ביי ביי ביג פפי. (ובוסטון) / וושינגטון על הדודג'רס (1-2 במשחקים)/ ג'איינטס ניצחה את הקאבס

משחקי היום

לוס אנג'לס דודג'רס – וושינגטון נשיונל 1:05 בלילה (נשיונל מובילה 1-2 במשחקים)

סן פרנציסקו ג'איינטס – שיקגו קאבס 3:40 לפנות בוקר (קאבס מובילה 1-2 במשחקים)

אני לא משתתף בבלוג החי הערב, אם יהיה

בוסטון רד סוקס 3 – קליבלנד אינדיאנס 4 (3-0)

למשחק הזה ישנם שני סיפורים: הסוויפ שעשתה קליבלנד, והמשחק האחרון של דייויד ('ביג פפי') אורטיז.

****הסיפור הראשון****

החיבה היחידה שהיתה לי לבוסטון רד סוקס היא דייויד (ביג פפי) אורטיז. לא כל כך שמחתי שבמשחקו האחרון הואהפסיד.

אבל הסוויפ שעשתה הקליבלנד אינדיאנס מצלצל כמו החמישית של בטהובן באוזני (אם כי אני לא בטוח שאני מכיר את 'החמישית' אבל שמעתי שישנה יצירה כזאת).

היי. הלכתי למשחקי קליבלנד אינדיאנס ב-1962 כשהכוכבים שלנו היו 'דוק' כרמל ורובן גומז. אני מדבר היסטוריה רבותי.

אז לך תדע אם לברון לא התחיל משהו רציני מאד בעיר ה-"MISTAKE ON THE LAKE" שהפכה פתאום לאחת הערים המדוברות והגאות בכל המדינה.

איזה מתח היה בתחתית האינינג התשיעי. סומסום ואני עמדנו בפני התקפות לב, הוא רצה HIT של בוסטון שהיה מנצח להם את המשחק עם רצים על הבסיס הראשון והשני, ואני רציתי BLOOPER לאוויר. פעמיים ב,תשיעי' בוסטון יכולה היתה לעשות זאת ופעמיים היא לא הצליחה.

2 OUTS ושני STRIKES אך הם לא יכלו לדחוף את ה-TYING RUN הביתה, ואז נצחון כמעט בטוח לקבוצה עם 7 הנשמות הזאת. אז קליבלנד ניצחה 0-3 במשחקים והם יפגשו את טורונטו בלו ג'ייז לפננט של האמריקן ליג.

טראביס שואו היה זה שחבט POPPED OUT לצד הימני של השדה בתחתית התשיעי כשהה-COUNT הוא 2-3. לוני כריסטהול נעמד תחת הכדור כש-60,000 מקווים שהכדור לא ייתפס, אבל אצל שחקני הבייסבול האלה פופ-אאוט גבוה בערב ללא רוח זה עסק יותר בטוח מזריחת החמה מחר בבוקר.

עם הניצחון המנג'ר של קליבלנד טאי פרנקונה ניצח את הקבוצה שהוא הוביל לשני ניצחונות בוורלס סרייס של 2004 ו-2007 כסקיפר של הרד סוקס. הם פיטרו אותו לפני תחילת עונת 2011.

ג'אש טומלין היה הפיצ'ר שקיבל את הניצחון וקליי בוכהולץ היה הפיצ'ר המפסיד.

עוד תוצרת רד סוקס לשעבר היתה חלק חשוב בנצחון, הלא הוא מקוקו קריספ שחבט את ההום ראן שהביא לאינדיאנס שני אנשים הביתה, וזה היה ההום ראן שניצח את המשחק.

.

****הסיפור השני****

(ביג פפי עם הפוזה המוכרת שלו אחרי כל הום ראן, והיו ברוך השם הרבה כאלה)

דייויד ('ביג פפי') אורטיז הוא אחד השחקנים האהובים, החביבים, ואחד החובטים הגדולים ששיחקו בייסבול. הלילה היה משחקו האחרון.

הוא פרש היום בגיל 41 אחרי 20 שנות משחק ב-MLB, מ-1997 עד 2002 במינסוטה טווינס, ומ-2003 עד 2016 בבוסטון רד סוקס, כשהוא היה שחקן כל כך חשוב בשני הוורלד סרייס של הרד סוקס ב-2004 ו-2007.

דייויד אורטיז, בן הרפובליקה הדומיניקנית שאף פעם לא הצליח ללמוד אנגלית על בוריה, היה לא רק ה'ביג פפי' של חובבי הבייסבול, אלא גם ה'ביג דדי' שלהם עם גופו העצום, חיוכו שלא מש מהפנים, ואישיותו החמה והנעימה.

הוא שיחק בעיקר DH   ד.ה  (DESIGNATED HITTER)  בגלל ממדי גופו, ובגלל שהדבר היחיד ממש שהוא ידע זה לחבוט בכדור. זה כמו לומר שלמעשה כל מה שדוד ברוזה פעם ידע זה לשיר. לעתים הוא שיחק בסיס ראשון.

הוא היה 10 פעמים אול סטאר, 3 פעמים אלוף וורלד סרייס, ויש לו קרייר-היי של הרד סוקס בהום-ראנס (54). הוא חבט בקריירה שלו 541 הום ראנס, והוא בעל מספר ההום ראנס הגדול מכל ה-DH עם 485, המוביל ב-RBI עם 1,569, והמוביל ב-HITS עם 2,192.

גם ביג פפי היה בין המאושמים בשימוש בסטרואידים כבר ב-2003. ככה זה. גם הכי נחמדים והכי אנושיים עושים מה שאחרים עושים כדי לשפר את החבטה שלהם, אם, בכלל, לסטרואידים ישנה איזו שהיא השפעה על חובטי-על מסוגו, ובגודלו הטבעי.

לוס אנג'לס דודג'רס 3 – וושינגטון נשיונלס 8 (2-1)

 

(ג'ייסון וורת' לוחץ יד עם אנטוני רנדון אחרי SCORING כתוצאה מסינגל של ברייס הארפר).

גיבור המשחק לוושינגטון היה איש השדה השמאלי ג'ייסון וורת' כשהיה 3 מ-4 עם 2 ראנס שהוא הביא הביתה ושני ראנס שהוא עשה.

הפיצ'ר היפאני של הדוג'רס קנטה מאידה נכנס לבעיות כמעט מההתחלה במשחק הפוסט-סיזון הראשון שלו בקריירה. הוא הגיע הנה כ"הדבר הבא" כשהיה הפיצ'ר הצעיר בתולדות יפאן לזכות ב-'טריפל קראון', אבל ב-63 זריקות הערב הוא הירשה 4 EARNED RUNS ב-5 HITS, 2 הליכות, והוא חבט בחובט שנתן לו הליכה חופשית.

המשחק התחיל טוב עבור הדודג'רס כשהרוקי השורטסטופ קורי סיגר הביא הביתה את ה-RUN הראשון. אחרי שחבט הום ראנס במשחקים הראשונים, הוא חבט דאבל לצד ימין כבר בהתחלה:

מאידה הקטין את הנזק שעשה באינינג הראשון כששרף את ריאן זימרמן עם בסיסים מלאים ושניים שרופים.

אבל באינינג השלישי הרוקי שהוא זורק ימני לא הצליח למנוע 4 ראנס שעשו 4-1, והדודג'רס לא הצליחו לצאת מהבור.

 

מאידה עם עיתונאים אחרי המשחק:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. תגידו, גם לכם יש דז'ה וו?
    קליבלנד וטורונטו בסדרה של הטוב מ 7, כדי לעלות לגמר אליפות העולם, ככל הנראה מול הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה? נשמע לי קצת מוכר…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט