אירועי דיומא – 14.10.2016

כדורגל / דוד "פאקו" סעדה:

הליגות באירופה חוזרות לאחר פגרת הנבחרות:

ליגה צרפתית – מחזור 9:

20:00-טולוז-מונקו (ספורט 5): משחק צמרת משובח. טולוז רצה טוב בצמרת עד להפסד מול קון בשבוע שעבר, אחריו איבדה מעט גובה וירדה למקום הרביעי. לא כך המצב עם הקבוצה מהנסיכות, שמנצחת את כל אשר בדרכה, כך פירקה את מץ המסכנה 7:0 בחוץ, והיא אמורה לנצח במשחק הזה על מנת להישאר צמודה לניס בצמרת.

22:00-ניס-ליון (ספורט 5): עוד משחק צמרת. ניס נמצאת במקום הראשון כאשר באלוטלי מככב בשורותיה, בשבוע שעבר עם שער בדקות האחרונות. גם ליון נמצאת בתקופה טובה, ונמצאת במקום החמישי לאחר הנצחון על סנט אטיין.

בונדסליגה – מחזור 7:

21:25-דורטמונד-הרטה ברלין (ספורט 1): אחלה משחק צמרת קיבלנו בחזרה מהפגרה, בין הקבוצות במקומות 2-3. דורטמונד נעצרה מעט בשבוע שעבר מול לברקוזן, אך היא עדיין אותה מכונת התקפה קטלנית. האורחת מעיר הבירה עדיין לא רוצה להתעורר מהחלום בו היא נמצאת מתחילת העונה, והישג מול דורטמונד ודאי ישאיר אותה בחלום שבוע נוסף.

כדורסל / דוד "פאקו" סעדה:

NBA, קדם עונה:

02:00-אורלנדו מג'יק-אינדיאנה פייסרס

02:00-טורונטו רפטורס-סן לורנצו דה אלמגרו

03:00-שיקגו בולס-קליבלנד קבאלירס

03:30-סן אנטוניו ספרס-מיאמי היט

04:00-דנבר נאגטס-גולדן סטייט ווריורס

05:00-פניקס סאנס-דאלאס מאבריקס

 

יורוליג, שלב הבתים – מחזור 1:

לפריוויו מקיף על המשחקים, שכתב לביא שוורצגורן.

19:00-אוניקס קאזאן-ברצלונה (ספורט 5+לייב).

19:30-פנרבחצ'ה-במברג (ספורט 5+לייב).

21:40-פנתנאייקוס אתונה-ז'לגיריס קובנה (ספורט 5+לייב).

22:00-בסקוניה-אנדולו אפס (ספורט 5+לייב).

ליגת העל – מחזור 2:

15:00-הפועל ת"א-מכבי ראשל"צ: האלופה התקשתה מעט בשבוע שעבר לפני שהצליחה לנצח את אילת בביתה. כפי שזה נראה, היא עשוייה לקבל חזרה את דאוסן לסגל. הפועל ת"א לא שיחקה בשבוע שעבר בחסות הקרקס הנודד של מכבי חיפה, והיא תגיע לאולמה הביתי עדיין ללא רביב לימונד הפצוע.

 

טניס / דוד "פאקו" סעדה:

שנחאי מאסטרס (גברים) – רבע הגמר:

שידורים בספורט 2 החל מהשעה 8:00.

ג'ו וילפריד צונגה (13)-רוברטו באוטיסטה אגוט (19). הספרדי נהנה מדרך יחסית נוחה עד לרבע הגמר, וגם מול טרויקי הוא לא התאמץ במיוחד. הוא כבר לא הפיבוריט מול הצרפתי המנוסה, שסיים את הסיפור של סשה זברב לאחר משחק צמוד למדי.

נובאק דיוקוביץ' (1)-מישה זברב (247). זברב ממשיך להפתיע, והצליח לנצח גם את גרנולרס המדורג גבוה ממנו. נגד המדורג ראשון זה כנראה ייגמר.

אנדי מארי (2)-דוד גופן (12) הסקוטי לא נדרש כלל למאמץ מול פואי, מה שאי אפשר לומר על גופן, שנקם במונפיס על ההפסד האחרון במפגש ביניהם. מארי הוא הפייבוריט הברור במפגש.

ג'יל סימון (32)-ג'ק סוק (25). מפגש שאף אחד לא העלה בדעתו בין שני האנדרדוגים במשחקים הקודמים. סימון הצליח לגבור על ואוורינקה בקלות מפתיעה, וסוק לעומת זאת שרד מותחן מול ראוניץ', שנגמר רק בשובר שוויון. משחק שיכול ללכת לכל כיוון.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

אליפות אנגליה הפתוחה

הסיבוב השלישי אתמול בחלקו הראשון של היום היה מרחץ דמים עבור שחקני הצמרת. אלו נפלו בזה אחר זה מול שחקנים אלמוניים, לא מדורגים וסתם פחות טובים. כך מצאו את עצמם בחוץ אוסליבן, אלן, דינג, ווילסון וקרטר. היום המתיש נמשך לסשן ערב של סיבוב שמינית הגמר, ושם לפחות הפיבוריטים שעוד נותרו הצליחו להחזיק מעמד. במיוחד אמורים הדברים לגבי ג'אד טראמפ, שהמשיך בכושר המצויין מאליפות המאסטרס, והצליח להסיר מדרכו בקלות את מרטין גולד ומארק וויליאמס המצויינים. בסופו של דבר, קיבלנו שלב רבע גמר לא רע בכל זאת.

אלו משחקי שלב רבע הגמר היום, כולם משודרים ביורוספורט:

בארי הוקינס-ריקי וולדן (14:00)

ג'ון היגינס-ג'אד טראמפ (14:00)

ליאנג וונבו-אנתוני המילטון (21:00)

כריס ווייקלין-סטיוארט בינגהאם (21:00)

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. על משחקי הפרה סיזון של אתמול:

    וושינגטון דרסו את פילדלפיה. נקודת האור בפילי היא ג'ואל אמביד עם 11 נקודות (7 מ-8 מהעונשין!) ו-12 ריבאונדים, כל השאר לא הרשימו בלשון המעטה. המחסור בפ"ג פותח נורמלי הורגש כשסרחיו רודריגז עדיין לא נתן משחקי הכנה ראויים לציון ומקונל לא מדהים יותר מדי.

    בוושינגטון ביל עם +/- של 31+ ו-22 נקודות, וול עם +/- של 19+ כשהוא משחק 5 דקות פחות. אנדרו ניקולסון היה אחלה עם דאבל-דאבל וטריי בורק קלע 13 נקודות, מה שמראה על העומק הטוב שיש למכשפים.

    בבוסטון-ברוקלין לואיס סקולה נתן משחק וינטג' (מבחינתו) עם 14 נקודות, 11 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. אף אחד אחר לא עשה משהו יותר מדי מעניין לאורך כל המשחק.

    דטרויט עלתה עם סגל מאוד קצר למשחק מול ההוקס (9 שחקנים בלבד). די תמוה בהתחשב בזה ש-SVG יכול לשתף 20 ולא נתן מנוחה להאריס וקק"פ. איש סמית' היה מצויין עם 18 נקודות, 8 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. יכול להיות שזה מקרי, אבל אם לא יש מחליף טוב מאוד לג'קסון.

    מבחינת ההוקס הווארד היה אחלה (15 נקודות, 9 ריב') אבל מול ארון ביינס ולא דרומונד. יהיה מעניין לראות אותו מול הגבוהים של אורלנדו בראשון. מלקולם דילייני היה טוב עם 13 נק' מהספסל.

    ממפיס ניצחה את הת'אנדר שנותנים סדרת משחקי הכנה חלשה מאוד (בלי סטיבן אדאמס שלא משחק). קייל סינגלר ואלכס אברינס היו טובים היום עם 5 מ-6 מחוץ לקשת כ"א. בממפיס נקודת האור הבולטת היא השילוב של ג'מייקל גרין ליד מארק גאסול בחמישייה. ממפיס אכן משחקת מהר יותר ולא מפקירה את ההגנה תוך כדי.

    קליבלנד הפעם לא נתנה מנוחה לשחקניה (חוץ מללברון). הם לא שמרו בכלל (ספגו 119 נקודות ב-57.7% מהשדה, 68.9% מהסלים של הראפטורס באו מאסיסטים) אבל ניתן לייחס את זה לקדם העונה. בטורונטו קורי ג'וזף היה טוב מאוד, ויש לי תחושה שהוא יהיה הסוס השחור במירוץ לשחקן השישי של השנה.

    לוק מבאה א מוטה עלה בחמישייה של הקליפרס כסמול פורוורד ליד פול ורדיק ונתן הגנה טובה בלי יותר מדי תרומה בהתקפה, כמו תמיד. ספייטס ובאס קיבלו הרבה דקות והחזירו מספרים יפים. פורטלנד המשיכה לפתוח עם פארוק אמינו והרקלס בעמדות הפורוורד.

    סקרמנטו שיחקה עם תשעה שחקנים ובלי קאזינס וכספי. הם נהנו מיום פשוט אדיר של טוליבר עם 7 מ-7 מחוץ לקשת. הוא יכול להיות הסטרץ' 4 שהקבוצה צריכה בדקות מסויימות. ג'ורדן פארמר קלע 14 נקודות משלו.

    בלייקרס דיאנג'לו נתן משחק משוגע שלא הספיק (31 נק', 11 אס'), קלארקסון היה טוב מהספסל והקבוצה המשיכה עם החמישייה של די-לו, וויליאמס, דנג, רנדל ומוזוגוב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט