקים בטורונטו, והבלו ג'ייז יצטרכו למצוא את המוג'ו שלהם דחוף. אפילו הפסד אחד מבטיח חזרה לקליבלנד, עם שני צ'אנסים לגמור את הסדרה בבית, עם קורי קלובר, עם מילר, עם קודי אלן.

אור
אור
16/10/2016 1:59:23
הגב ל  סומסום

גם אם ינצחו את שלושתם יחזרו לקליבלנד- זה הטוב מ-7.

סומסום
סומסום
16/10/2016 2:05:38
הגב ל  אור

בוודאי, אבל יש הבדל תהומי בין לחזור בפיגור 3-2 למשחק הדחה, לבין חזרה ביתרון ומשחק אליפות – כאשר יש עוד אחד למקרה הצורך.

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
16/10/2016 2:22:11
הגב ל  סומסום

תמיד חשבתי שהשיטה הזו של 2-3-2 היא לא הוגנת לקבוצה שמחזיקה בביתיות.
יש סיבה שבבייסבול ממשיכים עם השיטה הזאת כשבNBA שינו רת זה ל
2-2-1-1-1 ?

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 3:13:03

בגלל כסף. קבוצת בייסבול צריכה להטיס איזה50-60 אנשים לעומת 20-25

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 3:20:39

כל יפאן מתפללת עכשיו עם כל PITCH

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 3:25:04

התללה טובה 0-1 ואף אחד לא אאוט. בסיס שני

Mbk
Mbk
16/10/2016 3:27:36

שיקגו הולכת לסגור מוקדם
מידה לא הגיע לפלייאוף

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 3:42:28

מסוכן מאד

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 3:45:42

GOT HIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mbk
Mbk
16/10/2016 3:48:16

פספוס של אל איי …
עד שאתה מקבל בייס היט מהפיצר שלך …

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 3:59:12

הדודג'רס בנפילה חופשית בתחתית השני

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 3:59:52

גניבת בית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0-3

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 4:31:20

איזו תפיסה שלא תאומן לסיים את הטופ של הרביעי!!!!!!!!

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 4:32:06

התפיסה היתה של הסנטר פילדר פאולר!

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 4:48:53

הום ראן אטייר. 1-3
מתחיל 6

גיא
גיא
16/10/2016 4:56:33

מנחם, סומסום, מידן, אור.

הפליי ביי פליי שלכם, פרייסלס.
עין אחת על הדודג'רס, בשנייה אני קורא את מה שקרה,
תענוג צרוף!

המתקתם לי את הקפה של הבוקר.

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 5:31:35
הגב ל  גיא

תודה

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 5:32:55

לסטר פיסט אוף ביג טיים שהוציאו אותו ב-6 עבור פינץ' היטר שהחמיץ

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 5:34:25

קרל אדוורדס החליף את לסטר

גיא
גיא
16/10/2016 5:35:29
הגב ל  מנחם לס

זה היה הימור, הפעם לא הצליח.

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 5:35:56

הוא זורק אש. 100 מייל ואז ברייקינג בול בזריקה של 90

גיא
גיא
16/10/2016 5:41:49

לא הכל מושלם, הלילה בקליבלנד –
אוהיו סטייט (אולי) בדרכם להפסד מול הבדג'רס,
ואם הם מפסידים, הם יאבדו את המקום השני בדרוג המכללות.

המקום הראשון?
אלאבמה אוחזים בו בחוזקה,
ולא מרפים. הלילה הם דרסו את טנסי, בטנסי.
כמעט 450 יארד על הקרקע (לטנסי היו 150 יארד מסירה + ריצה במשחק שלם)

גיא
גיא
16/10/2016 5:47:35

אוהיו צולחים דאון רביעי, ומשיגים טאצ'דאון שמצמצם את ההפרס ל-3 נק' בלבד, לקראת סוף הרבע השלישי.

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 5:55:16
הגב ל  גיא

אבל קלמסון מחזיקים חזק במקום שני. את אלבאמה בטנסי ראיתי קצת

גיא
גיא
16/10/2016 5:59:56
הגב ל  מנחם לס

לפני משחקי הלילה קלמזון דורגו במקום השלישי.
הפסד של אוהיו, והם בוודאות יטפסו למקום השני.
(למרות שהלך להם לא קל במשחק הלילה. הזדקקו להארכה בשביל להשיג ניצחון ביתי נגד NC סטייט, שלא נחשבים לאחד מאריות ה-NCAA)

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 5:54:07

וואווו

TYING RUN בבסיס הראשון. נובודי אאוט

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 5:56:56

פדרו סטרופ בא להציל את המצב

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 5:58:36

שניים על בסיס 1 ו-2 ואף אחד אאוט

גיא
גיא
16/10/2016 6:01:11

נראה נזיל מאוד, יתרון 2 הראנס של הקאבס.

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 6:01:24

HBASES LOADED – NOBODY OUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 6:02:54

הכל התחיל עם פינץ' היטר עבור לסטר.

אוי ואבוי

גיא
גיא
16/10/2016 6:04:53

שנת אוהיו בספורט האמריקאי?

(אוהיו סטייט עולים ליתרון 20 – 16, האינדיאנס ניצחו, לברון חוגג. מי היה מאמין…)

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 6:08:28
הגב ל  גיא

אני מקווה. את 4 שנותי הראשונות בארה"ב ביליתי באוהיו

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 6:07:12

צ'פמן שרף את הראשון באש – 100+ מייל כל זריקה

גיא
גיא
16/10/2016 6:07:16

בשעה טובה, אאוט באינינג השישי.

גיא
גיא
16/10/2016 6:07:30
הגב ל  גיא

השמיני.

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 6:09:09

שרף את השני!!!!!!!!!!!!!!!!11

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 6:10:01

כל האאוטפילד עומד קרוב

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 6:10:13

סטרייק ובול

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 6:10:35

3-3

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 6:12:30

לצ'פמן כל כך קשה. הוא קלוזר ורגיל לשמור על יתרון. עכשיו עליו להגן על 3-3

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 6:14:53

גונזלס היה 1 מ-12 והוא היה זה עם הדאבל שהישווה את המשחק…

זה בייסבול

רב קלוצמך
רב קלוצמך
16/10/2016 6:18:24

מנחם, תוכל אולי בבקשה להסביר למה לוס אנג'לס לא ניסו להתקדם מעבר לבסיס השני והשלישי באינינג האחרון (בחבטה האחרונה של האינינג)?
הרי החובט לא נשרף מיידית (הכדור התגלגל לדשא והוא נשרף כי הוא לא הגיע לבסיס הראשון), אז למה חברי הקבוצה של LA שעמדו בבסיס השני והשלישי לא ניסו להתקדם באותו זמן?
יש מצב שלפחות האחרון היה משלים סיבוב… לא?

או שאני לא מבין ואסור להם להתקדם אם החובט נשרף?

גיא
גיא
16/10/2016 6:27:38

מהרגע שהכדור נגע בדשא, או שנתפס, מותר לנסות להגיע לבסיס הבא. אם יש אאוט שלישי לפני הראן – נגמר האינינג.

לא ראיתי את המצב המדובר, אז קשה לי לענות על השאלה בכל הנוגע להחלטות הדודג'רס. אבל אם הספיקו לשרוף את החובט לפני שהגיע לבסיס הראשון, אז קשה להאמין ששחקן היה מספיק לעשות ראן.

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 6:21:40

לקאבס רץ ב-2 ואחד שרוף.

רב קלוצמך
רב קלוצמך
16/10/2016 6:22:42
הגב ל  מנחם לס

התכוונתי למה שקרה בחצי אינינג הקודם, כשLA חבטו.
הבטחתם הסברים:)

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 6:22:43

מוליכים את הבא. עכשיו באאז

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 6:24:05

פופ אאוט.
2 שרופים. רצים ב-1 ו-2

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 6:25:49

BASES LOADED
2 OUT

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 6:26:06

איזה מתח. אני מת

רב קלוצמך
רב קלוצמך
16/10/2016 6:26:59

מנחם, למה LA הוליכו את השחקן האחרון בכוונה?

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 6:28:56

כדי שיוכלו לשרוף בכלתחנה, כי בייס היט מביא את השחקן מהבסיס השני הביתה

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 6:29:17
הגב ל  מנחם לס

בכל תחנה

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 6:27:14

מונטרו. הכל בידיו

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 6:27:29

2 סטרייקים.

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 6:27:51

GRAND SLAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 6:28:05

3-7!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

גיא
גיא
16/10/2016 6:28:47

חזרתי בזמן לבייסבול!

סומסום
סומסום
16/10/2016 6:28:52

לא מאמין למה שראיתי.

גיא
גיא
16/10/2016 6:30:41

מהרגע שהכדור נגע בדשא, או שנתפס, מותר לנסות להגיע לבסיס הבא. אם יש אאוט שלישי לפני הראן – נגמר האינינג.
לא ראיתי את המצב המדובר, אז קשה לי לענות על השאלה בכל הנוגע להחלטות הדודג'רס. אבל אם הספיקו לשרוף את החובט לפני שהגיע לבסיס הראשון, אז קשה להאמין ששחקן היה מספיק לעשות ראן.

(תשובה לשאלה של רב קלוצמך)

רב קלוצמך
רב קלוצמך
16/10/2016 6:37:57
הגב ל  גיא

תודה גיא!
המצב היה כזה (ממש לפני הגראנד סלאם):
הבסיס הראשון והשני היו מלאים בשחקני הקאבס, ואז LA פשוט נתנו לשחקן הבא פשוט ללכת לבסיס הראשון (הם פסלו – BALLS, 4 ברצף בכוונה) משום מה.
השדרן אמר משהו בקשר לזה שהם מפחדים מהחבטות של השחקן של הקאבס שעמד לחבוט אבל לא ממש קלטתי למה הם התכוונו. תוכל אולי להסביר מה קרה?

גיא
גיא
16/10/2016 6:42:32

קבוצה יכולה לבחור להוליך שחקן (4 בולס) אם היא מרגישה שיש לו יתרון במאצ' אפ מול הפיצ'ר, ושיש לה סיכוי טוב יותר מול החובט שאחריו. זה די נפוץ, והרבה פעמים זה עובד.
לפעמים אתה חוטף גראנד סלאם לפנים…

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 6:47:46

ישנה עוד סיבה: זה מוסיף את הבית כתחנה שניתן לשרוף בה כי אם הבסיסים לא מלאים ה

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 6:43:20
הגב ל  גיא

הוא שאל למה הדודגרס מילאו את הבסיסים עם 2 אאוט ורצים על 1 ו-2. עניתילו שבייס היט היה מביא הביתה את הרץ מהבסיס השני בכל מקרה, אבל כשכל הבסיסים מלאים יותר קל למנוע בייס היט כי ניתן לשרוף בתחנת הבית

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 6:31:22

משחק כזה מקצר לי ת'חיים

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 6:32:01

בלנטון התחיל מצויין, ותראו איך גמר!

גיא
גיא
16/10/2016 6:33:20

שוויון 23 באוהיו. משחק נהדר.

סומסום
סומסום
16/10/2016 6:33:52

המשחק גמור, ונדמה לי שהסדרה כולה.
מאוד מזכיר את הגרנד סלאם המפורסם של ביג פאפי נגד דטרויט.
אל.איי מתפרקת לגורמים.

וממה כל זה מתחיל? הדוג'רז חזרו לתמונה. שוויון 3-3. והם תיכף יוצאים מהאינינג ה-8 שהתחיל גרוע. צ'פמן לא יסגור, 2 אאוט, ומונטרו עם 2 סטרייקס.
2 סטרייקס – והוא נותן לו כדור עסיסי להיות גיבור הערב. גרנד סלאם!!
אתה השתגעת או מה? בדיוק כמו בנואה וביג פאפי. זה רגע שקובר קבוצה.

גיא
גיא
16/10/2016 6:40:00

פינצ' היט גראנד סלאם. בפלייאוף. אני לא ראיתי כזה לפני כן,
אני גם לא יודע כמה פעמים זה קרה בעבר. לא הרבה!

סומסום
סומסום
16/10/2016 6:50:42
הגב ל  גיא

זו הפעם השלישית בהיסטוריה.
והפעם הראשונה של גו-אהד ראנז.

מיגל. מונטרו. עם נו בולז, 2 סטרייק קאונט.

אני בשוק. באמת.

סומסום
סומסום
16/10/2016 6:43:05

זו טעות כל כך פטאלית.
בלנטון הוא איש מחוק. והמנג'ר שלו אחראי, כמובן.
פינצ' היטר. מתחתית החבית. למה לא לתת לשמאלי להגיש לשמאלי?
למה לתת לו, כמו 0 בולז ו-2 סטרייקס, כדור היישר לאמצע?

בחיי – זה בדיוק איך שדטרויט גמרו לעצמם את הקבוצה הגדולה, עם הגרנד סלאם של דיוויד אורטיז.
בהבדל, שזה לא דיוויד אורטיז. זה פ***ינג מיגל מונטרו.

לא ייאמן. לא – ייאמן.

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 6:45:22
הגב ל  סומסום

בלנטון התחיל מצויין ושרף שניים ראשונים בסטרייט סטרייק

רב קלוצמך
רב קלוצמך
16/10/2016 6:43:52

אגב, עוד שאלה (גיא, עניתי לך – ראה לעיל…):
למה במצב של הובלה באינינג התשיעי ממשיכים לשחק?
בהנחה ששיקגו מובילים בו והם מתחילים לשחק התקפה, מה הטעם בעצם לשחק את חצי האינינג השני?
(אני יודע שאלו החוקים וכו' אבל אולי יש הסבר טוב יותר? האם יש חשיבות לתוצאה הסופית/הפרש ניקוד?)

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 6:46:16

לא משחקים את החצי השני אם שיקגו מובילה. המזשחק ניגמר בטופ של ה=9

גיא
גיא
16/10/2016 6:47:05

לא משחקים את החצי השני אם קבוצת הבית ביתרון.

הדודג'רס עדיין יכולים תאורטית לחזור למשחק בחלק הראשון של האינינג (הטופ של האינינג), אם הם לא משיגים לפחות שוויון – המשחק נגמר.

רב קלוצמך
רב קלוצמך
16/10/2016 6:51:50
הגב ל  גיא

תודה!

גיא
גיא
16/10/2016 6:44:36

המשחק בין אוהיו לוויסקונסין נכנס להארכה. זה משחק שישפיע המון על זהות הקבוצות בפלייאוף השנה. (4 קבוצות יקבלו סיכוי לזכות באליפות)

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 6:48:34

אני עובר לפוטבול

גיא
גיא
16/10/2016 6:49:16

טאצ'דאון לאוהיו בהארכה!

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 6:52:53

4TH וגול לויסקונסין להשוואה

גיא
גיא
16/10/2016 6:53:31

דאון רביעי לוויסקונסין, 4 יארד מהאנד זון.
טאצ'דאון – המשחק ממשיך. אחרת, ניצחון לאוהיו.

סומסום
סומסום
16/10/2016 6:53:34

זו טעות פטאלית, וג'ון סמולץ ראה את זה בשידור חי, ולא בדיעבד.
הוא העיר, בלנטון נותן סטרייק עצל מאוד ממש למרכז, לוקח סיכון.
מה קורה בפיצ' הבא? בום.

אין מה להגיד – הקאבס האלה מרסקים את הקללה מהיסודות.
הערב הישג היסטורי. נגד הג'איינטס קאמבק היסטורי. הם בדרך הנכונה, ועכשיו נדמה לי שגם הבטוחה, לזכות בכל.

גיא
גיא
16/10/2016 6:59:08
הגב ל  סומסום

אחרי בדיקה –
זה הפינץ' היט גראנד סלאם השלישי בלבד בפלייאוף, בהיסטוריה הארוכה מאוד של ה-MLB.

רק מה,
גם האינדיאנס נותנים פלייאוף לא פחות היסטורי.
מה שאנדרו מילר עושה, לא נעשה לפניו לעולם.

גיא
גיא
16/10/2016 7:00:10
הגב ל  גיא

אופס, רק עכשיו ראיתי שכבר בדקת…

סומסום
סומסום
16/10/2016 7:00:38
הגב ל  גיא

והראשון שהוא גו-אהד, יעני עוד יותר בעל משמעות.

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 6:54:17

ניגמר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

גיא
גיא
16/10/2016 6:55:46

נגמר. ניצחון גדול לאוהיו סטייט בוויסקונסין. יש להם סיכוי לא רע להגיע השנה לפלייאוף.

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 6:56:51

כל התפילות הללו הבסיום המשחק הורסות אותי

סומסום
סומסום
16/10/2016 6:59:22

התשובות האלה שעניתם לרב קלוצמך (נו אופנס, הכל בטוב), בדיוק ברגע שנחבט גרנד סלאם מטורף והיסטרי –
זה כמו ההוא שנתקע עם סלפי על הטריבונה ולא מבין למה האוהדים מסביב מתחרפנים כשהוא מסתיר את הגול של החיים בדקה האחרונה. מה כבר עשיתי? תמונה לילדים!

:)))

גיא
גיא
16/10/2016 7:04:23
הגב ל  סומסום

אנחנו חיים בעידן המולטיטסקינג.
2 מסכים עובדים בו זמנית, זה המינימום…

למזלי, עברתי בדיוק בזמן מהפוטבול (פרסומות) לבייסבול.
מקרה נדיר של מזל בחייו של ספורטאי הכורסא…

רב קלוצמך
רב קלוצמך
16/10/2016 8:50:28
הגב ל  סומסום

no offence taken sumsum!
דווקא ראיתי (ואני בטוח שגם מנחם) את הגראנד סלאם בשידור חי על מסך מחשב מפוקסל קלות:)

סומסום
סומסום
16/10/2016 8:51:50

כל מי שמצטרף לבייסבול, עבורנו הוא כמו מאמין חדש, ברוך הבא.

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 7:35:59

קשה – אולי אין דרך – להסביר לכאלה שלא חיים את המשחק את המתח האיום שבייסבול מייצר, שאין כמוהו באף משחק אחר.

סומסום
סומסום
16/10/2016 8:42:18
הגב ל  מנחם לס

דומה לרמת המתח בפנדלים בכדורגל.
או גיים מכריע בסט מכריע של טניס.

ופה אנחנו מתקרבים לרמות המתח של פדרר ורפא, כן. כשאי אפשר לנשום וכל מצמוץ מכריע הכל.

no funny shtuff
no funny shtuff
16/10/2016 8:28:20

מה זה פינץ' היט?

גיא
גיא
16/10/2016 8:34:58
הגב ל  no funny shtuff

פינץ' היטר זה חובט שעולה מהספסל.
ב-MLB, להבדיל מהפוטבול או הכדורסל, אין גמישות בחילופים. שחקן שיוצא מהמשחק, לא יכול לחזור לשחק.

FAVRE4EVER
FAVRE4EVER
16/10/2016 11:32:21

לסטר צריך להגיד תודה על ההגנה המצויינת שהצילה אותו בשניים שלושה מהלכים מצויינים.לא היה צריך לכעוס.
מנחם זה נשמע כאילו אתה מאשים את צ'פמן שנכנס למשחק במצב בלתי אפשרי .הבסיסים מלאים כשאף חובט לא נפסל ! . אם LA לא עושה מינימום 2 ראנס מהמצב הזה היה צריך להדיח אותם מהמשך הסידרה. צ'פמן מיזער נזקים למינימום האפשרי.

יש סטטיסטיקה למצב של בסיסים מלאים ללא פסולים ??

סומסום
סומסום
16/10/2016 11:49:59
הגב ל  FAVRE4EVER

יש לכל דבר.
15 אחוז סיכוי לצאת בשלום בלי אף ריצה.
2.26 ריצות בממוצע.

מנחם לס
מנחם לס
16/10/2016 16:59:00
הגב ל  FAVRE4EVER

אני לא מאשים את צ'פמן. להיפך!