אירועי דיומא – 15.10.2016

כדורגל / דוד "פאקו" סעדה:

פרמיירליג – מחזור 8:

14:20-צ'לסי-לסטר (ספורט 1): שתי האלופות הקודמות נפגשות, כאשר הן יודעות שהסיכויים שלהן לאליפות השנה אפסיים. המארחים זכו לניצחון על האל הקטנה במחזור הקודם לאחר סדרה של הפסדים. מנגד, אצל השועלים מצב הרוח שפוף במיוחד לאחר התבוסה למנצ'סטר יונייטד, והם קרובים לתחתית הרבה יותר מאשר לצמרת.

17:00-ארסנל-סוונזי (ספורט 1): התותחנים דוהרים, וסופרים כבר חמישה נצחונות רצופים. כחלק מחבורת הצמרת הצפופה, הם לא יכולים להרשות לעצמן לאבד נקודות נגד קבוצת התחתית, שספגה שלושה הפסדים רצופים.

17:00-מנצ'סטר סיטי-אברטון (שידור משולב בספורט 2): המובילה ספגה במחזור הקודם את הפסדה הראשון בכל המסגרות, 2:0 לטוטנהאם. נראה שההיעדרות של דה ברוינה פוגעת בסיטיזנס, כפי שגם משתקף במשחקה האחרון בליגת האלופות. האורחת נשרה מהצמרת הצפופה במחזור שעבר, לאחר ההפסד המפתיע לבורנמות'. זהו משחק בו לשתי הקבוצות אסור לאבד נקודות.

17:00-ווסט ברומיץ'-טוטנהאם (פריצות בספורט 2): התרנגולים הם האחראים העיקריים לצמרת הצפופה שיש לנו, לאחר הניצחון המזהיר שלהם על הסיטי, ולכן על כולנו להודות להם. הם סופרים ניצחון רביעי ברציפות, ואמורים לעבור גם את קבוצת התחתית שמולם אם לא תהיינה הפתעות.

19:30-קריסטל פאלאס-ווסטהאם (ספורט 2): למארחים יש עונה סולידית, שיפור ניכר לעומת הקודמת. אצל האורחים זה בדיוק ההיפך, והתבוסה הביתית בשבוע שעבר סיבכה אותם עוד יותר בתחתית.

בונדסליגה – מחזור 7:

16:30-איינטרכט פרנקפורט-באיירן מינכן (שידור משולב בספורט 2): האלופה מגמגמת כבר תקופה ארוכה, גם בליגה וגם בליגת האלופות. הדבר ניכר גם כאשר היא איכשהו מצליחה לנצח, ולמזלה יש לה את קימיך המצויין המציל אותה פעם אחר פעם. פרנקפורט, למרות שפתחה את הליגה טוב לפני שנחלשה, לא אמורה להוות אתגר לאדומים.

ליגה צרפתית – מחזור 9:

20:00-נאנסי-פ.ס.ז' (ספורט 5): האלופה פתחה את העונה בצורה מגומגמת בסטנדרטים שלה, ונמצאת כעת במקום השלישי. הניצחון החשוב במחזור הקודם על טולוז, מצמד של קבאני, עוזר לה לשמור על קרבה בטבלה לניס ולמונאקו שמעליה. המשחק נגד נועלת הטבלה הוא הזדמנות טובה לאורוגוואי לשפר את מאזן השערים שלו, העומד כבר על שמונה העונה.

ליגת העל – מחזור 6 (השלמה):

19:15-הפועל ב"ש-מכבי פ"ת (ספורט 1): קרב צמרת בטרנר. פ"ת עדיין לא מבינה איך החמיצה את הניצחון במחזור הקודם על מכבי חיפה. המשחק נגד הירוקים יושב טוב גם בראש של ב"ש, והיא תרצה להימנע מעוד איבוד נקודות, כדי לא להתרחק עוד ממכבי ת"א הדוהרת בפסגה.

לה ליגה – מחזור 8:

17:15-ברצלונה-דפורטיבו לה קורוניה (ONE): ברצלונה החמיצה הזדמנות לעלות סוף סוף לפסגה במחזור הקודם עם ההפסד הפסיכי 4:3 לסלטה ויגו (קבוצה שתמיד עשתה לה צרות). החדשות הטובות מבחינתה הן חזרתו המסתמנת של מסי להרכב, אך הרעות הן הפציעות של ג'ורדי אלבה וסרחי רוברטו במשחקי הנבחרת. מול האורחת, שכבר ראתה ימים טובים יותר, זה עדיין אמור להספיק.

19:30-אתלטיקו מדריד-גרנאדה (ONE): מפגש קצוות. אתלטיקו ממשיכה לדהור קדימה, ובמחזור הקודם ניצלה את איבודי הנקודת של היריבות כדי לעלות לצמרת. נועלת הטבלה, הממשיכה לסבול מכאוס מסויים גם לאחר החלפת המאמן, לא אמורה להפריע לה להישאר בצמרת גם לאחר המחזור הנוכחי. זה כנראה יהיה נכון גם אם עומר אצילי ישותף בהרכב.

21:45-ריאל בטיס-ריאל מדריד (ONE): אלופת אירופה מצוייה במשבר רציני, כאשר כל ארבע התוצאות האחרונות שלה הן 1:1. הגורם העיקרי למשבר הוא מכת הפציעות ממנה היא סובלת, הכוללת את קסאמירו, מודריץ', ראמוס, מרסלו וחאמס. בימים כתיקונם, גם זה אמור להספיק מול בטיס הקטנה, אך קשה לומר אם אלו הם באמת ימים כתיקונם.

ליגה איטלקית – מחזור 8:

16:00-נאפולי-רומא (ספורט +5): קרב צמרת מרתק בין שתי הקבוצות הרודפות אחרי יובנטוס, כשנאפולי תצטרך להסתדר ללא ארקדיוש מיליק, החלוץ הפולני הפצוע. כל קבוצה שתאבד נקודות כאן תהיה בסכנה של התרחקות עוד מהמובילה.

21:45-יובנטוס-אודינזה (ספורט 2): יובנטוס, פרט לאותה המעידה נגד אינטר, מושלמת בליגה העונה, ונהנית מהעובדה שהשתיים הרודפות אחריה יקיזו נקודות. האורחת סובלת מתקופה קשה, והחליפה מאמנים כתוצאה מכך, לכן המשחק הזה נראה כהולך בכיוון אחד.

 

כדורסל / דוד "פאקו" סעדה:

NBA, קדם עונה:

02:00-פילדלפיה 76-דטרויט פיסטונס

02:00-סקרמנטו קינגס-וושינגטו וויזארדס

02:30-מיאמי היט-מינסוטה טימברוולבס

02:30-ניו יורק ניקס-בוסטון סלטיקס

03:00-יוסטון רוקטס-ממפיס גריזליס (ספורט 5)

03:30-מילווקי באקס-שיקגו בולס

05:00-ל"א לייקרס-גולדן סטייט ווריורס

 

ליגת העל – מחזור 2:

18:50-עירוני נהריה-הפועל חולון (משולב בספורט 5). בנהריה עוד מבכים את ההפסד בהארכה למכבי ת"א, במשחק שהיה אמור להיות לגמרי שלה לפי מהלכו. היא אמורה להיות פייבוריטית נגד חולון, שסימנה בשבוע שעבר וי בבית נגד העולה החדשה מהגליל.

21:00-מכבי קרית גת-הפועל ירושלים (ספורט 5). לא כוחות המשחק הזה. ירושלים, גם בחוץ, אמורה לחגוג נגד העולה החדשה.

 

טניס / דוד "פאקו" סעדה:

שנחאי מאסטרס (גברים) – חצי הגמר:

11:30: נובאק ג'וקוביץ' (1)-רוברטו באוטיסטה אגוט (19), שידור בספורט 2. המדורג ראשון כמעט הודח בסנסציה אדירה מול זברב, אך הצליח להתאושש בשובר שוויון במערכה השנייה ולזכות בשלישית. הספרדי ממשיך בטורניר המצויין לאחר שגבר על טסונגה המנוסה. זה עדיין צריך להיות של ג'וקו.

15:00: אנדי מארי (2)-ז'יל סימון (32). הסקוטי ממשיך לשייט נגד כל מי שהטורניר מזמן לו, כשבמשחק הקודם זה היה גופן. אין סיבה שזה לא ימשיך לקרות גם נגד ז'יל סימון הצרפתי, ששרד מותחן מתיש נגד ג'ק סוק.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

אליפות אנגליה הפתוחה

שלב רבע הגמר אתמול הסתיים עם כמה משחקים איכותיים למדי. ג'אד טראמפ משחק בתקופה זו את הסנוקר הטוב של חייו, ואתמול שוב סילק בקלות אלוף עולם בעבר, הפעם זה היה ג'ון היגינס. הוא יתמודד מול בארי הוקינס, שהציג סנוקר מצויין מול ריקי וולדן חסר העכבות. חצי הגמר הזה מאד מומלץ לצפייה. בחצי הגמר השני יתמודדו כצפוי סטיוארט בינגהאם וליאנג וונבו הסיני, להם רבע הגמר זימן "סינדרלות" אותם הצליחו לעבור.

14:00: בארי הוקינס-ג'אד טראמפ (שידור ביורוספורט)

21:00: ליאנג וונבו-סטיוארט בינגהאם (שידור ביורוספורט)

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

אליפויות העולם בקאטאר – מירוץ הנשים

היום (13:45) מתקיימת האליפות לנשים. מדובר באותו מסלול שטוח של קאטאר, באורך של 134 ק"מ. המועמדות העיקריות לזכיה הן אנה ואן דר ברחן ההולנדית, קלואי הוסקינג האוסטרלית וליזי ארמיסטד הבריטית. עדיין, תנאי השטח העוינים יכולים להביא לא מעט הפתעות. את ישראל מייצגות כאן שתי רוכבות עילית – פז בש הותיקה יותר ורותם גפינוביץ' הצעירה. שתיהן בעבר אלופות ישראל ברכיבת כביש. נאחל לשתיהן הצלחה במירוץ הקשה. לינקים לשידור ניתן למצוא באתר הזה. ערוץ היוטיוב הרשמי של UCI (אחד הלינקים בדף) לא עובד בארצנו, ולכן כדאי להשתמש בתוסף הולה לארה"ב או בריטניה.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. תודה רבה פאקו, יום איכותי ומלא בספורט. סיטי-אברטון זה לדעתי המשחק המעניין ביותר של היום (כן, יותר מצ'לסי-לסטר) כשגם נאפולי-רומא משהו ששווה לעקוב אחריו.

    תודה על פריוויו הטניס, אבל כבר ברור שהגמר יהיה נובאק-מארי. כל דבר אחר יהיה סנסציה (שאם תקרה, תהיה מכיוונו של סוק לדעתי ולא של בטיסטה-אגוט).

    1. תודה. לסטר צ׳לסי אולי היה מעניין בשנה שעברה. פחות השנה.
      וסוק לדעתי די גמור. המאמץ שהשקיע אתמול היה גדול (כמובן בלי קשר למי שמולו).

  2. כמובן, יום גדול בבייסבול – שתי סדרות אליפות הליגות בפעולה בק-טו-בק!

    ב-11, המשחק השני בקליבלנד, שניצחה הלילה 0:2 קלאסי את טורונטו. כמו בסדרה עם בוסטון, האינדיאנים ממשיכים לעשות נפלאות עם מה שנשאר להם ברוטציית הפיצ'רים, ולהשתיק את כוח האש של הבלו-ג'ייז זה חתיכת משהו, עם הומראן כפול שהספיק, על מרקו אסטרדה.
    טורונטו חייבת נצחון לפני שהיא חוזרת הביתה (מתכונת 2-3-2), אחרת היא בבור. מפגש סגנונות: הווי-היטינג מול קבוצה שמשחקת "קטן", זריז וחכם. קליבלנד, אגב, מחכה מאז 1948 לתואר הנכסף.

    וב-3 לפנות בוקר, הנה זה מגיע: המפגש הראשון בגמר הנשיונל ליג, שיקאגו קאבס וכל אמריקה רוצים להגיע לוורלד-סירייס הראשון שלה, מאז 1945, בדרך לשבירת הקללה בת 108 השנה.
    ממול אל.איי דודג'רס, חביבת הלטינוס באשר הם. שיקאגו פייבוריטית, המגישים המעולים שלה גילו עליונות על אל.איי במפגשי העונה הרגילה, והאס של אל.איי, קלייטון קרשאו, לא יהיה זמין עד למשחק 2 ואפילו 3.
    עדיין: הקאבס לא פגשו את עיקר הרוטציה של הדוג'רז, וכמובן, הלחץץץץ ההיסטורי. משחק מפתח כמובן.

  3. תודה. מושקע מאד.
    ב"ש במשחק חשוב אחריו יש להם משחק ביום חמישי ואח"כ בתחילת השבוע העוקב. בפעמיים הקודמות שהם חזרו ממשחק באירופה הם לא ניצחו בליגה.
    ההבאה של קימיך והולמס לבאיירן חשובה לנבחרת גרמניה. עכשיו השוער ושלושה שחקני הגנה נמצאים באותה הקבוצה. בעיקר בהגנה, זה חשוב מאד לתאום. ניתן להרגיש שינוי לטובה כבר בתחילת קמפיין המוקדמות הנוכחי, כשהנבחרת טרם ספגה שער בשלושה משחקים.

  4. במירוץ הנשים, מפתיעה הדנית אמלי דידריקסן כשהיא מצליחה לקחת את ספרינט הסיום לפני קירסטן ווילד ההולנדית ולוטה לפיסטו הפינית (עוד הפתעה). זה עוד אחרי שהיא התרסקה במהלך המירוץ. פז בש מגיעה 11:48 דקות אחרי המנצחת, ואילו רותם גפינוביץ' לא מסיימת את המירוץ (לא עומדת במגבלת הזמן).

    1. בכל פעם שאתם עוצרים בכיכר דיזנגוף, דעו לכם שהמוסד למודיעין ול"תפקידים-מיוחדים" מצלם אתכם.

      1. אם בתוך 24 שעות אתם לא משאירים לי בתא-הדואר את עשרים השקלים שגנבתם ממני, אז אאלץ להחשיב אותם כנדבה-למסכן. ועפר, אתה תהיה המסכן.

        1. ותר על הגאווה שלך. אתה יכול להציג זאת לפקודיך כ"תחבולה".

          אנא ממך, האל הטוב חנן אותך בשכל טוב מאוד. השתמש בו.
          זה האיום הגדול ביותר שאיימתי מאז הכרותינו (כבר כמעט שנתיים, מי היה *מאמין*?)

        2. ותר על הגאווה שלך. אתה יכול להציג זאת לפקודיך כ"תחבולה".

          אנא ממך, האל הטוב חנן אותך בשכל טוב מאוד. השתמש בו.
          זה האיום הגדול ביותר שאיימתי מאז הכרותינו (כבר כמעט שנתיים, מי היה *מאמין*?)

          אמרתי מה שאמרתי. העיקר שדבריי נשמעו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט