אירועי דיומא: 13.10.2016

כדורסל / רועי ויינברג:

NBA, קדם עונה:

02:00-וושינגטון וויזארדס-פילדלפיה 76'. פילדלפיה מראה במשחקי ההכנה קאדר כישרונות, כשהבולטים הם ג'ואל אמביד (בחירה שלישית בדראפט 2014, מעולם לא שיחק בליגה), טימוטה לואוו קאברוט וטי ג'יי מקונל. ארבעה שחקנים מרכזיים של פילדלפיה, בן סימונס, נרלנס נואל, ג'ואל אמביד וג'ריד ביילס, לא שיחקו יותר מדי עד עכשיו. וושינגטון לעומתם באה עם סגל יחסית מלא וצפוייה לנצח בקלות, כשמעניין לראות איך הקו האחורי הרעוע של פילי יסתדר מול ג'ון וול ובראדלי ביל.

02:30-ברוקלין נטס-בוסטון סלטיקס. המשחק בין הסלטיקס לספקית בחירות הדראפט שלה לא אמור לעניין יותר מדי, אפילו ביחס למשחק קדם עונה. הדבר הכי בולט בברוקלין בפרה-סיזון הזה הוא אנטוני בנט, עם 10 נקודות למשחק ו-6 הליכות בערב לעונשין. האם סוף סוף נראה קצת כדורסל מהבחירה הראשונה בדראפט לשעבר? הוא מתאים מצויין ליד לין ולופז, בכל מקרה. הסלטיקס מריצים את הסגל הרחב שלהם כדי לראות איך אפשר להוציא את המקסימום מהספסל העמוק שלהם בעונה הסדירה עד עכשיו, ואין שם אף שחקן ראוי לציון יותר מדי.

02:30-אטלנטה הוקס-דטרויט פיסטונס. אטלנטה באה אחרי ניצחון מול קליבלנד כשהקבוצה מסתגלת להתקפה חדשה כמעט לחלוטין עם דוויט הווארד ודניס שרודר. הווארד היה פנטסטי מול האלופה ומעניין לראות אותו מול אחד הסנטרים השומרים הטובים בליגה, אנדרה דרומונד. זה אחד הדברים המעניינים לעקוב אחריהם יחד עם ההסתגלות של מלקולם דילייני לאנ.בי.איי. מבחינת דטרויט, הקבוצה מנסה לשחק בלי רג'י ג'קסון הפצוע ועם איש סמית' כרכז פותח. ההסתגלות שלו לתפקיד חיונית מאין כמוה לפתיחת העונה של הבוכנות ולכן מדובר בעוד משהו שכדאי לעקוב אחריו.

03:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר-ממפיס גריזליס. הת'אנדר באים אחרי הפסד לדאלאס ומאזן שלילי במשחקי ההכנה, אבל הם מנצלים אותם כדי לבחון את הסגל הרחב ולראות מה המחליפים שווים (ג'ופרי לוברן מרשים עד עכשיו). כרגע הם פותחים עם סאבוניס וקנטר, מה שכנראה ישתנה בעונה הסדירה כשסטיבן אדאמס יהיה כשיר. בצד השני, ממפיס קולעת המון והזזת ג'מייקל גרין לחמישייה במקום זאק רנדולף נראית כמהלך מבריק. הם לא צפויים להתקשות יותר מדי מול אוקלהומה של הפרה-סיזון.

03:00-קליבלנד קאבלירס-טורונטו ראפטורס. בשחזור הזה של גמר המזרח הראפטורס פייבוריטים, כי ככל הנראה קליבלנד ימשיכו לתת מנוחה ל-8 השחקנים הבכירים שלהם כדי לשמור אותם לעונה הסדירה. הראפטורס נותנים דקות מוגבלות לשחקנים הבולטים שלהם וזה אמור להספיק לניצחון על הקאבלירס, בהתחשב בזה שהם באים רעננים אחרי 0 משחקים בשבוע האחרון.

05:30-לוס אנג'לס קליפרס-פורטלנד טרייל בלייזרס. הדבר המעניין ביותר במשחק הזה, שהיה אחת מסדרות הסיבוב הראשון במערב, זה הפיתרון של דוק ריברס לעמדת הסמול פורוורד. היו מספר ניסיונות בכל משחק (בין אם מדובר בחמישייה של שלושה רכזים, או באלן אנדרסון ליד פול ורדיק) וכנראה המאמן הותיק ימשיך לנסות עד שימצא פתרון משביע רצון לעמדה החלשה ביותר של קבוצתו. פורטלנד עדיין לא הפסידה בקדם העונה ונראית טוב כשהם עדיין בלי פסטוס אזילי. במשחק האחרון פתחו אוון טרנר ואל פארוק אמינו בעמדות הפורוורד ושווה לראות מי יפתחו שם בתחילת העונה הסדירה (שניהם, אמינו ומו הרקלס, אלן קראב והרקלס או כל צירוף אחר).

05:30-לוס אנג'לס לייקרס-סקרמנטו קינגס. דיאנג'לו ראסל קולע 17.5 נקודות למשחק עד עכשיו, ניק יאנג גם הוא בדאבל-פיגרס בממוצע והלייקרס נהנים מיכולות טובות של השניים לצד רנדל. כרגע הם פותחים עם לו וויליאמס לצד ראסל, מה שמשאיר את קלארקסון ואינגרם על הספסל. יכול להיות שזאת תהיה החמישייה שאיתה הלייקרס יפתחו את העונה. מנגד, הקינגס הביסו את חיפה ומסקרן לראות אותם מול קבוצת NBA אמיתית, בעיקר את טיי לאוסון שהיה נפלא מול חיפה ואת חלוקת הדקות בפרונט-קורט. האם קופוס יפתח ליד קאזינס שוב או שנראה את קאזינס לצד סטרץ' 4 (מאט בארנס/כספי)? אולי אחרי המשחק הזה יהיו לנו תשובות.

יורוליג, שלב הבתים:

לפריוויו מקיף על המשחקים, שכתב לביא שוורצגורן.

20:00-גלאטסאריי-צסק"א מוסקבה (שידור בספורט 5+לייב).

21:00-ארמאני מילאנו-מכבי ת"א (שידור בספורט 5).

22:00-הכוכב האדום בלגרד-דרושפאקה (שידור בספורט 5+לייב).

טניס / רועי ויינברג:

שנחגאי מאסטרס (גברים):

טורניר זה, מסדרת ה-ATP 1000, מגיע לשמינית הגמר:

ג'ו וילפריד צונגה (13 בעולם)-אלכסנדר זברב (21). זברב הוא אחד השמות המסקרנים ביותר בטניס העולמי. רק בן 19 וכבר בטופ 25 העולמי, עוד מעט כנראה בטופ 20. הוא ינסה להפתיע את צונגה ולהמשיך את המומנטום אחרי שהדיח את ג'ון איסנר ומארין צ'יליץ'. בצד השני צונגה עם שנת קאמבק שבה הגיע פעמיים לרבע גמר גרנד סלאם, לראשונה מאז 2013. יהיה מעניין לראות אם הוא יצליח לעצור את זברב.

נובאק דיוקוביץ' (1)-וסאק פוספיסיל (125). פוספיסיל הפתיע לא מעט אנשים כשעלה מהמוקדמות של הטורניר וכשעבר את קרלוביץ' ודימיטרוב המדורגים יותר ממאה מקומות לפניו. למרות זאת, קשה על גבול הבלתי אפשרי לראות אותו עובר את השחקן הטוב בעולם. זאת תהיה סנסציה עצומה אם יצליח.

אנדי מארי (2)-לוקאס פוייל (16). פוייל הרשים כשהגיע לרבע הגמר של הפלאשינג מדו ולזה של ווימבלדון והוא חובט את דרכו לטופ 10. יהיה לו קשה מול מארי, מדליסט הזהב מריו שהודח באותו שלב באליפות ארצות הברית הפתוחה, אבל הוא הפייבוריט במשחק הזה.

ג'יל סימון (32)-סטן ואורינקה (3). ואורינקה פייבוריט ברור שבא רענן אחרי שזכה למנוחה בסיבוב הראשון. סימון לא נותן שנה ראויה מדי לציון אבל הוא עדיין שחקן טניס טוב. לצערו, פחות מואורינקה.

מרסל גרנולרס (43)-מישה זברב (247). שניהם ניצחו טניסאים מהטופ בדרך למשחק. גרנולרס הרשים מול ברדיך ואילו זברב האנדרדוג ניצח את ניק קיריוס. למרות זאת, פער של 204 מקומות בדירוג העולמי יעשה את שלו וגרנולרס כנראה ינצח.

מילוש ראוניץ' (6)-ג'ק סוק (25). סוק אלוף אולימפי בזוגות מעורבים, אבל לא באותה רמה ביחידים. לעומתו ראוניץ' אחרי אולי השנה הטובה בקריירה עם גיחה קצרה בטופ חמש העולמי וגמר גרנד סלאם ראשון (ווימבלדון). ראוניץ' אחד המגישים הטובים בעולם היום יחד עם איסנר וקרלוביץ', אבל הוא שחקן שלם בהרבה וטוב משניהם. הוא לא צפוי להתקשות מול סוק.

רוברטו באוטיסטה אגוט (19)-ויקטור טרויקי (31). טרויקי הדיח את נדאל ועדיין לא השמיט מערכה בטורניר, מה שמביא אותו למשחק עם בוסט מנטלי לא קטן. לעומתו, באוטיסטה נהנה מפרישה של ברנרד טומיץ' בסיבוב הראשון וניצח את טיילור פריץ בשני. הוא המדורג הבכיר, אבל הכל פתוח במשחק הזה.

גאל מונפיס (8)-דוד גופן (12). מונפיס הגיע השנה לחצי גמר ארצות הברית הפתוחה ולחצי גמר טורניר קנדה, בשניהם נעצר רק מול דג'וקוביץ'. זה אומר שהוא בכושר מעולה, אולי הטוב בחייו, וינסה להדוף את גופן שפתח מעולה את השנה (רבע גמר ברולאן גארוס, 2 חצאי גמר רצופים במונטה קרלו ומיאמי) ונחלש בהדרגה. הוא אנדרדוג במשחק מאוד מעניין.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

אליפות אנגליה הפתוחה

אתמול נפתח חלקו הראשון של הסיבוב השני, כרגיל עם הפתעות רבות  בשלב שכזה. ההפתעה המרעישה ביותר הייתה הפסדו של אלוף העולם מרק סלבי לליאם הייפילד האלמוני. הדחות נוספות היו של אנתוני מקגיל לכריס וויקלין,  מרקו פו לטום פורד (לא מפתיע בהתחשב בכושרו הרע של ההונג קונגי בתקופה האחרונה), ושל שון מרפי לליאנג וונבו (גם לא מפתיע – הסיני הופך בהדרגה לאחד השחקנים הטובים בסבב).

היום ייערכו הסיבוב השלישי והרביעי באותו היום, כאשר הסיבוב השלישי משודר ביורוספורט משעה 12:00, והרביעי (שמינית הגמר) משעה 19:00. משחק מומלץ מהסיבוב השלישי הוא של ג'אד טראמפ נגד מרטין גולד (שניהם שחקנים התקפיים ומהנים).

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

אליפויות העולם – גברים עד גיל 23

קודם כל חובה לציין את נג"ש הגברים של אתמול. במירוץ זכה הגרמני טוני מרטין, אגדת נג"ש עוד לפני המירוץ, וודאי אחריו, כאשר העלה את מספר הזכיות שלו בתואר העולמי לארבע (והשווה את שיאו של קנצ'לארה). זאת לאחר שסייע לקבוצתו אטיקס-קוויק סטפ לזכות באליפות הנג"ש לקבוצות. הגרמני הוכיח שגם אחרי עונה מאכזבת למדי מבחינתו, מדובר ברוכב ענק עם לב ענק. אחריו הגיעו וסיל קיריינקה הבלארוסי (אלוף העולם הקודם) ויונתן קסטרובייחו הספרדי (אלוף אירופה בנג"ש). רוהאן דניס ובעיקר טום דומולן די איכזבו, כאשר לא הצליחו להגיע למקומות גבוהים.

היום תיערך אליפות הכביש לגברים עד גיל 23, כאשר אותו מסלול שטוח בקאטאר יהיה באורך של 166 ק"מ. העניין שלנו במירוץ יגיע מהכיוון הישראלי, כאשר שלושה רוכבים ייצגו את מדינתנו במירוץ – גיא שגיב (אלוף ישראל), אביב יחזקאל (סגנו ואלוף ישראל בנג"ש) ועומר גולדשטיין. כל השלושה חברים בקבוצה הישראלית המקצוענית סייקלינג אקדמי, כאשר השניים הראשונים אף השתתפו במירוץ הנג"ש הקבוצתי באליפות, והגיעו עם הקבוצה למקום ה-12 המכובד. מדובר בחבורת רוכבים שבהחלט יכולים לשדרג את המיצוב של מדינתנו בענף בעתיד, ולא נותר אלא לאחל להם בהצלחה באליפות. שידור חי בספורט 2 החל מ-11:50.

 

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 140 תגובות

  1. אחלה, תודה.

    וכמובן, משחק הכרעה בבייסבול:
    אל.איי דודג'רס מגיעון לוושינגטון, למשחק 5 המכריע, בגמר ה-NLDS, היינו עליה לסדרת הגמר (שתהיה בת 7 מפגשים) מול שיקאגו קאבס.

    הסדרה היתה הפכפכה, לא התעלתה לשיאים אבל כן סיפקה דרמות וסקורינג יפה. היתרון היחסי-מאוד הוא של וושינגטון, שמעלה למפגש את האייס שלה, ואחד מ-3 הפיצ'רים הטובים בליגה, מקס שקצר. עדיין לא ברור עם מי לוס אנג'לס הולכת.

    ומה אמריקה רוצה?

    אמריקה רוצה את שיקאגו קאבס לוקחת את הכל. ואם אפשר, בגמר שלה (108 שנה בלי תואר) נגד קליבלנד (רק 64 שנה). קליבלנד מן הסתם היא ברירת המחדל של אוהדי הרומנטיקה.

    קנדה רוצה את טורונטו, שתתמודד מול קליבלנד בצד השני.

    מקסיקו בפרט ואמריקה הלטינית בכלל רוצים את los doyers.

    וושינגטון? וואלה אין לי מושג מי האוהדים שלה.

    1. אישית, אני לא סובל את הדודג'רס.
      "יאנקיס ווסט".

      ב-12 השנים האחרונות רק 2 קבוצות חצו את רף ה-200 מיליון,
      יאנקיס (9 פעמים), והדודג'רס (ב-4 השנים האחרונות)

      (רוב הליגה נמצאים בטווח שבין 110 ל-140 מיליון.)

      1. בדיוק היאנקיז – אבל מפסידנים.
        בלי ספק, הכי הרבה כסף שהושלך ללא תארים.
        הוורלד סירייס האחרון שלהם, וגם אליפות ה-NL – ב-1988.
        המאזן שלהם בעשור האחרון הוא ממש לוזריות טהורה: אלופי בית המערב ב-2008, 2009, ובארבע השנים האחרונות ברצף, 2013 עד 2016.
        ובכל המקרים לא הצליחו להתקדם הלאה! בהתחלה נכשלו בגמר הנשיונל, ובשנתיים האחרונות, לא עברו את הסיבוב הראשון. כמו משחק הערב.

  2. תודה לכם.
    זברב באמת נותן עונה מדהימה לגילו וביחד עם דומיניק ת'ים נראה כמו טניסאי העתיד (קריוס עד שלא יסדר את הראש לא בכיוון).
    מצד שני, גם פוספיסיל היה הבטחה גדולה מאד שלא התממשה.
    אשמח לעדכונים לגבי הישראלים באופניים.

    1. אלכסנדר זברב הוא הדור הבא של הטניס העולמי. יש לו הכול… לפני שנה שלא הכירו אותו שלחו לי את השם שלו ואמרו לי שהוא הדור הבא והוא בהחלט חיה רעה! בן 19 עם עונה גדולה. מדורג 21 אבל שווה 15 ראשונים.

  3. יום חג רבותיי.
    בוב דילן זכה בפרס נובל (!!!) לספרות (!!!).
    בחירה נהדרת וסופר אמיצה. אני מאושר בשבילו ובשבילנו.

  4. הלבורסן הנורבגי זוכה במיאוץ סיום לפני אקרמן הגרמני ומארצ'קו האיטלקי. הישראלים כנראה הגיעו עם הפלוטון, אבל אי אפשר לדעת, כי מן הסתם לא התמקדו עליהם. אעדכן כשאדע.

  5. אחרי מארק סלבי, גם רוני אוסליבן עף. מפסיד לאותו כריס וויקלין שניצח אתמול את מקגיל. גם מארק אלן מפסיד לסיני יאן בינגטאו. רוברטסון ודינג עכשיו על פריים מכריע. הרבה מאד הפתעות בתחרות הזו, כנראה היות ומדובר בתחרות אינטנסיבית מאד (אוסליבן שיחק אתמול עד שעות הלילה).

  6. ההדרה של צופי עידן + משידורי הספורט בישראל הושלמה עם העברת משחקי היורוליג לערוץ הספורט. שנה שעברה היה משחק מרכזי בכדורסל וכדורגל בערוץ 1 ויורוליג בערוץ 10. השנה? נאדה. העיקר שיש ממשלה בישראל שדואגת לציבור.

    1. ההגדרה של ערוץ הספורט כערוץ פתוח היא שערורייה שאין כדוגמתה. ולמרות זאת, זה לגמרי מתיישר עם ההגדרה של המפעל כפרטי. הבעלים של מת"א משתתף במפעל פרטי ומשדר את זה בערוץ הפרטי שלו. באמת שאין לרגולטור הרבה מה לעשות (חוץ מכמובן להעניק הרבה יותר רישיונות לכל מי שעומד בתנאים ולא רק למי שמקורב לצלחת).

      1. הרגולטור יכול להכריח לשדר בערוץ שפתוח לכולם. הוא עשה את זה כבר עם המונדיאל ששודר בערוץ 1. ואז איכשהו המונדיאל חזר חלקית לערוצים סגורים יותר.

        1. התכוונתי בעיקר לכדורגל ישראלי והכדורסל.
          בקשר ליורוליג רציתי לשאול שאלה. לא מתוך חוסר הסכמה עם מה שאתה אומר, אלא כי אני מסכים איתך ועדיין לא בטוח איך לענות על השאלה הזו –
          מה ההבדל בין הליגה הפרטית של היורוליג לליגה הפרטית של ה-NBA?

          1. אני לא מספיק בקיא בכדורסל האמריקאי ואם יש קשר בין ההתאחדות האמריקאית (או איך שלא קוראים לגם שמאגד את הכדורגל בארה"ב) לבין ה-NBA, אז אני לא יכול לענות על זה באופן חדמ"ש, אבל אם ה-NBA פרטית לגמרי אין הצדקה שגם היא תשודר בערוץ פתוח. להבנתי, בכל מקרה מה שמחויב לערוץ הבסיס הוא רק הגמר (אולי הגמרים האזוריים, אבל אני לא משוכנע). כלומר, אפשר להקביל את זה לפיינלפור של היורוליג.
            על פניו, נראה שאין סיבה להכריח פתוח לשניהם. מצד שני גם אין סיבה לאפשר את הדואופול הזה (עם צ'רלטון).

    2. לא הבנתי למה מכבי צריכה להיות משודרת בערוץ פתוח או ציבורי?
      זו קבוצה פרטית שמשחקת במפעל פרטי. מי שמסכים לשלם זוכה.
      באופן אישי אני מאוד מרוצה שהם משודרים בערוץ הספורט ולא בערוץ 10- יהיה אולפן מקדים, אין פרסומות ולא נצטרך לראות פרומואים לאמנון לוי.

  7. (גם למתן) במירוץ היום, אביב יחזקאל, סגן אלוף ישראל, סיים בקבוצה שהגיעה 7:30 דקות אחרי המוביל. גיא שגיב ועומר גולדשטיין לא סיימו, יחד עם עוד לא מעט רוכבים. כנראה נחתכו בגלל אי עמידה בזמנים – מגבלה שהיא בד"כ יותר חמורה כשמדובר בקריטריום (מירוץ הקפות).

  8. גיא אם אתה חושב שניתן לך להתחמק מהימור על המשחק שלכם הלילה אתה טועה טעות מרה.
    אפשר להוסיף הימור בונוס – איך הצ'רג'רס יחרבו את זה הפעם?

    1. לצערי, הלילה הברונקוס מפסידים.
      הצ'ארג'רס הם הנאחס שלנו.

      אין ספק שזה מעורר השתאות/פליאה/תדהמה לצפות בקבוצה שהיא לא הבראונס, ואשר מחרבת לעצמה את המאזן, בכל שבוע בדרך נפלאה אחרת.
      אבל (חוץ מהבראונס) מזל, כמו מטבע כשרה, לא נופל תמיד על אותו הצד.
      (כאמור, חוץ מהבראונס, וחוץ מרוזנקרנץ' וגילדרסטרן…)

      1. השארת לי זמן לחשוב אז הנה איך זה יקרה:
        13-14 סן דייגו 2:30 לסיום הברונקוס מחטיאים שער שדה מ-35 יארד וללא טיים-אאוטס. סנאפ ראשון- פאמבל של מלווין-ידי חמאה- גורדון ובמלחמה על הכדור הצ'ארג'רס משתלטים אבל מאבדים 10 יארד. עוד שני ניסיונות ריצה עקרים מביאים לפאנט מקו ה-13 של הצ'רג'רס. הסנאפ טס מעל הראש של הפאנטר ויוצא מחוץ לאנדזון. סייפטי וניצחון 14-15 לברונקוס.

        1. 16 – 10 לברונקוס, 3 דקות לסיום.

          פנלטי על הולדינג (לחובת הברונקוס), פנלטי על התנהגות לא ספורטיבית (אחרי סאק על ריברס בדאון שלישי), פנלטי על פאס אינטרפירנס (לחובת הברונקוס, כמובן) שמלווה בהתנהגות לא ספורטיבית של טאליב –
          פירסט אנד גול – טאצ'דאון מנצח לריברס שלשבוע אחד זוכה קצת לחייך (במקום המבט הדיכאוני שהתנחל על פרצופו לאחרונה),
          אבל רק לשבוע אחד. בשבוע הבא, התרחיש שלך תופס…

      2. חוץ מזה על איזה נאחס אתה מדבר? בחמש שנים האחרונות הם די סמרטוט רצפה שאתם מנגבים עליו רגלייום. נכן שקודם זה היה הפוך אבל אז היו לכם קאטלרים ואורטונים וכל מיני כאלה.

        1. עובדתית אתה צודק.
          אלו ההפסדים כמו ההפסד הביתי בעונה שהפסנו לסיאטל,
          או השלושים ומשהו – 3 שחטפנו בבית על הראש רגע לפני שפייטון הגיע,
          שעדיין יושבים לי בראש…

  9. זו הסיבה למה מאמן נבחרת ישראל לא צריך לאמן את מכבי ת"א. הוא נותן יותר מדי קרדיט לשחקנים הישראלים. פניני ומקל לא צריכים לראות מגרש.

  10. צר לי להרוס את השמחה אבל האמת שאני במקום אוהדי מכבי יוצא מעודד מהמשחק הזה. יש מספיק כישרון בסגל הזה שאם הוא יתחבר הגנתית ותיווצר רוטציה של 8 שחקנים (ציברס + ווימס + גאודלוק + לנדסברג + סילי + סמית' + איברסון וקצת מקל/אוחיון) יש פוטנציאל לעשות כמה דברים יפים. רק שאדלשטיין לא יתקבע על החיילים הרגילים שלו

    1. אתה צודק
      ..אם מאמן כבלאט / פיני.
      ארז לא יצליח לצערי ולהערכתי …הוא לא מספיק רגוע למערכת הזו.
      הפסד שבוע הבא מול מדריד וארז יחשוב שהוא באוגסט בסעודיה ולא בסוף אוקטובר בתל אביב.

  11. בירושלים שגם היא החליפה את רוב הסגל אפדר לאאות כבר צורה של קבוצה עם תיאום הגנתי ורבוצה שעובדת יחד. אס נכון היו פציעות מרגיזות אבל ציפיתי לראות משהו שמזכיר עבודה קבוצתית אבל נאדה. הגנה מחוררת של גבינה שוויצרית, ומהלכי התקפה סוליסטיים זה מה שהצליחו לייצר עד כה.
    אני יודע שהיו עונות שהתחילו ככה כמי העונה הראדונה על האפמן ומקדונלנד ואח"כ מכבי התחברה ליחידת קומנדו הגנתית שחיסלה כמעט את כולן, אבל הקבוצה הזו נראית לי יותר בנויה להתקפה. בכל מקרה עם הגנה כזו לא יגיעו לכלום ולא משנה כמה טובה תהיה ההתקפה.

        1. מכבי הראשונה של גרשון עם האפמן ומקדונלד הייתה קודם כל קבוצת הגנה אדירה. זה היה הבסיס שלה ומשם היא נבנתה כך שגם גרשון מאמין בהגנה

    1. תמיד מי שלא ממצא חסר אבל לא בטוח שגם וימס היה מצחל היום את מכבי. כשההגנה כל כך רכה וצריך להחזיר סל על כל סל במשחק חוץ זה לא פשוט

  12. לפי הסגל, מילאנו קבוצה טובה יותר ממכבי. הם לא מממשים חצי מהפוטנציאל שלהם.
    למה רפשה משחק עם הסקוררים היקמן וסיימון בקו האחורי, כשיש לו רכז על כמו קלנייטיס על הספסל? איך אני אוהב אותו בנבחרת ליטא..
    ג'נטילה, דראגיץ', ראדוליצה.. כולם שמות סופר מוכרים באירופה.
    מי יש למכבי חוץ מגאודלוק (האדיר)? סמית' הוותיק, אייברסון שחקן משלים סביר, וכמה זרים בל טיפת ניסיון אירופאי. אה, יש גם כמה ישראלים, די מוגבלים במשחקם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט