מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

1.דריק רוז בבית המשפט: "הכל היה 'SET-UP'"

"בבוקר אחרי שהיו לי יחסי מין יחד עם עוד שני חברים עם החברה שלי לשעבר, היתה לי הרגשה שהיא עומדת להתלונן שהיא נאנסה". אלה היו המילים שכוכב הניו יורק ניקס אמר אתמול בבית המשפט האזרחי בלוס אנג'לס.

רוז אמר שהוא החל לחשוד אחרי שהיא שלחה לו מסר-טכסט כמה שיכורה היא היתה; כמה היא לא זוכרת הרבה, ושיש לה כוויות ביד.

הוא אמר לשופט שהיא לא היתה שיכורה כלל וכלל ולא היו לה כל כוויות ביד או בשום מקום אחר.

הוא העיד ביום השני של המשפט האזרחי בו היא דורשת פיצויים של 21.5 מיליון דולארים על ששלושה גברים שכבו איתה כשהיתה שיכורה וללא הסכמתה. היא טוענת שהם הישקו אותה בטאקילה וכנראה הוסיפו סמים הגורמים לאיבוד הכרה לשתייה שלה. הוא הראה לבית המשפט מסר כתוב ממנה כמה שעות לפני ש'נאנסה' כדבריה בו היא כותבת לו שהוא גרם לה במשך היום להרגיש "HORNY" (מגורה), שהיא רוצה אותו,  והיא התנהגה בהתאם במשך כל הערב.

הוא אמר שהוא גודל ע"י אמא חד הורית שחינכה אותו לכבד נשים ולא לעשות אף פעם דבר ללא ה-CONSENT שלהן. עורכי הדין של המתלוננת התערבו בחלק זה והראו וידיאו בו הוא אומר לפני כמה חודשים כשהאשמה רק הוצגה ב-DEPOSITION שלו שהוא לא מבין את משמעות המילה 'CONSENT'. דריק רוז הגיב שהוא היה עצבני מאד במשך ה-DEPOSITION ושהוא תמיד ידע את פרוש המילה, ושהיא 'CONSENTED ' לו עשרות פעמים בחודשים שקדמו ל'אונס', ממש כל פעם שרצה.

אמנם הם ניפרדו חודשיים לפני המקרה, אבל הוא הבין מהמסר שלה שהיא מרגישה 'מגורה' כהזמנה למין.

"99% מהפעמים כשהיא שלחה לי מסר כזה סיימנו במין במיטה, והבנתי מהמסר שלה שזה שוב מה שהיא רוצה".

השופט כבר איים להחליט על MISTRIAL כי עורכי הדין של המתלוננת חייבים היו לספק שלושה צילומי וידיאו שהם הבטיחו שיש להם כהוכחה למקרה, ובינתיים מאומה לא הובא למשפט.

המשפט יימשך היום תוך כדי אזהרה לעורכי דין המתלוננת.

2. הווריורס מנצחים גם כשהם מפסידים

(קווין דוראנט בן ה-17)

כותרת ראשית ב-SB NATION:

Kevin Durant says he's glad the Warriors blew a 3-1 lead in the NBA Finals

ג'יימס דטור כתב בבלוג שלו (@ JAMES-DATOR ובמאמר ראשי אתמול ב-SB NATION על דברי קווין דוראנט שהוא "שמח שהווריורס הפסידו לקאבס בגמר" ושבכך "הווריורס ניצחו כשהם הפסידו"

.http://www.sbnation.com/lookit/2016/10/11/13242548/kevin-durant-glad-warriors-lost-nba-finals-cavaliers

למה?

כי אילו הם ניצחו את הקאבס קווין דוראנט לא היה מעז להצטרף אליהם. זה היה כאילו הוא ניתלה על עגלה מנצחת. עתה, עם ההפסד, הוא מגיע כ-"מציל" וכ-"גואל".

דטור כותב:

Kevin Durant is glad the Warriors lost the NBA Finals. Wait a second, Warriors fans, hear him out before you freak out — because it actually makes a ton of sense. Durant spoke to ESPN about his journey through free agency and how the Warriors’ loss allowed him to find a new home.

Durant’s thesis is that the loss kept the Warriors hungry. It left business unfinished and ensured that he would still be pursued by the team he really wanted to be on.

"As they lost, it became more and more real every day," Durant said. "You start to think about it even more. To see if I would fit. Then once I sat down with these guys, everything that I wanted to know about them, they kinda showed me. But we don't have to talk about [what would have happened if the Warriors had won the title], because they didn't get the job done, and they came after me.

"I guess you could say I'm glad that they lost."

אילו הווריורס ניצחו, הסכויים הם שהריסון בארנס היה נשאר, וקווין דוראנט היה כנראה משחק עכשיו עבור וושינגטון או מיאמי. ההפסד השאיר מקום ריק ב-PUZZLE שדמות גופו של דוראנט התאימה בדיוק להשלמתו.

הקשיבו לדוראנט:

"[My agent] Rich [Kleiman], who's here, we were watching Game 7," Durant told reporters at a ceremony in which the Warriors were presented with the ENCORE Award from the Stanford Graduate School of Business. "Well, as it started to unfold, it was, 'No question, no way could you go to this team.' And I was just like a kid, like, 'I'd really like playing with these guys. I'd get wide-open 3s, I could just run up and down the court, get wide-open layups.' I was basically begging him. I was like, 'Yo, this would be nice.'"

 

במילים אחרות, קומראדים, דוראנט לא תפס טרמפ על מנצחת. הסוכן שלו לא היה מסכים שישחק עם הווריורס אילו ניצחו: "no way could you go to this team (אילו הם ניצחו) כפי שאמר לדוראנט. דוראנט – בצורה הקיימת  – כאילו "בא להציל את המולדת", ולכן הוא אמר I guess you could say I'm glad that they lost."

ואני אומר "בא להציל את המולדת" מיי אס. הוא בא ליצור 'SUPER TEAM'.

3. חווייה בסן אנטוניו 

 

 

. Mandatory Credit: Soobum Im-USA TODAY Sports

חוויותיה של אוהדת בשם בינדי אירוינג  שהתפרסמו ב'סן אנטוניו נשיון':

הנה כמה המלצות אם אתה מתכונן לרכוש כרטיסים זולים למשחק אבל סובל מפחד גבהים. ראשית, בשום פנים ואופן אל תקנה באזור ה-200. לפני כשנה ישבנו פעם כמה בני משפחה בסביבות אזור ה-218 וכמה מהם פחדו פחד מוות לשבת שם. אני לא פוחדת מגבהים אבל מתוך כבוד אליהם, שיחקתי אותה כאילו גם אני מפחדת. אבל האמת? ברגע שהתיישבתי הרגשתי שאני עומדת ליפול ישר אל תוך הפארקט, עד כדי כך השיפוע חד.  מצד אחד אתה מרגיש הרגשת נפילה,אבל מצד שני הראייה מצויינת.

המושבים גם צרים מאד וברגע שהתיישבתי, מצאתי מקום רק לרגלי, והיה אולי אינטש אחד רווח בין כפות רגלי וגב המושב לפני לאנשים שהיו חייבים לעבור דרך מושבי למושבם. זה היה עינוי אמיתי. ואם אתה חייב לקום ממושבך ונניח ללכת למושבים אבל איזה פטרון לא מתכונן להתרומם מכסאו – GOOD LUCK TO YOU. הדרך היחידה לעבור זה לשים את כף רגל על המושב של השכן וכך לעבור אותו, או, אם הוא נחמד, הוא נעמד, מקפל את מושבו, ואז אתה עובד כמו בנאדם.

אם אתה רוצה כרטיס עוד יותר זול למקומות הבלתי מסומנים, מוטב שתגיע מוקדם, כמו שעתיים לפני המשחק. אחרת תיאלץ לעמוד שעתיים וחצי. ב-$130 עד $150 אתה יכול  לקנות את הכרטיסים ל-GROUND FLOOR  אבל מי יכול להרשות לעצמו הוצאה כזאת למשחק אימון? למזלי בני משפחתי קנו הפעם כרטיסים בשורה הרביעית לארוסי ולי ותכבדנו בהם.

האולם רקע והשתולל. היה זה ס"ה משחק אימון נגד אטלנטה וניצחנו 101-110. הובלנו כבר בעשרים אבל הספסל של ההאוקס עשה קאם-בק, אבל לא מספיק. היה ברור שגם החמישייה וגם הספסל שלנו חזקים יותר.

The court side experience

רוב האנשים, כמו הכתבת הזאת, לא יכולים להרשות לעצמם $150 לכרטיס, שיחד עם חנייה ושתייה ומשהו לאכול מתווספים ליותר מ-$200. אבל כשדוד עשיר קונה שם כרטיסים אתה יכול ממש לראות את שחקני הספארס מתאמנים בזריקות, ולשמוע אותם מתבדחים, וצוחקים. מצב הרוח נראה מצויין. לפעמים החווייה לפני המשחק מהנה יותר מהמשחק עצמו.

Manu Ginobili is a fan favorite in San Antonio for more reasons than just his skill.

Oct 8, 2016; San Antonio, TX, USA; San Antonio Spurs shooting guard Manu Ginobili (20) drives to the basket as Atlanta Hawks power forward Ryan Kelly (left) defends during the second half at AT&T Center. Mandatory Credit: Soobum Im-USA TODAY Sports

כשהתיישבתי, קאווי לינארד התאמן עם דייויד לי. אחרי איזה 10-15 דקות הם עזבו ודני גרין הגיע עם מאנו ג'ינובלי. אין שאלה שמאנו הוא האהוב מכולם. הקהל משתולל כשהוא מחייך ומנפנף ידו. אני ישבתי עם ארוסי ותקעתי בו מבט חד. הוא שם לב למבטי והסתכל בחיבה חזרה אך כשראה את ארוסי שם ידו על גבי הוא הוריד עיניו במין בושה. עלי להודות שממש הסמקתי שכוכב כזה הסתכל עלי בצורה כזאת בוחנת.

כשמאנו ירד לחדר ההלבשה להתכונן לקראת המשחק הקהל קרא באהבה את שמו.

עלי לציין את הנקיון באולם ובשרותים. ביקור במשחק הוא חווייה ואפילו אם זה סתם משחק אימון.

אני ממליצה על כך בחום לכל אוהד כדורסל.

4. טופ חמשת ה- PLAYS משלשום

*

5. פתיחה מצויינת לדווייט האוארד באטלנטה

הוא פתח שם את הקריירה עם 26 נקודות, דבר שביוסטון לא היה מסוגל)

*

*

6. רק להזכיר איזה שחקן רודמן היה

*

7. בדטרויט בטוחים שאיש סמית יכול להחליף את ג'קסון

(חדשות מ'דטרויט נשיון')

כשדטרויט עשתה רשימה של פרי אג'נטס שהיא  ח-י-י-ב-ת   איש סמית' היה אחד שמסביבם צוייר עיגול. הוא היה שחקן חופשי שחובה היתה על דטרויט להביא "כדי שכשרג'י ג'קסון צריך מנוחה, ייכנס במקומו שחקן שלא יביא כל חולשה בתפקיד הפוינט גארד.

"רציתי שחקן שייתן 16-18 דקות ברמה של רג'י ג'קסון, ואם צריך אז גם יותר", אמר המאמן סטאן ואן גנדי.

הוא אמר זאת באוגוסט, והוא השיג את השחקן שרצה. מה שהוא לא ידע זה שהוא יצטרך אותו ל-35 דקות.

לרג'י ג'קסון ישנה ברך חולה שזקוקה היתה לזריקות פלזמה עשירות בפלייטלייטס (PLATELETS) שהוא מקבל עתה בניו יורק, והוא יחמיץ 15 עד 20 משחקים.

אז איש סמית התחלק לתפקיד הפוינט גארד הפותח של דטרויט וישחק משהו צפונית ל-30 דקות למשחק. לפי סטן ואן גנדי איש סמית' במקום רג'י ג'קסון יביא יותר בידודים למרכוס מוריס, יותר כדורים בידיו של טוביאס האריס, יותר POSTUPS לאנדרה דרמונד, ויותר זריקת פנויות לשחקנים נעים כקנטביוס קלדוול-פופ ורג'י בולוק מסקרינים (FROM SCREENS).

סמית וג'קסון שיחקו יחד והיו יריבים עוד מהימים ב-ACC ואח"כ ב-NBA. סמית' שיחק פוינט גארד פותח בסיקסרס והוא לא מתרגש כלל מהתפקיד שהוטל עליו.

"אני מרגיש הרבה יותר טוב כשחקן פותח מאשר מחליף. ידעתי שבדטרויט הגעתי כמחליף לג'קסון, אבל עתה שאני עולה במקומו, זה לא דבר שגורם לי התרגשות מיוחדת", אמר איש.

8. טריידים 'מודרניים' שהפכו בומבסטיים

(ושאנשים שכחו מהם)

טרייד ראשון

אחרי שלברון עזב את הקאבס למיאמי ב-2010-11 הקאבס ירדו לבור הצואה במהירות הבזק. אפילו כשכל הרוסטר נישאר, כשלברון עזב הם הפכו מהקבוצה החזקה במזרח לאחת החלשות. הם היו חייבים להתחיל בבנייה מיד, ועם המחשבה הזאת פנו לקליפרס בהצעת טרייד. הקליפרס שלחה לקאבס את בארון דייויס ובחירת דראפט סיבוב ראשון לא מוגנת, עבור ג'מריו מון ומו ויליאמס. מה הפך את הטרייד הזה לבומבסטי כל כך? בחירת הדראפט סיבוב ראשון הלא מוגנת הפכה להיות קיירי אירוינג!

9. משהו לא מצופה קורה ב'תפוח הגדול': רומן אהבים בין אוהדי הניקס וברנדון ג'נינגס

*

10. ברנדון ג'נינגס תפס בטחון: ראו את הפקה–פקה על  קספר וור

 

11. האוהד מס' 1 של ברנדון ג'נינגס? צדקתם! פרוז'ינגיס!

*

12. אנטוני דייויס נקע את עקבו בבייג'ינג וייעדר מאימונים ומשחקים

הישנה אפשרות שלאנטוני דייויס גוף גדול וכבד מדי עבור רגליו הדקות ועקביו הדקים?

תנו מבט בפציעות שלו, ועכשיו עוד אחת.

משהו לא נורמלי כאן.

 

View image on Twitter

 

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 48 תגובות

  1. תודה מנחם.
    1) הדברים של דוראנט לדעתי דווקא בעייתיים לאללה. הוא אומר שהוא קיווה שהקבוצה שלו תפסיד בשביל טובתו האישית וגם מודה שלו היתה מנצחת לא היה מגיע לשם בגלל התפיסה 'איך זה יראה'.
    גם אם הכל נכון וברור (הרי כולנו כתבנו את זה בעצמנו), עדיין דברים בעיתיים כשהם מגיעים ממנו.
    2) אנת'וני דייויס פשוט דרך על הרגל של שחקן כשעיקם את הקרסול, זה קורה ולא דבר רציני. יעדר שבוע שבועיים אבל ברמת פציעה שיכולה לקרות לכל אחד.
    3) הורנסק אמר שרוז לא יחזור לקבוצה עד שיגמר המשפט, הסיפור מתדרדר מרגע לדודלי.

  2. מעורב תענוג לפתוח את אחרי כיפור.
    ממליץ באובייקטיביות על אייטם 6. איזה איש. לסיים משחק עם 13 ו-21, וה-21 זה ריבאונד, כולל 7 אופנסיב – ונגד שאק, השחקן הכי אימתני שהליגה ידעה, שאנשים היו נופלים רק מהצל שלו. מדהים.
    האם ניתן לקרוא לרודמן, השחקן שהוציא מעצמו הכי הרבה בתולדות הליגה? prove me wrong.

    קווין דוראנט נוגע ללב במאמצים שלו לטהר את עצמו מהמעבר המדובר. אשכרה הלך לתחתית הפורומים ואימץ את הדיבור של אוהדי הדאבס, "בעצם טוב שהפסדנו, אחרת דוראנט לא היה מצטרף". בסדר. שמענו את הסיפור. בהוליווד יש תסריטאים יותר מוצלחים מזה.

    איש בשם סמית' לא יספיק לנו לרבע עונה. סטן חייב למצוא עוד מישהו, והיעד הוא מחסן הפוינט גארדז של האומה, בפיניקס.

  3. הנושא במעבר דוראנט לגולדן סטייט הוא במאבק בין נייק (שווי 88 מילארד דולר-דוראנט) לאנדר ארמור (שווי 18 מילארד דולר – קרי) בשוק נעלי הספורט לכדורסל בכלל ולאטלתיקה בכלל.
    באוגוסט 2014 ניסתה החברה להחתים את קווין דוראנט שעמד לסיים את החוזה שלו עם נייקי. אנדר ארמור הציעה לדוראנט סכום שבין 265 ל-285 מיליון דולר, אך בסופו של דבר הדבר לא יצא לפועל והשחקן האריך את החוזה עם נייקי (ויקיפדיה)

  4. אגב פיניקס, גיא זה עבורך:
    אמנם זה רק פרה-סיזן, אבל כדאי לראות את הסוף של משחק הלילה.
    אחרי שיוטה הובילו כבר ב-30, הסאנס חוזרים (נגד שאריות המחליפים). ארצ'י גודווין מנצח עם 4 נקודות ב-10 שניות האחרונות: סל אנד-וואן, החטאת עונשין, ריבאונד התקפה חוזר אליו, והוא עולה למאנסטר ג'אם מדהים.
    יש עתיד בפיניקס! בפרה-סיזן.

    1. ראיתי את המשחק –
      יוטה שיחקה עם ההרכב השני, וגם הם היו גדולים עלינו (בעיקר דיאו והיל)
      הסאנס סובלים ממכת פציעות מינוריות, לא אמור להיות משמעותי, אבל לאור שנה שעברה – מעורר דאגה.

      (בעיק נייט. צריך אותו כשיר לטרייד…)

      והכי לא ברור – איך קבוצה עם כל כך הרבה גארדים מסיימת משחק שלם עם 4 או 5 שלשות (בערך, לא זוכר בדיוק כמה)

  5. 1. אני אכתוב את זה כאן, למי שצריך….
    אם אתה במקרה מיליונר, ונפרד מהחברה שלך (שהיא לא מיליונרית), ועוברים חודשיים (שזה הזמן שלוקח להבין לאן חזרת) ורוצה לשכב אתך ועם החברים שלך או כל דבר מוזר אחר…
    תסרב בנימוס
    או שלפחות תקליט אותה בוידאו שאת זה היא מבקשת.

    איזה אידיוט רוז. הוא לא מכיר את השיטה ?

    2. דוראנט סתם טמבל. אמר דברים שאפשר לפרש אותם לכל כיוון. חצי נחמה – ללברון זה גם היה קורה.

    3. אין על החוויה במגרש. גם אם הוא לא עשוי מפחים.

    4. מתחילים לראות ניצנים של משחק קבוצתי בטופ – 5. בשלב הזה בד"כ יש רק ביצועים אישיים בקליפים האלה.

    5. אני מגיע למסקנה שהווארד הוא דיווה קלאסית. מפונק, בכיין, ואם הוא לא מקבל את התפקיד הראשי ו\או ההפקה לא מתוקתקת הוא לא יפסיק להתלונן.
    תן לו תפקיד ראשי ובמה משמעותית ותקבל ממנו את הביצוע של החיים.

    6. דווקא הביצוע הראשון של רודמן בקליפ הוא קליעת סל. השמחה והחגיגות שלו מרגשות ביותר.

    7. הכי באסה לג'קסון אם איש סמית יהיה ממש טוב. "אני מעדיף לעלות בחמישיה…." ….. כאילו שמישהו חשב אחרת. קצת צניעות לא תזיק לאיש. סמית.

    8. כל טרייד הוא סיכון מול סיכוי. ככה זה (סם בואי, גרג אודן, כבוד השר בנט אנטוני וכדומה)

    9-11. אולי הבמה הגדולה של ניו-יורק תוציא מג'נינגס את הפוטנציאל שלו. כל שחקן שחותם בניקס מקבל מיד בהתחלה קוף לשים על הגב. העיר הזו משוועת למעט הצלחה. לא צריך אפילו הצלחה מוכחת… שביב של תקווה זה גם טוב.

    12. דיוויס שכיר ? מושפע מחוק שעות עבודה ומנוחה ? הבחור מפסיד המון ימי עבודה. שלא יפתרו אותו. במקומו הייתי נשכב על הגב ולא זז. מפעיל את ביטוח אובדן כושר עבודה ופותח בלוג שילווה את ההתאוששות שלי בתאילנד.

    🙂

    תודה על המעורב

  6. 1. עד שפסק הדין לא יינתן דרק רוז הוא עדיין מחזיק בחזקת החפות מפשע, אך עם זאת אני לא רואה איך הוא יוצא מתקרית ההודעות שנשלחו ביניהם שפעם אחר פעם היא סירבה לסקס קבוצתי הסקס קרה שהיא הייתה שיכורה כלוט ,המזל של רוז הוא שהוא מואשם בעבירה אזרחית ולא פלילית ושאצלנו מיליונרים נשפטים בצורה אחרת מאשר המעמד הבינוני הסדר טיעון של כמה מיליונים והתיק יסגר.
    2.לגבי הסרטון של רודמן שומר על שאק הוא ערוך בצורה מגמתית שאקיל שעדיין לא הייה בשיאו הגופני והמנטלי פשוט שחט אותם תחת הסל (27 נקודות ב 64 % מהשדה).
    לגבי דוראנט זה מהלך פחדני למרות שזו זכותו (ללכת לקבוצה שניצחה אותו ב5 דקות האחרונות של גמר המערב, רחוקה דקה מריפיט),ללא ספק המנצחת הגדולה במעבר היא נייק.

        1. טוב עוד פעם אני אהיה פרקליטו של השטן.
          הבן אדם רווק, עם מישהי שהוא מכיר. לעשות סקס קבוצתי זה אולי מגעיל כמה אנשים כאן אבל לא עבירה על החוק וגם לא בהכרח כזה נורא מוסרית. לדעתי בגידה כגבר נשוי היא יותר גרועה
          העניין כאן האם זה היה בהסכמה או לא זה וזה יתברר במשפט.

          1. http://www.si.com/nba/2016/10/04/derrick-rose-rape-trial-civil-lawsuit-knicks-adidas-analysis
            https://thinkprogress.org/derrick-rose-rape-case-2182c16b55e2#.radldiy83
            למרות שבהתיחה חשבתי שזה עוד מקרה של מישהי שמנסה לעשוק מילונר לאחר שקראתי את הכתבות שעליהם אני אפנה אותך שמגוללים את הסיפור או לכתבה של מנחם מפני כמה ימים, למרות שהוא עדיין מחזיק בחזקת החפות , מהודעות ביניהם ניתן להבין (לא להחליט אנחנו לא שופטים או חבר המושבעים) שזה לא היה בהסכמה וכשהיא הייתה שיכורה לחלוטין. בגלל שמדובר במשפט אזרחי אני מאמין שיגמר בהסדר של כמה מיליוני דולרים לאובת המתלוננת.

    1. גם אני זוכר ששאק היה גדול. זאת הבעיה שכל פעם שמביאים לנו איזה ביצוע מדהים של שחקן שולי, מעין לברון סטופר כזה, מסתבר שזה היה למשך של שתי שניות.
      רודמן היה שחקן גדול ואובר אצ'יבר אבל לומר שהוא עצר את שאקיל זו הגזמה פרועה.

  7. אחלה מעורב. מבחינת 7, אם יש FA שיכול להחליף את רג'י ג'קסון זה איש סמית' וטוב שחתם שם, אבל הוא עושה פחות ממה שרג'י עושה ומשחק באותו סגנון. אני לא חושב שהוא מספיק כרכז מחליף ועדיף עוד מישהו שיתן יותר ניהול משחק וניסיון – סטיב בלייק או צ'למרס.

    מבחינת דיוויס יכול להיות שהוא מאוד פציע (ודי סביר), אבל זה גם באשמת הצוות הרפואי המשותף לפליקינס ולסיינטס שעושה עבודה רעה מאוד.

      1. או שיש לו דרישות כספיות מטורפות, או שמפחדים כי הוא נפצע פציעה קשה. לדעתי האופציה השנייה, אבל הייתי מחתים אותו בכל מקרה. אפילו לחוזה מובטח חלקית.

        כנראה קליבלנד מחכה לסגור את הדיל עם ג'יי אר לפני.

  8. אמנם הם ניפרדו חודשיים לפני המקרה, אבל הוא הבין מהמסר שלה שהיא מרגישה 'מגורה' כהזמנה למין.
    "99% מהפעמים כשהיא שלחה לי מסר כזה סיימנו במין במיטה, והבנתי מהמסר שלה שזה שוב מה שהיא רוצה".
    נשמע כמו הטענה הקלאסית של רוב הנאשמים בעבירות מין, נפוץ בישראל כטענות היא פיתתה אותי… היא הזמינה את זה …
    נשמע כמו האשמת קורבן, אין לי מושג מן הסתם מה היה שם אבל אם בחורה מדברת איתך בבוקר ואומרת שהיא לא זוכרת מה קרה אמש בלילה כנראה שעשית משהו לא בסדר בעליל וזה בלשון הכי עדינה שיש לי. ( ולפי הנאמר רוז עצמו מודה שזו ההודעה שקיבל ממנה למחרת)

  9. דברים שאמר דריק רוז על התמשכות תהליך השיקום: רוצה להיות מסוגל ללוות את הבן שלי לבי"ס גם אחרי שאפרוש.
    איש משפחה למופת.
    חרא צבוע בצבעים מגעילים.

  10. גם לי פעם בחורה סימסה את זה. ברור שהגעתי, אבל לא זכור לי שהתקשרתי לעוד 2 חברים שיצטרפו… מבחינת רוז זה היה ברור שהיא תסכים ל"תוספות"? אחרי שסירבה כמה פעמים?

  11. לא זוכר מתי פעם אחרונה האווארד לקח את הכדור לסל.
    על זריקות שלו מחצי מרחק עם הקרש בכלל אין מה לדבר כי זה לא משהו.

    1. לא משהו שאני זוכר אי פעם.

      אם הוא ישחק ככה ואולי עם איזה טרייד מעניין, אולי הם יוכלו לעשות משהו לקליבלנד.

      בינתיים הניקס, שיקאגו וטורונטו עדיין לא מספיק חזקות.

      1. לא הייתי מתרגש מהופעת פריסיזן נגד הרכב סופר-סמול של שחקני אימון של הקאבס. אתה מוזמן לנסות לזהות את השניים ששומרים עליו (רמז הם לא יראו פארקט העונה במדי האלופה).

  12. דרק רוז לא יצא נקי מהעניין
    זה לא נראה נורמלי להגיע עם עוד 2 חברים לשכב עם מישהי גם אם הא שלחה לך הודעה שהיא חרמנית
    העוד שלה יקלפו מרוז את העור, במדד הטיפשות הוא FAR = 10

  13. תודה על מעורב מצוין.

    האוורד באמת נראה טוב. אבל זה לא יעזור – לא לו ולא להוקס.

    איש סמית' החתמה פצצה לדטרויט.

    וג'נינגס והגארדן זאת התאמה משמיים! הכי צפוי בעולם ואחת הסיבות לאופטימיות המוזרה שלי כלפי הניקס העונה.
    ההיעדרות של רוז רק עוזרת – במקרה הטוב קיוויתי שלא יפריע ושג'נינגס יתפוס פיקוד. וזה בדיוק איך שזה נראה, הוא הולך לפרוח שם עם הקהל ותחת הורנסק.

  14. מדהים לחשוב שעם כל המשאבים העומדים לרשותכם, ועם כל האנשים הסרים למרותכם, כל מה שאתם יכולים לעשות לי זה לגנוב לי עשרים שקלים.
    אתם לא יותר מזבוב טרדן שאורב לי בפתח ביתי יום אחרי יום. ב"ה עוד אמחץ אתכם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט